lehden jako

lehti maksettu

Onko se p--kele niin vaikeaa se Ylä-Kainuun jakaminen, päivän saa odotta.Olen pidätellyt itseäni monta viikkoa , mutta nyt nousee v--tutus käyrä jo niin korkealle, että on pakko kirjoittaa jo tähän. VASTATKAA mikä mättää????????????????

11

361

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siikarannanherra

      Ylä-Kainuu tulee ainakin Siikarannassa HYVIN aikaisin. Päiväposti sen sijaan on tullut jo viikon joskus iltakuuden jälkeen.

      • naapurjj

        elä valehtele siikarannassa varsinkaan ei tule ajallaan


    • lehtimeri

      Tämä ei vissiin oo ihan oikea kanava kysellä. Posti vois näin äkkiseltään ajateltuna olla paikka, josta kysellä ens-alakuun. Vai ookkonä maksanu Suomi24:lle siitä lehestä?

      • lehti maksettu

        Oon soittanut varhaisjakeluun ja heti monta kertaa mutta kun se ei auta niin pistetään tähän sähköiseen mediaan niin eiköhän se paremmin tehoa.


      • ktr+auh´tah¨krs
        lehti maksettu kirjoitti:

        Oon soittanut varhaisjakeluun ja heti monta kertaa mutta kun se ei auta niin pistetään tähän sähköiseen mediaan niin eiköhän se paremmin tehoa.

        Pitämälle tulee ennen viittä aamulla ylä-kainuu...terveisin tyytyväinen ylä-kainuun lukija :)


    • huoh,

      kannattaa kummiskin tarkistaa että onko maksanut laskun...

    • kehis 3

      Sinähän se hätänen olet! Meille tulee tänne etelään aina päivän myöhässä. Tiistain lehti keskiviikkona ja torstain lehti perjantaina. Hyvin kerkee silloinkin ne asiat lukea mitä lehdessä on..

    • arvopaperii

      Ei tuu lehtiä mulle. Laittakaa ihmiset talteen niitä kun kaikki muuttuu sähköiseksi niin onpa arvoa niillä lehdillä kun muut on vieny ne paperinkierrätykseen tai polttaneet.

      • alli salli

        Ei ole tullut tänään Ylä-Kainuu lehteä postilaatikkoon ,no eihän sitä ole kerytty jakamaan kun tiistainenkin lehti on vielä tuomatta. Asiakaspalvelua parhaimmillaan luulevat olevan , koska asiaan ei ole tullut parannusta ja tätä on kestänyt viikkokausia. Sen ymmärtäisi jos muutama jako jäisi väliin , mutta kun tämä on jatkuvaa.Eikö tätä todella saa selville. MIKSI ei tule infoa esim.lehdeltä koska ovat myyneet ja mainostaneet lehteään ja sitten sitä ei saa jaetuksi ei sitten millään.Monet lehden tilaajat ovat ressaantuneet jatkuvaan postilaatikolla juoksuun tarkastaakseen josko se lehti olisi ilmestynyt sinne ja soittoihin lehden jaosta josta puhelinvastaajat eivät osaa sanoa mitään selventävää vastausta.


    • paha mieli

      Mulla on kanssa ihan mahoton lehtiressi. Oon jo viiesti käyny laatikolla, eikä ylä-kainuuta vain näy.
      Miten minä nyt tiiän, kuinka maaliman asiat makaa. Eilettäin ja tänäänkin varmasti kuolee näläkään kymmenen tuhatta lasta ja mulla on lehti vielä tulematta. Voi tätä surkeutta.
      Mistä minä saan tietota Syyrian kauheuksista, ku ei lehti vain ilmesty laatikkoon. Ollaan ihan uutispimennossa täällä.
      Koko yläkainuu boikottiin, ku pimittäät meijjän lehtiä.
      NYT on NIIN paha mieli, että.....

    • tilaaja*

      Jäipähän kainarikin tulematta. Naapureille oli tullut ajallaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1605
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1056
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe