Kaipaan irtiottopäiviä kanssasi..

unissakävelijä

..mutta vielä enemmän kaipaan sinua elämäni kaikkiin hetkiin!
Kaipaan todella kipeästi...

44

527

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itsekin joskus

      Unissa kävely on vakava asia


      joskus jopa pelottavaa

      • Väsynyt147

        Jotkut kävelevät luuloissa ja harhoissa. He ovat melkein kokoajan unessa jopa valveillakin. Se on todella järkyttävää.


    • uskoisin

      Sä et taida osata ottaa irti elämästä ilman mua?

    • Fhnfyimiyfmi

      Mikä estää?

    • toki uskoisin

      Menet nyt kielletylle alueelle

    • Tokko mulle

      se on ikäävää varmaan kävellä unissaan ja yksin?
      Ota joku kaveriksi kävelemään kassasi, niin ei ole niin yksi toikkoista :)

      • unissakävelijä

        On, on se ikävää kävellä yksin -ja vieläpä unissaan. :(
        Odotan, että hän herättää minut tästä kaipuun painajaisesta ja ottaa lämpimään syliin.


      • Tokko mulle
        unissakävelijä kirjoitti:

        On, on se ikävää kävellä yksin -ja vieläpä unissaan. :(
        Odotan, että hän herättää minut tästä kaipuun painajaisesta ja ottaa lämpimään syliin.

        Totta minä hänet ottaisin oikein mielelläni syliini ja pitäisin oikein hyvänä ;D
        Mutta koita nyt nukkua levollisin mielin, äläkkä kävele unissasi.
        Hyvää yötä ;))


      • unissakävelijä
        Tokko mulle kirjoitti:

        Totta minä hänet ottaisin oikein mielelläni syliini ja pitäisin oikein hyvänä ;D
        Mutta koita nyt nukkua levollisin mielin, äläkkä kävele unissasi.
        Hyvää yötä ;))

        Levollisin mielinkö?
        Ei, se ei onnistu tässä ikävässä.
        Hortoilen synkässä pimeydessä ilman häntä...

        Nuku sinä hyvin.


    • 22222222

      Pistäpä toi sama mulle vaikka puhelimeen niin katsotaan kalenterista aika irtiottopäivälle ;)

    • ei käsissäni

      Tiedän että kaipaat...

      • unissakävelijä

        Mikä ei ole käsissäsi ja miksi?

        Kaipaatko sinä?

        On aivan mahdotonta, että hän lukisi kaipauksesta täältä..

        *huokaus*


    • myöskin täällä

      ihanat irtiottopäivät kuulostaa niin tutuilta... päiviä jolloin saan olla eniten lähimpänä häntä. viime kerrasta jäi suuri kaipaus... *syvä huokaus*

      • unissakävelijä

        Päiviä, jolloin saimme olla kiireettömästi sylikkäin -me kaksi-
        ja jolloin hän vielä hellästi kuiski niin kauniita asioita korvaani..

        Voi tätä huokailun määrää!


      • Haloo todellisuus
        unissakävelijä kirjoitti:

        Päiviä, jolloin saimme olla kiireettömästi sylikkäin -me kaksi-
        ja jolloin hän vielä hellästi kuiski niin kauniita asioita korvaani..

        Voi tätä huokailun määrää!

        Miten jonkun kanssa voi olla täysin kiireettömästi sylikkäin. Ei kukaan kokoajan voi kuiskia korvaan ihania asioita. Jokainen positiivinen asia on työn ja vaivanpalkka.


      • Tokko mulle
        unissakävelijä kirjoitti:

        Päiviä, jolloin saimme olla kiireettömästi sylikkäin -me kaksi-
        ja jolloin hän vielä hellästi kuiski niin kauniita asioita korvaani..

        Voi tätä huokailun määrää!

        Mutta sehän olisi todella mielenkiintoista aikaa :))


      • unissakävelijä
        Haloo todellisuus kirjoitti:

        Miten jonkun kanssa voi olla täysin kiireettömästi sylikkäin. Ei kukaan kokoajan voi kuiskia korvaan ihania asioita. Jokainen positiivinen asia on työn ja vaivanpalkka.

        Kyllä voi! Vaikka ei tietenkään joka päivä.

        Toivon, että sinäkin saat kokea sellaista täydellistä läheisyyttä, jota me yhdessä koimme ja joka melkeinpä tuntui liian hyvältä ollakseen totta.
        - Ja jota minä nyt niin lohduttomasti kaipaan.


      • Vastalause!
        unissakävelijä kirjoitti:

        Kyllä voi! Vaikka ei tietenkään joka päivä.

        Toivon, että sinäkin saat kokea sellaista täydellistä läheisyyttä, jota me yhdessä koimme ja joka melkeinpä tuntui liian hyvältä ollakseen totta.
        - Ja jota minä nyt niin lohduttomasti kaipaan.

        Sellaista en voi kokea kenenkään kanssa. Olen tuomittu olemaan aina yksin. Kaikki on ollut kai silkkaa harhaa. En ole koskaa kokennut täydellistä läheisyyttä! Ainoa läheisyys jonka ole todellisuudessa kokonut on ollut silkkaa pahoinpitelyä.


      • unissakävelijä
        Vastalause! kirjoitti:

        Sellaista en voi kokea kenenkään kanssa. Olen tuomittu olemaan aina yksin. Kaikki on ollut kai silkkaa harhaa. En ole koskaa kokennut täydellistä läheisyyttä! Ainoa läheisyys jonka ole todellisuudessa kokonut on ollut silkkaa pahoinpitelyä.

        Ikävä kuulla, mutta älä silti usko loputtomaan yksinäisyyteen.

        En minäkään uskonut tai edes haaveillut sellaisesta läheisyydesta, koska en ollut voinut edes kuvitella sellaisen olevan mahdollista. Ehkä juuri siksi pudotus niin korkealta onkin satuttanut erittäin pahasti, melkeinpä kuolettavasti. Ja toipuminen menetyksestä ottaa koville.


    • utelias123456

      mitä oikeastaan tarkoitat noilla irtiottopäivillä? :)

      • unissakävelijä

        Irti arjesta, irti rutiineista, irti kellosta, irti aikatauluista, irti eilisestä, irti huomisesta, irti velvollisuuksista. Vain me kaksi - kaikkein tärkein - yhdessä.

        Sitä minä tarkoitan.


      • Tokko mulle
        unissakävelijä kirjoitti:

        Irti arjesta, irti rutiineista, irti kellosta, irti aikatauluista, irti eilisestä, irti huomisesta, irti velvollisuuksista. Vain me kaksi - kaikkein tärkein - yhdessä.

        Sitä minä tarkoitan.

        Mitä muuta ihminen voi kaivata kun olla kaivattunsa lähellä!


      • unissakävelijä
        Tokko mulle kirjoitti:

        Mitä muuta ihminen voi kaivata kun olla kaivattunsa lähellä!

        Eipä juuri muuta!

        Jos tunteitaan voisi määrätä, minun olisi kannattanut tänään ottaa vastaan ilmapallomyyjän tarjous; ilmapallo puoleen hintaan ja kauppias kaupan päälle.

        Mutta eihän se niin mene...


      • Kyynismi
        unissakävelijä kirjoitti:

        Eipä juuri muuta!

        Jos tunteitaan voisi määrätä, minun olisi kannattanut tänään ottaa vastaan ilmapallomyyjän tarjous; ilmapallo puoleen hintaan ja kauppias kaupan päälle.

        Mutta eihän se niin mene...

        Mitäs ilmaisia panoja siellä jaetaan? Kierrän kyllä kaukaa kaikki mahdolliset kaupustelijat jatkossa.


    • taas menen

      Trollit houkuttelevat ansaan.

    • mutta miksi ei?

      Meillä olisi kerran ollut kaikki mahdollisuudet siihen mitä haluttiin.

    • ei käynyt sulle

      Intohimo, hellyys, yhdessäolo.

    • myöskin täällä

      minä kaipaan niissä päivissä sitä tunnetta, ettei ole ketään muita kuin minä ja hän, hän näkee vain minut ja voi olla vapautuneemmin. kaipaan mielettömästi sitä ihanaa suudelmaa ja toivottavasti sen voisi vielä kokea..

      • unissakävelijä

        Nimenomaan se tunne, että olemme vain me ja että me kuulumme yhteen.

        Me kuulumme yhteen, olen yhä sitä mieltä..


      • Klaaraa

        Voi onnekkaita kun ovat saaneet kokea tuollaista. Oletko nyt ihan tosissasi tuosta onnestasi vai onko silloin tilannetaju kadonnut? Näetkö tilanteen ruusunpunaisten lasin läpi? Kannattaisi kai ostaa oikeat kunnon silmälasit ja pestä ne. Ei kannata mennä halpaan, kohta huomaat että mitä ennen oli on tuhottu.


      • unissakävelijä
        Klaaraa kirjoitti:

        Voi onnekkaita kun ovat saaneet kokea tuollaista. Oletko nyt ihan tosissasi tuosta onnestasi vai onko silloin tilannetaju kadonnut? Näetkö tilanteen ruusunpunaisten lasin läpi? Kannattaisi kai ostaa oikeat kunnon silmälasit ja pestä ne. Ei kannata mennä halpaan, kohta huomaat että mitä ennen oli on tuhottu.

        Kyllä, surusta ja ikävästä huolimatta koen olevani hyvin onnekas koettuani sellaisen rakkauden, jollaisesta en itsekään tiennyt mitään ennen tätä liki vuoden suhdetta.

        En tarvitse minkään värisiä silmälaseja enkä muita apuvälineitä, sillä taju kaikissa tilanteissa oli ihan tallella.

        Onneksi kukaan ei voi tuhota muistoja.


    • myöskin täällä

      miksi ette voi olla yhdessä?

      • unissakävelijä

        Mutkikas tapahtumaketju, mutta päätyi siihen, että hänen piti palata menneeseen.
        Surullinen ero, meille kummallekin.

        Miksi sinä kaipaat?

        Huomaatko; kyynikot ovat saapuneet terävine nokkineen julistamaan epäilyksiään?!


    • eräs tietää sen

      Miksihän en saanut koskaan rakastaa?

      • 20+9

        ei kai vielä ole liian myöhäistä?


    • myöskin täällä

      minä kaipaan, koska hän on ihana ja kaunis ihminen. olen tosin koko ajan pelännyt myöntää tuntevani näin suuria tunteita häntä kohtaan. lisäksi hänellä on toinen, samoin kuin minulla... mutta hän sai minut muistamaan asioita, jotka olin tahtonut unohtaa jo kauan sitten :/

      • unissakävelijä

        Niin. Ikävä on kovin raastavaa toisinaan.
        Hän tuli yöllä uniini, minkä seurauksena ikävä on tänään entistäkin vahvempi.

        Ehkä oli huono juttu eksyä tälle palstalle eilen ja kirjoittaa tänne. Kaipuuni raastaessa keinot sen purkamiseen ovavaan niint vähissä, kun polvikin on jo kipeä juoksemisesta.


    • sydänraastetta

      Otsikko osui. Juuri niitä jänniä päiviä kaipaan. En ikinä ole niin puhtain sydämin lähtenyt tapaamaan ketään. Hän ei sellaista ymmärrä, mutta väliäkö sillä. Olin aivan vapaa, kaukana kaikesta, onnellinen. Se on ohi nyt ja sattuu aivan saatanasti.

      • unissakävelijä

        Puhtain sydämin -kauniisti sanottu, ihana tunne.
        Niin minäkin koin kaikki ihanat ja rakkauden täyteiset päivämme, joista kivusta huolimatta olen onnellinen.


    • Kaunis uni

      Itse lähdin tunteella mukaan, ja kuinkas kävi..... Kaipaan hänen tuoksuvan, kosketusta ja sanoja. Näemme, mutten uskalla enään sanoa mitään, jotten paljastaisi kuinka syvä rakkauteni on häneen, maailman ihanimpaan mieheen!

      • unissakävelijä

        Voih, miksi et voisi paljastaa rakkautesi syvyyttä?
        Kannattaako rakkautta koskaan peitellä tässä ainoassa elämässä?

        Minä kertoisin hänelle, mutta hänhän tietääkin sen jo...


      • pakko kysyä
        unissakävelijä kirjoitti:

        Voih, miksi et voisi paljastaa rakkautesi syvyyttä?
        Kannattaako rakkautta koskaan peitellä tässä ainoassa elämässä?

        Minä kertoisin hänelle, mutta hänhän tietääkin sen jo...

        Mihinkäs se sun M on kadonnut?


      • unissakävelijä
        pakko kysyä kirjoitti:

        Mihinkäs se sun M on kadonnut?

        Yksityiskohtiin menemättä: Hän valitsi tien, jolla uhrasi meidät, vaikka sanoi sen särkevän myös hänen sydämensä. Olimme kumpikin sitä mieltä että meidät on tarkoitettu toisillemme.

        Elämää on toisinaan vaikea ymmärtää.


      • En voi
        unissakävelijä kirjoitti:

        Voih, miksi et voisi paljastaa rakkautesi syvyyttä?
        Kannattaako rakkautta koskaan peitellä tässä ainoassa elämässä?

        Minä kertoisin hänelle, mutta hänhän tietääkin sen jo...

        Kertoa hänelle, tuskin edes häntä kiinnostaisi tietää. Kun kerran jo sanonut muille että yhtälö on mahdoton.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1819
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      82
      1606
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe