Vittu saatana perkele.

Heiskanen

Olisi pitänyt ajatella silloin enemmän häntä ja hänen tunteita niin asiat olisi nyt paremmin. Ajattelin vain ja ainoastaan itseäni. Voi jumalauta.

16

192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä se enää

      hyödyttää syyttää itseään?Voithan yrittää kertoa hänelle nuo e.m. asiat, jos se jotenkin auttaisi asiaa..

      • Ap.

        No.. Eipä hänkään ajatellut yhtään miltä minusta tuntuu.. Ajatteli vain itseään, käänsi kaikki hänen puolelleen ja minua vastaan, näytteli minulle, narsisti kun on..


      • roskadiagnoosit
        Ap. kirjoitti:

        No.. Eipä hänkään ajatellut yhtään miltä minusta tuntuu.. Ajatteli vain itseään, käänsi kaikki hänen puolelleen ja minua vastaan, näytteli minulle, narsisti kun on..

        Miksi hän on narsisti ja sinä et, jos kerran ajattelet vain itseäsi?


      • Ap.
        roskadiagnoosit kirjoitti:

        Miksi hän on narsisti ja sinä et, jos kerran ajattelet vain itseäsi?

        Hän näytteli muille että hänellä oli vaikeaa, valehteli minulle... Ajatteli enemmän itseään kuin minua..


      • Ap.
        Ap. kirjoitti:

        Hän näytteli muille että hänellä oli vaikeaa, valehteli minulle... Ajatteli enemmän itseään kuin minua..

        Mä en näytellyt, minulla oikeasti oli vaikeaa silloin..


      • roskadiagnoosit
        Ap. kirjoitti:

        Hän näytteli muille että hänellä oli vaikeaa, valehteli minulle... Ajatteli enemmän itseään kuin minua..

        Mitä hän valehteli sinulle?

        Ja mitä sinun edes tulisi tietää hänen vaikeuksistaan? - jos nyt me ulkopuoliset mistään mitään tietämättömät ja samalla niin itserakkaan kaikentietävät päätämme leikkiä, ettei sellaisia toki olekaan...


      • Käyttäjätunnus_on_käytös
        Ap. kirjoitti:

        Mä en näytellyt, minulla oikeasti oli vaikeaa silloin..

        Tossa meni nyt vähän teatteri pieleen.


    • se voi olla syy

      sinulla voimakas asperger, se voi selittä

      • Ap.

        Juuri sellaiset haluan pyyhkiä pois maailmankartalta, juuri ne jotka ei hyväksy aspergeriä!


    • Mitäs täällä riehkas

      Hei Heiskanen kuule. Eiköhän jokainen ajattele itseäänkin. Ei sitä aina hoksaa ajatella toista, varsinkin kun tunteet ovat pinnassa. voitko keskustella asiasta rauhallisesti hänen kanssaan ?

      • ajattele läheisiäsi

        Ei asperger ym. varmaankaan niin paljoa haittaa, jos hakee apua siihen. Muuten se voi pilata läheisten elämää.


      • Anonyymi
        ajattele läheisiäsi kirjoitti:

        Ei asperger ym. varmaankaan niin paljoa haittaa, jos hakee apua siihen. Muuten se voi pilata läheisten elämää.

        Kaikki aspergerithan eivät ole saaneet diagnoosia. Joten, eivät koe olevansa mitenkään erilaisia. Loukkaavat usein vihamielisesti puheillaan, tajuamatta, välittämättä siitä, että satuttavat. Eivätkä siksi ole pahoillaan, eivätkä anteeksi pyytele. Hyvin haastavia seuralaisia. Mikäli ei kumppani tiedä toisella olevan asperger. Aspergerit saattavat itsekin ihmetellä, miksi heillä ei ole ystäviä. Ymmärtämättä lainkaan, että syy on, heidän tunnevammaisessa, epäsosiaalisessa käytöksessä.


    • ValonVälähdysNäkyi

      Sen yhden kerran kun Heiskasen päässä käy jokin järkevä ajatus, niin tyrmää sen samantien... Ei voi kuin taivastella.

    • Anonyymi

      VITTU SAATANAT perkele aaaAAA

      • Anonyymi

        Älä muuta sano vittu saatanat aaaaaaaAaaaa perkeleen jumalauta että vituttaa


    • Anonyymi

      Itse olin aloittajan kuvaamassa tilanteessa, parivuotta sitten.

      En tosiaankaan tiennyt, miten selviäisin henkisesti, tai taloudellisestikaan.
      Itsesyytökset olivat hirveät. Uskoin että minussa on jotain todella pahasti pielessä.

      Piehtaroin itsesäälissä ja haudoin kostoa.
      Kostosuunnitelmani oli yksinkertainen.
      Tc deittipalveluun maksullinen profiili. Sitten kiertäisin mahdollisimman monta deittiä, moraalista viis.

      Kiinnostusta sain kymmeniä. Mut yksi oli heti ekana päivänä yli muiden. Liiankin hyvä ollakseen totta. Arvot parisuhteesta ja toisista kanssaihmisistä oli identtiset.
      Huumorintajukin oli sellainen että, hän pystyi jatkamaan, kuin itse olisin puhunut.
      Mietin että nyt mua taas vedätetään.

      Yritin jutella muidenkin kanssa, mut ei ne tuntuneet miltään.
      Muutaman päivän jälkeen, kerroin , koska olisi ollut liian väärin häntä kohtaan vedättää.
      Hämpä ei kadonnutkaan. Ei sinnepäinkään. Lupasi vain parempaa huomista.
      Sanoessaan olevansa aina minun puolellani, ajattelin sen olevan vain, jotain sanan helinää. Mut ei se ollut.
      Nyt minä saan rakastaa ja saan rakkautta ihan niin paljon kuin haluan. Hän voi olla erimieltäkin kanssani, mut tiedän hänen olevani aina puolellani.

      Hollywoodissa tätä pidettäisiin liian epäuskottavana.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      2970
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2079
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1852
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe