Moi

Remu81

Olen uusi tällä palstalla. Kaverit mainostivat kovin tätä palstaa, että täältä saa apua ja vertaistukea alkoholismiin. Olen kovin huolissani omasta alkoholin käytöstä ja varsinkin masentuneisuudesta minkä jo yksikin viinaa nautittu päivä saa aikaiseksi.

18

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaverit väärässä

      Vertaistukea saat vertaistuki- ja alkoholismipalstoilta. Täältä saat vit.tuilua, eli häivy.

    • ((()))
      • Remu81

        Okei. Kiitos.


    • --------------------

      Tämä ja naapuripalsta ovat kieroutuneille idioottijuopoille sikailuun, kun muuta eivät enää osaakaan.
      Kannattaa häippästä muualle.

    • järki käteen!

      Olet parhaassa juopotteluiässä. Järjetöntä lopettaa ryyppäämistä jo tuossa vaiheessa!

    • gueswhooooooo...

      Moi Remu.

      Alkoholi on erittäin huono "masennuslääke" juuri se luo harhakuvitelman että vain kännissä on hauskaa. Aivot valehtelee sinulle ja siinähän se riippuvuus tulee ihan itsestään kun ne reseptorit ym. välittäjäaineet ovat kemikaalien varassa.

      Etkö voisi olla kuukautta ilman ja katsoa mitä tapahtuu?
      Jos ei toimi niin vedät sitte pään täyteen.
      Ethän sinä kuukauden katkoon menehdy joten kokeile ja saatat yllättyä ja takaan alleviiivaan kuitttaan että huomaat jotain positiivista.
      Luulisin että kahden viikon jälkeen alat vittuuntua tilanteeseen mutta onhan sinulla oikeus siihen jos todellinen syy masikseen alkaa paljastua ja ne aivotkin yrittää tottua tsydeemiin että mitä vidduu, ei kemikaaleja???

      Sinulla on mahdollisus toipua joten sun valinta.

      • Nuori lääkäri

        Työnnä homo anustappisi perceeseesi, niin rauhoitut.


    • Pankin asiakas

      Jos haluat pysäyttää juomisen, kävele AA-palaveriin.

      • Remu81

        En uskalla osallistua AA:n palavereihin, sillä en ole homo. Kiitos silti ehdotuksesta.


      • Ap.
        Remu81 kirjoitti:

        En uskalla osallistua AA:n palavereihin, sillä en ole homo. Kiitos silti ehdotuksesta.

        Minä en muuten kirjoittanut tuota.


      • Pankin asiakas
        Ap. kirjoitti:

        Minä en muuten kirjoittanut tuota.

        Et vai? Sittenhän sinä OLET homo. Heitä homo voltti!


      • Aito pankin asiakas
        Pankin asiakas kirjoitti:

        Et vai? Sittenhän sinä OLET homo. Heitä homo voltti!

        En kirjoittanut edellistä viestiä. Oletko alkuperäinen Remu81 todellakin homo. Ei se haittaa, vaikka olisitkin. AA:n palavereihin ovat homot erityisen tervetulleita.


    • Remu81

      Otin äsken oluen, ja sitten packansin housuihini aivan hirveät ripulit. Packat housuissa lähdin kuitenkin AA paltsuun. AA toverit nuuhki anustani sitten aivan hurmiossa. Joku taisi vähän maisella myös.

    • kauhavalta

      Suosittelemaan nauttimaan päivittäin 17 annosta keskiolutta torjumaan masennusta sekä alkoholismia.

      • Nuori lääkäri

        Työnnä pervojuoppo sormi perceeseen ja nauti.


      • ...........
        Nuori lääkäri kirjoitti:

        Työnnä pervojuoppo sormi perceeseen ja nauti.

        Työnnä sinä löylykauha perceeseen ja nylkytä sitä kunnes taju lähtee, että rauhoitut.


    • rintakipu

      Mä ja mun frendi Jeesus juodaan toisemme pöydän alle.. hehei kuka rakastaa mua

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5098
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3347
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1482
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1317
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1016
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      918
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe