Synkkä olo

miten eteenpäin jäksaisM

Illat hämärtyy,lehdet tippuu on niin synkkää ,yksinäistä. Miten päässee yli, Miksi tämä ei jo lopu,kaikki on mennyt päin p...tä. Olis joku jonka kanssa olisi juttuseuraa/Kuuntelijaa. Kapakat ei kiinnosta,eikä lasille voi purkaa.

8

226

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Värejä etsivä N

      Ymmärrän hyvin, mitä tarkoitat.
      Kun aiemmin värikäs, mielekäs ja rikas elämä onkin yllättäen väritöntä puurtamista ja pelkkää selviytymistä päivästä toiseen..

      Juttuseura. Se on hyvä ajatus ja tavoite. Mukavaa juttuseuraa voi löytää muualtakin kuin baarista. Pysäytä joku ihminen lenkkipolulla, istu samaan pöytään kahvilassa tai etsi kirjeenvaihtokaveri, jonka kanssa jakaa ajatuksia. Ehkä helpommin sanottu kuin tehty, mutta kannattaa yrittää.

      Jaksamista sinulle.

      • en .nkilkkk

        Tämänpäivän ihminen on niin itsekeskeinen ,ylimielinen ,pysäytäppä niin poliisin saat perään.Ainoastaa jokin mummu kuuntelisi vaan hälläkin on mennyt kuulo kauan sitten. Koira kuuntelee ,mutta sekin panee viereen nukkumaan. Vaikeaa on luottoystävää löytää.


      • 76y8opyujh
        en .nkilkkk kirjoitti:

        Tämänpäivän ihminen on niin itsekeskeinen ,ylimielinen ,pysäytäppä niin poliisin saat perään.Ainoastaa jokin mummu kuuntelisi vaan hälläkin on mennyt kuulo kauan sitten. Koira kuuntelee ,mutta sekin panee viereen nukkumaan. Vaikeaa on luottoystävää löytää.

        No valinnan tekee kukin itse. Jos tykkäät mieluummin rypeä itsesäälissä, niin anna palaa vain. Tilanne on kuitenkin se, että mitään et saa, josset itse uskalla yrittää.


      • värejä etsivä N
        en .nkilkkk kirjoitti:

        Tämänpäivän ihminen on niin itsekeskeinen ,ylimielinen ,pysäytäppä niin poliisin saat perään.Ainoastaa jokin mummu kuuntelisi vaan hälläkin on mennyt kuulo kauan sitten. Koira kuuntelee ,mutta sekin panee viereen nukkumaan. Vaikeaa on luottoystävää löytää.

        Ehkä osittain totta tuo, mutta korkeintaan vain osittain. Ystävän, ja etenkin rakkaan ystävän, löytäminen voi olla tosi vaikeaa, muttei ollenkaan mahdotonta. Juututko nyt jo esteisiin, ehkä osin kuviteltuihinkin?

        Vaikka tuntuu miten epätoivoiselta, sinun itsesi pitää jaksaa ja yrittää, sillä kukaan muu ei voi tehdä sitä puolestasi. Ei ne ystävätkään, vaikka voivat tietenkin tukea sinua. Tiedän, tosi raadollista silloin kun ei yhtään jaksaisi, mutta totta.

        Olen myös kokenut elämäni menetyksen alkukesällä ja kuukausia on mennyt hyvinkin sumussa. Nyt olen ymmärtänyt, että valinta on yksin minulla siitä; jäänkö peiton alle surkuttelemaan kohtaloani vai lähdenkö liikkeelle, jolloin olen edes altis ishisten kohtaamiselle.

        Olen alkanut keskusteluun lenkkipolulla ja kaupassa, enkä kyllä ole saanut poliiseja perääni, vaikken myöskään ystävää sieltä, mutta ehkä todisteen, että kyllä ihmiset välittää!


    • Jätetty mies 52.

      Tiedän 100 % varmuudella tuon tunteen ja kun kaikki tulee yllätäen puskan takaa, eikä aavistusta mistään niin se lyö polville, se lyö itsetunnon murskaksi, se nollaa mielessä koko menneen yhteisen 26 vuotisen elämän, yhteiset ystävät jne. Pisteenä iin päälle vielä toinen mies löytyi vaimolta heti eroilmoituksen jälkeen. Siitä on nyt yhdeksän kuukautta ja hengissä, mutta riutuneena miehenä.

      Päätin, että en jää suremaan loputtomiin, se ei voi olla oikea vaihtoehto, sillä minulla on vain yksi elämä elettävänä. Vanhaa voi surra niin kuin olen tehnytkin, mutta se ei vie elämää eteenpäin. Menin nettiin ja huomenna minulla on ensitreffit. Katsotaan miten käy, pitäkää peukkuja.

      • mies eikä marjanpoimija

        Pidetää peukkuja vaan miltä foorumilta uskaltaa etsiä. Minulla'rasitteena'kolme alaikäistä,kait ketään kiinnostakkan.


      • Jätetty mies 52.
        mies eikä marjanpoimija kirjoitti:

        Pidetää peukkuja vaan miltä foorumilta uskaltaa etsiä. Minulla'rasitteena'kolme alaikäistä,kait ketään kiinnostakkan.

        Näitä kontaktipalstoja riittää useampia, E- kontaktia, Match comia yms. Sinne vaan rohkeasti kuvan kanssa niin saa yhteydenottoja. Huomisella treffikaverillani on kaksi murrosikäistä ja lapset vuoroviikoin eri vanhemmilla. Ei häiritse minua millään tavoin, onhan itsellänikin 17 v. Minulla on oma asunto ja treffikaverilla samoin. Ihan fiksuja ihmisiä siellä on jäseninä ja yllättävn paljon omaa ikäluokkaani 50 ja yllättävän paljon tuttuja naisia, mutta luonnollisesti en ole näiden kanssa lähtenyt juttusille. Tässä 50 iässä ei jaksa millään enään lähteä kiertämään kapakoita ja muita baareja tämä näyttää toimivan ja tietää, että tapaa vapaan ihmisen, eli en ole kenenkään aviolittoa tai perhettä lähtemässä rikkomaan.


      • nyt kaikki naiset sinne
        Jätetty mies 52. kirjoitti:

        Näitä kontaktipalstoja riittää useampia, E- kontaktia, Match comia yms. Sinne vaan rohkeasti kuvan kanssa niin saa yhteydenottoja. Huomisella treffikaverillani on kaksi murrosikäistä ja lapset vuoroviikoin eri vanhemmilla. Ei häiritse minua millään tavoin, onhan itsellänikin 17 v. Minulla on oma asunto ja treffikaverilla samoin. Ihan fiksuja ihmisiä siellä on jäseninä ja yllättävn paljon omaa ikäluokkaani 50 ja yllättävän paljon tuttuja naisia, mutta luonnollisesti en ole näiden kanssa lähtenyt juttusille. Tässä 50 iässä ei jaksa millään enään lähteä kiertämään kapakoita ja muita baareja tämä näyttää toimivan ja tietää, että tapaa vapaan ihmisen, eli en ole kenenkään aviolittoa tai perhettä lähtemässä rikkomaan.

        Kai sitä pitää kokeilla .Epäilen hiukan,murkkuja muutama ja kaikki kotona aina minulla.Pitää puhua/kirjoittaa murmoksiin jos onnistaa.Pitääpä ryhdistäytyä ,kieltämättä kotihommat sisällä ja ulkona pelaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1841
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1769
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      1721
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1557
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1538
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      23
      1436
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1415
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1232
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe