Ei tästä pääse

jumittunut.

Puusta pitemmälle. Paikalla junnaa.

19

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kylmät kädet

      Nobelander auttaa. Tiedän kokemuksesta!

      • usotkos

        Se sinun scripti ja sinä ette ole hakkereita. Jos joku muu syyttää niin en ainakaan minä halua syyttää. Kyl mä sen tajuan mitä tarkoittaa hakkeri.


      • Kylmät kädet
        usotkos kirjoitti:

        Se sinun scripti ja sinä ette ole hakkereita. Jos joku muu syyttää niin en ainakaan minä halua syyttää. Kyl mä sen tajuan mitä tarkoittaa hakkeri.

        Sanomisillani näyttää olevan voimakas vaikutus.


    • jotain muuta

      Join vappuna siideriä hiukan ja tuli paniikkinen olo. Alkoholia sekin. Ei siis auta mua. Paremmin auttais jos menis tielle poikittain makaamaan. Tai tien sivuun edes. Ehkä joku tulis kysymään vointiani ja soittaja lanssia.

    • Puumunasivellin.

      Ei pääse ei. Olen puussa kiinni parhaillaan. Googlasin eri tuotemerkkejä, mikä niistä olisi paras parketin hoitoaineeksi tai parkettivahana, joko kiillotuksella tai ilman.
      Kysymyksessä on aito puuparketti, sävytetty tummaksi ja lakattu.

    • kylmisfani

      Mikä on epäaito puuparketti???? laminaattiko???

      • Kakkupäältäkaunis.

        L a m i n a a t t i on feikkien feikki. Sisältä pahvia. Puretta. Sekoitetta. Tosi harvat edes kauniita ja kallis. Kukaan kotiaan kunnioittava ei laita laminaattia. Edes kesäasunnolle.


      •  K 

        Kylmisfani? Kokoan teistä armeijan, jos joskus saavutan entisen kuntoni.


    • Kylmät kädet

      Aina on olemassa tie, tai ulospääsy. Annan esimerkin kokemuksistani.

      Olin mielisairaalassa suljetulla osastolla, Oulun Peltolassa. Halusin pois sieltä hinnalla millä hyvänsä. Aloin kertomaan psykiatrin käynneillä kaiken sen, mitä tarvitaan 5 min ulkoilumahdollisuuteen, ja sain sen 5 min ulkoilumahdollisuuden.

      Ampaisiin niin rajuun juoksuun heti, kun pääsin ovesta ulos, ettei valvojalla ollut mitään mahdollisuuksia pysyä perässäni. Olin 2010 vielä melko hyvässä juoksukunnossa.

      Resurssit ei onneksi riitä pelkästään itselleen vaarallisen tyypin etsintäkuulusteluun.

      • Kylmät kädet

        Ylimielisyydestäni kertoo se, että kun kuulin perässäni laahustavan valvojan läähättävän kuin kuolemaa tekisi, niin käännyin juoksemaan takaperin, kannustaen tyyppiä jatkamaan takaa-ajoa.


      • Nytkö olet terve?

        Jos olit suljetulla alkoholi -ja lääkepsykoosin vuoksi, olisit päässyt pois parin päivän sisällä muutenkin.
        Olit hullu kun karkasit ja siitä seurauksena sait hullun paperit. Varmaan lääkärit ja hoitajat nauroivat navan alle saakka. Olisit voinut kävellä ulos vapaana.


      •  V 
        Kylmät kädet kirjoitti:

        Ylimielisyydestäni kertoo se, että kun kuulin perässäni laahustavan valvojan läähättävän kuin kuolemaa tekisi, niin käännyin juoksemaan takaperin, kannustaen tyyppiä jatkamaan takaa-ajoa.

        Kylmäkäsi ennen alkoholismiaan, 10 vuotta sitten:

        http://aijaa.com/oAacJa


      • Palstat vei.
         V  kirjoitti:

        Kylmäkäsi ennen alkoholismiaan, 10 vuotta sitten:

        http://aijaa.com/oAacJa

        Ryssit elämäsi totaalisesti ja siitä saat syyttää huuhaata.


      • Kylmät kädet
        Nytkö olet terve? kirjoitti:

        Jos olit suljetulla alkoholi -ja lääkepsykoosin vuoksi, olisit päässyt pois parin päivän sisällä muutenkin.
        Olit hullu kun karkasit ja siitä seurauksena sait hullun paperit. Varmaan lääkärit ja hoitajat nauroivat navan alle saakka. Olisit voinut kävellä ulos vapaana.

        itsariyrityksien takia ne sulki mut mielisairaalaan, mutta sain manipuloitua itseni vapaaksi. Kerrot vain sen, mitä ne haluavat kuulla, niin saat vapauksia.

        http://www.youtube.com/watch?v=LB7bOnsup70


      • Kylmät kädet
        Kylmät kädet kirjoitti:

        itsariyrityksien takia ne sulki mut mielisairaalaan, mutta sain manipuloitua itseni vapaaksi. Kerrot vain sen, mitä ne haluavat kuulla, niin saat vapauksia.

        http://www.youtube.com/watch?v=LB7bOnsup70

        Muistan, kun nilkutin koko sen ajan, kun olin suljetulla. Shakin pelaajana tiesin, että siitä tulee olemaan hyötyä, kuten olikin.


      • Kylmät kädet
        Palstat vei. kirjoitti:

        Ryssit elämäsi totaalisesti ja siitä saat syyttää huuhaata.

        Ei internetillä ole noin voimakasta vaikusta, kuin yrität uskotella. Olin alkoholisti paljon aikaisemmin, kuin rantauduin S24:lle.


    • Oot tosi poikkeava.

      Laitoitko rintaliivit niin kireälle ettet saanut henkeä ja käänsit asian itsemurhayritykseksi. Kumikenkä päässä.

    • Pylly penis

      Pylly penis Pylly penis Pylly penis Pylly penis Pylly penis Pylly penis Pylly penis Pylly penis Pylly penis Pylly penis Pylly penis Pylly penis Pylly penis Pylly penis Pylly penis Pylly penis Pylly penis Pylly penis Pylly penis Pylly penis Pylly penis Pylly penis Pylly penis Pylly penis Pylly penis Pylly penis Pylly penis Pylly penis Pylly penis Pylly penis Pylly penis Pylly penis Pylly penis Pylly penis Pylly penis Pylly penis Pylly penis Pylly penis Pylly penis Pylly penis Pylly penis Pylly penis Pylly penis Pylly penis Pylly penis Pylly penis Pylly penis Pylly penis Pylly penis Pylly penis Pylly penis Pylly penis Pylly penis Pylly penis Pylly penis Pylly penis Pylly penis

    • napavälitys

      Laita tasauspyörästön lukko päälle!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      59
      5869
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3717
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1988
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1799
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1236
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1219
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      1027
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      53
      970
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      899
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe