Vierailuliivit

liivijengi

Emmerdalessa laitetaan valkoiset vierailuliivit päälle jos mennään sairaalaan ja poliisiasemalla vangit laittaa siniset vierailuliivit päälle, mutta eikös vierailioiden olisi pitänyt laittaa ne siniset liivit päälle tuon logiikan mukaan siellä poliisiasemalla?

12

294

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mistä merkkinä

      Riippuu siitä, mitä asulla halutaan viestiä. Ehkä vangin liivien merkitys on, että vangilla on nyt oikeus tavata vieraita.
      Kaikki tavallisissa asuissa olevat ovat sitten niitä vierailijoita. Vartijoilla on omat työasunsa.

      Sairaala ja vankila ovat kuitenkin ihan eri laitoksia

    • Huomioita sohvalta

      En tiedä, toimitaanko englannissa vankiloissa ihan samalla tavalla,
      kuten tämän sarjan vankilavierailulla.Asiasta tietämättömänä.Voisi kuvitella.
      Näiden sinisten liivien tarkoitus vangilla, sekä vierailijalla.
      Liittyy ehkä, jotenkin tapaamisen valvontaan.Näissä tapaamisissahan, ei vangin ja vierailijan fyysistä yhteyttä ole täysin estetty. Esim. pleksiseinällä.He voivat myös keskustella ilman puhelinta. Fyysistä kosketusta valvoo haukkana, paikalla olevat vartijat.

      Ainakin emmerdalessa.Vierailijat saivat vankilatapaamisessa ojentaa vangille, jopa kahvimukin ja halata pikaisesti poistuessaan.
      Vangin ja vierailijan välillä on vain, matala pöytä, pöydän keskellä näitä kahta erottaa, vain matala levy.Ennen vangin tapaamista.Vierailijat joutuvat varmasti tarkastukseen.

      Tässä yhteydessä hekin saavat nämä liivit.Mahdollisissa pakotapauksissa.
      Nämä liivit saattavat myös toimia, jonkun seurantalaitteen tavoin ja helpottaa näin pakenijan kiinnisaamista.Joku vierailijakin voi käyttäytyä vierailulla yllättäin siten, että hän yrittää paeta.

      • Epähuomio sohvalta

        Olenpa katsonut kiireellä vankilan tapaamiskohtaukset.Koska minulla ollut muistikuva, että myös vierailijoilla olisi ollut nämä, siniset liivit.Eihän ne sellaisia ole, kuin vangeilla.
        Joten poistaisin, jos voisin.Kommentistani tuon virheeni.


    • turhaa ihmettelyä

      Sairaalassa käytettävä valkoinen kevyt muoviessu suojaa vierailijaa lapsipotilaan sotkuilta sekä toisinpäinkin. Sarahin tapaus ei ole niin vakava että käytettäisiin eristyksessä olevien suojaavampia varusteita.

      • ap.

        Ihmettelin vain kun Cain puki sitä valkoista muoviliiviä päälle että mitä helekkaria tuommoinen kova jätkä pukee tuommoisen valkoisen muoviliivin päälleen?


    • huvittavaa hölmöyttä

      Ette taida paljon tosielämästä tietää kun ihmettelette vielä väärin termein kertakäyttöistä muovista suoja esiliinaa, se ei ole mikään liivi. Suojaesiliina on aivan normaalia käytäntöä sairaalassa ja muissakin yhteyksissä.

      • Onnittelut

        Mutta onneksi sinä oletkin viisas ja hyvä ihminen!


      • ap..

        Olen sen verran terve ihminen että sairaala on minulel tuntematon ympäristö, olen sairaalssa vain käynyt syntynymässä. Että mistäpä minä tiedän, näyttää vain huvittavalta.


    • Kummastakin kokemust

      Liivijengi ajelee kaiketi yleensä moottoripyörillä

    • A Jatkuu

      Enemmän kummastelen kuinka Saran sairaala huoneessa ramppaa väkeä . Oikeassa elämässä lapsi olisi eristyksessä ja vierailija ja hoitajat pukeutuisivat kunnon suojavaatteisiin tartuntojen välttämiseksi, kun on kyseessä kantasoluhoito.
      Vierailijoiden määrääkin olisi rajoitettu.

      Suomen vankiloissa ei ole käytössä liivejä, vainkienhoitolaitoksella on kuitenkin oma asu.
      Perhetapaamisissakin saa olla aika rauhassa. Tosin vierailun jälkeen vanki voi olla vuorokauden eristyksessä ( mömmöjen välttämiseksi).
      - Ja vankilaan ei noin vain mennä vierailulle , vaan vierailu-aika anotaan.
      Siis Suomessa vanki anoo , kenet toivoo vierailulle.

      • emmelotta

        Aivan niin, siis tuo sairaalan osalta. Viime viikollakin lähestulkoon huvitti tilanne, kun Debbie istui sängyn äärellä ilman mitään suojaessua. Cain astui huoneeseen ja hänellä taas oli suojaessu.


    • emmelotta

      No ei tietenkään. Liivit kuuluu olla vangeilla, että heitä on helpompi seurata.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      295
      3239
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      82
      1601
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1321
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1222
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      44
      1136
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1117
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      156
      1025
    Aihe