Kun ei ole ketään

Kyyninenmies

Onko täällä ketään toista, jolla ei Ole ketään jota edes ajatella? Yön biisissäkin sanotaan että jokainen tarvitsee kohteen tunteilleen.. Tuntuu hullulta kun yleensä aina jos en ole seurustellut niin olen ollut edes ihastunut, nyt olen yksin enkä ole ihastunut keneenkään yhtään. Olo on kyyninen.

11

261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rauhallisesti vain

      En usko, että ihmisellä on aina jokin ihastuksen kohde. Ole rauhallisella mielellä. Sinulla on kuitenkin ollut suhteita ja olet ollut myös ihastunut eli sinulla on kuitenkin olemassa tunteita. Et vain ole tällä hetkellä kohdannut sellaista ihmistä, joka koskettaisi tunteitasi. Kaikki ajallaan.
      Mutta sitä mietin, tunnetko itsesi yksinäiseksi ?

      • kyyninenmies

        Hmm.. Tunnen itseni yksinäiseksi.


      • Rauhallisesti vain
        kyyninenmies kirjoitti:

        Hmm.. Tunnen itseni yksinäiseksi.

        Niin minäkin ;(


    • Murheellinenn

      Ole onnellinen siitä, että voit olla vapaa välillä niistä ihastumisen iloista ja murheista. Itse vasta tänään jälleen kerran totesin, ettei mies taida enää ikävöidä ja välittää minusta niin kuin minä hänestä. Tunnen oloni tällä hetkellä aika merkityksettömäksi, kun hän kertoi unohtaneensa vastata viesteihini, kun olin reissussa.
      Lähde liikkeelle ihmisten pariin ja harrastuksiin, ei ne ihmiset kotiisi tule ja jokaisella on se oma hetkensä, kun taas nappaa ja oletkin ihastunut.

      • tällattii tuli mieleen

        Olisinpa itekin ihminen,joka ihastuu ja rakastuu helposti. Mut ei helpolla en ihastu ja jos niin käy niin pysyy kuin tauti ja olen paljon asioiden eteen valmis tekemään.
        On se tuo parisuhteen päättyminenkin hankalaa. Eronneita tuttaviakin kuunnelleena ja katselleena huomaan kuinka lujaa vapaa viikonloput menee baarissa aikaa käyttäen ja yhden illan juttuja harrastaen. Toista se on jos kaipaa muunlaista suhdetta ja aitoja tunteita.Eikä kyse ole mistään yksinäisyyden pelosta.


      • rgjaitfgetg
        tällattii tuli mieleen kirjoitti:

        Olisinpa itekin ihminen,joka ihastuu ja rakastuu helposti. Mut ei helpolla en ihastu ja jos niin käy niin pysyy kuin tauti ja olen paljon asioiden eteen valmis tekemään.
        On se tuo parisuhteen päättyminenkin hankalaa. Eronneita tuttaviakin kuunnelleena ja katselleena huomaan kuinka lujaa vapaa viikonloput menee baarissa aikaa käyttäen ja yhden illan juttuja harrastaen. Toista se on jos kaipaa muunlaista suhdetta ja aitoja tunteita.Eikä kyse ole mistään yksinäisyyden pelosta.

        olet todella kyyninen, vai pitäiskö sanoa YKSINKERTAINEN, kaikkiko niitä yhdenyön juttuja harrastaa?ihanko tosia? ja sä et ikinä?! äläs asetu muiden yläpuoelle se ei vies sua mihinkää, opi elämästä, ehkä ne yhdenyönjuttuja harrastavat KOSTAA jotain mitä edellinen on rikkonu itsetunnossa esim


      • vastaan sinulle
        rgjaitfgetg kirjoitti:

        olet todella kyyninen, vai pitäiskö sanoa YKSINKERTAINEN, kaikkiko niitä yhdenyön juttuja harrastaa?ihanko tosia? ja sä et ikinä?! äläs asetu muiden yläpuoelle se ei vies sua mihinkää, opi elämästä, ehkä ne yhdenyönjuttuja harrastavat KOSTAA jotain mitä edellinen on rikkonu itsetunnossa esim

        Sinä et olleen osannu lukea rgjaitfgetg. En minä niitä yhden illan juttuja harrastavia tuominnut. Ymmärrän jopa osittain heitä, onhan ihmisillä tarpeensa. Miksi sinä niin kovasti siitä hermostuit, taidat itse olla hieman suvaitsematon.


    • niin niin..

      kyllä kyllä ja kännissä tekstailet ja soittelet summereita tyttösten

    • Kepeäjaonnellinen

      Mulla sama tilanne, ekaa kertaa pitkään aikaan mun ajatuksia ja sydänlihasta ei täytä joku. Oudon vapauttavaa ja samalla ihan hiton toiveikasta! Mä tunnen itseni kepeäksi ja onnelliseksi, enkä ois kyllä uskonu miten hyvältä tää tuntuu.

    • yksinoleva nainen

      on täällä monta monta monta joilla ei ole ketään

    • kyyninenmies

      Kyllä, tunnen itseni myös yksinäiseksi.. :O

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      3706
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2264
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe