osatopäällikön mietteitä

osastopäällikkö

Kotimatkalla mietin automerkkien eroja ja tlin siihen kohtopäåtökseen että Toyota Avensis on minulle oikea ja sopiva auto. Avensis tarjoaa minulle kaiken sen mitä autolta tarvitsen eli luotettavuutta, mukavuutta, näyttävyyttä, taloudellisuutta ja ripauksen urheilullisuutta. Avensis on yhtä kotonaan suuryrityksen parkkipaikalla kuon herraskartanon pihallla.

32

208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Makeat naurut

      Siinäpä sai nauraa kerrakseen "osatopäällikön" mietteille. Siinä oli ironiaa kerrakseen. Kunnon röhönaurut sain.

      • 16+2

        Noh, ei kai "osatopäälliköltä" vaaditakaan kirjoitustaitoa. on hänellä varmaan sihteeeri tai kaksi, jotka kirjoittavat kirjeet hänen puolestaan... "kohtopäätökseet" saakin "osatopäällikkö" tehdä sitten ihan itsekseen.


      • Päällysmies
        16+2 kirjoitti:

        Noh, ei kai "osatopäälliköltä" vaaditakaan kirjoitustaitoa. on hänellä varmaan sihteeeri tai kaksi, jotka kirjoittavat kirjeet hänen puolestaan... "kohtopäätökseet" saakin "osatopäällikkö" tehdä sitten ihan itsekseen.

        Voi tuo "osatopäällikkö" ollakin osastolla, nimittäin Niuvanniemen osastolla. On päässyt hoitajien koneelle ja luulee olevansa päällikkö. Mutta luultavasti joku trolli, sen paljastaa "ripaus urheilullisuutta". Kaikkihan tietävät Avensiksen olevan eläkepappojen auto. Ja suuryritys ja herraskartano, heh heh.


    • Tojon tilannut

      Ave on suosituimpia autoja firman ja yksityisen käyttöön vaikka petterit vinkuu kuinka. Paras laatu myy ja saa kateelliset raivoamaan.

      • Yrityspirssit

      • Tojon tilannut
        Yrityspirssit kirjoitti:

        No ei varmasti Ave kelpaa yrityksille, yritysautoissa arvostetaan käyttövarmuutta. Tässä ne suosikit, merkit ja mallit:

        1. Skoda 1. Skoda Octavia
        2. VW 2. VW Golf
        3. Audi 3. Skoda Superb
        4. Volvo 4. Audi A4
        5. BMW 5. Volvo V60
        6. Ford 6. VW Passat
        7. Nissan 7. BMW 3
        8. MB 8. BMW 5
        9. Honda 9. Audi A6
        10. Opel 10. Volvo XC60

        http://news.cision.com/fi/pohjoisranta-burson-marsteller-oy/r/skoda--vw-ja-audi-alkuvuoden-leasing-suosikit---kustannustehokkaat-mallit-kiinnostavat,c9629327

        1100 asiakkaalle? Otanta on niin pieni, että ei kerro todellisuudesta mitään ja lisäksi monet firmat pakottavat ottamaan euroautoa EU uskollisuuden takia ja sekin vääristää todellisuutta.


      • älä yritä peitellä
        Tojon tilannut kirjoitti:

        1100 asiakkaalle? Otanta on niin pieni, että ei kerro todellisuudesta mitään ja lisäksi monet firmat pakottavat ottamaan euroautoa EU uskollisuuden takia ja sekin vääristää todellisuutta.

        Hehee, kyllä se vaan on niin ettei Toyota kelpaa firmoille tai työsuhdeautoksi. Siitä on vaikka kuinka paljon tilastoja ja listoja kautta vuosien.


      • Tojon tilannut
        älä yritä peitellä kirjoitti:

        Hehee, kyllä se vaan on niin ettei Toyota kelpaa firmoille tai työsuhdeautoksi. Siitä on vaikka kuinka paljon tilastoja ja listoja kautta vuosien.

        Tojo kelpaa parhaiten on maailman eniten ostettu ja halutuin, joten joku 1100 auton pelletilasto on pelkkä vitsi. Tojo on on monien laatututkimusten ehdoton ykkönen toisin kuin euroromut. Tojo valitaan juuri silloin, kun kaivataan luotettavuutta.


      • Tojon paalannut
        Tojon tilannut kirjoitti:

        Tojo kelpaa parhaiten on maailman eniten ostettu ja halutuin, joten joku 1100 auton pelletilasto on pelkkä vitsi. Tojo on on monien laatututkimusten ehdoton ykkönen toisin kuin euroromut. Tojo valitaan juuri silloin, kun kaivataan luotettavuutta.

        Jossain kehitysmaassa Tojo myy, ei missään missä vaaditaan laatua. Tojon romut eivät ole minkään kunnollisen laatutilaston kärjessä.

        Yritysautojen tärkein kriteeri on käyttövarmuus. Osittain siksi Toyota ei kelpaa yritysautoksi.


      • Tojon tilannut
        Tojon paalannut kirjoitti:

        Jossain kehitysmaassa Tojo myy, ei missään missä vaaditaan laatua. Tojon romut eivät ole minkään kunnollisen laatutilaston kärjessä.

        Yritysautojen tärkein kriteeri on käyttövarmuus. Osittain siksi Toyota ei kelpaa yritysautoksi.

        Älä viitsi valehdella. Tojo kestää muita paremmin ja se on kaikkien tiedossa, mutta petterin pitää kateuksissaan selittää kaikkea typerää. Merkkien merkki, AutoBildin laatututkimuksen voittaja, Valittujen palojen suuren laatukyselyn voittaja, katsastustilastojen ehdoton ykkönen, maailman myydyin, halutuin, vähän kuluttava Hybrid, tätä siis riittää. Euroromut, no hmmm viallinen ja ruostuva tsi dsg romu, katsastustilaston ainainen jumbo, öljyä ja bensaa rohmuavia moottoreita, tätä siis riittää.


      • Tojon paalannut
        Tojon tilannut kirjoitti:

        Älä viitsi valehdella. Tojo kestää muita paremmin ja se on kaikkien tiedossa, mutta petterin pitää kateuksissaan selittää kaikkea typerää. Merkkien merkki, AutoBildin laatututkimuksen voittaja, Valittujen palojen suuren laatukyselyn voittaja, katsastustilastojen ehdoton ykkönen, maailman myydyin, halutuin, vähän kuluttava Hybrid, tätä siis riittää. Euroromut, no hmmm viallinen ja ruostuva tsi dsg romu, katsastustilaston ainainen jumbo, öljyä ja bensaa rohmuavia moottoreita, tätä siis riittää.

        Nuo kyselyt ovat pelletilastoja. Tojo on Vi Bilägaren suuren ruostetutkimuksen huonoin, Tuulilasin ruostetutkimuksen huonoin, vertailutestien ikuinen jumbomerkki, takaisinkutsujen ennätysmerkki, etenkin dieselit täysiä romuja jne. jne.

        Ruotsin katsastustilasto:

        Kärkikymmenikkö:

        1 Škoda Superb Sedan, diesel
        2 Audi Q5, diesel
        3 Audi A4 Sedan
        4 Audi A6 Avant
        5 Volkswagen Passat CC
        6 Lexus RX , bensiini/sähkö (hybridi)
        7 Audi A5 Coupé, bensiini
        8 Škoda Superb Sedan, bensiini
        9 Volvo C30 Coupé, diesel
        10 Volvo S40 Sedan, bensiini/etanoli/E85

        Lähde: Helsingin Sanomat


      • Tojon tilannut
        Tojon paalannut kirjoitti:

        Nuo kyselyt ovat pelletilastoja. Tojo on Vi Bilägaren suuren ruostetutkimuksen huonoin, Tuulilasin ruostetutkimuksen huonoin, vertailutestien ikuinen jumbomerkki, takaisinkutsujen ennätysmerkki, etenkin dieselit täysiä romuja jne. jne.

        Ruotsin katsastustilasto:

        Kärkikymmenikkö:

        1 Škoda Superb Sedan, diesel
        2 Audi Q5, diesel
        3 Audi A4 Sedan
        4 Audi A6 Avant
        5 Volkswagen Passat CC
        6 Lexus RX , bensiini/sähkö (hybridi)
        7 Audi A5 Coupé, bensiini
        8 Škoda Superb Sedan, bensiini
        9 Volvo C30 Coupé, diesel
        10 Volvo S40 Sedan, bensiini/etanoli/E85

        Lähde: Helsingin Sanomat

        Auton voi ruostesuojata joten kyseiset ruostetutkimukset voi laittaa sinne missä aurinko ei paista. Ruotsin katsastustilasto ei ole vertailukelpoinen koska ruotsissa suhteessa myydään tojoa vähemmän. Kaikki vertailutestit on makukysymyksiä, niillä ei ole mitään arvoa. Muista tojo on myydyin ja halutuin ja arvostetuin ja laadukkain.


      • Tojon ohittanut
        Tojon tilannut kirjoitti:

        Älä viitsi valehdella. Tojo kestää muita paremmin ja se on kaikkien tiedossa, mutta petterin pitää kateuksissaan selittää kaikkea typerää. Merkkien merkki, AutoBildin laatututkimuksen voittaja, Valittujen palojen suuren laatukyselyn voittaja, katsastustilastojen ehdoton ykkönen, maailman myydyin, halutuin, vähän kuluttava Hybrid, tätä siis riittää. Euroromut, no hmmm viallinen ja ruostuva tsi dsg romu, katsastustilaston ainainen jumbo, öljyä ja bensaa rohmuavia moottoreita, tätä siis riittää.

        Moottori lehden testissä tavallinen Seat Leon diisseli kulutti vähemmän todellisessa ajossa kuin nauris hypriitti. Lisäksi se nauris maksaa huomattavasti enemmän kuin Seat.


      • Tojon tilannut
        Tojon ohittanut kirjoitti:

        Moottori lehden testissä tavallinen Seat Leon diisseli kulutti vähemmän todellisessa ajossa kuin nauris hypriitti. Lisäksi se nauris maksaa huomattavasti enemmän kuin Seat.

        Että te jaksatte puolustella tahallaan väärin tehtyä testiä. Tojon kannalta oli valittu mahdollisimman epäedullinen lenkki ja sillä saatiin Seatti näyttämään paremmalta ja tojon olisi kuulunut saada hyvityspisteitä akkupainosta olisi ollut tasapuolinen kisa. Tojo tulee halvemmaksi pitkällä ajalla ja on kestävämpi ja pitää hintansa parhaiten.


      • Tojon paalannut
        Tojon tilannut kirjoitti:

        Auton voi ruostesuojata joten kyseiset ruostetutkimukset voi laittaa sinne missä aurinko ei paista. Ruotsin katsastustilasto ei ole vertailukelpoinen koska ruotsissa suhteessa myydään tojoa vähemmän. Kaikki vertailutestit on makukysymyksiä, niillä ei ole mitään arvoa. Muista tojo on myydyin ja halutuin ja arvostetuin ja laadukkain.

        Ruostesuojaus ei paljon auto, ei autoa voi suojata päältäpäin.

        "Ruotsin katsastustilasto ei ole vertailukelpoinen koska ruotsissa suhteessa myydään tojoa vähemmän." Ei tuolla ole mitään merkitystä. Tojo ei myy Euroopassa, sitä ei arvosteta eikä haluta:

        Jälleen on maailman arvostetuimman autolehden Auto Motor und Sportin valistunut eurooppalainen lukijakunta valinnut maailman parhaat autot 2014 eri luokissa. Tässä tulokset:

        http://www.auto-motor-und-sport.de/news/best-cars-2014-kleinwagen-bmw-i3-schnappt-sich-den-sieg-7974860.html


        Miniautot

        1. Opel Adam
        2. VW Up
        3. Mini
        4. Abarth 500
        5. Mini Coupe
        6. Smart Fortwo
        7. Fiat 500
        8. Skoda Citigo
        9. Ford Ka
        10. Aston Martin Cygnet


        Pikkuautot
        1. BMW i3
        2. Audi A1
        3. VW Polo
        4. Ford Fiesta
        5. Opel Corsa
        6. Alfa Romeo Mito
        7. VW XL1
        8. Seat Ibiza
        9. Citroen DS3
        10. Skoda Fabia



        Kompaktiluokka

        1. VW Golf
        2. Audi A3
        3. Mercedel CLA
        4. Mercedes A
        5. BMW 1
        6. BMW 1 Coupe
        7. Skoda Octavia
        8. Opel Amera
        9. Seat Leon
        10. Alfa Romeo Giulietta



        Keskiluokka

        1. BMW 4-sarja
        2. BMW 3-sarja
        3. Audi A5 Sportback
        4. Audi A5 Coupe
        5. Mercedes C-sarja
        6. Audi A4
        7. BMW 3-sarja GT
        8. Mercedes C-sarja Copupe
        9. Opel Insignia
        10. VW Passat



        Ylempi keskiluokka

        1. BMW-sarja
        2. Audi A6
        3. Mercedes E
        4. Audi A7 Sportback
        5. Mercedes E-sarja Coupe
        6. Maserati Ghibli
        7. BMW 5-sarja GT
        8. Jaguar XF
        9. Volvo V70/XC70
        10. Cadillac CTS



        Luksusautot

        1. Mercedes S-sarja
        2. BMW 6-sarja Gran Coupe
        3. Audi A8
        4. Porsche Panamera
        5. Aston Martin Rapide S
        6. Mercedes CLS
        7. BMW 7-sarja
        8. Tesla Model S
        9. Bentley Continental GT
        10. VW Phaeton



        Maastoautot

        1. Mercedes G
        2. BMW X5
        3. Porsche Cayenne
        4. Audi Q5
        5. BMW X6
        6. Mercedes ML
        7. Mercedes GLA
        8. VW Touareg
        9. BMW X3
        10. Range Rover Sport



        Urheiluautot

        1. Porsche 911
        2. BMW i8
        3. Mercedes SLS AMG
        4. Audi R8
        5. Porsche Cayman
        6. Aston Martin Vanquish
        7. BMW 6-sarja
        8. Alfa Romeo 4C
        9. Ferrari LaFerrari
        10. Lamborghini Aventador



        Avoautot

        1. Porsche 911 Cabrio
        2. Porsche 918 Spyder
        3. Mercedes SLS AMG Roadster
        4. BMW 6-sarja Cabrio
        5. Audi R8 Spyder
        6. Mercedes SL
        7. Audi A5 Cabrio
        8. Jaguar F-type
        9. Porsche Boxster
        10. Audi A3 Cabrio



        Tila-autot

        1. VW Multivan
        2. VW Touran
        3. Mercedes B-sarja
        4. VW Sharan
        5. Mercedes Viano
        6. Opel Zafira Tourer
        7. Ford S-Max
        8. Citroen C4 Picasso
        9. VW Caddy
        10. Ford C-Max
        10. Ford Galaxy


      • Olet naurettava
        Tojon tilannut kirjoitti:

        Että te jaksatte puolustella tahallaan väärin tehtyä testiä. Tojon kannalta oli valittu mahdollisimman epäedullinen lenkki ja sillä saatiin Seatti näyttämään paremmalta ja tojon olisi kuulunut saada hyvityspisteitä akkupainosta olisi ollut tasapuolinen kisa. Tojo tulee halvemmaksi pitkällä ajalla ja on kestävämpi ja pitää hintansa parhaiten.

        Rekka-autonko pitäisi saada hyvitystä painosta ja voittaa polttoaineenkulutustesti?


      • Tojon tilannut
        Olet naurettava kirjoitti:

        Rekka-autonko pitäisi saada hyvitystä painosta ja voittaa polttoaineenkulutustesti?

        Ei vaan tojon Hybriidi tekniikka tarvitsee akkuja pienentääkseen kulutusta. Jos autossa on edistyksellistä tekniikkaa joka kuluttaa vähemmän ja säästää luontoa niin siitä pitää saada etupisteitä vanhoihin savuttaviin romuihin nähden. Oikeesti mitä järkeä on vertailla kivikautista saksalaista romutekniikkaa toimivaan japsi hypriidiin jos uusi tekniikka joutuu maksumieheksi sen tekniikan johdosta.


      • Tojon tilannut
        Tojon paalannut kirjoitti:

        Ruostesuojaus ei paljon auto, ei autoa voi suojata päältäpäin.

        "Ruotsin katsastustilasto ei ole vertailukelpoinen koska ruotsissa suhteessa myydään tojoa vähemmän." Ei tuolla ole mitään merkitystä. Tojo ei myy Euroopassa, sitä ei arvosteta eikä haluta:

        Jälleen on maailman arvostetuimman autolehden Auto Motor und Sportin valistunut eurooppalainen lukijakunta valinnut maailman parhaat autot 2014 eri luokissa. Tässä tulokset:

        http://www.auto-motor-und-sport.de/news/best-cars-2014-kleinwagen-bmw-i3-schnappt-sich-den-sieg-7974860.html


        Miniautot

        1. Opel Adam
        2. VW Up
        3. Mini
        4. Abarth 500
        5. Mini Coupe
        6. Smart Fortwo
        7. Fiat 500
        8. Skoda Citigo
        9. Ford Ka
        10. Aston Martin Cygnet


        Pikkuautot
        1. BMW i3
        2. Audi A1
        3. VW Polo
        4. Ford Fiesta
        5. Opel Corsa
        6. Alfa Romeo Mito
        7. VW XL1
        8. Seat Ibiza
        9. Citroen DS3
        10. Skoda Fabia



        Kompaktiluokka

        1. VW Golf
        2. Audi A3
        3. Mercedel CLA
        4. Mercedes A
        5. BMW 1
        6. BMW 1 Coupe
        7. Skoda Octavia
        8. Opel Amera
        9. Seat Leon
        10. Alfa Romeo Giulietta



        Keskiluokka

        1. BMW 4-sarja
        2. BMW 3-sarja
        3. Audi A5 Sportback
        4. Audi A5 Coupe
        5. Mercedes C-sarja
        6. Audi A4
        7. BMW 3-sarja GT
        8. Mercedes C-sarja Copupe
        9. Opel Insignia
        10. VW Passat



        Ylempi keskiluokka

        1. BMW-sarja
        2. Audi A6
        3. Mercedes E
        4. Audi A7 Sportback
        5. Mercedes E-sarja Coupe
        6. Maserati Ghibli
        7. BMW 5-sarja GT
        8. Jaguar XF
        9. Volvo V70/XC70
        10. Cadillac CTS



        Luksusautot

        1. Mercedes S-sarja
        2. BMW 6-sarja Gran Coupe
        3. Audi A8
        4. Porsche Panamera
        5. Aston Martin Rapide S
        6. Mercedes CLS
        7. BMW 7-sarja
        8. Tesla Model S
        9. Bentley Continental GT
        10. VW Phaeton



        Maastoautot

        1. Mercedes G
        2. BMW X5
        3. Porsche Cayenne
        4. Audi Q5
        5. BMW X6
        6. Mercedes ML
        7. Mercedes GLA
        8. VW Touareg
        9. BMW X3
        10. Range Rover Sport



        Urheiluautot

        1. Porsche 911
        2. BMW i8
        3. Mercedes SLS AMG
        4. Audi R8
        5. Porsche Cayman
        6. Aston Martin Vanquish
        7. BMW 6-sarja
        8. Alfa Romeo 4C
        9. Ferrari LaFerrari
        10. Lamborghini Aventador



        Avoautot

        1. Porsche 911 Cabrio
        2. Porsche 918 Spyder
        3. Mercedes SLS AMG Roadster
        4. BMW 6-sarja Cabrio
        5. Audi R8 Spyder
        6. Mercedes SL
        7. Audi A5 Cabrio
        8. Jaguar F-type
        9. Porsche Boxster
        10. Audi A3 Cabrio



        Tila-autot

        1. VW Multivan
        2. VW Touran
        3. Mercedes B-sarja
        4. VW Sharan
        5. Mercedes Viano
        6. Opel Zafira Tourer
        7. Ford S-Max
        8. Citroen C4 Picasso
        9. VW Caddy
        10. Ford C-Max
        10. Ford Galaxy

        Siis sakemannit arvostelleet maailman parhaat autot, oikeesti hei! Oiskohan kateudella tojoa kohtaan tässä osansa.


      • Huh huh!
        Tojon tilannut kirjoitti:

        Ei vaan tojon Hybriidi tekniikka tarvitsee akkuja pienentääkseen kulutusta. Jos autossa on edistyksellistä tekniikkaa joka kuluttaa vähemmän ja säästää luontoa niin siitä pitää saada etupisteitä vanhoihin savuttaviin romuihin nähden. Oikeesti mitä järkeä on vertailla kivikautista saksalaista romutekniikkaa toimivaan japsi hypriidiin jos uusi tekniikka joutuu maksumieheksi sen tekniikan johdosta.

        Ei todellakaan noin. Jos Tojon rotteloon pitää pistää akkuja eli ongelmajätettä painoksi niin ei siitä kyllä pidä pisteitä antaa, että kuluttaa enemmän.


      • Tojo ei pärjää
        Tojon tilannut kirjoitti:

        Siis sakemannit arvostelleet maailman parhaat autot, oikeesti hei! Oiskohan kateudella tojoa kohtaan tässä osansa.

        Kukaan ei ole Tojolle kateellinen vaan tuo on eurooppalaisten lukijoiden ÄÄNESTYS.


      • Tojon tilannut
        Huh huh! kirjoitti:

        Ei todellakaan noin. Jos Tojon rotteloon pitää pistää akkuja eli ongelmajätettä painoksi niin ei siitä kyllä pidä pisteitä antaa, että kuluttaa enemmän.

        Ei olisi kuluttanut enemmän vaan vähemmän jos olisi saanut hyvitystä akuista ja jos reitti olisi ollut normaalia ajamista eikä tahallaan tojon kannalta valittu reitti jossa tojo ei parhaimmillaan. Pitkässä juoksussa tojo tulee edullisemmaksi.


      • 20+18
        Tojon tilannut kirjoitti:

        Ei olisi kuluttanut enemmän vaan vähemmän jos olisi saanut hyvitystä akuista ja jos reitti olisi ollut normaalia ajamista eikä tahallaan tojon kannalta valittu reitti jossa tojo ei parhaimmillaan. Pitkässä juoksussa tojo tulee edullisemmaksi.

        Ei akuista kuulu saada hyvitystä. Jos on niin tumpelo valmistaja, että tekee painavan auton niin oma vikansa.
        Reitti oli normaali joskin hybridiä suosiva.


      • trollaatitrollaa
        Huh huh! kirjoitti:

        Ei todellakaan noin. Jos Tojon rotteloon pitää pistää akkuja eli ongelmajätettä painoksi niin ei siitä kyllä pidä pisteitä antaa, että kuluttaa enemmän.

        Tämä tojontilannut on selkeästi vedättäjä, ei kannata lähteä mukaan.
        Ei kukan oikeasti voi olla noin tyhmä.

        Älä ruoki trollia


      • väärin ymmärretty
        Tojon tilannut kirjoitti:

        Siis sakemannit arvostelleet maailman parhaat autot, oikeesti hei! Oiskohan kateudella tojoa kohtaan tässä osansa.

        Ams:n lukijatutkimus on tehty 16 maassa. Saksalaiset tuskin ovat kateellisia mitättömyyksille.


      • Tojon tilannut
        väärin ymmärretty kirjoitti:

        Ams:n lukijatutkimus on tehty 16 maassa. Saksalaiset tuskin ovat kateellisia mitättömyyksille.

        Euroopassa pelätään omien työpaikkojen ja talouden puolesta siitä kertoo tämä tutkimus eikä mistään automerkkien parhaimmistosta. Toyota muuten automerkkinä brändien ykkönen ja se kertoo mistä on kysymys. Lisäksi tojo on myydyin ja halutuin.


      • kansa tietää
        Tojon tilannut kirjoitti:

        Euroopassa pelätään omien työpaikkojen ja talouden puolesta siitä kertoo tämä tutkimus eikä mistään automerkkien parhaimmistosta. Toyota muuten automerkkinä brändien ykkönen ja se kertoo mistä on kysymys. Lisäksi tojo on myydyin ja halutuin.

        Hesarin tekemän tutkimuksenkin mukaan Toyotat säilyttivät parhaiten
        arvonsa. Neljä Toyotaa oli vaatimattomasti kärjessä.
        Mikään muu merkki ei ole pystynyt samaan. Ei olisi ensimmäinen kerta
        saksalaistutkimuksessa jossa vedetään kotiinpäin. Viimeisestä
        käryämisestä ei ole paljon aikaa. Kaikki muistaa.


      • Faktaakiin väliin
        kansa tietää kirjoitti:

        Hesarin tekemän tutkimuksenkin mukaan Toyotat säilyttivät parhaiten
        arvonsa. Neljä Toyotaa oli vaatimattomasti kärjessä.
        Mikään muu merkki ei ole pystynyt samaan. Ei olisi ensimmäinen kerta
        saksalaistutkimuksessa jossa vedetään kotiinpäin. Viimeisestä
        käryämisestä ei ole paljon aikaa. Kaikki muistaa.

        Hesarin "tutkimus" oli huumoritutkimus jolle jokainen täyspäinen nauroi maha kippurassa.

        Tojo on jäänyt kaikissa kunnollisisissa vertailuissa peränpitäjien joukkoon. Nyt tuossa suuressa eurooppalaisessa äänestyksessä ei päässyt listoille YHDELLÄKÄÄN mallilla.


      • Myydyin
        Faktaakiin väliin kirjoitti:

        Hesarin "tutkimus" oli huumoritutkimus jolle jokainen täyspäinen nauroi maha kippurassa.

        Tojo on jäänyt kaikissa kunnollisisissa vertailuissa peränpitäjien joukkoon. Nyt tuossa suuressa eurooppalaisessa äänestyksessä ei päässyt listoille YHDELLÄKÄÄN mallilla.

        "Eurooppalainen äänestys" saksalaisten tekemänä on yhtä luotettava
        kuin VAG:in jakopään ketju. Ovatko ketkään muut kärynneet vilpistä
        kuin saksalaiset ? Hesari ei tutkimusta tehnyt vaan teetti sen, eikä
        tekijät olleet japanilaisia. Kumpikohan tutkimus on uskottavampi?


    • hourupäälikkö

      Onko selkä kestänyt lapiotöissä vai oletko kortistossa.

    • romurauta alla

      Valitettavasti et saa Toyotan ajajana autoosi edes minimivaatikukset täyttäviä ajo-ominaisuuksia !
      Otan osaa, mutta jos haluat ajaa autoa panssarivaunun, korjaan traktorin ajo-ominaisuuksilla( anteeksi Valtra ja Fendt ), niin omapa on asiasi !

      Säälittävää lähinnä...

    • Levyseppähitsari

      Meidän firman osastopäällikkö on niin hienoperseinen äijä että puhuisi ranskaa jos osaisi ja maalaisi huuliaan jos me muut ei pidettäisi sitä neitinä. Tuokin vielä kestettäisiin mutta virman maine menee kun se ajaa jollain anjoviksella. Onneksi me asentajat ja hitsarit päätettiin ay osastomme kokouksessa että joka jätkä hommaa mersun alleensa. Näin ollaan parkkipaikalla saatu vieraiden silmissä säilytettyä yhtiön imago luotettavana ja korkealaatuisen tavaran valmistajana.

      • F30 320DA

        Jos surkean metallipajan pihalla työntekijöillä tai pääliköillä on uusia mersuja, se kertoo vain vain siitä ettei asioinnissa ole järkeä. Katteet on ns. kohdallaan.

        Yhtiön imago ei kyllä tulee autojen valinnasta kuten ei kenenkään ihmisen osaaminen ei näy autovalinnasta vaikka Terot sitä kuinka yrittää.
        Ei jonkin tietyn merkkinen auto tee kenestäkään fiksumpaa, vain se mikä sieltä suusta tulee ulos kertoo kuinka fiksu ihminen on,


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6806
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4420
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2833
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2100
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1663
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1457
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      305
      1135
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1134
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe