Tauski kohdellut kuin koiraa??!

huono vertaus Virpi!

http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Ex-vaimo-Virpi-Katka-Annoin-Tauskin-kohdella-minua-kuin-koiraa/1044108 miten tuo virpi kuvittelee että kukaan kohtelis koiraansa huonosti, ottaa päähän tuo vertaus. Vain sairas ihminen kohtelee luontokappaleita huonosti!

14

327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karkkiekki

      Koira olisi silti uskollinen isännälleen.

    • Lex1a

      Jos Taukki rapsutti sitä masusta ja antoi namupaloja?

    • weq

      Kuin Tuksun koiraa kenties?

    • 14+17

      Taitaa enemmän viitata siihen, että käsketään huutaen ja jos ei tottele heti ja auliisti niin sitten huudetaan vähän lisää ja toisinaan lyödään/potkitaan. Pienistäkin virheistä huudetaan ja mätkitään. Ja se "HILJAA!"...

      Menkää seuraamaan vaikka koiratapahtumiin miten "hyvät ja antaumukselliset" koiraihmiset koiriaan kohtelevat.

    • Suuri nauraja

      Koiran paikka on lattialla, se kävelee askeleen isäntänsä jäljessä ja syö ne tähteet mitä sattuu jäämään.

    • Vanha gysta

      Ämmä käveli uskollisesti romut suussa.

    • AP:lle

      Se on SANONTA, idiootti!

      • bimbo!

        Sanonta se nyt idiootti onkin, kuka ei tietäis, mutta kuka taukki käyttää!


      • Mikä ongelma?
        bimbo! kirjoitti:

        Sanonta se nyt idiootti onkin, kuka ei tietäis, mutta kuka taukki käyttää!

        No aika moni käyttää.


    • niin se va-iiiin on

      samaa mulla 24 aviovuotta ja käsketään kuin koirAA, ELI TEE TUO, TUO TUO ja tee sitä ruokaa ja vie ulos roskat jne....ja tuo lapsi tekee tuon ja akka tuon, ei se netti tee noita töitä..huutaa joka ikinen JUmalan päivä...meille....

      syyttää nettiä kun me hoidamme sen kautta hänen hommansa...se on meidän syytä---aina netissä ovat...

      kyllä ja hän tietää aina kaiken... kuten Tauskikin.....
      eli hän ei älyä netistä mitään, ei osaa käyttää eikä kännykkäänsä osaa textaria laittaa, lukea osaa vain tulevat viestit_
      Akkaa pyytää lukemaan tulleet viestit netistä ja vastaamaan niihin, ja laskut maksaa lapsi, ei usko niitä akalleen ettei se tiedä mitä maksaa pitää!

      Narsisti kuin Tauskikin, lukemieni perään eli Taunohan on skorppari horoskoopissa kuin miehenikin, samaa "sarjaa" kaikintavoin!!

    • Sydän paikallaan

      En minä ainakaan huuda koiralleni tai hakkaa ja läpsi sitä,jos ei tee kuten käsketään! Miksi tuota vertausta kukaan edes käyttää,ikäänkuin olisi sallittua hakata ketään?

    • raukkic

      Taukki nyt varmaan on hakannut koiraansakin, en epäile lainkaan.

    • syytön

      Onko noista väitetyistä pahoinpitelyistä jotakin faktaa? Tuomioita tai jotaki? Mä en löytännyt vaikka etin.. Ettei nyt olis vain kahden bimbon omia höpötyksiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4672
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1462
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1442
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      343
      1418
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1357
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1247
    Aihe