Niinhän se Jumala myös teki !!

P mies

Se koetteli rakkautemme syvyyttä ja kestävyyttä kaiken vakavan avulla. Mutta se ei ole ainoa, jota se teki. Mikään ei kestä ikuisesti, paitsi rakkaus. Ja siis koettelemus on ohi, kohdatkaamme.

38

629

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koettelemus?

      Milloin kohtaamme?

    • qekkis

      sano se hänelle!!

      • P ( M )

        Hän ilmoittaa signaalilla.


      • edell
        P ( M ) kirjoitti:

        Hän ilmoittaa signaalilla.

        Folio hattu päässäkö, vai millä ihmeen signaalilla?


      • h (n)
        P ( M ) kirjoitti:

        Hän ilmoittaa signaalilla.

        Hauska. :))


      • R2D2 quotes
        P ( M ) kirjoitti:

        Hän ilmoittaa signaalilla.

        Boing Boing skräts Beep Bloop Blop Bleep Boop skriiiiiiiik.....


    • uhygt

      En menisi luottamaan Jumalaan mikään ei ole ohi ennenkuin elämä on lopullisesti
      ohi koettelemuksilla on myös ikäviä psykologisia seuraamuksia jotka eivät poistu sielusta koskaan mutta sehän ei Jumalaa kiinnosta vain ja ainoastaan kivun tuottaminen tuo hänelle mielihyvää käyttäen opetuksia ja koettelemuksia verhona todelliselle minälleen.

      • Jumalan mitta

        Älä puhu jos et tiedä. Jumala on Rakkaus ja rakkauden syvyys ja vahvuus mitataan eri mitoilla kuin ihmiset mittaa maanpäällä.


    • wsdrgg

      Voisitko vielä kertoa miksi piti koetella? Mihin sellaista tarvitaan? Mitä hyvää siitä sitten seurasi?

      • p m

        Rakkauden syvyys ja pitkäaikaisuus punnitaan ts. annetaan mahdollisuus rakastaa vaikka se on olosuhteiden vuoksi vaikeaa. Se syventää entisestään lujaa rakkautta ja tuntuu mahtavalta. Entistä mahtavammalta. Lisäksi he oppivat luottamaan toisiinsa nykyistä ja tulevia elämiä varten. Saavutettu rakkaus ei katoa tai haalistu. Pinnallinen rakkaus voi muuttua jopa vihaksi.


      • h (n)
        p m kirjoitti:

        Rakkauden syvyys ja pitkäaikaisuus punnitaan ts. annetaan mahdollisuus rakastaa vaikka se on olosuhteiden vuoksi vaikeaa. Se syventää entisestään lujaa rakkautta ja tuntuu mahtavalta. Entistä mahtavammalta. Lisäksi he oppivat luottamaan toisiinsa nykyistä ja tulevia elämiä varten. Saavutettu rakkaus ei katoa tai haalistu. Pinnallinen rakkaus voi muuttua jopa vihaksi.

        Mahtavaa pohdintaa. Minä haluaisin luottaa häneen täysin mutta en uskalla ihan täysin. Jos hiljennyn ja "ajattelen" vain tunteella jokin minussa on varma että voin luottaa häneen ( ja hänen rakkauteensa) mutta sitten järki potkii vastaan.


      • tämmönen ongelma
        p m kirjoitti:

        Rakkauden syvyys ja pitkäaikaisuus punnitaan ts. annetaan mahdollisuus rakastaa vaikka se on olosuhteiden vuoksi vaikeaa. Se syventää entisestään lujaa rakkautta ja tuntuu mahtavalta. Entistä mahtavammalta. Lisäksi he oppivat luottamaan toisiinsa nykyistä ja tulevia elämiä varten. Saavutettu rakkaus ei katoa tai haalistu. Pinnallinen rakkaus voi muuttua jopa vihaksi.

        Yksikään ihminen maailmassa ei ole niin hullu että suhun p m luottaisi.


      • lumisateessa
        p m kirjoitti:

        Rakkauden syvyys ja pitkäaikaisuus punnitaan ts. annetaan mahdollisuus rakastaa vaikka se on olosuhteiden vuoksi vaikeaa. Se syventää entisestään lujaa rakkautta ja tuntuu mahtavalta. Entistä mahtavammalta. Lisäksi he oppivat luottamaan toisiinsa nykyistä ja tulevia elämiä varten. Saavutettu rakkaus ei katoa tai haalistu. Pinnallinen rakkaus voi muuttua jopa vihaksi.

        Tuo on äärimmäinen yhteys. Itse olen kohdannut miehen joka on ikäänkuin edellisestä elämästä. Tunnen hänen katseensa selässäni, tunnen hänen sanomattomat sanansa, tunnen hänen tunteensa. Tuntuu niin erikoiselta, mutta tiedän hänen tietävän pääni sisälmykset ;) Niin sairasta ja hullua, mutta ei voi kieltää. Ja olen ihan täysjärkinen ihminen. Se on suorastaan ärsyttävääkin, mutta hän on kuin minä, mutta mies.


      • h (n)
        tämmönen ongelma kirjoitti:

        Yksikään ihminen maailmassa ei ole niin hullu että suhun p m luottaisi.

        Olen päättänyt että luotan Pasiin. ;)


      • Pasinne
        h (n) kirjoitti:

        Olen päättänyt että luotan Pasiin. ;)

        Kaikki naisenihan muhun luottavat. Kerron mitä haluatte kuulla ja kiskotte heti pöksyjä pois, mars jonoon, käsittelen teidät joko yksi kerrallaan tai monta yhtä aikaa, vetelen paljaalla.


      • er4
        h (n) kirjoitti:

        Olen päättänyt että luotan Pasiin. ;)

        sun vuoro laittaa viestiä!


    • ElämäOnKuinUni

      Lisäksi kaiken tarkoitus, kun on saavuttaa tietty aste syvässä rakkaudessa, niin koetus tarvitaan. Syvin rakkauden aste saavutetaan yhdistymisessä Jumalaan, joka on Rakkaus, muu on harhaa.

      • yhdisthtään vaan?

        Jaahas tässäkin on sitten eri koulukuntia. Osa pitää useampia Jumalia ja osalla on yksi.


    • wwwwr

      Jumala koettelee niin kauan kunnes murrut ja toteaa sitten ivalliseen sävyyn voi voi olisitpa kestänyt vielä sekunnin niin olisit selvinnyt ei minulla ole nyt muuta mahdollisuutta kuin lähettää sinut H..vettiin.

      • helvetillinen meno

        Kaksinaamaisuus on ihastuttava piirre ihmisessä.


      • Mikä riipoo....

        wwwwr....lle. Ei sellainen ole Jumala vaan antikristus joka ivailee. Älä anna hänen johdattaa sinua harhaan. Oikea Jumala on armollinen ja rakastava, kuvailemasi vastakohta.


    • dffgh

      Eikös olekin tiesitkös että aika suuri osa johtajista ovat kaksinaamaisia en tietenkään väitä että kaikki mutta se vaatii kaksinaamaisuutta kertoa ihmisille kaiken olevan kunnossa kun samaan aikaan vedet ja ilmasto saastuvat ja työntekijöille tulee terveydellisiä haittoja jotkut lääkäritkin puhuvat palturia taloudellisen hyödyn takia. Vaakakupissa painaa paljon enemmän se että ihmiset työllistyvät kuin se onko työstä oikeasti jotain hyötyä yhteiskunnalle vai tekeekö enemmän hallaa.

      • RappioMaailma

        Olen samaa mieltä kanssasi dffgh. Mutta mitä asialle voisi tehdä.


      • kjjhhg
        RappioMaailma kirjoitti:

        Olen samaa mieltä kanssasi dffgh. Mutta mitä asialle voisi tehdä.

        Kuluttaa vähemmän? Ostaa vain sen mikä on tarpeellista eikä osta mainosten tai myyntipuheiden perusteella.


    • ute lias

      Koettelemus on siis ohi, onko aloittaja jo kohdannut hänet?

    • ....

      Ei minun koettelemus ainakaan ole ohi en ole nähnyt mitään siihen viittaavaa vai onko koettelemukset ohi vain kahdelta? Eikä koettelemukseni oikeastaan voikaan olla ohi ennenkuin olen poissa.

    • sddfg

      Anteeksi jos joku uskovainen loukkaantui kirjoituksistani en vain koskaan ole nähnyt sitä rakkauden jumalaa olen nähnyt vain alati koettelevan demonin joka ei koskaan lopeta.

      • Rakkaudella

        Mitäpä jos rukoilisit Jumalalta että hän näyttäisi sinulle rakkauden kasvonsa.


      • asdfdfrfg
        Rakkaudella kirjoitti:

        Mitäpä jos rukoilisit Jumalalta että hän näyttäisi sinulle rakkauden kasvonsa.

        Sehän se juuri epäilyttääkin että täytyy rukoilla/kerjätä eikös todellisen rakkauden pitäisi toimia ilman rukoilemista siis jos oikeasti välittää?


    • P M

      Rakas, lue sähköpostisi. Tiedät kuka 25.9 kirjoituksen kirjoitti (todennäköisesti pari muutakin) kuten myös vastauksen siihen. Hänkin tietää että kaikki on minun ja hänen osalta ohitse eikä kestä sitä. En kirjoita tänne enempää.

      • 1 3

        Miksi sä täällä kirjoittelet?
        Eikä aikuiset kirjoita tekstiviestein toisilleen, tai soittele.
        Tän foliolaitoksen avulla mikään ei mene perille....


      • 1 3
        1 3 kirjoitti:

        Miksi sä täällä kirjoittelet?
        Eikä aikuiset kirjoita tekstiviestein toisilleen, tai soittele.
        Tän foliolaitoksen avulla mikään ei mene perille....

        Eikä=Eikö... kirjoittaa...


      • E.M

        joo mä luin. Jotenki arvasin. Sitä kimppakivaa mäen voi sulatta. lesboilla kyllä sä saat mutta jos joku körmy pumppaa sua pimppaan ja toinen pipariin samalla, niin se menee vähän liian pitkälle. onohdetaanko koko suhde ny. voin mä sulle teekupinlaittaa, jos halua jutella vielä...


      • okye

        mä en luovu. mä rakastan enemmän ku sä vitun lutka.


      • multa tuleekohta

        ajattelen sinua pian.


    • mä vaan

      Niin eikö olisi jo aika. Olihan se aikamoinen koettelemus.

      • Ap ...

        Samaa mieltä.


    • nipsu ja muumipeikko

      Uskovaiset on pelottavia persoonia. Ihmisiä joiden toiminnan motiiveina on pelon, syyllisyyden ja häpeän karkoitus. Rukoillaan ja puhutaan anteeksiannosta. PASKAT. ..Ja haluavat uskoa kun eivät enempään kykene. ..ja kykenevät vaikka mihin kauheuksiin, uskonsa oikeuttamina ja/tai sen vuoksi. Luulevat tietävänsä. Eivät tiedä luulevansa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      275
      2929
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      76
      1528
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1260
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1190
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1067
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe