Mike korvaushoito toimii hyvin

Jonne Piiska

Miken korvaushoito toimii ainakin hyvin. Ukko treenasi puhtaana hormonivuosien jälkeen, tässä viime vuosina ja pikkaisen sai lihastakin takaisin. Nyt kun se aloitti korvaushoidon, niin ukko pamahti parissa kuukaudessa komeisiin mittoihin.
Mistä tuollaisia korvaushoitoja saa? Muutaman kuukauden korvaushoidolla äijä veti komean kunnon.
Minkälaisia korvaushoitoja nykyään kirjoitetaan kun kuukauden treenillä saa hormonivuosien lihakset takaisin?
Savolaisen Makekin hieman sai lihojaan takaisin kun hormoneja alkoi taas käyttämään mutta hieman vähemmän, mutta Mike pelkällä korvaushoidolla kasvoi isommaksi kuin mikään elävä olento on tähän asti pystynyt.
Kovaan kuntoon ukko pääsi.
Millä aineilla ja määrillä tuohon kuntoon pääsee?
Haluaisin itsekin samanlaisen korvaushoidon.

Itse ainakin uskon täysin tähän, vaikka kateelliset sanoo toista. Minä uskon siihen että maapallolla on olemassa yksi ihminen sadasta miljoonasta joilla toimii korvaushoito noin. Mike on se. Fanitan Mikea.

18

301

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Korvaushoito my ass. Se käyttää samaa paskaa, mutta ehkä pienemmällä syklillä. Ei huumehörhöjä paranneta, jos ei niitä pistetä hoitolaan.

    • Jonne Piiska

      Hä. Etkö uskokaan pelkkään korvaushoitoon, joilla hän pääsi bodarin mittoihin?
      Mä olen uskonut tähän asti, että kaikki mr.olympia kisaajatkin ovat vain korvaushoidon parissa.
      Onko minua kustu silmään ja nämä käyttäisivätkin jotain mitä eivät kerro?
      Olen järkyttynyt. Käyttääkö Mike jotain mitä ei kertonutkaan?
      Maailmani romahti.

      Uskoin häntä kun Mike sanoi, että ei bodaukseen noista ole hyötyä. Luulin että se hyvällä treenillä kasvoi kahdessa kuukaudessa isommaksi kuin hormonivuosinaan.

      Mike. Kerro. Oletko valehdellut minulle ja faneille. Me uskoimme sinuun. Käytätkö kuitenkin rajuja aineita kassikaupalla? Onko se totta, mitä puhutaan?

    • Jussi puusta

      Kun on kerran ollut iso, on natuna vähän aikaa ja alkaa roinaamaan ni se on viikko pari niin alkaa olla isossa kunnossa. Pitää muistaa, että roinatauon jälkeen kun testot ollu lähellä nollaa niin keho reagoi erittäin vastaanottavasti roinaan ja kasvu on silminnähtävää, oikeasti. Aika pian keho kuitenkin adaptoituu roinaan ja hirmuinen kasvu pysähtyy, tässä vaiheessa viisas roinari alkaa vetää eri tuotetta joka on taas uusi aine keholle ja hirmuinen kasvu alkaa taas. Siinä mielessä tuo kommentti "rajuja aineita kassikaupalla" on hyvin osuva. Tosin ei se keltään pois ole jos roinaa, taino on toki veronmaksajilta noi korvaushoidot ja sun muut roinan tuomat fyysiset ja psyykkiset ongelmat, mutta kun roinanarkkarin toinen vaihtoehto on yleensä olla pelkkä juopponarkkari niin ehkä toi roinanarkkaaminen tulee kuitenkin yhteiskunnalle halvemmaksi. Mene ja tiedä?

    • Varma Keijo

      Hassua että korvaushoidolla saisi noin komeat lihakset takaisin noin lyhyessä ajassa ja isommat mitä aikoinaan oli koskaan ollutkaan. Ei mun mielestä kaikki nyt oikein mene.
      Ei voi mennä.

    • Glunssi

      Eihän kukaan oikeasti koskaan kerro vaikka joku söisi vessapaperia ammatikseen. Vielä vähemmän roinarit kertoo omista tavoistaan.

    • roinareille hoitoa

      Onneksi noille narkomaaneille on kehitetty tuo korvaushoito, tosin se tulee aika kalliiksi yhteiskunnalle.

    • isomiestakaturkialta

      onneksi on keksitty skipin ravinteet ei tarvihe ite omalla kohalla myrkkyihin kajota.

    • tuplahauber

      Ottakaapa se hame pois ja lopettakaa se marmatus. Mike rules!

    • Laatu imeytyy

      Skipin voimaa vaan kaikki ei tajua joten jatketaan sen kurapaskaheran ja malton vetämistä kun Pakkiksella niin sanotaan ja kohta onkin sitten pakki sekaisin ja aletaan miettiin niitä hormoneja kun muuten ei kuntoon päästä.

    • skipidiskip

      Jos skipillä saa lihaksia, niin miksi te siellä ootte niin vitunmoisia läskikasoja? Kunnon röllykät kaikilla. Jätkät ei oo nähnyt päivääkään lihaksia. Ei ihan taida skipit toimia pojilla. Mut pääasia markkinoinnissa on dissata muita merkkejä kun oma ei myy.

      • kaikilletilloo

        Kannattanee tehdä skipin urheilijoista fakta tarkistus... esim body fitness noviiseissa sm hopeaa veti Skipin urheilija...ei taida olla läskimaha, useampi syksylläkin nordic expon lavalle menevä urheilija käyttää skip tuotteita ,tarkista faktat ennenkuin täällä haukut kenenkään urheilijoita. ja oman kuntokuvan saa tänne tietty laittaa jos on superkondiksessa.


    • Arvostan A1

      Eli sinun mielestä kaikkien pitäisi olla bikinikunnossa? Satutko edes tietämään että näissä Suomenkin bodypiireissä on jo 80 luvulta saakka käytetty amfetamiinia rasvanpoltossa?
      Skipin voimaosaston äijät ovat isoja ja vahvoja, ja mikä tärkeintä puhtaita kemikaaleista. Ei ole kaverit ainakaan amfetamiinia käyttäneet niin kuin Helsingin ja Tampereen tytöt ja poijjaat.

    • pppiikkkkk
    • IkämiesSambo

      Onko sellasta korvahoitoa ikämiehille olemassa? Pitääkö minun käydä lääkärillä saadakseni korvahoitoa?

    • Junakuski

      Ei tarvitse mennä lääkäriin,mene rautatieasemalle.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      375
      3369
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      165
      1399
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1208
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      144
      1102
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      843
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      159
      774
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      115
      772
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      772
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      757
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      719
    Aihe