Oliko syynä se heikko laatu?
Miksi Toyota Hiacella myynti kiellettiin Euroopassa?
41
3038
Vastaukset
- Sevelnord
Hiaca ei täyttänyt vaadittavia päästövaatimuksia, eikä valmistaja suostunut päivittämään moottoria vaatimusten mukaiseksi. Toyota ei halunnut lopettaa kokonaan umpipakettiauton tarjoamista asiakkailleen, joten ainoiksi vaihtoehdoiksi jäi Hiacen myynnin lopettaminen Euroopassa ja korvaavan mallin hankkiminen muualta.
Tilalle tarjotaan Sevelnordin (Citroen, Fiat, Peugeot) valmistamaa tonniluokan pakettiautoa pari tonnia kalliimpaan hintaan kuin alkuperäisillä nimillä. Ja hyvin on tojokansan retkutus onnistunutkin Suomessa. Proacea on mennyt kaupaksi paremmin kuin alkuperäisiä merkkejä yhteensä.- Audiskoda........
Asia on täysin ymmärrettävä. Vaatimaton hinta on pari tonnia
siitä että keulalla on Toyotan logo,ettei tartte selitellä.
Toista se on Audimiehillä,kun maksavat autostaan parikymmentä
tonnia siitä että Skodan keulalla on Audin rinkulat mutta
auto itsessään on vikaherkempi kuin Skoda. Siinä hämäys hipoo
jo täydellisyyttä. - sakukyykky
Audiskoda........ kirjoitti:
Asia on täysin ymmärrettävä. Vaatimaton hinta on pari tonnia
siitä että keulalla on Toyotan logo,ettei tartte selitellä.
Toista se on Audimiehillä,kun maksavat autostaan parikymmentä
tonnia siitä että Skodan keulalla on Audin rinkulat mutta
auto itsessään on vikaherkempi kuin Skoda. Siinä hämäys hipoo
jo täydellisyyttä.Espanjassa manolitot rakentavat Seat Q3 cittaria, joita sitten myydään saksalaisille Audeina, jolloin hinta nousee korkeaksi, kun on niin hulvatonta premiumia.
Kyseessä on melkoisen ahdas auto, missä tavaratila on lähinnä vitsinpoikanen. - vakava paikka?
Audiskoda........ kirjoitti:
Asia on täysin ymmärrettävä. Vaatimaton hinta on pari tonnia
siitä että keulalla on Toyotan logo,ettei tartte selitellä.
Toista se on Audimiehillä,kun maksavat autostaan parikymmentä
tonnia siitä että Skodan keulalla on Audin rinkulat mutta
auto itsessään on vikaherkempi kuin Skoda. Siinä hämäys hipoo
jo täydellisyyttä.Kylläpä nappasi Teroa syvältä sieluun kun tajusi joutuneensa hallituun kesetukseen, mutta voin lohduttaa sinua, sait myös paremman pakun kun alkuperäinen oli.
- Tojo Sucks
Audiskoda........ kirjoitti:
Asia on täysin ymmärrettävä. Vaatimaton hinta on pari tonnia
siitä että keulalla on Toyotan logo,ettei tartte selitellä.
Toista se on Audimiehillä,kun maksavat autostaan parikymmentä
tonnia siitä että Skodan keulalla on Audin rinkulat mutta
auto itsessään on vikaherkempi kuin Skoda. Siinä hämäys hipoo
jo täydellisyyttä.Maksaisin muutaman tonnin siitä, ettei keulalla ole Toyotan logoa. Toyotalla kun ei ilkeä ajaa.
Enpä muuten tiedä yhtään Audia jossa olisi samoja peltiosia kuin Skodassa. Tai sisustuksessa. Kun taas Proace ja Citikka, Fiat ja Pösö ovat samoja autoja täysin. - Fiiun omistaja
Tojo Sucks kirjoitti:
Maksaisin muutaman tonnin siitä, ettei keulalla ole Toyotan logoa. Toyotalla kun ei ilkeä ajaa.
Enpä muuten tiedä yhtään Audia jossa olisi samoja peltiosia kuin Skodassa. Tai sisustuksessa. Kun taas Proace ja Citikka, Fiat ja Pösö ovat samoja autoja täysin.Fiiussa eri moottori muuten aika sama..
- klongs klongs
Hiacella ei ollut päästö ongelmia niin kuin epätietoiset täällä väittää
Hiacen olisi saanut EU:hun ihan niin kuin muutkin
Mutta kun sitä ei valmisteta niin sitä on vaikea tuoda eurooppaan
sama moottori on esim hiluksissa ja lantikassa ja niitä tuodaan eurooppaan edelleen- älä viitsi...
...valehdella! Joku herkkäuskoinen saattaa ottaa läppäsi todesta.
Tästä linkistä voit lukea saman mitä 1. kommentissa on kirjoitettu:
http://www.tuulilasi.fi/uutiset/toyota-hiacen-seuraaja-proace
Lisäksi Hiacen törmäysturvallisuus olisi vaatinut päivitystä, mutta valmistaja ei halunut panostaa vanhentuneeseen malliin, jota Euroopassa ei myyty juuri muualla kuin Norjassa ja Suomessa. - Tojon tilannut
älä viitsi... kirjoitti:
...valehdella! Joku herkkäuskoinen saattaa ottaa läppäsi todesta.
Tästä linkistä voit lukea saman mitä 1. kommentissa on kirjoitettu:
http://www.tuulilasi.fi/uutiset/toyota-hiacen-seuraaja-proace
Lisäksi Hiacen törmäysturvallisuus olisi vaatinut päivitystä, mutta valmistaja ei halunut panostaa vanhentuneeseen malliin, jota Euroopassa ei myyty juuri muualla kuin Norjassa ja Suomessa.Ei pidä paikkaansa, EU alueella tojon menestyminen ottaa koville ja siksi Hiacen myynti tekosyyllä kiellettiin. Näin saavat myytyä omia romujansa jotka ei muuten menis kaupaksi.
- älynjuhlaa
Tojon tilannut kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa, EU alueella tojon menestyminen ottaa koville ja siksi Hiacen myynti tekosyyllä kiellettiin. Näin saavat myytyä omia romujansa jotka ei muuten menis kaupaksi.
Hienoa, päästömääräykset ja kolariturvallisuus määräykset muutettiin Hiacen menestyksen takia
Lueppa tuo yllä oleva lause ja hepäe tyhmyyttäsi! Hiacea valmistetaan edelleen, mutta kun Europpa on markkina- alueena niin pieni ei Toyota lähtenyt päivittämään hiacea sen takia! Muualla toki sitä edelleen myydään!
Ja kyllä Hiacella myynti Europassakin edelleen sallittua sitä ei kukaan kiellä!
- gorillapappa
Olen monasti sanonut jotta Hiace ei ole yhtään vanhentunut vaikka Eu ei kielsikin sen myynnin Euroopassa mutta kun yrittävät väkisin suosia noita euromerkkien pakuja jotka eivät kyllä ole aidon Toyotan veroisia. Ja ihan hupunpuppua on väittää ettei muka Hiace olisi turvallinen se kun japanilaisesta laatu teräksestä tehty tarkkojen stantaarien mukaisesti ja kyllä ne ne europakurottelot jotka kolarissa menevät ihan liiskaksi jos silleen sattuu.
Mutta Toytalla halutaan palvella kuluttajia ja kun ovat ovelia niin ostivat valmiin aihion PSA:lta jota sitten Toyotan insinöörit kehittivät täyttämään pilkuntarkat laatu stantaarit ja tuloksena syntyi Proace joka on aito Toyota eikä mikään ranskanrutkutin sillä se kootaan omalla salaisella linjalla Toyotan valkohanskaisten työntekijöiden toimesta eikä siihen sotketa mitään euro osia, jotka kuitenkin aiheuttaisi tilastopoikkeamia- Vichyn hallitus
Nyt gorillapappa taas erehtyy. Provoacea valmistetaan siellä salaisella linjastolla. Se on niin salaista, että niitä anneta edes myyntiin. Ainoa paikka missä Provoacea voi nähdä on gorillapapan kirjoitukset.
Sensijaan Proace valmistuu ihan samoiilla linjoilla ihan samoilla osilla kuin Citikka ja Pesokin. - gorillapappa
Vichyn hallitus kirjoitti:
Nyt gorillapappa taas erehtyy. Provoacea valmistetaan siellä salaisella linjastolla. Se on niin salaista, että niitä anneta edes myyntiin. Ainoa paikka missä Provoacea voi nähdä on gorillapapan kirjoitukset.
Sensijaan Proace valmistuu ihan samoiilla linjoilla ihan samoilla osilla kuin Citikka ja Pesokin.Äläpäs jolppi länkytä vanhalle miehelle kun sinulla ei ole sellaista tiedon lähdettä kuin minulla eli luotto myyjää jolla on tarkat tiedot Proacen salaisesta linjastosta vai meinaatko sinä että luotto myyjä olisi kusettaja? Ei kuule ole mahdollista kun meillä on pitkä ja antoisa Toyota-suhde eikä sille loppua ole näkyvissä vaikka tässä ikämiehiä ollaankin niin kyllä ne auto kaupat sujuvat varmalla otteella ja mikäs siinä kun luotto myyjä pitää huolta siitä milloin on syytä vaihtaa uusi Toyota vanhan tilalle.
Eläkä sinä esitä mitään Vichyn hallitusta tai jotakin sillä pappahan ei mitään nukke hallitusta kuuntele sen verran on historian läksyt kansa koulussa luettu tarkkaan vaikkei sitä olekkaan käyty kuin kuusi vuotta ettei noiden viinipäissään Hitleriä palvovien Petainin ja muiden patonkinpurijoiden ja pettureiden sun muiden quislinkien haahuilut innosta. Ne kun ei ransmannit osannut tehdä silloinkaan mitään autoja kunnolla ja niitä omia tekeleitään kasailivat ladoissa natseilta piilossa mutta onneksi nyt Toyota näyttää mallia tekemällä tinkimättömällä japanilaisella työ moraalilla maailman parasta paketti autoa Proacea.
- hojohuuppa
Ei EU ole kieltänyt hiacen myyntiä. Hiace ei vain täyttänyt EU:n päästövaatimuksia vanhanaikaisen tekniikkansa takia. Eikä Toyotan kannattanut päivittää hiacea EU-vaatimukset täyttäväksi koska suomea ja norjaa lukuunottamatta sitä ei juurikaan euroopassa myyty. Sensijaan Afrikassa ja muissa mutis ja rättipäämaissa se on edelleen myynnissä koska kamelikuskikin pärjää sen kanssa. Tutut ajo-ominaisuudet nimittäin.
Tällä hetkellä Toyota ostaa huomattavan osan käyttämistään dieselmoottoreista muilta autovalmistajilta.
Toyotalla ei ole Proacen tekemisessä muuta osuutta kuin ostaa ranskan tehtaalta tojon merkillä varustettuja Citroen/Peugeot pakuja. Ei niitä silti Euroopassa kovin paljoa myydä, jostain syystä se on saavuttanut kuitenkin suomessa jonkinmoista suosiota huonommasta hinta-laatusuhteesta huolimatta. - klongs klongs
Ei muuten osta
Sitikassa ja pösössä on ollut vvt-i koneet
proacessa on psa kone joka on lyhennety sanasta paska
Se että Japanissa valmistettuja ja Euroopassa kasattuja diesel moottoreita on hajonnut johtuu epäilemättä eurooppalaisesta laaduttomuudestsa
d4d2.2 kasattu Euroopassa eurooppalaisella kannentiivisteellä
ei kestä toyotan vaatimuksia eikä ajoa
kannen tiivisteen vuodon takia moottoreita on vaihdettu
moottori muuten on tehokas, taloudellinen, vähäpäästöinen ja kestävä
BMW koneista en osaa sanoa muutakuin että ennen ne oli ainakin suuri ruokasia ja huonoja kestämään- gorillapappa
Olenkin monasti sanonut että Toyota on kärsinyt suunnattomasti eurooppalaisista sekuntaosista joita on laitettu aitoihin Toyotoihin kun on ollut pulaa aidoista laadukkaista Japanilaisista osista mutta pian alkaa toimitus vaikeudet helpottamaan ja kaikkiin euroopassa tehtäviin Toyotoihin saadaan taas japanilaisella ammattiylpeydellä tehtyjä laatu osia.
Minä olen aina ollut tarkka siitä että minun Toyotassa on ollut aidot japanilaiset osat niin on aina mennyt katsastuksesta läpi eikä ole tullut tilastovääristymiä ja niitä uusia Corollia on ollut minulla jo 16 kappaletta vuodesta 67 alkaen ja vasta kolmessa viimeisessä on pitänyt vaihtaa joitakin eurooppalaisia osia japanilaiseen kun olen huomannut että sellaista roskaa on jostakin syystä päässyt minun Toyotaani. Onneksi luottomyyjä on aina ollut ymmärtäväinen kun olen ennen auton luovutusta tarkastanut auton ja pyytänyt osien vaihtoa. - Vai "luottomyyjä"
gorillapappa kirjoitti:
Olenkin monasti sanonut että Toyota on kärsinyt suunnattomasti eurooppalaisista sekuntaosista joita on laitettu aitoihin Toyotoihin kun on ollut pulaa aidoista laadukkaista Japanilaisista osista mutta pian alkaa toimitus vaikeudet helpottamaan ja kaikkiin euroopassa tehtäviin Toyotoihin saadaan taas japanilaisella ammattiylpeydellä tehtyjä laatu osia.
Minä olen aina ollut tarkka siitä että minun Toyotassa on ollut aidot japanilaiset osat niin on aina mennyt katsastuksesta läpi eikä ole tullut tilastovääristymiä ja niitä uusia Corollia on ollut minulla jo 16 kappaletta vuodesta 67 alkaen ja vasta kolmessa viimeisessä on pitänyt vaihtaa joitakin eurooppalaisia osia japanilaiseen kun olen huomannut että sellaista roskaa on jostakin syystä päässyt minun Toyotaani. Onneksi luottomyyjä on aina ollut ymmärtäväinen kun olen ennen auton luovutusta tarkastanut auton ja pyytänyt osien vaihtoa.Heh heh. Ai että oikein "luottomyyjä" Nehän ne on juuri pahimpia kuset tajia !
- gorillapappa
Vai "luottomyyjä" kirjoitti:
Heh heh. Ai että oikein "luottomyyjä" Nehän ne on juuri pahimpia kuset tajia !
Äläpäs jolppi arvostele minun luottomyyjää kun et asiasta mitään tiedä ja tuskin olet koskaan omistanut sellaista tinkimättömällä ammattiylpeydellä tehtyä aitoa japanilaista Toyotaa jonka laatu on niin kovaa tasoa että eurorotteloilla ajavat eivät voi edes uneksia. Ja luotto myyrä kertoi kun häneltä Hiacesta kyselin jotta se olisi täyttänyt kaikki vaatimukset aivan kirkkaasti ja jotta sen kysyntä oli syömässä europakurotteloiden myyntiä niin sitten ne eurovalmistajat saivat aikaan sellaisen tirektiivin jolla Hiace vääryydellä ja tekosyillä kammettiin pois markkinoilla jotta eurorottelot menisivät kaupaksi. Mutta juoni ei onnistunut silä uutta Toyota Proacea myydään valtavia määriä eikä ihme sillä se on aito Toyota ja europakujen valmistajat vetivät vesiperän vaikka ovelia koittivatkin olla.
- ex-tojo
Taitaa Toyota Hiace olla ainoa automalli jonka myynti on kielletty Euroopassa huonon laadun vuoksi.
- 70-lukulainen ei käy
Kun eivät osanneet tehdä määräyksien vaatimaa moottoria.
- muisteIija
Taisi olla ongelmia myös turvallisuus puolella.
- gorillapappa
muisteIija kirjoitti:
Taisi olla ongelmia myös turvallisuus puolella.
MIten niin ongelmia turvallisuus puolella kun siinä oli aps-jarrut ja airpäkit ja kun auto on tehty lujasta japanilaisesta laatu teräksestä joka kyllä täyttää kaikki normit ja ylittää ne kirkkaasti mutta onko ne eurorottelot sitten turvallisia kun on tehty kevyistä materiaaleista ja vielä huolimattomasti. Hupunpuppua sanon minä mitään turvallisuus ongelmia ei voi aidossa japanilaisessa autossa olla kun onhan sen suomalaisetkin todenneet huippukestäväksi.
- maalivaurio
gorillapappa kirjoitti:
MIten niin ongelmia turvallisuus puolella kun siinä oli aps-jarrut ja airpäkit ja kun auto on tehty lujasta japanilaisesta laatu teräksestä joka kyllä täyttää kaikki normit ja ylittää ne kirkkaasti mutta onko ne eurorottelot sitten turvallisia kun on tehty kevyistä materiaaleista ja vielä huolimattomasti. Hupunpuppua sanon minä mitään turvallisuus ongelmia ei voi aidossa japanilaisessa autossa olla kun onhan sen suomalaisetkin todenneet huippukestäväksi.
Ehkä virhe tuli siinä, että kolaritestissä käytettiin jo useamman viikon vanhaa haisua, jossa ruoste oli jo keirnnyt heikentää pellit. Haisu pitää testata uunituoreena. Toki niin, että maali on jo kuivanut, koska se on osa kantavaa rakennetta.
- luistelija
muisteIija kirjoitti:
Taisi olla ongelmia myös turvallisuus puolella.
Varastettinko niitä ?
- klongs klongs
Kuka on nähnyt sellaisen kirjoituksen jossa hiacea olisi kielletty tuoda EU:hun
Missä on se eu.n antama tiedote jossa se kieltään Hiacen tuonnin
Sen aikaa tuota virheellistä tietoa ei kannata jakaa
Kas kun sellaista asiakirjaa ei löydy- Opettele lukemaan
Eihän tuontia ole kielletty vaan myynti.
- Jobbarik
Koska Jope lauloi viisun "Pieni Hiase" ja viranomainen havahtui Hiacella tapahtuvaan myynttiin. Transitilla ja Transporterilla saa sitävastoin edelleen myydä...
- Tohtoriomakäsi
Ketjun alkoittaja on idioottienkuningas! hän itse kirjoitti kysymyksellään sen heh heh.
- klongs klongs
No missäs se sellanen eu:kirjoitus on että myynti olisi kielletty
- turha venkoilla!
Ei kai ne Toyotalla sentään niin tyhmiä ole, että olisivat jatkaneen muuttuneita vaatimuksia vastaamattoman Hiacen myyntiä? EU-vaatimukset/-määräykset kyllä tulevat autonvalmistajien tietoon tuoreeltaan ja valmistajien on ryhdyttävä niitä toteuttamaan ilman eri käskyä EU:lta.
Kun valmistaja ei halunnut päivittää vanhentuneen mallin moottoria ja turvallisuutta, Toyotan eurooppalaiset maahantuojat tekivät asiasta oikean johtopäätöksen ja lakkasivat tuomasta Hiacea täällä myytäväksi. Näin tilanne on ollut koko ajan, mutta muutamat ääliö-terot, sinä mukaan luettuna, haluatte asiasta venkoilla.
- markkakkonen
On sen myyntikin kielletty - asiakirja löytyy kuuklettamalla eurosivuilta kiellettyjen autojen rekisteri (espanjankielinen).
- Hiace forever
Olkoon nyt kielletty tai ei, mutta tuhannet Hiace-miehet ostaisivat uuden Hiacen hetkeäkään muita merkkejä miettimättä, jos autoa vain saisi Suomesta. Faktaa on se, että Hiace on täysin ylivoimainen pakettiautoa, on ollut vuosikymmenet ja on edelleen, myös vuonna 2014. Rakenne on vankka, sopivasti työkäyttöön yksinkertainen, tilaa on riittävästi, luotettavuus on paras, kulutus ja suorituskyky hyvä ja ajo-ominaisuuudet sellaiset, että paikkaan kun paikkaan pääsee ja nelivedolla vaikka metsäpolulle. Mitään muuta ei hyvään pakettiautokonseptiin tarvita. Mutta eurovalmistajata eivät tätä konseptia ole pystyneet aikaansaamaan, toki yksittäisissä asioissa ovat pystyneet tekemään parempaa jälkeä, mutta kokonaisuus on aina ollut Toyotaa heikompi.
- Romu se on
Hiace forever kirjoitti:
Olkoon nyt kielletty tai ei, mutta tuhannet Hiace-miehet ostaisivat uuden Hiacen hetkeäkään muita merkkejä miettimättä, jos autoa vain saisi Suomesta. Faktaa on se, että Hiace on täysin ylivoimainen pakettiautoa, on ollut vuosikymmenet ja on edelleen, myös vuonna 2014. Rakenne on vankka, sopivasti työkäyttöön yksinkertainen, tilaa on riittävästi, luotettavuus on paras, kulutus ja suorituskyky hyvä ja ajo-ominaisuuudet sellaiset, että paikkaan kun paikkaan pääsee ja nelivedolla vaikka metsäpolulle. Mitään muuta ei hyvään pakettiautokonseptiin tarvita. Mutta eurovalmistajata eivät tätä konseptia ole pystyneet aikaansaamaan, toki yksittäisissä asioissa ovat pystyneet tekemään parempaa jälkeä, mutta kokonaisuus on aina ollut Toyotaa heikompi.
Hiace on ollut testeissäkin VIIMEINEN. Ajettavuudeltaan hirveä, meluisa ja tehoton rottelo. Hiacesta ei löydy mitään hyvää.
- työtoyota
Hiace forever kirjoitti:
Olkoon nyt kielletty tai ei, mutta tuhannet Hiace-miehet ostaisivat uuden Hiacen hetkeäkään muita merkkejä miettimättä, jos autoa vain saisi Suomesta. Faktaa on se, että Hiace on täysin ylivoimainen pakettiautoa, on ollut vuosikymmenet ja on edelleen, myös vuonna 2014. Rakenne on vankka, sopivasti työkäyttöön yksinkertainen, tilaa on riittävästi, luotettavuus on paras, kulutus ja suorituskyky hyvä ja ajo-ominaisuuudet sellaiset, että paikkaan kun paikkaan pääsee ja nelivedolla vaikka metsäpolulle. Mitään muuta ei hyvään pakettiautokonseptiin tarvita. Mutta eurovalmistajata eivät tätä konseptia ole pystyneet aikaansaamaan, toki yksittäisissä asioissa ovat pystyneet tekemään parempaa jälkeä, mutta kokonaisuus on aina ollut Toyotaa heikompi.
Paitsi 4-veto vaihteisto ei mikään kestävä, nivelet, lämmityslaitteen moottori, laturi. Siinä esimerkkejä. Saa leipänsä niistä.
- Surkeista surkein
Hiace forever kirjoitti:
Olkoon nyt kielletty tai ei, mutta tuhannet Hiace-miehet ostaisivat uuden Hiacen hetkeäkään muita merkkejä miettimättä, jos autoa vain saisi Suomesta. Faktaa on se, että Hiace on täysin ylivoimainen pakettiautoa, on ollut vuosikymmenet ja on edelleen, myös vuonna 2014. Rakenne on vankka, sopivasti työkäyttöön yksinkertainen, tilaa on riittävästi, luotettavuus on paras, kulutus ja suorituskyky hyvä ja ajo-ominaisuuudet sellaiset, että paikkaan kun paikkaan pääsee ja nelivedolla vaikka metsäpolulle. Mitään muuta ei hyvään pakettiautokonseptiin tarvita. Mutta eurovalmistajata eivät tätä konseptia ole pystyneet aikaansaamaan, toki yksittäisissä asioissa ovat pystyneet tekemään parempaa jälkeä, mutta kokonaisuus on aina ollut Toyotaa heikompi.
Totta varmasti se, että suomessa tuhannet Hiace miehet ostaisi jos saisi. Se vaan kumma, että muualla sivistyneessä euroopassa se romukasa ei käynyt kaupaksi kuin täällä tojo junttilassa. Olen jopa kerran joutunut ajamaan yhtä haisua ja surkeampaa kokemusta ei ole vielä tullut vastaan.
- myyntiauto
Mitä sillä Toyota Hiacella myytiin?
- lla Suomi kuljettaa
Oiskohan ne kaikki muut olleet vielä surkeampia kun Hiace oli ties
kuinka kauan ylivoimaisesti Suomenkin suosituin ja myydyin pakettiauto,
eikä ole harvinainen vieläkään. Taitaa olla ainoa merkki joka kelpaa
Afrikan vientiin. Petterien tarjoama yksinkertaisuus ei kelpaa selitykseksi.
Mitä monimutkaista on muissa pakuissa? Selitykseksi kelpaa ainoastaan
kaksi asiaa,jotka toimii kaikkialla maailmassa ja varsinkin Japanissa
valmistetuihin. Kestävyys ja luotettavuus. Eurooppalaiset eivät
milloinkaan ole yltäneet samalle tasolle. En omista Hiacea mutta kokemusta
on riittävästi volyymimerkeistä. Aika monella sähkö- ja puhelinyhtiöilläkin
näkyy huoltoautona olevan neliveto-Hiace vieläkin.
Hiace voitaisiin julistaa Suomen kansallisautoksi ihan perustellusti.- Pakuilija
Onhan mikä tahansa paku Hiacen jälkeen loistava ajettava. Hiacella ei oikein tahdo kulkea edes terveiset perille.
Hiacen yksinkertaisen tekniikan vuoksi se kelpaa Afrikkaan. Siellä ei ole työkaluja joiden avulla voitaisiin huoltaa kunnollisia pakettiautoja. - Toyota kaikkialla
Pakuilija kirjoitti:
Onhan mikä tahansa paku Hiacen jälkeen loistava ajettava. Hiacella ei oikein tahdo kulkea edes terveiset perille.
Hiacen yksinkertaisen tekniikan vuoksi se kelpaa Afrikkaan. Siellä ei ole työkaluja joiden avulla voitaisiin huoltaa kunnollisia pakettiautoja.Mitä iloa on siitä monimutkaisesta hajoavasta tekniikasta?
En ymmärrä. Olisiko kuitenkin niin että Hiace kelpaa Afrikkaan
erittäin luotettavan tekniikan ansiosta,eikä haluta ottaa mitään riskiä
hajoavista europommeista. Tuntuuko uskottavammalta? - Ducato
Toyota kaikkialla kirjoitti:
Mitä iloa on siitä monimutkaisesta hajoavasta tekniikasta?
En ymmärrä. Olisiko kuitenkin niin että Hiace kelpaa Afrikkaan
erittäin luotettavan tekniikan ansiosta,eikä haluta ottaa mitään riskiä
hajoavista europommeista. Tuntuuko uskottavammalta?No ei tunnu. Vaikkapa noilla Fiatin pakuilla ajetaan paljon lyhyemmässä ajassa kaksi kertaa enemmän kuin Hiacella ja kestävät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta
Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä522894Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!
1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille5392755- 481895
- 321887
Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?
Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.1191768SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat
SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka3031704Tappo Kokkolassa
Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap91362Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari
Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,621163Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu
Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.901154Ketä ammuttu ?
Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?221122