Pelaajatytöt tänne!

loletsiskelee

Kertokaa itestänne että mitä pelejä pelaatte, kuinka vanhoja ootte, missäpäin asutte (esim. keski-suomi) ja ulkonäöstänne.

126

873

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Resistance3onparaspeli

      15v tyttö mustat pitkät hiukset en mikää laiha mut en kuitenkaa mikää läski. Oon etelä-suomest lähl lohjaa. Mul on ps3 pelaan enimmäksee resistance3 tai gta5 myös jtn sotapelei.

      • disappointed

        Eikö tää kukaa pelaa armaa tai mitää rst:tä?


      • disappointed
        disappointed kirjoitti:

        Eikö tää kukaa pelaa armaa tai mitää rst:tä?

        *rts :D


      • disappointed
        disappointed kirjoitti:

        *rts :D

        Eli real time strategy

        Sry spammaus :D


      • akueero77

        Psn : akueero77


      • RTSftw
        disappointed kirjoitti:

        Eikö tää kukaa pelaa armaa tai mitää rst:tä?

        Arma on vähän kuin RTS, Age of Empires esim. on aidosti RTS. Just sayin'. (Saat kutsua Armaa RTS:ksi jos haluut, en mä sitä).


      • mies457

        pelakaa apinat company of heroes ja muita relicin tekemä pelejä niin sillä kasvatte mieheksi


    • Tyttö15

      Oon 15 vuotias tyttö Etelä-Suomesta. Olen 170cm pitkä, minulla on ruskeat hiukset, melko pitkät hiukset ja olen normaalipainoinen. Olen mukava, huumorintajuinen ja hauska.
      Tietokoneella pelaan minecraftia, css:ssää, tf2:sta. Xbox360 ja Ps3 pelaan gta5 ja bo:ta :)

      • AirDurant99

        Tuu pelaa mun kaa Gta V tai Bo2? :) Ps3 Nick= AirDurant99


      • 00-

        Ootko mistä päin etelä-suomea? :)


      • tyttö15

        N.2 tunnin päästä Helsingistä :)


      • poikaalmost16

        Oy dayumn oon itekki 2 tunnin päässä Helsingistä ja pelailen aikalailla samoja pelejä:) Onks sulla kik tai jtn?:)


    • tyttö00

      Oon 14v tyttö Pirkanmaalta. Normipainonen, 160cm, semi pitkät luonnonkiharat brunet hiukset. GTA San Andreasiin ja Minecraftiin oon jämähtäny :D

      • Mopoilija69

        tyttöö00 kerro kikkis


    • loletsiskelee

      Itse olen 00 keski suomesta pelaan minecraftia, codeja ja lolia pc:llä ,ps3:sella ja xboxilla.

      • 13v lolipelaaja

        Haluukko tulla pelaa mun kaa lolia ja jos haluut ootko Eunella vai Westillä oon itte gold v pelaan Eunella jis haluut tulla pelaa nii sano vaa tääl


    • salee :3

      pelaan yleensä minecraftia ja dota 2 mut muitaki pelejä tulee pelattua ;D
      oon ihan hot XD

      • steampelaaja

        mikä on sun steam? Oon sit poika.


      • volvoplzfixdoto

        Oon 14 vuotias poika ja haluaisin vaikka pelata Dotaa kanssas :P


    • nollaykkönenn

      13 wee, 172 pitkä, hoikka, luonnonkiharat lonkkaluunkohalle ylettävät hiukset. pelaan codia, gran turismo kutosta ja minecraftia :D pleikka kolmosen siis omistan (:

      • Tyttö 01

        13v pelaan gta v,bo:ta,aika paljon sotapelejä tykkään pelaa ja sit tietty minecraftii ja mul on punaiset hiukset johonki kylkiluitten asti oon mukava.huumorintajuinen,kavereitten mukaan vitun pervo :DD ööö.. Normaali painoinen joku 150 jotain pitkä jaaaa... Onks teillä ig koska voisin alkaa seuraa ja sit voitais ehkä jopa jutella jossain esim. Aluks netin kautta


      • BlaseTerror013 (lol)
        Tyttö 01 kirjoitti:

        13v pelaan gta v,bo:ta,aika paljon sotapelejä tykkään pelaa ja sit tietty minecraftii ja mul on punaiset hiukset johonki kylkiluitten asti oon mukava.huumorintajuinen,kavereitten mukaan vitun pervo :DD ööö.. Normaali painoinen joku 150 jotain pitkä jaaaa... Onks teillä ig koska voisin alkaa seuraa ja sit voitais ehkä jopa jutella jossain esim. Aluks netin kautta

        Millä pelaat? Ku kiinnostuin, oon kyl 12. :/


    • :))

      Kaikki jotka haluu pelata joskus gta onlinee nii kikkaa jokutyyppivaan

    • 15v

      Pelaan codii ja gta ps3 oon turust

    • 99tyttö

      15v tyttö etelä-suomest. Mulla on pitkät mustat hiukset->luonnonkiharaa->suoristan joskus, en meikkee, kulmiin laittelen joskus, 173cm pitkä ja vähän pyöreempi. Mulla on ps3, pelaan yleensä resistance3, kill zone3, destiny, gta5, motor stor

      • 99tyttö

        Ja minecraftii


    • mminä

      Oon 15v kouvolasta, pelaan lolia, lähinnä supportaan (en enää niin usein kuin ennen) ja minecraftia joskus koneella ja ps3:lla joskus nhl 14 tai joskus tosi harvoin mw3 :D vaikken pelaakkaan kauheen montaa pelii ite, tykkään lukee esim. Pelaaja lehtee ja kattoo ku veli pelaa. Ja puhelimel kaikenlaista, esim. Clash of clans. Mulla on vihreet silmät, vähän yli olkapään olevat keskiruskeet hiukset ja oon 171cm pitkä ja normaalipainonen. Oon luultavasti aseksuaali, kvg jos et tiiä mitä se tarkottaa. Kik löytyy kysykää nimee jos haluutte. (Oh god toivottavasti kukaa tuttu ei tunnistanu mua:D)

      • hexgarudo

        Kas perhana kun täälä on siivousluuta heilahtanut sen kik nimen takia jonka laitoit, tai sitten puhelun ei lataa kaikkia viestejä. Mutta tosiaan, vielä odottelen tuota lisäystä mminä, päästään joskus pellaamaan ^^


      • Spyrdyyh

        Addaa lollis voitais vetää joskus duobotii jos supportata tykkäät :D
        IGN:Spyrde


      • wertuerss

        Vain homot asuu kouvolassa! Kouvola on pieni ja paska! Siel on vaan mamuja nykyään!


      • Lakuttaj

        Niin ja se lakutehdas


      • wertuerss

        Kunnon ihmiset asuu kovassa stadissa! Kouvola on vaan 10 suurin kaupunki! Homot! Te ootte homoja KAIIKKII! Mä oon stadin kovin vittu! Ryssämamuja kaupunki täys!


    • main mid

      15v poika pelaan lolii joka päivä main mid.. nimii nii voin tulla pelaa...

    • Tyttö

      Olen 16-vuotias tyttö Savosta. Minulla on keskipitkät ruskeat hiukset ja siniharmaat silmät. Vartaloni on lievästi lihaksikas, sillä kuntoilen säännöllisesti :) Luonteeltani olen järkevä, mukava ja hieman ujo. Pelailen pääasiassa Minecraftia, Stalkkeria ja Codeja.

      • stevefromine

        PC?


      • persepaska1

        kik? :D


    • ....

      oon 14 joulukuus 15v tyttö stadist. pelaan yleens pleikka 4 vähä kaiken laisii pelei enite ehk änäri, sit kaikki tälläset sota/ammunta pelit ja joskus minee. on niit muitaki. en pelaa kauheesti pc. oon n. 165cm, vaaleet hiukset, siniset silmät ja sellai normivartaloine

      • ....

        Onks sul kik :)


      • Mikä psn tunnus? Voisin tulla pelaamaan sun kanssas. poika 01/14


    • uggeli

      olen 12.v tyttö jolla on ruskeat kiharat hiukset. pelaan enimmäkseen ps3 minecraftii ja family guy back to te multiversee ja assasin creediä. xboxilla hitman ja call of dutyy :3

      • Xbox360GT:furnifrog

        Mistä päi oot ??


      • mävaaDDD676

        Mitä codii ja mikä kik uggeli?


    • Äkkiä nyt

      Nyt kaikki jotka teistä pelaa pleikalla pistää psn tunnusta kehiin niin lisään kaikki! :)

    • homopööpöö

      tuo kertoi jo ettei kanssasi kannata pelailla jos ei kaverilistasi ole jo tänny ps3 olet paska pelamaan.ja paska.ihminen joten.älkää.laittako nimii

    • Wintter wonderland

      Oon siis 14vuotias tyttön olen taiteellinen herkkä rakastan lukemista halaamista ja tykkään myös leipoa mulla on tummanruskeet hiukset sydämmen muotoset kasvot siniset silmät ja rustokoru mun kuppikoko on 75c
      pelaan gta5 outlastia ja joitain sotapelejä

      • Wertuers

        Halaakko nyt?


    • I<3Smite

      Eikö kukaan täältä oikeesti pelaa Smitee?:(

      • 15vuotias oulusta:)

        Kiva aina näi iltasi tulla suomi24 lukee kaikkee. Tääkiinnitti huomion ja pakko vastata että:

        Lolia(eniten tällä hetkellä. Pelannu jo 2 vuotta :))
        Bf4(jääny aika vähälle)
        Heartstone
        siinä nyt mitä tällä hetkellä


      • 15vuotias oulusta:))
        15vuotias oulusta:) kirjoitti:

        Kiva aina näi iltasi tulla suomi24 lukee kaikkee. Tääkiinnitti huomion ja pakko vastata että:

        Lolia(eniten tällä hetkellä. Pelannu jo 2 vuotta :))
        Bf4(jääny aika vähälle)
        Heartstone
        siinä nyt mitä tällä hetkellä

        Aa ja ulkonäkö!värjätyt tummanruskeet hiukset piän melkee aina sotkusella isolla nutturalla. En meikkaa koska luonnonkaunis. 158cm pitkä.


      • lisäälisää :P
        15vuotias oulusta:)) kirjoitti:

        Aa ja ulkonäkö!värjätyt tummanruskeet hiukset piän melkee aina sotkusella isolla nutturalla. En meikkaa koska luonnonkaunis. 158cm pitkä.

        Ja vielä unohtui...:D

        Kirkkaat siniset silmät.
        Laiha. En siima mutta semmonen äöh..normi? Vähän hoikempi


      • lisäälisää :P kirjoitti:

        Ja vielä unohtui...:D

        Kirkkaat siniset silmät.
        Laiha. En siima mutta semmonen äöh..normi? Vähän hoikempi

        Voinenko udella millä serverillä LoLissa?:3 BF4 itteltä ei löydy, HS tulee pelattua sillon tällön että uudet korttipohjat saa ja välillä kavereitten kanssa.


      • 15vuotias oulusta:)
        hexgarudo kirjoitti:

        Voinenko udella millä serverillä LoLissa?:3 BF4 itteltä ei löydy, HS tulee pelattua sillon tällön että uudet korttipohjat saa ja välillä kavereitten kanssa.

        juu, westillä. :) joo mulla sama hs;ssä. pakatki on jotai nii syöpästä ... >:d


      • 15vuotias oulusta:) kirjoitti:

        juu, westillä. :) joo mulla sama hs;ssä. pakatki on jotai nii syöpästä ... >:d

        Perhana ku just vaihdoin takasin EUNE serverille kavereitten perässä xD Westille jäi joku tili mut ei mitään muistikuvaa levusta ja hahmoista


      • 5up3r4tl45
        15vuotias oulusta:) kirjoitti:

        Kiva aina näi iltasi tulla suomi24 lukee kaikkee. Tääkiinnitti huomion ja pakko vastata että:

        Lolia(eniten tällä hetkellä. Pelannu jo 2 vuotta :))
        Bf4(jääny aika vähälle)
        Heartstone
        siinä nyt mitä tällä hetkellä

        Onko sulla kikkii niin voitas pelata ku kerrot nimes ja regionin mikä rankki oot ite oon on westillä ja eunella 30 lvl ja westillä silver 5 ja eunella silver 4( koska eunella on polakit)


      • hsjawowpelaaja

        Laittakaa battle.netin battletagii tulee
        Kik: kionkki5677


    • minecrafplayer

      Kaikenlaisia, esim minecraft. Ikää 14, ja en sano missä asun, koska mitä se sinulle kuuluu.

    • fifaaa<3

      Minkä takia niitten pitää kertoo ulkonäöstään? ja suurempi kysymys miks ne kertoo?

    • pikku_pallo

      14vee tytsy savosta, omistan pleikkakolomosen. gtat, unchartedit, bft, bot, the last of us, beyond ymsymsyms pelit vie

    • PLANET_, ex Höpölöpöpoju

      Miks tääl on vaan yks joka pelaa tf kakkosta? Mahtava peli..
      Ja pienenä ehdotuksena on että lisätkää millä pelaatte pelejänne (pc, xbone, gaystation, nintendo tai jotain pienempii kute sega) ja steam/origin/psn/mikä vittu sil xbonella nyt onkaa käyttäjänimi, jos peliseurasta on kiinnostunu

    • joku vainn

      Lyhyt 18 v. tyttö Satakunnasta. Vaaleanruskeat hiukset, urheilullinen.

      Pelaan ps3:lla mm. Fifa15, NHL15 ja GTA5.

      • joku_satakunnasta

        onkos sulla snäppiä tai muuta vastavaa? ite oon kans urheilullinen ja ihan samat pelit menee :D


    • Gmerg

      Oon 15v, liukuvariset hiukset en oo lihava, käyn salilla joten oon enemmänki lihaksikas ja asun eteläsuomes. Mä pelaan oikeestaa ihan laidasta laitaa ja hankinnas ois ps4

      • pelit<3

        Oon 13. 157,5cm pitkä, vaaleet hiukset vähän yli rintoihin. Aika laiha käyn lenkkeilemässä ja silleen. Pelaan gtaV ja sotapelei :)


      • loletsiskelee
        pelit<3 kirjoitti:

        Oon 13. 157,5cm pitkä, vaaleet hiukset vähän yli rintoihin. Aika laiha käyn lenkkeilemässä ja silleen. Pelaan gtaV ja sotapelei :)

        Kik?


    • jokurand

      13 v pelaan ps4 ja ps3 kaikkee mahollista mitä isoveljen (15v) pelikaapista löytyy joskus ps2 medal of honoria

    • p15

      Helevetti sanokaa ny joku et pelaatte ghostii eikä pelkkää lollooxd ps saa addaa plekkal kaveriks jos haluu accountti on jussi_oksa6000

      • ghlosteri

        Ghosti on just jepa


    • ...nolikset

      moniko tyttö juo samal ES

      • blondilla

        Ei varmaa moni? Itse en ainakaa

        Mutta itse olen 14v,159cm,blondi,kiharat hiukset,Pirkanmaalta ja pelaan gta v ja mw3


      • blondilla
        blondilla kirjoitti:

        Ei varmaa moni? Itse en ainakaa

        Mutta itse olen 14v,159cm,blondi,kiharat hiukset,Pirkanmaalta ja pelaan gta v ja mw3

        Ps3 pelailen


    • 16w pirkanmaalt, 180cm :s , mustat puolipitkät hiukset ja ja nii...
      pelaan (xbox:il):
      -bo 1 ja 2
      -ghosti
      -bäfä 3
      -mw3
      noit ny suurimmaks osakseen mut en pelaa koskaa mitää autopelei tai mitää perus seikkailu....

      • 16 v 183 cm poika

        180 cm tyttö on aikasta pitkä.


      • m3rtsi
        16 v 183 cm poika kirjoitti:

        180 cm tyttö on aikasta pitkä.

        tiiän mut minkäs sille voi jos suku on täyn pitkii ihmisii ja oon tullu sukuun


      • p15
        16 v 183 cm poika kirjoitti:

        180 cm tyttö on aikasta pitkä.

        Mä en vaan vieläkään ymmärrä et mitä vitunvälii sil on et kuinka pitkä joku tyttö on mulle ainaki iha sama vaik ois 2m kuha luonne on kohallaa


      • 164cm
        p15 kirjoitti:

        Mä en vaan vieläkään ymmärrä et mitä vitunvälii sil on et kuinka pitkä joku tyttö on mulle ainaki iha sama vaik ois 2m kuha luonne on kohallaa

        Meillä päin on kaikki tytöt 170-185cm. Itse olen lyhyt, 164cm. Ihan normaali pituus 180cm on.


    • lållål

      15v tyttö pirkanmaalt,aika pitkät ja vaaleat hiukset (ei värjätyt), 173cm pitkä, siniset silmät. Pelaan ps3:l fifaa ja änärii :p

    • pitkä likka

      15v tyttö uudeltamaalta. Pitkät mustat hiukset ja 175cm pitkä. Mulla on ps3 ja pelaan destinyy resistance 3 ja killzone 3.

    • 1-0

      Pelaan MC eli Minecraft ja Clash Of Clans ja muita hauskoja puhelin pelejä kik nimi ja skype nimi on: vilkkudd (oon poika)

      • Ei herrajumala

        Tääl melkee kaikki 12v ja silti sotapelejä JOTKA EI SOVI TEILLE!oottakaa ees siihe 16v nii sitte sitä jo voitte kokeilla,mutta12v pitäs pelata yleensä jotai legoa vielä ~_~. NOUDATTAKAA IKÄRAJOJA,SIKSI NE ON TEHTY!


      • kfygrjeizikgkt
        Ei herrajumala kirjoitti:

        Tääl melkee kaikki 12v ja silti sotapelejä JOTKA EI SOVI TEILLE!oottakaa ees siihe 16v nii sitte sitä jo voitte kokeilla,mutta12v pitäs pelata yleensä jotai legoa vielä ~_~. NOUDATTAKAA IKÄRAJOJA,SIKSI NE ON TEHTY!

        Saatana ainoa oikea IkäRAJA on 18...MUUT ON VAA suosituksia..vaikea ymmärtää..Meen Gamestoppii ja osta vaikka Crysis 3. K16. Oon 14. Myi. Kaveri meni ostamaan yhtä codia. K18. EI MYYNY....siinä on eroa..


      • tyttööh99
        kfygrjeizikgkt kirjoitti:

        Saatana ainoa oikea IkäRAJA on 18...MUUT ON VAA suosituksia..vaikea ymmärtää..Meen Gamestoppii ja osta vaikka Crysis 3. K16. Oon 14. Myi. Kaveri meni ostamaan yhtä codia. K18. EI MYYNY....siinä on eroa..

        Oon 165 cm pitkä, vihreet silmät ja kylkiluiden yli ylettyvät brunet hiukset :D ( vaikka se ulkonäkö ei ookkaan tässä se tärkee osuus). Pelaan esim. Gta 5 ja 4 (koska Roman on paras), Battlefield 4, Little big planet 3 :D, Minecraft, Infamous, Skyrim jne. Mut kaikista parhaat on Assassin's creed sarja ja The last of us :3 oon iha hulluna niihin. Ja sit kaikki zombi aiheiset jutut on kans mielenkiinnon kohteita esim. The walking dead pelit ja tv-sarja. Ois kiva jos löytäs jotai samanhenkistä porukkaa ku täälläpäin ei oo oikein pelaaja ihmisiä :c


      • tyttööh99
        tyttööh99 kirjoitti:

        Oon 165 cm pitkä, vihreet silmät ja kylkiluiden yli ylettyvät brunet hiukset :D ( vaikka se ulkonäkö ei ookkaan tässä se tärkee osuus). Pelaan esim. Gta 5 ja 4 (koska Roman on paras), Battlefield 4, Little big planet 3 :D, Minecraft, Infamous, Skyrim jne. Mut kaikista parhaat on Assassin's creed sarja ja The last of us :3 oon iha hulluna niihin. Ja sit kaikki zombi aiheiset jutut on kans mielenkiinnon kohteita esim. The walking dead pelit ja tv-sarja. Ois kiva jos löytäs jotai samanhenkistä porukkaa ku täälläpäin ei oo oikein pelaaja ihmisiä :c

        Ainii ja änäri 14 meinas unohtuu :D ja tanssipelit :p


      • tyttööh99 kirjoitti:

        Ainii ja änäri 14 meinas unohtuu :D ja tanssipelit :p

        Niin missäpäin?


      • 17v Poitsu
        tyttööh99 kirjoitti:

        Oon 165 cm pitkä, vihreet silmät ja kylkiluiden yli ylettyvät brunet hiukset :D ( vaikka se ulkonäkö ei ookkaan tässä se tärkee osuus). Pelaan esim. Gta 5 ja 4 (koska Roman on paras), Battlefield 4, Little big planet 3 :D, Minecraft, Infamous, Skyrim jne. Mut kaikista parhaat on Assassin's creed sarja ja The last of us :3 oon iha hulluna niihin. Ja sit kaikki zombi aiheiset jutut on kans mielenkiinnon kohteita esim. The walking dead pelit ja tv-sarja. Ois kiva jos löytäs jotai samanhenkistä porukkaa ku täälläpäin ei oo oikein pelaaja ihmisiä :c

        Last of us on paras peli ikinä :D sit se Left Behind kruunas kaiken


    • näinhän se menee juu
    • Kyljooo

      Pelailen mw2,mw3,bo2,aw,gta5 ps3:lla :) ja tnä vuon 17v, ulkonäöst en ny oikee osaa kertoo muutaku brunette ja vaatteet on luokkaa converset,farkut,huppari,neule ja joku toppi tai t paita :'D

      • beruna

        mist päin oot? :D ennoo tän ketjun alottaja mut oon 98 pääkaupunkiseudult


    • naaws

      oon 14 vuotias etelä-suomesta ja pelailen mm. Zeldoja :3 oon aika aloitteleva gameri enkä oo pelannu hirveesti mutta kerään just rahaa pleikka neloseen ^^

      • ^-^

        ookko sä minä vuon syntyny? :D ja ite oon siis 98 eli 16, täytän 17 vasta joulukuus, jos mitenkää kiinnostaa nii oisko kikkii tai skypee? :3, itekki pelaan zelda ocarina of time ja ps4 sain just jouluna


      • ^-^
        ^-^ kirjoitti:

        ookko sä minä vuon syntyny? :D ja ite oon siis 98 eli 16, täytän 17 vasta joulukuus, jos mitenkää kiinnostaa nii oisko kikkii tai skypee? :3, itekki pelaan zelda ocarina of time ja ps4 sain just jouluna

        siis jos on kik nii addaa ebinaaddori :D


    • tyttööh99

      Oon Pohjois-Savosta :3

      • Nasse-setä98

        Paikkakunta?


    • Kivapoitsu69

      Kaikki pirkanmaalaiset tytöt pistäkää kikkinne tänne niin tuun jutskaileen teijän kaa

    • pelaajatyttö99

      16v tyttö uudeltamaalta. Mustat pitkät hiukset ja vähä luonnonkiharaa. 175cm pitkä ja painan noin 70kg. Mul on ps3 ja pelaan lähinnä destinyy ja nhl 14

      • 17vjätkä

        Oisko sul kikkii? :)


      • pelaajatyttö99

        Kikki on 19salla99 (:


      • pelaajatyttö99

        Sain täs vähäaikaa sit bo2 nii sitä kans :D


    • minapelaanxbox

      mie pelaan mw2, mw3, bo, bo2, ghosts, aw, gta v ja minecraftii xbox 360

      enkä tost ulkonäöst niinkää tiiä mut on mua aika usein nätiks haukuttu :D

      • minapelaanxbox

        ja viel lisäystä että oon tyttö :Dddd


      • rämös

        Mikäs gamertagi? :>


      • llelelelelele

        Minapelaanxbox tuu kikkaa velratium


    • Goldenburn

      Moi! 20-vuotias mimmi pohojanmaalta.
      - Tribal Wars
      - CS:GO
      - Castle Miner Z
      - SIMS 3
      - jotain muita sotapelejä ja pokemonia silloon tällöön.

      • Peliseuraavailla

        Mikä sun steam on?


      • nuudelipaska

        Addatkaa #cs:go(nodlebreaker)


    • 00tyttö

      -00 tyttö Pohjois-Karjalasta. Pelaan Super Mario Galaxya, Naruto clash of ninja revolutionia ja Legend of Zeldaa wiillä ja sit ps2 enimmäkseen Need for Speediä, bf2 ja Ratchet&Clank 3. Ja sit Sims 3 tulee joskus pelattuu myös.

    • aqaq

      16 vuotias tyttö nummelasta. Puol pitkät mustat hiukset. joku 170 pitkä :D luonteelta oon huumorintajune kiltti mut räväkkä :D ps3 löytyy ja pelaan enimmäksee destinyy ja bo2

    • Gamergirll

      Oon 15 vuotias tyttö Etelä-Suomesta. Mulla on brunet pitkät hiukset. Oon mukava ja huumorintajunen. Pelaan useimmiten CS:gota ja LoLia. :)

      • kiinnostaajuu1234

        Steam?


      • Gamergirll
        kiinnostaajuu1234 kirjoitti:

        Steam?

        Onko sulla kik? :)


      • almost16

        Mistäpäin Etelä-Suomesta oot?:) Oon kohta 16v poika ja pelaan myös Cs:Go ja joskus Smite ja löytyis kik myös :)


    • fasaaani

      tytöt jos kiinnostaa niin oon 16 eli 98 ja pelaa minecraft skyrim RotMG ja osuu :3 oon 172.5 sotkuset ruskeet hiukset ja oon sosiaalinen. en sanois et oon mitenkää hyvän näkönen mut kyl ne tytöt musta vaan tuppaa aina välillä tykkäämään. en vaa oo oikee löytäny sitä oikeeta :( mut asun siis vantaalla et tulkaa kikkailee jos kiinnostan ketään; laadiqqo

    • tjipogg

      Pelaan Monopolia, Dragon Maniaa ja Angry Birdsiä. Korttipelit, mutta ei räsypokka, menevät. En pelaa rahasta.
      Olen eteläsuomalsinen. Tummanruskeat puolipitkät hiukset. Bambimaiset vihreät ilmeikkäät silmät ja kasvojani on sanottu kauniiksi. Kroppa naisellinen mutta ei lihava.

    • 14vpoika

      Modaan bo2

    • Goldenburn

      Joku täälä kyseli mun Steamia. Taitaa olla nimellä miss_filtH. Saa lisätä jos peliseuraa
      on joku vailla :D

    • LahtiGamer

      No jos nyt jotain kiinnostaa vaikken tyttö olekkaan niin pelaan CS:GO, rankiltani olen Global Elite (oikeasti) sit pelaan kans TF2, BO, Skyrim, Orion, L4D2, GTA V & SA, Outlast jne.
      Jos joku tyttö, mielellään yli 14 v, haluu peliseuraa 16 v pojata kotosin Lahest, ni kertokaa ihmees ja menn pelailemaa!:D
      Ps. Mulla on steamissa ns. Smuffeja, niin carry onnistuu;)

    • EiNimeäTälläOlennolla

      Mitä nyt oon pelaillu, niin ps3 jtn ihmeellistä jne. c: Minecraftiin oon jäänny totaalisesti koukkuun, sitä konella peilailen :3 Jos nyt saan vähän kehuskella, oon sellanen söpö blondi, vähän normaalia laihempi (ei paljoa :3), siniset silmät, monen mielestä kaunis c: Tai jotain sinne päin :D Ai niin! Minecraftissa nimeni on Kawaii05, mut löytää vaikkapa WildyCraftistä c:

    • Oon 17-vuotias, pelaan Papa's Pancakeriaa ja oon tosi hyvännäkönen. Asun sängyn alla

    • Ritsu_on_mun_waifu

      Huorrra

    • moimoimoioimoimoif

      pelaan näit gta v, minecraft, mw 3 ja 4, bf 3 ja 4 ja kaikkii näit ps3.
      oon 12, tampereelt, vaaleeruskeet hiukset 161cm pitkä ja keskipainone. löytyy ig jos haluu tul jutul

      • 15vpoikaa

        Mikä on sun ig?


    • 01poika

      Heei, oisko täällä porukkaa jota kiinnostais pelata CS:GO?

      • wertuerss

        Homot pelaa cs!


      • Kepinkalistelia
        wertuerss kirjoitti:

        Homot pelaa cs!

        Eli sen pitäis sit olla sun lempipeli? =)))


      • voivituntyhmä

        Anteeks mut repesin XD


    • VITSINIEKKA_00

      Ketkä ovat maailman suurimmat optimistit?
      Juutalaiset. He leikkaavat hieman itsestään, ennenkuin he tietävät, kuinka suuri siitä tulee!

      Kuinka juutalaisen saa hulluksi?
      Laittaa hänet pyöreään huoneeseen ja sanoo, että yhdessä nurkassa on porsaanpaistia.

      Kuinka monta juutalaista osallistui Berliinin olympialaisiin 1936?
      40.000. 20.000 juoksurataan ja 20.000 olympiatuleen.

      Kuinka monta juutalaista saadaan mahtumaan kuplavolkkariin?
      55. Kaksi eteen, kolme taakse ja loput tuhkakuppiin.

      Miksi juutalaiset eivät syö sianlihaa?
      Eivät he sentään kannibaaleja ole!

      Miksi juutalaiset vaelsivat erämaassa neljäkymmentä vuotta?
      Joku oli hukannut kolikon.

      Miksi juutalaisilla on niin harvoin rikosrekisteri?
      Koska rikos ei kannata.

      Miksi juutalaisilla on niin pitkä nenä?
      Ilma on ilmaista.

      Miksi juutalaisilla on niin pitkä nenä?
      Kun Mooses veti niitä nenästä 40 vuotta pitkin Siinain erämaata.

      Miksi kutsutaan ympärileikkaamattomia juutalaislapsia?
      Tytöiksi.

      Mikä on juutalainen dilemma?
      Ilmaista kinkkua.

      Mikä on juutalaisten lempiurheilulaji?
      Sadan metrin sähköaidat.

      Mikä on juutalaisten pyhä kirja?
      Uuni Testamentti.

      Mikä on juutalaisten suosikkielokuva?
      Kaasua, komisaario Palmu.

      Mikä on maailman ohuin kirja?
      Juutalainen liikemiesetiikka.

      Mikä tekee juutalaiset hulluksi?
      Ilmainen kinkku.

      Millainen on juutalainen esileikki?
      Käynti kultakaupassa.

      Millainen on juutalainen esileikki?
      Puoli tuntia ruinaamista.

      Minkä niminen on juutalaisnuorten teknodisko?
      Syna Go-Go.

      Mistä tiedetään, että Jeesus oli juutalainen?
      Siitä että hän asui vanhempiensa luona vielä kolmekymppisenä, oli isänsä töissä, hänen äitinsä piti häntä Jumalana ja hän itse kuvitteli äitinsä olevan neitsyt.

      Mistä tuntee juutalaisen namusedän?
      Hän sanoo: "Hei pikkuinen, haluaisitko ostaa karkin?".

      Miten mahtuu 30 juutalaista kuplavolkkariin?
      Kaksi eteen, kolme taakse ja 25 tuhkakuppiin.

      Miten syntyi limbotanssi?
      Sen keksivät juutalaiset, kun rautatieasemien WC:t muuttuivat maksullisiksi.

      Mitä eroa on joulupukilla ja juutalaisella?
      Joulupukki menee savupiipusta sisään ja ulos, mutta juutalainen vain ulos.

      Mitä eroa on juutalaisella ja kakkupohjalla?
      Kakkupohja ei rääy kun sen työntää uuniin.

      Mitä eroa on katolisella vaimolla ja juutalaisella vaimolla?
      Katolisella vaimolla orgasmit ovat aitoja ja jalokivet väärennettyjä.

      Mitä Jeesus sanoi juutalaisille kun hänet ristiinnaulittiin?
      Hei jätkät, puntit tasotetaan vuonna 1940!

      Mitä juutalainen sanoo uimahallissa?
      Klooria, klooria, hallelujaa!

      Mitä juutalaiset huutavat bussinkuljettajalle?
      Lisää kaasua!

      Mitä juutalaiset tekevät, kun heille tulee kylmä?
      He istuvat kynttilän ympärillä.

      Entä mitä juutalaiset tekevät, kun heille tulee todella kylmä?
      He sytyttävät kynttilän.

      Mitä kaksi juutalaista sanoi, kun he törmäsivät toisiinsa laskettelurinteessä?
      Shlalom.

      Mitä leikkiä juutalaiset leikkivät mielellään?
      Viimeinen pari uunista ulos.

      Mitä tapahtuu, jos juutalainen, jolla on erektio törmää seinään?
      Nenä murtuu.

      Montako juutalaista liikemiestä tarvitaan vaihtamaan lamppu?
      Kaksi. Yksi ostaa uuden huomattavalla alennuksella ja toinen myy vanhan hyvällä voitolla.

      Amerikkalainen, aasialainen, puolalainen ja juutalainen istuivat ravintolassa viettämässä iltaa. Heidän pöytäänsä tuppautui haastattelututkimuksen tekijä.
      Anteeksi, mutta voisitteko kertoa mielipiteenne elintarvikepulasta?
      Olen pahoillani, mutta en ymmärrä, mitä tarkoitatte pulalla, sanoi amerikkalainen.
      Mikä on elintarvike? Kummasteli puolestaan aasialainen?
      Mielipide? Mikä se on? kysyi taas puolalainen.
      Mitä tarkoittaa anteeksi? ihmetteli juutalainen.

      Haim, Haim! Joku tekee vaimollesi temput halkopinon päällä! huusi juutalainen toiselle.
      Kumman pinon? Oikea vai vasen?
      Vasemman pinon päällä!
      Ei ole minun pinoni, minun on oikea...

      Hei Urpo! Sinun uusi tumma vaimosi näyttää tosi upealta. Onko hän juutalainen?
      Joo. Me mentiin naimisiin kymmenen päivää sitten. On näet niin, että jokin aika sitten lääkäri lupasi minulle kuusi kuukautta elinaikaa, ja hän huomasi heti masentumiseni. Niinpä hän sanoi minulle: Älä ole huolissasi Urpo, mene naimisiin juutalaisen kanssa, ja huomaat kuinka tämä kuusi kuukautta tuntuu loputtomalle.

    • MUUMIPERVO

      Mä pelaan muumipelejä.

    Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5025
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3297
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      980
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      238
      775
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe