Selittäkääpä tämä

Tyhmä neiti

Mikä ihme on kun mieheltä ei saa vastausta kysymykseen? Entiseen heilaani syntyi uudelleen yhteys reilu vuosi sitten, lähes sattumalta. Kipinä oli selkeästi molemmilla ja nyt olemme molemmat eronneet omista suhteistamme eli vapaita pienen lapsen vanhempia molemmat. Mies oli innokkaasti minuun yhteydessä vielä keväällä ja kesällä, mutta nyt kun olemme molemmat vapaita tilanne ei ole edennyt mihinkään, vaikka paljon sai kuulla puhetta siitä, että tulen olemaan hänen kun vain vapaudun. (tämä ei siis ole syy miksi itse erosin vaan se suhde ei vain ollut oikea). Selvin päin hän ei puhu, tai jos puhuu niin tekstiviestein, mutta humalassa hän rakastaa minua yli kaiken eikä halua mitään eikä ketään muuta. Seksiä meillä on ollut muutaman kerran, vaikka siihenkin olisi ollut ueampia tilanteita, joten seksin perässä en usko miehen näitä huutelevan. Mutta mikä ...vetti siinä on, että kun kysyy suoraa kysymystä, esim. haluaako hän nähdä, käydä lasten kanssa leikkimässä, tai edes harrastaa seksiä, niin vastaus on äärimmäisen ympäripyöreä tai sitten vastausta ei saa lainkaan!!

Ylipäätään, onko humalaisen ihmisen sanoihin mitään luottoa? Jos olisi uusi tuttavuus ja tietäisin että lässytellään vain seksin perässä, en edes kysyisi. Ja mistä voi johtua tuommoinen satunnainen soittelu ja viestittely ja sitten välillä vetäydytään muutamaksi viikoksi eikä kuulu mitään. Sitten kun nähdään olen yli kaiken eikä halua ketään muuta naista. Mies on epäsosiaalinen mutta itsevarman oloinen, kuoreltaan kova.

itse reagoin kovin vahvasti siihen, että viesteihin ei vastata. Ymmärrän että kaikki eivät ole kovia pälpättäjiä, mutta suoraan kysymykseen ei saa minkäänlaista reaktiota?? Leikkiikö kolmekymppisetkin vielä vaikeasti tavoiteltavia, haluavatko he vain saalistaa siihen asti kunnes tietävät että "hänet saisin", vai eikö vain kiinnosta pätkän vertaa. EI mahdu omaan logiikkaani. Itse kuitenkin tuin ja autoin toista osapuolta kun hänellä oli vaikeaa ja kaipasi silloin minua.

Tällainen suhde ei varmasti koskaan ota alkaakseen vaan tuhoon tuomittu koko tilanne..

5

298

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ikävä juttu

      Valitettavasti tuntuu siltä, ettei kaverilla kuitenkaan ole puhtaat jauhot pussissa.

    • N38

      Eron jälkeen haluaa paneskella ympäriinsä ja koittaa muita naisia, varsinkin jos hänellä on pitkä suhde takana. Hän ei ole selvittänyt kuvioitaan eron jälkeen selväksi. Se, ettei vastaa suoraan viestiin kertoo aika paljon kiinnostuksen tasosta, ikävä kyllä. Hän pitää sinua itsestään selvyytenä ja varalla. Silloin kun iskee puute ja kaipuu, olet sopivasti hollilla. Hän tajuaa humalassa kaipaavansa parisuhdetta, olet tuttu ja turvallinen jolle kaipuu on helppo purkaa.

      Jos haluat miehen, älä aina hyppää heti, kun hän käskee. Tee selväksi mitä haluat, kunnon suhde tai sitten jatkatte matkaa erikseen. Voi olla, että hän on erosta rikki ja pelkää uutta sitoutumista, mutta luulen pelailun olevan todennäköisempi vaihtoehto.

    • Kіs-kіsu

      Viesteihin vastaamattomuus on törkeämpää kuin vaikka sättiminen ja nimittely, koska vihaiselle solvaajalle olet sentään olemassa, vastaamatta jättäjä kieltää olemassaolosi.

      Ei kannata olla sellaisen ihmisen kanssa missään tekemisissä, joka ei osaa suoraan kysymykseen vastata mitään.

    • joupsdkldspaö

      Ylipäätään, onko humalaisen ihmisen sanoihin mitään luottoa? vastaus on ehdoton ei se on ihan sama mitä ihmiset kännis selittää sit usein ne ei edes muista joten en menis luottamaan :D :D :D eiköhän toi ole aika kasaan kuollu juttu jo silleen loppupeleissä tai sit se tyyppi voi pyöritellä useampia samaan aikaan ja etsii sitä parasta ite en ainakaan tuhlaisi aikaani tollaiseen tosin se on jokaisen oma asia jos sil jotain asiaa olisi sanoisi sen selvinpäin eikä vaan liruttelis kännissä. Mut jos ei osaa niin on osaamatta ei ole sun murheesi sitten tuskin haluat olla joku känniläisen vararakkauden kohde :D mut sit kun se selväpäisyys koittaa niin ollaan hiljaa suosittlen jatkamaan elämää ja etsimään ihmisen joka arvostaa ja tykkää oikeesti toi ei taida olla sulle sellainen

    • älä toivo liikoja

      Eihän sitä voi tietää mitä miehen päässä liikkuu mutta sun vastuulla suhteen eteneminen ei enää ole. En suna tekis enää mitään tai hankkiutuisin miehestä eroon siten että pommittaisin viesteillä ja antamaan vastauksia kunnes ahdistuisi kokonaan, ärsyttäväähän tuollanen pompottaminen on. Miehellä voi sittenkin olla vielä entisensä eli lapsen äidin kanssa jotain kesken tai hän ei yksinkertaisesti usko teihinkään. Älä usko humalaisiin viesteihin, todella törkeää luvata vieläpä rakastaa kun ei ole edes vielä kimpassa??!! Melkoinen epeli mieheksi tuo kaveri. Suna keskittyisin nyt lapseen ja ottaisin miehen lähestymisen huvittuneena vastaan, ole ovela ja laita vaikka nauravaa naamaa viestillä takaisin siten että suorastaan repeät miehen rakastan sinua uikutuksille. Eiköhän kaveri tajua vihjeen miten naurattava onkaan..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      201
      3338
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1935
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1361
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe