APUA NOPEESTI PRKELE!

jerppuu

mitä mun pitäis tehdä tai sanoa mun muijalle että tekis abortin? en ole valmis isäksi ja en ymmärrä miten se mun muija voi tulla raskaaks vaikka syö e-pillereitä ja käytettii kortsuu?! jos sanon sille et "tee abortti" nii se suuttuu koska hän halusi mukulan mutta mä en. oon aina ollu kavereist se kovin jätkä ja porukoist se ketä saa muijat mut se o sit mennyttä niis kaveriporukois jos tulee mukula elämää. ei ryyppy reissui frendie kaa tai mtn. kertokaa mite voi olla mahollista tulla että muijani on raskaana ja miten sanon sille että tekee abortin? yleensä sanon suoraa mutta en haluu menettää mun muijaa nii miten sanoisin sen sillee hienovaraisesti?

12

128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • janitaaaaaa

      ikää oli? (: sano sille vaa "en oo vamis isäks et tee se abortti" ja jos tyttöystäväs halusi lapsen nii voi olla että on jättäny pillerit syömättä ja teille on voinu kondoomi pettää. ja jos tyttöystäväs ei ymmärrä sua että et oo valmis iskäks nii sit voit sanoo "hoida itte lapses sitte" (:

      • jerppuu

        15 ja oon syntyny vuonna 1998. en haluu sitä mukulaa. sanon sille muijalle huomenna et mä en aijo olla sen lapse elämäs sit hetkeekää et valitse, mä vai mukula.


      • provoprovoprovo...
        jerppuu kirjoitti:

        15 ja oon syntyny vuonna 1998. en haluu sitä mukulaa. sanon sille muijalle huomenna et mä en aijo olla sen lapse elämäs sit hetkeekää et valitse, mä vai mukula.

        Mieti sanojasi kymmenen vuoden päästä.


    • mnmnm

      kuules jerppu, et voi sanoa noin tyttöystävälles. se on vaikeetä päättää kahen tärkeen asian/ihmisen välillä. jätä se tyttö jos et kestä sitä että pitää lapsen. ja onko näin että tyttö ei halua tehä aborttia? kuinka vanha tämä tyttö on?

      • jerppuu

        -00/14 ja tämän hänen iänki takii haluan että hän tekee abortin! olen sitä mieltä että hän ei ole hyvä mutsi täs iäs ku mäkää en oo kunno faija täs iäs


    • Hieman ihmeel touhua

      Kannattaa käyttää ehkäisyä jos ei halua lapsia. Käytä kortsua jos et voi luottaa naiseen.

      Jos isä ei halua lasta elämään, kukaan ei voi pakottaa. Elatusmaksut silti on otettava huomioon. Mutta vanhaa elämäntapaa voi jatkaa jos haluaa. Jos siis ei halua olla oman lapsensa elämässä mukana.

      Toisaalta ei se nainenkaan voi yksin tehdä päätöstä lapsen hankkimisesta jos toinen ei halua. Nainen on omalla vastuulla jättänyt e-pillerit pois ja ei sillä periaatteella voi pakottaa toista perustamaan perhettä.

      Kyllä sun on kerrottava nyt hyvissä ajoin ettet halua lasta, jos toinen on epätietoisuudessa. Se toinen jää hyvin yksin ja on rankkaa yksinhuoltajana jos uskottelet vaan että aiot olla mukana kuvioissa. Se se vasta epäreilua on, vaikkei naisesikaan käytös ole mitenkään kovin reilua ollut.

      • Lisäys

        Jos olet nuori, etkä koe olevasi valmis isäksi, älä ala isäksi. Mutta kerro se tytölle. Nyt heti että ehtii tehdä omat ratkaisut sen suhteen.


      • jerppuu
        Lisäys kirjoitti:

        Jos olet nuori, etkä koe olevasi valmis isäksi, älä ala isäksi. Mutta kerro se tytölle. Nyt heti että ehtii tehdä omat ratkaisut sen suhteen.

        kerroin sille etten oo valmis faijaks ja se sano et pitää sen


    • ....

      Voi onnetonta...

    • Avaus on kukkua

      Jos lapsityttöystäväsi syö pillereitä ja olet käyttänyt kondomia, niin raskauden mahdollisuus on täysin mahdoton yhtälö. Uusimpien tutkimusten mukaan nainen on hedelmällisin yli 30 vuoden iässä, joten tämän vuoksikin epäilen vahvasti, että lapsityttöystäväsi on keksinyt sinulle hauskan pilan.

      • yksivaa

        minä syön e-pillereitä ja käytin kortsua kun panin yhen jätkänkaa ja tänään kerroin tästä äitille ja hän sanoi että abortti on tehtävä halusin tai en. mene lukemaan sellainen pätkä täältä kuin "ehkä raskaana, olen 14-vuotias ja panin yhden jätkänkaa (poika 16vuotias) noin se alkaa,


      • Avaus on kukkua
        yksivaa kirjoitti:

        minä syön e-pillereitä ja käytin kortsua kun panin yhen jätkänkaa ja tänään kerroin tästä äitille ja hän sanoi että abortti on tehtävä halusin tai en. mene lukemaan sellainen pätkä täältä kuin "ehkä raskaana, olen 14-vuotias ja panin yhden jätkänkaa (poika 16vuotias) noin se alkaa,

        Höpö höpö


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1955
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1650
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe