Naisten aloitteet...

Trumpet

Kun on kauheasti puhuttu niistä miten naiset valittaa että miehet tekee huonoja aloitusviestejä.
Laitetaas nyt mitä minä olen teiltä naiset niitä aloitusviestejä saanut.

"Olisiko sinulla mitään mahkuja minuun?"

"Halusin vain sanoa Moi!"

"Toivottavasti päivä on sujunut hyvin"

"Moi mitä kuuluu?"

"Mikä on lempikaupunkisi?"

"Mitä teet työksesi?"


Nämä on tullut 23-30 ikävuoden naisilta...
Mitä noihin voi sanoa....
Säälittävää...

44

685

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kumma homma

      Mitä mitä sinuahan on jo yritetty jo ihan vietellä.
      Mitäs sanotte näistä.

      MOI :)
      MOI;)
      HEI:)
      Voi että kun sinä asut kaukana. ;)
      ;)
      Sulla on nätit silmät.
      Kiinostasko.
      Tule tänne.

    • kirjailijatar...

      Oho...no jopas on viestejä!

      Ei taida noilla nuorilla olla enää kirjoitustaitoakaan jäljellä :-)

    • mies..

      Mä olen kanssa saanut naiselta yksisanaisen viestin: Moi
      En vastannut siihen ja parin päivän päästä sama nainen lähetti: Hei

      Tyypillinen naisen "aloite", miehen pitäisi siis viedä keskustelua eteenpäin..

      • mies..

        Ja nainen poisti heti profiilinsa sen jälkeen kun en vastannut toiseen viestiin, taisi ottaa itsetuntoon.


      • 8+12
        mies.. kirjoitti:

        Ja nainen poisti heti profiilinsa sen jälkeen kun en vastannut toiseen viestiin, taisi ottaa itsetuntoon.

        Olisi ollut kohteliasta vastata jotain.


      • ………...
        mies.. kirjoitti:

        Ja nainen poisti heti profiilinsa sen jälkeen kun en vastannut toiseen viestiin, taisi ottaa itsetuntoon.

        Joku muu vastasi.


    • 7+10

      Nainen kysyi ekassa viestissä että mitä teen työkseni, vastasin ja seuraavaksi nainen kysyi mikä olen koulutukseltani, vastasin siihen ja sen jälkeen tulikin syvä hiljaisuus.
      Koulutus on siis todellinen deal breaker.

      • sdgdg

        joo, moni nainen on hiljentynyt heti kun kerroin mitä teen työkseni. Kovin valitettavaa etten ollut mikään palomies pitkän letkunsa kanssa tai muuta vastaavaa mistä ne kai haaveilee. Ihan vaan rehellinen tavallinen duunarimies. Vaan näyttää olevan yhtä työttömän kans.



      • kirjavajoukko
        sdgdg kirjoitti:

        joo, moni nainen on hiljentynyt heti kun kerroin mitä teen työkseni. Kovin valitettavaa etten ollut mikään palomies pitkän letkunsa kanssa tai muuta vastaavaa mistä ne kai haaveilee. Ihan vaan rehellinen tavallinen duunarimies. Vaan näyttää olevan yhtä työttömän kans.

        Monet akateemisesti koulutetut ihmiset ovat tänä päivänä valmistuttuaan
        työttömyyslistoilla .


      • BEM

        No miksi et itse kysynyt mitään ja näyttänyt kiinnostustasi. En minäkään jaksaisi vaan olla se osapuoli joka pitää keskustelua yllä, olit vaikka sitten koulutukseltasi mikä tahansa.


      • mies kaks ysi
        e-kontakti.fi kirjoitti:

        Olet oikeilla jäljillä, koulutus itseasiassa todella on naisille tärkeä deal breaker.

        Lue lisää: http://www.e-kontakti.fi/blogi/tasta-taustakysymyksesta-naiset-ovat-kiinnostuneita-nettideitissa/

        t: Heli E-kontakti.fistä

        Tämä on yksi hyvä esimerkki miksi nettideitti ei vain toimi joillekkin ihmisille; Kriteerit joilla elämää katsotaan ylipäätään ja etsitään parisuhdetta on aivan eri galakseista.
        Netissä kun tuntuu suurimalla osalle olevan tärkeitä asioita koulutus, ulkonäkö, ulkonäköön panostaminen liikunnanmuodossa, sosiaaliset kaveri piirit ja itsenäisyyden säilyttäminen parisuhteessa.

        Sitten toinen näkökanta puolestaan painottaa aivan toisia arvoja kuten luonnetta, aitoa keskinäistä kemiaa ja myöhemmin yhteen kuuluvuutta yms.Kyse on siis siitä aidosti kuka toinen ihminen on ihmisenä ja minkälainen se on muille.Yllä oleva tyhjäpäinen hölyn-pöly jää kakkossijalle.Ja näitä ihmisiä.. niitä ei ole nettideitissä!


    • kehitysjatkuu

      Eräs mies oli käynyt nuorena miehenä amattikoulua maalarilinjalla.

      Hän meni naimisiin kodinhoito linjalla olevan naisen kanssa .

      Mies jatkoi lasten kasvaessa opiskelua insinööriksi .Tämän jälkeen väitteli
      vielä tohtoriksi .

      Olisiko tällä miehellä ollut portti suljettunja tänä päivänä maalari statuksen kautta
      vaatimustason alittaessa naisten ehdot ?


      Koulutus lisättynä lapsuuden taustoihin on enemmän vaikuttava tekijä.

      Tämä puoli yhdistää enemmän .

      • äly hoi

        Mikä on pointtisi? Valintoja voi tehdä vain kumppaniedhokkaan taustojen perusteella. Vähän vaikea valita sen mukaan, että joku on 20 vuoden päästä tohtori.


    • kehitys jatkuu jk..

      Olisi aika mielenkiintoista poistaa koulutus stautus treffihaussa .

      Siis ,kukaan ei saisi paljastaa missään vaiheessa keskustelua omaa koulutustasoa.

      Olisi mielenkiintoista tämän jälkeen seurata tilannetta

      Millainen vaikutus koulutustaustalla on itseasiassa haettavan kumppanin
      koulutustasoon .

      Millaiset ihmiset oikeasti ovat kiinnostuneita toisistaan ?

      • nainen 48

        Itse haluaisin poistaa palkkatiedot ja käykö töissä ja millä alalla.


      • 13+20

        Tietenkin koulutustasolla on merkitystä ja se on tärkeä kohta profiilissa. Mene opiskelemaan sosiologiaa tms. jos haluat tehdä tutkimuksiasi.


      • 12+4
        nainen 48 kirjoitti:

        Itse haluaisin poistaa palkkatiedot ja käykö töissä ja millä alalla.

        Miksi? Kyllähän noilla on merkitystä parin valinnassa.


      • mies kaks ysi
        12+4 kirjoitti:

        Miksi? Kyllähän noilla on merkitystä parin valinnassa.

        Oikeasti.. onko palkkaitedoilla tai allalla oikeasti väliä?! Sen ymmärrän että, töissä käynnillä on mut muutoin, roskiin! Itse en kapina hengessä ilmoita mitään muuta kuin että, käyn töissä.Jos ojku on sitä mieltä, että ei uskalla otttaa yhteyttää niin antaa mennä.


      • mies kaks ysi
        13+20 kirjoitti:

        Tietenkin koulutustasolla on merkitystä ja se on tärkeä kohta profiilissa. Mene opiskelemaan sosiologiaa tms. jos haluat tehdä tutkimuksiasi.

        Sosiologiaa.. kuule, ihan käytännön elämän sosiologiaa on se mitä näet ja kuulet ihmisten tekevät sekä käyttytyvän.Siinä voi tehdä ihan aidon analyysin siitä että, vaikka ihminen olisi korkeastikoulutettu niin ei se ole sen parempi kuin ammattikoulun käynytkään käyttäytymisen taikka ihmisyyden kannalta (= minkälainen on ihmisenä toisille ihmisille sekä läheisille). Korkeastikoulutettulla on ainoastaan alastaan huipputiedot ammatistaan, ei sen enempää!


    • ei_aloitteita

      No helvetti. Ootte sentään saaneet aloitteita. Mä en oo saanu yhtäkään. Koskaan.

    • 13+20

      Mieheltä vaaditaan ihan hirveästi asioita, ei siis riitä edes että kaikki ulkonäköasiat olisi täysin kunnossa, myös koulutuksen pitäisi olla mahdollisimman korkea..
      Itsellä ei ole ikinä oikein ollut selvää ajatusta/motivaatiota koulutuksen suhteen ja siitä saa nyt sitten kärsiä mitä enemmän ikää tulee..
      En vaan oikein ymmärrä miksi se on niin iso juttu, itse maksan omat kuluni kuitenkin ja kallis asunto/auto löytyy jo nyt.

      • 6+9

        Voisi olettaa, että keskimäärin akateemisella on enemmän älyä ja kiinnostusta erilaisiin asioihin ja henkeviin keskusteluihin kuin esim. siivoojalla. Ei ole vain rahasta kyse. Tosin moni akateeminenkin on varsin tyhmä ja tylsämielinen.


      • 2 + 10
        6+9 kirjoitti:

        Voisi olettaa, että keskimäärin akateemisella on enemmän älyä ja kiinnostusta erilaisiin asioihin ja henkeviin keskusteluihin kuin esim. siivoojalla. Ei ole vain rahasta kyse. Tosin moni akateeminenkin on varsin tyhmä ja tylsämielinen.

        Keskimäärin ja keskimäärin. Taitaa vaikuttaa pikemminkin ne tulot keskimäärin.


      • 9+4
        2 + 10 kirjoitti:

        Keskimäärin ja keskimäärin. Taitaa vaikuttaa pikemminkin ne tulot keskimäärin.

        Riippuu henkilöstä. Itse olen kiinnostunut naisen koulutustasosta, palkalla ei niin väliä kunhan itsensä elättää.


    • täys pihalla

      Kuka idiootti nyt laittaa "Halusin vain sanoa Moi!"

      • ei viestejä

        Naisilla on varaa. Useimmat miehet kai innostuvat, kun edes joku kirjoittaa heille jotain.


    • miettikeepä sitä

      Minulle on monta kertaa käynyt niin että kun olen ammatistani tai työstäni vastannut on homma kariutunut siihen. Toine suuri miinus tuntuu olevan jos on yrittäjä sekä jos ei ole aikaisemmin seurustellut.
      Olen yrittäjänä semmosella alalla mitä akateemiset naiset ei pidä minnään. Tälle alalle ei edes ole kouluja. Ja olen aika varma että minulla on enemmän noudatettavia sääntöjä ja vastuuta niin omista työntekijöistäni sekä siitä että en tuhoa tai pysäytä tuhansia ihmisiä työlistäviä tehtaita. Silti naiset arvostaa enemmän esim jotain työtöntä insinööriä.
      Lisäksi minä ja firmani olemme velattomia ja olen tienannut reilun kolmenkympin iästäni huolimatta jo sen verran että rahan takia ei töitä minun tarvii tehdä.
      Mutta kun ei ole kouluja käynyt ja väärässä ammatissa niin viestittely katkeaa siihen. Ei tässä raittiina pikkukylän poikana taida olla muuta vaihto ehtoa kun hommata vaimo Venäjältä.

    • miksi valittaa

      miksi pitäisi edes ilmoittaa palkat, koulutus ja sellaiset?

      Jos kiinnostaa kysyköön, jos kysyy niin kysyn mitä väliä sillä on :)

      Jos ihminen häipyy niin olisinko edes halunnut tavata sellaista joka valitsee koulutuksen perusteella, no en todellakaan.

      • avoin data

        Se että haluaa tietää jotain ei tarkoita, että valitsee (vain) sen perusteella. Se voi olla vain yksi kiinnostava tieto muiden joukossa. Itse en halua tutustua sellaiseen, joka pihtaa tavanomaisia tietoja ja ihmettelee, miksi kysytään.


    • Trumpet

      Itekkin rupes naurattaa toi "Halusin vaan sanoa moi!"

      No mitä laittaa takas?
      "No moi"

      Tuli semmonen että nainen räpeltää jotenkin ja miehen pitää viedä se loppuun...
      Taas kerran...

    • Näin se menee

      Kauniiden naisten ei tarvitse tehdä miehille aloitteita, rumat ja tavalliset joutuvat tsemppaamaan enemmän.

      • 6+5

        Tyypillistä idiootin logiikkaa: nainen saa paljon viestejä = naisen ei tarvitse tehdä aloitteita... Kannattaisi miettiä määrän sijaan laatua, eli jos yhteydenotot eivät miellytä niin naisen sopii ottaa itse yhteyttä sopiviin miehiin. Odottamalla saa ihan vapaasti hukkua massaan turhia viestejä turhilta miehiltä - varsinkin kun suurin osa viesteistä lähtee massapostittajamiehiltä, jotka summamutikassa yrittävät kaikkia naisia.


    • -M-

      Pari kertaa olen saanut viestin joka menee ihan sanatarkasti näin: "moi". Ei isoja kirjaimia, ei mitään merkkiä lopussa - vain pelkkä moi. Kun tuon verran pistää sieluaan peliin, niin eipä varmaan pakitkaan paljoa kirpaise.

      Hieman mielenkiintoisempi on jo viesti "moi mitä kuuluu". Ei siinäkään ole kysymysmerkkiä ollut perässä, mutta onhan siinä kuitenkin jo enemmän yritystä ja kiinnostusta myös toisen asioita kohtaan. Nykyään tiedän jo etukäteen miten tällainen keskustelu etenee jos sitä alkaa jatkamaan. Se jatkuu yhden lauseen "chättäilynä" naisen puolelta. Siihen tämä maailma on ilmeisesti mennyt että kärsivällisyyttä ja asiaan sitoutumista löytyy tarkalleen yhden lauseen erissä.

    • minimerkki

      Kyllä siihen Moihinkin voi vastata jos tuskittelee yksinäisenä vastoin tahtoaan. Olin kokeeksi pari viikkoa E-kontaktissa ja kyllä, yhdelle miehelle tosiaan lähetin viestin "Moi". En ihan muista miksi arvelin että hän ei innostu. Olin joko kauempaa, vanhempi tai muutaman kilon painavampi kuin hänen hakunsa kohde näytti olevan. En siis halunnut "tuputtaa" itseäni, olen huomannut että siitä ei todellakaan ole mitään hyötyä. Mies haluaa olla se metsästäjä ja löytäjä. En edes muista jatkuiko juttelu tuosta Moi:sta pidemmälle, eipä kai.
      Tämä typerä ämmä on lisensiaattitasoisesti koulutettu ja tykkää kirjoitella puolen A4:n mittaisia tarinoita netissäkin täydellisellä suomen kielellä. Jos vastakaikua saa.

      • 13+20

        Typerää laittaa pelkkä moi, kai sinä haluat tietää jotain miehestä niin voi kirjoittaa muutakin kuin sen eikä se ole vielä mitään tuputtamista, ei jessus naisten kanssa..


    • näin se menee...

      Kun ne naiset on kiinnostuneita vain siitä 10% miehista ja ovat vain näille valmiita tekemään aloitteita ja miehet kun on sen 50% naisista.
      Niin tässäkin minimerkin tapauksessa on lähetetty pelkkä "Moi" ja kun tämäkin mies saa vähän fiksumpia aloitteita (kun on se 10% kuuluva) niin on vastaavasti on jättänyt vastaamatta kuin naiset ja sitten yleistetään miesten tekemäksi tavaksi olla vastaamatta.

    • oiuytretyuiop

      Siis naisen aloite ei takaa sinänsä yhtään mitään. Kerran yks laitto hirveen listan kysymyksiä johon muutamaan vastasin, mut en saanut minkäänlaista vastausta takasin.. Sitten pari on laittanut puhelinnumeronsa, mikä on mielestäni netissä tosi surkee avaus, mihin ei kuitenkaan halunneet vastata.

      Ehkä koomisin tapaus oli kuitenkin muutaman vuoden takaa. Alotus sinänsä oli ihan kiva, sisälsi muutaman kysymyksen ja kertoi hiukka itestään. Seuraavat viestit olikin sitten todella kummalliset. Kaveri vain copypastes mun kysymykset ja vastas niihin muutamalla sanalla. Tuollaiset viestit sinänsä on todella hanurista saati, että se oli saanut sen laitettua niin hankalaan muotoon, ettei siitä ottanut oikein mitään selkoo..

      En yritä väitää, ett allekirjoittaneen aloitteetkaan olis mitään maailmaa mullistavia, mut toistaiseksi ne on kyllä kestänyt vertailun..

      • sanojen helinää

        N 150 vierailua n kuukauden aikana. Kaksi viestiä naisilta. Ihan asiallisia, todettiin vain ettei toiveet kohtaa ja toivotettiin hyvät jatkot. Kerron profiilissa rehellisesti, etten hae parisuhdetta, enkä seksiä. En siis lupaile turhia, koska en halua herättää turhia toiveita ja satuttaa ketään rikkomalla 'pilvilinnoja'. Monet naiset etsivät myös ihmistä ajatusten vaihtoon, kaveria, ystävää. Moni myös kertoo kaipaavansa älykästä ja fiksua keskustelukumppania, miestä joka osaa puhua myös kulttuurista ja tunteista sivistyneesti. Eikä olisi pahitteeksi, että mies olisi sosiaalinen, hyväkäytöksinen ja liikunnallinen. Useat naiset toivovat suhteeltaan tasa-arvoisuutta ja molemminpuolista aktiivisuutta ja aloitteellisuutta. Profiilini on totuudenmukainen, olen kuvaukseni kaltainen ja em. kriteerit täyttävä. Ilmeisesti liian hyvää ollakseen totta, sillä kovin harva nainen on viestiä laittanut.
        Olin palstalla aiemminkin, reilu vuosi sitten lyhyen aikaa ja tuolloin kokemus oli sama. Tosin samat naiset kuin silloin, näyttävät roikkuvan
        täällä edelleen.. Kaikin puolin surullista.


      • hmm..
        sanojen helinää kirjoitti:

        N 150 vierailua n kuukauden aikana. Kaksi viestiä naisilta. Ihan asiallisia, todettiin vain ettei toiveet kohtaa ja toivotettiin hyvät jatkot. Kerron profiilissa rehellisesti, etten hae parisuhdetta, enkä seksiä. En siis lupaile turhia, koska en halua herättää turhia toiveita ja satuttaa ketään rikkomalla 'pilvilinnoja'. Monet naiset etsivät myös ihmistä ajatusten vaihtoon, kaveria, ystävää. Moni myös kertoo kaipaavansa älykästä ja fiksua keskustelukumppania, miestä joka osaa puhua myös kulttuurista ja tunteista sivistyneesti. Eikä olisi pahitteeksi, että mies olisi sosiaalinen, hyväkäytöksinen ja liikunnallinen. Useat naiset toivovat suhteeltaan tasa-arvoisuutta ja molemminpuolista aktiivisuutta ja aloitteellisuutta. Profiilini on totuudenmukainen, olen kuvaukseni kaltainen ja em. kriteerit täyttävä. Ilmeisesti liian hyvää ollakseen totta, sillä kovin harva nainen on viestiä laittanut.
        Olin palstalla aiemminkin, reilu vuosi sitten lyhyen aikaa ja tuolloin kokemus oli sama. Tosin samat naiset kuin silloin, näyttävät roikkuvan
        täällä edelleen.. Kaikin puolin surullista.

        Miten ihmeessä saatte noin paljon vierailuja? Itsellä on ollut profiili todella pitkään ja vierailujen määrä on 277..


    • +40mies

      Se on sitten eriasia missä ikäluokassa itse menette?
      Itse ainakin vähän vanhempana olen saanut vierailuja 3kk aikana 1200 mutta se on eri asia johtaako ne mihinkään koska vierailu on vain vierailu.
      On tosiaan noita vuosia olleita naisia nähty kun omasta mielestä nainen kuin nainen saa kyllä nopeammin mahdollista seuraa mutta jos vain mitataan sitä omaa kysyntää miesmarkkinoilla ja valikoidaan ja nirsoillaan vain.

      • 18+2

        3kk 1200 vierailua kuulostaa epätodelliselta miehelle.
        Mistäköhän tuo johtuu että en saa lähellekään saman verran, olen 28v ja kuvallinen profiili löytyy enkä ole rumakaan :P


    • havaintoja*

      Jos olet aktiivisena (vihreä pallukka) ja päivität usein sivua, niin olet ns.etupäässä treffi-jonossa. Päivitän useita tunteja "roikkuvat" tosin saavat paljon vierailuja, mutta kartan juuri näitä, joilla ei ole muuta tekemistä kun etsiä seuraa.

      Naisen mielipide

    • +40mies

      18 2 tiedän kyllä nuo 1200 vierailijaa kuulostaa sinusta epätodelliselta ja pätemisen tarvetta tuon suhteen ei ole minulla ja haaremia en hae vaan sitä yhtä ainutta oikeaa.
      En vedä kyllä lähellekkään niitä lukemia mitä monet naiset ja se ei ole mikään kilpailutilanne mutta itse katson jopa negatiivisena puolena suuret määrät kun en jaksa niin kilpailla miesten kanssa tässä asiassa.
      Mutta olemme eri-ikäryhmässä kun sinulla naiset voivat vain passiivisina odotella aloitteitakin mutta minun ikäryhmässäni naisetkin joutuvat olemaan aktiivisia kun se kysyntä ja suhde luku tasaantuu naisten ja miesten suhteen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      85
      1080
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      579
      961
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      907
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe