Bemari on autoista paras

Bmw is Art

Autotoimittajat ympäri maailmaa ylistävät Bemarin tuotteita. Aina tuodaan esille ajettavuus, suorituskyky perusmalleissakin ja laatu. Siinä on paha provoilijoiden täällä sanoa mitään, kun eivät ole ikinä saaneet ajaa Bemarilla, vaikka niin hauaisivat.

Naurattaa nämä lippispäiset pikku räkärunkut jotka täällä haukkuvat Bemaria. Esittävät täällä kovaa jätkää, mutta ovat kuin jotain vohveleita. Vähän kun heittää jotain takaisin niin murtuvat ja painuvat nöyränä kasaan. Älykkyys myös jonkun vohvelin tasolla, joillakin jopa ehkä sammakonkin.

33

209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hleleej

      Kerrankin hyvä kirjoitus. BMW on numero 1.Se on Premiumia..!!!

    • kaupasta niitä saa

      No entäpä sitten, ei yhdelläkään kuskilla ole asiaan pienintäkään panosta, vaan kaikki ne ostaa ja niitä myydään ihan jokaiselle haluavalle.

      • BMW on romumerkki

        Mutta kukapa haluaa ajaa "autolla" joka on 150 cm pitkien lippispäitten teinien suosiossa? Tai näiden poikkeavien homssujen.

        BMW ei ole saanut vielä ajettavuudessa edes perusasioita kuntoon. Suuntavakaus on erittäin heikko.
        Kestävyys on surkea. Moottorit paukkuvat alta aikayksikön.


      • yritä enemmän
        BMW on romumerkki kirjoitti:

        Mutta kukapa haluaa ajaa "autolla" joka on 150 cm pitkien lippispäitten teinien suosiossa? Tai näiden poikkeavien homssujen.

        BMW ei ole saanut vielä ajettavuudessa edes perusasioita kuntoon. Suuntavakaus on erittäin heikko.
        Kestävyys on surkea. Moottorit paukkuvat alta aikayksikön.

        Ja toiset ovat niin kateellisia etteivät malta olla munaamatta itseään noilla jutuillaan.


      • GM=Gay Mobiles
        yritä enemmän kirjoitti:

        Ja toiset ovat niin kateellisia etteivät malta olla munaamatta itseään noilla jutuillaan.

        Kukaan täysjärkinen ei ole kateellinen kyrvänjatkeesta jota homssubemariklopit suosivat. Bemari on munaamisen aatelia.


    • heh heh

      Autotoimittajat on voideltu baijerin spermalla, että osaavat kehua linttoja sanomissa.

    • DApaDApaa

      Johan nyt teinillä mopo keulii.

      BMV on varmasti ihan hyvä ja laadukas auto, itsellänikin on uudesta 500-sarjasta jokseenkin hyviä kokemuksia. Bimmeri ei kuitenkaan ole millään tavalla ylivertainen kun sen laittaa oikeaan vertailuryhmään muiden saman hintaluokan laatuautojen kanssa. Kysymys on enemmänkin siitä, mitä ominaisuuksia arvostaa ja missä on valmis tekemään kompromissejä.

      Edellisellä autonvaihtokierroksella minullakin oli Bimmeri yhtenä vaihtoehtona, mutta päädyin kilpailevaan eurooppalaismerkkiin joka tarjosi minun tarpeisiini paremman kokonasipaketin. Ja etteivät teinit nyt aivan pillasuisi, niin kerron että tuo merkki ei ollut Audi.

    • karvaooppeli

      Sitten sen täytyi olla Opel.

      • DApaDApaa

        No ei se mikään Opel ollut tuo minun valinta, vaan jonkun verran käytetty Renault Clio.


    • hhhhhhhh23

      Just Joo Opeli.. BMW, Audi ja Mersu on samassa kategoriassa ja Opel ei oo edes auto. Otahan Opel mies päivän lääkkeesi, jotka ovat jäänet ottamatta ja ala keskustelemaan vaikka Terojen tai Fordmiesten kanssa autoista. Naisista ei edes kannata puhua kun äiti, mummo ja pumpattava Barbara ovat teidän elämän naiset.

      • Nouseeko jo?

        ....ja näin puhuu bmwaudimersu-mies, taas vittuilutyylilleen uskollisena. Säälittävää muiden haukkumista, itsetunnon kohottamista


    • karppa79

      Nimimerkki nouseeko jo? Hanki sinäkin BMW äläkä kateellisena ruikuta kun omistat vaan kansanauton Opelin tai vastaavaan.

      Autokateus lähtee kun menet ja ostat uuden tai uudehkon BMW:n. Tiedät sen jälkeen oikeasti mikä on Premiumia ja mikä ei!

    • ostatteko bemareita

      bemari on mailman surkein auto ei enää ikinä bemaria tule mun taloon koko ajan sai olla pajalla korjaamas nyt ajelen volvo v70 ajettu 560tkm ei mitään ongelmaa

      • Micxrocar

        Ostttiin520 vm 2008 toella suskea ohjaus tuntuma. muuten hino auto, ei ole hyvä ajaan . Pojan mopo auto on parempi ainakin ajaa Micrcar 2011


    • Ruikutusseis

      Nyt loppuu Se ruikuttaminen ja kateus. Hankkikaa ihan oikeasti BMW tai jokin muu Premium auto.

      Kun hankitte sen BMW:n

      - teidän itsetunto nousee
      - itsemurha-ajatukset katoavat
      - viha Premium merkkisi autoja ja niiden omistajia kohtaan katoaa
      - Teromaisuus ja 24/7 lippikset ovat oikeasti historiaa

      Tuossa siis vain muutamia syitä Premium auton hankintaan.

      Ps. Nimimerkki ostatko bemarille seuraavat terveiset: Sinä et ole koskaan omistanut yhtään bemua ja tuota Volvoakin epäilen. Vaikka Se on vanha kuin helvetti, niin ei Volvon omistajat täällä jaksa olla katkerina. On Se Volvokin auto Tero merkkeihin verrattuna

      Ps.

      • GM=Gay Mobiles

        Mikä tekee GM paskoista premiumia?? vain täystollot uskovat ja turvautuvat tuohon premiumiin sanana.


    • ostatteko bemareita

      kuule olen omistanut 11 kpletta bemareita enkä tule enää koskaan ostamaan

      • A7"

        Tää on se sama tyyppi joka Audipalstalla omistanu 11 Audiakin. Säälittävä paskanjauhaja eli suomeks kateellinen.


      • Myönnä a7
        A7" kirjoitti:

        Tää on se sama tyyppi joka Audipalstalla omistanu 11 Audiakin. Säälittävä paskanjauhaja eli suomeks kateellinen.

        Mitäs sinä teet bmw-palstalla? Eikös audi kelpaakaan häh, ootkos kateellinen bemareista häh? Eikös se näin kuulu se audimiesten lausahdus, se että vierailee jonkun tietyn merkin palstalla merkkaa sitä että on ko. merkistä kade? Myönnä nyt, audis on reiästä ja haluat bemarin.


      • A7"
        Myönnä a7 kirjoitti:

        Mitäs sinä teet bmw-palstalla? Eikös audi kelpaakaan häh, ootkos kateellinen bemareista häh? Eikös se näin kuulu se audimiesten lausahdus, se että vierailee jonkun tietyn merkin palstalla merkkaa sitä että on ko. merkistä kade? Myönnä nyt, audis on reiästä ja haluat bemarin.

        Lueskelen joskus monien automerkkien palstaa, en, en oo kade Bmw.stä, oisin ostanut kyllä jos se miellyttäisi ulkoisesti, ajo-ominaisuus ois hyvä, mutta ei vakuuta.


    • 11vuotta suotta

      Kyllä kesti kaun, jotta meni jakeluun!

    • Terkut Saksasta

      No onhan se saatanan hyvä auto! Itselläni on onni asua Saksassa joten asiallisen Bemarin hankinta ei vie konkurssiin. Tallissa on Suomesta tuotu E36 vm. 1991 joka pelaa ilman mitään erityisiä huoltoja edelleen luotettavasti. Kilometrejä 270 000. Lisäksi se "käyttöauto" eli M5 vm. 2013. Viimeksi mainitun ainoa huono puoli on kallis ylläpito mutta on se sen väärtti.

    • Jenkkiautolla

      BMW on ollut natsien orjatyökeskus, en ikinä osta sellaista autoa, joka on pahuuden kätyrinä avustaja. Toiseksi auto ruostuu helposti ja on kamala ajaa talvella.

    • Keijo prkl

      En itsekään osta autoja, joihin ei ole varaa. Haukun myös autoa, jota en ole koskaan ajanut.

      • heh....

        "Haukun myös autoa, jota en ole koskaan ajanut."

        Eli olet tyypillinen bemaristi. Kaapista ulos heti kun bemarin saa alle.


    • Keijo prkl

      Olen aikuinen ja naimisissa ollut jo useita vuosia naisen kanssa, itse taidat asua vielä äidin helmoissa.

      Tuo homoksi haukkuminen jne. jutut ovat todella naurettavan lapsellisia. Ehkä ymmärrät sen kun ikää tulee enemmän, ja maksat itse jotain kk menoja.

      Se on vielä tuossa sinun iässäsi ajatusmaailma niin höpötasolla.

      • A7"

        Bmw on sisustukseltaan vanhanaikainen. Tullu vasta nyt 2013-2014 mallistoihin vilkut peiliin. Sisältäkin ne on kun 90-lukua. Audi on sentäs vähän edellä Bmw.tä.


      • Rumiaon
        A7" kirjoitti:

        Bmw on sisustukseltaan vanhanaikainen. Tullu vasta nyt 2013-2014 mallistoihin vilkut peiliin. Sisältäkin ne on kun 90-lukua. Audi on sentäs vähän edellä Bmw.tä.

        Bmw:t on rumia, ulkoota sekä sisältä, sitä oon ollu aina mieltä.


    • laatupelejä

      Neljä vuotta sitten eli 2010 ostin ensimmäisen Bemarini käytettynä (VM. 2006 325i e90). Jäin koukkuun Bemareihin ja kävin hakemassa Saksasta heinäkuussa VM. 2012 Bmw 530d. Kyllä on mahtavaa kyytiä. Ennen omistin kaikenlaisia rimpuloita esimerkiksi Opeleita, Volkkarin ja pari Volvoa.

    • kohta kilahtaa

      Onnellinen omistaja saksalaiset kiisselit on huudatettu baanalla baskaksi.

    • Santtu..

      Tulin juuri kotiin lentokentältä. Saksan Frankfurtissa Olin käymässä ja uskomattoman hyvällä Bemarilla ajoin. Vuokra-auton piti olla 1-sarjalainen, mutta antoivatkin varausvirheestä johtuen 420d:n samalla hinnalla. Täytyy seurailla muutaman vuoden päästä minkälaisissa hinnoissa ovat käytettynä. Oli maukas peli, kuin taidetta. Omalla Bemarilla kun alkaa ikää jo olemaan (2004 318i)

    • Warhol Bmw

      Andy Warhol on tehnyt Bmw-taideteoksen joka on itseasiassa nähtävillä Bmw-museossa Munchenissa. Mistään skodasta ei olisi voinutkaan tehdä, kun Neuvostoautoja ei myyty silloin eikä myydä vieläkään Usassa. Bemari tosin luonteva valinta taideteoksen jalostusalustaksi. Aika upeat värit oli kun livenä näin, täytyy myöntää.

    • os mulle pyllyäsi an

      os mulle pyllyäsi annat huh haa, jos mulle pyllyäsi annat huh haa, niin munaa myös sinä saat lallallaalala lallallaalala

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      341
      3841
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1709
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      59
      1473
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1318
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1285
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1231
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1167
    Aihe