Ulkoinen peräpukama

Jeppa

Peräpukama on vaivannut jo jonkun aikaa, ei oireile eikä sitä huomaa kummemmin kuin vain ulkoisesti, paitsi vain vähän kutissut. Luin netistä että jos pukama ei oireile tmv niin sille ei tarvii tehdä mitään? Onko kokemuksia? Ootteko antaneet vaan olla vai ootteko hoitaneet jotenkin pois? Jotenkin tosi noloo ja kiusallista.. Ja sitten mietin vielä tällaista että huomaako vastakkainen sukupuoli sen seksissä? Ois tosi noloo jos toinen huomais sen, ei siis missää anaaliseksissä vaan ihan perus

11

1778

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Appejis

      Työnnä se takaisin sisään, eli suihkuttele hanuri ,rasvaa pukama ja tuuppaus sisälle.

    • Jeppa

      Onko se vaikea työntää sit sisään? vai meneekö helposti

      • Menee ja ei mene

        Jos ihan kunnolla on ulkoinen pukama ni ei välttämättä sisälle työntämällä mene. Jos taas sellainen joka ulostaessa tulee ulos niin sen voi sisälle saadakin työntämällä. Aina se on kakkaamisen jälkeen sisälle työnnettävä jos ei itse sinne mene. jos pahaksi menee niin leikkaus auttaa. Mulla parani vasta leikkauksessa pukamat jotka kakatessa tuli ulos.


    • Jeppa

      Mulla taitaa olla just sellanen et ei vaan ulostaessa tuu, vaan on koko ajan

      • Jeppa

        Ei vaan meinaa millään mennä sisään


      • perintönä
        Jeppa kirjoitti:

        Ei vaan meinaa millään mennä sisään

        Muun vaivan lisäksi on minulla tämäkin.
        Kerran jo leikattukin 1980 luvun lopulla, yksityinen otti silloin 600 € sairaala paikka oli yleinen. Ei mennyt kauaa kun olivat taas.. se on perimässä.
        Kun olen ulostanut, pesen suihkulla ja kuivaan pyyhkeesen, sitten laitan WC-paperille vauvojen peppurasvaa ja työnnän pukamat sisälle varovasti. Annan jäädä rasvaisiksi, näin ulosten liikku helpommin ja ihoon jää vähemmän jäämiä. Vauvojen peppurasva on edullisinta, sitä on myös sinkkimuotoisena, joka ärtyneelle iholle.

        Minä harmistun aina jos alushousuissa on vauhtiviiva, hoidostani huolimmatta.


    • Menee ja ei mene

      Eipä sitä pukamaa voi sisälle työntää, jos on tuossa peräaukon ulkopuolella eikä siinä peräaukossa/sisällä. Voi se väliin pienentyäkin ja olla oireeton mutta pois se ei itsekseen lähde. Koita saada kakka tulemaan työntämättä esim. kyykkyasento on hyvä (http://www.squattypotty.co.uk) ja pidä uloste pehmeänä. Voi pysyä aloillaan pitkään, tai sit suurenee/tulee lisää.

    • Jeppa

      Kannattaako mun mennä lääkärille?

      • Menee ja ei mene

        Mennäkö lääkäriin? No jos se pukama on huomattavan kokoinen, vuotaa verta tai kutisee tai aiheuttaa hygieniaongelmia (vaikea pyyhkiä, tuhrinta) tai on kipeä.
        Todennäköisesti ei kuitenkaan leikkaukseen laita lähetettä.
        Mutta jos siltä tuntuu niin kannattaa lääkärissä käväistä.
        Iteltäni on leikattu kun oli tuo hygieniahaitta ja kutinaa. Mulla oli sillee että vain kakatessa tuli ulos näkyville.


    • Jeppa

      Kiitos avusta !

    • Pukamat hävis

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3154
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2121
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1895
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe