Tapahtuipa kauppareissulla..

nainen ratin takaa

Yllättävä tapahtuma liikennevaloissa. Olin menossa Prismaan ja jäin odottamaan punaisiin valoihin. Vasemmalta Carlsonin suunnalta kääntyi auto Kaura-ahoon päin.Auton takapenkillä istui pieni vaaleahiuksinen tyttö. Hämmästyin suuresti tytön tekosia, hän kääntyi ikkunaan päin ja näytti kieltään minuun päin.
Aikuisenkin ihmisen mieli pahoittuu pienen lapsen tyhmästä käyttäytymisestä. Oletko kokenut vastaavaa.

22

495

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen ratin takaa

      Korjaan tuon Carsonilta tullaan oikealta.

    • Koivuvihtaa perkele

      Olisit takaisin irvistänyt. Niin minä teen tuommoisille äpäröille.

    • kallista boonusta

      Olisiko tuo Prismaan menosi ollut syynä? Fiksu lapsi takapenkillä kun ajattelee toisten parasta !

    • karvanenpers

      Mulla on tapana näyttää persettä kun oon jonkun kyydissä auton takapenkillä.

    • hesheshesheshshe

      oisit tappanu sen

    • liberation party

      Lapsia kun ei saa enään komentaa ja kasvattaa.
      Eikä vanhuksia.Muilla ei ole mitään käytöstapoja muutenvaan...

      Minulla on tossa taustalla yle puhe.Juttua oli näistä nuorista aktivisteistä jotka jakavat flyereitä kadulla.Eli näitä lentolehtisiä.Sinäänsä vanha markkinointikeino ja sinällään tehokas...Mutta joo.Toimittaja mainitsi jonkun mummon takoneen nuorta mainosten jakajaa sateenvarjolla.Eikös se ole hiukan huonoa käytöstä?

      Miksi vanhukset eivät ole enään kivoja ja esimerkillisiä?

    • nainen ratissa

      Minä väistin Lehtoniemen koulun oppilaita, kun menivät suojatien yli ja eräs poika
      näytti keskaria! Huvittavinta oli se et näytin takas, mutta kun tämä poika ei edes vaivautunut katsomaan kelle keskaria näytti. Hän vaan ylitti suojatien keskaria näyttäen ja minun takaisin näyttäminen ei siis hyödyttänyt mitään! Oispa ollut poliisit
      siviiliautolla...Tai ois pitänyt mun ensin töräyttää piippiä et sen huomio kiinnitys minuun ja sit näyttää keskaria!

      • oppia ikä kaikki

        Vuoroiltoina olimme työpaikallamme portsarina.
        Ovesta oli käynti kahteen ravintolaan ja ikäraja oli kahdeksantoista, myös kello 18 jälkeen ruokaravintolaan, jos ei ollut vanhempien seurassa.
        Viikonloppuna ollessani ovivuorossa, oli lähes 'aina ja samat teinit tulossa ruokapuolelle.

        Kysyessäni taas henkkareita taas samalta teiniltä, niinpä hän kuittasi minulle'huora', niinpä kysäisinkin' että äitisikö', ?
        Teini pysähtyi ja luki varmaan 1,2,3....
        Lähti juoksemaan ja vilkaisi taakseen.


    • tapa ittes läski pas

      vitun pellet täällä itketään kun lapsi näytti keskaria tappakaa nyt ittenne

    • älä uhoa

      Mitäs sinä yleensä luet tätä palstaa, jos ei kiinnosta? Jatka vaan sitä runkkaamista ja
      muista ottaa lääkkeesi!

      • Äh hähähääää

        Kaivele sinä vanhaa persettä huora.


    • Fiilingit
      • möhömaha

        Jaahas. Tuossa videolla oli siis tyypillinen varkautelaismies töihin lähdössä. Korjaan
        luulevansa lähtevän töihin, koska töitä ei ole ja lähtee kaljalle.


    • koiran ulkoiluttaja

      No jopas minä säihäkin, jotta onko ne köpestä uusiopesueen pellavapäät sielä asti häiriköineet, mutta kun ne ei yhteen jiä, kun ne latoo auton täyteen, mutta mänsköhän nuo etes kaapunkiin asti semmosella laumalla

    • persepää

      Pääperseeseen

    • ottaa ne lääkkeenne

      Onko pakko kirjoittaa tänne sinun omia harrastuksiasi? Uusihan tuo harrastuksena on pään perseeseenlaittaminen, mutta ei mitään uutta varkaudessa että osalla alkaa
      jo päässä viiraamaan. Syksy ja pimeä ja jo mieli maassa ja sairas. Se on siinä. Kohta saammekin lukea lehdestä että esim. edellinen kirjoittaja on pimahtanut ja tehnyt jotain kamalaa.

      • syksyllä viiraa

        Tuskinmpa tommosia älykääpiöitä ees kukaan noteraa.


      • tapa tap a ptaa

        tapa ittes paskakasa ei suhun lääkkeet auta ja oot katkera


    • menepä itsees aloitt

      Nuoreni oli vuosia sitten opiskelu aikoinaan työssä, jossa joutui jakamaan esitteitä, sekä kertomaan eräästä teleoperaattorista liikkeessä asioiville ihmisille.

      Kovin ihmeissään nuori lukiolainen kertoi ,kuinka mummot aivan päin naamaa haistattivat vittua, sekä saatanaa ja perkelettä tuli, sen sijaan että olisivat kävelleet ohitse, tai kohteliaasti sanoneet ei kiitos. Ei esitteitä heille väkisin tuputettu.

      Vakiovastaus näiltä "herttaisen " näköisiltä mummoilta oli ollut" Haista tai Painu vittuun siitä"

      • kehykset

        Itselläni oli eka työharjoittelupaikka vanhainkodissa.Puhutaan jostain 80 luvun lopusta.Sillon mummot ja papat olivat vielä kivoja.Puhuivat vanhalla suomenkielellä ja kuuntelivat radiosta 50-60 luvun suomalaista jukeboximusiikkia.Jollakin oli kaapissa piilossa konjakkipullo.Kädestä sanottiin päivää.
        Nyt kun näitä mummoi ja papoi katselee ja kuuntelee,niin kyllä on tekstiä.Monet ovat juoneet jo 70 luvulla aivonsa pehmeiksi.Vanhukset eivät ole siis enään lainkaan herttaisia.

        Ennen kun joku taas kehoittaa tappamaan ittensä,niin pitää varmaan paljastaa tämän ajatuksen pointti.No kaippa se on se että yhteiskunta on rähähtänyt käsiin.Ihmisillä iästä tai sosiaaliluokasta riippumatta ei ole lainkaan rajoja.Rajattomuus on tavallaan hyvä juttu,mutta käytöksellä pitää olla raamit.Eihän kukaan liikenteessäkään voi ajaa väärällä kaistalla,paitsi ehkä rekkaa vastaan.Ja kaikkihan tajuaa mitä siinä sitten tapahtuu.


      • tapaittes
        kehykset kirjoitti:

        Itselläni oli eka työharjoittelupaikka vanhainkodissa.Puhutaan jostain 80 luvun lopusta.Sillon mummot ja papat olivat vielä kivoja.Puhuivat vanhalla suomenkielellä ja kuuntelivat radiosta 50-60 luvun suomalaista jukeboximusiikkia.Jollakin oli kaapissa piilossa konjakkipullo.Kädestä sanottiin päivää.
        Nyt kun näitä mummoi ja papoi katselee ja kuuntelee,niin kyllä on tekstiä.Monet ovat juoneet jo 70 luvulla aivonsa pehmeiksi.Vanhukset eivät ole siis enään lainkaan herttaisia.

        Ennen kun joku taas kehoittaa tappamaan ittensä,niin pitää varmaan paljastaa tämän ajatuksen pointti.No kaippa se on se että yhteiskunta on rähähtänyt käsiin.Ihmisillä iästä tai sosiaaliluokasta riippumatta ei ole lainkaan rajoja.Rajattomuus on tavallaan hyvä juttu,mutta käytöksellä pitää olla raamit.Eihän kukaan liikenteessäkään voi ajaa väärällä kaistalla,paitsi ehkä rekkaa vastaan.Ja kaikkihan tajuaa mitä siinä sitten tapahtuu.

        tapa ittes


      • Kiroileva siili
        tapaittes kirjoitti:

        tapa ittes

        Meidän takapihalla asuu siili.Ei ole kuitenkaan kiroileva siili:)
        Minä en kiroile,vaikka olen ns.mummo-ikäinen.
        Kujallamme asuu herra noin 50v.On muuten kova kiroilemaan.
        Kovalla äänellä kiroilee koirilleen.Mites se meni?
        Kiroilee,kuin ......
        Arvatkaa mistä kotoisin?


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      253
      2395
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      72
      1804
    3. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      172
      1521
    4. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      332
      1506
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1055
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      84
      939
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      795
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      176
      780
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      204
      727
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      720
    Aihe