Kun miehestä ei kuulu mitään....?

Katri79

Mitenköhän on, jos mies on kiinnostunut sinusta oikeasti, niin eikö tällöin halua pitää yhteyttä (on se sitten viesti tai puhelu jos ei näkemään pysty) harvase päivä jos ei joka päivä? Vai kestääkö mies oikean ikävän ja pysyy mykkänä useamman päivän vaikka olisi kuinka ihastunut? Vaikka ei olisi mikään puhelimessa höpöttäjä, niin onko viesti mitä kuuluu, tai ikävä sinua tai ihan mikä vaan liikaa pyydetty?

23

8680

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arska.

      Nyt sinä kokeilet yhteydenottoa ja selvität onko mies kiinnostunut:)

    • "harvase päivä jos ei joka päivä? Vai kestääkö mies oikean ikävän ja pysyy mykkänä useamman päivän vaikka olisi kuinka ihastunut? "

      -Lopeta hössötys ja ylianalysointi, ja ota itse yhteyttä mieheen jos siltä tuntuu.

      Miksi yksinkertaisista asioista on pakko tehdä noin vaikeita ja monimutkaisia..?!?

      • Katri79

        Tylsää jos se olen aina minä, joka ottaa yhteyttä. Kyllä mä vastauksen saan, mutta ois kiva että olisin joskus miehenkin mielessä niin ett haluisi kuulla mun äänen tai tietää mitä mulle kuuluu. Vai onko ihan naurettavaa ajatella siis näin?


      • Vieteriukko.
        Katri79 kirjoitti:

        Tylsää jos se olen aina minä, joka ottaa yhteyttä. Kyllä mä vastauksen saan, mutta ois kiva että olisin joskus miehenkin mielessä niin ett haluisi kuulla mun äänen tai tietää mitä mulle kuuluu. Vai onko ihan naurettavaa ajatella siis näin?

        No on se nyt vähän naurettavaa


      • samatilanne
        Katri79 kirjoitti:

        Tylsää jos se olen aina minä, joka ottaa yhteyttä. Kyllä mä vastauksen saan, mutta ois kiva että olisin joskus miehenkin mielessä niin ett haluisi kuulla mun äänen tai tietää mitä mulle kuuluu. Vai onko ihan naurettavaa ajatella siis näin?

        moi, olin / olen samassa tilanteessa.

        naisena INHOAN puhelimessa päpättämistä, kännykkä on typerä insinöörin keksintö 8). olemme tekstareilla yhteydessä (erittäin harvoin puhutaan ja lähes aina hänen aloitteestaan) kun ollaan yhteydessä silloin kun ei nähdä. nähdään ikävä kyllä harvoin kun välimatkaa jonkin verran vajaa sata km ja molemmilla työt muut vastuut vie yhteistä aikaa :/

        tee sama kuin minä: kun alkoi kismittämään tuo "kuulumattomuus" eli vastasi lähes aina kun aloitin viestittelyn mutta erittäin harvoin itse sen aloitti. laitoin viestin että kerro kun alkaa ahdistamaan mun viestittely eli ei kiinnosta ... ei ole tähän päivään mennessä kertonut; kohta vuosi mennyt - voin vain luottaa että tieto tulee jos alkaa takaraivoa kiristämään mun "häirintä".


      • Katri79 kirjoitti:

        Tylsää jos se olen aina minä, joka ottaa yhteyttä. Kyllä mä vastauksen saan, mutta ois kiva että olisin joskus miehenkin mielessä niin ett haluisi kuulla mun äänen tai tietää mitä mulle kuuluu. Vai onko ihan naurettavaa ajatella siis näin?

        "Vai onko ihan naurettavaa ajatella siis näin? "

        -Ei ole naurettavaa ajatella noin.

        Mutta on naurettavaa/mahdotonta pakottaa tai vaatia toista käyttäytymään kuten sinä tahtoisit.


    • ku?

      Ehkä kannattaisi luottaa mitä oma vaisto kertoo. Tai sit jos itse on tosi lätkässä, niin viilentää pää, ottaa itselleen samat tavat, ja kuulostella mitä tyypillä on oikeasti mielessä. Elä omaa elämääsi :)

    • voimia jatkoon

      Olet oikeassa. Kiinnostunut pitää yhteyttä. Voi olla ettei kiinnostusta ole tarpeeksi kun ei kuulu. :( Sellainen joka ei pidä yhteyksiä, voi olla varattu tai joku nainen /naiset kuvioissa. Tai kenties uusi löytynyt. Onko hän peitellyt jotain tai valehdellut, välttelee suoria vastauksia? Aidosti kiinnostunut ja rakastunut vastaa viesteihin suht nopeasti. Eikä panttaa vastaamista tunteja joka kerta eikä varsinkaan päiviä, on aloitteellinen. Kurjaa jos on itse kiinnostunut paljon ja toinen ei olekaan. :( Minulla on käynyt niin aiemmin elämässä, eikä vain kerran.
      Mies ei kestä ikävää päiviä, eikä pysy mykkänä. Vain jos salaa jotain voi mykkäillä, välttelee. Kiinnostunut kyselee perään.. Miehet eivät juuri leiki "vaikeasti tavoiteltavaa" tuolla tavoin, vaikka niin voisi kuvitella äkkiä. Onko hän pelimies? Arvot? Oliko sittenkin varattu mies? Oli syy mikä hyvänsä hiljaisuuteen, ehkä sun pitää tarkastella tarkemmin kaikkea. Mitä mies on vastannut viestimättömyyteensä. En uskoisi ihan kaikkea..

      Yleensä hyvät tyypit vastaavat, vaikkei kiinnostaisi ja ovat rehellisiä. Oletteko sopineet seurustelusta vai jäikö se tapailuun. Vai lopahti. Ehtikö ottaa toisen, vai oliko hänellä jo. Jotkut varatut esittävät sinkkua. -Sinä olet varmasti rehellinen ja olet ollut aidosti mukana. Toivon että selviäisi joku muu syy.. Oletko katsonut hänen FB tietojaan, kavereitaan ja suhdestatus kohtaa - peitteleekö? Kai hän on pyytänyt sinut kaveriksi sinne kuten kuuluu. Viettääkö aikaa kanssasi? Puhuuko jatkosta mitään? Ilman valheita. Ei ole pelkkää seksiä suhde? Mitä hän sanoi siitä että voitteko seurustella? Mies alkaa yleensä heti seurustella, jos on se oikea. Muuten ei teidä tai on ehkä muita. Kierteleminen ja oudot vastaukset voivat olla merkki, ettei kuitenkaan kiinnosta, paitsi pitää seksiin varalla. :( Mitään takeita ei olisi. Hän voisi sanoa suoraan kiinnostaako vai ei. Jos ei vastaa, ei kiinnosta, muttei uskalla suoraan sanoa.

      Ihme selitykset poissaoloon eivät ole olleet uskottavia. Mitä olen joitakin ihmisiä seurannut.

      • voimia jatkoon

        Kiinnostunut haluaa myös enemmän tutustua toiseen. Varattu sanoo ettei halua.


      • olipas tarkkaa

        Miten ottaa edes selvää jos pitää pitää kolmannen asteen kuulustelu? Jos vähänkään tietäisi paremmin voisi omakin kiinnostus lopahtaa. Mikä olisikin hyvä niin ei tuhlaisi aikaansa. Hankalaa on jos kaikki pitää erikseen tivata. Turha edes mennä noin pitkälle pohtimalla asioita jos niitä ei tiedä.


      • Katri79
        voimia jatkoon kirjoitti:

        Kiinnostunut haluaa myös enemmän tutustua toiseen. Varattu sanoo ettei halua.

        Vastaa kyllä samantien ja nähdään la-su. Muina aikoina ei kuulu mitään. Ei ole pelkkä seksisuhdekaan, mutta jokin tuntuu mättäävän. Sanoo olevansa niin kiinnostunut ja minäkin olen, mutten tajua tuota hiljasuutta muina aikoina.


      • Hyvää huoment
        Katri79 kirjoitti:

        Vastaa kyllä samantien ja nähdään la-su. Muina aikoina ei kuulu mitään. Ei ole pelkkä seksisuhdekaan, mutta jokin tuntuu mättäävän. Sanoo olevansa niin kiinnostunut ja minäkin olen, mutten tajua tuota hiljasuutta muina aikoina.

        Jos on oikeasti ihastunut, niin ottaa yhteyttä oma-aloitteisesti ja usein, mutta kun kiinnostus lopahtaa tai hän tarvitsee omaa aikaa muuhun, niin ei ota yhteyttä. Kaikista välinpitämättömin selitys mieheltä, minkä olen kuullut on, että kertoi unohtaneensa vastata viestiin. Käy miehen luona ex tempore tai sovi tapaamisia viikollekin, niin saat tietää miten asioiden laita on.


      • varattuhan tuo on
        Katri79 kirjoitti:

        Vastaa kyllä samantien ja nähdään la-su. Muina aikoina ei kuulu mitään. Ei ole pelkkä seksisuhdekaan, mutta jokin tuntuu mättäävän. Sanoo olevansa niin kiinnostunut ja minäkin olen, mutten tajua tuota hiljasuutta muina aikoina.

        Mulle tulee mieleen vain, että mies on varattu. Viettää viikot perheensä kanssa ja viikonloppuisin sitten pakenee kotoaan arkea. Eli lähtee lauantaisin poikain kanssa baariin tai reissulle, että voi tavata sua. Tiedätkö hänen yksityiselämästään yhtään mitään? Voisiko hänellä olla jo perhe? Vaikuttaa ettei mies ole tosissaan sun kanssa elämäänsä rakentamassa. Seksisuhde. Sä et vaan sitä vielä tajua.


    • niinpäniin

      Mies saattaa hyvinkin olla halukas seurustelemaan kanssasi. Mutta ehkä häntä vain ei suuremmin kiinnosta, mitä sinulle kuuluu. Tiedän paljon sellaisia parisuhteita, joissa ei paljon puhuta tai "pidetä yhteyttä" vaikka oltaisiin saman katon alla. Minusta se on tosi surullista. Mutta ei tarkoita sitä, etteikö mies esim. haluaisi saman katon alle sinun kanssasi. Olet varmaan hänen elämänsä nainen ja hän ihmettelee, mitä oikein kyselet ja mietit turhia. Kuule. Semmoisia ne miehet joskus on. On toisenlaisiakin.

      • Katri79

        Olen kyllä käynyt hänen kotonaan ja asuu yksin. Kysyin eilen miin ei ole vaan kuulemma viestijä tyyppiä..mä en vaan tajua sitä, että jos tykkää toisesta, niin miten ei kiinnosta miten sillä menee. Tietysti voi olla, että hänellä on viikolla toinen suhde. Miten senkin sit selvittää hitto vie nää suhteet on vaikeita! Tai sit vaan ylireagoin ja hän ei viesti ihmisiä.... Olen nyt päättänyt että ottakoot ite yhteyttä, katotaan kuin käy.


      • Päätelmiä
        Katri79 kirjoitti:

        Olen kyllä käynyt hänen kotonaan ja asuu yksin. Kysyin eilen miin ei ole vaan kuulemma viestijä tyyppiä..mä en vaan tajua sitä, että jos tykkää toisesta, niin miten ei kiinnosta miten sillä menee. Tietysti voi olla, että hänellä on viikolla toinen suhde. Miten senkin sit selvittää hitto vie nää suhteet on vaikeita! Tai sit vaan ylireagoin ja hän ei viesti ihmisiä.... Olen nyt päättänyt että ottakoot ite yhteyttä, katotaan kuin käy.

        Eiköhän tässä ole se ongelma, että sinä haluat suhteelta enemmän ja hän on nyt tyytyväinen siihen mitä sulta saa ja ei tahdo enempää kuin vain sitä. Rehellinen keskustelu tilanteesta ja omista haluista tulevaisuudenkin suhteen ois varmaan paikallaan.


      • Katri79
        Päätelmiä kirjoitti:

        Eiköhän tässä ole se ongelma, että sinä haluat suhteelta enemmän ja hän on nyt tyytyväinen siihen mitä sulta saa ja ei tahdo enempää kuin vain sitä. Rehellinen keskustelu tilanteesta ja omista haluista tulevaisuudenkin suhteen ois varmaan paikallaan.

        Totta puhut. Nyt vaan jännityksellä ootan kuuluuko mitään. Toivon parasta pelkään pahinta.


      • niin se on
        Katri79 kirjoitti:

        Olen kyllä käynyt hänen kotonaan ja asuu yksin. Kysyin eilen miin ei ole vaan kuulemma viestijä tyyppiä..mä en vaan tajua sitä, että jos tykkää toisesta, niin miten ei kiinnosta miten sillä menee. Tietysti voi olla, että hänellä on viikolla toinen suhde. Miten senkin sit selvittää hitto vie nää suhteet on vaikeita! Tai sit vaan ylireagoin ja hän ei viesti ihmisiä.... Olen nyt päättänyt että ottakoot ite yhteyttä, katotaan kuin käy.

        On ihan realistinen vaihtoehto, että hän tykkää sinusta ja haluaa olla kanssasi suhteessa, mutta ei vain ole "viestijä tyyppiä". On ihan oikeasti olemassa ihmisiä, jotka eivät kysy kumppanilta mitä kuuluu. Jos haluat parisuhteen vuorovaikutukselta enemmän kuin mitä saat, niin ota huomioon että toista ihmistä ei yleensä voi muuttaa, tai ainakin se on hemmetin työlästä.


      • Anonyymi
        niin se on kirjoitti:

        On ihan realistinen vaihtoehto, että hän tykkää sinusta ja haluaa olla kanssasi suhteessa, mutta ei vain ole "viestijä tyyppiä". On ihan oikeasti olemassa ihmisiä, jotka eivät kysy kumppanilta mitä kuuluu. Jos haluat parisuhteen vuorovaikutukselta enemmän kuin mitä saat, niin ota huomioon että toista ihmistä ei yleensä voi muuttaa, tai ainakin se on hemmetin työlästä.

        Minulla sinkkunaisena useampi säätö. Joten jos jostain ei kuulu,niin on silti seuraa. Heh.


    • Anonyymi

      Miksi pitää nostella vanhoja ketjuja.
      Mies ei ota yhteyttä, jos ei ole kiinnostunut.
      Miksi sitä ei voida tajuta.

      • Anonyymi

        Miksi pitää kommentoida vanhoja ketjuja? Eikä aloituksessa tainnut olla kyse siitä, että ottaako mies yhteyttä vai ei, vaan siitä että pitää yhteyttä harvakseltaan. Elämä ei tapahdu tämän keskustelupalstan kanssakäymisten kautta, kai sinä sen verran ymmärrät?


    • Anonyymi

      Kukaan ei omista ketään niin anna olla. Älä ruikuta vaan unoha ja mee facebook datingiin.

    • Anonyymi

      Lyhyt viesti kännykkään riittää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      223
      3460
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2181
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      80
      1630
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe