Tällaistako on asiallinen keskustelu?

10+2

"autoilija
24.9.2014 14:32
0
Sulje
Mene sinä äti h.u.o.r.a.s.i kanssa päivä unille senkin h.u.o.r.a.n pentu äpärä minä tulen myöhemmin äitisi asiakkaaksi "

Ei minun mielestä.

28

151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onhan se pelle

      Tuohan on palstapellen purkaus, taitaa pelleltä vitsit loppua kun samaa tarinaa jankuttaa päivästä toiseen.

      • Älä ruoki trollia

        Hyvät ystävät

        Tämä on "Yleistä liikenteestä" -palsta. Keskusteltaisko liikenteestä eikä keskustelijoista.

        Jos joku peeloilee, ilmoittakaa ylläpidolle ja unohtakaa.


      • Älä ruoki trollia kirjoitti:

        Hyvät ystävät

        Tämä on "Yleistä liikenteestä" -palsta. Keskusteltaisko liikenteestä eikä keskustelijoista.

        Jos joku peeloilee, ilmoittakaa ylläpidolle ja unohtakaa.

        Muut aloittaa aina epäasiallisuuden en minä


      • olethan pelle
        autoilija kirjoitti:

        Muut aloittaa aina epäasiallisuuden en minä

        Sinä nyt satut olemaan ne "muut", se on huomattu useita kertoja, aivan liian useita kertoja.


    • En vieläkään

      Eikös tuo "autoilija", palstapelleksi nimetty peräänkuuluttanut asiallisia keskusteluita, minä en ole vielä sellaista sen "suusta" nähnyt tulevan.

    • Full of Buffoons

      Tämä sitten on vai?

      koska se on pelle16.9.2014 17:00

      Ota huomioon se seikka että tämä aloittaja onkin pelle, sillä ei ole käsitystä mistään oikeasta liikennetilanteesta.

      Tai tämä?

      koska olet pelle18.9.2014 20:07
      Suksi pelle hevonfittuun, olet ihan oikeasti palstapellen tittelin ansainnut.

      Ja onhan noita "aikuisten kakaroitten" juttuja vaikka kuinka paljon. Palstat pullollaan, vai mitä pääpelle Godsmack?

      Ja huom! Tämä kommentti ei sitten ole "autoilijan" kirjoittama, ennen kuin joku aloittaa siitä irvistelyn.

      • Sitä saa mitä tilaa.

        Itsehän pelle on ansainnut tuollaisia kommentteja, miten niihin asiattomuuksiin muuten kommetoi.


      • Full of Buffoons
        Sitä saa mitä tilaa. kirjoitti:

        Itsehän pelle on ansainnut tuollaisia kommentteja, miten niihin asiattomuuksiin muuten kommetoi.

        Eli tollot toimivat niin että ensin "autoilija" avaa keskustelun, tai kommentoi johonkin keskusteluun. Monesti aloitus tai kommentti on subjektiivinen, typerä ja jopa lapsellinenkin, se on aivan totta.

        Mutta sitten jotkut muka hänen "yläpuolellaan" olevat samanlaiset, elleivät vielä pahemmat idiootit, aloittavat "pelle sitä pelle tätä" lässytyksensä plasto volvoineen. Ei ole ihan rakentavaa sekään. Ja sitten kun tulee takaisin, niin lähdetään valittamaan, että kun "toi veti turpaan". Tuttua monelle, peruskoulusta nimittäin. Jos teillä on jotain selvittämättömiä asioita "autoilijan" kanssa niin tapelkaa koulun jälkeen takapihalla.


      • Ei ole asiallinen, mutta ensin toinen on aloittanut herjaamisen en minä. Minä ensi vähän aikaa en tehnyt noille palstapelle haukkumisille mitään ja ilmoitin ne asiattomiksi, mutta turhaan sillä ei poistettu vaikka monta kertaa vaadin ja sitten laitoin asiallisen kommentin että miksi ei poisteta tuollaista kirjoitusta. Mutta YLLÄTYS YLLÄTYS minun tuo kysymys poistettiin ja tuo palstapelleksi haukkumis kirjoitus sai jäädä. Eli tämä palstapelleksi haukkuja on mitä ilmeisemmin luotsi itse tai sen hyvä kaveri. Sitten aloin laittaa samalla mitalla takaisin ja tässä on tulos.


      • a-panijamees
        autoilija kirjoitti:

        Ei ole asiallinen, mutta ensin toinen on aloittanut herjaamisen en minä. Minä ensi vähän aikaa en tehnyt noille palstapelle haukkumisille mitään ja ilmoitin ne asiattomiksi, mutta turhaan sillä ei poistettu vaikka monta kertaa vaadin ja sitten laitoin asiallisen kommentin että miksi ei poisteta tuollaista kirjoitusta. Mutta YLLÄTYS YLLÄTYS minun tuo kysymys poistettiin ja tuo palstapelleksi haukkumis kirjoitus sai jäädä. Eli tämä palstapelleksi haukkuja on mitä ilmeisemmin luotsi itse tai sen hyvä kaveri. Sitten aloin laittaa samalla mitalla takaisin ja tässä on tulos.

        outo tyyppi oot
        kun h.u.o.r.ittelet
        toisten kirjoittajien ÄITEJÄ.

        ihan epänormaalia sellanen.

        et ole esim. ko.kirjoittajaa tavannu koskaan livenä ja
        sit huorittelet sen mutsia
        joka on maannu haudassa jo kolkyt vee,
        ja kerrot meneväs sen asikkaasksi ihan justiinsa... LOL

        aika outo oot jos hautausmaalla käyt niitä
        'asiaskäyntejäs' tekemässä


    • diipadaii

      Voisitko jo ystävällisesti lopettaa tuon paskan jauhamisen!

    • *GoldenStar*

      Ei edusta ainakaan sitä järkevää keskusteluhenkisyyttä, joka jokaisen pitäisi osata, mutta anonyyminä on helppo herjata ja ladella muita latteuksia.

      Toisekseen miten tämä liittyy liikenteeseen? Ei kyllä mitenkään.. Huuhaalle tällaisia kirjoittelemaan.


      Siinäpä mietittävää :)

    • *GoldenStar*

      Ei edusta ainakaan sitä järkevää keskusteluhenkisyyttä, joka jokaisen pitäisi osata, mutta anonyyminä on helppo herjata ja ladella muita latteuksia.

      Toisekseen miten tämä liittyy liikenteeseen? Ei kyllä mitenkään.. Huuhaalle tällaisia kirjoittelemaan.


      Siinäpä mietittävää :)

      • *GoldenStar*

        Näköjään Suoli24 teki tuplat mulle.. Tarkoitus oli kylläkin laittaa kerran. HeHe


      • *GoldenStar*
        *GoldenStar* kirjoitti:

        Näköjään Suoli24 teki tuplat mulle.. Tarkoitus oli kylläkin laittaa kerran. HeHe

        Ei edusta ainakaan sitä järkevää keskusteluhenkisyyttä, joka jokaisen pitäisi osata, mutta anonyyminä on helppo herjata ja ladella muita latteuksia.

        Toisekseen miten tämä liittyy liikenteeseen? Ei kyllä mitenkään.. Huuhaalle tällaisia kirjoittelemaan.

        Siinäpä mietittävää :)


    • parasta jättää

      Kyllä on "autoilijapelle" tyystin pilannut tämänkin palstan, joten paras jättää tämä pellepalsta ja etsiä asiallinen palsta, sellainen mihin "autoilijapelle" ei löydä.

      • Full of Buffoons

        Niin ei ehkä hän, mutta kyllä niitä "pellejä" riittä muillekin foormumeille. Usko pois.


      • Full of Buffoons
        Full of Buffoons kirjoitti:

        Niin ei ehkä hän, mutta kyllä niitä "pellejä" riittä muillekin foormumeille. Usko pois.

        Löydämme aina parhaat palstat!


    • kumpa jättäisi

      Palstapelle "autoilija" on fanaattisella länkytyksellään pilannut muunkin palstan kuin tämän, vaitettavasti...

    • On samaa skeidaa

      Entäs tämä, miltä kohdin asiallinen.


      "Samaa mieltä kuin Au
      30.9.2014 01:22
      0
      Sulje
      Itse sinä h.u.o.r.a.n äpärä olet pelle. ja tyhmä"

      Tuokin saman pellen raapustus, eri nikillä vain.

    • Full of Buffoons

      Eipä ole palstan pääjumala Godsmack antanut mitään kommenttia tähänkään ketjuun. Taitaa olla niin että ko. virka ei ole ihan helppoa mikäli elämässä on muutakin sisältöä kuin seurailla miten ns. aikuiset vidduilevat toisilleen.

      • Ei luotsia...

        Ei tällä palstalla ole ollut luotsia enää pitkään aikaan. Godsmack on saanut virastaan potkut jo ajat sitten ja koko profiili on poistettu S24:stä. Sen verran innokkaasti kävi kaverilla Poista-nappi, joten joutui poistoon itsekin ja hyvä niin.


      • Ei luotsia...

        Kuten huomaat, täällä on voinut viime aikoina jopa keskustella ja olla jopa eri mieltä asioista ja perinteiseen tapaan harrastaa ihan kunnon väittelyitäkin, jotka olivat ihan mahdottomia tuolla lyhyeksi jääneellä natsiluotsauksen aikakaudella.


    • tosiuskova

      Joku voisi luulla, että fanaattisimmat tosiuskovaiset ovat 'uskonto' palstoilla.

      Ei, ne ovat täällä kun keskustellaan eri automerkeistä.

    • Absoluth Truth

      Kyllä fanaattisimmat "tietäjät" löytyy rengaskeskusteluista. Sieltä löytyy vähintään sata erilaista absoluuttista faktaa ja yhtä monta faktan kirjoittajaa. Ja kyllä fanaatikkoja löytyy myös erilaisista liikenettä käsittelevistä keskusteluista. Tietyt nimerkit ovat ihan omatoisesti "julistautuneet" kaikentietäviksi liikenteen mestareiksi. jotkut ovat jopa lähes jumalan asemassa omasta mielestään.

      • Vastaava...

        Kyllä "kitkat vs. nastat" veroinen väittely saadaan aina aikaan myös siitä, onko kuvassa näkyvän liikennemerkin vaikutusalueella maksullisten aikojen ulkopuolella pysäköinti kaikille kielletty vai sallittu (muille kuin asukaspysäköintiluvan haltijoille): http://random.ikioma.org/poloinen/pysakointikielto3.jpg

        Kyseisessä tapauksessa jakaudutaan aina hyvin tasaisesti kahteen koulukuntaan, joissa toisen mielestä pysäköintikieltomerkki ei ole maksullisuus- tai kiekonkäyttövelvollisuusaikojen ulkopuolella voimassa, jolloin pysäköinti on vapaata kaikille. Toisen koulukunnan mielestä merkki ehdottomasti on voimassa kyseisten aikojen ulkopuolellakin ja pysäköinti on silloin kokonaan kielletty muilta kuin asukaspysäköintiluvan haltijoilta jos sellainen lisäkilpi on. Molemmat koulukunnat vielä perustelevat kantaansa samalla tieliikenneasetuksen pykälällä samoilla saatesanoilla "siinähän se on aivan selvästi sanottu".

        En viitsi tässä aloittaa jälleen kyseistä väittelyä, joten en kerro tässä yhteydessä Helsingin kaupungin pysäköinninvalvonnan, Liikenneviraston enkä poliisin kantaa asiaan, eli sitä kummin asia oikeasti on. Mutta tuosta linkkaamastani kuvasta joka on Tieliikenteen käsikirjasta, voi jotain asiasta päätellä, mikäli Suomen kielen ymmärtäminen on jossain määrin hallussa.


    • Full of buffoons

      "Ei tällä palstalla ole ollut luotsia enää pitkään aikaan."

      En huomannutkaan ettei tuota profiilia enää ole. Ihme juttu silti tuo, että smack olisi muka edelleen palstan luotsi.

      • better off without him

        Ei ihme, että pistettiin pihalle. Veti koko homman aivan täysin vihkoon. Ilman luotsia palstan taso on noussut paljon.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3184
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2131
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2054
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1905
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe