mitä ajattelee isä..??

??????????????????

Mitä ajattelee isä joka on jättänyt entisen perheen ja lapsensa,, mitä ajattelet entisestä perheestäsi.. mitä he merkitsevät sinulle ?? perustat uutta perhettä ja uusia suhteita.. mitä ajattelet vanhasta perheestäsi ja kuinka paljon kannat vastuuta heistä, jotka jätit? kerro!

110

280

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skskk

      Tavoitteeni on että maksan minimin .. ja että pääsen elämään tätä uutta elämää. häiriöttä!! ja ilman turhia maksuja.. ex hoitakoon asiansa,, !! j Maksakoon lastensa elämän.. en tykkää hyväksikäyttäjistä..me eronneet isät ollaan aina niin huonossa asemassa.. exät yrittää käyttää meitä kaikin keinoin hyväksi.. kun ne ei osaa alkaa uutta elämää niin kuin me .. eronneet miehet.. kunnialla.. !!

    • minun lapseni

      Tottakai minä omista lapsistani huolen pidän. Miksi en pitäisi, ovathan he minun lapsiani ovat ja tulevat aina olemaan.
      Minulla on nykyisen vaimoni kanssa pieni vauva ja hän on yhtä tärkeä kuin entisestä liitostani olevat lapset.

      Lasten äiti ei enää merkitse minulle mitään. Hän on lasten äiti ja siinä kaikki.

      Lapset käyvät luonamme sopimuksen mukaan ja pyrin muulloinkin olemaan heidän kanssaan mahdollisimman paljon.

      Olemme kaikki yhtä perhettä. Myös vaimollani on entisestä liitosta yksi lapsi ja hän asuu meillä.

      Tottakai silloin tällöin tulee jotaain pientä kränää mutta sen olemme selvittäneet puhumalla avoimesti asioista.

      • voi eikä!

        .. aika naisellinen vastaus.. taitaa olla aloittajan laatima itselleen...


      • minun lapseni
        voi eikä! kirjoitti:

        .. aika naisellinen vastaus.. taitaa olla aloittajan laatima itselleen...

        Eikä ole. Miten niin aloittajan. Saattaapi tuntua,ja saattaapi olla tuntumattakin. Olen vaan tottunut paljon kirjoittamaan. Nytkin töissä kirjoitin nettipalstalla kahvitunnilla.

        Kyllä minä mies olen ja lapsia on ja vaimo.Ai niin ja vieläkin töissä ja netissä.


      • aika sairasta
        minun lapseni kirjoitti:

        Eikä ole. Miten niin aloittajan. Saattaapi tuntua,ja saattaapi olla tuntumattakin. Olen vaan tottunut paljon kirjoittamaan. Nytkin töissä kirjoitin nettipalstalla kahvitunnilla.

        Kyllä minä mies olen ja lapsia on ja vaimo.Ai niin ja vieläkin töissä ja netissä.

        BINGO!!! Niin aattelinkin nainen kirjoittaa miehenä ja vastaa itselleen!


    • .........

      Hmmm. Mitä sinä ajattelet siitä että erosin vain ja ainoastaan vaimostani ja lapsiani tapaan minun omassa kodissa oman vaimoni kanssa ja vain tapaamis sopimuksen mukaan ex vaimosta huolimatta.
      Ja velvollisuudet ex vaimoani kohtaan on vain elatusapu lapsista.
      Ps. Jollei elatus sopimus toimi/päde niin ole valmis yksinhuoltajaksi siis valmis purkamaan yhteishuolto sopimus.

      • ooooooooo

        aika tärkeä kysymys,, nimittäin lähes kaikki eroaa,, kysymys onkin,, että miten isä hoitaa hommansa. ja suhteensa lapsiinsa eron jälkeen.... hänellä on mahdollisuus luistaa,, tóisinkuin äidillä.. !!


      • .........
        ooooooooo kirjoitti:

        aika tärkeä kysymys,, nimittäin lähes kaikki eroaa,, kysymys onkin,, että miten isä hoitaa hommansa. ja suhteensa lapsiinsa eron jälkeen.... hänellä on mahdollisuus luistaa,, tóisinkuin äidillä.. !!

        Kyllä moni tosi moni ex vaimoista pyrkii estämään isän ja lasten tapaamiset isän luona ja pyrkii vielä eronkin jälkeen hallitsemaan ex miestään lapsilla kiristämällä.


    • pete ja pikkumies

      Niinkö luulet. Meidän perheessämme luisti äti. Läksi toisen miehen mukaan ja lapsi jäi minulle. En aio luistaa isän vevollisuuksista, toisin kuin äiti. Ei halua tavata edes omaa lastaan.
      Minulla on uusi tyttöystävä ja poika on jo tykästynyt häneen. Katsotaan mitä tästä tulee.

    • semmosta peliä

      Pakkohan se oli jättää perhe kun vaimo halus mut ulos talosta. Vei lasten varjolla kaiken mikä vietävissä oli. En jaksanut tapella vastaan ja jäin ihan tyhjän päälle.
      Kun oli mieli maassa jo konkurssin takia niin velat paino päälle ja eukkokin jätti. Kaikki oli pantu lasten nimiin niin pystyi ottamaan kaiken mahollisen. Sillon pysty vielä tekemään niin.
      No kuiteskin pääsin jotenkin elämän syrjästä kiinni elatumaksut maksoin miten jaksoin.
      Ex ei antanut tavata lapsia ja masentunut ja väsynyt kun olin en jaksanut panna vastaan.
      Nyt oon avoliitossa ollut vuosia jo toisen kanssa ja elämä on alkanut näyttää valosenpaa puolta. Lapsia olen nyt tavannut kun he ovat aikuisia mutta ne lapsuusvuuet jäi väliin. Se oli ex,vaimon tahto se.

    • ölvs

      joo ,, 2 prosenttia on näin että vaimo haluaa lähteä,, olis kiva kuulla sellaisten miesten mielipiteitä,, jotka jätti perheensä ,, lapset ja vaimon,, ??

      • semmoista meillä

        Meillä ulkopuolinen rikko perheemme, ja siitä alkoi kitkuttelu. Takasin on itkenyt monet kerrat, mutta nauramme emmekä huoli. Toinen nainen vei ja nyt silläkin on jo uusi... näin pilasi monen elämän...


      • kaduttaa
        semmoista meillä kirjoitti:

        Meillä ulkopuolinen rikko perheemme, ja siitä alkoi kitkuttelu. Takasin on itkenyt monet kerrat, mutta nauramme emmekä huoli. Toinen nainen vei ja nyt silläkin on jo uusi... näin pilasi monen elämän...

        Rakastan uutta vaimoani yli kaiken, onneks pääsin exästä eroon!, hullu mikä hullu. En pidä häntä edes lapsieni äitinä. Vaimoni on enemmän äiti kuin exä. Kaikkee sitä on tullut tehtyä ennen. Kaduttaa vieläkin. Voi jospa olisin saanut kaikki lapseni nyxän kanssa, ois kaikki paremmin


      • ..........
        semmoista meillä kirjoitti:

        Meillä ulkopuolinen rikko perheemme, ja siitä alkoi kitkuttelu. Takasin on itkenyt monet kerrat, mutta nauramme emmekä huoli. Toinen nainen vei ja nyt silläkin on jo uusi... näin pilasi monen elämän...

        Taas kuvittelet lissu vai oletko onnen ydin perhe tai mikä status nyt on päällä sinä multipersoona vai oletko se äidin kuvatus... ...kuka tullaisen luokse haluaa kun kerran on päässyt eroon luulempa että itse olet rukoillut häntä takaisin... ...turhaan aivan turhaan


      • en koskaan
        .......... kirjoitti:

        Taas kuvittelet lissu vai oletko onnen ydin perhe tai mikä status nyt on päällä sinä multipersoona vai oletko se äidin kuvatus... ...kuka tullaisen luokse haluaa kun kerran on päässyt eroon luulempa että itse olet rukoillut häntä takaisin... ...turhaan aivan turhaan

        Muija mokas omalla persoonallaan lapsien perheen, narsisti kun oli, en voinut eläö semlosessa liitossa. Onneks löysin toisen naisen jonka kanssa elåmä on rauhallista ja tasq-painoista. Olemme molemmat toistemme lapsille ainoita isiä ja äitejä, exät on menneisyyttä. Uusi ihana perhe, josta en ikinå luopuisi.


    • Etän julmuus

      Totuus vain on se, että lapset ennen pitkää harventavat käyntejään etävanhemman luona, jos tämä asuu sellaisen matkan päässä, että lapset eivät olla sillä aikaa kavereiden kanssa, eivätkä kaverit voi tulla etävanhemman luokse.

      Ei siinä aina ole äiti esteenä, lapset tarvitsevat elinpiirinsä jossa on koti ja kodin lähellä ovat kaverit.
      Tässä te etävanhemmat menetätte paljon ja samoin lapsenne, se yhteys kuolee olosuhteiden pakosta.
      Teidän tulisi ymmärtää lapsen tarpeet, eikä laittaa omien niiden yläpuolelle.

      Jos ajattelette, että lapsen tulisi palvoa teitä, se on tosi väärin, lapsi tarvitsee todella elinpiirinsä. JOs lapsi joutuu parin viikonlopun verran aina olemaan kuukaudessa erossa kavereista, on myös kaveri ilman tätä lasta ja hän voi tehdä sen, että etsii kaverit, jotka ovat paikalla myös jatkuvasti.
      Näin te olette saaneet lapseltanne pois sen kaverinkin, joka olisi ollut hänelle suorastaan elintärkeä asia.

      Koettakaa aina järjestää asumisenne niin, että lapsi pystyy elämään kavereiden kanssa myös teidän tapaamisen aikaan ja sehän tarkoittaa että vanhempien uudet kodit ovat hyvin lähekkäin.
      Olisiko aika jo eron jälkeen ajatella omia lapsiaankin eikä täällä urputtaa että ei anneta tavata.

      Tässä lähellä on uusperhe, jossa isän ja äidin koti ovat lapsen käytettävissä ihan joka päivä ja se näkyy lasten kasvoilta , heillä on vanhemmat vaikka ovatkin eronneet, voivat nähdä vaikka joka päivä.

    • Oskari olematon

      Entinen perhe oli paras! Harmittaa että annoin vallan vieraalle naiselle, nyt kadun syvästi ja tahdon entisen perheeni takasin, mutta eivät ota, saan syyttää itseäni ja vierasta naista.
      Että pitää olla tollo, ei kannata lähtä suutuspäissään saunailtoja viettämään sitä saa kaduta loppuelämäni.

      Haluane entisen perheeni takasin.

      • Lissu haluane

        Lissu on tänään taas mies, nyt oskari......
        Haluanetko .....


      • oi, voi, Öskar

        Voi, voi, Oskarikultmussu. Kuule miten sinä uskalsit lähtee sauniltaa ilman Lissua. Miten sinä uskalsit. Oli muuten sulta rohkea veto. Mutta nyt se kotihirviö ei päästä sinua kotiin. Nyt sulta Oskari meni talot ja tavarat. Voi,voi,Oskari. Sitä ei passaa nousta tuota Lissua vastaan siitä ei kunnian kukko laula Oskari.
        Mutta Öskar pieni, valo näkyy tunnelin päässä. Siellä sulle oma tupa ja oma lupa, ei kaulinta ei puukkoo Öskar.Vielä se päivä paistaa Öskar


      • lissoskar

        Ite olet Lissu-Oskari syyllinen kaikkeen.


    • uudet suhteet syylli

      Kaiken pilaa vanhempien eron jälkeen vanhempien uudet suhteet. Se on todistettu niin monen suulla, että niin moni ihminne ei voi olla näärässä samasta asiasta.

      • lissu miehenä

        Ei oo ihme että exä jätti lissun, kun on välillä mies ja nainen, exä halusi varmaan heteron. Ei exä halua puppelia, onneks tajus lähtee, ei tiedä mitä siinä huushollissa olis tapahtunut, puppeleita pirtti täys, olisivat voineet seota lapsiinkin. Tai eihän sitä tiedä vaikka olisivat jo seonneet.


      • parenpi ero

        Mitää, pitäiskö siihen huonoon suhteesees jäädä, joka voi olla jo alusta saakka tuhoon tuomittu, märehtimään. Lapset siinä kärsii kun vanhemmat riitelee, pitää mykkäkoulua ja kaikesta ollaan erimieltä. Kyllä siinä sivussa oppii yhtä ja toista elämästä siis lapset.


      • PuP. Peli
        lissu miehenä kirjoitti:

        Ei oo ihme että exä jätti lissun, kun on välillä mies ja nainen, exä halusi varmaan heteron. Ei exä halua puppelia, onneks tajus lähtee, ei tiedä mitä siinä huushollissa olis tapahtunut, puppeleita pirtti täys, olisivat voineet seota lapsiinkin. Tai eihän sitä tiedä vaikka olisivat jo seonneet.

        Nii puppeli. Ei se halunnut sitä Peliä.


      • vai niin.

        "moni ihminne ei voi olla näärässä"

        ...Just...


      • lissun suu jauhaa

        Ei niitä suita kovin montaa ole näkynyt. Joten näärässä olet.


    • teinien faija.

      Kannan täyden vastuun lapsistani, jotka asuvat kanssani, lapset tapaa äitiään jokatoinen vl.
      Exästäni en välitä ja hän tietty aikuisena naisena elää omaa elämäänsä uuden miehensä kanssa.
      Uutta perhettä ei minulla vielä ole, mutta tyttöystävä löytyy.

    • Arvot järjestykseen

      Kyllähän uusia suhteita saa olla ja useimmilla onkin. MUTTA... ei pidä tupata asumaan uuden kumppanin kanssa, lapset kärsii siitä AINA, vaikka mitä yritätte itsellenne uskotella. Jos yhteishuoltajuus on toimiva, uuden kumppanin kanssa peuhaamisen voi jättää omille lapsivapaille. Kaikkea ei voi saada... jos lapsiperheen ero ei ole estettävissä, sen jälkeen täytyy järjestää asiat ensisijaisesti lasten kannalta parhain päin. Uusien kumppanien tulee olla toissijaisia.

      • mmmmmmm mmmm

        Viii, arvot järjestykseen, Ai sä kuvittelet että kun isä vaikka viskataan pellolle se ei saisi ottaa uutta kumppania jonka kanssa alkaa asumaan.

        Meinaatko että se isukki on aina käytettävissä sulle kun vain vihellät, jos sillä ei ole asuinkumppania. On se kumma kun mies ei saisi jatkaa elämäänsä olla vain sun määräysvallassa.

        Sepäs siinä on. Olet kateellinen jos mies on onnellinen toisessa liitossaan ja vielä jos heille lapsia sattuisi tulemaan. Sehän se saa sappesi kiehumaan.


      • heheee
        mmmmmmm mmmm kirjoitti:

        Viii, arvot järjestykseen, Ai sä kuvittelet että kun isä vaikka viskataan pellolle se ei saisi ottaa uutta kumppania jonka kanssa alkaa asumaan.

        Meinaatko että se isukki on aina käytettävissä sulle kun vain vihellät, jos sillä ei ole asuinkumppania. On se kumma kun mies ei saisi jatkaa elämäänsä olla vain sun määräysvallassa.

        Sepäs siinä on. Olet kateellinen jos mies on onnellinen toisessa liitossaan ja vielä jos heille lapsia sattuisi tulemaan. Sehän se saa sappesi kiehumaan.

        Aina kun kuuluu kauhea huuto lapsen etu! lapsen etu! ... siellä on katkera yh-äityli tai vähintään yhtä katkera pois potkittu mies.


    • Jaakko ketkumies

      Ei mikään vaihtamalla parane paitsi auto.

      • ........

        Kyllä paranee ja kaikki kun pääsee narsisrista eroon. Ja miksei muutettais yhteen jos parisuhteessa ollaan... ...kannattais parantaa hiukan skitsofreniaa ennen kun soveltaa muihin omaa paska elämää


      • ohjaustehostin vielä
        ........ kirjoitti:

        Kyllä paranee ja kaikki kun pääsee narsisrista eroon. Ja miksei muutettais yhteen jos parisuhteessa ollaan... ...kannattais parantaa hiukan skitsofreniaa ennen kun soveltaa muihin omaa paska elämää

        Meillä on uusi auto, vanha ei menny katsastuksesta läpi, jätti tielle, valitti ja vei öljyä, kolhuja, pelleissä lommoja jne. Nyt uusi auto, vähän käytetty, parhaat kilometrit edessä, sisäänajettu, huolloissa käytetty, siisti sisältä. Kyllä kelpaa ajella.


      • ei kestä naama

        Paranee, ei ole kivaa olla väkivaltaisen alkoholistin kaa.


      • pahki
        ohjaustehostin vielä kirjoitti:

        Meillä on uusi auto, vanha ei menny katsastuksesta läpi, jätti tielle, valitti ja vei öljyä, kolhuja, pelleissä lommoja jne. Nyt uusi auto, vähän käytetty, parhaat kilometrit edessä, sisäänajettu, huolloissa käytetty, siisti sisältä. Kyllä kelpaa ajella.

        Varo vaan ettet aja kolaria .


    • siivooja olla pitää

      Kurjaa jos joku rikkoo perheen, ei siitä mies tykkäa mutta jos rakas vaimo heittää pihalle, niin pakkohan se ottaa kuka tahansa, jotta saa puhtaita vaatteita ja siivooja itselleen, joskus ne tytönhupakot vaan on niin narutettavissa, vähän kun lirkuttelee, saalis on siinä... mutta sydän on aina rakkaassa vaimossa ja lapsissa...

      • .............

        Ei kyllä sellanen ihminen ole rakas josta erotaan... ...ja sinä ääliö voit lopettaa mantrasi perheen rikkojasta! Esim. Erosin vaimostani ihan omasta tahdosta eikä siinä ollut kolmansia osapuolia ja nykyisen tapasin vasta n.4vuotta eron jälkeen enkä siinä välissä seurustellut kenenkään kanssa... ...ex vaimoa en ole koskaan päästänyt meille en edes pihaan !


      • jhjhjj

        ""Kurjaa jos joku rikkoo perheen, ei siitä mies tykkäa mutta jos rakas vaimo heittää pihalle, niin pakkohan se ottaa kuka tahansa...""

        Niinpä. Se mies on syytön kaikkeen. Ei hän vapaaehtoisesti riisunut housuja jalastaan ja työntänyt penistään vieraaseen naiseen, vaan hänet pakotettiin siihen väkivalloin. Eikä hän todellakaan tykännyt siitä, ei missään nimessä! Hyi hyi, kamalaahan sen on täytynyt olla!

        Ja niin rakas oli se vaimokin, että tuntui aivan suurelta vääryydeltä harrastaa väkipakolla seksiä vieraan naisen kanssa, ja vieläpä lähteä tämän matkaan.

        HALOO!
        Älä jaksa olla idiootti.


      • .....
        jhjhjj kirjoitti:

        ""Kurjaa jos joku rikkoo perheen, ei siitä mies tykkäa mutta jos rakas vaimo heittää pihalle, niin pakkohan se ottaa kuka tahansa...""

        Niinpä. Se mies on syytön kaikkeen. Ei hän vapaaehtoisesti riisunut housuja jalastaan ja työntänyt penistään vieraaseen naiseen, vaan hänet pakotettiin siihen väkivalloin. Eikä hän todellakaan tykännyt siitä, ei missään nimessä! Hyi hyi, kamalaahan sen on täytynyt olla!

        Ja niin rakas oli se vaimokin, että tuntui aivan suurelta vääryydeltä harrastaa väkipakolla seksiä vieraan naisen kanssa, ja vieläpä lähteä tämän matkaan.

        HALOO!
        Älä jaksa olla idiootti.

        Joskus se puoliso on niin kamala dominoiva narsisti ettei siinä tarvita ulkopuolisen apua että lähtee omasta kodista ja jättää perheen.


    • nettimaakari

      Kyllä jaksaa,jaksa,jaksaa. Tuskin siellä on lapsiakaan, kun päivästä toiseen jauhaa samaa, koko ajan. Tai jos on niin lapsoset istuu hiljaa rivissä kun äiti on netissä töissä.

    • rikkojat vastuuseen

      Mitpä tuossa voi ajatella, jos joku perheen rikkoo? Kyllä se on niin paha asia, ettei sille ole selitystä, halveksuntaa ja tekijällä häpeää.

      Kuinka moni mies edes ajattelee tekevänsä uusia lapsia kun ei ole osannut entisistäkään huolehtia, kyllä luulen että se ihminen joka miehen perheen on rikonut, tekee lapsia ihan oman pään mukaan mieheltä kysymättä, oho mä oon raskaana... ja m ies uskoo... niin, helppo saada mies maksamaan lapsita joita hän ei ole halunnut.

      • ........

        Usko jo ettei kolmatta tarvita jos kaltaisestasi noita akasta eroaa !


      • kaljaa vaan pitää sa
        ........ kirjoitti:

        Usko jo ettei kolmatta tarvita jos kaltaisestasi noita akasta eroaa !

        Suurin syy perheiden hajoomiseen on kun vieras ihmein rikkoo perheen ktkerana.

        Se vaan on heistä kivaa kun isä hylkää laoset ja unohtaa heidät, onhan se pakko saada kaljaa ja ilmanen elämä.


      • rakas mieheni

        Voi mielellään tekee rakkaansa kanssa lapsia.


      • ..............
        kaljaa vaan pitää sa kirjoitti:

        Suurin syy perheiden hajoomiseen on kun vieras ihmein rikkoo perheen ktkerana.

        Se vaan on heistä kivaa kun isä hylkää laoset ja unohtaa heidät, onhan se pakko saada kaljaa ja ilmanen elämä.

        Ei pidä paikkaansa valehtelet se saattaa olla sinun syy mutta ei läheskään kaikilla!


      • mene duuniin
        kaljaa vaan pitää sa kirjoitti:

        Suurin syy perheiden hajoomiseen on kun vieras ihmein rikkoo perheen ktkerana.

        Se vaan on heistä kivaa kun isä hylkää laoset ja unohtaa heidät, onhan se pakko saada kaljaa ja ilmanen elämä.

        jos vaikka omassa suvussasi on ilmaiseksi kaljan juojia, kun niin hyvin tiedät. Enpä tiedä ketään joka toisen laskuun kaljaa kittaa. Naiset käy yleensä töissä eivätkä loisi niinkuin sinä lässy.


      • lissun elämänohjeet
        rakas mieheni kirjoitti:

        Voi mielellään tekee rakkaansa kanssa lapsia.

        Lissun tekee taas mueli kaljaa kun exä tekee lapsia eikä huolehdi ehkäsystä, siinä lissun elämänkatsomus, ottakaa opiksenne lissun ohjeet, meille ei tulla, onnen ydin perhe! Nykyään käyttää myita nimimerkkejä myös ja lissu on välillä ssuttura ja välillä pukki.


      • pohtikaamme sitä
        .............. kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa valehtelet se saattaa olla sinun syy mutta ei läheskään kaikilla!

        Niin, kaikkihan ei tee kaikkea lainkaan, sehän me tiedetään, toki toki... mutta kun saisimme kitkettyä tämän perheenrikkomisen kokonaan pois, olisi lapsilla isä ja perheet koossa.
        Mikä saa ihminen rikkomaan toisen perheen, sitä me täällä pohdimme, ja etsimme ratkaisua sille.

        Mutta ilkeys se vaan nostaa aina päätä, ja sehän on kiva kun lapset itkevät isää, ja se on joistakin hyvä asia.


      • ...........
        pohtikaamme sitä kirjoitti:

        Niin, kaikkihan ei tee kaikkea lainkaan, sehän me tiedetään, toki toki... mutta kun saisimme kitkettyä tämän perheenrikkomisen kokonaan pois, olisi lapsilla isä ja perheet koossa.
        Mikä saa ihminen rikkomaan toisen perheen, sitä me täällä pohdimme, ja etsimme ratkaisua sille.

        Mutta ilkeys se vaan nostaa aina päätä, ja sehän on kiva kun lapset itkevät isää, ja se on joistakin hyvä asia.

        Ei kai se isä eroon kuollut? Jos ei niin kyllä lapsilla edelleen on isä mutta se on eri asia jollet päästänyt lapsia isän luokse niin sinä olit se väärin tekijä. Perheen pitäminen kasassa on vaikeaa jos joutuu elämään mielivallan alla ja akka on narsisti kieltää lapsilta isän puolen sukulaiset ja isovanhemmat kaikki tuttavat on naisen ystäviä perheineen... ...erosi tällaisesta naisesta HUOM! NAISESTA EN LAPSISTA ... ...LAPSILLE OLEN EDELLEEN ISÄ JA TAPAAN HEIDÄT SOPIMUKSEN MUKAAN EN EX VAIMON TAHDON MUKAAN !


      • ..........
        ........... kirjoitti:

        Ei kai se isä eroon kuollut? Jos ei niin kyllä lapsilla edelleen on isä mutta se on eri asia jollet päästänyt lapsia isän luokse niin sinä olit se väärin tekijä. Perheen pitäminen kasassa on vaikeaa jos joutuu elämään mielivallan alla ja akka on narsisti kieltää lapsilta isän puolen sukulaiset ja isovanhemmat kaikki tuttavat on naisen ystäviä perheineen... ...erosi tällaisesta naisesta HUOM! NAISESTA EN LAPSISTA ... ...LAPSILLE OLEN EDELLEEN ISÄ JA TAPAAN HEIDÄT SOPIMUKSEN MUKAAN EN EX VAIMON TAHDON MUKAAN !

        Ja narsisti akka lähestulkoon ajamalla aja miehen toisen naisen syliin ja eronkin jälkeen kuvittelee olevansa ex miehen se rakkain ja tärkein ihminen vaikka oikeasti on inhokki ex miehelleen


      • turpa rulla
        ........... kirjoitti:

        Ei kai se isä eroon kuollut? Jos ei niin kyllä lapsilla edelleen on isä mutta se on eri asia jollet päästänyt lapsia isän luokse niin sinä olit se väärin tekijä. Perheen pitäminen kasassa on vaikeaa jos joutuu elämään mielivallan alla ja akka on narsisti kieltää lapsilta isän puolen sukulaiset ja isovanhemmat kaikki tuttavat on naisen ystäviä perheineen... ...erosi tällaisesta naisesta HUOM! NAISESTA EN LAPSISTA ... ...LAPSILLE OLEN EDELLEEN ISÄ JA TAPAAN HEIDÄT SOPIMUKSEN MUKAAN EN EX VAIMON TAHDON MUKAAN !

        Jos se mielivalta on uusio, niin ymmärrän sen että silloin ei voi eikä uskalla pitää ex perjeeseen yhteyttä, saattaa siivooja ja pyykkäri lähtä lätkimään.
        Niin loistavasti ne uusiot manipuloi miehen että heille päänsisään kasvaa ajatus, että exä ja lapset ja koko suku on hylättävä. Miehellä ei ole enää omia ajatuksia vaan hänelle sanellaan, mitä saa tehdä.
        Viis siitä vaikka olisi viis lasta, kaikki pitää unohtaa.


      • ........
        turpa rulla kirjoitti:

        Jos se mielivalta on uusio, niin ymmärrän sen että silloin ei voi eikä uskalla pitää ex perjeeseen yhteyttä, saattaa siivooja ja pyykkäri lähtä lätkimään.
        Niin loistavasti ne uusiot manipuloi miehen että heille päänsisään kasvaa ajatus, että exä ja lapset ja koko suku on hylättävä. Miehellä ei ole enää omia ajatuksia vaan hänelle sanellaan, mitä saa tehdä.
        Viis siitä vaikka olisi viis lasta, kaikki pitää unohtaa.

        Olet sitten tyhmä !!!! Se narsisti oli on ex vaimo josta erosin ! Mikä helvetin hinku päähän pinttymä sulla on ettäisi pitää yhteyttä inhokkiin ex vaimoon ja hänen sukuunsa? Juuri erossa halusin katkaista yhteyden häneen ei ex vaimo kuulu minun sukuun ja hänen suvusta en välitä yhtään ! Erosin vaimostani ennen ketään kolmatta osapuolta (n.4vuotta ennen uuden löytämistä) mutta ymmärrän täysin jos narsistin mies/vaimo hakee toisen turvallisuutta ja kunnioitusta toisesta suhteesta.


      • usein se perheenrikk
        ........ kirjoitti:

        Olet sitten tyhmä !!!! Se narsisti oli on ex vaimo josta erosin ! Mikä helvetin hinku päähän pinttymä sulla on ettäisi pitää yhteyttä inhokkiin ex vaimoon ja hänen sukuunsa? Juuri erossa halusin katkaista yhteyden häneen ei ex vaimo kuulu minun sukuun ja hänen suvusta en välitä yhtään ! Erosin vaimostani ennen ketään kolmatta osapuolta (n.4vuotta ennen uuden löytämistä) mutta ymmärrän täysin jos narsistin mies/vaimo hakee toisen turvallisuutta ja kunnioitusta toisesta suhteesta.

        Usein se toisen hakeminen on että pitää olla siivooja ja pyykkäri. Monet miehet kun eivät osaa olla yksin, ensin äiti hoitaa, sitten tyttöystävä hoitaa ja lopulta vaimo hoitaa kaiken. Kunmies eroaa, on hän kuin tallukka, mitään ei osaa, on pakko löytää kotinhoitaja.
        Miksi muuten luulet, että mies löytää samantien uuden naikkosen, ellei taka ajatus ole juuri se että on siivooja?


      • .........
        usein se perheenrikk kirjoitti:

        Usein se toisen hakeminen on että pitää olla siivooja ja pyykkäri. Monet miehet kun eivät osaa olla yksin, ensin äiti hoitaa, sitten tyttöystävä hoitaa ja lopulta vaimo hoitaa kaiken. Kunmies eroaa, on hän kuin tallukka, mitään ei osaa, on pakko löytää kotinhoitaja.
        Miksi muuten luulet, että mies löytää samantien uuden naikkosen, ellei taka ajatus ole juuri se että on siivooja?

        Millä vuosisadalla sinäkin elät oot aika kalkkis ... ...useimmin erotaan kyllä perheessä olevan väkivallan,narsismin ja epäkunnioituksen takia.


      • se on sairasta
        ......... kirjoitti:

        Millä vuosisadalla sinäkin elät oot aika kalkkis ... ...useimmin erotaan kyllä perheessä olevan väkivallan,narsismin ja epäkunnioituksen takia.

        Monesti se on onnellinen perhe elämä kunnes perheenrikkoja päättää hajottaa tositen perheen. Hänen mielestään kukaan ei saa olla onnellinen jos hän itsekkään ei ole.
        Liian usein perhe rikotaan.


      • .......
        se on sairasta kirjoitti:

        Monesti se on onnellinen perhe elämä kunnes perheenrikkoja päättää hajottaa tositen perheen. Hänen mielestään kukaan ei saa olla onnellinen jos hän itsekkään ei ole.
        Liian usein perhe rikotaan.

        Oletko koskaan ajatellut hakea apua ammattilaisilta pakkomieleesi... ...sulla on vakava psyykkinen ongelma!


      • Onnellista ei hajoit
        se on sairasta kirjoitti:

        Monesti se on onnellinen perhe elämä kunnes perheenrikkoja päättää hajottaa tositen perheen. Hänen mielestään kukaan ei saa olla onnellinen jos hän itsekkään ei ole.
        Liian usein perhe rikotaan.

        Onnellista perhe-elämää ei pystytä ulkopuolelta hajoittamaan. Ei vaikka olisi mitä houkutuksia. Ei vaikka joku lupaisi lapsetonta ja huoletonta elämää. Näitähän ei tarvitse henkilö. joka elää onnellista perhe-elämää. Se onnellinen perhe-elämä on hänen unelmiensa täyttymys.
        Mutta jos perhe hajoaa ja pariskunta eroaa, silloin jompikumpi ei ole ollut suhteessa onnellinen. Toinen voi olla autuaan tietämätön mitä toinen ajattlee ja tuntee. toinen voi kuvitella elävänsä onnellista perhe-elämää ja ei näekkään sen toisen tilannetta.
        Lissulässy, ei sinunkaan exäsi ollut onnellinen kanssasi, kun kerran sinut jätti. Jos hän olisi ollut onnellinen,hän ei olisi sinua jättänyt.
        Ja vaikka kuinka yrität syyttää muita, olette itse oman suhteenne rikkojat ja vastuussa siitä miten asiat meni.

        Ja täällä huudat miten exsäsi katuu ja haluaisi takaisin, mutta et ota. Sekään tuskin on totta. Olet niin pakkomielteinen exästäsi, että jos tämä olisi IKEASTI ollut tulossa takaisin sinun luo, niin varmasti olisit huolinut.
        Väitätselvinneesi erosta ja päässeesi yli. Sekään ei ole totta. Jka päivä, viikosa toiseen hänestä kirjoitat täällä.
        Olet varmasti joku häirikkö stalkkaaja, ja exäsi on joutunut hakemaan sinulle laajennettua lähestymiskieltoa.


      • mitä ajattelee isä......
        lissun elämänohjeet kirjoitti:

        Lissun tekee taas mueli kaljaa kun exä tekee lapsia eikä huolehdi ehkäsystä, siinä lissun elämänkatsomus, ottakaa opiksenne lissun ohjeet, meille ei tulla, onnen ydin perhe! Nykyään käyttää myita nimimerkkejä myös ja lissu on välillä ssuttura ja välillä pukki.

        Isä ajattelee omaa elämäänsä, onnellista uutta elämää, ei kaikenlaisten naikkosten kanssa voi elää. Onni yksillä, kesä kaikilla.


      • Perheenrikkojat ei u
        Onnellista ei hajoit kirjoitti:

        Onnellista perhe-elämää ei pystytä ulkopuolelta hajoittamaan. Ei vaikka olisi mitä houkutuksia. Ei vaikka joku lupaisi lapsetonta ja huoletonta elämää. Näitähän ei tarvitse henkilö. joka elää onnellista perhe-elämää. Se onnellinen perhe-elämä on hänen unelmiensa täyttymys.
        Mutta jos perhe hajoaa ja pariskunta eroaa, silloin jompikumpi ei ole ollut suhteessa onnellinen. Toinen voi olla autuaan tietämätön mitä toinen ajattlee ja tuntee. toinen voi kuvitella elävänsä onnellista perhe-elämää ja ei näekkään sen toisen tilannetta.
        Lissulässy, ei sinunkaan exäsi ollut onnellinen kanssasi, kun kerran sinut jätti. Jos hän olisi ollut onnellinen,hän ei olisi sinua jättänyt.
        Ja vaikka kuinka yrität syyttää muita, olette itse oman suhteenne rikkojat ja vastuussa siitä miten asiat meni.

        Ja täällä huudat miten exsäsi katuu ja haluaisi takaisin, mutta et ota. Sekään tuskin on totta. Olet niin pakkomielteinen exästäsi, että jos tämä olisi IKEASTI ollut tulossa takaisin sinun luo, niin varmasti olisit huolinut.
        Väitätselvinneesi erosta ja päässeesi yli. Sekään ei ole totta. Jka päivä, viikosa toiseen hänestä kirjoitat täällä.
        Olet varmasti joku häirikkö stalkkaaja, ja exäsi on joutunut hakemaan sinulle laajennettua lähestymiskieltoa.

        Ihminen joka sanoo ettei perhettä ulkopuolinen pysty rikkomaan, on itse joskus tehnyt niin, ja puolustelee omia tekojaan.

        On kurja kun perheenrikkojat eivät uskalla sitä myöntää eikä ottaa vastuuta teoistaan. Miksi ottaa, ennemmin sysää syyt miehen lasten niskoille ja exälle kuin itselleen.

        Perheen voi rikkoa ja niin usein tehdään.


      • Onnellista ei hajoit
        Perheenrikkojat ei u kirjoitti:

        Ihminen joka sanoo ettei perhettä ulkopuolinen pysty rikkomaan, on itse joskus tehnyt niin, ja puolustelee omia tekojaan.

        On kurja kun perheenrikkojat eivät uskalla sitä myöntää eikä ottaa vastuuta teoistaan. Miksi ottaa, ennemmin sysää syyt miehen lasten niskoille ja exälle kuin itselleen.

        Perheen voi rikkoa ja niin usein tehdään.

        Ei ole noin. Kaikkea ei tarvitse tehdä itse tai kokea itse, jotta voisi asian kuitenkin ymmärtää. Vaan ihan terve järki ja ajattelukyky sen kertoo. Jos puolisot rakastavat toisiaan ja ovat suhteessaan onnellisia, sitä ei pysty kukaan ulkopuolinen rikkomaan.
        Uskomaton ajattelutapa sinulla, ihmisellä joka kehuu jatkuvasti lukeneensa psykologiaa. Luulisi sinun ymmärtävän tämän(kin) asian.
        Eikö niissä kirjoissa, joita luet, ole kerrottu yksilön valinnanvapaudesta ja vapaasta tahdosta kertaakaan?

        Mietippä tätä:
        Sinä, lissu, sanot että, rakastit miestäsi, hän oli hyvä puoliso ja isä. Perheenne oli onnellinen.
        Jos sinua olisi tullut joku toinen mies, ulkopuolinen vikittelemään; lähde mukaan, jätä miehesi ja perheesi, meillä on helpompaa??? Olisitko lähtenyt, vaikka rakastit miestäsi ja perhettäsi?


      • .......
        Perheenrikkojat ei u kirjoitti:

        Ihminen joka sanoo ettei perhettä ulkopuolinen pysty rikkomaan, on itse joskus tehnyt niin, ja puolustelee omia tekojaan.

        On kurja kun perheenrikkojat eivät uskalla sitä myöntää eikä ottaa vastuuta teoistaan. Miksi ottaa, ennemmin sysää syyt miehen lasten niskoille ja exälle kuin itselleen.

        Perheen voi rikkoa ja niin usein tehdään.

        Ei täällä ei ole lapsia syytelty erosta vaan narsisti dominoiva akkaa jolle miehen suku ystävät eivät kelvanneet tuttaviksi ystäviksi ja miestäkin kohteli kuin renkiä (tai lähinnä kuin koiran paskaa) enpä ihmettelisi vaikka olisit sanonut ex miehellesi naimisiin mennessä että kyllä sä kelpaat hoitamaan kiinteistöa mutta lasten isäksi sinusta ei ole . Ja lastesi siittäjä on eri kuin miehesi... ....epäilen että olet juuri noin narsisti.


      • Uusperheellinen
        Perheenrikkojat ei u kirjoitti:

        Ihminen joka sanoo ettei perhettä ulkopuolinen pysty rikkomaan, on itse joskus tehnyt niin, ja puolustelee omia tekojaan.

        On kurja kun perheenrikkojat eivät uskalla sitä myöntää eikä ottaa vastuuta teoistaan. Miksi ottaa, ennemmin sysää syyt miehen lasten niskoille ja exälle kuin itselleen.

        Perheen voi rikkoa ja niin usein tehdään.

        ""Perheen voi rikkoa ja niin usein tehdään"" Kyllä, näin tekevät puolisot itse.


      • hae apua
        Uusperheellinen kirjoitti:

        ""Perheen voi rikkoa ja niin usein tehdään"" Kyllä, näin tekevät puolisot itse.

        Sanoo ihminen joka on rikkonut perheen tai perheitä, kaikille yhden rikominen ei riitä.


      • ........
        hae apua kirjoitti:

        Sanoo ihminen joka on rikkonut perheen tai perheitä, kaikille yhden rikominen ei riitä.

        Kylla lissu rikkoi perheensä itse mies pelasti itsensä hakemalla eroa ja hänen olisi pitänyt pelastaa myös lapsensa.


      • onnen ydin perhe
        ........ kirjoitti:

        Kylla lissu rikkoi perheensä itse mies pelasti itsensä hakemalla eroa ja hänen olisi pitänyt pelastaa myös lapsensa.

        Siloin sanoisin sen. Mutta kun katkera ulkopuolinen suttura halusi lasteni isän ja nähdä miten lapset kaipaa ja ovat isättömiä. Se on heistä kivaa kun istellään on liikaa ongelmia, niin voi tehdä mitä lystää.

        Mulla on kaikki muut tallessa mutta kaikista huonoin sitten vietiin. Onneksi kaikki muut on tallessa.


      • .........
        onnen ydin perhe kirjoitti:

        Siloin sanoisin sen. Mutta kun katkera ulkopuolinen suttura halusi lasteni isän ja nähdä miten lapset kaipaa ja ovat isättömiä. Se on heistä kivaa kun istellään on liikaa ongelmia, niin voi tehdä mitä lystää.

        Mulla on kaikki muut tallessa mutta kaikista huonoin sitten vietiin. Onneksi kaikki muut on tallessa.

        KERRO JO KUOLIKO ISÄ? JOS EI NIIN EI HEISTÄ ISÄTTÖMIÄ TULLUT ! MUTTA JOLLET ILKEYTTÄSI PÄÄSTÄNYT LAPSIA ISÄN LUOKSE NIIN SINÄ EROTIT LAPSET ISÄSTÄ JA TEIT LAPSIASI KOHTAAN TODELLA RAUKKAMAISESTI OLIT TODELLA JULMA LAPSIASI KOHTAAN JULMEMPI KUIN KUVITTELEMASI LASTEN HAUKKUJA SUTTURA... ...OLET OIKEIN ÄIDIN KUVATUS HUONO IHMINEN SINUSSA KUVASTUU SE IHMISEN PETO


      • Maailman paras äiti
        ......... kirjoitti:

        KERRO JO KUOLIKO ISÄ? JOS EI NIIN EI HEISTÄ ISÄTTÖMIÄ TULLUT ! MUTTA JOLLET ILKEYTTÄSI PÄÄSTÄNYT LAPSIA ISÄN LUOKSE NIIN SINÄ EROTIT LAPSET ISÄSTÄ JA TEIT LAPSIASI KOHTAAN TODELLA RAUKKAMAISESTI OLIT TODELLA JULMA LAPSIASI KOHTAAN JULMEMPI KUIN KUVITTELEMASI LASTEN HAUKKUJA SUTTURA... ...OLET OIKEIN ÄIDIN KUVATUS HUONO IHMINEN SINUSSA KUVASTUU SE IHMISEN PETO

        NO EI, VAAN PERHEENRIKKOJA SUTTURA VEI JA HAJOITTI PERHEEMME!
        Meidän lapsista tuli isättömiä eivät oel nähneet vuosiin eikä mies ole nähnyt lastenlapsiaan. KYllä he ovat isättömiä.

        Sinä olet vaan kateellinen ja katkera minulle, siksi puhut potaskaa.

        OLEN MAAILMAN PARAS ÄITI JA sitä sinun ei tarvi sanoa, mun lapsni ja lastenlapseni sant riittää.
        OLET NIIN KATEELLINEN, OLE VAAN!

        MAAILMAN PARAS ÄITI JA MUMMI!!!!!!!!!!!!


      • pelaa/pelkää/
        mitä ajattelee isä...... kirjoitti:

        Isä ajattelee omaa elämäänsä, onnellista uutta elämää, ei kaikenlaisten naikkosten kanssa voi elää. Onni yksillä, kesä kaikilla.

        Sitä minäkin isä ajattelen. Hittojako sinne jäisin riitelemään, jakamaan rahaa jne. Koko ajan käskettiin tee sitä tai tätä. Ei,ei, ei. et mene sinne, mene sinne.
        Helpompi oli lähtee kuin jäädä.
        Lapset olis saanut tulla mukaan, mutta eihän tämä yhteiskunta anna niitä isälle.
        Nyt nainen pelaa lapsilla. Niit on kaksi. Sen takia pelaa kun nyt on mulla uus nainen ja se ei sais nähdä jälkikasvua.


      • lainattua
        Maailman paras äiti kirjoitti:

        NO EI, VAAN PERHEENRIKKOJA SUTTURA VEI JA HAJOITTI PERHEEMME!
        Meidän lapsista tuli isättömiä eivät oel nähneet vuosiin eikä mies ole nähnyt lastenlapsiaan. KYllä he ovat isättömiä.

        Sinä olet vaan kateellinen ja katkera minulle, siksi puhut potaskaa.

        OLEN MAAILMAN PARAS ÄITI JA sitä sinun ei tarvi sanoa, mun lapsni ja lastenlapseni sant riittää.
        OLET NIIN KATEELLINEN, OLE VAAN!

        MAAILMAN PARAS ÄITI JA MUMMI!!!!!!!!!!!!

        Jos teillä on yhteisiä lapsia, silloin olet liemessä. Narsisti tietää, että lasten kautta kostaminen toimii varmasti ja sitä voi tehdä hamaan hautaan saakka. Narsisti tietää, että uhri rakastaa lapsia ja sitä hän käyttää, mikä sen herkullisempi tilanne. Narsistin tavoite on, että toiselta vanhemmalta viedään mahdollisuus elää lastensa kanssa. Siihen kuuluu usein mm. yksinhuoltajuuden hakeminen, tapaamisten kanssa pelaaminen, lasten ja toisen vanhemman yhteydenpidon estäminen, Narsistin tavoite on myös, että lapset alkaisivat myös vihata toista vanhempaansa kuten hänkin vihaa. Siinä ei narskulle ole mitään merkitystä sillä, mitä se lapsille tekee, eikä hän sitä näekään. Narsisti ei osaa erottaa itseään ja lapsia. Usein narsistin lapset ovatkin jossain vaiheessa psykiatrisen hoidon tarpeessa: masennusta, syömishäiriöitä, häiriökäyttäytymistä, itsetuhoisuutta jne. Ja tästä narsisti syyttää toista vanhempaa – tietenkin. Toinen vanhempi on hänen mukaansa huono ja vaaraksi lapsille.


      • .........
        Maailman paras äiti kirjoitti:

        NO EI, VAAN PERHEENRIKKOJA SUTTURA VEI JA HAJOITTI PERHEEMME!
        Meidän lapsista tuli isättömiä eivät oel nähneet vuosiin eikä mies ole nähnyt lastenlapsiaan. KYllä he ovat isättömiä.

        Sinä olet vaan kateellinen ja katkera minulle, siksi puhut potaskaa.

        OLEN MAAILMAN PARAS ÄITI JA sitä sinun ei tarvi sanoa, mun lapsni ja lastenlapseni sant riittää.
        OLET NIIN KATEELLINEN, OLE VAAN!

        MAAILMAN PARAS ÄITI JA MUMMI!!!!!!!!!!!!

        Ei et ole edes kelvollinen ihminen saatika kunnollinen äiti


      • näin monet miehet
        pelaa/pelkää/ kirjoitti:

        Sitä minäkin isä ajattelen. Hittojako sinne jäisin riitelemään, jakamaan rahaa jne. Koko ajan käskettiin tee sitä tai tätä. Ei,ei, ei. et mene sinne, mene sinne.
        Helpompi oli lähtee kuin jäädä.
        Lapset olis saanut tulla mukaan, mutta eihän tämä yhteiskunta anna niitä isälle.
        Nyt nainen pelaa lapsilla. Niit on kaksi. Sen takia pelaa kun nyt on mulla uus nainen ja se ei sais nähdä jälkikasvua.

        No onhan se kivampi elää lapsettomana kuin että olisi omat lapset siinä ruikuttamassa ja huutamassa! Onet miehet sen takia vaihtaa ja uskoo perheenrikkojiin, kun lupaavat lapsetonta elämää. Ja sehän sopii sutturoille, ilmaset kaljat ja ilmaset sumiset, jos vielä sattuu olemaan työtön, kaikki on miehen laskuun, ja hyvä jäädä työttömäksi, kuka sitä ahertaa kun on mies joka maksaa kaiken. Ihanaa elämää ilman kakaroita.


      • Uusperheellinen
        hae apua kirjoitti:

        Sanoo ihminen joka on rikkonut perheen tai perheitä, kaikille yhden rikominen ei riitä.

        Sanoo ihminen joka kykenee normaalin ajatteluun, eikä elä harhakuvitelmissa.Et myönnä totuutta edes itsellesi. Sinä olet se joka apua tarvitsee, joten hae sitä.


      • tollotollonpitolloin
        näin monet miehet kirjoitti:

        No onhan se kivampi elää lapsettomana kuin että olisi omat lapset siinä ruikuttamassa ja huutamassa! Onet miehet sen takia vaihtaa ja uskoo perheenrikkojiin, kun lupaavat lapsetonta elämää. Ja sehän sopii sutturoille, ilmaset kaljat ja ilmaset sumiset, jos vielä sattuu olemaan työtön, kaikki on miehen laskuun, ja hyvä jäädä työttömäksi, kuka sitä ahertaa kun on mies joka maksaa kaiken. Ihanaa elämää ilman kakaroita.

        Onko sulle luvattu monien miehien taholta jotain. Että saat ilmaset kaljat, syömiset ja asumisen ilmaiseksi. Kaiken lisäksi saat asua ilmatteeks. Lapsethan sulla on maailmalla että tervemenoa vaan vapaaherrattaren elämään.. Niinhän sulle on varmasti ehdoteltu, kun näyt tietävän. Taidat itte olla pahimman luokan..... sanonko

        En muuten ole tähän päivään mennessä ostattanut ukoilla mitään. Puolet maksetaan laskuista molemmat ja meillä ei juoda kaljaa.

        Sinä losokki itse loisena elät ukkos rahoilla vieläkin. Eihän sitä töihin tarvinnut sinun mennä kun ulkoistettu pappa betalar


      • .........
        pelaa/pelkää/ kirjoitti:

        Sitä minäkin isä ajattelen. Hittojako sinne jäisin riitelemään, jakamaan rahaa jne. Koko ajan käskettiin tee sitä tai tätä. Ei,ei, ei. et mene sinne, mene sinne.
        Helpompi oli lähtee kuin jäädä.
        Lapset olis saanut tulla mukaan, mutta eihän tämä yhteiskunta anna niitä isälle.
        Nyt nainen pelaa lapsilla. Niit on kaksi. Sen takia pelaa kun nyt on mulla uus nainen ja se ei sais nähdä jälkikasvua.

        Sepä ei kuulu ex:lle ketä lapset tapaa sun seuras eikä ex:lle kuulu mikään sun elämässä


      • iloisin sävelin
        kaljaa vaan pitää sa kirjoitti:

        Suurin syy perheiden hajoomiseen on kun vieras ihmein rikkoo perheen ktkerana.

        Se vaan on heistä kivaa kun isä hylkää laoset ja unohtaa heidät, onhan se pakko saada kaljaa ja ilmanen elämä.

        Mitä varten katkerana. Iloitenhan se sun miestäsi on tullut hakemaan. Sitten ne lähti raitille rallahtamahan.
        Hei rullati, rullaati , rullaa, goodbye Mirkkuu ja Ullaa. RP PR RP PR RP PR RP PR


      • Viiraa?
        usein se perheenrikk kirjoitti:

        Usein se toisen hakeminen on että pitää olla siivooja ja pyykkäri. Monet miehet kun eivät osaa olla yksin, ensin äiti hoitaa, sitten tyttöystävä hoitaa ja lopulta vaimo hoitaa kaiken. Kunmies eroaa, on hän kuin tallukka, mitään ei osaa, on pakko löytää kotinhoitaja.
        Miksi muuten luulet, että mies löytää samantien uuden naikkosen, ellei taka ajatus ole juuri se että on siivooja?

        Miehes tajus viimein ottaa kunnollisen naisen ja sinä jankutat itsellesi päivästä toiseen, että se uusi on joku paha manipuloiva, narsisti syöjätär - ei kun, hetki.. senhän piti olla surkku vessanpesijä ja pyykkäri. Jo on naisesta moneksi.


    • onnen ydin perhe

      Kyllä täällä on suuri lauma kateellisia ja katkeria ihmisä. Suuri osa on myös ihmisiä jotka ei hyväksy kaikkea mitä perhenrikkojat saavat aikaan. Mutta nämä ihmiset, jotka rikkovat perheitä ja haluavat toisille ihmsille pahaa, huomaa kuinka heillä oikein paha olo valtaa.
      Miksi he haluavat rikoa perheet ja haluavat että isät hylkäävät lapsensa? Se on asia mitä äitinä en voi käsittää.
      Me kiitämme siitä luojaa, ettei meidän ex isä ex mies ole koskaan pakottanut meitä näkemään sutturoitaan, ei ole pakottanut heitä meille eikä meitä sutturan kotiin katsomaan kuuntelmaan haukkuja. Onneksi mies on suojannut meidät sutturoiltaan, toki miestä hävettää, että sutturan käskystä hylkäsi lapsensa ja vaihtoi heihin, mutta siitä on sen verrran kauan että olemme unohtaneet sen kärsimyksen aikanaan. Silloin se tuntui, nyt eimiltään, pääsimmehän eroon miehestä josta emme itse lisi ehkä voineetkaan luopua, ei tullut edes mieleen.
      Onni on se että mies oli niini hana että kelpasi muillekin, oli meillä ihana mies. Mieshän katuu, hävettäähän häntä moinent empaus, mutta itseppä katuu ja kärsii, eniten se mies menetti, koko suvun, lapset ja minun, takasin emme ole otaneet koskaan, ei likaista miestä meille.
      Olemme niin onnellisia, kun olemme rauhassa saaneet elää ja olla, ei kukaan suttura olen meitä kiusannut, hyvin on mies pitänyt naikkoset poissa.

      • jatkuu..............

        jatkuu........................................................................................................................................................................................................


      • Riittää jo
        jatkuu.............. kirjoitti:

        jatkuu........................................................................................................................................................................................................

        Hei

        Olen suttura...lastesi isän vaimo...
        Rakastamme toisiamme...ihan aidosti...
        Vaihtaisitko jo...vuosien jälkeen levyä..
        Antaisit onnen tulla...
        Mies lähti aikoinaan, omasta tahdostaan.
        Olen ollut naimisissa hänen kanssaan jo kauan,
        Kauemmin kuin te koskaan.
        Omistat elämäsi: katkeruudelle, kostolle, itsekyydelle.
        Anna anteeksi...elämälle...saat rauhan...lapset myös.
        Ettei salaa sinulta aina tarvitse käydä.


      • ........

        Lissu meneppä PERKELE korjamaan pääsi... ...sinä se katkera olet kiusaaja/haukkujakin olet tekstistäsi päätellen


      • Onnen
        Riittää jo kirjoitti:

        Hei

        Olen suttura...lastesi isän vaimo...
        Rakastamme toisiamme...ihan aidosti...
        Vaihtaisitko jo...vuosien jälkeen levyä..
        Antaisit onnen tulla...
        Mies lähti aikoinaan, omasta tahdostaan.
        Olen ollut naimisissa hänen kanssaan jo kauan,
        Kauemmin kuin te koskaan.
        Omistat elämäsi: katkeruudelle, kostolle, itsekyydelle.
        Anna anteeksi...elämälle...saat rauhan...lapset myös.
        Ettei salaa sinulta aina tarvitse käydä.

        Yritin, en osaa.
        Olen psykoosissa, aika ajoin, aina.


      • vihata
        Riittää jo kirjoitti:

        Hei

        Olen suttura...lastesi isän vaimo...
        Rakastamme toisiamme...ihan aidosti...
        Vaihtaisitko jo...vuosien jälkeen levyä..
        Antaisit onnen tulla...
        Mies lähti aikoinaan, omasta tahdostaan.
        Olen ollut naimisissa hänen kanssaan jo kauan,
        Kauemmin kuin te koskaan.
        Omistat elämäsi: katkeruudelle, kostolle, itsekyydelle.
        Anna anteeksi...elämälle...saat rauhan...lapset myös.
        Ettei salaa sinulta aina tarvitse käydä.

        Hyvää yötä Lissulle. Huomenna uusi päivä ja uudet kujeet.

        Laulappa Eppu Normaalia.

        Niin tyhjä taas tää talo. Me ovi haassa ollaan pois valo on jne.

        Niin se elämä otta ja antaakin jos haluaa.

        Aloitappa tyhjältä pöydältä ja jätä nuo turhat höpötykset.

        Jos et jätä, jämähdät paikallesi ja tukehdut vihaasi.


    • Auta hädässä

      Voisivat liitot kestää jos sen onnellisuuden käsittäisi vähän toisin. Taitaa tuosta asiasta olla aika monenlaista vääntöä perheissä.
      Kenelle se onni on seksi, kenelle jokapäiväiset hellyttelynimet, kenelle ainakin pati hienoa ulkomaan matkaa vuodessa.
      Unohtuu tuossa onnen hakusessa, että ovatko ne mahdollisia lainkaan ja onko onni asioita ja esineitä tai sitä seksiäkään.

      Onni pitäisi nähdä siinä, että yhdessä meillä on koti ja sinne saatu hankittua tarvittavia asioita, on lapset ja tärkeintä että pystyy keskustelemaan kaikista asioista toisen kanssa. Mutta sekin pitää ymmärtää, että aina toinen ei pysty täyttämään unelmia ja toiveita, on väsynyt työstä tai muusta syystä, voi silloin sanoa kitkerän sävyisesti, mutta tuliko mieleenkään, että toisella on nyt mieli maassa ja tarvitsi jonkinlaista apua. voi olla levon tarpeessa, tästäkin olisi syytä keskustella, eikä alkaa kokea, että nyt se on ilkeä minulle.

      Mitä jos seuraavan kerran teetkin mukisetta kodin hommat ja annat toisen levätä, yrität jopa tehdä hyvää ruokaa eli auttaa jollakin tapaa ylös tuosta tilasta.

      • .........

        Onni on kaukana jos puoliso on päsmättäjä despotti narsisti ja kaikki pyörii hänen ja hänen suvun/kavereiden ympärillä mies on ainoastaan renki hovimestari ja talonmies vailla omaa elämää


    • Saakaa ne

      Kun ketjuja lukee tällä areenalla, on aivan hirvittävää. Milloin mollataan, että äiti ei laske lapsia isän luokse, toki voi tapahtua, kun lapsia ei päästetä enää omien sukulaisten luokse, pelätään lasten kertovan kodin asioita.
      Uusikot ryöpyttävät kuinka ei halua lapsia käymään isänsä tai äitinsä luona.

      Lapset olivat siellä tai täällä ovat aina likka ja tiellä.

      Tämän perusteella kyllä noituisin vaikka millaiset sairaudet ka kivut näille lapsensa riepottajille, Ei muuta kuin syöpiä ja muita ilkeitä sairauksia, jotka poistaisivat kaiken seksuaalisen elämän, jospa tilalle tulisi hiukkanen oikeaa järkeä.

      Elämä ei voi olla aina teini-ikää ja menemistä, eikä voi olla joka päivä edes onnellistakaan, kun edes silloin tällöin olisi onnen hetkiä, ne muistaisi, eikä tarvitsisi etsiä sellaista jota ehkä onkin jo liikaa, vaan sitä ei huomaa, kun hölmöily on päällimmäisen ainakin näistä kirjoituksista päätelleen .

      Saakaa kaikki inhottavat sairaudet, kyllä opitte elämään, ihan varmasti

      • -----

        Minä en toivoisi syöpää pahimmalle vihamiehellenikään, saati sitten minulle tuntemattomille ja vieraille nettipalstan keskustelijoille.

        Olet harvinaislaatuisen paha ihminen.

        Terv. Syövästä kerran parantunut, mutta uudistuneen kanssa taisteleva


      • gyjoyaa

        Miten sinä luulet että uusoperheissä juhlitaan koko ajan. Tai tapellaan ja rellestetään. Ei hoideta lapsia yms. Kyllä tämä on ihan oikeaa ja normaalia perhe- elmää.


      • vain yksi ainoa, ens
        gyjoyaa kirjoitti:

        Miten sinä luulet että uusoperheissä juhlitaan koko ajan. Tai tapellaan ja rellestetään. Ei hoideta lapsia yms. Kyllä tämä on ihan oikeaa ja normaalia perhe- elmää.

        Ei se ole perhe elämää, se on yhteiseloa vieraiden ihmiten kanssa.

        Perhe on itse tehty, omat yhteiset lapset, ei siihen kuulu ketään vierasta ihmistä.

        Perheitä ei ole kuin yksi, se ensimmäinen yhtienen, ei niitä voi ottaa sieltä ja täältä ja koota kenestä vaan haluaa... ei voi. Kuvitella voi mutta oikee perhe se ei ole. Yhteiseloa ja epäonnistuneiden ihmisten rakennelma vieraista ihmistä.

        Naapurissa on kaksi epäonnistunutta ihmistä elävät kaksin eronneet useasti ja nyt löytäneet toisensa ja kokeilevat, mutta ei se ole perhe.. perhe on jotain ainutlaatuista, ja ainutkertaista, sitä ei ole kuin yksi, jos se hajoaa, siten ei ole perhettä Ei sitä voi mistään ottaa.


      • ........
        vain yksi ainoa, ens kirjoitti:

        Ei se ole perhe elämää, se on yhteiseloa vieraiden ihmiten kanssa.

        Perhe on itse tehty, omat yhteiset lapset, ei siihen kuulu ketään vierasta ihmistä.

        Perheitä ei ole kuin yksi, se ensimmäinen yhtienen, ei niitä voi ottaa sieltä ja täältä ja koota kenestä vaan haluaa... ei voi. Kuvitella voi mutta oikee perhe se ei ole. Yhteiseloa ja epäonnistuneiden ihmisten rakennelma vieraista ihmistä.

        Naapurissa on kaksi epäonnistunutta ihmistä elävät kaksin eronneet useasti ja nyt löytäneet toisensa ja kokeilevat, mutta ei se ole perhe.. perhe on jotain ainutlaatuista, ja ainutkertaista, sitä ei ole kuin yksi, jos se hajoaa, siten ei ole perhettä Ei sitä voi mistään ottaa.

        Kyllä se on perhe elämää se on täysin perhe elämää vaikka en ole vaimoni lasten isä eikä vaimo ole lasteni äiti silti se on perhe elämää ja toimitaan perheenä ainoastaan ex puolisot ei kuulu tuttuihin ystäviin eikä vierailijoihin !!! Emme ole ex puolisoiden kanssa enään perhe ei ollenkaan !


      • me ei jaksettas
        ........ kirjoitti:

        Kyllä se on perhe elämää se on täysin perhe elämää vaikka en ole vaimoni lasten isä eikä vaimo ole lasteni äiti silti se on perhe elämää ja toimitaan perheenä ainoastaan ex puolisot ei kuulu tuttuihin ystäviin eikä vierailijoihin !!! Emme ole ex puolisoiden kanssa enään perhe ei ollenkaan !

        Miten sinä ehdit kahdessa eri perheessä olla? Harvalla ihmisellä on kahta kotia tai kaksi perhettä, minä en tunne yhtään jolla olisi. En itsekkään haluaisi kahta kotia, en ole himosiivooja joka jaksaa hoitaa kaksi taloutta. Yksi riittää vallan hyvin, edes kesämökkiä en halua, sillä yksi asunto riittää meille. Rahallisestikaan ei kannata omistaa monia asuntoja.

        Jos olet työtn ehkä ehdit... ja haluat vaihtleua ja omata monia eri perhettä sitten... kaikki ei


      • tietää10
        me ei jaksettas kirjoitti:

        Miten sinä ehdit kahdessa eri perheessä olla? Harvalla ihmisellä on kahta kotia tai kaksi perhettä, minä en tunne yhtään jolla olisi. En itsekkään haluaisi kahta kotia, en ole himosiivooja joka jaksaa hoitaa kaksi taloutta. Yksi riittää vallan hyvin, edes kesämökkiä en halua, sillä yksi asunto riittää meille. Rahallisestikaan ei kannata omistaa monia asuntoja.

        Jos olet työtn ehkä ehdit... ja haluat vaihtleua ja omata monia eri perhettä sitten... kaikki ei

        http://www.stat.fi/meta/kas/perhe.html

        Täs olis sulle tilastoja


      • .........
        me ei jaksettas kirjoitti:

        Miten sinä ehdit kahdessa eri perheessä olla? Harvalla ihmisellä on kahta kotia tai kaksi perhettä, minä en tunne yhtään jolla olisi. En itsekkään haluaisi kahta kotia, en ole himosiivooja joka jaksaa hoitaa kaksi taloutta. Yksi riittää vallan hyvin, edes kesämökkiä en halua, sillä yksi asunto riittää meille. Rahallisestikaan ei kannata omistaa monia asuntoja.

        Jos olet työtn ehkä ehdit... ja haluat vaihtleua ja omata monia eri perhettä sitten... kaikki ei

        Minulla/meillä on yksi koti ja yksi perhe johon kuuluu vaimoni,lapseni ja hänen lapset joten älä viitsi olla ääliö... ...miten sait asiasta kaksi perhettä ???


      • riidankylväjä
        ......... kirjoitti:

        Minulla/meillä on yksi koti ja yksi perhe johon kuuluu vaimoni,lapseni ja hänen lapset joten älä viitsi olla ääliö... ...miten sait asiasta kaksi perhettä ???

        Kunhan haastaa riita se Ääliö. Mitä tuollaiselle edes vastaamaan. Se haluaa vaan riidellä jonninjoutavasta asiasta.


      • pahan kosketus

        Saakaa ne syövät. Taas Lässy toivottaa syöpiä ynnä muita tauteja empaattisesti ja halaillen kanssaihmisille. Sen mielestä sextaillaan liikaa ja jätetään lapset hoitamatta. Siinäpä ystävällinen ja empaattinen kuuntelija ja halailija.


      • lottovoitto ootelles
        riidankylväjä kirjoitti:

        Kunhan haastaa riita se Ääliö. Mitä tuollaiselle edes vastaamaan. Se haluaa vaan riidellä jonninjoutavasta asiasta.

        Onks sull akaksi perhettä tai enempi? Miten ehdit hoitaa kaikki kodintyöt ja onko sulla niin pajo rahaa et pysty pitämään yllä monta kotia?

        Me ollan sillai köyhiä, ettei oo varaa kuin yhteen kotiin, tiukkaa tekee sekin. Palkat ei noue laskee vaan mutta elin taso senkin hyrrää ylöspäin. Ei o varaa elvistellä monella kodilla.


      • elintäsö
        lottovoitto ootelles kirjoitti:

        Onks sull akaksi perhettä tai enempi? Miten ehdit hoitaa kaikki kodintyöt ja onko sulla niin pajo rahaa et pysty pitämään yllä monta kotia?

        Me ollan sillai köyhiä, ettei oo varaa kuin yhteen kotiin, tiukkaa tekee sekin. Palkat ei noue laskee vaan mutta elin taso senkin hyrrää ylöspäin. Ei o varaa elvistellä monella kodilla.

        Eikös se elintäsö läske kyn pälkätkin ön pieniä.Vöi, vöi, teetkö kyytämöyräköintiä kyn syllä elintäsö nöysee. Yötöitä kyytämöllä. Hyi, hyi ei sää ilötälössä iläköidä pimeällä yräkällä.


    • Köntys ihmettelee

      Minulla on perhe, asumme yhdessä kodissa, ei ole toista, en ole ikinä siivonnut toista kotia, eikä lapset ole koskaan menneet muualle kuin tänne, yhteen omaan kotiin. Ei meillä ole varaa kahteen kotiin, meille riittää maksettavaa ja siivottavaa yhdessäkin.

      Ei ole montaa miestä, yksi on, ei ole kuin yhteiset lapset, ei ketään ulkopuolista. En ymmärrä miten joillakin lapsilla on mukamas kaksi kotia??? Kesämökki kenties tai mummola, kai sitä voi kodiksi sanoa jos siellä aikaa viettää...

      Naaprit ei kuulu mun perheeseen, emmekä me hänen, ei ole yhtään vierasta ihmistä joka asuisi meillä... yksi perhe, yksi koti, miten joillaa on varaa kaikkeen tuplasti?

      • valh

        Ei sulla ole miestä.


      • ........

        Niin kaikilla ei ole samaa ymmärrystä toiset jopa tyhmiä ! On isän ja hänen vaimonsa koti ja on äidin ja hänen kumppanin koti ja isän ja äidin koti on lasten koti ja joillakin on kaksi kotia mutta isän minulla ei ole kuin yksi koti jota maksan ja huolehdin vaimoni kanssa


    • saivartelua.

      Sinä joka jatkuvasti jankkaat siitä, ettei ihmisellä voi olla kuin yksi perhe, ja että kuka muka jaksaa siivota kahta taloutta:

      Hämmentävää, että sinä miellät niin, että perhe on yhtä kuin yksi talous. Että sinulle perhe merkitsee jotain kiinteää ja materiaa, taloa/asuntoa ihmisineen. Etkö todellakaan erota näitä asioita toisistaan? Perhe voi olla hajallaankin, vaikka ympäri maailmaa, se löytyy ihmisen sisimmästä ja sydämestä. Koti on fyysinen paikka, asumus jossa eletään.

      Kun minä olin pieni, isäni asui monta vuotta toisessa kaupungissa työn vuoksi. Hän ei ollut eronnut äidistä, mutta työ vei hänet satojen kilometrien päähän. Hotelliasuminen olisi tullut niin kalliiksi, että hän muutti vuokra-asuntoon. Kaikesta tästä huolimatta isä kuului silti minun perheeseeni, vaikka emme saman katon alla asuneetkaan.

      Kun olin teini-ikäinen, isä ja äiti erosivat, ja isä ja äiti muuttivat pysyvästi erilleen. Silti molemmat kuuluivat edelleen perheeseeni, erosta huolimatta. Minulla oli tuolloin 2 kotia. Minulla EI siis ollut kahta perhettä, vaan yksi perhe, mutta 2 kotia. Nämä asiat täytyy osata erottaa toisistaan!

      18-vuotiaana muutin omaan asuntoon. Tavallaanhan minulla oli sitten 3 kotia: omani, isän luona ja äidin luona. Oma asuntoni oli tietenkin se pääasiallinen kotini. Edelleen minulla oli silti vain yksi perhe, mutta useampi koti. Ennen kuin muutin omaan asuntooni, minua hieman vanhempi isosiskoni muutti omaan asuntoon. Vaikka hän ei enää asunutkaan saman katon alla kanssani, hän kuului silti tietenkin minun perheeseeni. Ei tarvitse asua fyysisesti samassa taloudessa, jotta voi kuulua samaan perheeseen.

      Tiedän, että saivartelet usein näissä asioissa. On tavallista, että erolapsella on 2 kotia; isän luona ja äidin luona. Jokaisella on silti vain yksi perhe, vaikka koteja olisi vaikka kymmenen!

      • voi kauhistus

        Mutta ei ihmisellä ole kuin yksi koti. Onko se saivaratelua jos ei ole kuin yksi koti? En tunnet yhtään ihmistä, joilla olisikaksi kotia, ellei kesämökkiä lasketa. Meilläkään ei ole kuin yksi koti, ja tarvii todella olla rikas jotta pystyy pitämään kaksikotia.

        Mihin niitä koteja tarvii? Me emme ole kaivanneet kahta kotia, meille riittää tämä yksi.

        Kaikki kellä ei ole kahta kotia ja kertoo siitä että on vain yksi, on siis saivartelua? On siis pakko sanoa että mulla on kaksi kotia tai kolme tai neljä.... jos on yksi koti, on häpeä....


      • ........
        voi kauhistus kirjoitti:

        Mutta ei ihmisellä ole kuin yksi koti. Onko se saivaratelua jos ei ole kuin yksi koti? En tunnet yhtään ihmistä, joilla olisikaksi kotia, ellei kesämökkiä lasketa. Meilläkään ei ole kuin yksi koti, ja tarvii todella olla rikas jotta pystyy pitämään kaksikotia.

        Mihin niitä koteja tarvii? Me emme ole kaivanneet kahta kotia, meille riittää tämä yksi.

        Kaikki kellä ei ole kahta kotia ja kertoo siitä että on vain yksi, on siis saivartelua? On siis pakko sanoa että mulla on kaksi kotia tai kolme tai neljä.... jos on yksi koti, on häpeä....

        No etpä sit montaa ihmistä tunnekkaan ja nekin sisäsiittosia... ...oot oikeesti tyhmä ihminen täys ääliö !


      • järkälejäärä
        voi kauhistus kirjoitti:

        Mutta ei ihmisellä ole kuin yksi koti. Onko se saivaratelua jos ei ole kuin yksi koti? En tunnet yhtään ihmistä, joilla olisikaksi kotia, ellei kesämökkiä lasketa. Meilläkään ei ole kuin yksi koti, ja tarvii todella olla rikas jotta pystyy pitämään kaksikotia.

        Mihin niitä koteja tarvii? Me emme ole kaivanneet kahta kotia, meille riittää tämä yksi.

        Kaikki kellä ei ole kahta kotia ja kertoo siitä että on vain yksi, on siis saivartelua? On siis pakko sanoa että mulla on kaksi kotia tai kolme tai neljä.... jos on yksi koti, on häpeä....

        Voi kauheeta sentään. Tahallas vääristelet asioita. Onko sinulla yhtään ihmistä terapeutin lisäksi jota tapaat. Sulla on tänään taas aika keskustelemaan. Millois ne ryhmät kokoontuu. Siellä on varmaan samanmielisiä kuin sinä.
        Mitä se sulle kuuluu kuka tuntee minkäkin kodikseen. Jos oot siellä omassa räjäsessä talossa, ole. Mitä sitä meille selittään.
        Jos joku sanoo mul on monta kotia jonne mennä niin mitä se sulle kuuluu. Käykö kateeksi.
        Koti on sellainen jossa asuu rakkaat omat perheenjäsenet. On isän koti, äidin koti. Taloja voi omistaa mutta ne kaikki eivät ole koteja.


      • oma koti kullan kall
        järkälejäärä kirjoitti:

        Voi kauheeta sentään. Tahallas vääristelet asioita. Onko sinulla yhtään ihmistä terapeutin lisäksi jota tapaat. Sulla on tänään taas aika keskustelemaan. Millois ne ryhmät kokoontuu. Siellä on varmaan samanmielisiä kuin sinä.
        Mitä se sulle kuuluu kuka tuntee minkäkin kodikseen. Jos oot siellä omassa räjäsessä talossa, ole. Mitä sitä meille selittään.
        Jos joku sanoo mul on monta kotia jonne mennä niin mitä se sulle kuuluu. Käykö kateeksi.
        Koti on sellainen jossa asuu rakkaat omat perheenjäsenet. On isän koti, äidin koti. Taloja voi omistaa mutta ne kaikki eivät ole koteja.

        Miten voin vääristellä kun meillä ei ole kuinyksi koti. Jos sanoisin että meillä on kaksi kotia, silloin vääristelisin, sillä meillä ei ole kuin yksi. Ei ole koskaanollut, lapsilla on nyt omat kodit ja minun koti heille lapsuudenkoti, nyt heillä on periaatteessa kaksi kotia, mutta sekin on tulkinnan varainen juttu, he voivat pitää minun kotia lapsuudenkotinaan jos sitä haluavat...

        Mutta kun olivat lapsia, ei meilläollut kuin tämä ykis ihana oma koti.


      • saivartelua.
        oma koti kullan kall kirjoitti:

        Miten voin vääristellä kun meillä ei ole kuinyksi koti. Jos sanoisin että meillä on kaksi kotia, silloin vääristelisin, sillä meillä ei ole kuin yksi. Ei ole koskaanollut, lapsilla on nyt omat kodit ja minun koti heille lapsuudenkoti, nyt heillä on periaatteessa kaksi kotia, mutta sekin on tulkinnan varainen juttu, he voivat pitää minun kotia lapsuudenkotinaan jos sitä haluavat...

        Mutta kun olivat lapsia, ei meilläollut kuin tämä ykis ihana oma koti.

        Erolapsilla, joilla on säilynyt suhde molempiin vanhempiin eron jälkeen, on usein 2 kotia; isän luona ja äidin luona. Onko se mielestäsi sitten huono asia, siis se, että lapsi säilyttää suhteen molempiin vanhempiinsa eron jälkeen? Saavat elää arkea sekä isän että äidin kanssa, vuorotellen isän ja äidin kodissa.

        """"Meilläkään ei ole kuin yksi koti, ja tarvii todella olla rikas jotta pystyy pitämään kaksikotia.
        Mihin niitä koteja tarvii? Me emme ole kaivanneet kahta kotia, meille riittää tämä yksi.
        Kaikki kellä ei ole kahta kotia ja kertoo siitä että on vain yksi, on siis saivartelua?""""

        Olet lapsellinen, kun intät tällä tavoin, ja väännät asiat väkisin toisenlaisiksi.

        Kun äiti ja isä eroavat ja muuttavat erilleen, he alkavat maksaa vain oman taloutensa kuluja. Ei sen lapsen tarvitse olla rikas, jotta hänellä voi olla 2 kotia. Isä ja äiti huolehtivat asuntojensa kuluista, ei lapsen tarvitse mitään maksaa. Lapsi saa olla lapsi ihan rauhassa, ei hänen tarvitse huolehtia aikuisten asioista.


      • äspanja
        oma koti kullan kall kirjoitti:

        Miten voin vääristellä kun meillä ei ole kuinyksi koti. Jos sanoisin että meillä on kaksi kotia, silloin vääristelisin, sillä meillä ei ole kuin yksi. Ei ole koskaanollut, lapsilla on nyt omat kodit ja minun koti heille lapsuudenkoti, nyt heillä on periaatteessa kaksi kotia, mutta sekin on tulkinnan varainen juttu, he voivat pitää minun kotia lapsuudenkotinaan jos sitä haluavat...

        Mutta kun olivat lapsia, ei meilläollut kuin tämä ykis ihana oma koti.

        Kun et ymmärrä. Tottakai sinulla ja sinun perillisillä on se teidän perhe. Jos sinä sen katsot niin ok. Mutta ymmärrä nyt että toisilla on toisenlaiset perheet joita he pitävät kotinaan ja perheinään et sinä voi toisten elämää sanella mikä on sinunmielestäsi koti.
        Jos koti on ainoastaan sinun mielestäsi talo, niin se sitten on talo.

        Jos asun Espanjassa mutta mun kotimaani on aina Suomi ja tulee olemaan vaikka siellä ei olisi enää taloa minulla.


      • olet tyhmä
        voi kauhistus kirjoitti:

        Mutta ei ihmisellä ole kuin yksi koti. Onko se saivaratelua jos ei ole kuin yksi koti? En tunnet yhtään ihmistä, joilla olisikaksi kotia, ellei kesämökkiä lasketa. Meilläkään ei ole kuin yksi koti, ja tarvii todella olla rikas jotta pystyy pitämään kaksikotia.

        Mihin niitä koteja tarvii? Me emme ole kaivanneet kahta kotia, meille riittää tämä yksi.

        Kaikki kellä ei ole kahta kotia ja kertoo siitä että on vain yksi, on siis saivartelua? On siis pakko sanoa että mulla on kaksi kotia tai kolme tai neljä.... jos on yksi koti, on häpeä....

        Kimi Räikköselläkin on 10 kotia ympäri maailmaa.Tuskin sinä tiedät kuka hän on.


      • räikkölän pöikä
        olet tyhmä kirjoitti:

        Kimi Räikköselläkin on 10 kotia ympäri maailmaa.Tuskin sinä tiedät kuka hän on.

        Niinentiedä. Se Räikkölän pöikä ön värmään ryötsäläinen. Kykä se myyten ön, jag vet inte. Missä se Räikkölän pöjän köti ön. Önkö se finländiässä. Kyllä se täytyy öllä Mönäkössä.Ei kyllä sentäytyy öllä Sverigessä. En minä tiedä. Kyllä se Räikkölän köti ön ömän mämin lyönä jökä sää nyt väyvän. Siellä se Räikkölän pöjän köti ön.

        Läyletäänkö pälkintökörökkeellä että: Kötimääni önpi Syömi, syömi ärmäs synnyinmää, siellä välkölehti työmi...


      • köti ei öö täällää
        räikkölän pöikä kirjoitti:

        Niinentiedä. Se Räikkölän pöikä ön värmään ryötsäläinen. Kykä se myyten ön, jag vet inte. Missä se Räikkölän pöjän köti ön. Önkö se finländiässä. Kyllä se täytyy öllä Mönäkössä.Ei kyllä sentäytyy öllä Sverigessä. En minä tiedä. Kyllä se Räikkölän köti ön ömän mämin lyönä jökä sää nyt väyvän. Siellä se Räikkölän pöjän köti ön.

        Läyletäänkö pälkintökörökkeellä että: Kötimääni önpi Syömi, syömi ärmäs synnyinmää, siellä välkölehti työmi...

        Täi mie läylänkin että syömessä ölem minä syntynyt siellä käyniissä kärjälässä...
        Jä löpyks vetäsen Määmme syömi synnyinmää....

        Väi läylänkö että, myn köti ei öö täällä


      • siellä se on
        köti ei öö täällää kirjoitti:

        Täi mie läylänkin että syömessä ölem minä syntynyt siellä käyniissä kärjälässä...
        Jä löpyks vetäsen Määmme syömi synnyinmää....

        Väi läylänkö että, myn köti ei öö täällä

        :D:D Meidän kotimme on siellä, missä meidän uusioperheemme asuu. Ei muuta. Ken väittää muuta on väärässä. Isän lapsen koti on isän luona ja toinen koti on hänen äitinsä luona. Ken väittää muuta on väärässä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      3377
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1945
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1261
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe