Sotkuisin ja kallein kenttä

Kansainvälinen

Se on Helsingin kenttä.

Ei ole kiirettä vaihtaa käsipyyherullaa vessoihin (makaa märkänä lattialla edellisestä päivästä lähtien), vaikka on lauantai-aamu ja kello 7.
Ei siivota pöytiä, ei olla ystävällisiä, ei muisteta kaupan tavaroita, vaikka ne olivat 2 viikkoa aikaisemmin myynnissä ja maksoivat vain vaivaiset 600 euroa. Ei ole koskaan ollut myynnissä!

Heh, vältän tätä kenttää jos vain pystyn, ja vaikka on varaa, en maksa drinkistä 15 euroa, sen väärti se ei sittenkään ole.

Jos kukaan ei ostaisi mitään näillä kiskurihinnoilla, miettisivät uudelleen.
Naurettavaa touhua, kannattaisi käydä vaikka Keski-Euroopassa ottamassa mallia.

23

286

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näillä mennään

      Olisi hyvä saada tietää minkämaalaiset matkustajat käyttävät eniten Helsingin kenttää. Oletan, että suomalaiset.
      Onhan se näin, että sotkuista kansaa ovat suomalaiset. Varsinkin nuorempi polvi, joka on tottunut jatkuvaan paapomiseen ja passaamiseen.
      Pitäisi olla palvelija perässä keräämässä roskat, kun suomalainen kulkee.
      Lisäksi on nuorempi suomalaisten polvi tottunut kaiken saamaan ilmaiseksi. Vanhemmat ja isovanhemmat maksavat kaiken valmiiksi. Siksi on niin vaikea omilla tienaamillaan rahoilla niitä 15 euron drinkkejä maksaa.
      Kaikkialla lentokentillä on arvokasta syödä ja juoda. Ja turha nyt alkaa vertaamaan ylipäätään edullisempia maita Suomen hintatasoon. Haloo, Thaimaa on Thaimaa ja Suomi on Suomi. Niin tavoiltaan kuin hinnoiltaan.

      • hdfdhd

        Vitun kusipää kuuskymppinen vedä handuun


    • Seutula Lentoasema

      Sinulle "kansainvälinen", et ole käynyt monellakaan lentoasemalla jos sanot Seutulan olevan likainen lentoasema.
      Matkustele hieman ja tutustu eri lentoasemiin eri maissa.

      • Ylivuotoa

        Näin on, on tullut Saksassakin käytyä lentokentän vessoissa, missä lattiat lainehtii...


      • Kansainvälinen

        No jos nimimerkkini on Kansainvälinen, se voi vaikka tarkoittaa sitä, että olen asunut yli 30v ulkomailla. Käyn usein Suomessa ja olen nähnyt monilla muillakin matkoilla ties mitä kenttiä.

        No kerropa sinä Seutulan Lentoasema, että mikä siellä Seutulassa on niin siistiä???
        Ei ainakaan pöydät, eivät vessat, eikä roskikset.

        Lennän linjalennoilla ja voin sanoa myös loungesta, että ihmeellistä menoa on! Menet sinne odottelemaan, koska olet ostanut kalliin business lipun ja mitä tapahtuu?
        Pari viikkoa sitten se oli remontissa ja kysyin mihin nyt mennään. Minähän maksan kalliimmasta lipusta haloo!
        Eipä tiennyt rouva, on katsos remontissa. Tämä on sitä palvelua, tämä on sitä Seutulaa, tämä on sitä huonoa palvelua, mikä ei tosiaankaan innosta.

        Sitten pitäisi economy-lipusta maksaa lisää, jos tavallinen matkustaja haluaa vähän päästä loungeen syömään ja lepäämään? Kas, kun se on remontissa, sitä ei olekaan !!!

        Huh.

        Olette oikeassa, matkustan yleensä Euroopassa. Thaimaa on vielä jäänyt näkemättä, mutta minua vaivaakin nimenomaan Helsingin sotkukenttä, se oli alun perin viestini sanoma....


      • Linjalento :D
        Kansainvälinen kirjoitti:

        No jos nimimerkkini on Kansainvälinen, se voi vaikka tarkoittaa sitä, että olen asunut yli 30v ulkomailla. Käyn usein Suomessa ja olen nähnyt monilla muillakin matkoilla ties mitä kenttiä.

        No kerropa sinä Seutulan Lentoasema, että mikä siellä Seutulassa on niin siistiä???
        Ei ainakaan pöydät, eivät vessat, eikä roskikset.

        Lennän linjalennoilla ja voin sanoa myös loungesta, että ihmeellistä menoa on! Menet sinne odottelemaan, koska olet ostanut kalliin business lipun ja mitä tapahtuu?
        Pari viikkoa sitten se oli remontissa ja kysyin mihin nyt mennään. Minähän maksan kalliimmasta lipusta haloo!
        Eipä tiennyt rouva, on katsos remontissa. Tämä on sitä palvelua, tämä on sitä Seutulaa, tämä on sitä huonoa palvelua, mikä ei tosiaankaan innosta.

        Sitten pitäisi economy-lipusta maksaa lisää, jos tavallinen matkustaja haluaa vähän päästä loungeen syömään ja lepäämään? Kas, kun se on remontissa, sitä ei olekaan !!!

        Huh.

        Olette oikeassa, matkustan yleensä Euroopassa. Thaimaa on vielä jäänyt näkemättä, mutta minua vaivaakin nimenomaan Helsingin sotkukenttä, se oli alun perin viestini sanoma....

        Linjalennolla...muaahhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


      • Kirjoitusvirhe!
        Kansainvälinen kirjoitti:

        No jos nimimerkkini on Kansainvälinen, se voi vaikka tarkoittaa sitä, että olen asunut yli 30v ulkomailla. Käyn usein Suomessa ja olen nähnyt monilla muillakin matkoilla ties mitä kenttiä.

        No kerropa sinä Seutulan Lentoasema, että mikä siellä Seutulassa on niin siistiä???
        Ei ainakaan pöydät, eivät vessat, eikä roskikset.

        Lennän linjalennoilla ja voin sanoa myös loungesta, että ihmeellistä menoa on! Menet sinne odottelemaan, koska olet ostanut kalliin business lipun ja mitä tapahtuu?
        Pari viikkoa sitten se oli remontissa ja kysyin mihin nyt mennään. Minähän maksan kalliimmasta lipusta haloo!
        Eipä tiennyt rouva, on katsos remontissa. Tämä on sitä palvelua, tämä on sitä Seutulaa, tämä on sitä huonoa palvelua, mikä ei tosiaankaan innosta.

        Sitten pitäisi economy-lipusta maksaa lisää, jos tavallinen matkustaja haluaa vähän päästä loungeen syömään ja lepäämään? Kas, kun se on remontissa, sitä ei olekaan !!!

        Huh.

        Olette oikeassa, matkustan yleensä Euroopassa. Thaimaa on vielä jäänyt näkemättä, mutta minua vaivaakin nimenomaan Helsingin sotkukenttä, se oli alun perin viestini sanoma....

        Ettet vaan lentäisi linnalennoilla?


      • voi vitun vajakki
        Kansainvälinen kirjoitti:

        No jos nimimerkkini on Kansainvälinen, se voi vaikka tarkoittaa sitä, että olen asunut yli 30v ulkomailla. Käyn usein Suomessa ja olen nähnyt monilla muillakin matkoilla ties mitä kenttiä.

        No kerropa sinä Seutulan Lentoasema, että mikä siellä Seutulassa on niin siistiä???
        Ei ainakaan pöydät, eivät vessat, eikä roskikset.

        Lennän linjalennoilla ja voin sanoa myös loungesta, että ihmeellistä menoa on! Menet sinne odottelemaan, koska olet ostanut kalliin business lipun ja mitä tapahtuu?
        Pari viikkoa sitten se oli remontissa ja kysyin mihin nyt mennään. Minähän maksan kalliimmasta lipusta haloo!
        Eipä tiennyt rouva, on katsos remontissa. Tämä on sitä palvelua, tämä on sitä Seutulaa, tämä on sitä huonoa palvelua, mikä ei tosiaankaan innosta.

        Sitten pitäisi economy-lipusta maksaa lisää, jos tavallinen matkustaja haluaa vähän päästä loungeen syömään ja lepäämään? Kas, kun se on remontissa, sitä ei olekaan !!!

        Huh.

        Olette oikeassa, matkustan yleensä Euroopassa. Thaimaa on vielä jäänyt näkemättä, mutta minua vaivaakin nimenomaan Helsingin sotkukenttä, se oli alun perin viestini sanoma....

        Linjalento. Oletko kenties niin kansainvälinen että menit linja-autolla isin kanssa katsomaan lentskareita Malmille?


      • ....
        Kansainvälinen kirjoitti:

        No jos nimimerkkini on Kansainvälinen, se voi vaikka tarkoittaa sitä, että olen asunut yli 30v ulkomailla. Käyn usein Suomessa ja olen nähnyt monilla muillakin matkoilla ties mitä kenttiä.

        No kerropa sinä Seutulan Lentoasema, että mikä siellä Seutulassa on niin siistiä???
        Ei ainakaan pöydät, eivät vessat, eikä roskikset.

        Lennän linjalennoilla ja voin sanoa myös loungesta, että ihmeellistä menoa on! Menet sinne odottelemaan, koska olet ostanut kalliin business lipun ja mitä tapahtuu?
        Pari viikkoa sitten se oli remontissa ja kysyin mihin nyt mennään. Minähän maksan kalliimmasta lipusta haloo!
        Eipä tiennyt rouva, on katsos remontissa. Tämä on sitä palvelua, tämä on sitä Seutulaa, tämä on sitä huonoa palvelua, mikä ei tosiaankaan innosta.

        Sitten pitäisi economy-lipusta maksaa lisää, jos tavallinen matkustaja haluaa vähän päästä loungeen syömään ja lepäämään? Kas, kun se on remontissa, sitä ei olekaan !!!

        Huh.

        Olette oikeassa, matkustan yleensä Euroopassa. Thaimaa on vielä jäänyt näkemättä, mutta minua vaivaakin nimenomaan Helsingin sotkukenttä, se oli alun perin viestini sanoma....

        Helsingissä on huomattavan siistiä verrattuna useimpiin Euroopan ja Kaakkois-/Etelä-Aasian kenttiin. Muista ei ole itsellä kokemusta.
        Selkeästi olet provo, mutta ehkäpä Finnair on havahtunut heikkoon schengen loungeensa ja päättänyt uudistaa sitä. Valitettavasti uudistusta ei voi tehdä ilman remonttia, joka on nyt päättynyt ja uudet tilat avattu. Näin vaihtomatkustajat voivat nauttia kunnollisista loungetiloista myös Euroopan suuntaan lentäessään.
        Kallista on kaikilla lentoasemilla, ei Seutula/Vantaa/Hki-Vantaa/EFHK tai miten sitä haluaa kutsuakaan ole mikään ihmeellinen poikkeus. Tietenkin loungesta pitää maksaa, jos matkustaa economy-lipulla, muutenhan lounget olisi rahvasta täynnä ja jopa kymmenenkertaisia hintoja (kaukolennot) maksavat business-matkustajat voisivat ahdistua.
        Omat kokemukset siisteydestä tosiaan sellaisia, että vaikka muutaman tunnin ennen lentoa Thaimaassa kentällä viettäneenä ja wc-tiloissa asioineena suorastaan häkeltyy miten siistiä ja toimivaa matkalaukkuaulan wc:ssä onkaan. Lattiat eivät ole sotkuisen näköisiä, pisuaarien huuhtelu toimii jne.


      • Kansainvälinen
        Kirjoitusvirhe! kirjoitti:

        Ettet vaan lentäisi linnalennoilla?

        Linjalennolla (vanha suomalainen sanonta) tarkoitan reittilentoa, eli scheduled flight.

        Lennän taas Suomeen ja katsotaan, onko siistiä....


      • ulkohuussi
        Kansainvälinen kirjoitti:

        Linjalennolla (vanha suomalainen sanonta) tarkoitan reittilentoa, eli scheduled flight.

        Lennän taas Suomeen ja katsotaan, onko siistiä....

        Mikäli käytät vanhaa suomalaista sanontaa reittilennosta niin käytätkö myös vanhaa ulkovessaa?
        Niitä ei löydy Seutulasta.


      • Kansainvälinen
        ulkohuussi kirjoitti:

        Mikäli käytät vanhaa suomalaista sanontaa reittilennosta niin käytätkö myös vanhaa ulkovessaa?
        Niitä ei löydy Seutulasta.

        On täällä fiksua väkeä, ei voi muuta todeta.


      • Kohtuus riittää
        Kansainvälinen kirjoitti:

        On täällä fiksua väkeä, ei voi muuta todeta.

        Kyllä sinä annoit vähän aihettakin vinoiluun. Jotkut matkustajat ovat nirsoja kuin Englannin kuningatar Elisabet, jonka matkoilla asennetaan omat wc pytytkin.


    • rock!

      Madridin kentän invavessassa oli kustu keskelle lattiaa.

    • joo totta

      Kieltämättä tällainen vaikutelma tuli kun hesa-vantaata viimeksi käytin. Vessa ja kenttä hyvin epäsiisti ja vettäkin join naarmuisesta lasista. Eihän se hirveää ole, mutta ei naarmuinen lasi kyllä yleensä puhtaaksi tule.

      • tsirks

        Vain juntti voi sanoa hesa-vantaa...hahahaaa.Ja ihan naarmuiset lasit,voih.


      • hesa-vantaa ?

        missä on hesa-vantaa, onko se joku uusikin paikka?
        MUUUUAAAAAHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


      • näin on

        Säästöjä otetaan joka paikasta. Myös siivouksesta jne. Näin tämä heikko taloudellinen tilanne näkyy.


      • trololoo..
        tsirks kirjoitti:

        Vain juntti voi sanoa hesa-vantaa...hahahaaa.Ja ihan naarmuiset lasit,voih.

        Voi! Nyt hesalainen loukkasi tunteitani. Olisko tsadi parempi sana? Joko se on laajentunut seutulaan?


      • Osanotto
        näin on kirjoitti:

        Säästöjä otetaan joka paikasta. Myös siivouksesta jne. Näin tämä heikko taloudellinen tilanne näkyy.

        Asiakas haluaa maksaa ilomielin tuplahinnan, että wc olisi hieman parempi? S24lla tuntuu olevan henki että kaikki saatava halvalla ja muusta viis...

        Toisekseen aloittajalla meni puurot ja vellit sekaisin, kun purnaa vessasta, mutta oikeasti otti päähän kun ei päässytkään firman? ostamalla lipulla loungeen...


      • trololoo....
        hesa-vantaa ? kirjoitti:

        missä on hesa-vantaa, onko se joku uusikin paikka?
        MUUUUAAAAAHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

        Hesa-Vantaa on oikein hyvä nimi Hesan lentoasemalle. Onhan paikallislehdenkin lempinimi Hesari.


      • Who defines whom
        tsirks kirjoitti:

        Vain juntti voi sanoa hesa-vantaa...hahahaaa.Ja ihan naarmuiset lasit,voih.

        Vai olisko niin, että juntti nimi juntille kaupungille? Kyseessähän on subjektiivinen mielipide.


    • hki-v

      Ei olla mahdettu käyttää samaa kenttää. Vaikka Helsinki-Vantaalla minäkin luulin vessassa asioineeni useammankin kerran... outo juttu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      274
      2863
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1506
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1250
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1180
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      20
      1042
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe