Mikä nettideittailussa on niinku se idea???

3+3

Te ihmiset, jotka oikeasti löydätte treffiseuraa netin kautta...kertokaa mulle miten se menee? Miten tehdään hyvä profiili, millainen on hyvä aloitusviesti, mistä asioista viestittelette...missä käytte treffeillä...?

Miehen näkökulmasta nettideittailu on oikeasti niin hel'etin turhauttavaa. Naisilta on turha odottaa mitään aloitetta, nykyään ei saa edes vastausta aloitteeseen.

Samat naamat kuukaudesta toiseen, samaa ympäripyöreää lätinää profiiliteksteissä....en vi''u jaksa! Miksi te naiset ette tee aloitetta???

Olisi mielenkiintoista tietää, millaiset ihmiset löytävät netistä elämänkumppanin?

16

212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1+1

      hoikka lihavan
      ujo huijarin
      pettäja ihanan
      ihaha pas.kan.

    • 18+4

      no itse miehenä on kuva profiilissa ja lyhyt teksti. kuvallinen ok nainen otti yhteyttä ja tavattiin, molemmat tykkäsi ja tapailtiin.
      tietty monta kertaa tätä aiemmin oli sellaiset naiset laittaneet viestiä jotka eivät olleet ok joten tämä kyseinen nainen oli ensimmäinen ja toistaiseksi ainut jonka kanssa suostuin lähtemään ulos.
      jotkut naiset kyllä lähettää ensiviestin, kai se on naamasta ja kuvasta pitkälti kiinni.

    • nollalinja

      Joo, hyvä kysymys. Itse olen ollut muutaman kerran tyrkyllä, mutta niille, jotka kiinnostavat, olen ilmaa ja toisilta olen saanut vain pahaa mieltä. En tiedä, kuka ihan oikeasti jaksaa nähdä sen kaiken vaivan saadakseen edes jonkin sortin kamun kuvioihin.
      Olen liian skeptinen ja epäluuloinen ylipäänsä näihin nettideittailuihin. Suurin osa populasta on kierrätyskamaa ja moniongelmaista.
      Ei jaksa alkaa kaivaa helmiä olemattomasta.

      • Harmi jos on ollut huonoja kokemuksia nettideiteistä. Kaivelin juuri aivan toista juttua varten hieman dataa keskimääräisistä suosituista profilleista meillä E-kontakti.fissä, ja tulos on melko keskivertosuomalaisista kertova. Harrastetaan kuntosalia ja tykätään eläimistä, useimmat miehet tykkäävät kalastuksesta tai moottoriajoneuvoista, keskimääräisen deittailijan ikä on 39 vuotta yms.

        Jo liki 40 prosenttia suomalaisista on kokeillut elämänsä aikana nettideittailua, ihan tavallisia suomalaisia ihmisiä täältät siis löytyy eikä mitään marginaaliporukkaa.

        t: Heli E-kontakti.fistä


    • Ai että

      miksi kauniit, hoikat, lapsettomat ja alle 30-vuotiaat naiset eivät tee sinulle aloitteita? Siksi, että he saavat niin paljon viestejä muutenkin, ettei heidän tarvitse vaivautua. Luulisi nyt että aikuinen mies tajuaisi tämän muutenkin.

      • aloit.

        Ymmärrän kyllä sen, että aloitteita saavat naiset eivät itse vaivaudu tekemään aloitteita. Mutta onhan esim. suomi24:ssä paljon esim. kuvattomia naisten profiileja, jotka eivät varmasti saa aloitteita kovin usein. Miksi he eivät tee aloitteita?

        Toisekseen olen itse 36, joten yli 30-vuotiaankin naisen aloite olisi tervetullut. Mutta kun ei niin ei.


      • turhaaseonpuroseni
        aloit. kirjoitti:

        Ymmärrän kyllä sen, että aloitteita saavat naiset eivät itse vaivaudu tekemään aloitteita. Mutta onhan esim. suomi24:ssä paljon esim. kuvattomia naisten profiileja, jotka eivät varmasti saa aloitteita kovin usein. Miksi he eivät tee aloitteita?

        Toisekseen olen itse 36, joten yli 30-vuotiaankin naisen aloite olisi tervetullut. Mutta kun ei niin ei.

        Voit olla varma että naiset eivät kerro siellä treffien puolella eivätkä tällä palstalla vaikka kuinka kysyisit, että miksi eivät vastaa eivätkä tee aloitteita vaikka itse ovat kuvattomina.


      • tyhmiä ovat

        Nainen on todella typerä, jos tyytyy isoon viestien määrään eikä sen takia tee itse aloitteita. Laiska nainen joutuu valitsemaan niistä miehistä, jotka häntä lähestyvät. Aktiivinen nainen saisi itse valita, kenet haluaa.


      • Sinkkumies.
        tyhmiä ovat kirjoitti:

        Nainen on todella typerä, jos tyytyy isoon viestien määrään eikä sen takia tee itse aloitteita. Laiska nainen joutuu valitsemaan niistä miehistä, jotka häntä lähestyvät. Aktiivinen nainen saisi itse valita, kenet haluaa.

        Deittailu perustuu ulkonäköön. Jos olet komea niin olet kiinnostava. Jos olet tavis et saa vastauksia edes tavis naisilta kun nainen haluaa aina sen komean. Ideana on että vain hyvännäköiset deittailee, me muut ollaan ihan roskaa. Kaupassakin nainen ottaa aina sen parhaan näköisen hedelmän hyllystä


    • nainenenenene

      Taitaa sun ikäisillä naisilla olla niin paljon kysyntää...ettei kerkeä kirjoitella...
      itse olen laittanut aloitusviestejä ja saanut viestejä...

      mutta eipä täältä mitään muuta kuin viestittelyseuraa tunnu löytyvän... ei muj ikäiset miehet uskalla lähteä treffeille
      Olen ihan ok.n näköinen 46v nainen...kuvaton profiili itsellänikin, ei mun ikäisille enää oman ikäistä seuraa löydy...nuoret kolllit ja vanhat äijät laittelee viestejä...

      • "nuoret kolllit ja vanhat äijät laittelee viestejä."

        Ihan sama juttu se on vähän yli kolmekymppisillä naisilla, eli jos pistät ihannekumppanin ikähaarukaksi 30-40, niin voit olla varma etä viestjä lähettelevät vain 18-29-vuotiaat ja 41-60-vuotiaat.

        Vähän samankaltainen juttu sitten kanssa asuinpaikan suhteen, eli parinsadan kilometrin säteellä ei ole ainoatakaan kiinnostunutta, mutta kauempaa niitä löytyy.

        miehillä tuntuu olevan jokin kummallinen tarve tehdä aina päinvastoin kuin pyydetään.


      • 19+13
        stellaria81 kirjoitti:

        "nuoret kolllit ja vanhat äijät laittelee viestejä."

        Ihan sama juttu se on vähän yli kolmekymppisillä naisilla, eli jos pistät ihannekumppanin ikähaarukaksi 30-40, niin voit olla varma etä viestjä lähettelevät vain 18-29-vuotiaat ja 41-60-vuotiaat.

        Vähän samankaltainen juttu sitten kanssa asuinpaikan suhteen, eli parinsadan kilometrin säteellä ei ole ainoatakaan kiinnostunutta, mutta kauempaa niitä löytyy.

        miehillä tuntuu olevan jokin kummallinen tarve tehdä aina päinvastoin kuin pyydetään.

        Entä jos löytyisikin oikea helmi, sieltä jostain kauempaa?


      • tosiasialla
        19+13 kirjoitti:

        Entä jos löytyisikin oikea helmi, sieltä jostain kauempaa?

        Joskus voi kauempaakin kolahtaa, kyllä. Mutta totuus on toinen kun arkinen elämä alkaa, silloin ei yksinkertaisesti jaksa kumpikaan matkustaa vapaa-ajalla. Jos normi viikko on työntäyteinen, viikonloput kuormittuu liikaa kaukorakkaudessa.
        Muutama mies sanoikin tämän suoraan jo tutustumisen alkumetreillä. Taisivat olla kokeilleet ja huonoksi todenneet.

        Mitä vanhemmaksi tulee, sitä enemmän oma koti merkitsee molemmille. Harva pystyy lähtemään noin vain toisen paikkakunnalle edes tapaamiseen, saati sitten asumaan, jos siihen pisteeseen pääsee. Puhun nyt ikäryhmän 45-50v suulla.


      • vsdvsdvb
        19+13 kirjoitti:

        Entä jos löytyisikin oikea helmi, sieltä jostain kauempaa?

        Ei löydy. Kaikki naiset jotka itse olen netistä löytänyt ja jotka on olleet kauempaa, on olleet jotain narsistihulluja jotka on pitäneet mua koukussa kiintymystä osoittavilla jutuillaan. Kun itse alan lämpenemään niin että tapaamaankin olisin valmis ryntäämään niin sitten heitetään naamalle se "häähää ei tästä mitään tuu ku ollaan niin kaukana". En yksinkertaisesti ymmärrä mikä tällaisessa on ideana, hakeeko ne ämmät elämäänsä jotain mielikuvitus-virtuaaliviihdettä vai mitä helvettiä. Tähän törmäsin 10 vuotta sitten ja törmäsin taas, todeten ettei touhu ole miksikään muuttunut. Oli kyllä viimeinen kerta.


    • Sinne missä muruseni

      Olen itse huomannut, että jos etsit tositarkoituksella niin profiilin ei tarvitse miellyttää kuin sitä pientä kohderyhmää ketä tavoittelet. Oikeanlaisella profiililla nimenomaan karsit ns. turhat yhteydenotot. Miksi ihmeessä haluatte niitä paljon? Itsellä on taas aina ollut se ongelma (3 kertaa minulla on ollut ilmoitus. Eka kerta johti vuosien avioliittoon ja toisella kertaa koin etten ollutkaan valmis suhteeseen ja nyt kun laitoin niin olin alle 2 viikkoa kun löysin hänet). että yhteydenottoja on liikaa. Itse kun vastaan vaan muutamalle valitulle ja niistä sitten aika äkkiä huomaa kuka on oikeasti mukavan oloinen ja usein tämä ihminen, joka on sydämeni vienyt kaartaa jostain takavasemalta paikalle.Eli vastaan hänelle kun toiset on ihan ok, mutta en tunne mitään suuria tunteita.
      Eli minun tarkoitus on karsia tekstilläni heti ne ei toivotut pois. Toinen mikä vetää puoleensa ja saa rohkeammin vastauksia on kun haet vain ystävyyttä.
      Ne ujotkin persoonat, jotka kavahtaa seksin tyrkytystä puolin ja toisin, mutta tositarkoituksella kirjoittaminen voi myös ahdistaa.
      Personaa kehiin ja unohtakaa ne itsenne myyntipuheet suurelle yleisölle. Te olette ketä olette eikä teidän tarvitse itseasiassa miellyttää ketään. :) Vain sitä yhtä. ;)
      Nyt sanon ettei se määrä vaan se laatu. Ei ole kivaa sekään, että tulee 50 viestiä muutamassa päivässä kun suurin osa on ajallisista syistä karsittava pois.
      Olkaa avoimia kuvattomia kohtaan. Kumpikin mun löydöistä ovat olleet kuvattomia ja varsin suloisia. Ja vielä sopivasti ujoja eli eivät pidä itseään mr maailmana kuvineen. Ovat ehkä tietämättään

    • akkavalta

      Edellinen komentoija onkin selvästi etsinyt kumppania eikä ole ollut testaamassa markkina arvoaan ja pönkittämässä itsetuntoaan. Itä Suomessa nainen saa sen minkä haluaa ja ne jotka on tosissaan
      poistuvat sivuilta alta kahden viikon. Minä kirjoitan aloitteita nykyään pelkästään uusille naisille. Mut siinä on se ongelma että niistä kilpaillaan. Vanhempiin profiileihi ei kannata normaalin miehen aikaa tuhlata ainakaan tositarkoituksella. Voihan niille viestiä laittaa huvikseen jos haluaa korottaa niiden pissin korkeutta päässä ja tehdä niistä vielä nirsompia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      2819
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2021
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2016
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1825
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe