Miten näitä perheenrikkojia voisi

Mielenkiinnosta kyse

auttaa? Olisi kiva ymmärtää heidän tekojensa tarkoitus. Tiedämme vain että semmoista tehdään, mutta ne tekijät pysyvät piilossa.. tietävät itsekin, että se on väärin.
On asioita, jotka ei kestä päivänvaloa, mutta olisi kiva tuoda esille, ja saada vastauksia. Kertokaa?

92

276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mennijapäev

      Ja mikähän tämäkin aloitus tarkoittanee. Ai pysyvät piilossa. Onko ne menneet maan alle, vai missä ne on piilossa.

      Eikö niitä eronneita isiä ja äitejä näy jotka ovat lähteneet toisen miehen tai naisen matkaan ? No onpas kummallista. Leikkivätkö ne salaista agenttia vai mitä. Vai ovatko menneet maanalaiseen armeijaan. Jospa ne ovat paenneet Venäjälle ja heidät on passitettu Siperiaan.

      Jospa on kyse menninkäisistä ja ne alkaa yöllä liikkua ja ottavat aamulla päivänsädettä kiinni. Vai miten se nyt oli ????????????????????????????????

      • pikku myy

        Mee muumilaaksoon, siellä kaikki muumit ei oo laaksossa.


      • päevsäde
        pikku myy kirjoitti:

        Mee muumilaaksoon, siellä kaikki muumit ei oo laaksossa.

        Hei muumii,miten se nyt meni. Ei muumilaaksossa nukuta yöksi ,hei muumiiii. Se oliskin hyvä paikka etsii niitä piilossaolijoita.


    • ymmärtämällä ehkä

      Bongatessa täällä ihmisen joka on rikkonut perheem, ymmärtämällä häntä ei provosoimalla, vaan kauniisti puhumalla ja ehdottamalla vaihtoehtoja toimintaan. Hyvällä lämpimällä sanoilla voi ajatusmaailma muuttua.
      Esim näin, että - oletko nyt aivanvarma että olet mielestäsi toiminut oikein? Voitko ajatella miettivän asiaa uudelleen toisten näkökulmasta, puhumalla tai pyytämällä anteeksi rikotun perheen osapuolilta. Näin puhumalla se saattaisi mennä perille...täälläkin voi puhua kauniisti ja kehottaa omien tunteidensa katselmukseen ja pohdintaan.

      • ymmärrys ohoi, hiiop

        No niin terapeutti ales nyt esittämään vaihtoehtoja" rikkureille" ja samoin sille miehelle. Lämmintä kättä ja torvisoittoa.


      • pitkäjänteisyyttä ta
        ymmärrys ohoi, hiiop kirjoitti:

        No niin terapeutti ales nyt esittämään vaihtoehtoja" rikkureille" ja samoin sille miehelle. Lämmintä kättä ja torvisoittoa.

        Perheenrikkojat otetaan yksilöinä ja keskustellaan, miksi he joutuvat sille tielle, miksi on kiva nähdä kun lapset kaipaa ja exä itkee? Eihän se voi olla normaalia että perhenrikkoja nauttii siitä tilanteesta että perhe hajoaa ja koko suku kärsii?

        Siinä pitää ymmärtää ei moittia, jotta se rikkoja avautuu ja kertoo syyn. Ääntä korottamalla pelästytät ja rikkoja teke aina vaan uudelleen kuin kiusallaan. Pitää päästä sisimpään ja kertoa että vaihtoehtoja on muitakin, lapsettomat miehet joita voi bongaa miten lystää.


      • erheystäkö
        pitkäjänteisyyttä ta kirjoitti:

        Perheenrikkojat otetaan yksilöinä ja keskustellaan, miksi he joutuvat sille tielle, miksi on kiva nähdä kun lapset kaipaa ja exä itkee? Eihän se voi olla normaalia että perhenrikkoja nauttii siitä tilanteesta että perhe hajoaa ja koko suku kärsii?

        Siinä pitää ymmärtää ei moittia, jotta se rikkoja avautuu ja kertoo syyn. Ääntä korottamalla pelästytät ja rikkoja teke aina vaan uudelleen kuin kiusallaan. Pitää päästä sisimpään ja kertoa että vaihtoehtoja on muitakin, lapsettomat miehet joita voi bongaa miten lystää.

        Pitkäjänteinen terapeutti työssään. Itseoppinut Bytonkäärme, eikun pytolooti anteeks
        erhehys.


    • ........

      Kuule lissu sinä apua tarvitset... ...jonnekin pieneen hoitolatoksee hoitamaan omaa traumaa

      • pääpäää

        Sen miehen pitää maksaa se hoitola, ei se muuten lähe. Mutta onko ex-miehellä enää rahaa kun se on kiskonut sen puille paljaille.


      • ....
        pääpäää kirjoitti:

        Sen miehen pitää maksaa se hoitola, ei se muuten lähe. Mutta onko ex-miehellä enää rahaa kun se on kiskonut sen puille paljaille.

        Kyllä jokainen aikuinen maksaa itse hoitonsa


      • maksataipala.....
        .... kirjoitti:

        Kyllä jokainen aikuinen maksaa itse hoitonsa

        No Se vaatii ja uhkailee. Jos et niin sitten saat kuulla kunnias...... heh


    • -----

      Ketä "näitä" perheenrikkojia?
      Puhutko nyt siis siitä henkilöstä, joka on sinun ex-miehesi kanssa?

      Itse en tunne ketään "perheenrikkojaa", enkä ole täälläkään juurikaan mitään "perheenrikkojien" juttuja bongannut.

      Omien kokemusteni mukaan niitä perheenrikkojia ovat yleensä ne rikkoutuneen suhteen osapuolet itse. Sehän on kuitenkin aina viimekädessä ihmisen itsensä päätös, lähteekö jonkun vieraan matkaan vai ei. Kukaan ei pakota.

      Jos nainen pettää miestään ja se johtaa eroon, on perheenrikkoja se nainen. Jos mies pettää naistaan, hän on se perheenrikkoja.

      Eräs ystävättäreni tapasi kerran mukavan miehen, jonka kanssa alkoi tapailla. Sitä kesti kuukausia, ennenkuin tuli ilmi, että miehellä oli vaimo ja lapset. Mies siis piti asian salassa, ja ystävättäreni luuli hänen olevan vapaa, lapseton mies. Myös miehen vaimo sai suhteen selville ja jätti miehensä. Niin teki myös ystävättäreni, hän ei halunnut enää olla miehen kanssa missään tekemisissä ja oli järkyttynyt. Mies rikkoi itse perheensä, ei kukaan muu, ja jäi lopulta yksin. Kuka tässä tapauksessa on se p-askapää ja perheenrikkoja? Niinpä.

      Jokaisella ihmisellä on valta päättää omasta elämästään. Jokainen ihminen on vastuussa omista valinnoistaan ja siitä polusta, minkä päättää valita. Totta, sellainen ihminen on typerä, joka vikittelee varatuksi tiedettyä, mutta se varattu voi aina sanoa "ei kiitos". Mikään ei pakota hyppäämään vieraan miehen sänkyyn ja tunkemaan penistään vieraaseen naiseen. Se joka sen tekee, tekee sen omasta tahdostaan. Ja ottaa tietoisen riskin, että saattaa sen myötä menettää puolisonsa ja rikkoa perheensä.

      • riinuleena

        Erittäin hyvä kirjoitus.


      • jdwijdwjdoi

        Aamen. Ei mitään lisättävää.


      • On niitä pilvin pime

        Minä tunnen monta tapausta jossa vieras ihminen rikkoo perheen ja alkaa sitten levitteleen valheita koko perheestä ja suvusta. Sitten asuu miehen talossa ja elää hänen rahoillaan.

        Eikä ole yksi eikä kaksi, vaan kyllästyttyään tekee jatkuvasti näin, ja elää siivellä.
        Kyllä niitä on paljon, ja vierittää syyn muiden niskaan. Se on ehille tietynlainen harrastus, työttömille virkistystä kun rikkoo toisten perheet.


      • siuwwowwouuu
        On niitä pilvin pime kirjoitti:

        Minä tunnen monta tapausta jossa vieras ihminen rikkoo perheen ja alkaa sitten levitteleen valheita koko perheestä ja suvusta. Sitten asuu miehen talossa ja elää hänen rahoillaan.

        Eikä ole yksi eikä kaksi, vaan kyllästyttyään tekee jatkuvasti näin, ja elää siivellä.
        Kyllä niitä on paljon, ja vierittää syyn muiden niskaan. Se on ehille tietynlainen harrastus, työttömille virkistystä kun rikkoo toisten perheet.

        Juuri näin, tämä on niin totta.


      • ......
        On niitä pilvin pime kirjoitti:

        Minä tunnen monta tapausta jossa vieras ihminen rikkoo perheen ja alkaa sitten levitteleen valheita koko perheestä ja suvusta. Sitten asuu miehen talossa ja elää hänen rahoillaan.

        Eikä ole yksi eikä kaksi, vaan kyllästyttyään tekee jatkuvasti näin, ja elää siivellä.
        Kyllä niitä on paljon, ja vierittää syyn muiden niskaan. Se on ehille tietynlainen harrastus, työttömille virkistystä kun rikkoo toisten perheet.

        Niin tunnet monta eronnutta katkeraa naikkosta joista mies on päässyt eroon monta narsistia ja perhehelveti pyörittäjää jossa vaihtoehtona oli ero tai kuolema. Ja mitä eroa on siipeilylla onko se ex akka tai sitten se uusi nainen? Ex vaimoa jäi miehen asuntoon penskojen kanssa ja rahastaa kuukausittain loisena ja vielä yrittää määräillä ex miestään.


      • -----
        On niitä pilvin pime kirjoitti:

        Minä tunnen monta tapausta jossa vieras ihminen rikkoo perheen ja alkaa sitten levitteleen valheita koko perheestä ja suvusta. Sitten asuu miehen talossa ja elää hänen rahoillaan.

        Eikä ole yksi eikä kaksi, vaan kyllästyttyään tekee jatkuvasti näin, ja elää siivellä.
        Kyllä niitä on paljon, ja vierittää syyn muiden niskaan. Se on ehille tietynlainen harrastus, työttömille virkistystä kun rikkoo toisten perheet.

        ""Minä tunnen monta tapausta jossa vieras ihminen rikkoo perheen ja alkaa sitten levitteleen valheita koko perheestä ja suvusta. Sitten asuu miehen talossa ja elää hänen rahoillaan.""

        Niinpä, mutta oletkos tullut ajatelleeksi sitä, että ei se "vieras perheenrikkoja" ole tehnyt sitä väkisin? Ei hän ole. Vaan se mies on itse omasta tahdostaan lähtenyt tuon vieraan naisen matkaan, eronnut vaimostaan, ottanut uuden asumaan taloonsa elämään hänen rahoillaan. Kukaan ei ole aseella uhaten pakottanut häntä työntämään penistään tuohon vieraaseen naiseen tai kärräämään hänen tavaroitaan omistamaansa taloon.

        Se mies on antanut tuon kaiken tapahtua. Omasta tahdostaan. Hän rikkoi itse oman perheensä, alkamalla peuhaamaan tuon vieraan naisen kanssa. Nainen auttoi häntä asiassa, mutta vain miehen tahdosta. Miehellä oli valta valita: Joko lähden tuon naisen matkaan ja annan perheeni hajota, tai sitten en lähde hänen matkaansa ja olen uskollinen vaimolleni. Se on niin yksinkertaista. Mies olisi voinut sanoa: "ei kiitos, olen naimisissa, olen perheellinen".

        Mutta ei. Hän päätti alkaa vehtaamaan tuon vieraan naisen kanssa, muutti hänen kanssaan jopa yhteen ja nyt elättää häntä. Tuo kaikki hänen omasta tahdostaan. Kukaan ei häntä ole pakottanut. Kukaan tyytyväinen tai onnellinen, tai tyytymätön ja onnetonkaan mutta silti sitoutunut ihminen ei lähde parisuhteestaan vieraan matkaan, vaikka tuo vieras tekisi mitä. Tuntemasi mies halusi lähteä. Ei siinä sen kummempaa.

        ""Eikä ole yksi eikä kaksi, vaan kyllästyttyään tekee jatkuvasti näin, ja elää siivellä.
        Kyllä niitä on paljon, ja vierittää syyn muiden niskaan. Se on ehille tietynlainen harrastus, työttömille virkistystä kun rikkoo toisten perheet. ""

        Noh, minäpä taas tunnen monta tapausta, joissa ihan se ensimmäinen vaimo elelee juurikin näin. Työttömänä, miehen omistamassa ja maksamassa talossa siivellä. Tiedän yhden jopa kieltäytyneen vakituisesta työpaikasta ja sai karenssinkin, mutta ei se häntä haittaa. Sanoo, että mies tienaa ja maksaa, ei hänen tarvitse.

        Kyllä siivellä osaa elellä monikin. Ihan sama mitä kautta siihen siipeilemään on päätynyt. Mutta muista; kenenkään siivellä ei voi elellä, jos se toinen ei sitä halua. Ihan vapaasta tahdostaan hän sitä toista elättää ja antaa siipeillä.

        JOKAINEN AIKUINEN IHMINEN ON ITSE VASTUUSSA TEOISTAAN JA VALINNOISTAAN.


      • eivät uskalla!
        ----- kirjoitti:

        ""Minä tunnen monta tapausta jossa vieras ihminen rikkoo perheen ja alkaa sitten levitteleen valheita koko perheestä ja suvusta. Sitten asuu miehen talossa ja elää hänen rahoillaan.""

        Niinpä, mutta oletkos tullut ajatelleeksi sitä, että ei se "vieras perheenrikkoja" ole tehnyt sitä väkisin? Ei hän ole. Vaan se mies on itse omasta tahdostaan lähtenyt tuon vieraan naisen matkaan, eronnut vaimostaan, ottanut uuden asumaan taloonsa elämään hänen rahoillaan. Kukaan ei ole aseella uhaten pakottanut häntä työntämään penistään tuohon vieraaseen naiseen tai kärräämään hänen tavaroitaan omistamaansa taloon.

        Se mies on antanut tuon kaiken tapahtua. Omasta tahdostaan. Hän rikkoi itse oman perheensä, alkamalla peuhaamaan tuon vieraan naisen kanssa. Nainen auttoi häntä asiassa, mutta vain miehen tahdosta. Miehellä oli valta valita: Joko lähden tuon naisen matkaan ja annan perheeni hajota, tai sitten en lähde hänen matkaansa ja olen uskollinen vaimolleni. Se on niin yksinkertaista. Mies olisi voinut sanoa: "ei kiitos, olen naimisissa, olen perheellinen".

        Mutta ei. Hän päätti alkaa vehtaamaan tuon vieraan naisen kanssa, muutti hänen kanssaan jopa yhteen ja nyt elättää häntä. Tuo kaikki hänen omasta tahdostaan. Kukaan ei häntä ole pakottanut. Kukaan tyytyväinen tai onnellinen, tai tyytymätön ja onnetonkaan mutta silti sitoutunut ihminen ei lähde parisuhteestaan vieraan matkaan, vaikka tuo vieras tekisi mitä. Tuntemasi mies halusi lähteä. Ei siinä sen kummempaa.

        ""Eikä ole yksi eikä kaksi, vaan kyllästyttyään tekee jatkuvasti näin, ja elää siivellä.
        Kyllä niitä on paljon, ja vierittää syyn muiden niskaan. Se on ehille tietynlainen harrastus, työttömille virkistystä kun rikkoo toisten perheet. ""

        Noh, minäpä taas tunnen monta tapausta, joissa ihan se ensimmäinen vaimo elelee juurikin näin. Työttömänä, miehen omistamassa ja maksamassa talossa siivellä. Tiedän yhden jopa kieltäytyneen vakituisesta työpaikasta ja sai karenssinkin, mutta ei se häntä haittaa. Sanoo, että mies tienaa ja maksaa, ei hänen tarvitse.

        Kyllä siivellä osaa elellä monikin. Ihan sama mitä kautta siihen siipeilemään on päätynyt. Mutta muista; kenenkään siivellä ei voi elellä, jos se toinen ei sitä halua. Ihan vapaasta tahdostaan hän sitä toista elättää ja antaa siipeillä.

        JOKAINEN AIKUINEN IHMINEN ON ITSE VASTUUSSA TEOISTAAN JA VALINNOISTAAN.

        Aivan perheenrikkojat ovat vastuussa teoistaa, mutta luulen ettei yksikään perheenrikkoja niin tee, näyttää olevan täälläkin heitä niin paljon puolustamassa omaa syyttömyyttään, niin hanakasti... huh huh...

        Kukapa nyt myöntää että on perheen rikkonut... miksi sellaista tekisi, kun voi syyttää siitä miehen exää ja lapsia... eihän nyt toki itselle sitä syyllisyyttä..


      • -----
        eivät uskalla! kirjoitti:

        Aivan perheenrikkojat ovat vastuussa teoistaa, mutta luulen ettei yksikään perheenrikkoja niin tee, näyttää olevan täälläkin heitä niin paljon puolustamassa omaa syyttömyyttään, niin hanakasti... huh huh...

        Kukapa nyt myöntää että on perheen rikkonut... miksi sellaista tekisi, kun voi syyttää siitä miehen exää ja lapsia... eihän nyt toki itselle sitä syyllisyyttä..

        Tämä kaikki on sinun oman mielikuvituksesi tuotosta. Koska itse olet saanut siipeesi ja saanut siitä niin suuren kolhun mieleesi, kuvittelet kaikkien olevan jotain muuta kuin mitä he ovat.

        Kukaan ei puolustele täällä yhtään mitään. Me muut kykenemme ajattelemaan rationaalisesti. Perheen voi rikkoa vain jompikumpi parisuhteen osapuolista. Siihen voi toki saada apua ulkopuoliselta taholta, esim. vieraan miehen/naisen vikittelyä, mutta viimekädessä se on aina ihmisen oma valinta, lähteekö sen vieraan matkaan vai ei. Ellei sitten pidetä asetta ohimolla ja pakoteta lähtemään mukaan, mutta käsittääkseni sellaista ei paljoa tapahdu.

        Kukaan ei myöskään syyttele perheiden rikkoutumisesta kenenkään exiä tai lapsia. Kuten edellä jo mainitsin, ero johtuu aina parisuhteen osapuolista, joko toisesta tai molemmista. Tämän kun tajuaisit, saisit sinäkin mielenrauhan. Mielessäsi kummittelevat vain nuo kaameat perheenrikkojasutturat, jotka väkisin pakottavat miehiä lähtemään perheensä luota. Kyllä ne miehet ovat ihan itse omin jaloin lähteneet. Tai naiset vieraiden miesten matkaan, miten päin vain.

        Minä olen rikkonut perheen. Omani. Rikoin sen sillä hetkellä, kun otin eron aviomiehestäni. Se oli minun valintani, ja otan vastuun teostani. Ex-miehelläni on nyt uusi vaimo, joka on täysin syytön eroomme. Hän ei myöskään ole koskaan syytellyt minua tai lapsiani yhtään mistään. Kyllä se syyllinen olen vain minä.


      • Onnen ydin perhe
        ----- kirjoitti:

        Tämä kaikki on sinun oman mielikuvituksesi tuotosta. Koska itse olet saanut siipeesi ja saanut siitä niin suuren kolhun mieleesi, kuvittelet kaikkien olevan jotain muuta kuin mitä he ovat.

        Kukaan ei puolustele täällä yhtään mitään. Me muut kykenemme ajattelemaan rationaalisesti. Perheen voi rikkoa vain jompikumpi parisuhteen osapuolista. Siihen voi toki saada apua ulkopuoliselta taholta, esim. vieraan miehen/naisen vikittelyä, mutta viimekädessä se on aina ihmisen oma valinta, lähteekö sen vieraan matkaan vai ei. Ellei sitten pidetä asetta ohimolla ja pakoteta lähtemään mukaan, mutta käsittääkseni sellaista ei paljoa tapahdu.

        Kukaan ei myöskään syyttele perheiden rikkoutumisesta kenenkään exiä tai lapsia. Kuten edellä jo mainitsin, ero johtuu aina parisuhteen osapuolista, joko toisesta tai molemmista. Tämän kun tajuaisit, saisit sinäkin mielenrauhan. Mielessäsi kummittelevat vain nuo kaameat perheenrikkojasutturat, jotka väkisin pakottavat miehiä lähtemään perheensä luota. Kyllä ne miehet ovat ihan itse omin jaloin lähteneet. Tai naiset vieraiden miesten matkaan, miten päin vain.

        Minä olen rikkonut perheen. Omani. Rikoin sen sillä hetkellä, kun otin eron aviomiehestäni. Se oli minun valintani, ja otan vastuun teostani. Ex-miehelläni on nyt uusi vaimo, joka on täysin syytön eroomme. Hän ei myöskään ole koskaan syytellyt minua tai lapsiani yhtään mistään. Kyllä se syyllinen olen vain minä.

        Sinä ole rikonut oman perheensi.... minä en. Meillä perheemme rikkoi katkera suttura, joka halusi kostaa oman elämänsä ongelmat lapsiimme ja minuun, hajoittamalla perheemme. Toisaalta kiva nähdä että lastemme isä on muistakin niin ihana että kelpaa muillekin... suuri suri tuli lapsille varsinkin kun ihana isä hylkäsi ja vaihtoi naikkosiin. Myös saimme koko suku huomata, miten huono mies sisimmältään oli kun pystyi hylkäämään omat lapsensa ja vaithamaan katkeraan lapsettomaan sutturaan.. asia jota ei voi käsittää.

        Hyvä että teit omat valintamme, meillä perheenrikkoja valitsi minun mieheni lasteni isän... emme voineet yhdessä tehdä päätöstä jota emme olisi varmasti koskaan tehneetkään, mutt perheenrikkoja halusi että laspsemme jää ilman isää... nyt isä on on ilman lapsia.

        Näin se menee...ja olemme erittäin onnellisia ja lapset sanookin että olen maailman paras äiti, kun en pakottanut sutturoita tulemaan meitä haukkumaan ja kiusaamaan koskaan.

        Meille ei ole ollut tulemista, sitä iloa en antanut että pehreernikkoja majailisi meillä. hui hai...

        Onneksi suurin kärsijä on kuitenkin se mies...ei lapsia, ei minua, ei lastenlapsia... ei sukua...näin olemme me voittajia.


      • -----
        Onnen ydin perhe kirjoitti:

        Sinä ole rikonut oman perheensi.... minä en. Meillä perheemme rikkoi katkera suttura, joka halusi kostaa oman elämänsä ongelmat lapsiimme ja minuun, hajoittamalla perheemme. Toisaalta kiva nähdä että lastemme isä on muistakin niin ihana että kelpaa muillekin... suuri suri tuli lapsille varsinkin kun ihana isä hylkäsi ja vaihtoi naikkosiin. Myös saimme koko suku huomata, miten huono mies sisimmältään oli kun pystyi hylkäämään omat lapsensa ja vaithamaan katkeraan lapsettomaan sutturaan.. asia jota ei voi käsittää.

        Hyvä että teit omat valintamme, meillä perheenrikkoja valitsi minun mieheni lasteni isän... emme voineet yhdessä tehdä päätöstä jota emme olisi varmasti koskaan tehneetkään, mutt perheenrikkoja halusi että laspsemme jää ilman isää... nyt isä on on ilman lapsia.

        Näin se menee...ja olemme erittäin onnellisia ja lapset sanookin että olen maailman paras äiti, kun en pakottanut sutturoita tulemaan meitä haukkumaan ja kiusaamaan koskaan.

        Meille ei ole ollut tulemista, sitä iloa en antanut että pehreernikkoja majailisi meillä. hui hai...

        Onneksi suurin kärsijä on kuitenkin se mies...ei lapsia, ei minua, ei lastenlapsia... ei sukua...näin olemme me voittajia.

        """...suuri suri tuli lapsille varsinkin kun ihana isä hylkäsi ja vaihtoi naikkosiin. Myös saimme koko suku huomata, miten huono mies sisimmältään oli kun pystyi hylkäämään omat lapsensa ja vaithamaan katkeraan lapsettomaan sutturaan.. asia jota ei voi käsittää."""

        Nimenomaan.
        ISÄ hylkäsi. ISÄ vaihtoi naikkosiin. ISÄ on huono mies, joka teki sen kaiken.

        Syyllinen on siis ex-miehesi. Hän päätti lähteä tuon vieraan naisen matkaan ja hylätä perheensä. Hän rikkoi teidän perheenne lähtemällä. Kukaan ei häntä pakottanut lähtemään, hän lähti omasta tahdostaan ja jätti teidät.

        """"Hyvä että teit omat valintamme, meillä perheenrikkoja valitsi minun mieheni lasteni isän... """"

        Ei vieras nainen olisi valinnut miestäsi, jos hän ei olisi antanut valita itseään. Sinun miehelläsi oli valta tehdä omat valintansa. Hän olisi voinut sanoa tuolle naiselle: Ei kiitos, olen naimisissa, minulla on perhe, en ole kiinnostunut. Mutta sen sijaan hän päätti valita toisin. Se oli hänen päätöksensä.

        """emme voineet yhdessä tehdä päätöstä jota emme olisi varmasti koskaan tehneetkään, mutt perheenrikkoja halusi että laspsemme jää ilman isää..."""

        Ette tehneetkään päätöstä yhdessä, vaan miehesi teki sen päätöksen. Hän jätti sinut. Se oli hänen valintansa, ei kenenkään muun.

        Totuus on, että harvemmin liitot hajoavat "yhteisestä päätöksestä". Kyllä se yleensä on jompi kumpi osapuoli, joka haluaa erota ja tekeekin sen. Ikävä kyllä toisella vaan ei ole siihen mitään sanottavaa enää. Ketään ei voi pakottaa suhteeseen, jokaisella on valta lähteä suhteesta jos niin haluaa. Sinun miehesi halusi lähteä. Harmi, mutta et voi sille enää mitään. Hän on mennyt, ja sinun on turha tuhlata elämäsi ajattelemalla häntä ja hänen uutta puolisoaan. He elävät omaa elämäänsä, elä sinä nyt omaasi.

        Syytät meitä muita "perheenrikkojien" puolustamisesta. Minusta sinun pitäisi lakata puolustamasta ex-miestäsi. Hän on se perheenrikkoja, johon sinun pitäisi vihasi suunnata. Puolustat häntä, jos syyttelet jotain tuntematonta kolmatta osapuolta. Hän ei vienyt ketään väkisin.


      • Vapaaehtoisesti lähti
        Onnen ydin perhe kirjoitti:

        Sinä ole rikonut oman perheensi.... minä en. Meillä perheemme rikkoi katkera suttura, joka halusi kostaa oman elämänsä ongelmat lapsiimme ja minuun, hajoittamalla perheemme. Toisaalta kiva nähdä että lastemme isä on muistakin niin ihana että kelpaa muillekin... suuri suri tuli lapsille varsinkin kun ihana isä hylkäsi ja vaihtoi naikkosiin. Myös saimme koko suku huomata, miten huono mies sisimmältään oli kun pystyi hylkäämään omat lapsensa ja vaithamaan katkeraan lapsettomaan sutturaan.. asia jota ei voi käsittää.

        Hyvä että teit omat valintamme, meillä perheenrikkoja valitsi minun mieheni lasteni isän... emme voineet yhdessä tehdä päätöstä jota emme olisi varmasti koskaan tehneetkään, mutt perheenrikkoja halusi että laspsemme jää ilman isää... nyt isä on on ilman lapsia.

        Näin se menee...ja olemme erittäin onnellisia ja lapset sanookin että olen maailman paras äiti, kun en pakottanut sutturoita tulemaan meitä haukkumaan ja kiusaamaan koskaan.

        Meille ei ole ollut tulemista, sitä iloa en antanut että pehreernikkoja majailisi meillä. hui hai...

        Onneksi suurin kärsijä on kuitenkin se mies...ei lapsia, ei minua, ei lastenlapsia... ei sukua...näin olemme me voittajia.

        Miehesi teki valinnan omasta tahdostaan. Hän rikkoi perheenne. Hänellä oli varmasti syyt siihen että, toinen nainen kiinnosti enemmän kuin sinä.
        Näitä syitä et koskaan kerro, koska joutuisit silloin myöntämään oman epäonnistumisesi vaimona. Miehesi ei rakastanut sinua enää.


      • .........
        Vapaaehtoisesti lähti kirjoitti:

        Miehesi teki valinnan omasta tahdostaan. Hän rikkoi perheenne. Hänellä oli varmasti syyt siihen että, toinen nainen kiinnosti enemmän kuin sinä.
        Näitä syitä et koskaan kerro, koska joutuisit silloin myöntämään oman epäonnistumisesi vaimona. Miehesi ei rakastanut sinua enää.

        Oli todella syy jos näitä lissun kirjoituksia lukee niin huomaa että on narsisti dominoiva kasvattamisen sijasta tykkää rakastaa käskyttämistä ja ainoa mitä on niin hänen tahto ja halu todennäköisesti hänen ystävät... ...ilmeiseti heidän talossa ei ollut isäntää olemassa oli pelkkä emäntä ja renki/hovimestari/kuhnuri ali ihminen jota mieheksi kutsuttiin äänetö yhtiökumppani yms. Alistettu ihminen


      • mies eniten kärsii
        ----- kirjoitti:

        """...suuri suri tuli lapsille varsinkin kun ihana isä hylkäsi ja vaihtoi naikkosiin. Myös saimme koko suku huomata, miten huono mies sisimmältään oli kun pystyi hylkäämään omat lapsensa ja vaithamaan katkeraan lapsettomaan sutturaan.. asia jota ei voi käsittää."""

        Nimenomaan.
        ISÄ hylkäsi. ISÄ vaihtoi naikkosiin. ISÄ on huono mies, joka teki sen kaiken.

        Syyllinen on siis ex-miehesi. Hän päätti lähteä tuon vieraan naisen matkaan ja hylätä perheensä. Hän rikkoi teidän perheenne lähtemällä. Kukaan ei häntä pakottanut lähtemään, hän lähti omasta tahdostaan ja jätti teidät.

        """"Hyvä että teit omat valintamme, meillä perheenrikkoja valitsi minun mieheni lasteni isän... """"

        Ei vieras nainen olisi valinnut miestäsi, jos hän ei olisi antanut valita itseään. Sinun miehelläsi oli valta tehdä omat valintansa. Hän olisi voinut sanoa tuolle naiselle: Ei kiitos, olen naimisissa, minulla on perhe, en ole kiinnostunut. Mutta sen sijaan hän päätti valita toisin. Se oli hänen päätöksensä.

        """emme voineet yhdessä tehdä päätöstä jota emme olisi varmasti koskaan tehneetkään, mutt perheenrikkoja halusi että laspsemme jää ilman isää..."""

        Ette tehneetkään päätöstä yhdessä, vaan miehesi teki sen päätöksen. Hän jätti sinut. Se oli hänen valintansa, ei kenenkään muun.

        Totuus on, että harvemmin liitot hajoavat "yhteisestä päätöksestä". Kyllä se yleensä on jompi kumpi osapuoli, joka haluaa erota ja tekeekin sen. Ikävä kyllä toisella vaan ei ole siihen mitään sanottavaa enää. Ketään ei voi pakottaa suhteeseen, jokaisella on valta lähteä suhteesta jos niin haluaa. Sinun miehesi halusi lähteä. Harmi, mutta et voi sille enää mitään. Hän on mennyt, ja sinun on turha tuhlata elämäsi ajattelemalla häntä ja hänen uutta puolisoaan. He elävät omaa elämäänsä, elä sinä nyt omaasi.

        Syytät meitä muita "perheenrikkojien" puolustamisesta. Minusta sinun pitäisi lakata puolustamasta ex-miestäsi. Hän on se perheenrikkoja, johon sinun pitäisi vihasi suunnata. Puolustat häntä, jos syyttelet jotain tuntematonta kolmatta osapuolta. Hän ei vienyt ketään väkisin.

        Yotta mies hylkäsi lapset ja vaihtoi niihin naikkosiin sen pakottamana, ei hyvä mies omasta päästä moista keksi.

        Meillä olisi perhe koossa, jos sutturat ei olisi halunneet meidän ihanaa miestä ja isää. Olihan heistä kivaa rkkoa ihana perhe ja tietää miten lapset kaipaa ja ikävöi isää, uskon että sutturoille on nauru maittanut niin pahoja on ihmiset jotka toisten perheen rikkoo.

        Eikä siinä rikottu ainoastaan lapsia ja minua vaan , mies ja hänen koko suku kärsii yhä edelleen, anoppi on edelleen yksi parhaista kavereistani samoin miehen sisarukset läheisiä ym.. ainoa joka kärsii on se mies itse.. uskon että häntä hävettää oma toiminta.


      • semmoista se on
        Vapaaehtoisesti lähti kirjoitti:

        Miehesi teki valinnan omasta tahdostaan. Hän rikkoi perheenne. Hänellä oli varmasti syyt siihen että, toinen nainen kiinnosti enemmän kuin sinä.
        Näitä syitä et koskaan kerro, koska joutuisit silloin myöntämään oman epäonnistumisesi vaimona. Miehesi ei rakastanut sinua enää.

        Kyllä vapaehtoisesti lähti lapsettoman katkeran sutturan mukaan, kun lupaili lapsetonta elämää vailla huolia ja lasten olemassa oloa.. harmi, meistä se on.. kyllä joskus ollaan lasten kanssa puhuttu, että miksi ihmeessä isä heidät jätti. Ei siinä auta muu kuin kertoa totuus, että isä vaan ahlusi meistä eroon kun vieraat ulkopuoliset sutturat halusi rikkoa meidän perheen.


      • sutturattulloohelmat
        mies eniten kärsii kirjoitti:

        Yotta mies hylkäsi lapset ja vaihtoi niihin naikkosiin sen pakottamana, ei hyvä mies omasta päästä moista keksi.

        Meillä olisi perhe koossa, jos sutturat ei olisi halunneet meidän ihanaa miestä ja isää. Olihan heistä kivaa rkkoa ihana perhe ja tietää miten lapset kaipaa ja ikävöi isää, uskon että sutturoille on nauru maittanut niin pahoja on ihmiset jotka toisten perheen rikkoo.

        Eikä siinä rikottu ainoastaan lapsia ja minua vaan , mies ja hänen koko suku kärsii yhä edelleen, anoppi on edelleen yksi parhaista kavereistani samoin miehen sisarukset läheisiä ym.. ainoa joka kärsii on se mies itse.. uskon että häntä hävettää oma toiminta.

        Montako niitä sutturaa yhdellä kertaa oli. Kantoiko ne sen miehen ulos väkisin asunnostanne. Laittoivatko köysiin ?

        Voi, voi. Sinun olisi pitänyt varustautua sitä sutturahyökkäystä varten. Olisit teljennyt ovet ja ikkunat raudoin että sisään ei olisi ollut tulemista ja näin saaneet miestäsi vietyä.

        Olisit soittanut pollliisille että miehesi on väkisin viety. Myös antanut yleisen sutturavaroituksen radiossa ja teeveessä.


      • -----
        mies eniten kärsii kirjoitti:

        Yotta mies hylkäsi lapset ja vaihtoi niihin naikkosiin sen pakottamana, ei hyvä mies omasta päästä moista keksi.

        Meillä olisi perhe koossa, jos sutturat ei olisi halunneet meidän ihanaa miestä ja isää. Olihan heistä kivaa rkkoa ihana perhe ja tietää miten lapset kaipaa ja ikävöi isää, uskon että sutturoille on nauru maittanut niin pahoja on ihmiset jotka toisten perheen rikkoo.

        Eikä siinä rikottu ainoastaan lapsia ja minua vaan , mies ja hänen koko suku kärsii yhä edelleen, anoppi on edelleen yksi parhaista kavereistani samoin miehen sisarukset läheisiä ym.. ainoa joka kärsii on se mies itse.. uskon että häntä hävettää oma toiminta.

        ""Yotta mies hylkäsi lapset ja vaihtoi niihin naikkosiin sen pakottamana, ei hyvä mies omasta päästä moista keksi.""

        Ei kukaan häntä siihen voinut pakottaa. Pitikö nainen asetta miehesi ohimolla, ja uhkasi tappaa hänet jos ei lähde hänen mukaansa? Tuskin.
        Ja se on samantekevää, kenen idea se oli ja kuka sen keksi. Vaikka vieras nainen ehdottelisi vaikka mitä ideoita, se on miehesi valinta, lähteekö hän siihen mukaan. Mikään ei pakottanut häntä siihen, vaan hän itse halusi lähteä.

        Eikä hän ollut hyvä mies, kun kerran lähti toisen naisen matkaan ja jätti perheensä. Hän ei ollut hyvä mies eikä hyvä isä. Saattoi vaikuttaa siltä aluksi, mutta lopulta osoittautuikin huonoksi. Hyvä mies ja hyvä isä olisi sanonut tuolle vieraalle naiselle, että ei kiitos, minulla on perhe, enkä halua jättää heitä.

        """Meillä olisi perhe koossa, jos sutturat ei olisi halunneet meidän ihanaa miestä ja isää. """

        Teillä olisi perhe koossa, jos sinun miehesi olisi halunnut jäädä kanssanne. Mutta hän ei halunnut. Hän valitsi toisen naisen teidän sijaanne. Hänellä oli valta valita. Onko mielestäsi siis sellainen mies hyvä ja ihana mies/isä, joka jättää perheensä toisen naisen vuoksi? Kummallista.

        Todella outoa, miten päästät ex-miehesi tuolla tavoin pälkähästä, etkä syytä häntä tapahtuneesta. Taputtelet vain päähän, että "voi voi sinua ihanaa ja hyvää mies-raukkaa, kun se vieras nainen noin vain tuli ja pakotti sinua työntämään peniksen häneen ja lähtemään hänen matkaansa". En ole koskaan törmännyt noin naiiviin naiseen, joka katselee läpi sormien miehensä tekosia ja pitää tätä jopa pettämisen ja jättämisen jälkeen pyhimyksenä! Sinun mielesi on toden totta järkkynyt erosi myötä!

        """Olihan heistä kivaa rkkoa ihana perhe ja tietää miten lapset kaipaa ja ikävöi isää, uskon että sutturoille on nauru maittanut niin pahoja on ihmiset jotka toisten perheen rikkoo."""

        Todennäköisesti kyseiselle naiselle oli aivan samantekevää, mitä tapahtui. Miehesi oli selvästi onneton kanssasi, eikä enää halunnut jatkaa elämää kanssasi. Toivottavasti ymmärrät, ettei kyseinen nainen uhraa sinuun tai lapsiisi ajatustakaan, eikä naureskele ja myhäile, vaan elää omaa elämäänsä tahollaan. Sinä luulet, että maailmassa on jokin mystinen, kaamea "perheenrikkojasuttura-lauma", mutta ei sellaista ole. Sinä olet maalannut tuon kuvan omassa mielessäsi, ja ruokit sitä vainoharhaisuudellasi.

        Sinuna jatkaisin omaa elämääni, ja lakkaisin vaahtoamasta ex-miehesi uudesta puolisosta 24/7. Hän, sekä ex-miehesi, hallitsevat sinun ajatuksiasi päivittäin, kun he taas tuskin tuhlaavat sinuun ajatustakaan.

        "..mies ja hänen koko suku kärsii yhä edelleen....
        ...ainoa joka kärsii on se mies itse...."

        Nämä molemmat lauseet ovat yhdestä kirjoittamastasi kappaleesta. Ristiriitaista? Niin että kuka kärsii ja kuka ei? Vaikuttaa siltä, että sinä olet ainoa, joka edelleen kärsit. Muut ovat jatkaneet elämäänsä ja keskittyvät omiin asioihinsa, mutta sinä vatvot tapahtunutta vuodesta toiseen internetissä. Säälittävää? Ikävä kyllä, sitä se on.

        "...uskon että häntä hävettää oma toiminta."

        No mutta mutta. Nytkö hänen siis pitääkin hävetä?
        Hetki sitten syytit sitä perheenrikkojasutturaa, joka vei ihanan miehen. Eikö hän nyt olekaan se syyllinen? Miksi sen miehen pitää hävetä, jos hänet kerran pakolla ja väkivalloin vietiin perheensä luota?

        Et itsekään enää tiedä, mitä ajatella.


      • .......
        semmoista se on kirjoitti:

        Kyllä vapaehtoisesti lähti lapsettoman katkeran sutturan mukaan, kun lupaili lapsetonta elämää vailla huolia ja lasten olemassa oloa.. harmi, meistä se on.. kyllä joskus ollaan lasten kanssa puhuttu, että miksi ihmeessä isä heidät jätti. Ei siinä auta muu kuin kertoa totuus, että isä vaan ahlusi meistä eroon kun vieraat ulkopuoliset sutturat halusi rikkoa meidän perheen.

        Niin olisi moni muukin lähtenyt alistusta liitosta tasa arvoiseen parisuhteseen pois narsistin ulottuvilta.


      • Missämitämilloinkukakenk
        mies eniten kärsii kirjoitti:

        Yotta mies hylkäsi lapset ja vaihtoi niihin naikkosiin sen pakottamana, ei hyvä mies omasta päästä moista keksi.

        Meillä olisi perhe koossa, jos sutturat ei olisi halunneet meidän ihanaa miestä ja isää. Olihan heistä kivaa rkkoa ihana perhe ja tietää miten lapset kaipaa ja ikävöi isää, uskon että sutturoille on nauru maittanut niin pahoja on ihmiset jotka toisten perheen rikkoo.

        Eikä siinä rikottu ainoastaan lapsia ja minua vaan , mies ja hänen koko suku kärsii yhä edelleen, anoppi on edelleen yksi parhaista kavereistani samoin miehen sisarukset läheisiä ym.. ainoa joka kärsii on se mies itse.. uskon että häntä hävettää oma toiminta.

        Uskomatonta ettå psykologiaa lukeneena ymmärrät noin vähän. Suljet silmäsi täysin ex-miehesi vastuudesta omalle teolleen. Et ymmärrä syy-seuraus ja vastuullisuus asioista mitään.


    • UUSIKKO

      Kiitos ystävällisestä tarjouksesta! En valitettavasti tarvitse apua, koska asiani ovat niin hyvin!! :) :) Pettävä ex nainen sai kenkään ja mieheni löysi MINUT!! Minä olen ihana, rakastava ja kaunis uusi vaimo. Miehelläni kävi melkoinen onni kohdatessaan minut. Ja minä sain ex naisen jäljiltä muuttaa EX NAISEN entiseen isoon kotiin, jonka tietysti sisusti mieleisekseni. Minä myös nautin niistä taloudellisista eduista, mitä EX NAINEN ennen nautti, sillä kaiken hyvän lisäksi mieheni sattuu olemaan varakas ja antelias.. haluaa uuden ihanan vaimon olevan mahdollisimman onnellinen ja pitää minusta hyvää huolta.

      EX nainen, joka ei omistanut MITÄÄN alkoi sitten elämään taviksen elämään eli ihan itse tienaamaan elantoaan ja muutti asumaan vuokralle. Kiitos exälle, kun minä pääsin sinun tilallesi NAUTTIMAAN TÄSTÄ IHANASTA ELÄMÄSTÄ IHANAN MIEHEN KANSSA!! :)

      • voi lissujen lissu

        Kyllä näillä sivuilla olis hiljasta jossei tota lissua olis, tää pälsta varmaan kuolee kun lissu pääsee hoitoon. Että se keksiikin kaikenoaisia nimimerkkejä ittelleen.


      • hetihoitoon
        voi lissujen lissu kirjoitti:

        Kyllä näillä sivuilla olis hiljasta jossei tota lissua olis, tää pälsta varmaan kuolee kun lissu pääsee hoitoon. Että se keksiikin kaikenoaisia nimimerkkejä ittelleen.

        Kyllä olen erimieltä. Jos tai se viedään pakkohoitoon niin tämä palsta muuttaa muotoaan.

        Täällä keskustellaan uusioperheiden asioista asiallisesti, ilman että tämä yksi pipipää on valittamassa että kun mies läksi tai mieluumminkin lähti pakoon, toisen naisen luokse.


      • minäkin poistuisin
        hetihoitoon kirjoitti:

        Kyllä olen erimieltä. Jos tai se viedään pakkohoitoon niin tämä palsta muuttaa muotoaan.

        Täällä keskustellaan uusioperheiden asioista asiallisesti, ilman että tämä yksi pipipää on valittamassa että kun mies läksi tai mieluumminkin lähti pakoon, toisen naisen luokse.

        nii tulis tos tylsäääää... jos palstan keulahahmoa ei enää olisi...


      • biboläär
        minäkin poistuisin kirjoitti:

        nii tulis tos tylsäääää... jos palstan keulahahmoa ei enää olisi...

        Ai keulahahmo, tarkoitit varmaan peräpäätä kun se sieltä luetaan. Olet se itse ja terve ja hei, hei. Alas mennä jo.


      • Pura mielesi tänne
        biboläär kirjoitti:

        Ai keulahahmo, tarkoitit varmaan peräpäätä kun se sieltä luetaan. Olet se itse ja terve ja hei, hei. Alas mennä jo.

        Kuuntele itseäsi? Olet erittäin pahasti katkeroitunut ihminen. Sinulla ei ole mitään sanottavaa, pelkkää tyhjänpäiväistä höpinää... mutta näitäkin tarvii, jotta tulee se ärsyke millä hyvät aloitukset saa huomiota, kuten tässä on käynyt.
        Pahinta on se, että hyvän aloituksen sisältö jää tämmöisten höpinäpellejen jalkoihin, mutta hekin tarvitsevat apua ja henkistä tukea, kun mieli on noin synkkä.
        Nyt voisi kysyä, että mistähän sinää saisit apua ja kuka sinua voisi auttaa? No tämähän on aika terapeuttista kun kirjoitat tänne, kirjoittaminen noin synkässä mielentilassa on yksi keino purkaa omaa pahaa oloa,j os ei ole mitään sanottavaa.


      • marjuuna
        Pura mielesi tänne kirjoitti:

        Kuuntele itseäsi? Olet erittäin pahasti katkeroitunut ihminen. Sinulla ei ole mitään sanottavaa, pelkkää tyhjänpäiväistä höpinää... mutta näitäkin tarvii, jotta tulee se ärsyke millä hyvät aloitukset saa huomiota, kuten tässä on käynyt.
        Pahinta on se, että hyvän aloituksen sisältö jää tämmöisten höpinäpellejen jalkoihin, mutta hekin tarvitsevat apua ja henkistä tukea, kun mieli on noin synkkä.
        Nyt voisi kysyä, että mistähän sinää saisit apua ja kuka sinua voisi auttaa? No tämähän on aika terapeuttista kun kirjoitat tänne, kirjoittaminen noin synkässä mielentilassa on yksi keino purkaa omaa pahaa oloa,j os ei ole mitään sanottavaa.

        No alappa purkaa. Mistä sen ex-rouvan kenkää tänään puristaa. Joko on sutturat tulleet ovelle kahvia pyyteleen.
        Taisit ihan vastata itsellesi. Ihan pelkkää tyhjänpäiväistä höpinää nuo sinun juttusi.
        Kysymys kuuluu: Oletko itse tilannut itsellesi ajan terapeutille ?


      • puputirullaaa
        marjuuna kirjoitti:

        No alappa purkaa. Mistä sen ex-rouvan kenkää tänään puristaa. Joko on sutturat tulleet ovelle kahvia pyyteleen.
        Taisit ihan vastata itsellesi. Ihan pelkkää tyhjänpäiväistä höpinää nuo sinun juttusi.
        Kysymys kuuluu: Oletko itse tilannut itsellesi ajan terapeutille ?

        Mistä ihmeestä olet noin katkera? Suosittelen sinulle viikon hermolepoa, jos ei auta ota vaikka vuosi...sinulla on niin mustaa että sysäät vastuun itsestäsi muille, miksi. Avain sana on että tiedostat oman tilasi, vasta sitten lähtee parantumis prosessi käyntiin. Mieti ja punnitse itseäsi, kaikki hoituu, se vaatii tilaa ja aikaa...sinä olet itsesi pahin vihollinen.

        Mutta kerro vaan minulle, minä kyllä jaksan kuunnella tai oikeesti täällä lukea, en loukkaannu enkä pahoita mieltäni vaikka kuin sätit minua, se kuuluu tuohon sun prosessiin, tiedän ettei siinä ole mitään henkilökohtaista minuun , joten ei se loukkaa.. asia on sulle kipeä, mutta vain kertomalla siitä selviät. Olet jo pitemmällä kuin uskotkaan.. tsemppiä.. palaillaan taas.


      • muu ei auta lissuun
        marjuuna kirjoitti:

        No alappa purkaa. Mistä sen ex-rouvan kenkää tänään puristaa. Joko on sutturat tulleet ovelle kahvia pyyteleen.
        Taisit ihan vastata itsellesi. Ihan pelkkää tyhjänpäiväistä höpinää nuo sinun juttusi.
        Kysymys kuuluu: Oletko itse tilannut itsellesi ajan terapeutille ?

        Ei lissuun kannata uhrata terapeuttia, menee aika hukkaan, pakkohoitoon se tars viedä, pakkopaitaan ettei vois kirjotella tänne ja vahva lääkitys päälle.


      • ..sivusta seurannut
        puputirullaaa kirjoitti:

        Mistä ihmeestä olet noin katkera? Suosittelen sinulle viikon hermolepoa, jos ei auta ota vaikka vuosi...sinulla on niin mustaa että sysäät vastuun itsestäsi muille, miksi. Avain sana on että tiedostat oman tilasi, vasta sitten lähtee parantumis prosessi käyntiin. Mieti ja punnitse itseäsi, kaikki hoituu, se vaatii tilaa ja aikaa...sinä olet itsesi pahin vihollinen.

        Mutta kerro vaan minulle, minä kyllä jaksan kuunnella tai oikeesti täällä lukea, en loukkaannu enkä pahoita mieltäni vaikka kuin sätit minua, se kuuluu tuohon sun prosessiin, tiedän ettei siinä ole mitään henkilökohtaista minuun , joten ei se loukkaa.. asia on sulle kipeä, mutta vain kertomalla siitä selviät. Olet jo pitemmällä kuin uskotkaan.. tsemppiä.. palaillaan taas.

        "mutta näitäkin tarvii, jotta tulee se ärsyke millä hyvät aloitukset saa huomiota, kuten tässä on käynyt."

        Tuossapa tuo sitten tuli.
        Selitys lässykän aloitustehtailulle.
        Raukka on niin narsisti, että mikä tahansa huomio kelpaa.
        Jopa negatiivinen, jonka raukkaparka kääntää mielessään "faniudeksi" tällä ja muilla palstoilla..


      • psykologisti
        muu ei auta lissuun kirjoitti:

        Ei lissuun kannata uhrata terapeuttia, menee aika hukkaan, pakkohoitoon se tars viedä, pakkopaitaan ettei vois kirjotella tänne ja vahva lääkitys päälle.

        Etkö tiennyt että kaksi terapeuttia ei voi olla toisilleen terapeuttina.

        Ei ainakaan tosissaan, molemmat yhtä viisaita ja puhuvat samoin sävelin.


      • sopiva paino
        puputirullaaa kirjoitti:

        Mistä ihmeestä olet noin katkera? Suosittelen sinulle viikon hermolepoa, jos ei auta ota vaikka vuosi...sinulla on niin mustaa että sysäät vastuun itsestäsi muille, miksi. Avain sana on että tiedostat oman tilasi, vasta sitten lähtee parantumis prosessi käyntiin. Mieti ja punnitse itseäsi, kaikki hoituu, se vaatii tilaa ja aikaa...sinä olet itsesi pahin vihollinen.

        Mutta kerro vaan minulle, minä kyllä jaksan kuunnella tai oikeesti täällä lukea, en loukkaannu enkä pahoita mieltäni vaikka kuin sätit minua, se kuuluu tuohon sun prosessiin, tiedän ettei siinä ole mitään henkilökohtaista minuun , joten ei se loukkaa.. asia on sulle kipeä, mutta vain kertomalla siitä selviät. Olet jo pitemmällä kuin uskotkaan.. tsemppiä.. palaillaan taas.

        Tänäkin aamuna punnitsin itseni. En ollut lihonut yhtään. En grammaakaan. Olen pidemmällä kuin koskaan tässä laihdutuksessa. Olen todella timmissä kunnossa. Mieskin tykkää.


      • heissuliveijari
        psykologisti kirjoitti:

        Etkö tiennyt että kaksi terapeuttia ei voi olla toisilleen terapeuttina.

        Ei ainakaan tosissaan, molemmat yhtä viisaita ja puhuvat samoin sävelin.

        Miten sen nyt ottaa. Jos toinen on käynyt yliopisossa opiskelemassa ja toinen itseoppinut joka sanoo itseänsä terapeutuksi, niin eiköhän se juuri ole luulosairas.


      • nammsisti
        ..sivusta seurannut kirjoitti:

        "mutta näitäkin tarvii, jotta tulee se ärsyke millä hyvät aloitukset saa huomiota, kuten tässä on käynyt."

        Tuossapa tuo sitten tuli.
        Selitys lässykän aloitustehtailulle.
        Raukka on niin narsisti, että mikä tahansa huomio kelpaa.
        Jopa negatiivinen, jonka raukkaparka kääntää mielessään "faniudeksi" tällä ja muilla palstoilla..

        Niin, sivusta seurannut ja ne aloitustehtailut eri nimellä ovat juuri lääsyn.


      • olet kaheli
        puputirullaaa kirjoitti:

        Mistä ihmeestä olet noin katkera? Suosittelen sinulle viikon hermolepoa, jos ei auta ota vaikka vuosi...sinulla on niin mustaa että sysäät vastuun itsestäsi muille, miksi. Avain sana on että tiedostat oman tilasi, vasta sitten lähtee parantumis prosessi käyntiin. Mieti ja punnitse itseäsi, kaikki hoituu, se vaatii tilaa ja aikaa...sinä olet itsesi pahin vihollinen.

        Mutta kerro vaan minulle, minä kyllä jaksan kuunnella tai oikeesti täällä lukea, en loukkaannu enkä pahoita mieltäni vaikka kuin sätit minua, se kuuluu tuohon sun prosessiin, tiedän ettei siinä ole mitään henkilökohtaista minuun , joten ei se loukkaa.. asia on sulle kipeä, mutta vain kertomalla siitä selviät. Olet jo pitemmällä kuin uskotkaan.. tsemppiä.. palaillaan taas.

        HULLU!


      • Ei liene totta
        psykologisti kirjoitti:

        Etkö tiennyt että kaksi terapeuttia ei voi olla toisilleen terapeuttina.

        Ei ainakaan tosissaan, molemmat yhtä viisaita ja puhuvat samoin sävelin.

        Ajatella, maailmassa on siis ryhmä joka jää täysin ilman terapiaa: terapeutit.


    • Tämä selvä?

      Tytöt tytöt!!! Tämä keskustelu on mennyt aivan sivuraiteille. Kyse oli että miten perheenrikkojia voisi auttaa? Nyt täällä keskustellaan ihmisestä nimim lissu ja haukutaan mennen tullen hänen ansiokkaat ajatukset, mielipiteet ja sydämellisyys ja huolenpito! Keskustelkaa aiheesta joka teille annetaan. Eihän se niin vaikeeta voi olla? Eihän?
      Toki lissulle voi esittää kysymyksiä tai vaan jutella, mutta jos aihe annetaan, pysytään siinä.

      • lissu pöpilään

        Ei lissua voi enää auttaa, hullu se on ja pöpilään kuuluu!


      • sterilisaatio lissun jäl
        lissu pöpilään kirjoitti:

        Ei lissua voi enää auttaa, hullu se on ja pöpilään kuuluu!

        Lissun kakarat on kuulemma yhtä pöljiä kuin äitensäkkin, mielenvikaisia, eivät ole onnistuneet missään elämässään, säälivät äitiään kun on sairas. Kakarat ovat myös jääneet kehitysasteessa ihan tarha-ikäisen tasolle. Heillä myös on vakavia mielenterveysongelmia. Ei ole ihme että lasten isä ei ole missään tekemisissä heidän kanssaan. On valitettavaa että kakarat ovat lisääntyneet ja sairaita lapsia on siitetty lisää tähän maailmaan. Toivottavasti he eivät enää lisäänny, heissäkin on jo ongelmia nähtävissä. Tämmöset mielenvikaiset saisivat laittaa piuhat kiinni. Tai eivät ne varmaan edes ymmärrä mitä tarkoittaa laittaa piuhat kiinni. Selvittäkkää joku sille, mää en enää jaksa. Hulluja koko lissun jälkeläiset


      • lissu menee terapiaan

        Lissukka, perheensä rikkoja voi mennä terapiaan hakemaan apua. Sitä hän tarvitsee, koska on perheensä rikkonut.


      • voimaa kuitenkin jak
        sterilisaatio lissun jäl kirjoitti:

        Lissun kakarat on kuulemma yhtä pöljiä kuin äitensäkkin, mielenvikaisia, eivät ole onnistuneet missään elämässään, säälivät äitiään kun on sairas. Kakarat ovat myös jääneet kehitysasteessa ihan tarha-ikäisen tasolle. Heillä myös on vakavia mielenterveysongelmia. Ei ole ihme että lasten isä ei ole missään tekemisissä heidän kanssaan. On valitettavaa että kakarat ovat lisääntyneet ja sairaita lapsia on siitetty lisää tähän maailmaan. Toivottavasti he eivät enää lisäänny, heissäkin on jo ongelmia nähtävissä. Tämmöset mielenvikaiset saisivat laittaa piuhat kiinni. Tai eivät ne varmaan edes ymmärrä mitä tarkoittaa laittaa piuhat kiinni. Selvittäkkää joku sille, mää en enää jaksa. Hulluja koko lissun jälkeläiset

        No sinun lapset ne vasta ovatkin olen kuullut. Samanlaisia kuin sinäkin. Eivät ole edes kouluun kyenneet. Sulla ei kuulemma miestä ole koskaan ollut kun päivän pari.. kerrallaan. huh huh.
        Sinpä se hullu vasta olet, ihme et oot vapaalla jalalla. olen kuullut että lapsuutesi oli samanlaista.


      • degeneroitunut lissu
        lissu menee terapiaan kirjoitti:

        Lissukka, perheensä rikkoja voi mennä terapiaan hakemaan apua. Sitä hän tarvitsee, koska on perheensä rikkonut.

        Ei siis terapia enää riitä lissulle,eikä hänen lapsilleen eikä lapsenlapsilleen, tarvitaan näin sivusta seuranneena järeimmät keinot. Hyvin vakavia ongelmia on joka sukupolvella. Näin se menee että ongelmat siirtyvät sukupolvelta toiselle.


      • yö on yksinäinen

        Ootko auttanut, tämä selvä, Lissu Lääsysein. Oletko auttanut sitä sutturaa joka miehesi vei, sinun mielestäsi rikkoi jotakin ,kai halpiksen vaasin. Oletko sinä päästänyt hänet lähellesi ja auttanut.
        En tiedä kaipaako se "suttura" apuasi mutta oletko tarjoutunut auttamaan häntä.

        Mene nyt hänen luokseen ja avaa sylisi ja kysy tarvitseeko hän jotain, apua.

        Juttele hänelle sydämellisesti ja huolehdi hänen tarpeistaan.

        Kysy häneltä miksi veit väkisin mieheni. Miksi kävit varkaissa.

        Viimeksi kysy häneltä että haluaako hän tulla pullakahville .

        Näin tyytyväisyys palaa mielenrauhana ja Lässykin suttura pääsee yhdessä keskustelemaan heidän yhteisestä miehestä ja he saavat hymy kasvoilla vihdoin nukkua yönsä rauhassa.


      • puita paleltaa
        yö on yksinäinen kirjoitti:

        Ootko auttanut, tämä selvä, Lissu Lääsysein. Oletko auttanut sitä sutturaa joka miehesi vei, sinun mielestäsi rikkoi jotakin ,kai halpiksen vaasin. Oletko sinä päästänyt hänet lähellesi ja auttanut.
        En tiedä kaipaako se "suttura" apuasi mutta oletko tarjoutunut auttamaan häntä.

        Mene nyt hänen luokseen ja avaa sylisi ja kysy tarvitseeko hän jotain, apua.

        Juttele hänelle sydämellisesti ja huolehdi hänen tarpeistaan.

        Kysy häneltä miksi veit väkisin mieheni. Miksi kävit varkaissa.

        Viimeksi kysy häneltä että haluaako hän tulla pullakahville .

        Näin tyytyväisyys palaa mielenrauhana ja Lässykin suttura pääsee yhdessä keskustelemaan heidän yhteisestä miehestä ja he saavat hymy kasvoilla vihdoin nukkua yönsä rauhassa.

        ansiokkaat ajatukset, mielipiteet ja sydämellisyys ja huolenpito! Kyse oli että miten perheenrikkojia voisi auttaa? NÄMÄ KUULEMMA LÄSSYN AJATUKSIA

        No joko olet auttanut sutturaa. Kysyn minä


      • meille ei tulla
        yö on yksinäinen kirjoitti:

        Ootko auttanut, tämä selvä, Lissu Lääsysein. Oletko auttanut sitä sutturaa joka miehesi vei, sinun mielestäsi rikkoi jotakin ,kai halpiksen vaasin. Oletko sinä päästänyt hänet lähellesi ja auttanut.
        En tiedä kaipaako se "suttura" apuasi mutta oletko tarjoutunut auttamaan häntä.

        Mene nyt hänen luokseen ja avaa sylisi ja kysy tarvitseeko hän jotain, apua.

        Juttele hänelle sydämellisesti ja huolehdi hänen tarpeistaan.

        Kysy häneltä miksi veit väkisin mieheni. Miksi kävit varkaissa.

        Viimeksi kysy häneltä että haluaako hän tulla pullakahville .

        Näin tyytyväisyys palaa mielenrauhana ja Lässykin suttura pääsee yhdessä keskustelemaan heidän yhteisestä miehestä ja he saavat hymy kasvoilla vihdoin nukkua yönsä rauhassa.

        Mä luulen ettei häntä terapia auta, niin on paatunut ja hirviö ihmiseksi. Emme halua olla tekemisissä perheenrikkojan kanssa. En terapoi ihmistä joak teoillaan aiheuttaa meille ja varsinkin lapsilleni pahaa, isän menettäminen on suuri asia.
        Emme alusta asti ole halunneet nähdä ja varsinkaan huolia meille kotiimme lisää tuomaan omia ongelmiaan.
        Miksi minun pitää auttaa ihmistä joka rikkoi perheemme? Meillä on ylpeytemme, emmekä alistu moiseen sutturan juttuihin hyi.

        Meillä on asiat hyvin, emmekä avaa niitä kipeitä haavoja enää näkemällä pahantekijää.. vaikka muistamme kaiken, mutta nähdä emme halua.

        Minun resurssit ei riitä niin rikkinäisen ihmisen korjaamiseen, hän
        tarvitsee raskaampaa apua..
        Emme me halua häntä lähelle emmekä halua puhua hänen kanssaan. Mies kärsii eniten kun menetti koko perheen ja koko suvun, hän hankkikoot apua itselleen ja sutturoille.


      • Puita Paleltaa
        meille ei tulla kirjoitti:

        Mä luulen ettei häntä terapia auta, niin on paatunut ja hirviö ihmiseksi. Emme halua olla tekemisissä perheenrikkojan kanssa. En terapoi ihmistä joak teoillaan aiheuttaa meille ja varsinkin lapsilleni pahaa, isän menettäminen on suuri asia.
        Emme alusta asti ole halunneet nähdä ja varsinkaan huolia meille kotiimme lisää tuomaan omia ongelmiaan.
        Miksi minun pitää auttaa ihmistä joka rikkoi perheemme? Meillä on ylpeytemme, emmekä alistu moiseen sutturan juttuihin hyi.

        Meillä on asiat hyvin, emmekä avaa niitä kipeitä haavoja enää näkemällä pahantekijää.. vaikka muistamme kaiken, mutta nähdä emme halua.

        Minun resurssit ei riitä niin rikkinäisen ihmisen korjaamiseen, hän
        tarvitsee raskaampaa apua..
        Emme me halua häntä lähelle emmekä halua puhua hänen kanssaan. Mies kärsii eniten kun menetti koko perheen ja koko suvun, hän hankkikoot apua itselleen ja sutturoille.

        mitäs sitten hoet auttamisesta. Sinusta ei ole kuin vihaamaan. Sinusta se kumpuaa oikein. Sä vaan kohdistat sen vääriin ihmiseen.

        Täällä on paljon avio/avoeron läpi käyneitä ihmisiä. Ovat sen raskaan kokemuksen jälkeen perustaneet uusia perheitä ja sä katsot eri tavoin sutturoinnillasi ivata ja pilkata heitä. Varsinkin naispuolisia.

        Sinusta ei ole auttamaan ketään. Ei edes itseäsi.

        Olet omilla kirjoituksillasi tehdyt itsesi naurettavaksi. Moni täällä ei ota sinua tosíssaan missään muodossa. Sinua pilkataan ja ivataan ja aivan syystä.

        Mun puolesta kirjoittele, ihan sama. Ne ovat sanahelinää. Saavatpahan ihmiset nauraa sinun kustannuksellasi.

        Olet varmaan tämän palstan pelle mutta ne pellet tahtoo itkeä naamionsa takana.

        Sinä saat vapaasti itkeä. Täältä tuskin kovin monta olkapäätä sinulle löytyy. Itke ihan yksinäsi.


      • täyspäiväistä työtä!
        Puita Paleltaa kirjoitti:

        mitäs sitten hoet auttamisesta. Sinusta ei ole kuin vihaamaan. Sinusta se kumpuaa oikein. Sä vaan kohdistat sen vääriin ihmiseen.

        Täällä on paljon avio/avoeron läpi käyneitä ihmisiä. Ovat sen raskaan kokemuksen jälkeen perustaneet uusia perheitä ja sä katsot eri tavoin sutturoinnillasi ivata ja pilkata heitä. Varsinkin naispuolisia.

        Sinusta ei ole auttamaan ketään. Ei edes itseäsi.

        Olet omilla kirjoituksillasi tehdyt itsesi naurettavaksi. Moni täällä ei ota sinua tosíssaan missään muodossa. Sinua pilkataan ja ivataan ja aivan syystä.

        Mun puolesta kirjoittele, ihan sama. Ne ovat sanahelinää. Saavatpahan ihmiset nauraa sinun kustannuksellasi.

        Olet varmaan tämän palstan pelle mutta ne pellet tahtoo itkeä naamionsa takana.

        Sinä saat vapaasti itkeä. Täältä tuskin kovin monta olkapäätä sinulle löytyy. Itke ihan yksinäsi.

        Kummasti näitä vastauksia sitten tulee... hirveämäärä, en ehdi edes käsitellä kaikkia kysymyksiä kun fanit oikein innostuu kirjoittamaan! Muakin oiekin naurattaa miten suosittu olen, sillä aiheeni koskettaa monia ja haluaa kuulla lisää ja ratkaisuja omiin onglemiin. Ajatukseni ovat erittäin suosittuja, sillä kuten huomaat kävijämäärä on valtaisa.

        Ei tarvi kun kirjoittaa ja olla minuutti muualla niin on jo kymmeniä vastauksia faneilta ja kysymyksiä.
        Oikeesti, en ehdi lukemaankaan saatikka vastaamaan kaikille. Aivan huippua.


      • sääli jälkikasvua
        Puita Paleltaa kirjoitti:

        mitäs sitten hoet auttamisesta. Sinusta ei ole kuin vihaamaan. Sinusta se kumpuaa oikein. Sä vaan kohdistat sen vääriin ihmiseen.

        Täällä on paljon avio/avoeron läpi käyneitä ihmisiä. Ovat sen raskaan kokemuksen jälkeen perustaneet uusia perheitä ja sä katsot eri tavoin sutturoinnillasi ivata ja pilkata heitä. Varsinkin naispuolisia.

        Sinusta ei ole auttamaan ketään. Ei edes itseäsi.

        Olet omilla kirjoituksillasi tehdyt itsesi naurettavaksi. Moni täällä ei ota sinua tosíssaan missään muodossa. Sinua pilkataan ja ivataan ja aivan syystä.

        Mun puolesta kirjoittele, ihan sama. Ne ovat sanahelinää. Saavatpahan ihmiset nauraa sinun kustannuksellasi.

        Olet varmaan tämän palstan pelle mutta ne pellet tahtoo itkeä naamionsa takana.

        Sinä saat vapaasti itkeä. Täältä tuskin kovin monta olkapäätä sinulle löytyy. Itke ihan yksinäsi.

        Niin ja myös sinun lapsesi ja lapsenoapsesi joutuvatbkärsumään sinun mielenterveysongelmista, olet siirtånyt jo niitå ongeomia riittåvästi heulle. Ajattele edes vähän lapsiesi ja lastenlastesi mielenterveyttä, katsoitä olet heille aiheuttanut. Kadutko edes yhtään sekopää, kun näet jälkipolvesi mielentterveysongelmat jotka olet heille perinnöksi antanut. Myönnä että olet jo sairastuttanut jälkipolvesi näillä elämänasenteillasi.


      • joopaseipässaapas ky
        täyspäiväistä työtä! kirjoitti:

        Kummasti näitä vastauksia sitten tulee... hirveämäärä, en ehdi edes käsitellä kaikkia kysymyksiä kun fanit oikein innostuu kirjoittamaan! Muakin oiekin naurattaa miten suosittu olen, sillä aiheeni koskettaa monia ja haluaa kuulla lisää ja ratkaisuja omiin onglemiin. Ajatukseni ovat erittäin suosittuja, sillä kuten huomaat kävijämäärä on valtaisa.

        Ei tarvi kun kirjoittaa ja olla minuutti muualla niin on jo kymmeniä vastauksia faneilta ja kysymyksiä.
        Oikeesti, en ehdi lukemaankaan saatikka vastaamaan kaikille. Aivan huippua.

        Se on sinun kuvitelmasi että joku saa sinulta jotain. Jos et ole sattunut huomaamaan suurin osa, oikeastaan kaikki nauravat sinun kustannuksellasi.
        Sitä noi viestit sinulle on.
        Eli pelle, surkea sellainen.


      • nnin häpeävät
        meille ei tulla kirjoitti:

        Mä luulen ettei häntä terapia auta, niin on paatunut ja hirviö ihmiseksi. Emme halua olla tekemisissä perheenrikkojan kanssa. En terapoi ihmistä joak teoillaan aiheuttaa meille ja varsinkin lapsilleni pahaa, isän menettäminen on suuri asia.
        Emme alusta asti ole halunneet nähdä ja varsinkaan huolia meille kotiimme lisää tuomaan omia ongelmiaan.
        Miksi minun pitää auttaa ihmistä joka rikkoi perheemme? Meillä on ylpeytemme, emmekä alistu moiseen sutturan juttuihin hyi.

        Meillä on asiat hyvin, emmekä avaa niitä kipeitä haavoja enää näkemällä pahantekijää.. vaikka muistamme kaiken, mutta nähdä emme halua.

        Minun resurssit ei riitä niin rikkinäisen ihmisen korjaamiseen, hän
        tarvitsee raskaampaa apua..
        Emme me halua häntä lähelle emmekä halua puhua hänen kanssaan. Mies kärsii eniten kun menetti koko perheen ja koko suvun, hän hankkikoot apua itselleen ja sutturoille.

        Niin varmaan miehes kärsii. Hautaan saakka. Tuommoinen veemäinen akka. Puhuu lapsistaan mutta omiaan ei anna isän tavata. Moittii isää lapsille, eikä muista että ovat tuon isän jälkeläisiä. Puhunut koko paikkakunnalle soopaa ja kieli käy lisää. Opettaa lapsensa vihaamaan, varsinkin naisia.Paraskin puhumaan kasvatuksesta. Manipuloija narsisti pahimmasta päästä. Vanhuus se tulee veemäiselle akallekkin ja ehkä sitten pienoinen ajatus veemäiseen päähän tulee, että mitäpä tuli tehtyä.
        Kyllä varmaan isän omaiset kärsii. Kärsivät tuollaisesta kärkevästä akasta, jonka suu suoltaa pachaa taukoamatta. Luulisi lasten häpeävän äitiään.


      • halit sulle
        joopaseipässaapas ky kirjoitti:

        Se on sinun kuvitelmasi että joku saa sinulta jotain. Jos et ole sattunut huomaamaan suurin osa, oikeastaan kaikki nauravat sinun kustannuksellasi.
        Sitä noi viestit sinulle on.
        Eli pelle, surkea sellainen.

        Olet vaan kateellinen minulle kun faneja on näin paljon sinä etunenässä. Kiitos että fanitat minua.


      • saatan kätyri
        halit sulle kirjoitti:

        Olet vaan kateellinen minulle kun faneja on näin paljon sinä etunenässä. Kiitos että fanitat minua.

        Kuka tommoselle akalle voisi olla kateellinen, ei kukaan. Et sä osaa muuta sanoa. Onko selkä seinää vasten, siinä vaiheessa alkaa nämä fanittamiset ja kateellisuuskortit pöytään.
        Sinä et ole mitään. Sinä et älyä mitään. Sinä et ole edes äiti, tai sinä et osaa olla äiti. Sinä mitäänsanomaton skitsofreenikko. Näet näkyjä ja kirjoitat niistä.
        Paranna nyt ne sutturas. Et voi etkä kykene. Sinun rinnallasi se miehesi nainen on kuningatar ja sekös sinua kiukuttaa. Sinä olet palstojen hömö, jolle kaikki nauraa ivallista naurua. Sairaalle ei saisi nauraa mutta sinä olet todella ilkeä mieltä vailla oleva narsisti ja sadisti. Toivottavasti lapsesi pääsevät sinun kynsistäsi irti, ennenkuin vahingoitat heitä lopullisesti. Miehesi ajoit jo henkisesti loppuun.


      • Mikä sua stressaa?
        saatan kätyri kirjoitti:

        Kuka tommoselle akalle voisi olla kateellinen, ei kukaan. Et sä osaa muuta sanoa. Onko selkä seinää vasten, siinä vaiheessa alkaa nämä fanittamiset ja kateellisuuskortit pöytään.
        Sinä et ole mitään. Sinä et älyä mitään. Sinä et ole edes äiti, tai sinä et osaa olla äiti. Sinä mitäänsanomaton skitsofreenikko. Näet näkyjä ja kirjoitat niistä.
        Paranna nyt ne sutturas. Et voi etkä kykene. Sinun rinnallasi se miehesi nainen on kuningatar ja sekös sinua kiukuttaa. Sinä olet palstojen hömö, jolle kaikki nauraa ivallista naurua. Sairaalle ei saisi nauraa mutta sinä olet todella ilkeä mieltä vailla oleva narsisti ja sadisti. Toivottavasti lapsesi pääsevät sinun kynsistäsi irti, ennenkuin vahingoitat heitä lopullisesti. Miehesi ajoit jo henkisesti loppuun.

        Voi ihme kun olet ongelmissa ja vihainen, vihainen.. miksi ihmeessä sinua noin harmittaa??
        Hei... miehestä me päästiin jo eroon, lapset taas ovat läheisiä perheineen... sekö sinua nyt noin harmittaa ja ottaa pattiin? Voi... rauhoitu hetken ja mieti mietteitäsi ja kirjoita vaikka runoja.

        Toki sinä voit nauraa meille kaikille jotka täällä kirjoittaa mielipiteitä... sehän on sallittua, mutta en ymmärrä että mielesi on noin musta.
        Voih... ota aika lisää ja istu ja mieti... voit kysyä jos askarruttaa joku asia.


      • AntiFanit Ry
        halit sulle kirjoitti:

        Olet vaan kateellinen minulle kun faneja on näin paljon sinä etunenässä. Kiitos että fanitat minua.

        En ole nähnyt yhtään kirjoitusta jossa sinulta olisi kysytty neuvoja tai ohjeita.
        Kaikissa naureskellaan sinulle, ollaan eri mieltä kuin sinä. Sinä olet tämän palstan inhotuin kirjoittaja. Sinua ei arvosteta yhtään. Kukaan ei pidä sinusta.


      • sinäkin ole fanini
        AntiFanit Ry kirjoitti:

        En ole nähnyt yhtään kirjoitusta jossa sinulta olisi kysytty neuvoja tai ohjeita.
        Kaikissa naureskellaan sinulle, ollaan eri mieltä kuin sinä. Sinä olet tämän palstan inhotuin kirjoittaja. Sinua ei arvosteta yhtään. Kukaan ei pidä sinusta.

        Siis enhän minä tai ylipäätään kukaan ole täällä sen takia että odottaisi että sinusta pidetään tai sinua arvostetaan!!! Jos ne on sun lähtökohdat, olet väärillä jäljillä.

        Mua ei haittaa yhtikäs yhtään tykätäänkö vai ei.. ihan sama.

        Pääasia että perheelläni on kaikki hyvin ja perhe arvostaa ja tykkää minusta ihan samoin kuin minä heistä!

        Nauru on hyvä asia.. kirjoittaminen on hyvä asia...en ymmärrä miksi täällä pitäisi odottaa että joku tykkäisi sinusta?

        Et ole nähnyt yhtään kirjoitusta..... tuohan jo sanelee että luet joka ainoan juttuni, joka ainoan vastukseni... joten kai sinä hieman tykkäät siitä mitä kirjoitan, muuten et sanoisi noin. Etkä voisi tietää mitä juttuni sisältää. Kiitos siitä sinulle, että luet kaikki. Pitää ei kenenkäänt arvi, mutta tuo on kiva kuulla että olet lukenut kaikki juttuni.


      • .........
        Mikä sua stressaa? kirjoitti:

        Voi ihme kun olet ongelmissa ja vihainen, vihainen.. miksi ihmeessä sinua noin harmittaa??
        Hei... miehestä me päästiin jo eroon, lapset taas ovat läheisiä perheineen... sekö sinua nyt noin harmittaa ja ottaa pattiin? Voi... rauhoitu hetken ja mieti mietteitäsi ja kirjoita vaikka runoja.

        Toki sinä voit nauraa meille kaikille jotka täällä kirjoittaa mielipiteitä... sehän on sallittua, mutta en ymmärrä että mielesi on noin musta.
        Voih... ota aika lisää ja istu ja mieti... voit kysyä jos askarruttaa joku asia.

        Ymmärrystä ei ole suotu kaikille varsinkaan sinulle !


      • pää umpiluuta sinull
        Mikä sua stressaa? kirjoitti:

        Voi ihme kun olet ongelmissa ja vihainen, vihainen.. miksi ihmeessä sinua noin harmittaa??
        Hei... miehestä me päästiin jo eroon, lapset taas ovat läheisiä perheineen... sekö sinua nyt noin harmittaa ja ottaa pattiin? Voi... rauhoitu hetken ja mieti mietteitäsi ja kirjoita vaikka runoja.

        Toki sinä voit nauraa meille kaikille jotka täällä kirjoittaa mielipiteitä... sehän on sallittua, mutta en ymmärrä että mielesi on noin musta.
        Voih... ota aika lisää ja istu ja mieti... voit kysyä jos askarruttaa joku asia.

        Ethän ole miehestäsi päässyt eroon. Jatkuvasti mollotat sen perään. Koko ajan se kulkee rinnallasi. Koko ajan päivästä toiseen kirjoitat samaa.
        Jos täällä jollakin on mieli musta niin sinulla.
        Et pääse sutturoistasi ja miehestäsi eroon.Ajtuksesi kiertävät samaa rataa, koko ajan. Miksi,miksi,miksi.
        Taidat käydä psykiatrilla etkä opiskelemassa. Siinä se.
        Jatka palstan pellenä oloa.
        Sinulle nauretaan. Sinua ei oteta vakavasti, kirjoititpa mitä tahansa.
        Et sinä osaa vastatakaan vaan vastaat sillä samalla lailla kuin kaikille muille.
        Oletko kuullut että luu voi jäädä jakajan käteen. Sinulle se on jäänyt jo.


      • huuhaata
        sinäkin ole fanini kirjoitti:

        Siis enhän minä tai ylipäätään kukaan ole täällä sen takia että odottaisi että sinusta pidetään tai sinua arvostetaan!!! Jos ne on sun lähtökohdat, olet väärillä jäljillä.

        Mua ei haittaa yhtikäs yhtään tykätäänkö vai ei.. ihan sama.

        Pääasia että perheelläni on kaikki hyvin ja perhe arvostaa ja tykkää minusta ihan samoin kuin minä heistä!

        Nauru on hyvä asia.. kirjoittaminen on hyvä asia...en ymmärrä miksi täällä pitäisi odottaa että joku tykkäisi sinusta?

        Et ole nähnyt yhtään kirjoitusta..... tuohan jo sanelee että luet joka ainoan juttuni, joka ainoan vastukseni... joten kai sinä hieman tykkäät siitä mitä kirjoitan, muuten et sanoisi noin. Etkä voisi tietää mitä juttuni sisältää. Kiitos siitä sinulle, että luet kaikki. Pitää ei kenenkäänt arvi, mutta tuo on kiva kuulla että olet lukenut kaikki juttuni.

        Sinun kirjoituksesi ovat kakki samanlaisia. Ei tarvitse lukea kuin yksi lause ja se on siinä. Ei tarvitse mennä edes toiseen lauseeseen.


      • AntiFanit Ry
        sinäkin ole fanini kirjoitti:

        Siis enhän minä tai ylipäätään kukaan ole täällä sen takia että odottaisi että sinusta pidetään tai sinua arvostetaan!!! Jos ne on sun lähtökohdat, olet väärillä jäljillä.

        Mua ei haittaa yhtikäs yhtään tykätäänkö vai ei.. ihan sama.

        Pääasia että perheelläni on kaikki hyvin ja perhe arvostaa ja tykkää minusta ihan samoin kuin minä heistä!

        Nauru on hyvä asia.. kirjoittaminen on hyvä asia...en ymmärrä miksi täällä pitäisi odottaa että joku tykkäisi sinusta?

        Et ole nähnyt yhtään kirjoitusta..... tuohan jo sanelee että luet joka ainoan juttuni, joka ainoan vastukseni... joten kai sinä hieman tykkäät siitä mitä kirjoitan, muuten et sanoisi noin. Etkä voisi tietää mitä juttuni sisältää. Kiitos siitä sinulle, että luet kaikki. Pitää ei kenenkäänt arvi, mutta tuo on kiva kuulla että olet lukenut kaikki juttuni.

        Fanitus on tykkämistä, toki ihan psykologiaa lukeneena sen ymmärrät. Sinusta ei tykätä.
        Ei, se ei tarkoita että luen sinun kaikki kirjoitukset. Luen tätä palstaa paljon ja muiden kirjoituksia paljon,
        yhdessäkään ei ole sinulta neuvoja kyselt


      • uusperhe.

        Ei liity mitenkään uusperheisiin....


      • kyssäri lissulle
        täyspäiväistä työtä! kirjoitti:

        Kummasti näitä vastauksia sitten tulee... hirveämäärä, en ehdi edes käsitellä kaikkia kysymyksiä kun fanit oikein innostuu kirjoittamaan! Muakin oiekin naurattaa miten suosittu olen, sillä aiheeni koskettaa monia ja haluaa kuulla lisää ja ratkaisuja omiin onglemiin. Ajatukseni ovat erittäin suosittuja, sillä kuten huomaat kävijämäärä on valtaisa.

        Ei tarvi kun kirjoittaa ja olla minuutti muualla niin on jo kymmeniä vastauksia faneilta ja kysymyksiä.
        Oikeesti, en ehdi lukemaankaan saatikka vastaamaan kaikille. Aivan huippua.

        No, mitä teen, kun vihaan exääni ylikaiken, ostanko aseen ja meen possauttaa sen aivot ulos, mitä sanot?


      • nautitko kuisaamises
        sinäkin ole fanini kirjoitti:

        Siis enhän minä tai ylipäätään kukaan ole täällä sen takia että odottaisi että sinusta pidetään tai sinua arvostetaan!!! Jos ne on sun lähtökohdat, olet väärillä jäljillä.

        Mua ei haittaa yhtikäs yhtään tykätäänkö vai ei.. ihan sama.

        Pääasia että perheelläni on kaikki hyvin ja perhe arvostaa ja tykkää minusta ihan samoin kuin minä heistä!

        Nauru on hyvä asia.. kirjoittaminen on hyvä asia...en ymmärrä miksi täällä pitäisi odottaa että joku tykkäisi sinusta?

        Et ole nähnyt yhtään kirjoitusta..... tuohan jo sanelee että luet joka ainoan juttuni, joka ainoan vastukseni... joten kai sinä hieman tykkäät siitä mitä kirjoitan, muuten et sanoisi noin. Etkä voisi tietää mitä juttuni sisältää. Kiitos siitä sinulle, että luet kaikki. Pitää ei kenenkäänt arvi, mutta tuo on kiva kuulla että olet lukenut kaikki juttuni.

        Mitä wi...a sitte täällä kitiset ja kiusaat muita ihmisiä, et edes ole uusperheellinen, mutta kiusata täytyy joka päivä muita.....


      • lässyläntä
        uusperhe. kirjoitti:

        Ei liity mitenkään uusperheisiin....

        Lissu liittyy. Liimautuu kiinni.


    • tee näin!

      Aloittaja;

      keitä kahvit ja leivo tuoretta pullaa, ja pyydä perheenrikkojasuttura kahville. Kuuntele häntä, anna hänen tulla päivänvaloon ja tunnustaa sinulle syntinsä. Kun sinulla on kerran noin kova tarve auttaa, tee se ihmeessä!

      Tarjoa hänelle yösija, avaa sylisi, kuuntele, pyyhi kyyneleet. Anna anteeksi. Ja koska me kaikki tiedämme, että olet hänestä kovin kiinnostunut (ethän muuten kirjoittaisi hänestä päivittäin?), päästä myös itsesi päivänvaloon, anna salaisuutesi tulla ilmi, tule kaapista ulos.

      Viettäkää kiihkeä yö, antautukaa toisillenne.

      • ei ansiokas

        Niin hänhän lupasi auttaa sutturoita mutta eipä taida. Ei ole uskallusta, eikä myöskään taitoa. Eipä paljon muutakaan. Taitaa ne ansiokkat ajatukset yms, kallistua vihaamiseen.

        Hyvä toi sun kirjoitus, tee näin


    • mielenterveystoimist

      Auttaa, no mene hoidattaa se pääsi ekaksi kuntoon , katotaan sitte jatkoa.....

      • jee,jeejeejee

        Lissu menee, pakkopaidassa


    • Ei ole olemassakaan vieraita perheenrikkojia. Perheen rikkoo se osapuoli, joka perheeseen kuuluu, mutta tieten tahtoeh lähtee seikkailemaan vieraalle tietäen mitä siitä seuraa. Toinen osapuoli tarjoaa vain mahdollisuuden, mutta kyse on perheellisen vapaaehtoisesta päätöksestä rikkoa oma perhe, joten ihan turha on syyttää mahdollisuutta tarjonnutta, koska hänhän ei lopullista päätöstä rikkoa perhe tehnyt.

      • puputirullaa

        Ja höpsis, olet niin aivopesty ninen perheenrikojien narinohin ja syyttelyihin, että uskot kaiken mitä sanot´vat. Miksi pelkäät sitä että oelmalla omaa mieltä sinusta ei tykätä, sinusta pitää tykätä siksi olet samaan mieltä vaikket olisi.

        Yritä ajatella omilla aivoilla.

        Perheen voi rikkoa ulkopuolelta tuleva katkera suttura. Jos niin ei olisi en siitä kertoisikaan.

        Meidän koko suku tietää lapset ja minä että perheemme rikkoi katkera lapseton koditon suttura. Näin hän saa elää lastemme isän siivellä ja mieshän maksaa kaken joten minä jouduin hakemaan kelasta elaturrahaa kunmmies maksoi suuturan kaljat.


      • pitkäniemen toimisto
        puputirullaa kirjoitti:

        Ja höpsis, olet niin aivopesty ninen perheenrikojien narinohin ja syyttelyihin, että uskot kaiken mitä sanot´vat. Miksi pelkäät sitä että oelmalla omaa mieltä sinusta ei tykätä, sinusta pitää tykätä siksi olet samaan mieltä vaikket olisi.

        Yritä ajatella omilla aivoilla.

        Perheen voi rikkoa ulkopuolelta tuleva katkera suttura. Jos niin ei olisi en siitä kertoisikaan.

        Meidän koko suku tietää lapset ja minä että perheemme rikkoi katkera lapseton koditon suttura. Näin hän saa elää lastemme isän siivellä ja mieshän maksaa kaken joten minä jouduin hakemaan kelasta elaturrahaa kunmmies maksoi suuturan kaljat.

        Mielenterveystoimistosta päivää, vapaita aikoja löytyy, soita, tilaa aika ja pääset hoitoon ja voit päästä karkeruudestasi ja harhoistasi.


      • Sutturatutturalissu
        puputirullaa kirjoitti:

        Ja höpsis, olet niin aivopesty ninen perheenrikojien narinohin ja syyttelyihin, että uskot kaiken mitä sanot´vat. Miksi pelkäät sitä että oelmalla omaa mieltä sinusta ei tykätä, sinusta pitää tykätä siksi olet samaan mieltä vaikket olisi.

        Yritä ajatella omilla aivoilla.

        Perheen voi rikkoa ulkopuolelta tuleva katkera suttura. Jos niin ei olisi en siitä kertoisikaan.

        Meidän koko suku tietää lapset ja minä että perheemme rikkoi katkera lapseton koditon suttura. Näin hän saa elää lastemme isän siivellä ja mieshän maksaa kaken joten minä jouduin hakemaan kelasta elaturrahaa kunmmies maksoi suuturan kaljat.

        Kyllä, teidän perheen rikkoi katkera suttura, sinä itse. Olet kaikkea tuota mistä kirjoitat.


      • jupsista
        pitkäniemen toimisto kirjoitti:

        Mielenterveystoimistosta päivää, vapaita aikoja löytyy, soita, tilaa aika ja pääset hoitoon ja voit päästä karkeruudestasi ja harhoistasi.

        Hittolainen, meinasin tukehtua nauruun. Se oli hauskaa...


    • Puputirullaa

      Ymmärtämällä, sekä kertomalla faktoja siitä, kuinka moneen ihmisen se sattuu. Ei se ole se miehen exä johon sattuu, vaan lapset, exä, vanhemmat, appivanhemmat, kummit, serkut, ystävät kaverit, tutu... kaikki... ja kaikista eniten se mies! Hän kun menettää kaiken, ja mitään ei saa tilalle. Perheenrikkojaa voisi ohjata hoitoon ja keksustelemaan tuosta asiasta, jossainhan se vika hänessä on kun ei ymmärrä. Toki perheenrikkoja on lapseton, joten eihän voi ymmärtää miten paljon siihen sukuun ihmisiä kuuluu, jos ykisnäinen kateellinen ihminen rikkoo ei hän välttämättä ymmärrä mitään.
      Hoitoon ohjaamalla.

      • soita jo tänään

        Ohjaappa lässy ittes sit hoitoon, kun oot perheeskin rikkonu.
        Eikö tullu mieleisiä vastauksia, kun pitää ite niit postailla.


      • ja äkkiä ennen kun

        Vain hullut ajattelee noin....ei kukaan lähde kurjuuteen ja köyhyyteen jonkun tenukepin perään ja vielä elättäis sen tenuttelijan, olet täyshullu ihminen, ohjaudu hoitoon.


      • serkunserkku

        Kuules kun ollaan naimisissa jonkun muun kuin kummin kaiman kans. No onnex ukkos pääsi eroon.


      • maailman paras äiti
        soita jo tänään kirjoitti:

        Ohjaappa lässy ittes sit hoitoon, kun oot perheeskin rikkonu.
        Eikö tullu mieleisiä vastauksia, kun pitää ite niit postailla.

        Kuuleppas nyt pikkunakki! JOS minä kerron miten meidän asiat oli NIIN EN OLI NIIN! Turha pikkunakino n tulla tänne isotteleen ja KERTOMAAN, miten meidän perheen asiat on!
        MEIDÄN perheen rikkoi suttura joka oli katkera, joka halusi itkettää toisten lapsia ja jättää isättä. Itseäni en mieti vaan silloin lasteni isättömyyttä.
        Minua parempia ihmisiä on ja minua huonompia ihmisiä on, mutta minä olen täydellinen. paras ÄITI laspsilleni, joka ei hylkää, joka ei hauku, joka laittaa lapsensa aina itsensä edelle.

        Miihen ei mies pystynyt, vaan vaihtoi likaisiin sutturoihin, se on hänen häpeänsä.


      • olet suttura
        maailman paras äiti kirjoitti:

        Kuuleppas nyt pikkunakki! JOS minä kerron miten meidän asiat oli NIIN EN OLI NIIN! Turha pikkunakino n tulla tänne isotteleen ja KERTOMAAN, miten meidän perheen asiat on!
        MEIDÄN perheen rikkoi suttura joka oli katkera, joka halusi itkettää toisten lapsia ja jättää isättä. Itseäni en mieti vaan silloin lasteni isättömyyttä.
        Minua parempia ihmisiä on ja minua huonompia ihmisiä on, mutta minä olen täydellinen. paras ÄITI laspsilleni, joka ei hylkää, joka ei hauku, joka laittaa lapsensa aina itsensä edelle.

        Miihen ei mies pystynyt, vaan vaihtoi likaisiin sutturoihin, se on hänen häpeänsä.

        Sinä se olet oikeen superkatkera, miehesi lähti mielellään noin kiukkuisen ja katkeran akan luota, ite rikoit perheesi ja ajoit miehesi toisen syliin, enkä yhtään sitä ihmettele.


      • tietoa narsismista
        maailman paras äiti kirjoitti:

        Kuuleppas nyt pikkunakki! JOS minä kerron miten meidän asiat oli NIIN EN OLI NIIN! Turha pikkunakino n tulla tänne isotteleen ja KERTOMAAN, miten meidän perheen asiat on!
        MEIDÄN perheen rikkoi suttura joka oli katkera, joka halusi itkettää toisten lapsia ja jättää isättä. Itseäni en mieti vaan silloin lasteni isättömyyttä.
        Minua parempia ihmisiä on ja minua huonompia ihmisiä on, mutta minä olen täydellinen. paras ÄITI laspsilleni, joka ei hylkää, joka ei hauku, joka laittaa lapsensa aina itsensä edelle.

        Miihen ei mies pystynyt, vaan vaihtoi likaisiin sutturoihin, se on hänen häpeänsä.

        tällainen sivu löytyi

        Jos eroat narsistista – mitä siitä seuraa?
        Posted on 6.6.2007 by narsismia
        Ero narsistista ei ole koskaan lopullinen. Narsisti kuvittelee omistavansa uhrinsa vielä eronkin jälkeen, hänelle uhri on aina hänen miehensä/ vaimonsa. Entisen puolison uusi kumppani on "vienyt häneltä puolison" ja uusi kumppani mitätöidään, halvennetaan merkityksettömäksi.

        Eron jälkeen narsisti kostaa lopun elämäänsä kuvittelemiaan kokemiansa vääryyksiä. Silti hän samalla kuvittelee että hänellä on valta ottaa entinen puoliso takaisin niin halutessaan. Välillä hän saattaa sitä yrittääkin, eli eron jälkeen narsistin suunnasta seuraa vuoroin vihaa ja kostoa ja vuoroin "lepyttely-yrityksiä" ja sovinnonelkeitä.

        Yhteinen omaisuutenne on erossa narsistin. Narsistin uhri ei todellakaan saa pitää omaa taloaan ja tavaroitaan, vaan ne kuuluvat narsistille. Narsistin uhria et näe asumassa entisessä kodissa lasten kanssa, siellä asuu narsisti joko lasten kanssa tai ilman. Narsisti riitelee yhtä raivoisasti, jopa raivoisammin rahasta erotilanteessa. Hän ei neuvottele, hän vaatii. Hän ei voi hyväksyä mitään normaalia tasajakoa, hänen on saatava kaikki itselle ja mielellään toisen tulee lähteä yhteisestä talosta tyhjin käsin pelkät velat mukanaan.

        Eron jälkeen narsistille on tärkeää saada yhteiset ystävät ja tuttavat, omat sukulaiset, puolison sukulaiset ja viranomaiset omalle puolelleen. Niinpä narsisti aloittaa entisen puolison mustamaalaamisen kaikille tahoille. Hän esittää säälittävää uhria, joka on sinnikkyyttään kestänyt kauhean kumppanin kanssa. Tavoitteena on että uhrilta viedään kaikki kontaktit läheisiin, saadaan hänet viranomaisten silmissä näyttämään rikolliselta ja syylliseltä.

        Jos teillä on yhteisiä lapsia, silloin olet liemessä. Narsisti tietää, että lasten kautta kostaminen toimii varmasti ja sitä voi tehdä hamaan hautaan saakka. Narsisti tietää, että uhri rakastaa lapsia ja sitä hän käyttää, mikä sen herkullisempi tilanne. Narsistin tavoite on, että toiselta vanhemmalta viedään mahdollisuus elää lastensa kanssa. Siihen kuuluu usein mm. yksinhuoltajuuden hakeminen, tapaamisten kanssa pelaaminen, lasten ja toisen vanhemman yhteydenpidon estäminen, Narsistin tavoite on myös, että lapset alkaisivat myös vihata toista vanhempaansa kuten hänkin vihaa. Siinä ei narskulle ole mitään merkitystä sillä, mitä se lapsille tekee, eikä hän sitä näekään. Narsisti ei osaa erottaa itseään ja lapsia. Usein narsistin lapset ovatkin jossain vaiheessa psykiatrisen hoidon tarpeessa: masennusta, syömishäiriöitä, häiriökäyttäytymistä, itsetuhoisuutta jne. Ja tästä narsisti syyttää toista vanhempaa – tietenkin. Toinen vanhempi on hänen mukaansa huono ja vaaraksi lapsille.


      • ..........
        tietoa narsismista kirjoitti:

        tällainen sivu löytyi

        Jos eroat narsistista – mitä siitä seuraa?
        Posted on 6.6.2007 by narsismia
        Ero narsistista ei ole koskaan lopullinen. Narsisti kuvittelee omistavansa uhrinsa vielä eronkin jälkeen, hänelle uhri on aina hänen miehensä/ vaimonsa. Entisen puolison uusi kumppani on "vienyt häneltä puolison" ja uusi kumppani mitätöidään, halvennetaan merkityksettömäksi.

        Eron jälkeen narsisti kostaa lopun elämäänsä kuvittelemiaan kokemiansa vääryyksiä. Silti hän samalla kuvittelee että hänellä on valta ottaa entinen puoliso takaisin niin halutessaan. Välillä hän saattaa sitä yrittääkin, eli eron jälkeen narsistin suunnasta seuraa vuoroin vihaa ja kostoa ja vuoroin "lepyttely-yrityksiä" ja sovinnonelkeitä.

        Yhteinen omaisuutenne on erossa narsistin. Narsistin uhri ei todellakaan saa pitää omaa taloaan ja tavaroitaan, vaan ne kuuluvat narsistille. Narsistin uhria et näe asumassa entisessä kodissa lasten kanssa, siellä asuu narsisti joko lasten kanssa tai ilman. Narsisti riitelee yhtä raivoisasti, jopa raivoisammin rahasta erotilanteessa. Hän ei neuvottele, hän vaatii. Hän ei voi hyväksyä mitään normaalia tasajakoa, hänen on saatava kaikki itselle ja mielellään toisen tulee lähteä yhteisestä talosta tyhjin käsin pelkät velat mukanaan.

        Eron jälkeen narsistille on tärkeää saada yhteiset ystävät ja tuttavat, omat sukulaiset, puolison sukulaiset ja viranomaiset omalle puolelleen. Niinpä narsisti aloittaa entisen puolison mustamaalaamisen kaikille tahoille. Hän esittää säälittävää uhria, joka on sinnikkyyttään kestänyt kauhean kumppanin kanssa. Tavoitteena on että uhrilta viedään kaikki kontaktit läheisiin, saadaan hänet viranomaisten silmissä näyttämään rikolliselta ja syylliseltä.

        Jos teillä on yhteisiä lapsia, silloin olet liemessä. Narsisti tietää, että lasten kautta kostaminen toimii varmasti ja sitä voi tehdä hamaan hautaan saakka. Narsisti tietää, että uhri rakastaa lapsia ja sitä hän käyttää, mikä sen herkullisempi tilanne. Narsistin tavoite on, että toiselta vanhemmalta viedään mahdollisuus elää lastensa kanssa. Siihen kuuluu usein mm. yksinhuoltajuuden hakeminen, tapaamisten kanssa pelaaminen, lasten ja toisen vanhemman yhteydenpidon estäminen, Narsistin tavoite on myös, että lapset alkaisivat myös vihata toista vanhempaansa kuten hänkin vihaa. Siinä ei narskulle ole mitään merkitystä sillä, mitä se lapsille tekee, eikä hän sitä näekään. Narsisti ei osaa erottaa itseään ja lapsia. Usein narsistin lapset ovatkin jossain vaiheessa psykiatrisen hoidon tarpeessa: masennusta, syömishäiriöitä, häiriökäyttäytymistä, itsetuhoisuutta jne. Ja tästä narsisti syyttää toista vanhempaa – tietenkin. Toinen vanhempi on hänen mukaansa huono ja vaaraksi lapsille.

        Lissu onnen ydin perhe on narsisti !


      • hieviä akka

        rullaapupu kirjoitat että: kaikki... ja kaikista eniten se mies! Hän kun menettää kaiken, ja mitään ei saa tilalle.

        Eli se on sulla tarkoitus että mies menettää kaiken, ihan kaiken. Nyhtämällä pois omaisuus, lapset, sukulaiset. Hirviä akka


      • ......
        maailman paras äiti kirjoitti:

        Kuuleppas nyt pikkunakki! JOS minä kerron miten meidän asiat oli NIIN EN OLI NIIN! Turha pikkunakino n tulla tänne isotteleen ja KERTOMAAN, miten meidän perheen asiat on!
        MEIDÄN perheen rikkoi suttura joka oli katkera, joka halusi itkettää toisten lapsia ja jättää isättä. Itseäni en mieti vaan silloin lasteni isättömyyttä.
        Minua parempia ihmisiä on ja minua huonompia ihmisiä on, mutta minä olen täydellinen. paras ÄITI laspsilleni, joka ei hylkää, joka ei hauku, joka laittaa lapsensa aina itsensä edelle.

        Miihen ei mies pystynyt, vaan vaihtoi likaisiin sutturoihin, se on hänen häpeänsä.

        Ei siinä mitään 3. Tarvittu itkettämään lapsia! Ukkos erosi narsistista ja lapset itki jäätyään narsistin armoille kiusattavaksi sinä äidin kuvatus olet kiusaaja narsisti !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      73
      3350
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      562
      3170
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      41
      2682
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2052
    5. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      313
      1864
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1845
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      12
      1775
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      129
      1424
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1261
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1238
    Aihe