Kuopion Hesburger

assburger

Suattaapi olla jonkinlainen markkinapiikki edessä. Minä ainakin pistän boikottiin lafkan luettuani viestin facebookissa jossa kerrottiin vanhan miehen suoranaisesta häpäisystä ja vieläpä täällä Kuopiossa. 4h aikana kiertänyt about 14 000 ihmiselle tuokin viesti. Vapiskaa sosiaalisen median voimasta!

64

1159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käyn

      Hese on hyvä paikka.Ystävällinen palvelu ja saa burgerin nopeasti.

    • Hesen voimaa

      eipä se tuo aloittaja saa Heseä muuksi muutettua teki vaikka mitä!!
      Ja eikun syömään !!

    • XXXCCCQQQ

      Ikään kuin muuttaisin kulutuskäyttäytymistäni some-sopuleiden ja tai parin kikattavan kesähessun takia. Tosin en minä edes käy burgeribaareissa, joku taso sentään huh!

    • FUCK YOU Hese!

      Hesburger on perceestä!


      Mutta senhän kaikki siellä syöneet tietävätkin jo!

      Kuopion Sokoksen yhteydessä toimivan Hesburgerin henkilökunnan käytös oli erittäin huonoa, sillä henkilökunta ei auttanut pulaan joutunutta vanhahkoa miestä sunnuntai-iltapäivällä kolmen aikoihin.

      kassalle saapui vanhahko mies. Mies tilasi makkaraperunat, minkä jälkeen hän meni pöytään odottamaan ateriaa. Kun mies sai ateriansa, hän lähti hakemaan ketsuppia tarjottimen kera.



      Minusta tuntui niin pahalle, että päätin ostaa miehelle uudet makkaraperunat.


      Kokkonen kertoo, että kesken ketsupinhakemisen miehen tarjotin putosi lattialle. Myös makkaraperunat levisivät lattialle. Kokkonen kertoo, että osa henkilökunnasta näki tapahtuman, mutta se ei puuttunut tilanteeseen mitenkään.

      – Työntekijä rupesi naureskelemaan ja jatkoi pöytien pyyhkimistä. Mies joutui itse siivoamaan makkaraperunansa lattialta käsillä ja käsipapereilla. Hän lähti itku silmässä ottamaan pakkia. Hän oli tilanteesta nolona

      http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288741145091.html

    • Henkilökunta huomio!

      Tulen näyttämään aina keskisormea Hesen ohi mennessäni!

    • 9+4

      Turha kansalaisten pyristellä vastaan! Hese on jo voittanut tässäkin tilanteessa!

      Saihan he jo kiskottua kahden annoksen hinnat asiakkaalta ja remakat naurut päälle!

      Ja henkilökunnan päivä tuli pelastettua kivalla kevennyksellä!

    • käyn

      Minä en nyt aidosti ymmärrä miksi moinen kohu.Jos minä itse kämmäisin burgerini lattialle niin kyllä siivoaisin ja ostaisin toisen.Eikä työntekijän nauraminen kuulemma liittynyt tapahtuneeseen.

      • Nils Holgersson

        Minä en siivoaisi. Saakeli sitä varten siellä on henkilökuntaa, siivotkoon ne tai jos eivät osaa tai pysty niin odottakoon siivoojia.


    • TeeItse

      Minä en kävisi missään näissä "ruoka"loissa. Tuommoista sontaa syötetään tiloilla siolle, että saadaan massaa nopeasti. Ja jotkut hullut vielä maksavat siitä ja kehuvat että hyvää. Saman makuista tavaraa saa kauppojen roiskeläppäpitsoista ja öljy lorauksesta, ei kun blenderiin ja nassuun.
      Maku on identtinen.

    • "Ihan hyvää vuoropuhelua, en tunne mitään sympatioita tuollaisia yrityksen työntekijöitä kohtaan." :)


      (Y)

    • 14+6

      Taas on tehny kärpäsestä härkänen. Miten sitä pärjättiin ennen vanhaan ennen lärvikirjaa?

      Nyt ollaan itkemässä pienemmistäkin asiasta lärvikirjassa.

    • aprillia, aprillia

      Keksitty juttu!
      Miksi kukaan ei huomaa, että makkaraperunoita
      ei edes myydä Hesburgerissa
      Olkaa tollot muka-symppaajat vaan turvat kiinni
      Mitään ei ole tapahtunut. Joku vaan
      leikkii sankaria

      • ärsyttääää

        Huoh. Älä puhu kun et tiedä.

        Jos olisit viime aikoina käynyt Hesburgerissa, tietäisit että niistä nykyään saa myös makkaraperunoita.

        ... Ihmiset jotka luottavat vanhoihin luuloihinsa ja luulevat tietävänsä asioita ärsyttävät minua niin kovin.


    • bisnes-nainen

      Asiahan on näin,jotta itse Hesen toimitusjohtaja ei ehdi seuraamaan jokaisen myyntipaikan toimintoja ja on palkannut toimipisteen vastaavan johtamaan kutakin toimipaikkaa,ja sen vastuulla on se asia minkälaisia työntekijöitä palkkaa palvelustehtävään ja nykyään on todella vaikeaa saada ammattitaitoisia liikeapulaisia kuhunkin toimipisteeseen.
      Tarkoitan vain sitä jotta en suosittele tuomitsemaan yrityksen mainetta sen perusteella minkä jotkut apulaiset on pilanneet.
      Suosittelen ottamista yhteyttä ylenpään tahoon ja asiallisesti tuomaan epäkohdat esille,mikäli niihen on todettavia tietoja antaa.

    • assburger

      Joo siis ei tässä koko firmaa varmaan olla lokaamassa vaan kyseistä toimipistettä. Kyllä minä ainakin käyn kännissä jatkossa levittelemässä makkaraperunat ja majoneesit pitkin pöytiä ja käytäviä, mutta eri Hesessä.

    • Jyrki Sukkela

      Nyt vaan kaikki Heseen kuvamaan näitä työnsankareita ja naamat nettiin , niin eiköhän hymy hyydy.
      Pitäisi jonkinlaiset käytöstavat opettaa ennen kun aletaan palkkaa maksamaan..

    • EX-RUUANJAKAJA

      Vanhustenruokailussa Palvelutaloissa sattuu useinkin,että ruoka-annos putoaa vanhukselta.Ilman korvausta annamme uuden annoksen.Paras kiitos on vanhuksen iloinen ilme ja että hän saa jotain syötävää.Työntekijä ei nosta itseään sankariksi.Terveiset kaikille vanhuksille.

    • jjjjjjjjjjjjjjkkkkkk

      Mitä nuo. Hesen työntekijät ovat kaikki alipalkattuja PENTUJA.
      Ei heiltä voi odottaakaan mitään käytöstapoja taikka palvelua. Tarvittais edes joku aikuinen ammattilainen valvomaan tuota meuhkaamista.

    • nice story

      ostin mäkkäristä hernekeittoa ja pöytään kävellessäni tarjotin törmäsi pilariin jolloin keitto loirahti lattialle. Koko asiakaskunta räjähti nauramaan kunnes kirosin karkeasti murhaava katse silmissäni jolloin porukan nauru loppui kuin seinään, osa lähti kirkuen ulos juoksemalla mutta onneksi joku 8v tyttö osti minulle viikkorahastaan uuden annoksen niin minun ei tarvinnut käyttää osinkotulojani siihen. Käskin sen vielä siivota sen keiton siitä lattialta.

    • assburger

      Kaikki Kuopion Luopiot:

      Vapiskaa sosiaalisen median voimasta!

      Pyydän teitä kohteliaimmin parantamaan työyhteisöänne ja lopettamaan sisäiset riitanne.

      Teidän omat vaikeudet, ne heijaustuvat ulospäin. Firmassanne puretaan turhaantumista, sivullisiin ulkopuolisiin/viattomiin ihmisiin. Etsitään ns. satunnaisuhria, jota tölviä kun löysyy se : asiakas teidän on aina heikompi.

      Tälle asiakkaalle jolle kostitte huonon olonne, tuli masennuskohtaus kun hänelle sen temppunne teitte.

      Tiedän tämän kaiken, kun kaverini avautui minulle. Numerohakuni perusteella > tähän ’pilaan’ käytetty puhelinnumero-8 johti teidän puljuun. Sihteeriopistoakos siellä pyöritätte?

      Ja älkää huutako ihmisille, jotka luottavat laatuunne.

      Me metsästysvaatteita tai sähkölaitteita haluavat, saamme samaa Aasianlaatua maxi-marketista ilman vittuilua ja pahanolon purkua päin naamaa, kuten teillä on tapana ????????? yleensäkin.

      Hyvää jatkoa NorDICK finTrees Öy-kkäröinti

    • jokainen ihminen on
    • kielloitta kasvaneet
      • 90-l herranterttu

        Buhuu, yääää... menen kertomaan äitille kun sanoit rumasti niin mulle tuli nytten paha mieli. Kerron isillekin kunhan se pääsee vankilasta!!


    • näin ÖNN
    • Korsi kekoon

      Kannan korteni kekoon, aion tänään käydä kyseisellä Hesburgerilla, postiluukusta tulleet tarjouskupongit vien sinne takaisin. Tehkäät niillä mitä tahtovat. Aivan lähellä on kilpaileva hampurilaispaikka.

    • Korsi kekoon

      Kannan korteni kekoon, aion tänään käydä kyseisellä Hesburgerilla, postiluukusta tulleet tarjouskupongit vien sinne takaisin. Tehkäät niillä mitä tahtovat. Aivan lähellä on kilpaileva hampurilaispaikka.

    • Tero ja Minä

      P.a.s.k.a paikka ja amatööri henkilökunta ja varmaan samantasoinen omistaja.
      Boikottiin koko lafka.

    • Anti-some

      Jospa vaihdetaan puheenaihe Hesen työntekijöistä näihin Somen laumasieluihin jotka ovat tätäkin tapahtumaa itse näkemättä tapetille vetämässä ja Heseä työntekijöineen solvaamassa. Millaista SE porukka oikein on, vaikuttaisi että näitä Hesen työntekijöitä tyhmempia ainakin !!

      • lampaat lampaat

        Näinpä juuri, eiköhän henkilökunta ole saanut kärsiä jo tarpeeksi tuosta sankaritarinasta jonka yksityiskohtien varmuutta ei varmaan ole missään edes kerrottu, että liittyikö nauraminen edes tapahtumaan. Ja onko henkilökunnalla valtuuksiakaan antaa uusia aterioita jos tipauttaa? Minä olen saanut jokaisesta Hesestä ystävällistä tai ainakin asiallista palvelua.


    • Hyvää

      Tapaus kuvastaa kaikkineen pikemminkin yhteiskunnassa vallitsevaa yleistä ilmapiiriä ja keskustelun tasoa. Kyseisen syöttölän työntekijöillä tuskin eväitä hoitaa tapahtunut tilanteen vaatimalla tavalla.

    • kfjdkfjiogjrio

      Kunpa työnantajat nykyään maksaisivat kunnollista palkkaa työntekijöille niin ei tarvitsisi turvautua noin halpoihin hupeihin... tarjottimen putoaminen ei ole edes yhtä hauskaa kuin täytekakku pellen naamaan mikä sekin on kyllä melko yksinkertainen huvi, ehkä jotkut 10 vuotiaat nauraa semmoiselle...

    • Mäkfist

      Teki eilen mieli pikaruokaa ja valitsin tietoisesti kilpailevan ravintolan. Hyvää oli. Kassalla oli vieläpä harjoittelija-neitonen, häntä opastettiin hyvin. Kokemus 5/5 ebin.

    • makkaraperunat

      Kävin hakemassa makkaraperunat kotipakettiin ja perhana ne lenti itellä keittiön lattialle!

    • Naurajat luukulle

      "Nyt vaan kaikki Heseen kuvamaan näitä työnsankareita ja naamat nettiin , niin eiköhän hymy hyydy..Pitäisi jonkinlaiset käytöstavat opettaa ennen kun aletaan palkkaa maksamaan.. " Joo kyllä vanhoja ihmisiäkin pitäisi kunnioittaa,,nykyajan nuoret pitäisi panna ruotuun, en ottaisi tuollaisia työntekijöitä töihini,,,

      • päivän paras vitsi

        He, He tuskin ketään palkkaat töihin pummi ja sossun elätti. Kuka sinunkin netin käytön maksaa?


    • tarkentaja

      Huonoimmat käytöstavat omaavat löytyvät kuitenkin somesta !!

    • kkckjzjlcjzlk

      Nyt sielä puolustellaan työntekijöitä

    • hesen Lissut

      Kerrotiin pomolle että se äijä oli humalassa ja siksi kaatoi ne potut lattialle, täydestä meni saatiin palkankorotus vielä

      • hesen Lissut

        Jäi kertomatta edellisessä että vieläkin naurattaaa niin perkleesti mutta ei meinaa mahanahkat kestää....


    • lissuhanna

      Onko edes todennettu että juttu on totta. Ettei Siideripissis ole keksinyt sitä itse huomiota saadakseen. Eihän se auttaminen ole tärkeää, vaan se että saa huomiota ja linkkiä jaetaan. Jeeh, se kivaa, paskat niistä vanhuksista tai siitä että onko kyseistä tilannetta edes oikeasti sattunut.

    • someprinsessa

      Outoa porukkaa te uskotte Kaaaaiiiiiikki mitä JOKU teille vaan uskottelee . Ette kyseenalaista ko.tapahtumaa onko näin edes käynyt eipä löydy sitä vanhaa "köyhää" miestäkään. Tosin nuori nainen ottaa vastaan kyseenalaista glooriaa vastaan. Käki kukkuu omaa nimeään, kukapa se kissanhännän jne. Lukekaa Viikkosanomista Hannu Voutilaisen kolumni; Sosiaalinen mediakatsaus, ja ajatelkaa mikäli osaatte.

    • Peksnaks

      Kiinnostaisi tietää mitä ne muut asiakkaat teki, nauroi mukana vai leikkivät kuurosokeaa? Ei ainakaan apuaan tarjonnut kun yksi, jälkikäteen netissä kyllä kaikki huutelee mitenkä ois pitäny tehdä, moniko oikeasti auttaisi?

    • avitus

      Nyt sitten jo haukutaan keskustelijoiden persoonaa. Täälläkö ei saa jonkun mielestä yli kolmekymppiset ja mites se loppu menikään..huh,huh. Pysyn kuitenkin aiheessa ja ihmettelen vielä sitä, että liekö koko tapahtumaa edes ollut. Jos olikin kovin ahnaasti siitä "tiedotellaan" näinä kiusaamisen eliminointijutuilla piäsöö ainakin kuvalla lehteen. Ja miten gutaa se tekeekään;se olin MINÄ,minä minä joka...ja muiden nuolemiset siihen päälle, sillähän elää loppuvuoden, vedellä ja makkaraperunoilla. Nenä kohti uusia avitettavia köyhiä vanhoja setiä, niitä luulis riittävän tässä ah niin kovassa maailmassa.

    • antisome

      Ja typerät some-ääliöt heittävät vihansa koko ketkun niskaan !!
      Ah miten typerän lapsellista, eipä näemmä ihmisillä ole nykyään enää oikeaa tekemistä !!!!

      • Vauvaaa

        Pentu ajattelua oikea lapsi joka paskoo housuunsa.


    • Lähdekritiikki

      Nämä asiat tapahtuivat oikeasti. S-ryhmä vahvisti asian Ilta-Sanomille ja kertoi, että miten he aikovat toimintaansa tämän jälkeen kehittää. Kannattaa lukea muutakin kuin somea ja keskustelupalstoja, niin saattaa kuulla vaikka kummankin osapuolen näkemyksen.

    • antisome

      Vaikka asia onkin tapahtunut en käsitä miten se vaikkapa johonkin ylipainoiseen hesalaiseen someriippuvaiseen vaikuttaa ??
      Rööyyh !

    • Pipparminttu

      Pee ässän pomo puhui pelkkää sontaa aikoi selvittää miten kaikki oikein tapahtui mutta nyt on hiljaa kuin kusi sukassa mutta mitä siitä tuleehan bonuksia

      • horominttu

        Taasko täällä nimettömänä ivataan, vaikka Luotsi sen kielsi - ellei käytä omaa nimeään.


      • avaaja.
        horominttu kirjoitti:

        Taasko täällä nimettömänä ivataan, vaikka Luotsi sen kielsi - ellei käytä omaa nimeään.

        noniin, kaikki hiljeni kun Luotsi mainittu


    • lampaat lampaat

      No mitä muuta lampailta odottaisi kuin itkuvirttä kun joku levittää sympaattista sankaritarinaansa netissä? (Kyseinen neitihän olisi toki voinut antaa suoraa palautetta Hesburgerille ja jättää oman osuutensa tarinasta pois halutessaan..) Mutta heti paha Hesburger boikottiin, syynä jonkun työntekijän käytökseen on tietysti koko kyseisen Hesen henkilökunta ja firmakin. On varmaan helppoa olla yrittäjä.

      Kannattaisi myös muistaa kiihkoillessaan jonkun henkilön huonosta käytöksestä, että Hesburgerin tuotteiden kotimaisuusaste taisi olla hampurilaisketjuista paras mitä tulee raaka-aineisiin ja Hesburger on kotimainen firma joka tekee paljon hyväntekeväisyyttä.

      Mutta ei, pitäähän sitä ihan periaatteesta jonkun yksittäisen työntekijän mokasta laittaa iso paha Hesburger boikottiin ja suosia Mäkkäriä, ihan vain periaatteesta... Huoh. Voisi joskus ajatella vähän pidemmälle jos kykyä riittää.

    • valitse toinen kaupp

      Tais tämä hesejuttu olla vain jäävuoren huippu. Huonoa asiakaspalvelua saa melkein päivittäin riippumatta missä kaupungissa asioit ja minkätyyppisessä liikkeessä/ravintolassa tms. Mielenkiintoinen ilmiö sekin, että jos lähdet asioille erittäin hyvin huoliteltuna kalliissa vetimissä niin palvelu on parempaa kuin jos laitat tuulipuvun ja lenkkarit ja tukan kampaaminen on aamukiireessä unohtunut. Myyjille lisää asiakaspalvelukoulutusta. Outo ilmiö sekin, että kaupoissa saa parempaa palvelua jos myyjä puhuu hoonosoomea. Aikoinaan minulle kauppaopistossa opetettiin että "asiakas on kuningas", sehän sen leivänkin tuo. Miten nuori vastavalmistunut tai opiskelija asiakaspalvelun taitaisi jollei siihen anneta koulutusta esimiesten taholta. Olisi monella yrittäjällä peiliinkatsomisen paikka. Tsemppiä :)!

      • valitse toinen kaupp

        täällä ne muut sensuroidaan :(? outoa


    • siinäkö se olikin

      Joko Somen henkiset keskoset ovat tapauksen nimeltä Hesburger käsitelleet loppuun??

    • nimimerekki

      Ei kysymys oo hesestä vaan savolaisuudesta.
      nämä saatanan idiootit on käsittänyt lauseen itselleen pitää osata nauraa väärin.
      Luulevat että Itselle pitää osata nauraa kun muut alkavat nauramaan sulle.
      Kyllähän tuo vitutti ala-asteella kattoa kun opettaja nauraa lapsen tehdessä virheen kertotauluissa. Ja niin yksi oppilaiden vanhemmista oli seuraamassa opetusta. Siis kyseessä on paikallinen tapa.
      Hese on hyvää liian hyvää savolaisille.

    • Hilmatyoy

      Hoho olen aina boikotoinut ja tulen jatkossakin boikotoimaan. Kyseisen paikan ruoka ei ole mistään kotoisin ja lisäksi hygienia yhtä huonoa kun vatsa oli kuralla muutaman päivän. Huono ja hidas palvelu. Sitten tämä uutinen ikävästi kohdellusta vanhasta miehestä niin ehei tule kuuloonkaan.

    • tarkentaja

      Täällähän saa väittää mitä vaan mut linkitäpäs jotain todistetta väitteesi todisteeksi huonosta hygieniasta !?
      Ja toisekseen mikä on painoindeksesi, se boikotointi voikin tehdä sinulle oikein hyvää!!

    • hbjnlmk,ö

      Vai että ihan huono hygienia ? Eipä ole koskaan mennyt maha sekaisin, joten se siitä huonoudesta. Tosin voihan se joillain neideillä olla niin herkkä pikku masu että jos porkkanaa väkevämpää puraisee niin heti p*ska lentää.....

      • hyväsulatus

        Tai itselläsi on niin huono että sama mitä sontaa syöt.


    • ylös ja ulos

      Antakaa jo olla!
      Hese on ihan hyvä paikka ja työntekijät tekevät varmaan parhaansa että asiakas olisi tyytyväinen.
      Antakaa se palaute suoraan Heselle!
      Onks täällä vaan jonniinjoutavia valittajia, joilla ei ole muuta sisältöö elämässä? Menkää vaikka ulkoilemaan niin maailma näyttää paljon valoisammalta.

      • hyväsulatus

        "tekevät varmaan parhaansa"
        - Luulo ei ole tiedon väärti


      • eino!
        hyväsulatus kirjoitti:

        "tekevät varmaan parhaansa"
        - Luulo ei ole tiedon väärti

        no ei!


    • jhgbnkuilp

      Hienohelmojen kantsii syödä ihan vaan kotonaan ettei mene masu kipeäksi. Ikinä ole Suomessa mennyt missään ruokapaikassa maha sekaisin millään tavalla....

      • jhgbnkuilp

        sisso, ja tästäkin kiusausjutusta piti vaieta aiemmin tälläpalstalla..


    Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3184
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2131
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2054
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1905
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe