Palsta-Patu tyhjensi taas pajatson eturessun

taas tympii

Viihtyvyys kärsii yhden vakioasukin munkkilatinasta, josta ei ota mitään selvää.
Oli aloitus mikä vaan, niin sinne on pakko lykätä tyhjänpäiväiväisiä kommentteja, jotka ovat pelkästään ärsytykseksi tarkoitettuja.

Ja tässä tapauksessa sanonta "korkeimman suojeluksessa" ei tarkoita mitään taivaallista suojelijaa.

40

125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei pahalla

      Jos olette katsoneet teeveestä "vielä virtaa" nii tää palsta porukka on jotakuin samaa tasoa

      • sika pienenä

        Tuo on äärimmäistä Vielä virtaa-sarjan väärinarviointia.


      • k/k
        sika pienenä kirjoitti:

        Tuo on äärimmäistä Vielä virtaa-sarjan väärinarviointia.

        Sika pienenä

        Kun luin ton vertauksen niin koin sen henkilökohtaisena loukkauksena,sentään mun ainoita sarjoja joita orottelen .
        Esin kompon hautajaiset ,miten kunnioittavasti se jakso oli tehty, henkilö joka noin vertaa on täysin väärässä.


      • jos niin olkoon
        k/k kirjoitti:

        Sika pienenä

        Kun luin ton vertauksen niin koin sen henkilökohtaisena loukkauksena,sentään mun ainoita sarjoja joita orottelen .
        Esin kompon hautajaiset ,miten kunnioittavasti se jakso oli tehty, henkilö joka noin vertaa on täysin väärässä.

        Jos verrataan onko se loukkaavaa ei minusta , vai ajattetteko tosikkomaisesti


      • jos niin olkoon kirjoitti:

        Jos verrataan onko se loukkaavaa ei minusta , vai ajattetteko tosikkomaisesti

        Pyhien asioitten kanssa ei leikitä.


      • näin ymmärrän
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Pyhien asioitten kanssa ei leikitä.

        Pyhät asiat, ?
        Palsta on kevymielistä keskustelua arkisista asioista joskus vakavampaa.


      • tykkilakkinen potsi
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Pyhien asioitten kanssa ei leikitä.

        @k/k

        Juuri noin on asia. Onneksi on meitä, jotka osaamme olla tosikoita ja veitikoita, kun asiat vaativat.
        Ei sarja aukea, jos ei syvenny.


      • näin ymmärrän kirjoitti:

        Pyhät asiat, ?
        Palsta on kevymielistä keskustelua arkisista asioista joskus vakavampaa.

        Minä puhun vielä virtaa sarjasta,sitä ei palsta touhuun verrata.


      • tykkilakkinen potsi kirjoitti:

        @k/k

        Juuri noin on asia. Onneksi on meitä, jotka osaamme olla tosikoita ja veitikoita, kun asiat vaativat.
        Ei sarja aukea, jos ei syvenny.

        Kertokaa millanen on tykkilakki?


      • myssytön


    • selvää suomea

      Ei kannattaisi nyrpistää nokkaansa.
      Oletko varma että sinun arvoisa aloituksesi on kovinkaan järkevä?
      Juuri tällaiset mollaus-tekstit ainakin minua ärsyttävät paljon enemmän kuin jonkun 'persoonallisuuden' sanomiset. Hyväntahtoisia ne ovat useimmat kuitenkin. Samaa ei tästä aloituksesta voi sanoa.

      Miksi nostat itsesi yli muiden
      näkyy hyvin onnistuvan vaikka toisia samasta asiasta moittii.
      Meidän muiden 'viihtyvyys' tuosta kärsii.
      Peili puuttuu tai ei muista vilkaista. Vain itseään voi muuttaa. Unohtuiko?

      Hölö hölö ja taas uutta tyhjää pataan!

    • Pelimieskö

      "Palsta-Patu tyhjensi taas pajatson eturessun" kiva otsikko.

    • tympiköön vain

      taas tympii

      Miksi siis tulet tänne? Ohita nuo "munkkilatinat", koska juttua voit silti jatkaa.

      Alempana joku vertasi tätä palstaa ohjelmaan "Vielä virtaa", joka on loukkaus kyseistä sarjaa kohtaan, mutta enempi tämä muistuttaa kuitenkin BB-taloa!

      Minua ei häiritse tämän palstan viihtyvyys, mutta en tunnusta, että katselen telkusta Salkkareita ja BB-taloa, jonka aikana nukahdan. Harmi, että Hyvät ja huonot uutiset tulee samaan aikaa ja on noita muitakin ohjelmia hieman päällekkäin.

      Tietsikalta en viitsi katsella, koska kone on hidas ja parempaa(nopeampaa) en halua ostaa.

      Minä en ymmärrä noita valituksia, että ei viihdy täällä, tai nyt minä lopetan! ilmoituksia? Teettekö noin ystävä piirisänne? Tietenkin kännissä tulee uhottua vaikka mitä, mutta onko pakko tulla yleiselle keskustelupalstalle kertomaan asiasta?

      • fiksu ohje!

        Tuo muuten olikin hyvä neuvo!
        Kun seuraavalla kerralla näen vaikka lastentarhan pihamaalla jonkun lapsista häiritsevän toisten leikkejä, niin minä menenkin sanomaan noille häirityille:

        Menkää kotiinne täältä! Ei tänne ole mikään pakko tulla, jos ei viihdy!
        Turhaan siinä valitatte!


      • tympiikö vain
        fiksu ohje! kirjoitti:

        Tuo muuten olikin hyvä neuvo!
        Kun seuraavalla kerralla näen vaikka lastentarhan pihamaalla jonkun lapsista häiritsevän toisten leikkejä, niin minä menenkin sanomaan noille häirityille:

        Menkää kotiinne täältä! Ei tänne ole mikään pakko tulla, jos ei viihdy!
        Turhaan siinä valitatte!

        fiksu ohje

        Tosi hyvä ohje, jos kuvittelee tämän 60 palstan lastentarhaksi? Ja mikäs se tuolla alempana kehoittelee, että katso peiliin ja pyytää minua poistumaan?

        Kivat, että sain uusia nimityksiä täällä! Öykkäri, tyhmin mollaaja ja mitä vielä? Onneksi tuttavani ei tiedä, mikä todellisuudessa olen?

        On minulla tietoa lastentarhasta ja jopa alakoulusta, jossa molemmat lapsenlapseni ovat jo nyt. Tietenkään tämä kaikki ei ole minun tiedossa päivittäin, paitsi lapseni kertomana, koska nykyisin tulee kaikki häiriö heti kotiin netin välityksellä.

        Tuolle poika-viikarille voisin hyvinkin sanoa, että katsoppa peiliin, mutta ei hän siitä mitään ymmärtäisi, kuten en minäkään! Joka aamu- ja ilta tulee katsottua peiliin hampaita harjatessa, mutta ei sieltä kauniimpaa kuvaa ole ilmestynyt? Sama öykkäri!


    • hyii mikä ällö hah

      taas tympii,


      itekkö itellesi plussia laitoit HA HAH HAAAA,

      olet tyhmä ylimielinen öykkäri, poistu näiltä palstoilta arvostelemasta muita,
      katso peiliin,
      olet itse pahin mollaaja,

      • ////

        Jospa sinäkin ajankuluksi opettelisit ihmistapoja?


    • .mollis

      Ei kai haittaa jos ei tajua mistä on kysymys?

      • Ei haittaa, puoliakaan en ymmärrä mut joukon jatkona ollaan ,ellei ihan reessä niin jalaksilla ainakin.


    • Sateisen sunnuntain kunniaksi huomautan vaan, et ei kannata ottaa näitä kirjaimia ja koukeroita liian vakavasti, huumorilla ja vaikka kantapääkikalla, niinku futikses...tää on pelkästään virtuaalia, viihdykettä, stressi pois, hei...!
      P.s. -mikään ei ole täällä aivan ja ihan varmaa silleen...eikä muuallakaan...paitsi että Merisää tulee joka päivä radiosta....eimen.

    • mukana muka

      Aikaa kutankin, vielä virtaa' oli alkujaan ihan mukiin menevä juttu, liika on liikaa ohjelma pyörii samoissa ympyröissä meikäläinen tuoreena palstan kurkkijana voin arvata palstan taso ei ole kovinkaan muuttunut kun aiheet pyörii nonstopin tyyliin kuin tv sarjat, niistä häviää uutuuden viehätys ollaan mukana kun ei osata olla poiskaan

    • .mollis

      Suosta nousin, ihan kirjaimellisesti tänään! Eipä tuo haitannut vaikka suomutaan upposin puolireisiä myöten.
      Niin, että rämmitään vaan täällä palstallakin, täällä sentään pysyy jalat kuivina, välillä silmät kyllä kostuu.

      • €ero

        Mitä löysit suolta vai eksyitkö eikä ole karpalo aikakaan vielä meikä kyllästyi maalaiselämään pyyhkäisin kaupunkiin sitten kyllästyn täällä oloon en löydä sijoja kun saa ravata yhtenään sinne sun tänne mutta suolle en suksi.


      • .mollis
        €ero kirjoitti:

        Mitä löysit suolta vai eksyitkö eikä ole karpalo aikakaan vielä meikä kyllästyi maalaiselämään pyyhkäisin kaupunkiin sitten kyllästyn täällä oloon en löydä sijoja kun saa ravata yhtenään sinne sun tänne mutta suolle en suksi.

        Löysin itseni turpeesta turvallaan. Ei karpaloita, ei kerrassaan mitään. No mutta, sain jonkun verran sieniä, metästä, suppiksia ei vielä.
        Levottomuutta on minullakii, mökillä nyt, parin päivän päästä kaupunkiin. . .


      • €--
        .mollis kirjoitti:

        Löysin itseni turpeesta turvallaan. Ei karpaloita, ei kerrassaan mitään. No mutta, sain jonkun verran sieniä, metästä, suppiksia ei vielä.
        Levottomuutta on minullakii, mökillä nyt, parin päivän päästä kaupunkiin. . .

        Hitsi sentään sienessä kävin viikolla hätäseen sainkin tatteja ja suolasieniä ja olis varmaan tullu enempikin mutta mutta heilläpäin on hirvikärpäsiä kamalasti ei kertakaikkiaan kestä niitten kans, kuun alussa mään uuvestaan ja ostan verkkotakin ko entinen on hukassa.


      • .mollis
        €-- kirjoitti:

        Hitsi sentään sienessä kävin viikolla hätäseen sainkin tatteja ja suolasieniä ja olis varmaan tullu enempikin mutta mutta heilläpäin on hirvikärpäsiä kamalasti ei kertakaikkiaan kestä niitten kans, kuun alussa mään uuvestaan ja ostan verkkotakin ko entinen on hukassa.

        Ei yhtään hirvikärpästä. Valkohäntäpeura teki upean loikan ihan lähellä. En ehtinyt kuvata :(
        Viisi joutsenta järvellä.


      • mimmimummi*
        €-- kirjoitti:

        Hitsi sentään sienessä kävin viikolla hätäseen sainkin tatteja ja suolasieniä ja olis varmaan tullu enempikin mutta mutta heilläpäin on hirvikärpäsiä kamalasti ei kertakaikkiaan kestä niitten kans, kuun alussa mään uuvestaan ja ostan verkkotakin ko entinen on hukassa.

        Täällä toinen ....samanmoinen... siis hirvikärpästen kammoksuja.....että pilaavat koko syksyisen metsässä liikkumisen.. vaikka ei olisi enä yhtäkään kärpästä hiuksissa.....niin kokoajan tuntuu kuin liikkuisi....


      • €--
        .mollis kirjoitti:

        Ei yhtään hirvikärpästä. Valkohäntäpeura teki upean loikan ihan lähellä. En ehtinyt kuvata :(
        Viisi joutsenta järvellä.

        Noita eläviä näkkee alvariinsa mutta otko nähny saimaan norppaa myöpäs nähtiin männä viikolla poikien kanssa kaveri yritti valovata mut häippäs veen alle, joka kesä oon nähdy viiksekkään.


      • .mollis
        mimmimummi* kirjoitti:

        Täällä toinen ....samanmoinen... siis hirvikärpästen kammoksuja.....että pilaavat koko syksyisen metsässä liikkumisen.. vaikka ei olisi enä yhtäkään kärpästä hiuksissa.....niin kokoajan tuntuu kuin liikkuisi....

        Mulla oli semmonen valkoinen liina kireelle kiedottu päähän. Taisin näyttää karjakolta tai potilaalta.
        Metsä on niin kauniin värikäs. Tänään oli aurinkoistakin.


      • .mollis
        €-- kirjoitti:

        Noita eläviä näkkee alvariinsa mutta otko nähny saimaan norppaa myöpäs nähtiin männä viikolla poikien kanssa kaveri yritti valovata mut häippäs veen alle, joka kesä oon nähdy viiksekkään.

        Ei näissä vesissä saimaan norppaa näe. Harmaahaikara lenteli eilen.


      • hyvin hyvin
        .mollis kirjoitti:

        Ei näissä vesissä saimaan norppaa näe. Harmaahaikara lenteli eilen.

        Voisihan viiksekäs mies markkeerata hyljettä.


      • .mollis
        hyvin hyvin kirjoitti:

        Voisihan viiksekäs mies markkeerata hyljettä.

        No niin jos soon Miikkulaisen Nestorin kamu.


      • ent. siivoojaparka
        mimmimummi* kirjoitti:

        Täällä toinen ....samanmoinen... siis hirvikärpästen kammoksuja.....että pilaavat koko syksyisen metsässä liikkumisen.. vaikka ei olisi enä yhtäkään kärpästä hiuksissa.....niin kokoajan tuntuu kuin liikkuisi....

        Minua ei hirvikärpäset ole päässeet kiusaamaan, kun pysyn kaukana metsästä. En tiedä, mahtaako niitä meilläpäin ollakaan. Punkkeja on kyllä.

        Sitä ihmettelen, että eikö nuo ampiaiset älyä mennä talviunilleen koskaan. Viime yönä oli 14 ampiaista koputtelemassa parvekkeen lasiin päästäkseen sisälle lämmittelemään. En avannut.


    • Onkohan tässä jotain minua?
      Jos on, sanon kuten k/koottu
      Pyhien asioiden kanssa ei saa leikkiä.
      Noh, minun kohdallani saa aina tehdä poikkeuksia säännöistä.
      Koska viime-viikolla tuli Jokkeri-Pokkerista 4 näpyllä 15 näppyä.
      Sanoisin laadukasta hyvän-tekeväisyyttä.
      Tuntui melkein kuin olisi Sieni-metsässä arpomassa.
      Minkä poistaisi ja minkä jättäisi.
      Kauppa-reissun traditio on se.

      H.

    • No eikö se ole paremminkin rikkaus et on kaikenlaista kommentoijaa täälläkin :). Met ihmiset näämmä asioita niin eri tavoin ja lähinnä huvittavaa kuinka erilaisia meitä onkaan. Ja kuinka erlaisuus ärsyttää tai viehättää.

    • Hei kun keikuskelen

      Niin totanoin, mun mielestäni jos sanoo Aan, niin tarttis sanoa myös Been ja joskus Ceekin auttaa avaamaan vastaanottajan röörit sillä tavalla auki, että hän ymmärtää, mistä on kyse.

      Tuntuu jopa epäkohteliaalta, jos tekee sellaisen Aloitukset, että kaikki eivät voi kyseisestä asiasta keskustella, jos ne Beet ja Ceet on jätetty pois.

      Alkaa kans vaivaamaan, kun yrittää pää puhkinaisena miettiä, että kenestäköhän on puhe.

      Että meinaan vaan sanoa, että muakin pikkuusen tympii, kun pää lyö tyhjyyttä, että kolina vaan käy.

    • yksisanaonsanomatta

      Mikä mättää, ei oikein löydy alkua enempää mitään jutun juurta.
      Onko kaikki sanottu jo, kaikki laulut laulettu jo?

    • 13+7
      • ,.ma+¨-,

        Uskon, että niin on. Kuinka monta persoonaa joillakin täällä mahtaakin olla?


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1635
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1499
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      66
      1398
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      34
      1363
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      49
      1314
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1238
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe