TUKSU JOENSUUSSA RAVINTOLA KAMMARI

tänään siis

Kammarissa viikonloppuna:

Perjantaina 19.9 Karaoke
Lauantaina 20.9 esiintymässä lööppijulkkis JOHANNA TUKIAINEN!! Tuksun show starttaa noin klo 24.00 ja juontajana BB:stä tuttu Henna Kalinainen!

Liput 10€ ja baari avoinna 16-03

Tervetuloa!

80

3188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • herellä jo????

      onkohan ne kalunaisen kanssa jo heränneet???

      • revennyt mekko

        Susanna varmaan pitää paljon, kun liikkestä hommattu kolttu on jo revitty......kait se vie sen maanantaina takas ja vaatii rahat takaisin ???
        Kuka tietää.....

        http://aijaa.com/SzFtQJ

        mutta REVENNYT SE ON.


    • sekaisin se taas on.

      Majoituksemme rentouttavassa paikassa maalla! :)

      Käyttäjältä Johanna Tukiainen
      20.09.2014 16:57
      Tervetuloa tänään kaikki katsomaan Johanna Tukiainen Showta Joensuuhun, Joensuun Kammari nimiseen ravintolaan!!! :) showni ovat ihan tupaten täynnä joten kannattaa tulla ajoissa. However, esiinnyn aikaisintaan aina keskiyöllä. Kauhean unen näin äsken: Juha sanoi minulle Marokossa että haluaa lapsen kanssani jonka nimeksi tulee Julia! Ja tässähän on sellainen tapaus, ettei se edes ollut unta, Juha sanoi oikeasti mulle niin. Hän myös valehteli mulle lentoaikataulut kun olin shokkitilassa ja totesi vain, että "ahaa, no näyttää nyt valitettavasti siltä ettet ehdi Julian hautajaisiin!" Hän myös ehdotti että menemme Agadirin jäiseen yöhön ULOS nukkumaan!!!! Siis WTF???? Jouduin ostamaan kokonaan uudet lennot, plus uuden hotellimajoituksen Marracehsista. Onneksi edes ruotsalainen Apollon matkatoimistovirkailija veti Juhaa turpaan kun siihen eivät ole suomalaiset pystyneet vaikka ovat uhonneet. Meinasin kuolla matkalla ja Juha laittoi salaa 300mg ketipinorin juomaani, että sillä tavalla....

      .hyvä Suomi, täällä vain rikolliset juoksentelee vapaana ja julkisuuden hrnkilöitä vainotaan milloin mistäkin syystä.

      Toinen kotivaras on entinen Dolls tanssijani joka jatkaa herjaamistani nettien sivuilla. Tiedossani on yli 200 nettiherjaajan henkilöllisyyttä, mukaanlukien ex naapurimme. Eiköhän poistuta maasta kun vain olen suorittanut velvollisuuteni.....

      • rakaaat huuleni.....

        "En saa puhua privaateista asioistani yhtaan sen enempaa, mutta sen sanon, etta kohta asianomistajana tulen olemaan mina vastaan lukuisat eri loukkaajani ja vaaryydet joita olen kokenut." J-Tuk 18.09.2014 klo 16:25


      • Vauhtia ja räyhäämis
        rakaaat huuleni..... kirjoitti:

        "En saa puhua privaateista asioistani yhtaan sen enempaa, mutta sen sanon, etta kohta asianomistajana tulen olemaan mina vastaan lukuisat eri loukkaajani ja vaaryydet joita olen kokenut." J-Tuk 18.09.2014 klo 16:25

        Juu ei saa ja silti hölöttää niitä jatkuvasti......jessus.
        Vimmeyönä sitten taas vauhti päällä.
        Kuudelta aamulla vielä netissä pauhaamassa.
        Hennalta tuli viest aamulla, että hotelli Kimmelin aamupalalla, tulee vissin omin neuvon sieltä kotin...toivottavasti ainakin.....


      • uohohoo

        "Ravintola Kammari" :D

        Paskanen räkälä se on ;DD


      • ranes

        Tuksu vain jumala antaa sinulle rauhan.


    • olipas onni

      Tuksu iloitsee


      Käyttäjältä Johanna Tukiainen
      20.09.2014 21:26
      Julialla kävi suuri onni kun kuoli nuorena ja kauniina, ilman tuskia omaan sänkyynsä Jollakseen jota rakasti. Hän myös rakasti minua.

      Harva saakin tuollaisen onnen kokea.

    • Emänäätä

      Eikö tuo Marokon episodi ollut tähän asti sen kauneushoitolatyypin vika, jolle Tsoliin kertoi lentoaikataulunsa ja tämä vaan kaunisti entisestään kaunista tähteämme, eikä huolehtinut aikataulusta? Nyt sitten tuli mieleen, että se olikin Juha, jonka vika koko kuvio olikin. Jee, jee. Ja ihan Apollon matkaopas veti turpaan? Tottakai. Sehän on normaalia, että matkaoppaat mättää asiakkaita kuonoon.

      Voisiko tuo nainen edes kerran, siis edes kerran, elämässään myöntää, jonkun asian olleen hänen omalla vastuullaan?

      • Uskomattomia juttuja

        Nasisiisi, ei mitään myönnä....
        Miksi myöntäisi, kun vika on aina toisissa, ei koskaan itsessä.....
        Tottakai JUHAN pitää matkaliput lukea, kun on eskorttina mukana....
        Ai oikein yks pilleri laitettu lasiin ja meinannut kuolla.....mistä ihmeestä se noita munchausen juttuja oikein kehittää???
        Oikeastikin!
        En tiedä ketään, joka valehtelee noin paljon ja jatkuvasti.
        Pääsis varmaan ennätystenkirjaan, jos löytyis luokka.....


    • Nyt se alkaa taas...

      Totuus vapauttaa, the truth will set u free!

      Käyttäjältä Johanna Tukiainen
      20.09.2014 21:26
      Julialla kävi suuri onni kun kuoli nuorena ja kauniina, ilman tuskia omaan sänkyynsä Jollakseen jota rakasti. Hän myös rakasti minua ja minä häntä, enemmän kuin olen yhtäkään miestäni koskaan rakastanut. Jasmine on katkeroitunut meidän välisestä suhteestamme, mutta ei saa sitä mitenkään pois eikä meidän muistojamme voi kukaan meiltä ottaa. Jasmine on tekopyhä ja inhoan sellaisia ihmisiä! Jassu tekee itse ihan samoja asioita kuin mistä syytti minua ja Juliaa: asuimme vanhempien omistamassa asunnossa Jollaksessa. No öööh.....missäköhän Jassu itse on asunut nyt monta vuotta, itseasiassa koko elämänsä: vanhempiemme luona Sollentunassa ja on 25v eli ei kuitenkaan enää mikään ihan teini. Jasmine arvosteli mua rauhoittavien käytöstä, mitä löytyi hänen kaapistaan: 10mg diapameja. Jassu sanoi minulle selvinpäin kasvotusten sekä Julialle viime kesänä, että hän on "parempi ihminen kuin me." Julia kävi häneen käsiksi ja ihan syystäkin!!!! Julia sanoi Suomeen tullessaan että Jasmine oli käyttäytynyt kokoajan Ruotsissa ihankuin olisi hänen isosiskonsa, äärettömän ylimielisesti ja itserakkaasti. En ihan ymmärtänyt silloin mitä Julia tarkoitti. Nyt ymmärrän ja hyvinkin. No pikkusisko, mun varpailleni et tule astumaan koskaan......;) keskity Vain omaan "työhösi" hiuslisäkkeiden kanssa, pääsääntöisesti nukut päivät ja äitimme saa hoitaa sairasta Bobby koiraasi! Lihotit myös Bonzon vaarallisen lihavaksi, ei 3v mopsi voi painaa 20kg, tajuatko tulee lonkkavikoja????

      • Että se on TYHMÄ

        3 minuuttia sitten | Mörö

        vai syötti oikein hitaasti mandariinipaloilla voi hyvänen aika sentäs, että sä olet tyhmä


        4 minuuttia sitten | Livekäyttäjä24177

        Noin äreä jo tähän aikaan. Tänä yönä yleisö saa kuulla haistattelua ja muutama onnekas katsoja nimmarin sijasta nyrkistä?


        6 minuuttia sitten | Mörö

        Käyttäydy saatana jo kuin ton ikäisen pitääkin, niin kaikki ei ois sun vikaa eikä sua haukuttas yms...Mutta kun ei sun luuskan jakeluun tunnu mikään menevän ja toivottavasti saat ehdottoman tuomion


        9 minuuttia sitten | Johanna Tukiainen

        Nyt täytyy alkaa valmistautumaan illan Show esitykseen Joensuussa! En ehdi enempää, kaikki käännetään jokatapauk.mun viaksi.


        1 minuutti sitten | Livekäyttäjä2715

        No jopas nyt on epäreilua :) Miksi ihmeessä ihmiset noin tekisivät jos ei kerran mikään ole sun vika? Ihan omituista.


        5 minuuttia sitten | Livekäyttäjä30387

        Muistahan olla hakkaamatta ketään.


        7 minuuttia sitten | Livekäyttäjä24177

        Huojumista ja käsien vispaamista repeytyneessä kireässä mekossa. Suun aukumista YouTube-videon tahtiin.


        7 minuuttia sitten | Kukkolahti

        Keikka on suuri menestys.


        10 minuuttia sitten | Livekäyttäjä27302

        Ei tainut jäädä Jassulle yhtään diapamia, kun sä ne löysit! Koko suku näköjään samaa sarjaa, kaikilla enemmän ja vähemmän pillereitten kanssa tekemistä!


        12 minuuttia sitten | Johanna Tukiainen

        MISSÄ oli Jasmine kun olin 3kk sairaalassa 6v sitten??? Ei näkynyt kertaakaan!!!! Sen sijaan isäni kävi siellä päivittäin, samoin Julia joka mm.pesi tukkaani ja syötti minua hitaasti mandariinin paloilla.


        5 minuuttia sitten | Livekäyttäjä2715

        Jos Jasmine arvasi, ettei maksa vaivaa? Isäparkasikin kävi sua päivittäin paapomassa ja katso nyt miten hänkin sai palkaksi. Sättimiset niskaan. Hyi sua, hyi hyi hyi :)


        7 minuuttia sitten | Pisama

        SuosikkidrikkiSI taisi ollakin rähinädrinkki. Illasta tulee mielenkiintoinen.


        8 minuuttia sitten | Livekäyttäjä24177

        Omaa tyhmyyttäsi olit sairaalassa. Muka maailmanmatkaaja ja lähtee malariaseudulle ilman varotoimenpiteitä. Oikea kosmopoliitti.


        10 minuuttia sitten | Livekäyttäjä26503

        Taisi olla vielä koululainen.......Koko sukuko olisi pitänyt olla paapomassa?


        13 minuuttia sitten | Livekäyttäjä17563

        Julia siis sanoi että käyttäytyi kuin isosisko - äärettömän ylimielisesti ja itserakkaasti. Mietis sitä nyt oikein tarkkaan Tuksu.


        11 minuuttia sitten | Livekäyttäjä26503

        Tätä se ei kyllä hiffaa.


        13 minuuttia sitten | Mörö

        ja sua tyhmempää ihmistä saa todellakin hakea, toivottavasti siellä Joensuussa nauravat sulle paskaset naurut, kun esinnyyt se rätti päälläs, mikä eilen repesi Lahdessa


        14 minuuttia sitten | Livekäyttäjä26503

        Mikset elä kuten opetat; Totuus vapauttaa... Aloita vaikka Julian viimeisestä illasta. Ja sitten siitä kuinka revit YKP kutsun.


        14 minuuttia sitten | Johanna Tukiainen

        MISSÄ oli Jasmine kun Julia kuoli???? MIKSI Jassu ei lentänyt Julian perään Jollakseen???? No mutta kaikkihan on mun vika aina!!!!


        4 minuuttia sitten | Pisama

        Mistä tiedät, että Julia kuoli ilman tuskin? Olitko vieressä katsomassa?


        12 minuuttia sitten | Livekäyttäjä17563

        Sehän me tiedetään että SINÄ olit Helsingissä ja ryyppäämässä ETKÄ todellakaan Julian vieressä.


        13 minuuttia sitten | Livekäyttäjä26503

        Sinä tiesit Julian tilanteen. MISSÄ Julian puhelin oli? Olisiko voinut soittaa Jassulle?


        13 minuuttia sitten | Livekäyttäjä30387

        Koska oli eri maassa. Sinä olit samassa kaupungissa. Äiti lensi sitten paikalle.


    • tunkki tukiainen

      19 minuuttia sitten | Johanna Tukiainen

      Karisma on karisma, sitä joko on tai ei ole. Jasmine on ihan nätti, mutta ei yllä lähellekään esim. Julian tasoa.

      13 minuuttia sitten | Johanna Tukiainen

      MISSÄ oli Jasmine kun Julia kuoli???? MIKSI Jassu ei lentänyt Julian perään Jollakseen???? No mutta kaikkihan on mun vika aina!!!!

      11 minuuttia sitten | Johanna Tukiainen

      MISSÄ oli Jasmine kun olin 3kk sairaalassa 6v sitten??? Ei näkynyt kertaakaan!!!! Sen sijaan isäni kävi siellä päivittäin, samoin Julia joka mm.pesi tukkaani ja syötti minua hitaasti mandariinin paloilla.

      8 minuuttia sitten | Johanna Tukiainen

      Nyt täytyy alkaa valmistautumaan illan Show esitykseen Joensuussa! En ehdi enempää, kaikki käännetään jokatapauk.mun viaksi.

      • Sama jatkuuuuuuu

        16 minuuttia sitten | Mörö

        Jaa ja kuka se jätti siskonsa sinne kuolemaan se olit juurikin sinä, sinun piti päästä dokaamaan sen homo kampaajasi kanssa, että älä viitti itkeä ja valittaa tekopyhä paska


        17 minuuttia sitten | Livekäyttäjä30387

        Onpas Johanna katkera pikku-siskolleen. Niin on katkeraa tekstiä.


        13 minuuttia sitten | Livekäyttäjä30387

        Ja kirjoitus kertoo Johannasta, ihme miten ihminen peilaa toisiin omat negatiiviset ominaisuudet.


        18 minuuttia sitten | Livekäyttäjä26503

        Jaahas. Rähinäviinaa nautittu. Yöllä taas myrskyää......


        19 minuuttia sitten | Johanna Tukiainen

        Karisma on karisma, sitä joko on tai ei ole. Jasmine on ihan nätti, mutta ei yllä lähellekään esim. Julian tasoa.


        16 minuuttia sitten | Livekäyttäjä26503

        Tunkki, karismaa on tai sitä ei ole.....Sinulla ei ole


        19 minuuttia sitten | Livekäyttäjä24177

        Mitä tapahtui kun olit viikonlopun juomassa. Peruuttamatonta ja tää sua vainoaa lopun ikääsi.


        22 minuuttia sitten | Livekäyttäjä2715

        Ei kannata haukkua Jasminea. Jasmine on mukavan ja fiksun oloinen sekä erittäin nätti tyttö. Näyttää pärjäävän Martinan ohjelmassa vielä tosi hyvinkin, kuten pärjäsi Maatilan Prinsessassakin :)


      • Rähinäviinat juotu
        Sama jatkuuuuuuu kirjoitti:

        16 minuuttia sitten | Mörö

        Jaa ja kuka se jätti siskonsa sinne kuolemaan se olit juurikin sinä, sinun piti päästä dokaamaan sen homo kampaajasi kanssa, että älä viitti itkeä ja valittaa tekopyhä paska


        17 minuuttia sitten | Livekäyttäjä30387

        Onpas Johanna katkera pikku-siskolleen. Niin on katkeraa tekstiä.


        13 minuuttia sitten | Livekäyttäjä30387

        Ja kirjoitus kertoo Johannasta, ihme miten ihminen peilaa toisiin omat negatiiviset ominaisuudet.


        18 minuuttia sitten | Livekäyttäjä26503

        Jaahas. Rähinäviinaa nautittu. Yöllä taas myrskyää......


        19 minuuttia sitten | Johanna Tukiainen

        Karisma on karisma, sitä joko on tai ei ole. Jasmine on ihan nätti, mutta ei yllä lähellekään esim. Julian tasoa.


        16 minuuttia sitten | Livekäyttäjä26503

        Tunkki, karismaa on tai sitä ei ole.....Sinulla ei ole


        19 minuuttia sitten | Livekäyttäjä24177

        Mitä tapahtui kun olit viikonlopun juomassa. Peruuttamatonta ja tää sua vainoaa lopun ikääsi.


        22 minuuttia sitten | Livekäyttäjä2715

        Ei kannata haukkua Jasminea. Jasmine on mukavan ja fiksun oloinen sekä erittäin nätti tyttö. Näyttää pärjäävän Martinan ohjelmassa vielä tosi hyvinkin, kuten pärjäsi Maatilan Prinsessassakin :)

        On taas niin rähinäviinaa vedetty. Toivottavasti henna osaa suojautua.
        Tuollaista katkeraa kalkkia kun tulee, niin kukaan ei ole suojassa, ei yleisö eikä henna.....taitaakin tulla yllätysten yö........


      • 1metallimuija

        Näin kirjoittaa melkein neljän laudaturin ylioppilas. ".. ja syötti minua hitaasti mandariinin paloilla"
        Eikä näin, että : " Julia syötti minulle hitaasti mandariinin paloja".
        Muuten miten on mahdollista, että kaikki on Tuksun vika kun hän ei ole mitään väärää tehnyt?


    • tuksun päättelyä

      35 minuuttia sitten | Johanna Tukiainen

      Tsekatkaa älykääpiöt Wikipediasta: malaria falciparium josta selvisin hengissä. Mm. Meri-Kukka Forsius sai saman sairauden. Ja on nykyisin naisen kanssa yhdessä......

      • Lääkintöhallitus

        Malaria saattaa aiheuttaa lesboutta?


      • M.A. Laria
        Lääkintöhallitus kirjoitti:

        Malaria saattaa aiheuttaa lesboutta?

        Tuksu ei sentään ole kohdannut elämänsä naista. Hampaattomia liikemiehiä ja huojuvia homoja on kyllä piisannut.


    • crunm

      Sotanorsu on taas tankannut pitkin iltaa ja nostanut mielialansa raivoon. Lahdessa ei riehuttu mutta nyt sitä on odotettavissa.

      Hotelliin eivät läskit leidit ole päässeet vaan jonnekin landelle, jossa lankkusammio edustaa klamyyrin huippua. Onko sisällä kylpyvettä vai Ruskaa?

    • Kappas vaan

      Eikö sisko suostunut laittamaan uutta vaaleata moppia, kun noin saa raivon niskaansa.

      • Sekaisin on

        Jutuista päätellen ei.....on taas niin oma itsensä, ettei tosikaan.
        Jessus sentään, eikö tuota akkaa kukaan saa hiljaiseksi?


      • Ei jaksanut ei
        Sekaisin on kirjoitti:

        Jutuista päätellen ei.....on taas niin oma itsensä, ettei tosikaan.
        Jessus sentään, eikö tuota akkaa kukaan saa hiljaiseksi?

        Meni sen mopinvaihdokin mokaamaan...ei jaksanut olla mrsnicelady sen aikaa, että jassu olis tukan vaihtanut.
        Ei edes kuukautta.....jassuhan sai sen tukkalähetyksen vasta vimeviikolla. Uusia karvoja siis.
        Siinä huomaa hyin, että hyötymistarkoituksessa pidetään noi suhteet yllä....
        Jassuu käy sääliks, että on tuollainen sisko ja onneks julle ei ole enää sen vaikutusvallan alla.
        Sääli että menetti henkensä. Kenellekään ei toivois tuollaista kohtaloo, kuolla yksin.


      • Jacuzzi

        Kappas vaa..lle:
        Hyvä kun huomasit:) Ihmettelin minäkin miten tuksu noin sanoo hiuslisäkkeistä, vaikka ne on sen koko olemuksen tärkein asia. Ilman niitä ei tule toimeen.. itse on sanonut. On niiiin typerä ämmä kuin olla ja voi.


    • mekko repeää
      • mitä tapahtui?

        hahhah. olisko kannattanut hommata jotain stretsiä? Mitä siellä muuten sitten tapahtui keikan jälkeen, kun haukkuun poliiseja pahoinpitelystä?
        Pari mustelmaa on kädessä ja jotain raahaus naarmuja on jossain päin ruhoa?


      • Jessus sentäs.......
        mitä tapahtui? kirjoitti:

        hahhah. olisko kannattanut hommata jotain stretsiä? Mitä siellä muuten sitten tapahtui keikan jälkeen, kun haukkuun poliiseja pahoinpitelystä?
        Pari mustelmaa on kädessä ja jotain raahaus naarmuja on jossain päin ruhoa?

        On se varmaan stretsiä, mutta silti sekin repee noissa eroottisissa mooveissa kun läskit tursuu....
        Liikkeen kuvassa, mekko on ehjä. Lavalla revennyt todella pahasti.
        Ilmeisesti äittää seuraavaksi, että teki itse siihen halkion....kun Joliellakin on sellaiset mekoissaan....;)

        Sääliks käy susannaa ja liikettä. Onko tuon naikkosen pienet ostokset niin tärkeitä ko. Liikkeelle, ett maine kannattaa menettää......en usko.


      • Ne on vanhoja
        mitä tapahtui? kirjoitti:

        hahhah. olisko kannattanut hommata jotain stretsiä? Mitä siellä muuten sitten tapahtui keikan jälkeen, kun haukkuun poliiseja pahoinpitelystä?
        Pari mustelmaa on kädessä ja jotain raahaus naarmuja on jossain päin ruhoa?

        jälkiä. Silloin kun piti olla Kotkassa keikalla, niin tunkeroinen rettelöitsi hesassa ja päätyi putkaan. Muitten syy kun eivät järjestäneet kyytiä sinne keikkapaikalle.
        On siellä Joensuussakin jotakin tapahtunut. Kaalinaama, kuten tunkki ystäväänsä leikkisästi kutsuu, on saanut taas kerran huomata tukiaisen todellisen luonteen.


      • kotiinpäin tulossa
        Ne on vanhoja kirjoitti:

        jälkiä. Silloin kun piti olla Kotkassa keikalla, niin tunkeroinen rettelöitsi hesassa ja päätyi putkaan. Muitten syy kun eivät järjestäneet kyytiä sinne keikkapaikalle.
        On siellä Joensuussakin jotakin tapahtunut. Kaalinaama, kuten tunkki ystäväänsä leikkisästi kutsuu, on saanut taas kerran huomata tukiaisen todellisen luonteen.

        On huomannut on...........

        Olipahan reissu. Toista ei tule. Olen kuitenkin aikuinen ja jätän asiaa sen enemmän kommentoimatta. Huh no nyt on yksi huoli pois mun päiväjärjestyksestä — juhlatuulella paikassa Juna. -Henna fb-

        henna nyt junassa matkalla stadiin........

        jossusta ei tietoa, nukkuu ilmeisesti viinahöyryjä pois, jaksoi se kuuteen aamulla riehua netissä ja syytellä taas kaikki maan ja taivaan välillä, hän se vaan on se babyface ja julian rakas.....


    • mitä mekot makso

      Haluaisin nähdä noiden mekkojen ostokuitit? Voiskos daami ne kopioida seiskaan? Nähtäisiin oikeesti kuinka kalliita olivat?

      • Ei koskaan ostoksille

        Muakin kiinnostaa, Ferrer on tunnettu huonosta laadusta ja korkeista hinnoista.
        Varmaan oli iltapuvutkin yhteensä useamman satasen vaikka toinen hajos saman tien.


      • Älä riisu, Susanna
        Ei koskaan ostoksille kirjoitti:

        Muakin kiinnostaa, Ferrer on tunnettu huonosta laadusta ja korkeista hinnoista.
        Varmaan oli iltapuvutkin yhteensä useamman satasen vaikka toinen hajos saman tien.

        Kumitissisen kalkkunan rättikauppa saa taas hyvää mainosta.


      • Ei kaupan vika
        Ei koskaan ostoksille kirjoitti:

        Muakin kiinnostaa, Ferrer on tunnettu huonosta laadusta ja korkeista hinnoista.
        Varmaan oli iltapuvutkin yhteensä useamman satasen vaikka toinen hajos saman tien.

        Eihän mikään vaate kestä, jos se tungetaan päälle, vaikka on aivan liian pientä kokoa, ja sitten taivutellaan vartaloa vielä joka suuntaan. Läskit raivaavat tiensä ulos heikoimmasta kohdasta eli saumoista.


      • Lainapeite
        Ei kaupan vika kirjoitti:

        Eihän mikään vaate kestä, jos se tungetaan päälle, vaikka on aivan liian pientä kokoa, ja sitten taivutellaan vartaloa vielä joka suuntaan. Läskit raivaavat tiensä ulos heikoimmasta kohdasta eli saumoista.

        Mistä Tuksulle flamingonkestäviä rättejä?


      • Shoevaate repes

        Taitaa olla saanut esittelyvaatteita käyttöön, kun niin kehuu Susannaa ja on valmis antamaan anteeksi ilveilynkin. Saa nähdä, miten jälkipuinti sujuu.


      • verhot kehiin?
        Shoevaate repes kirjoitti:

        Taitaa olla saanut esittelyvaatteita käyttöön, kun niin kehuu Susannaa ja on valmis antamaan anteeksi ilveilynkin. Saa nähdä, miten jälkipuinti sujuu.

        Makso mitä makso, niin nyt ne on sitten riekaleina. Toivottavasti ei kauheesti maksanut kun luulis noilla nollatuloilla hiukan kyllä harmittavan revennyt mekko?
        Kannattaisko alkaa kans käyttää keittiönverhoja toogan tapaan?


      • laatu? sitten mitä o
        Ei koskaan ostoksille kirjoitti:

        Muakin kiinnostaa, Ferrer on tunnettu huonosta laadusta ja korkeista hinnoista.
        Varmaan oli iltapuvutkin yhteensä useamman satasen vaikka toinen hajos saman tien.

        menkää ferrerin FB sivuille, ei ole kovanhintaisia ollenkaan......


      • menkää sinne katsoma
        laatu? sitten mitä o kirjoitti:

        menkää ferrerin FB sivuille, ei ole kovanhintaisia ollenkaan......

        Monessa kuvassa lukee hinnat ja alta satasen suurin osa.....50-80 välillä.
        toiset on ihan karseita ja iso osa on yhdenkoon.......

        eli tunkki on sellaisen sitten vetässyt niskaansa.......


        hyvää mainosta ei kyllä tuolle liikkeelle tee........


      • Joensuusta päivää..
        Ei koskaan ostoksille kirjoitti:

        Muakin kiinnostaa, Ferrer on tunnettu huonosta laadusta ja korkeista hinnoista.
        Varmaan oli iltapuvutkin yhteensä useamman satasen vaikka toinen hajos saman tien.

        Ei oo Ferrerin vika jos läski valas sen pukee hikiseen nahkaansa ja heittää koipensa 90 asteen kulmaan. Ainoa vika joka on Susannan on ettei heti sanonut että et voi ikinä laittaa tuota yllesi. Ihme että vain ratkesi, ettei vallan räjähtänyt koko mekko...Ja hei en ole Susanna Ferrerin tuttava;)acuzzi


      • Kaitsukainen
        verhot kehiin? kirjoitti:

        Makso mitä makso, niin nyt ne on sitten riekaleina. Toivottavasti ei kauheesti maksanut kun luulis noilla nollatuloilla hiukan kyllä harmittavan revennyt mekko?
        Kannattaisko alkaa kans käyttää keittiönverhoja toogan tapaan?

        LORELLAAN tuksu, mars mars...XXXL , maybe XXXXL


      • Niin, Johanna
        Kaitsukainen kirjoitti:

        LORELLAAN tuksu, mars mars...XXXL , maybe XXXXL

        Isojen tyttöjen oma liike.


    • Elias Ut

      Onko sotanorsu tapellut viime yönä Kalunaisen kanssa vai mistä uusimmat mustelmat ovat syntyneet?

      • Jollaksen demonit

        Me vaadimme kädestä kiinnipitäen pizzaa.


      • demonit juupa niin
        Jollaksen demonit kirjoitti:

        Me vaadimme kädestä kiinnipitäen pizzaa.

        hitaasti on syötettävä mandariineja, ettei joudu 3 kk (oikeasti 3 viikkoa) sairaalaan .......


    • Jäljet tulivat

      varmaan siitä kun heittäytyi poliiseja vastaan hankalaksi. Pääsi putkaan suoraan ja Kotkan keikka oli siinä. Vankila on taas yhden askeleen lähempänä.

      • Mukkelismakkelis

        Ei se tiedä itsekään, mutta on valmis taas "nostamaan syytteet". Itse saa vastalahjaksi poliisilta sakkomääräyksen poliisin vastustamisesta. Kohta rupeaa taas ykp:n suorittaminen estymään.


      • helvetti sentäs
        Mukkelismakkelis kirjoitti:

        Ei se tiedä itsekään, mutta on valmis taas "nostamaan syytteet". Itse saa vastalahjaksi poliisilta sakkomääräyksen poliisin vastustamisesta. Kohta rupeaa taas ykp:n suorittaminen estymään.

        voi kun rupeaisikin.......ei toi pallokala tajua mitään, ei sitä aiheetta sinne miekkataksiin viedä.....!!!


    • Mielenterveystalo

      F10-19.5-9..... eiköhän tästä löydy syyt kaikille sekoiluille.

      • vot te vak?

        siis niin kuin mitä?


      • tri peräpukama
        vot te vak? kirjoitti:

        siis niin kuin mitä?

        Jakomielipuolihullupöpitauti ja vielä tyhymä lehemä vasemmanjalansaappaassa...


    • Kissimirri keikalla

      Esiintyikö se ollenkaan edes eilen Joensuussa? Siitäkään ei ole sanaakaan ja vauhti oli sellainen laitamyötäinen jo alkuillasta, ettei ole sanottu,pääsikö lavalle.

      • on se varmaan

        On se takuulla esiintynyt kun seiskan sivuilla jaksoi riehua kuuteen aamulla, mustelmistaan.......ootko käynyt pubin FB sivuilla?


      • tarkistettu FB
        on se varmaan kirjoitti:

        On se takuulla esiintynyt kun seiskan sivuilla jaksoi riehua kuuteen aamulla, mustelmistaan.......ootko käynyt pubin FB sivuilla?

        Fbssä ei mainintaa eikä kuvia illasta......että olisi siellä ollut.


    • Tunkeroiskaroiskanen
    • erd

      Tunkki oli kännipäissään mölöttänyt esiintymislavalla herjauksia Kalunaisesta, joka suuttui ja lähti lätkimään. Ja varmaan menetti samalla huntin palkkionsa.

      Tunkero taitaa olla täydentämässä pilsuvarantoaan Joensuun lähistöllä.

    • hennalle potkut?

      Tuksu on päättänyt antaa Hennalle potkun Joensuun keikan jälkeen


      Mia Mari Johanna Tukiainen Hmmmmm.......kukakohan sut tuonne järjesti....??? Mulle riitti kun uhkasit lyöväsi mopsiani automatkalla aiemmin ja valitat asioista ja raivoat järjettömyyksiä! Anteeksi Henna, mutta oli pakko antaa potkut sulle.

      Mia Mari Johanna Tukiainen Näätiä koko "kaveripiiri" täynnä, voi voi..... 34 min · Tykkää

      Mia Mari Johanna Tukiainen No tässä on hyvin paljon muutakin miksi jouduin antamaan potkut. Sääli, koska Henna oli ihan hyvä juontaja. Pystyn tosin tekemään showta vaikka yksinkin. 29 min · Tykkää

      • facessa vauhti pääll

        Henna Kalinainen Johanna. Asiat voi vielä sopia. Olen anteeksiantava ihminen. Ymmärrän että olit sairaan sekasin ja et muista mitään ja asia ok jos osaisit edes pyytää ANTEEKSI! Mä en sun potkujas oo saanu kun en oo ollu sulla ikinä töissä:)
        ja kuten legendaarista kuulutit mikkiin että menkää katsomaan hennaa ettei varasta mitään. Niin paljon kun yritin olla sun oikea ystävä ja vielä sun sekoilusta ja haukkumisista huolimatta en puhunut susta asioita niin kehtaat tulla tänne huutamaan..


    • erd

      Olin väärässä, kun luulin satasta Hennan keikkapalkkiosta. Henna mukaan Tunkki ei ole maksanut hänelle latin latia. Tunkki vetää kuitenkin tonnin keikasta ja herjaa juontaja Hennaa.

      • Oikeast nyt

        On se täysi sika naiseksi....
        Ja henna on typerä, jos jossun kelkkaan viel menee....


      • koettu
        Oikeast nyt kirjoitti:

        On se täysi sika naiseksi....
        Ja henna on typerä, jos jossun kelkkaan viel menee....

        Onko ketään jota tuo ei olisi syyttänyt varkaaksi. Olen huomannut että ne jotka itse ovat varkaita, väkivaltaisia, valehtelijoita eivät voi uskoa kenenkään muunkaan olevan rehellisiä ja tavallisen hyviä ihmisiä.


    • Näkis vaan

      Sellainen elämänmuutos Jossulla. Viikko sitten tappeli poliisia vastaan ja tällä viikonlopulla riehuu netissä. Keskiviikkona pitäisi päästä takaisin Albertille, että ehtisi torstaina vanhainkotiin suorittamaan palveujaan. Mitä vielä ehtiikään. Onneksi on tulossa pian päätös rattijuopumusasiaan. Nyt loisitaan Nurmeksessa.
      Tuo "työ" soopan kirjoittajana voidan lakkauttaa. Ketään ei enää kiinnosta.

    • Narsisti esimiehenä

      - Työyhteisössä vallitsee epävarmuuden ja jopa pelon ilmapiiri. Suhtautuminen työtovereihin on ristiriitaista ja ailahtelevaa.
      - Narsistiesimies on itsekeskeinen ja vaatii huomiota itselleen ja näin vie tilan muilta.
      - Työn johtaminen epämääräistä. Ohjeistamiseen, työn seuraamiseen ja tukemiseen narsistilla ei riitä kiinnostusta.
      - Narsisti esimies ei kunnioita alaistensa henkilökohtaisia rajoja, ei fyysisiä eikä psyykkisiä.
      - Työyhteisössä on oltava varuillaan ja valmiina suojelemaan itseään.
      - Narsisti esimies ei siedä johtamistyylinsä tai toimintansa arvostelua.
      - Työntekijä saattaa joutua kohtuuttoman kontrollin tai suoranaisen kiusaamisen kohteeksi.
      - Narsistiesimies saa uhrikseen valitsemansa työntekijän tuntemaan itsensä henkilönä ja työntekijänä kelpaamattomaksi.

      Narsistisen henkilön suojarakenteita:

      - itsekäs ja omahyväinen käytös, halu olla ihailtu ja keskipisteenä, vie tilan muilta (haluan, että minut huomataan ja minua ihaillaan, jotta tuntisin olevani olemassa)
      - usein epärealistinen käsitys omista kyvyistä ja omasta arvosta, suuruuden ja kaikkivoipaisuuden kuvitelmia, röyhkeyttä ja ylimielisyyttä muita kohtaan, ei kestä keskinkertaisuutta
      - kateutta ihmisiä kohtaan, jotka ovat aitoja ja joilla on hyvä itsetunto, halu mitätöidä heidät
      - kykenemättömyys vastavuoroisiin ihmissuhteisiin, epäempaattisuus ja piittaamattomuus muiden tunteista, ihmisten ja läheisten hyväksikäyttö
      - narsisti riistää itsellensä tärkeiden ihmisten minuuden ja alistaa heidät omien tarpeittensa palvelukseen
      - kokemus siitä, että on oikeutettu erivapauksiin ja erityiskohteluun, jopa valehteluun omien tarkoitusperien saavuttamiseksi
      - taito näytellä uskottavasti suuria tunteita ja siten manipuloida ihmisiä

      Lähde: http://www.jotte.info/narsisti-tyoyhteisossa

    • taata jj

      Henna, ota sossulta, kun et saa Jossulta.

    • vattuuntunut

      Tunkin koirat taas ilman hoitajaa, ei hyvää päivää... :(

      • vihtahousu

        Jättäny taas asunnolleen ilman hoitajaa, ilman ruokaa ja vettä. Mitenkähän tuolle eläinrääkkäjälle saisi eläinpitokiellon? PRKL


    • sininen valo joo

      Tuksu kertoo eräästä kännikokemuksestaan Albertilla

      "Mutta esim.muutamia kuukausia sitten lyyhistyin täysin lattialle keskustan asunnon keittossä ja itkin yksin kovaan ääneen huutaen Jumalaa avukseni ja kysyin ääneen, että onhan Julialla kaikki hyvin ja että hän hyvässä paikassa nyt. Yhtäkkiä keittiön lampun ympärille syttyi kirkkaan sininen valo ja se vain alkoi loistamaan niin voimakkaasti, että häikäisi suorastaan silmiäni. Katsoin valoa noin tunnin."

      Ettei vaan ollut poliisiauton hälytysvilkut.

      • Putkaantempaistu

        Tuksun enkelit pukeutuvat sinisiin haalareihin.


    • koiralle hoitaja

      Mia Mari Johanna Tukiainen:
      "Tarvitsisin suloiselle Bebe chihualleni seka Bella mopsilleni luotettavan ja kiltin hoitajan taman viikon torstaihin asti!!!! En anna hoitoon kenellekaan tuntemattomalle. Lataan akkujani maalla nyt pari paivaa. Olisin ottanut koirani mukaan, mutta mulle sanottiin ettei Sokos hotelliin saa ottaa elaimia. No kummasti siella vaan ne elainhuoneetkin loytyvat......!? Hotelli ei siis näin mulle sanonut vaan eräs ulkopuolinen henkilö. Heillä olisi ollut kivaa täällä maalla, harmittaa......"

      • Missä ovat nyt

        Ja missäs ne koirat nyt on?
        Yksin asunnossa vai?


      • tuttujen kesken

        ja kukahan se sun riittävän tuttu olis? Ei tuu muuta mieleen kuin poliisi ja haastemies ehkä ulosottomieskin?


      • Koiranhoitaja

        Avaimet saa siis hakea Nurmeksesta?


      • Glamourympyrät
        tuttujen kesken kirjoitti:

        ja kukahan se sun riittävän tuttu olis? Ei tuu muuta mieleen kuin poliisi ja haastemies ehkä ulosottomieskin?

        Tuomarikaan tuskin innostuu tuosta eläintenhoitoideasta.


    • jossu turisee

      Johanna Tukiainen on ehtinyt suututtaa monia julkisuudesta enemmän tai vähemmän tuttuja henkilöitä vuosien varrella. Tukiainen on esimerkiksi ajautunut suuriin erimielisyyksiin kaikkien keikkojaan myyvien tahojen kanssa.

      Tukiaisen haukkumalistalle ovat päässeet myös Tukiaisen kanssa esiintyneet henkilöt. Viimeisimpänä Tukiaisen aggressiivisen hyökkäyksen uhriksi joutunut henkilö on Tukiaisen kanssa yhteiskeikkoja viime kuukausina tehnyt mm. Suomen Big Brotherista ja Maatilan prinsessat -sarjoista tuttu Henna Kalinainen.

      Kalinainen julkaisi eilen Facebookissa Joensuusta lyhytsanaisen, mutta paljon kertovan kommentin: ”Ikävä kotiin ja syystäkin — olisi pitänyt vain uskoa muita.”

      Kalinainen olisi halunnut jättää aiheen sikseen, mutta Tukiainen kommentoi Hennan kirjoitusta varsinaisella vuodatuksella naisten viimeiseksi jääneestä yhteisestä keikasta Joensuussa.

      Tukiainen väitti antaneensa Kalinaiselle potkut, koska tämä oli uhannut lyödä Tukiaisen koiraa. Kalinainen kielsi potkujen saamisen ja sanoi lopettaneensa itse yhteistyön Tukiaisen haukuttua hänet 100 ihmisen edessä ravintolakeikalla. Tukiainen oli mm. väittänyt Hennaa varkaaksi.

      Tukiainen vielä jatkoi Facebookissa nimittämällä muut aiheen kommentoijat näädiksi ja tuomitsemalla heidät kadotukseen. Kalinainen ei kuitenkaan enää halunnut jatkaa välirikon selvittelyä julkisesti.

    • Meriläinen, S & P

      Keikan jälkeen Tukiainen jäi Pohjois-Karjalaan, jotta hän voisi ostaa lastin erilaisia pillereitä meikkilaukkuun sujahtaneiden keikkapalkkioittensa avulla. Ostaospaikkana on vanha ja tuttu "Lieksan Apteekki." Ja Tunkin ystävät "Nurmeksessa" ovat näitä apteekkityöntekijöitä, pillerikauppiaita.

    • Siperia opettaa

      Nyt lumi peitti Joensuun. Eiköhän kohta routa porsaan kotiin aja. On syytäkin, sillä koirat odottavat hoitajaa, vettä ja ruokaa.

    • nyrkkiä perseeseen

      Sinä tässä tukiainen kadotukseen joudut ja linnaan.ei se onni kauaa kestä .häkki heilahtaa seiska ha hymy hylkää .alibi tulee avuks pyllistele ja näytä tissejäs siellä.luuletko että tuo näätäpaskahöpinä ketään kiinnostaa

      • moppaa lattiatbitch

        Keksi uusi ammatti klämöörimoppaaja.moppaat maksusta ruhollas kaikki suomen ravintolat taustamusiikkina ludvig14 they are coming to take me hihii hahaa hohoo löytyy youtubesta ja sopii sulle


    • höh höh

      missä videot keikalta ???????????

    • tuksu köysii

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1408
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1271
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1215
    4. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      28
      1157
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1155
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1053
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1048
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1043
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe