Miksi en saa hellyyttä...

Hellyydenkipeä tyttö

Olin vähän aikaa sitten erään aluksi ihanalta tuntuneen miehen kanssa. Laitettiin yhdessä ruokaa ja katseltiin tv:tä. Lopulta menin hänen kainaloonsa ja heti alkoi kovakourainen lääppiminen, vaikka itse kaipaan hellyyttä ja hellää kosketusta.

Muistan kun 8-vuotiaana olin hetken kahdestaan silloin noin parikymppisen miehen kanssa, joka on perhetuttu ja kyseessä olivat häät. Kyhjötin hänen kainalossaan ja hän silitti pikkuisen korvaani ja se oli niin ihanaa, että mikään ei ole ollut vastaavaa. En halua tietää, onko hän kenties naimisissa, vaan haluan että hän olisi vain minua varten, vaikka se kuulostaakin typerältä. Haluaisin olla jälleen pikkutyttö, joka saa paljon hellyyttä.

Kumpa saisin kokea jotakin yhtä ihanaa taas...

13

518

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies huokaisee

      Kaunis lapsuudenmuisto sinulla... :) Toivottavasti löydät ikäisesi miehen, jonka kanssa saat jakaa helliä hetkiä ja tuon muistosi.

    • Voikunihanaa!!!

      Voikun ihanaa!!!

      Kun olin pieni niin päiväkodissa, missä olin, oli sivari. Kaikki lapset pitivät hänestä kovasti, mutta minulla oli hänen kanssaan jotenkin erityistä. Ainakin toivon niin. Ei kuitenkaan mitään pedoa. Oltiin varmaan sielunsisaruksia. Hän ei koskaan suukottanut muita lapsia, mutta minä sain haleja ja pusuja niin paljon kuin halusin ja minähän halusin!!! Hellin aina tätä muistoa!!!

      Moni mies haluaa vain seksiä, vaikka itse kaipaan läheisyyttä.

      Joskus sitä vain kohtaa jonkun, jonka kanssa on aivan täydellistä, Toivottavasti niin käy vielä sinullakin!!! Itse etsin vielä rakkautta.

    • m28.

      Multa saisitte ihan loputtomasti läheisyyttä ja hellyyttä joten mistä päin olette :)?

    • sylityttö

      Vinkkinä miehille, että jokainen nainen haluaa sisimmässään ennen kaikkea tuntea olevansa rakastettu pikkutyttö, jota pidetään hyvänä. Kun se on saavutettu, voi saada muutakin. Mulla on kanssa tuollainen ihana muisto. Olin ihan pikkutyttönä perhejuhlissa ja ihastunut yhteen komeaan ja söpöön nuoreen mieheen ja roikuin jatkuvasti hänessä. Sitten hän sanoi, että levottomat lapset pitää ottaa syliin rauhoittumaan ja siinä sitten olin halittavana, pussattavana ja silitettävänä koko illan. Mulla on valokuvakin tästä, jonka avulla vieläkin aina välillä muistelen ja tunnen oloni ihanan lämpimäksi.

      • yööööööööööökkkkkk

        Yök, se että jollain on noita isä/vanhempi mies komplekseja, ei tarkoita sitä, että JOKAINEN nainen tahtoo olla mikään rakastettu pikkutyttö.

        Minä haluan ihan olla nainen, nainen jolle annetaan hellyyttä, en mikään lapsi jolle annetaan hellyyttä.


    • mitähän....

      ....yököttävää sylitytön kauniissa vastauksessa oli? Vastaaja taitaa olla herkkä siitä että häntä on pidettävä aikuisena? Pitävätkö muut sinua yhä lapsena?

    • halipulaa?

      Eikö teitä oo rakastettu lapsina? Aikuinen haluaa aikuisena huomiontia. Vaikka sylissä myös mukavaa.

      • sylityttö

        Kyllä mua on rakastettu lapsena. Olin vain aika hellyydenkipeä ja oon kai vieläkin. Noissa perhejuhlissa, mistä kerroin, sattui olemaan sopiva kohde halipulassa olleelle tytölle. Ja oli tietysti tosi jännää kun se oli joku muu kuin isä, äiti, mummu tai joku muu vastaava. Hetki oli vain niin ihana, että siitä jäi ikuiset muistot ja haluisin tuntea oloni taas samanlaiseksi joskus, vaikka oonkin aikuinen. Ei kai siinä ole mitään pahaa.


    • Hä?

      8 vuotiaana?!

    • vaikka!

      Vaikka 9 vuotiaana! Mitä sitten? Eikö lapsi saa olla enää sylissä kouluikäisenä?

    • pikkudarwinisti

      Sitähän sanotaan, että nainen antaa seksiä saadakseen rakkautta ja mies antaa rakkautta saadakseen seksiä...

    • halipulaa?

      Minä pidän omia lapsia sylissä. Isommat tulee kainaloon, jotka ei enää syliin halua ja yhdessä luetaan kainalossa kirjaa. Joka päivä halaan lapset heidän nukkumaan mennessä. Kyllä ihminen tarvitsee kosketuksen vaikka olis murrosikää lähestyvä tuittu. Harmi, jos et ole saanut sellaista lapsena kokea kuin satunnaisesti.

    • miksi et saisi kokea?=)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5148
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3367
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1502
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1333
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1026
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      938
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe