Salainen..

puolikkaani..

..saat hymyn huulilleni ja silmäni loistamaan. Toivon, että vaivaan ajatuksiasi yhtä paljon kuin sinä minun. Pidät minut otteessani, etkä suostu irti päästämään.

Kylmän tuulen mukaan laitan lämpimän halauksen...niin kuin viimeisessä tapaamisessamme.

18

1216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3205973045820´242+

      Kuinka kauan halauksesta on?

    • Salainen halaus

      Tähän tekstiin on helppo samaistua. Minun ja salaisen puolikkaani viimeisin halaus tapahtui puolitoista vuotta sitten. Se jälkeen kyllä muuten nähty mutta ei enää sellaisissa merkeissä.

    • you and me

      Ajatteletkohan yhtä paljon minua kuin minä sinua vaikka siitä onkin jo hieman aikaa.

      • pirusti

        Kyllä minä ainakin!  tumma ja tulinen on hyvä juttu..


      • sinä se jaksat

        hiljaiseksi mieheksi.


      • Minäkin pidän
        sinä se jaksat kirjoitti:

        hiljaiseksi mieheksi.

        pidä toivostasi lujasti kiinni.


      • ei ole enää
        Minäkin pidän kirjoitti:

        pidä toivostasi lujasti kiinni.

        mistä pitää kinni.


    • vaalea n

      Minullakin on salainen puolikas. Pitkä aika, pitkästä halauksesta. Eufoorisesta hetkestä. Voiko rakkauden määrä kasvaa enää enempää kuin tämä minussa kasvaa? Kaunista ja pyhää, silti kiellettyä.

      • Harhapolut

        Kuinka kielletty voi olla pyhää? Pyhyys on puhdasta ja viatonta.


    • Kiitos samoin

      halauksesi sai myös myös hymyn huulilleni. Tiedoksi että, kyllä vaivaat mieltäni päivittäin ; ). Lämmin ja pitkä halaus syksyn alkuun ihanalle sinisilmälle.

      • sinisilm nainen

        Missä oikea halaus? Ei näy tänään, tuskin huomennakaan. Saati viikonloppunakaan.
        Sanoja...


      • Kiitos samoin
        sinisilm nainen kirjoitti:

        Missä oikea halaus? Ei näy tänään, tuskin huomennakaan. Saati viikonloppunakaan.
        Sanoja...

        Vasta halattiin:)). Mutta jos haluat uusiksi niin onnistuu kun sovitaan. Jo ennen viikonloppua jos haluat. Hymy sun iltaan.


      • Kiitos samoin
        sinisilm nainen kirjoitti:

        Missä oikea halaus? Ei näy tänään, tuskin huomennakaan. Saati viikonloppunakaan.
        Sanoja...

        Eipä tainnut olla mulle, kun ei ole viestiä kuulunut. Toivottavasti saat kaipaamaltasi tuon halauksen :).


      • - sinisilmäinen -

        Haluksia
        hymy
        eräälle ajatusten valtaajalle :)

        vaikka viime halauksesta onkin aikaa .. ei se ole unohtunut!


    • wefkopeaekfw

      Joo joo salainen sitä ja salainen tätä. Sinä ja sun fantasioinnit. Koko tän hässäkän aikana oon oppinu tuntemaan sun ajatuksenjuoksus läpikotaisin ja tiedän ettet tule koskaan mitään haluamaan. Kunhan fantasioit koska saat siitä jotain mielihyvää. Yksin sä haluat olla, et oo sinut itsesi kanssa enkä tiiä tuutko koskaan olemaankaan. Ilmottele irl sitten jos koet niin olevan mutta älä jaksa kaipailla missään palstoilla ku mä oon oikea ihminen enkä mikään halityyny johon voit purkaa patoumas (varsinkin ku livenä purat sitä hellyyttä melkein kaikkiin muihin paitsi muhun).

      • EnKetäänKoskaan

        Vähän metsään, mutta ymmärrän yskän. Voi sua...mustasukkasuus on aika luotaantyöntävä ominaisuus muutes ;)


    • Halaus on hyväksi :)
    • toinen puolisko

      Kuin myös saat hymyilemään. Rakastan sua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4773
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      95
      4572
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      620
      4184
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3147
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2691
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2213
    7. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      221
      2163
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      347
      2163
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1775
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1502
    Aihe