Tuparit

Kyrsii

Naapuri ilmoitti pitävänsä tuparit ja mahdollisesti aiheuttavansa häiriötä.
Piti puparit ja jumalaton meteleli - aikuiset ihmiset huutavat kuin sudet ja musiikki pauhaa niin, että ei tahdo tavarat pysyä hyllyillä!

Tämän maa on täynnä ihmisiä joille naapurit eivät merkitse yhtään mitään. Se, että pitää tuparit ei anna lupaa ääliömäiseen meluamiseen. Kyse ei ollut mistään normaalista meluamisesta, vaan siitä kun toukohousut pääsevät juomaa viinaa. Järjetöntä meno - seuraavalla kerralla juhliin tulee myös virkavalta ja isännöitsijä.

Vinkkinä kaikille, kaikkea ei tarvitse sietää.
https://www.poliisi.fi/poliisi/home.nsf/pages/36C554F302D9F09DC2256BC9004139B8?opendocument

13

308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ajolähtö

      Juu. Siitä se alkaa. Minun naapurit pitää sellaisia juhlia nyt, että tulee lopullinen lähtö. Ja sen tiedän saletisti. Ja sitten mä nauran. Ei tule ikävä...

    • korva_uksella

      no minä en ymmärrä tupareja muutenkaan, yks teko syy remuta viinan kanssa.

    • Ei oikeuta lappu

      Homma ei todellakaan mene siten, että joku vaan kirjoitta lapun, jossa jo ennalta ilmoittaa rikkovansa järjestyssääntöjä, ja kertoo että meteliä tiedossa.

      Se ei tee siitä yhtään hyväksyttävämpää. Poliisi kannattaa aina soittaa kun meteliä kuuluu hiljaisuuden aikana, ja taloyhtiön puheenjohtajalle tehdä ilmoitus asiasta.

    • 232323

      Naapurini rikkoo rauhaa pitämällä orgioita vähintään kerran viikossa. Tuolloin kahleet raapivat seinää ja kerrostalo täyttyy MIESTEN tuskanhuudoista mutta huutojen seasta voi kuulla myös nautinnon ääniä.

      Kuinka voisin liittyä tähän miehekkääseen ilotteloijoiden joukkoon?

      • Looshin mällit

        Ryhdy vapaamuurariksi.


    • Tohtori Melahoito

      Ongelmasi on ettet antanut naapurille melaasi ennen juhlia, jos olisit antanut naapurille melasi rynkytettäväksi ja sitten rynkyttänyt hänen melaansa niin ongelmia ei olisi syntynyt.

    • muista,

      Ne tuparit jatkuu joka viikonloppu. On kokemusta!

    • 2&1

      Aion pitää tuparit kusisukassa huopatossutehtaassa- teemalla ja kutsun vain naapurit mukaan. Tarjolla on viinaa ym alkopitoista. Natsaa saletisti, veikkaan!

    • tytsi 34v.

      Tuparit vois pitää päivällä ja vain pari tuntia kesto ei möykkäämistä vaan normaali äänellä keskustelua ei alkoholia vaan pientä coctail tyylistä pureskeltavaa ja jotain muuta juomaa ku alkoholia. eikös tuparit oo sellaisia hiljaisempia juhlia eikä viinanhuuruisia meteli juhlia. ei älyä ni ei älyä tää tyllerö.

    • mullakin tuparit

      Naapuri ilmoitti ekat tuparit.. Jätti kertomatta, että ne kestää vuosia ja ainakin kerran viikonlopussa. Poismuuttoon asti!

      • Da?

        Niin?

        Ei ne oo tuparit sitten ensimmäisen kerran jälkeen enää.


    • Hemmetin tupareita

      Kovasti viinalle persot ihmiset pitävät tupareita yhtenä syynä voida juoda.
      Tupareiden ei tarvitsi olla mitään tuntikausia kestäviä bileitä, joissa sitä uutta kämppää pidetään jonain yökerhona missä viinaa vedetään kuin muinaiset viikingit ikään. Se on mettäläisten tyylille ominaista, että juodaan heti kun arjessa vähänkin tavallisuudesta poikkeavaa tapahtuu. Esim. muutto toiseen kortteeriin.
      Tuparit voisivat olla ihan tavalliset illanistujaiset, pienellä porukalla. Eikä siellä tarvitsisi olla alkoholia ollenkaan. Toki sivistyneet, alkoholin kohtuukäyttöön kykenevät ihmiset voivat nauttia lasilliset punkkua. Siinä olisi hyvä porukka koolla ja hyvää ruokaa laitettaisiin yms.
      Naapurit eivät edes huomaisi, että naapuri pitää tupareita. Eikä tarttisi kirjoittaa mitään lappua ilmoitustaululle, tyyliin: "Hei, sori, mä piän tos pienet tuparit. Sori jos aiheutan häiriöö."
      Minun mielestä se on typerää, naurettavaa, junttimaista ja turhaa.

    • qwedsxwqedq

      Käy naulaamassa sen tuparikodin ovi kiinni, ehkä se vähän vihjeistää niille
      että joku naapuri saatto vittuuntua. Eihän ne melun keskellä edes kuulu kun
      heität pari naulaa oveen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      378
      3720
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      209
      1823
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1384
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      152
      1275
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      165
      923
    6. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      883
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      57
      880
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      860
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      49
      840
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      839
    Aihe