tytöt mikä piru niissä homo pojissa kiehtoo?!

hämmentynyt

eli tehdääs tää alku selväks. en oo homoja vastaan ja olen itse biseksuaali. elikkä mikä siinä on että tytöt aina VITTU aina pörrää homopoikien ympärillä? mikä niissä on niin ihmeellistä ananashiuksineen, kaulaliinoineen, kånkenin reppuineen,converseineen ja pillifarkkuinee? mä en käsitä mikä niissä on niin "ihanaa". siis ollaan tyyliin "iih ne on niin söpöi

11

185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö samaa miältä

      säpä sen sanoit! mikään ei oo rasittavampaa ku massa teinit mainostaa homoutta just tolla lailla!

    • ToivottavastiValaisee

      No yksi syy on varmaan se, että tällä yritetään korostaa sitä, ettei olla millään tapaa homoja vastaan.
      Toinen mikä tulee mieleen, on varmaan vaan se että moni homo pukeutuu paljon siistimmin kuin heterot. I mean, kaikki homot joita tunnen, käyttää siistejä vaatteita koulussa ja julkisilla paikoilla, moni muu taas tulee jollain likaisilla collareilla ja hupparilla.
      Kolmas syy on tietysti se, että ihminen haluaa jostain syystä aina sen mitä ei voi saada. Tyypillinen esimerkki on se, että kukaan ei ole kiinnostunut jostain henkilöstä, ennen kuin se seurustelee. Sitten on kysyntää, koska tiedetään että se on varattu. Samalla tavalla havitellaan ökytaloa kelan luukulla ja halutaan homopoikaystävä, mutta helvetti kun se ei ole kiinnostunut naisista :D

      • ...

        Anteeks vaa mut meidän koulussa on homo joka käyttää aina vaa collareit ja hupparia...-.-


      • ToivottavastiValaisee
        ... kirjoitti:

        Anteeks vaa mut meidän koulussa on homo joka käyttää aina vaa collareit ja hupparia...-.-

        Mua ei rehellisesti sanottuna kiinnosta, jos et osaa lukea. :D


    • Paklaa

      Paklaa käyttäkää

    • Hyi homoja

      Homous on syöpää

    • Anteeksi yleistys

      Ahaa. Nämä massaan sonnustautuneet tytöt siis tiedustavat sen, että nämä ananaspäät näyttävät (stereotypisiltä) homoilta. En ole vielä tämmöiseen ilmiöön törmännyt, mutta jospa tämä onkin jonkin näköinen uusi trendijuttu. Vähän niikuin ne kamalannäköiset reput jota näkee lähes joka toisella. Kuka tyttö nyt ei haluaisia omaa ananaspäästereotypiähomopoikaa ystäväkseen? Milloinkohan ne ilmestyvät kaupan hyllyille?

    • Mrauplevier

      Ne on samanlaisia kuin tytöt, valittavat. :)

    • GDfan4ever

      Oon ite 13v hetero mut mua vetää puoleensa biseksuaalijätkät koska ne on yleensä paremman näkösiä ja muutenki kivempia luonteelta

      • GDfan4ever

        Niin ja tyttö


    • 15v tyttö

      Oon otaku.. eli en todellakaan massaa ja tämän 'massan' kiusaama. Koko mun kaveriporukka on. Meistä vaan muutama on homo-fani, ja mun tietääkseni koko koulussa suurin piirtein ainoat. Mun mielestä homot nyt vaan on parempia jätkiä, kuin kukaan mun tuntema heteropoika.. mä uskoisin et täs oikeessa homoista tykkäämisessä on kyseessä se, et ne on samanlaisii, joten ne ymmärtää, mut ne on silti miehiä.. joo okei, ehkä tässä mun tapauksessa vaikuttaa seet oon 'vähän' transu...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1362
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1160
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1042
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      983
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    9. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      970
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    Aihe