Tälläisiä aloituksia YP nostaa esille:

HomoYPjösen

Haluaisin tietää miten ihminen/nuori selviää kiusaamisesta? Minun nuorin, tyttö 13v. on koulukiusattu. Asia selvisi n. vuosi sitten, sitä oli silloin jo jatkunut puolitoista vuotta. Oli 5lk. kevään koko ajan pois koulusta, kun oli jatkuvasti kuumetta, pää- ja mahakipua. Kysyttäessä kielsi aina kiusaamisen. Lääkärissä tutkittiin, mitään syytä ei löytynyt. Syksyllä sitten tuli yksi ilta kotiin katkerasti itkien ja sanoi ettei ole mitään tapahtunut. Tunti meni ennen kuin ratkesi ja sitten sitä tuli. Kaikki ne teot ja sanat, järkyttävää kuunneltavaa ja itse jouduin tekemään kaikkeni, etten itse ratkea itkemään. Lapsen takia piti pysyä vahvana. Koulussa kiusaamiseen osallistui yhtä lukuunottamatta koko luokka ja muiden luokkien oppilaita myös. Kiusattiin ihan kaikesta, mitä voi kuvitella. Kuitenkaan mitään "järkevää" syytä kiusaamiselle ei ollut. Tytöllä on aina ollut kavereita ja viihtynyt ulkona paljon. Nyt viime kesä meni täysin kotona, vain pari kertaa kävi jossain, silloinkin minun tai mummun kanssa. Harrasuksia ei ole, keväällä hommattiin jyrsijöitä, kun koiraa ei voinut toisten lasten allergian takia ottaa.

Miten voi selvitä ilman yhtään ystävää/kaveria? Kuinka minä voisin äitinä auttaa? Tuska on melkein käsin kosketeltavaa, päivittäistä. Nyt yläkoulun puolella kiusaamista ei vielä ole ollut, eikä toivottavasti tulekaan. Ainut, että tytön itstunto on poljettu maan alle, ei luota itseensä yhtään. Missään ei tunne olevansa hyvä. On niin aivopesty, että minäkuva on tämä: ruma, haiseva läski, jonka vaatteet on roskiksesta. Tyttö on kuitenkin hoikka, ihan normaalin näköinen, vaatteet ei todellakaan ole roskiksesta, vaikka eivät kalleinta olekaan.


n minä halunnut tämän homman näin menevän. Miestä ei seksi minun kanssa kiinnostavan. Seksimme onkin pelkkästään sitä että otan suihin mieheltä. Kännissä voi panna minua. Selvinpäin kerran kuussa ja silloinkin lopahtaa ja pitää runkata kesken aktin joka kestää noin 5-10 min. Mutta auta armias kun sängyssä on vieras nainen niin johan seisoo niin jäykkänä. Minä yleensä annan sitten panna vierasta enkä itse tyrkytä itseäni. Seuraan sitten vierestä kun mies laukeaa naiseen. Mies on myös satunnaisesti käynyt vieraissa eikä sieltä ole tullut valitusta ettei seiso. Ovat siis tuttuja naisia. Minua on alkanut häiritä se että mikään ei ole enää mitään kuin se vieras. Silti mies sanoo rakastavansa minua ja olen kiihottava ja kaikkea muuta mihin en usko pätkääkään. Kannattaako tällaisessa tilanteessa edes jatkaa kun selvästi en ole mitään.

Miksi lähes kaikki ajoradalla ajavat pyöräilijät luulevat, että he voivat lähteä ylittämään risteystä, kun viereisellä jalkakäytävällä kävelijöille syttyy vihreä? Ajoradalla noudatetaan autoilijoiden liikennevaloja. Usein on vielä kävelijöitä ylittämässä katua siinä vaiheessa kun pyöräilijä katsoo oikeudekseen "jaa jalankulkijoille syttyi vihreä, minäkin voin siis mennä kunhan koukkaan vähän suojatien puolelta", syntyy vaaratilanteita. Miksi ei voi odottaa sitä n. kymmentä sekuntia kun se vihreä, jota kuuluu noudattaa, syttyisi?

Smoke weed everyday?

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Mitä ihmettä

        Kaipaat hänessä
        Ikävä
        110
        1907
      2. Mika Muranen juttu tänään

        Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
        Sananvapaus
        9
        1539
      3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

        Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
        Tv-sarjat
        13
        1499
      4. Välillä käy mielessä

        olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
        Ikävä
        81
        1477
      5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

        Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
        Ikävä
        150
        1415
      6. Mitä oikein

        Näet minussa? Kerro.
        Ikävä
        107
        1350
      7. Kotipissa loppuu

        Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
        Kuhmo
        23
        1307
      8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

        Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
        Raamattu
        648
        1239
      9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

        On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
        Kokkola
        16
        1147
      10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

        Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
        Tv-sarjat
        8
        1108
      Aihe