Milloin menee liian pitkälle?

apuaaaa

Rakastuin femmeen "heteroon". Kaunis ja naisellinen kuin mikä! Parin vuoden aikana ulkonäkö muuttunu dramaattisesti! Hiukset kynitty, korkkarit vaihtunu miesten vaatteisiin, meikkaaminen jääny ja noin 25kg lisää painoa(lihasten muodossa). Mun ihanaisesta tyttiksestä on tullu miesmäinen! Rakastan häntä persoonana, mutta ulkonäkö ällöttää, enkä tunne enää mitään seksuaalista vetoa häneen! Mitä hittoa teen? Näin en voi jatkaa!

82

706

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koita kestää

      Tällaista sattuu, kun rakastuu enemmän ulkonäkööön ja siihen liittyviin asioihin kuin ihmisen sisimpään.

      • f*ck

        tässäpä se sanottuna. Ei lisättävää.


      • 15+5
        f*ck kirjoitti:

        tässäpä se sanottuna. Ei lisättävää.

        En allekirjoita tätä, ihminen yleensä rakastuu kokonaisuuteen, mihin kuuluu luonne, sisin ja ulkonäkö, jos näistä palasista jokin menee rikki tai muuttuu, ei ihme jos kiintymys toiseen muuttuu myös.


      • torkkelista
        15+5 kirjoitti:

        En allekirjoita tätä, ihminen yleensä rakastuu kokonaisuuteen, mihin kuuluu luonne, sisin ja ulkonäkö, jos näistä palasista jokin menee rikki tai muuttuu, ei ihme jos kiintymys toiseen muuttuu myös.

        Olin juuri sanomassa samaa.


      • f*ck
        15+5 kirjoitti:

        En allekirjoita tätä, ihminen yleensä rakastuu kokonaisuuteen, mihin kuuluu luonne, sisin ja ulkonäkö, jos näistä palasista jokin menee rikki tai muuttuu, ei ihme jos kiintymys toiseen muuttuu myös.

        rakastuminen voi tapahtua vaikka toisen ääneen, se on totta. Rakastumisen huuman jälkeen alkaakin sitten se osio missä joko onnistutaan tai kaadutaan. Kokonaisuus on tärkää kun tapaa ihmisen, sitten opitaan tuntemaan paremmin, jutellaan ja rakastetaan toista ehdoitta. Jos rakastetaan.
        Jos toinen ei ole onnellinen enää hameessa ja korkkareissa, onko se asia joka romuttaa rakkauden? Ei, mutta se romuttaa sen harhaluulon että rakastaa ihmistä ehdoitta.


      • joopa joo
        f*ck kirjoitti:

        rakastuminen voi tapahtua vaikka toisen ääneen, se on totta. Rakastumisen huuman jälkeen alkaakin sitten se osio missä joko onnistutaan tai kaadutaan. Kokonaisuus on tärkää kun tapaa ihmisen, sitten opitaan tuntemaan paremmin, jutellaan ja rakastetaan toista ehdoitta. Jos rakastetaan.
        Jos toinen ei ole onnellinen enää hameessa ja korkkareissa, onko se asia joka romuttaa rakkauden? Ei, mutta se romuttaa sen harhaluulon että rakastaa ihmistä ehdoitta.

        Sinä vaan fuck et ilmeisesti pysty kuvittelemaan tilannetta, että esimerkiksi vain naisellisista naisista seksuaalisesti kiinnostunut on seurustellut naisellisen naisen kanssa, mutta ajan kuluessa tästä seurustelukumppanista alkaakin kuoriutua päivä päivemmältä miesmäisempi ihminen. Tilannehan voi mennä siihen, että tämä seurustelukumppani onkin löytänyt itsensä ja oman "miehuuden". Yhtenä päivänä tuleekin esille tilanne jolloin tämä nainen haluaakin vaihtaa kokonaan sukupuolta naisesta mieheksi. Ehkä kenties vaihtaakin, jolloin ei enää olekaan kyseessä nainen vaan mies. Onhan näitäkin tapauksia, missä heteroavioliitossa mies tuleekin vaimolleen kaapista ulos ja myöntää, että haluaisi ollakin nainen, menee kenties korjauttamaan värkkinsä ja syö hormooneita. Siinä sitten mitataankin onko vaimo seksuaalisesti vain miehistä kiihottunut vai kiihottuuko hän miehestä naiseksi itsensä muuttaneesta henkilöstä.

        Seksuaalisuus ja seksi sekä rakastelu on iso osa parisuhdetta, jos nyt ei oteta huomioon aseksuaaleja. Lesbo on nainen, joka kiinnostuu ja kiihottuu vain naisista, ei miehistä. Samoin heteronainen kiihottuu ja kiinnostuu vain miehistä sillä silmällä. Ihmisen persoonaa voi rakastaa kyllä, mutta koska kyse on parisuhteesta, niin siihen liittyy myös seksi ja seksuaalisuus aika kovasti yhteen. Samoin on esimerkiksi parisuhteissa, joissa toinen ei halua seksiä ja toinen taas kärsii tästä aivan mielettömästi, että ei saa parisuhteessa seksiä eikä kumppani halua seksiä. Näitä tilanteita on ihan hyvin hetero- kuin homosuhteissa.

        On väärin valehdella ja teeskennellä kumppanille, että kiihottuu hänestä jos ei oikeasti kiihotu eikä kiinnostu. Se on molempia kohtaan väärin, itseä että sitä kumppania kohtaan väärin.


      • f*ck
        joopa joo kirjoitti:

        Sinä vaan fuck et ilmeisesti pysty kuvittelemaan tilannetta, että esimerkiksi vain naisellisista naisista seksuaalisesti kiinnostunut on seurustellut naisellisen naisen kanssa, mutta ajan kuluessa tästä seurustelukumppanista alkaakin kuoriutua päivä päivemmältä miesmäisempi ihminen. Tilannehan voi mennä siihen, että tämä seurustelukumppani onkin löytänyt itsensä ja oman "miehuuden". Yhtenä päivänä tuleekin esille tilanne jolloin tämä nainen haluaakin vaihtaa kokonaan sukupuolta naisesta mieheksi. Ehkä kenties vaihtaakin, jolloin ei enää olekaan kyseessä nainen vaan mies. Onhan näitäkin tapauksia, missä heteroavioliitossa mies tuleekin vaimolleen kaapista ulos ja myöntää, että haluaisi ollakin nainen, menee kenties korjauttamaan värkkinsä ja syö hormooneita. Siinä sitten mitataankin onko vaimo seksuaalisesti vain miehistä kiihottunut vai kiihottuuko hän miehestä naiseksi itsensä muuttaneesta henkilöstä.

        Seksuaalisuus ja seksi sekä rakastelu on iso osa parisuhdetta, jos nyt ei oteta huomioon aseksuaaleja. Lesbo on nainen, joka kiinnostuu ja kiihottuu vain naisista, ei miehistä. Samoin heteronainen kiihottuu ja kiinnostuu vain miehistä sillä silmällä. Ihmisen persoonaa voi rakastaa kyllä, mutta koska kyse on parisuhteesta, niin siihen liittyy myös seksi ja seksuaalisuus aika kovasti yhteen. Samoin on esimerkiksi parisuhteissa, joissa toinen ei halua seksiä ja toinen taas kärsii tästä aivan mielettömästi, että ei saa parisuhteessa seksiä eikä kumppani halua seksiä. Näitä tilanteita on ihan hyvin hetero- kuin homosuhteissa.

        On väärin valehdella ja teeskennellä kumppanille, että kiihottuu hänestä jos ei oikeasti kiihotu eikä kiinnostu. Se on molempia kohtaan väärin, itseä että sitä kumppania kohtaan väärin.

        mä tiedän sen asian että ihminen ei kontrolloi rakkautta. Rakkaus on sellainen asia että moni pitää hakkaamistakin osana rakkautta, selitetään itselle miksi sen jaksaa kun on niitä hyväkin hetkiä jne. Ihminen selittää itsensä pyörryksiin.
        Rakkaus on hyvin yksinkertainen kun se on totta.

        Tuosta itsensä määrittelystä mä haluaisin sanoa että se on hyvä asia kun ymmärtää ettei se ole vankila, se ei ole kuin sana jota käyttää kuvaamaan itseään. Maailma on ihan liian iso ja yllätyksellinen siihen että pitää kiinni laatikkonsa reunoista ettei vain tee jotain mitä lesbo ei tee yms.

        Rakkaus on ihmistä isompi asia, kaikki ei ole avoimia sitä ottamaan vastaan. Koska silloin ei voi pelätä, vain ottaa se vastaan.

        Seksuaalisuus on iso osa parisuhdetta, mutta mitä jos kumppani menettää esim onnettomuuden myötä jotain mikä muuttaa sen mikä ennen on ollut kaunein osa häntä? Jätetäänkö toinen vai haetaanko yhdessä ratkaisua ja uutta tulta suhteeseen. Voitetaan pelko muuttuneesta yhdessä.


      • tsiisus
        f*ck kirjoitti:

        rakastuminen voi tapahtua vaikka toisen ääneen, se on totta. Rakastumisen huuman jälkeen alkaakin sitten se osio missä joko onnistutaan tai kaadutaan. Kokonaisuus on tärkää kun tapaa ihmisen, sitten opitaan tuntemaan paremmin, jutellaan ja rakastetaan toista ehdoitta. Jos rakastetaan.
        Jos toinen ei ole onnellinen enää hameessa ja korkkareissa, onko se asia joka romuttaa rakkauden? Ei, mutta se romuttaa sen harhaluulon että rakastaa ihmistä ehdoitta.

        niin mutta jos seksi ei enää huvita kun toinen muuttuu ihan silmissä ? mun ex alkoi käyttää miesten vaatteita ihan boksereita myöten ja se loppui siihen . niihin boksereihin .


      • sama täällä
        tsiisus kirjoitti:

        niin mutta jos seksi ei enää huvita kun toinen muuttuu ihan silmissä ? mun ex alkoi käyttää miesten vaatteita ihan boksereita myöten ja se loppui siihen . niihin boksereihin .

        Joo, ei minuakaan tee mieli tippaakaan jos nainen pukeutuu miesten boxereihin ja siihen vielä lisää kuule partavettä. Siihen loppuu se suhde jos on edes koskaan alkanutkaan (todennäköisesti ei). Lähinnä oksettaa.


    • hmm..

      Ois itsekästä pyytää muuttumaan sitä entisenlaiseksi. Ja suostuminen ois hyvin epätodennäköistä. Melkein sanoisin, että jos nykyinen ulkomuoto häiritsee todella niin pahasti, niin jätä se. Mä rakastan mun kavereitakin persoonina, mutta koska ei oo seksuaalista vetoa...ne on vaan kavereita.

      Voittehan te toki keskustella asiasta avoimesti ja hyvässä hengessä. Ehkä löydätte jonkun muun ratkaisun kuin eron tai sen että tyttöystäväsi pitää muuttaa ulkonäkönsä.

    • anna vaan olla

      Ei siinä oikein voi mitään muuta kuin erota. Jos ei kykene tuntemaan minkäänlaista seksuaalista vetoa, niin sitten ei mahda yhtään mitään. Ei kannata alkaa teeskentelmään, että tuntee seksuaalista vetoa, jos ei vaan millään tunne. Pidemmän päälle se vaan on todella raskasta ja kuluttavaa. Sun tyttöystävällä on kuitenkin oikeus olla sellainen kuin hän haluaa olla ja sellainen minkälainen hän on. Joten minkäänlainen toisen ihmisen muuttaminen itselle miellyttäväksi ei oikein ole inhimillistä. Anna vaan olla ja etsi toinen ihminen, sellainen, johon pystyt tuntemaan seksuaalista vetoa, niin surulliselta kuin se kuulostaakin.

      • Milloin menee liian

        Pakko kai se on erota. En haluaisi olla pinnallinen, mutta kun joskus ruokapöydässäkin jään vaan miettimään, et kuka on tuo vieras ihminen? Ei ainakaan se johon rakastuin... Hauskaa meillä on edelleen, mutta kun en halua edes suudella häntä enää, enkä voi sille mitään! Melkosta teeskentelyä on kyllä ollu mun puolelta jo pitempään ja tuntuu et muuttumisprosessi vaan jatkuu. On jopa käyny mielessä, et millon se haluaa itselleen vehkeen. Tunnen myös itseni hieman katkeraksi, koska tuntuu, että mua on petetty. Rakastuin kuitenkin naiseen ja nyt olen taloudellisestikin sidottu "mieheen"!


      • Milloin menee liian kirjoitti:

        Pakko kai se on erota. En haluaisi olla pinnallinen, mutta kun joskus ruokapöydässäkin jään vaan miettimään, et kuka on tuo vieras ihminen? Ei ainakaan se johon rakastuin... Hauskaa meillä on edelleen, mutta kun en halua edes suudella häntä enää, enkä voi sille mitään! Melkosta teeskentelyä on kyllä ollu mun puolelta jo pitempään ja tuntuu et muuttumisprosessi vaan jatkuu. On jopa käyny mielessä, et millon se haluaa itselleen vehkeen. Tunnen myös itseni hieman katkeraksi, koska tuntuu, että mua on petetty. Rakastuin kuitenkin naiseen ja nyt olen taloudellisestikin sidottu "mieheen"!

        Meikkaamattomuus tai miehekkyys ulkonäössä ei tee ihmisestä miestä.


      • f*ck
        Milloin menee liian kirjoitti:

        Pakko kai se on erota. En haluaisi olla pinnallinen, mutta kun joskus ruokapöydässäkin jään vaan miettimään, et kuka on tuo vieras ihminen? Ei ainakaan se johon rakastuin... Hauskaa meillä on edelleen, mutta kun en halua edes suudella häntä enää, enkä voi sille mitään! Melkosta teeskentelyä on kyllä ollu mun puolelta jo pitempään ja tuntuu et muuttumisprosessi vaan jatkuu. On jopa käyny mielessä, et millon se haluaa itselleen vehkeen. Tunnen myös itseni hieman katkeraksi, koska tuntuu, että mua on petetty. Rakastuin kuitenkin naiseen ja nyt olen taloudellisestikin sidottu "mieheen"!

        mitä jos se haluaisikin sen vehkeen ja korjata oman sukupuolensa oikeaksi? Bisset aina sanoo että he eivät rakastu sukupuoleen, ja mä olen sanonut etten lesbonakaan ole ikinä rakastunut sukupuoleen vaan ihmiseen.
        Tosiasia on että teidän suhde ei perustunut oikeanlaiseen rakkauteen, joten turhaan sä siinä katkeroidut vaan myönnä tosiseikat itsellesi ja erotkaa.
        Tuollainen mieheksi leimaaminen lihasten takia on lapsellista, sitten kun hän on sanonut haluavansa korjata sukupuolensa niin sitten voit kutsua häntä mieheksi.

        Teidän suhde ilmeisesti ei sisällä minkäänlaista puhumista tunteistanne ja ajatuksistanne, jo se on hyvä syy erota. Nyt sä arvot päässäsi mitä se meinaa kaikella tuolla. Se ei ole parisuhde se on kaksi ihmistä elää omaa elämäänsä yhdessä.

        Tuo teidän tilanne ei ole kenenkään syy, se on elämää. Jos teidän rakkaus olisi syvempää laatua te tietäisitte mitä toinen ajattelee.

        Sopikaa asianne, puhukaa tunteenne ja erotkaa. Älä syyttele, se ei vie asiaa parempaan suuntaan yhtään. Teidän juttu ei vain kestänyt muutoksia, ei se ole häpeä.


      • anna vaan olla
        Milloin menee liian kirjoitti:

        Pakko kai se on erota. En haluaisi olla pinnallinen, mutta kun joskus ruokapöydässäkin jään vaan miettimään, et kuka on tuo vieras ihminen? Ei ainakaan se johon rakastuin... Hauskaa meillä on edelleen, mutta kun en halua edes suudella häntä enää, enkä voi sille mitään! Melkosta teeskentelyä on kyllä ollu mun puolelta jo pitempään ja tuntuu et muuttumisprosessi vaan jatkuu. On jopa käyny mielessä, et millon se haluaa itselleen vehkeen. Tunnen myös itseni hieman katkeraksi, koska tuntuu, että mua on petetty. Rakastuin kuitenkin naiseen ja nyt olen taloudellisestikin sidottu "mieheen"!

        No, et varmaan ole ainut. Itseasiassa tunnen useampia joille on käynyt noin. Erohan siitä tulee tai ainakin toinen juoksee vieraissa toisen tietämättä. Suosittelen kyllä rehellisyyttä ja eroa mielummin kuin pettämistä.


      • apuaaaa
        f*ck kirjoitti:

        mitä jos se haluaisikin sen vehkeen ja korjata oman sukupuolensa oikeaksi? Bisset aina sanoo että he eivät rakastu sukupuoleen, ja mä olen sanonut etten lesbonakaan ole ikinä rakastunut sukupuoleen vaan ihmiseen.
        Tosiasia on että teidän suhde ei perustunut oikeanlaiseen rakkauteen, joten turhaan sä siinä katkeroidut vaan myönnä tosiseikat itsellesi ja erotkaa.
        Tuollainen mieheksi leimaaminen lihasten takia on lapsellista, sitten kun hän on sanonut haluavansa korjata sukupuolensa niin sitten voit kutsua häntä mieheksi.

        Teidän suhde ilmeisesti ei sisällä minkäänlaista puhumista tunteistanne ja ajatuksistanne, jo se on hyvä syy erota. Nyt sä arvot päässäsi mitä se meinaa kaikella tuolla. Se ei ole parisuhde se on kaksi ihmistä elää omaa elämäänsä yhdessä.

        Tuo teidän tilanne ei ole kenenkään syy, se on elämää. Jos teidän rakkaus olisi syvempää laatua te tietäisitte mitä toinen ajattelee.

        Sopikaa asianne, puhukaa tunteenne ja erotkaa. Älä syyttele, se ei vie asiaa parempaan suuntaan yhtään. Teidän juttu ei vain kestänyt muutoksia, ei se ole häpeä.

        Mitä sää kuvittelet meidän rakkaudesta tietäväs? Kyllä se on sitä aitoo ja oikeeta. Rakastan häntä edelleen yli kaiken! Niin paljon, etten halua enää teeskennellä haluavani suudella häntä. Huom! En mielestäni ole pinnallinen, koska hänen ulkonäkönsä ei häiritse, hänen " miehekkyytensä" häiritsee! Olen lesbo! Tykkään tytöistä! Suututtaa tommonen besserwisseri, joka vähättelee meidän rakkauden aitoutta!


      • f*ck
        apuaaaa kirjoitti:

        Mitä sää kuvittelet meidän rakkaudesta tietäväs? Kyllä se on sitä aitoo ja oikeeta. Rakastan häntä edelleen yli kaiken! Niin paljon, etten halua enää teeskennellä haluavani suudella häntä. Huom! En mielestäni ole pinnallinen, koska hänen ulkonäkönsä ei häiritse, hänen " miehekkyytensä" häiritsee! Olen lesbo! Tykkään tytöistä! Suututtaa tommonen besserwisseri, joka vähättelee meidän rakkauden aitoutta!

        en mä kuvittele, luin mitä kirjoitit. Sanoit että et tunne häneen fyysistä vetovoimaa, eli haluat erota tuosta vieraasta ihmisestä. Se että toinen muuttuu ulkoisesti tekee hänestä sulle vieraan ihmisen ja et tiedä mihin hän on matkalla, kertoo mulle sen että a) te ette puhu toisillenne b) sun rakkaus perustuu pinnallisuuteen, alat kiukuttelemaan kuin toinen ei näytä sille mille haluat

        Jos teillä olisi hyvä suhde ja rakastava, sä olisit kartalla mitä ja miksi hän tekee muutoksia. Nyt sulla ei ole hajuakaan. Lesbona siis voit rakastua vain naiselliseen naiseen? Turhaan sä mulle kiukkuat sitä että sulla ei toiminut suhde.

        Jos puhutaan rakkaudesta, se ei katso niitä asioita mitä me halutaan määritellä monesti. Ei edes sukupuolta. Asiat on aina yksinkertaisia, rakkauskin. Me haluttaisiin laittaa sekin johonkin raameihin mitkä meitä miellyttää ja luullaan että sitten se olisi ihanaa ja täydellistä. Mutta mä olen oppinut yhden asian, rakkaus on yksi puhtaista asioista. Sen voi ottaa vastaan vain kun antaa sen tulla sellaisena kuin se on tullakseen. Muu rakkaus on aina kuin järjesttetty avioliitto.

        Sulla tippui rakkaus kakkossijalle, tuli petetty ja katkera olo kun se sua ulkonäöllisesti ihastuttanut ihminen muuttui. Kelle sä olet katkera, omiin tunteisiisi vain siihen että hän ei ole sellainen kuin himoitset?

        Yli kaiken rakastaminen, mitä se on? Uhraudutko sä hänen puolestaan tässä asiassa vai miten se nyt näkyy? Ei rakkaus vaadi uhrilahjoja vain avarakatseisuutta.

        Mä en vähättele, mä sanon vain että sä ehkä itse kuvittelit liikoja. Nyt olet pettynyt kun asiat ei menny haluamallasi tavalla.


      • ggoåäku
        f*ck kirjoitti:

        mitä jos se haluaisikin sen vehkeen ja korjata oman sukupuolensa oikeaksi? Bisset aina sanoo että he eivät rakastu sukupuoleen, ja mä olen sanonut etten lesbonakaan ole ikinä rakastunut sukupuoleen vaan ihmiseen.
        Tosiasia on että teidän suhde ei perustunut oikeanlaiseen rakkauteen, joten turhaan sä siinä katkeroidut vaan myönnä tosiseikat itsellesi ja erotkaa.
        Tuollainen mieheksi leimaaminen lihasten takia on lapsellista, sitten kun hän on sanonut haluavansa korjata sukupuolensa niin sitten voit kutsua häntä mieheksi.

        Teidän suhde ilmeisesti ei sisällä minkäänlaista puhumista tunteistanne ja ajatuksistanne, jo se on hyvä syy erota. Nyt sä arvot päässäsi mitä se meinaa kaikella tuolla. Se ei ole parisuhde se on kaksi ihmistä elää omaa elämäänsä yhdessä.

        Tuo teidän tilanne ei ole kenenkään syy, se on elämää. Jos teidän rakkaus olisi syvempää laatua te tietäisitte mitä toinen ajattelee.

        Sopikaa asianne, puhukaa tunteenne ja erotkaa. Älä syyttele, se ei vie asiaa parempaan suuntaan yhtään. Teidän juttu ei vain kestänyt muutoksia, ei se ole häpeä.

        Fakki taas kaikkitietävänä olettaa ja tuomitsee. :)


      • f*ck
        ggoåäku kirjoitti:

        Fakki taas kaikkitietävänä olettaa ja tuomitsee. :)

        mitä mä nyt tuomitsen? Ap itse on jo tuominnut suhteensa, ihan itse ja yksin jakoi jo kissan ja kämpänkin. Parisuhde, yeah.


      • puurot sekaisin
        f*ck kirjoitti:

        en mä kuvittele, luin mitä kirjoitit. Sanoit että et tunne häneen fyysistä vetovoimaa, eli haluat erota tuosta vieraasta ihmisestä. Se että toinen muuttuu ulkoisesti tekee hänestä sulle vieraan ihmisen ja et tiedä mihin hän on matkalla, kertoo mulle sen että a) te ette puhu toisillenne b) sun rakkaus perustuu pinnallisuuteen, alat kiukuttelemaan kuin toinen ei näytä sille mille haluat

        Jos teillä olisi hyvä suhde ja rakastava, sä olisit kartalla mitä ja miksi hän tekee muutoksia. Nyt sulla ei ole hajuakaan. Lesbona siis voit rakastua vain naiselliseen naiseen? Turhaan sä mulle kiukkuat sitä että sulla ei toiminut suhde.

        Jos puhutaan rakkaudesta, se ei katso niitä asioita mitä me halutaan määritellä monesti. Ei edes sukupuolta. Asiat on aina yksinkertaisia, rakkauskin. Me haluttaisiin laittaa sekin johonkin raameihin mitkä meitä miellyttää ja luullaan että sitten se olisi ihanaa ja täydellistä. Mutta mä olen oppinut yhden asian, rakkaus on yksi puhtaista asioista. Sen voi ottaa vastaan vain kun antaa sen tulla sellaisena kuin se on tullakseen. Muu rakkaus on aina kuin järjesttetty avioliitto.

        Sulla tippui rakkaus kakkossijalle, tuli petetty ja katkera olo kun se sua ulkonäöllisesti ihastuttanut ihminen muuttui. Kelle sä olet katkera, omiin tunteisiisi vain siihen että hän ei ole sellainen kuin himoitset?

        Yli kaiken rakastaminen, mitä se on? Uhraudutko sä hänen puolestaan tässä asiassa vai miten se nyt näkyy? Ei rakkaus vaadi uhrilahjoja vain avarakatseisuutta.

        Mä en vähättele, mä sanon vain että sä ehkä itse kuvittelit liikoja. Nyt olet pettynyt kun asiat ei menny haluamallasi tavalla.

        Rakkaus ja seksuaalisuus katsoo kyllä sukupuolta. Jos ei katsoisi niin heteronaiset voisivat rakastua ja kiihottua naisista ja heteromiehet kiihottuisivat miehistä. Vai voisitko fuck kuvitella itsesi seurustelemassa miehen kanssa "sillä silmällä" jos olet lesbo? Ihmistä voi rakastaa kuin kaveria, mutta silloin se ei ole sama kuin seurustelusuhde, se on kaverisuhde.

        Harvapa meistä haluaisi seurustella "sillä silmällä" kaverinsa kanssa, siis kaverin, johon ei tunne mitään seksuaalista vetoa jos nyt ei oteta aseksuaaleja huomioon. Sulla fuck on taas mennyt puurot ja vellit sekaisin. Et ilmeisesti erota kaverisuhdetta ja parisuhdetta toisistansa.


      • jkäii
        puurot sekaisin kirjoitti:

        Rakkaus ja seksuaalisuus katsoo kyllä sukupuolta. Jos ei katsoisi niin heteronaiset voisivat rakastua ja kiihottua naisista ja heteromiehet kiihottuisivat miehistä. Vai voisitko fuck kuvitella itsesi seurustelemassa miehen kanssa "sillä silmällä" jos olet lesbo? Ihmistä voi rakastaa kuin kaveria, mutta silloin se ei ole sama kuin seurustelusuhde, se on kaverisuhde.

        Harvapa meistä haluaisi seurustella "sillä silmällä" kaverinsa kanssa, siis kaverin, johon ei tunne mitään seksuaalista vetoa jos nyt ei oteta aseksuaaleja huomioon. Sulla fuck on taas mennyt puurot ja vellit sekaisin. Et ilmeisesti erota kaverisuhdetta ja parisuhdetta toisistansa.

        Sinäpä sen sanoit!


      • f*ck
        puurot sekaisin kirjoitti:

        Rakkaus ja seksuaalisuus katsoo kyllä sukupuolta. Jos ei katsoisi niin heteronaiset voisivat rakastua ja kiihottua naisista ja heteromiehet kiihottuisivat miehistä. Vai voisitko fuck kuvitella itsesi seurustelemassa miehen kanssa "sillä silmällä" jos olet lesbo? Ihmistä voi rakastaa kuin kaveria, mutta silloin se ei ole sama kuin seurustelusuhde, se on kaverisuhde.

        Harvapa meistä haluaisi seurustella "sillä silmällä" kaverinsa kanssa, siis kaverin, johon ei tunne mitään seksuaalista vetoa jos nyt ei oteta aseksuaaleja huomioon. Sulla fuck on taas mennyt puurot ja vellit sekaisin. Et ilmeisesti erota kaverisuhdetta ja parisuhdetta toisistansa.

        mä en tiedä oletko kuullut että heterona itsensä ennen määritelleet naiset ja miehet ovat rakastuneet samaan sukupuoleen. Seksuaalisen identiteetin saa jokainen määritellä itse, siihen ei ole mitään tieteellistä menetelmää että joku on nyt lesbo ja joku on nyt hetero.
        Joten itsensä määrittely on periaatteessa turhaa, yllätyksiä sattuu ja tapahtuu. Rakastumisen muodossa yleensä.


      • Paska juttu
        anna vaan olla kirjoitti:

        No, et varmaan ole ainut. Itseasiassa tunnen useampia joille on käynyt noin. Erohan siitä tulee tai ainakin toinen juoksee vieraissa toisen tietämättä. Suosittelen kyllä rehellisyyttä ja eroa mielummin kuin pettämistä.

        Huh. Mulla oli niin outo ex että halusi olla yhdessä ja käydä vieraissa. Sai kiksit siitä että olin hänen kanssaan ja hän siellä sun täällä. Must se jos mikä on perverssiä. Ja näitähän riittää mutta ei mun katon alla. Sit kun annoin kenkää niin juteltiin hänen "hoitojensa" kanssa ja olivat sitä mieltä että minä olen "rajoittunut". No sit rajoitin kunnolla ja otin kunnon miehen.


      • puurot sekaisin
        f*ck kirjoitti:

        mä en tiedä oletko kuullut että heterona itsensä ennen määritelleet naiset ja miehet ovat rakastuneet samaan sukupuoleen. Seksuaalisen identiteetin saa jokainen määritellä itse, siihen ei ole mitään tieteellistä menetelmää että joku on nyt lesbo ja joku on nyt hetero.
        Joten itsensä määrittely on periaatteessa turhaa, yllätyksiä sattuu ja tapahtuu. Rakastumisen muodossa yleensä.

        Jos sä fuck olet lesbo, voisitko kuvitella seurustelevasi heteromiehen kanssa? Jos voit seurustella ja rakastella miehen kanssa ja kiihotut miehistä, et ole lesbo, olet vähintään bi tai sitten hetero. Oletko koskaan kuullut sellaista sanaa kuin lesbo? Nimittäin olet lesbopalstalla, joten ehkä olisi ihan hyvä sinunkin tietää, että lesbo viehättyy vain naisista eikä miehistä. Bisset on asia erikseen. Taas sinulla puurot ja vellit menee sekaisin, lesbo ei ole sama asia kuin bi. Ne on ihan kaksi aivan eri asiaa.


    • tsemii valoo

      Varmaan myös parisuhteen aikana kuhunkin itseensä katsomisen paikka.25kg lähtee hyvässä seurassa alle puolessa vuodessa poiskin.Miksi naisesi on muuttunut noinkin paljon se on sitten ihan myös muistakin seikoista kiinni.Kysyisinkin vastakysymyksen..Onko jotain muuttunut.Kysyikö kumppanisi sinulta tehdessään muodonmuutoksia sinulta tai antoiko aikaa varautua.Oletteko puhuneet painosta,ulkonäöstä ja tietääkö naisesi kuinka tärkeätä sinulle on nämä asiat.Onko kumppanisi itsetuntoa kolhittu/loukattu tai onko hänelle tullut suhteestanne huonoja tuntemuksia jolloin sitä ns.saa mitä tilaa.Kumpi tässä sitten osaa erota?Rakastatko ja välitätkö auttaa kumppaniasi saamaan takaisin sen mitä on menettänyt syystä tai toisesta. Uskon että sun naisella on saumaa olla sekä feminiinisempi ja maskuliinisempi että sulle on nyt tullut yllätyksenä että monet pystyy muodonmuutoksiin,fiiliksenne ja yrittämishalukkuutenne varsinkin kumppanillesi ne on nyt kateissa.

      • apuaaaa

        Paljon mahdollista ja niin kuin sanoin niin kun rakastuttiin, niin hän oli hetero. Ehkä hän nyt toteuttaa sitä kauan kadoksissa ollutta lesbouttaan... Mien vaan, mää en aijo tähän suhteeseen jäädä! Toivon vaan, et saan kissan ja kämpän ja pysytään kavereina...


      • f*ck
        apuaaaa kirjoitti:

        Paljon mahdollista ja niin kuin sanoin niin kun rakastuttiin, niin hän oli hetero. Ehkä hän nyt toteuttaa sitä kauan kadoksissa ollutta lesbouttaan... Mien vaan, mää en aijo tähän suhteeseen jäädä! Toivon vaan, et saan kissan ja kämpän ja pysytään kavereina...

        kuulostaa ihanalle rakkaudelle, sehän loppuu kun toinen ei miellytä enää ulkonäöltään. Nyt sä jaat jo itseksesi kämppää ja kissaa. Ja mä myka dissaan teidän rakkautta,,,


      • apuaaaa
        f*ck kirjoitti:

        kuulostaa ihanalle rakkaudelle, sehän loppuu kun toinen ei miellytä enää ulkonäöltään. Nyt sä jaat jo itseksesi kämppää ja kissaa. Ja mä myka dissaan teidän rakkautta,,,

        Haista vittu! Sää et meidän elämästä tiedä paskaakaan! Taitaa oma elämäs olla perkeleen tylsää, kun aina kerkiit tulla tänne pätevöimään... Rakentavaa kommenttia sulta ei tule koskaan! Sen sijaan riennät tänne äkkiä haukkumaan jokaisen, joka kehtaa tulla kysymään apua ongelmaansa! Kun sää niin kovasti haluat karkottaa kaikki muut kirjottelijat, niin mitä jos tehtäs sulle oma palsta, missä saisit haukkua ittees, ettei tarviis tulla tätä palstaa ja aina joka ketjua pilaamaan :D


      • amazinggrace
        apuaaaa kirjoitti:

        Haista vittu! Sää et meidän elämästä tiedä paskaakaan! Taitaa oma elämäs olla perkeleen tylsää, kun aina kerkiit tulla tänne pätevöimään... Rakentavaa kommenttia sulta ei tule koskaan! Sen sijaan riennät tänne äkkiä haukkumaan jokaisen, joka kehtaa tulla kysymään apua ongelmaansa! Kun sää niin kovasti haluat karkottaa kaikki muut kirjottelijat, niin mitä jos tehtäs sulle oma palsta, missä saisit haukkua ittees, ettei tarviis tulla tätä palstaa ja aina joka ketjua pilaamaan :D

        anteeksi, että puutun asiaan, mutta minusta f*ck kirjoittaa ihan asiaa, eikä todellakaan hauku Sinua. Mielestäni Sinä olet puolustuskannalla etkä katso asiaa objektiivisesti -niinkuin nyt yleensä asia on, kun on itse suhteessa osallisena. Luepa siis ihan kiihkottomasti f*ckin kommentit uudelleen.


      • Koeta kestää
        apuaaaa kirjoitti:

        Haista vittu! Sää et meidän elämästä tiedä paskaakaan! Taitaa oma elämäs olla perkeleen tylsää, kun aina kerkiit tulla tänne pätevöimään... Rakentavaa kommenttia sulta ei tule koskaan! Sen sijaan riennät tänne äkkiä haukkumaan jokaisen, joka kehtaa tulla kysymään apua ongelmaansa! Kun sää niin kovasti haluat karkottaa kaikki muut kirjottelijat, niin mitä jos tehtäs sulle oma palsta, missä saisit haukkua ittees, ettei tarviis tulla tätä palstaa ja aina joka ketjua pilaamaan :D

        Mä olen hyvin pitkälle samaa mieltä f'ckin kanssa teidän suhteesta. Ymmmärrän kyllä, että vîtuttaa, kun f'ck sanoo sen sulle päin naamaa. Rakkautesi on pinnallista, ulkonäköön perustuvaa, piste.


      • f*ck
        apuaaaa kirjoitti:

        Haista vittu! Sää et meidän elämästä tiedä paskaakaan! Taitaa oma elämäs olla perkeleen tylsää, kun aina kerkiit tulla tänne pätevöimään... Rakentavaa kommenttia sulta ei tule koskaan! Sen sijaan riennät tänne äkkiä haukkumaan jokaisen, joka kehtaa tulla kysymään apua ongelmaansa! Kun sää niin kovasti haluat karkottaa kaikki muut kirjottelijat, niin mitä jos tehtäs sulle oma palsta, missä saisit haukkua ittees, ettei tarviis tulla tätä palstaa ja aina joka ketjua pilaamaan :D

        jos sä olisit rakastava ihminen, arvostaisit sitä mitä teillä on joskus ollut vaikka tulevaisuus yhdessä ei jatkukkaan, sä et jakaisi täällä teidän kämppää sulle ja kissa siihen samaan diiliin. Sitten esitit tänne vielä kainon toiveen että toivottavasti pysytte kavereina.
        Mitäs jos tekisit kaverillisen teon ja kertoisit hänellekkin nämä ajatuksesi, se olisi se rakentava osuus. Muun voit ottaa ihan miten haluat.


      • siinä sulle neuvo
        f*ck kirjoitti:

        kuulostaa ihanalle rakkaudelle, sehän loppuu kun toinen ei miellytä enää ulkonäöltään. Nyt sä jaat jo itseksesi kämppää ja kissaa. Ja mä myka dissaan teidän rakkautta,,,

        Koitapa sinä sitten fuck lesbona seurustella ja harrastaa seksiä heteromiehen kanssa kun noin kiven kovaan väität, että rakastut vain persoonaan etkä sukupuoleen.


      • f*ck
        siinä sulle neuvo kirjoitti:

        Koitapa sinä sitten fuck lesbona seurustella ja harrastaa seksiä heteromiehen kanssa kun noin kiven kovaan väität, että rakastut vain persoonaan etkä sukupuoleen.

        jos mä rakastuisin mieheen, niin kyllä, varmasti harrastaisin seksiä hänen kanssaan. Ei siinä ole sen isompaa kynnystä mulle. Rakkaus on.


      • saapi sanoa
        apuaaaa kirjoitti:

        Haista vittu! Sää et meidän elämästä tiedä paskaakaan! Taitaa oma elämäs olla perkeleen tylsää, kun aina kerkiit tulla tänne pätevöimään... Rakentavaa kommenttia sulta ei tule koskaan! Sen sijaan riennät tänne äkkiä haukkumaan jokaisen, joka kehtaa tulla kysymään apua ongelmaansa! Kun sää niin kovasti haluat karkottaa kaikki muut kirjottelijat, niin mitä jos tehtäs sulle oma palsta, missä saisit haukkua ittees, ettei tarviis tulla tätä palstaa ja aina joka ketjua pilaamaan :D

        nyt on kyllä pakko kommentoida ; f*ck keskustelee ja funtsaa ja kun apuaaaa aloitit keskustelun niin - piru vie - keskustele . älä ota nokkiisi henkilönä vaan perustele ja ihmettele mutta anna muidenkin keskustella ja perustella .


      • funtsis vähän itse
        f*ck kirjoitti:

        jos mä rakastuisin mieheen, niin kyllä, varmasti harrastaisin seksiä hänen kanssaan. Ei siinä ole sen isompaa kynnystä mulle. Rakkaus on.

        Jos sä fuck rakastut mieheen, sä et ole lesbo. Silloin sä olet bi tai hetero. Lesbot eivät rakastu eivätkä kiihotu miehistä piste. Ihan kun et näyttäisi tajuavan mitä lesbo sanana tarkoittaa. Lesbo ei viehäty, rakastu tai kiihotu miehistä. Lesbo tykkää VAIN ja ainoastaan naisista.


      • hetero->bi<-lesbo
        funtsis vähän itse kirjoitti:

        Jos sä fuck rakastut mieheen, sä et ole lesbo. Silloin sä olet bi tai hetero. Lesbot eivät rakastu eivätkä kiihotu miehistä piste. Ihan kun et näyttäisi tajuavan mitä lesbo sanana tarkoittaa. Lesbo ei viehäty, rakastu tai kiihotu miehistä. Lesbo tykkää VAIN ja ainoastaan naisista.

        Heteron ei pitäisi rakastua, viehättyä tai kiihottua samaa sukupuolta olevasta henkillöstä ja kuitenkin näin kävi ap:n naiselle, joka aikaisemmin mielsi itsensä heteroksi. Ihan samalla lailla ennen lesboksi itsensä mieltävä saattaa huomata, että on rakastunut, viehättynyt tai kiihottunut miehestä ja näin ollen huomaa ettei olekkaan lesbo, vaikka niin on aikaisemmin luullut tai kokenut olevansa.


    • apuaaaa

      Fukki haukkuu mun parisuhdetta pinnalliseksi ja ulkonäköönperustuvaksi ja vähättelee mun rakkaita! Lueppa ite fukin tekstit oikeen ajatuksen kanssa, niin tajuat miten ilkeitä, inhottavia, toisia vähätteleviä ja katkeria ne on! Fukki osaa pilata rakentavankin keskustelun noilla haukkumisillaan! En tiedä mikä sen ongelma on, mutta ilmeisesti sen tarkotus on tappaa keskustelu palstalla! Tiedän monta, jotka ei kirjota ongelmistaan, koska tietävät, että fukki rientäs kimppuun! Mää niin toivoisin fukkivapaata palstaa, et täälläkin olis keskustelu asiallisempaa ja varmasti vilkkaampaa. Sitä paitsi oletko huomannu, et fukki on ittensä kanssa monta kertaa eri mieltä? Sen päämissio on haukkua aloittaja! Välillä on kolme ketjua peräkkäin, joissa se on kolmee eri mieltä! Pääasia, et muut kirjottelijat lytätän, itse pädetään, ollaan mahollisimman ilkeitä ja että mahollisimman monelle tulee paha mieli! Sitten fukki on tyytyväinen!

      • Koeta kestää

        Sun kommenttien kautta välittyy sellainen kuva, että sun puolelta suhtautumisesi kumppaniisi on pinnallista ja ulkonäköön perustuvaa.


      • jusnoin

        HYVÄ!


      • kylläkyllä
        Koeta kestää kirjoitti:

        Sun kommenttien kautta välittyy sellainen kuva, että sun puolelta suhtautumisesi kumppaniisi on pinnallista ja ulkonäköön perustuvaa.

        Kerrankin joku sanoo tolle paskiaselle, miten asiat on! Hienoa!


      • näin
        jusnoin kirjoitti:

        HYVÄ!

        Fuck mereen!!!


      • f*ck

        sä siis mielummin keskityt siihen mitä mä sanon, kuin että mietit mitä itse sanot? Meneeks sun parisuhdekkin noin? Mietit mitä itse haluat etkä ajattele mistä toinen tulee onnelliseksi?

        Mitä jos se sun ihminen jota "rakastat yli kaiken" haluaakin korjata sukupuolensa. Sanotko sä että sä olet lesbo joten moikka. Mitäs jos sä ajattelisit että hän vihdoin uskaltaa olla mitä on, miten vapauttavaa se on hänelle ja kuinka onnellinen hän on nyt kun saa olla mitä on. Ai niin, paitsi että ihminen joka on sanonut rakastavansa häntä ei enää rakastakkaan koska fyysinen puoli muuttuu.

        Ja mua huolestuttaa miten paljon sä tällä palstalla oletkaan kun tiedät paremmin kuin mä mitä ja missä sanon. Ettei vaan se syö sun parisuhdetta kun kyttäät täällä?


      • apuaaaa24
        kylläkyllä kirjoitti:

        Kerrankin joku sanoo tolle paskiaselle, miten asiat on! Hienoa!

        Kiitos! Oli jonkun jo aikakin vähän ojentaa sitä. Luulee ittestään niin liikoja! Hän on niin muiden yläpuolella ja vain hänen mielipiteensä on oikeita.yök!


      • apuaaaa
        f*ck kirjoitti:

        sä siis mielummin keskityt siihen mitä mä sanon, kuin että mietit mitä itse sanot? Meneeks sun parisuhdekkin noin? Mietit mitä itse haluat etkä ajattele mistä toinen tulee onnelliseksi?

        Mitä jos se sun ihminen jota "rakastat yli kaiken" haluaakin korjata sukupuolensa. Sanotko sä että sä olet lesbo joten moikka. Mitäs jos sä ajattelisit että hän vihdoin uskaltaa olla mitä on, miten vapauttavaa se on hänelle ja kuinka onnellinen hän on nyt kun saa olla mitä on. Ai niin, paitsi että ihminen joka on sanonut rakastavansa häntä ei enää rakastakkaan koska fyysinen puoli muuttuu.

        Ja mua huolestuttaa miten paljon sä tällä palstalla oletkaan kun tiedät paremmin kuin mä mitä ja missä sanon. Ettei vaan se syö sun parisuhdetta kun kyttäät täällä?

        Jos mää olisin tommonen ulkonäkökeskeinen tunnekylmä hyypiö, minkä kuvan sää musta kovasti yrität luoda, niin enköhän olis lempannu sen jo aikoja sitten. Sillä ei ole varaa maksaa vuokraa( minä meidän kämpän maksan) ja on muutenkin aika riippuvainen musta taloudellisesti, joten Tottakai mietin, miten se pärjää ilman mua? Tämäkö todistaa, etten rakasta sitä? Kissaa rakastetaan molemmat. Se et haluan sen itelleni on sulle rakkaudettomuuden merkki. Menehän nyt fukki ottees ja mieti vähän noita juttuja!


      • f*ck
        apuaaaa kirjoitti:

        Jos mää olisin tommonen ulkonäkökeskeinen tunnekylmä hyypiö, minkä kuvan sää musta kovasti yrität luoda, niin enköhän olis lempannu sen jo aikoja sitten. Sillä ei ole varaa maksaa vuokraa( minä meidän kämpän maksan) ja on muutenkin aika riippuvainen musta taloudellisesti, joten Tottakai mietin, miten se pärjää ilman mua? Tämäkö todistaa, etten rakasta sitä? Kissaa rakastetaan molemmat. Se et haluan sen itelleni on sulle rakkaudettomuuden merkki. Menehän nyt fukki ottees ja mieti vähän noita juttuja!

        ei rahalla rakasteta, ei noi asiat kuulu yhtää tähän asiaan. En mä sua ole tunnekylmäksi sanonu, sanon vain että sä suuntaat sun energian siihen mitä sä ajattelet vai tiedtkö sä miksi hän tekee mitä tekee, tietääkö hän mitä sä ajattelet siitä miten hän on muuttunut jne?
        Sä mietit teidän parisuhdetta yksin ja täällä, sille se kuulostaa. Ja se on väärä tapa hoitaa parisuhdetta.
        Mulle se on outoa että sä ilmoitit vain että pidät kissan ja kämpän, tai sanoithan sä että toivot että saat ne. Ihan kuin ne kaksi asiaa olisi tässä nyt ne tärkeät asiat.

        Unohda nyt kaikki muu ja juttelet hänen kanssaan ihan kaikesta.


      • en mäkää tykkää fakist
        näin kirjoitti:

        Fuck mereen!!!

        Ja tässä sama tyyppi eri nimimerkeillä käy haukkumassa fuckia :D


      • sitä samaa minäkin

        Samaa mieltä. Tarkoitus on vaan lytätä keskustelu kuin keskustelu, saada muut kommentoijat syyllisiksi ja jopa rikollisiksi (niinkuin yhdessä ketjussa pedofiiileiksi). Tosi rumaa ja lapsellista kielenkäyttöä sekä todella suvaitsemattomia ja naiiveja, mustavalkoisia "neuvoja". Kommenteista kyllä huomaa, että henkilöllä ei paljoa tuota elämänkokemusta ole eikä osaa kunnioittaa muita millään tavalla vaan törkeästi haukkuu kaikki, jotka vain tiellensä osuu. Mahtaa henkilöllä olla todella paha olla henkisesti.


      • heihuloo
        sitä samaa minäkin kirjoitti:

        Samaa mieltä. Tarkoitus on vaan lytätä keskustelu kuin keskustelu, saada muut kommentoijat syyllisiksi ja jopa rikollisiksi (niinkuin yhdessä ketjussa pedofiiileiksi). Tosi rumaa ja lapsellista kielenkäyttöä sekä todella suvaitsemattomia ja naiiveja, mustavalkoisia "neuvoja". Kommenteista kyllä huomaa, että henkilöllä ei paljoa tuota elämänkokemusta ole eikä osaa kunnioittaa muita millään tavalla vaan törkeästi haukkuu kaikki, jotka vain tiellensä osuu. Mahtaa henkilöllä olla todella paha olla henkisesti.

        Eniten ehkä fuckissa vituttaa, että se verhoaa ton paskan mukaälykkäisiin ja fiksuihin sanakäänteisiin. Jokainen järjellä ajatteleva ihminen osaa lukea itse ajatuksella ja tajuaa, että se on sontaa. Mua huolestuttaa ne "neuvot", mitä se antaa alaikäsille! Kuinka moni teinilesbo on hirttäny ittensä fuckin "neuvojen" takia?


      • halleluja
        heihuloo kirjoitti:

        Eniten ehkä fuckissa vituttaa, että se verhoaa ton paskan mukaälykkäisiin ja fiksuihin sanakäänteisiin. Jokainen järjellä ajatteleva ihminen osaa lukea itse ajatuksella ja tajuaa, että se on sontaa. Mua huolestuttaa ne "neuvot", mitä se antaa alaikäsille! Kuinka moni teinilesbo on hirttäny ittensä fuckin "neuvojen" takia?

        Mutta etkö tajua, että fuck on Tie, Totuus ja Elämä? Jos et Häntä seuraa, niin joudut kadotukseen! Parempi teinien onkin vetää ittensä kiikkuun, kun kuunnella fuckin paskanjauhantaa :)


      • Huoh.
        heihuloo kirjoitti:

        Eniten ehkä fuckissa vituttaa, että se verhoaa ton paskan mukaälykkäisiin ja fiksuihin sanakäänteisiin. Jokainen järjellä ajatteleva ihminen osaa lukea itse ajatuksella ja tajuaa, että se on sontaa. Mua huolestuttaa ne "neuvot", mitä se antaa alaikäsille! Kuinka moni teinilesbo on hirttäny ittensä fuckin "neuvojen" takia?

        Huoh.

        Toivottavasti nämä nuoremmat lesbot eivät ota liian vakavasti fuckin tekstejä vaan elävät omaa elämäänsä niin kuin oma sydän sanoo. Fuckilla vissiin on omia (patoutuneita?) murheita, joita sitten purkaa tällä tavoin. Toivon, että kukaan ei muutenkaan mitenkään masennu fuckin teksteistä tai ala viiltelemään/hirttämään (hirvittää jo koko sanakin) itseänsä. Eläkää omaa elämäänne täysillä ja nauttien oman sydämen äänen mukaan=)


      • f*ck
        halleluja kirjoitti:

        Mutta etkö tajua, että fuck on Tie, Totuus ja Elämä? Jos et Häntä seuraa, niin joudut kadotukseen! Parempi teinien onkin vetää ittensä kiikkuun, kun kuunnella fuckin paskanjauhantaa :)

        mun mielestä on omituisa että tämäkin keskustelu on muuttunut keskusteluksi mun kirjoituksista. Mitäs jos otatte kerran elämäsänne kantaa itse aiheeseen ja ette juokse mun perässä.


    • apuaaaa

      No niin lopetellaas lapset! Halusin asiallisempaa keskustelua ja tää meni fukkin haukkumiseksi.mulla oli kärhämää sen kanssa ei teillä! Ja fukki: Sun viimosessa kommentissa oli jotain perääkin. Edelleenkin ihmetellä täytyy, et kun sulta sitä tietookin välillä löytyy, niin miksi ei sitä voi laittaa ensimmäiseksi ja vähemmän aggressiiviseen pakettiin. Miksi pitää korostaa omaa erinomaisuuttaan lyttäämällä toiset? Uskoisin, et sunkin asiaa menis paremmin perille, jos et heti kättelyssä haukkuis toista. Olisko sullakin pieni itsetutkiskelun paikka vai oletko niin täydellinen, että voit kytätä tänkin kommentin/

      • f*ck

        mulla on mielipiteeni, sen tuon esille näissä asioissa. Mä en tiedä mistä se on peräisin että mulla on joku Tieto.
        Mä sanoin ekassa kommentissa jo että teidän kannattaa puhua asiat halki ja sitten erota jos siihen päädytte.

        Parisuhteessa pitäisi muistaa että siinä on kahden ihmisen toiveet, halut, unelmat jne. Jos kumpikin pitää asiansa omana tietonaan, miten te tiedätte mitä toinen ajattelee?

        Mä en ole ikinä sanonut täydellisyydestäni mitään, mulla on vain vahvat mielipiteet. Mä sanon mun mielestä hyvin suoraan asiani enkä peittele sanankäänteisiin niin kuin täällä jo kerrottiin.

        Mä uskon että parisuhteen vahvin voima on sinun ja hänen kyky kommunikoida. Ilman toisen ymmärrystä olet yksin suhteessasi ja niin myös hän. Silloin elämä saattaa alkaa viemään teitä erisuuntiin ja sekin on vain hyväksyttävä. Aina sadulla ei ole onnellista loppua, joskus on hyvä vain tyytyä hyvään tarinaan.

        Toivotan teille hyvää juttelua, älä vie siihen syyttelyä tai katkeruutta. Kyse on tunteista, sun ja hänen. Ottakaa niistä selvää ja kenties löydätte jonkun pienen kipinän johon kummankin puhallus sytyttää vielä roihun.


    • apuaaaa

      Näin! Miksi siis aina kommenteissasi syyllistät? Olrn lukenu yliopistossa samat psykan kirjat! Vitsi kun luulet olevas fiksu! En koskasn haluais olla toisille ihmisille noin ilkeä kuin sinä oket!

      • höpö höpö

        Höpö höpö. Ei fucki mitään yliopistossa ole lukenut. Sen huomaa jo kirjoitustyylistä ja sanavalinnoista. Elämänkokemus tulee vain elämällä, ei kirjoista ulkoa lukemalla. Kyseessä enemmänkin henkilö, jolla on kova tarve päteä syystä tai toisesta. Muualla vissiin ei pääse pätemään eikä olemaan suosittu, niin sitten täällä sitä kompensoi.


      • tsiisus
        höpö höpö kirjoitti:

        Höpö höpö. Ei fucki mitään yliopistossa ole lukenut. Sen huomaa jo kirjoitustyylistä ja sanavalinnoista. Elämänkokemus tulee vain elämällä, ei kirjoista ulkoa lukemalla. Kyseessä enemmänkin henkilö, jolla on kova tarve päteä syystä tai toisesta. Muualla vissiin ei pääse pätemään eikä olemaan suosittu, niin sitten täällä sitä kompensoi.

        haloo ! mistä oli puhe ? alunperin ? ja sulle f*ck - älä mun elinaikana lopeta kommentointia ; )


    • apuaaaa

      Ja kirjotin taas puhelimella jotenapuaaaa kirjotusvirheitä vilisee

    • Ehjäyttäjä

      No niin, tässä se taas nähdään: lesbous ja homous tuhoavat ihmisen.

      • good riddance

        Vai tuhoudut sä jonkun lesboudesta/homoudesta, hyvä homma.


    • sadisteja, psykoja
    • LLL40+

      Suurin osa ongelmista suhteessa syntyy kommunikoinnin puutteellisuudesta, erityisesti jos ne liittyy asioihin, joita on vaikeaa ottaa puheenaiheeksi. Ulkomuodon muutos, vaatevalintojen muuttuminen jne. ei ole se varsinainen ongelma vaan se, että ettei kyetä keskustelemaan tähän muutokseen liittyvistä asioista. Muun muassa tätä on f*ck yrittänyt sanoa useammassa kirjoituksessa. Valitettavasti joillekin nousee ihokarvat heti pystyyn, kun näkevät hänen nickinsä ja eivätkä kykene prosessoimaan hänen tekstien oleellista antia.

      • Kalastajantytär

        Ihmettelin kans, että nykyään toi sisälukutaito taitaa olla katoamassa...


      • Kantapaikka vaarassa

        Mutta sehän on sanatonta kommunikointia muille että bodaa ja jättää meikit ja kulkee tuolla tatskat kirkkaana ja rääväsuuna kaiken aikaa. Vitutti viime viikonloppuna katsella lepakkojengiä jotka sisäisissä paineissaan piti koko baaria hissun kissuna möykällään. Et hiljaa norkut kun me ollaan täällä armosta tänään.


      • khggjjkkggfhk
        Kalastajantytär kirjoitti:

        Ihmettelin kans, että nykyään toi sisälukutaito taitaa olla katoamassa...

        Fuck on ruma lihava rekkalespo


      • LLL40+
        Kantapaikka vaarassa kirjoitti:

        Mutta sehän on sanatonta kommunikointia muille että bodaa ja jättää meikit ja kulkee tuolla tatskat kirkkaana ja rääväsuuna kaiken aikaa. Vitutti viime viikonloppuna katsella lepakkojengiä jotka sisäisissä paineissaan piti koko baaria hissun kissuna möykällään. Et hiljaa norkut kun me ollaan täällä armosta tänään.

        En nyt tarkoittanut kommunikointia baarissa tai muulla julkisella paikalla vaan parisuhteessa olevien kahden ihmisen välillä tapahtuvaa sellaista.

        P.s. Minkälainen on sanattomasti kommunikoiva rääväsuu?


      • f*ck
        Kantapaikka vaarassa kirjoitti:

        Mutta sehän on sanatonta kommunikointia muille että bodaa ja jättää meikit ja kulkee tuolla tatskat kirkkaana ja rääväsuuna kaiken aikaa. Vitutti viime viikonloppuna katsella lepakkojengiä jotka sisäisissä paineissaan piti koko baaria hissun kissuna möykällään. Et hiljaa norkut kun me ollaan täällä armosta tänään.

        menikö sulta nyt karaokevuoro ohi ja nyt vi tuttaa? Tatskat kirkkaana, no niin, ehkä sulle antaa lisää potkua ajattelumaailmaasi
        tämä herran palvelija
        http://www.voice.fi/hullumaailma/suomalainen-saarnaaja-tatuoituihin-ihmisiin-virtaa-demoninen-voima/6/66185

        Mites teidän sanaton kommunikointi meni siellä kanttiksessa? Ymmärisikö ne lesbot teidän kieltä jossa ei sanota mitään.


      • Rauha maassa
        LLL40+ kirjoitti:

        En nyt tarkoittanut kommunikointia baarissa tai muulla julkisella paikalla vaan parisuhteessa olevien kahden ihmisen välillä tapahtuvaa sellaista.

        P.s. Minkälainen on sanattomasti kommunikoiva rääväsuu?

        No sellainen jolla ei ole mitään sanottavaa ja pitää kovaa ääntä ; )


      • Kantiksen leidi
        f*ck kirjoitti:

        menikö sulta nyt karaokevuoro ohi ja nyt vi tuttaa? Tatskat kirkkaana, no niin, ehkä sulle antaa lisää potkua ajattelumaailmaasi
        tämä herran palvelija
        http://www.voice.fi/hullumaailma/suomalainen-saarnaaja-tatuoituihin-ihmisiin-virtaa-demoninen-voima/6/66185

        Mites teidän sanaton kommunikointi meni siellä kanttiksessa? Ymmärisikö ne lesbot teidän kieltä jossa ei sanota mitään.

        Me vaan ihmeteltiin niiden negatiivisuutta kun oltiin tultu viettämään iltaa. En esim. oo ihan missinmitoissa mutta ei sitä nyt tarttis kommentoida kun ohi menee. Ja hei F*ck - kyllä se huomataan viereisessä pöydässä miten yks on se alfa ja muut komppaa. Ei oo nykypäivää : (


      • totuuden torvi
        khggjjkkggfhk kirjoitti:

        Fuck on ruma lihava rekkalespo

        Bisse tai hetsku se on kun ei edes näytä tajuavan mitä sana lesbo tarkoittaa.


      • f*ck
        Kantiksen leidi kirjoitti:

        Me vaan ihmeteltiin niiden negatiivisuutta kun oltiin tultu viettämään iltaa. En esim. oo ihan missinmitoissa mutta ei sitä nyt tarttis kommentoida kun ohi menee. Ja hei F*ck - kyllä se huomataan viereisessä pöydässä miten yks on se alfa ja muut komppaa. Ei oo nykypäivää : (

        huonoa käytöstä siis, siitä voi sanoa tai olla sanomatta. Typerää heiltä, mutta en käsitä miten se liittyy lesbouteen.
        Ei ole nykypäivää, siis että joku on porukan vetäjä ja muut komppailee, voi kuule on se. Se on eilistä, nykypäivää ja huomista.

        Mä olen puhunut tästä ennenkin, että voi tehdä tällaisen pienen harjoituksen. Piirrä piste, se olet sinä. Sen pisteen ympärille piirrä kolme kehää. Uloimmaiseen kehään tulee asiat joihin sinä et voi vaikuttaa, esim sodat. Keskimmäiseen kehään tulee asioita joihin voit välillisesti vaikuttaa, eli jos pyydät kaverisi ostamaan sulle sidukan, joko saat sen tai et. Ja lähimmäiseen kehään ne asiat joihin pystyt vaikuttamaan, eli esim jos haluat sidukan voit sen ostaa itse.

        Näin kun sä alat hahmottamaan asioita ympärilläsi, et tuhlaa kiukkuun turhaa aikaa, et turhaudu jne. Ajatteleminen on nykypäivää, tosin harvinaista.


      • LLL40 .....sitä kutsutaan sanoilla, osui ja upposi! :)


    • Losolvi

      Tässä ei o käynyt selville, että oliks sää aluks se poikamaisempi?

      Onks ny tyttis menny sun ohitte, eli susta onkin tullut se tyttömäisempi?

      • sdfsdfsdf

        :-D Olis aika hauskaa.

        Sen siitä saa, kun pitää ahtaa itsensä sukupuoliroolien määräämiin lokeroihin.


    • Ei mikään f*ck

      Minä ymmärrän ketjun aloittajaa. Olen umpilesbo, ja jos naisystäväni haluaisi korjata sukupuolensa mieheksi, en haluaisi jatkaa suhdetta. Olenhan kuitenkin lesbo enkä kykene haluamaan miestä, oli hän sitten kuinka rakas tahansa.

      Alkuperäisen tyttöystävä ei ole vielä ainakaan korjannut sukupuoltaan, mutta näyttää selvästi löytäneen miehisyyden itsessään. Minusta on tosi epäreilua haukkua alkuperäistä sanoen, että "et oikeasti rakasta tai et tiedä, mitä rakkaus on tai VARSINKAAN, että muutokset toisen ulkonäössä pitää vain hyväksyä". Totta kai muutokset toisen ulkonäössä pitää hyväksyä, mutta muutosta toisen sukupuolessa ei tarvitse hyväksyä.

      Käsi sydämelle, lesbosiskot! Kuinka moni jatkaisi suhdetta, jos tyttöystävä korjaisi sukupuolensa mieheksi?

      • siks sanaks

        Musta kysymyksessa oli lähinnä siitä ettei kykene keskustelemaan kumppaninsa kanssa näistä ketjunaloituksessa mainitsemista asioista.


      • en jatkaisi

        Olen täysin samaa mieltä. Jos tulisi eteen tilanne, että naisystäväni haluaisi korjauttaa sukupuolta tai edes tämä aloittajan kaltainen tilanne, missä ilmeisesti ollaan menossa tuohon suuntaan kovaa vauhtia, en kykenisi jatkamaan suhdetta. Siis vaikka haluaisin jatkaa suhdetta, mutta en vain kykenisi enää näkemään naisystävää seksuaalisesti haluttavana ja kiihottavana, joten suhde lipuisi täysin platoniseen kaverisuhteeseen. Koska olen lesbo, pidän seksuaalisesti haluttavana vain naisia. Eri asia olisi jos olisin bi, silloin asia olisi erilainen, mutta kun vaan en ole bi enkä kiinnostu seksuaalisesti miehistä. Rakkautta on monenlaista, on kaverirakkautta, on kumppanien välistä rakkautta, on vanhempien rakkautta, sisarusten välistä rakkautta jne. Rakkautta on myös päästää toinen menemään ja löytämään uuden kumppanin, jos ei itse kykene seksuaaliseen kanssakäymiseen tämän kanssa. Kumppanien välinen rakkaus on erilaista kuin platonisessa kaverisuhteessa oleva rakkaus.


      • 6 + 3
        en jatkaisi kirjoitti:

        Olen täysin samaa mieltä. Jos tulisi eteen tilanne, että naisystäväni haluaisi korjauttaa sukupuolta tai edes tämä aloittajan kaltainen tilanne, missä ilmeisesti ollaan menossa tuohon suuntaan kovaa vauhtia, en kykenisi jatkamaan suhdetta. Siis vaikka haluaisin jatkaa suhdetta, mutta en vain kykenisi enää näkemään naisystävää seksuaalisesti haluttavana ja kiihottavana, joten suhde lipuisi täysin platoniseen kaverisuhteeseen. Koska olen lesbo, pidän seksuaalisesti haluttavana vain naisia. Eri asia olisi jos olisin bi, silloin asia olisi erilainen, mutta kun vaan en ole bi enkä kiinnostu seksuaalisesti miehistä. Rakkautta on monenlaista, on kaverirakkautta, on kumppanien välistä rakkautta, on vanhempien rakkautta, sisarusten välistä rakkautta jne. Rakkautta on myös päästää toinen menemään ja löytämään uuden kumppanin, jos ei itse kykene seksuaaliseen kanssakäymiseen tämän kanssa. Kumppanien välinen rakkaus on erilaista kuin platonisessa kaverisuhteessa oleva rakkaus.

        Jatkaisin, mahdollisesti ainakin. Olen kylläkin bi. Tunnen yhden lesbon, joka on tilanteessa jatkanut ja suhde on vain vahvistunut. Mutta ymmärrän myös hyvin, että kaikki eivät pysty tai halua.


      • naksutin
        6 + 3 kirjoitti:

        Jatkaisin, mahdollisesti ainakin. Olen kylläkin bi. Tunnen yhden lesbon, joka on tilanteessa jatkanut ja suhde on vain vahvistunut. Mutta ymmärrän myös hyvin, että kaikki eivät pysty tai halua.

        tyttöystävä ajoi yllättäen siilin, ennen pitkät punaset kutrit. jo se oli mulle vaikee, sorry, mutta kyllä meni halut joksikin aikaa. puhuttiin asiasta vaikka se olikin vaikeeta ja päästiin eteenpäin, nyt olen tottunut ja seksielämä taas kukoistaa, on melkeen parempaaki ku ennen ku ollaan lähennytty.


      • f*ck

        miten sen rakkaasi sisin muuttuisi, onko se mitä rakastat sidonnainen ulkonäköön, fyysiseen olemukseen? Jos on, niin mä sanon ettei se ole sitä oikeaa rakkautta. Ei se ole häpeä jos ei pysty jatkamaan suhdetta, sehän on ihan jokaisen päätös.
        Mutta kun rakastaa ihmistä ihmisenä, sen olennaista osaa, silloin mikään ei erota teitä.
        Mä voin laittaa käden sydämelle että jatkaisin, koska se rakas ei katoa mihinkään vaikka fyysinen olemus muuttuu.


      • apuaaaa

        Kiitos. Juuri näin tunnen! Rakastan häntä edelleen, mutta hänen miesmäisyytensä tekee sen, etten enää kiihotu hänestä. Eikä kyse ole main meikit, korkkarit yms. Pinnallinen vaan tuntuu oikeasti, ettei hän ole enää se sama ihminen. Aina olen kiinnostunut vain femmeistä (itsekin femme) ja miehet ällöttäny, niin ei oikeen voi hyväksyä et se oma rakas muuttuu vaikka se ei rakkautta vähennäkkään. Seksihalur se kyllä poistaa.


      • LLL40+
        apuaaaa kirjoitti:

        Kiitos. Juuri näin tunnen! Rakastan häntä edelleen, mutta hänen miesmäisyytensä tekee sen, etten enää kiihotu hänestä. Eikä kyse ole main meikit, korkkarit yms. Pinnallinen vaan tuntuu oikeasti, ettei hän ole enää se sama ihminen. Aina olen kiinnostunut vain femmeistä (itsekin femme) ja miehet ällöttäny, niin ei oikeen voi hyväksyä et se oma rakas muuttuu vaikka se ei rakkautta vähennäkkään. Seksihalur se kyllä poistaa.

        Silloin kun rakastuitte, oli hän siihen asti luullut että on hetero. Ja piti alitajuisesti femme-kulissia, koska hän luuli sen kuuluvan heterouteen. Vähitellen kanssasi hän alkoi hahmottaa sitä todellista minäänsä ja toteuttaa omaa itseään. Ehkä hän kokee, että se mitä hän ulkomuodollisesti ja pukeutumiseltaan on tänään on lähempänä sitä omaa itseään kuin se femme-look.
        Toisin sanoen rakastuit hänwn kulissiin ja kun se alkoi muuttumaan myös rakastumisen tunne alkoi häviämään. Olette kuitenkin matkanneet jonkin tovin yhteistä matkaa ja varmaan jollain tasolla myös rakastat häntä, mutta et tarpeeksi. Rakastuit kulissiin, mutta kulissit sortuvat ja todellisuus paljastuu....enemmin tai myöhemmin. Saat pitää itseäsi onnekkaana, että tämä kulissi koskee hänen ulkönäköään. On ihmisiä, jotka ovat rakastuneet "mahtavaan tyyppiin' , joka sitten ajan kuluessa on osoittanut olevansa psyko helvetistä.


    • Kolmas kierros

      Just ! Se onkin kaikissa suhteissa lopputulos että rakastaa muttei enää himoitse. On kiva nukkua yhdessä muttei paneta enää yhtään. Ja sit tapaa jonkun joka saa syttymään ja taas ollaan pää sekaisin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5015
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3287
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1422
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1275
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      967
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      219
      750
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe