2014 PROFETIA: Tuho on tulossa! Tuho on täällä

23.40

37

509

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---

      Jaha. Taasko. Moneskohan tuho tälle vuodelle? Kuka noita kökkövideoita yleensä viitsii katsella?

      • kuule

        sitä en tiedä, monesko tälle "vuodelle" on. Mutta sen tiedän että todella painavaa asiaa maailmalle. Korottakaa Jeesusta Kristusta, ylistäkää häntä.Hän on kunigasten kunigas, kunia kuuluu Hänelle!


      • ---
        kuule kirjoitti:

        sitä en tiedä, monesko tälle "vuodelle" on. Mutta sen tiedän että todella painavaa asiaa maailmalle. Korottakaa Jeesusta Kristusta, ylistäkää häntä.Hän on kunigasten kunigas, kunia kuuluu Hänelle!

        Kunnia siitä tuhosta ilmeisesti. No, kuka mistäkin sattuu tykkäämään.


      • no,rakastan Jeesusta
        --- kirjoitti:

        Kunnia siitä tuhosta ilmeisesti. No, kuka mistäkin sattuu tykkäämään.

        KUNNIA Jeesukselle Kristukselle! Katsoitko edes sitä "filmiä"? luitko raamattua?
        Jumala ei anna Kunniaansa häväistävän.


      • ---
        no,rakastan Jeesusta kirjoitti:

        KUNNIA Jeesukselle Kristukselle! Katsoitko edes sitä "filmiä"? luitko raamattua?
        Jumala ei anna Kunniaansa häväistävän.

        En katsonut. Viestin otsikko jo riitti. Te tuhoa ja hävitystä jatkuvasti sylkevät huurupäät ette oikein ole vakavastiotettavia. Ja tarkoittanet että sinun mielestäsi oletetun jumalasi oletettua kunniaa ei saisi häväistä? Tuskinpa aito jumala, jos moinen olemassa olisi, kovin paljoa pillastuisi yhden kähyisen keskustelupalstan kirjoitteluista. Luulisi moisella olevan isompiakin asioita hoidettavanaan.


      • kii5
        kuule kirjoitti:

        sitä en tiedä, monesko tälle "vuodelle" on. Mutta sen tiedän että todella painavaa asiaa maailmalle. Korottakaa Jeesusta Kristusta, ylistäkää häntä.Hän on kunigasten kunigas, kunia kuuluu Hänelle!

        kuules Kuule, kun tuo porukka on pahemman kerran harhassa ja sinunkin paree tehdä parannus tuästä erittäin epäraamatullisesta äitijumalatar-taivaankirkkaus-balylonian aikaisesta kultista (ja siitähän syntyi mm. kabbalaisuus aikoinaan muistaakseeeni).

        Perustelenko enemmän vai uskotko minua?


      • --- kirjoitti:

        En katsonut. Viestin otsikko jo riitti. Te tuhoa ja hävitystä jatkuvasti sylkevät huurupäät ette oikein ole vakavastiotettavia. Ja tarkoittanet että sinun mielestäsi oletetun jumalasi oletettua kunniaa ei saisi häväistä? Tuskinpa aito jumala, jos moinen olemassa olisi, kovin paljoa pillastuisi yhden kähyisen keskustelupalstan kirjoitteluista. Luulisi moisella olevan isompiakin asioita hoidettavanaan.

        ---. Missä Raamatussa sanotaan, ettei luotujen sanomiset kiinnostaisi Luojaa? Etkö tiedä, että jokaisen ihmisen historia kirjataan tarkasti kansiin ja kirjoihin. Ne kirjat avataan viimeisellä tuomiolla. Älä ole piittaamaton. Jumala pitää kaikkea kasassa. Kuinka muuten atomit, solut ja eliöt voisivat toimia? Hallitsetko mitokondrioitasi, voimaloitasi? Niitä on tutkittu ja ne on rakennettu tuottamaan energiaa langenneeseen lihaamme noin 10000 vuodeksi. Minä vuonna arvelet ihmisten energian ehtyvän? Raamatun mukaan luomisesta on 6000 vuotta.
        http://www.youtube.com/watch?v=6_2oN1oTK-g


    • bää

      kyllä. olet muiden Jumalan kieltäjien kanssa samalla viivalla, kun kiellät Jumalan julkisesti. nämä teidän kieltäjien sanat on taas yksi rokka syntien sopassa, joista Jumala varoittaa ja joista myös tuomitaan maailma.

      • KTS (Ei kirj.)

        Mikähän siinä on että tää teijän lössi aina näkee tän SUOMEN niin saakelin syntisenä paikkana mutkun tulee puhe esimerkiksi Israelista ja vaikkapa Tel Avivin gaykaupunkmaineesta niin pää vinossa siukkaillaan ja hymistellään että ei tämä mittään haittaa, sattuuhan sitä siuk siuk vaa...


      • KTS (Ei kirj.)
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        Mikähän siinä on että tää teijän lössi aina näkee tän SUOMEN niin saakelin syntisenä paikkana mutkun tulee puhe esimerkiksi Israelista ja vaikkapa Tel Avivin gaykaupunkmaineesta niin pää vinossa siukkaillaan ja hymistellään että ei tämä mittään haittaa, sattuuhan sitä siuk siuk vaa...

        Niin, minä ja meijjän lössi taas näkee näin.

        Mitä islam todella on?
        Israelin–Palestiinan konflikti. Klikkaa ja lue uusi artikkeli!Islam (arab.) tarkoit­taa ”alistumista” ja muslimi ”alistuvaa”, mutta vä­hin­tään yhtä paljon isla­missa on kysymys alistami­sesta ja alis­ta­jista. Muslimit itse sanovat alistuvansa Alla­hille, mistä he katsovat saa­neensa palkkioksi etu­oi­keuden alistaa vuorostaan muita, mutta ke­nelle musli­mit todella alis­tu­vat ja miksi?
        http://aikapommi.wordpress.com/

        Lisäksi hamas ja isis on meijän lössiä.


      • ----

        No tuohan vain tarkoittaa sitä että me "kieltäjät" olemme voimakkaampia kuin te uskovat. Siitä sinun kai pitää syyttää tuota jumalaasi.


      • Siunataan
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        Mikähän siinä on että tää teijän lössi aina näkee tän SUOMEN niin saakelin syntisenä paikkana mutkun tulee puhe esimerkiksi Israelista ja vaikkapa Tel Avivin gaykaupunkmaineesta niin pää vinossa siukkaillaan ja hymistellään että ei tämä mittään haittaa, sattuuhan sitä siuk siuk vaa...

        Israel ja Juutalaiset ovat kokonaan eri asia, sillä he ovat Hebrealaisten Jumalan kanssa menneet avioliittoon. He ovat Jumalan omaisuuskansa ja hän on nyt tuonut takaisin luoksensa Israeliin.

        Olemme tulleet aikaan jolloin Jeesus tulee ilmaisemaan itsensä Israelille Kunniassaan.

        Hän sanelee rauhan ehdot lähi-itään.

        Eikä Hän tule kyselemään sopisiko teille, jos tehtäisiin näin. Ei, sitä Hän ei kysele.

        Hän ennallistaa Daavidin sortuneet majat.

        Meitä ei käsketty arvostelemaan Israelia, vaan Siunaamaan! Että siunauksen perisimme.


      • KTS (Ei kirj.)
        Siunataan kirjoitti:

        Israel ja Juutalaiset ovat kokonaan eri asia, sillä he ovat Hebrealaisten Jumalan kanssa menneet avioliittoon. He ovat Jumalan omaisuuskansa ja hän on nyt tuonut takaisin luoksensa Israeliin.

        Olemme tulleet aikaan jolloin Jeesus tulee ilmaisemaan itsensä Israelille Kunniassaan.

        Hän sanelee rauhan ehdot lähi-itään.

        Eikä Hän tule kyselemään sopisiko teille, jos tehtäisiin näin. Ei, sitä Hän ei kysele.

        Hän ennallistaa Daavidin sortuneet majat.

        Meitä ei käsketty arvostelemaan Israelia, vaan Siunaamaan! Että siunauksen perisimme.

        Ai jaa. Että sun mielestä meitä sopii arvostella mutta ne saa elää kuin pellossa.

        Ei mee raamatun mukaan niin vaan "Jumala ei katso henkilöön".

        Kyllä jämpti on niin ja arvostellaan jos on aihetta!

        Suomalaisille teijän lössi vittuilee paljon vähemmästäkin!


      • Voi hurja
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        Ai jaa. Että sun mielestä meitä sopii arvostella mutta ne saa elää kuin pellossa.

        Ei mee raamatun mukaan niin vaan "Jumala ei katso henkilöön".

        Kyllä jämpti on niin ja arvostellaan jos on aihetta!

        Suomalaisille teijän lössi vittuilee paljon vähemmästäkin!

        Siinä islamistin mielipide. Ikään kuin emme tietäisi jo median kautta heidän mielipiteitään.


      • KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        Mikähän siinä on että tää teijän lössi aina näkee tän SUOMEN niin saakelin syntisenä paikkana mutkun tulee puhe esimerkiksi Israelista ja vaikkapa Tel Avivin gaykaupunkmaineesta niin pää vinossa siukkaillaan ja hymistellään että ei tämä mittään haittaa, sattuuhan sitä siuk siuk vaa...

        Sattumaa ei ole. Suomalainen Lordi ei voittanut Euroviisuja sattumalta. Tel Aviv ei ole paras gaykaupunki sattumalta.
        http://www.iltasanomat.fi/matkat/art-1288445604143.html

        Luojamme päättää ja säätää. Hän on päättänyt, että 1000-vuotinen maailmanrauha alkaa, kun Israelin jäännös kutsuu Häntä "Hoosianna". Kiitos ja kunnia Herralle.

        Luuk. 13:35
        Katso, 'teidän huoneenne on jäävä hyljätyksi.' Mutta minä sanon teille: te ette näe minua, ennenkuin se aika tulee, jolloin te sanotte: 'Siunattu olkoon hän, joka tulee Herran nimeen.'"

        Ilmestyskirja:
        20:1 Ja minä näin tulevan taivaasta alas enkelin, jolla oli syvyyden avain ja suuret kahleet kädessään.
        20:2 Ja hän otti kiinni lohikäärmeen, sen vanhan käärmeen, joka on perkele ja saatana, ja sitoi hänet tuhanneksi vuodeksi
        20:3 ja heitti hänet syvyyteen ja sulki ja lukitsi sen sinetillä hänen jälkeensä, ettei hän enää kansoja villitsisi, siihen asti kuin ne tuhat vuotta ovat loppuun kuluneet; sen jälkeen hänet pitää päästettämän irti vähäksi aikaa.
        20:4 Ja minä näin valtaistuimia, ja he istuivat niille, ja heille annettiin tuomiovalta; ja minä näin niiden sielut, jotka olivat teloitetut Jeesuksen todistuksen ja Jumalan sanan tähden, ja niiden, jotka eivät olleet kumartaneet petoa eikä sen kuvaa eivätkä ottaneet sen merkkiä otsaansa eikä käteensä; ja he virkosivat eloon ja hallitsivat Kristuksen kanssa tuhannen vuotta.
        http://www.youtube.com/watch?v=OyP_vf6oHho


      • ei pidä paikkaansa
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        Mikähän siinä on että tää teijän lössi aina näkee tän SUOMEN niin saakelin syntisenä paikkana mutkun tulee puhe esimerkiksi Israelista ja vaikkapa Tel Avivin gaykaupunkmaineesta niin pää vinossa siukkaillaan ja hymistellään että ei tämä mittään haittaa, sattuuhan sitä siuk siuk vaa...

        Ei kukaan uskovainen ole väittänyt että suomalaiset ovat pahoja ja israelilaiset hyviä, itsesi mielikuvitusta tuo taas on, kun olet tässä paikassa vain pilkkaamassa.


      • ehettepäs ole!
        ---- kirjoitti:

        No tuohan vain tarkoittaa sitä että me "kieltäjät" olemme voimakkaampia kuin te uskovat. Siitä sinun kai pitää syyttää tuota jumalaasi.

        No tuohan vain tarkoittaa sitä että me "kieltäjät" olemme voimakkaampia kuin te uskovat. Siitä sinun kai pitää syyttää tuota jumalaasi.

        Palvotko siis paholaista kun niin kiihkeästi väittelet uskonasioita vastaan?

        Ette ole voimakkaampia, mutta heikon kimppuun osaatte kyllä yksissä tuumin lähteä!


    • ei se sen kummempaa

      Tuleehan se tuho, joskus . Aurinkokin sammuu. Kiidämme atomijätteenä yhtenä klimppinä kohti Lyyran kuviota, kohti tuntematonta määränpäätä.

      • et vain ymmärrä

        Raamatussa sanotaan että Jumala johdattaa uskovaisten askeleet, joten en ole samaa mieltä tuosta "atomijätteeksi" väitteestäsi.


    • KTS (Ei kirj.)

      Jos Jeesus, Pietari, Paavali ja kumppanit olisivat noudattaneet tätä nykyfanittajien Israelia arvostelematonta linjaa, niin olisivat jääneet evankeliumit julistamatta ja seurakunnat syntymättä.

      • KTS. Mikä Jeesus?


    • Ihmisen elämän tarkoitus lyhyesti. Ateistin tarkoitus on antaa sovittaa itsensä. Sovitetun tarkoitus on evankelioida.

      2Kor. 5:20
      Kristuksen puolesta me siis olemme lähettiläinä, ja Jumala kehoittaa meidän kauttamme. Me pyydämme Kristuksen puolesta: antakaa sovittaa itsenne Jumalan kanssa.

      • niin se on!

        Me pyydämme Kristuksen puolesta: antakaa sovittaa itsenne Jumalan kanssa.


      • Jeesus on ovi

        Jeesus sanoi: Minä olen tie, totuus ja elämä eikä kukaan tule minun isäni tykä muutoin kuin minun kauttani.


      • pieni korjaus
        Jeesus on ovi kirjoitti:

        Jeesus sanoi: Minä olen tie, totuus ja elämä eikä kukaan tule minun isäni tykä muutoin kuin minun kauttani.

        Jeesus sanoi: Minä olen tie, totuus ja elämä eikä kukaan tule minun isäni tykö (luokse pääsemistä) muutoin kuin minun kauttani.


    • filade

      "2014 PROFETIA: Tuho on tulossa! Tuho on täällä!"

      Linkki sisälsi saman asian toistoa turhaan.

      Suomi joutuu ajallaan kyllä "myrskyyn" kun ehkä piankin jumalattomia lakeja säädetään ihmisten turmioksi, kristitty voi vain huokaista Jumalan puoleen >Ps.11:3. Kun perustukset tuhotaan, mitä vanhurskas voi tehdä?>.
      Sananl. 29:18. Kun ei ole näkyä (ilmoitusta), kansa villiintyy. Autuas se, joka ottaa opetuksen varteen!

      • (T)

        Mikä on Toistoa? JUALANKO silmissä TURHAA?? Ketä Pelastetaan????!!!!


      • (t)
        (T) kirjoitti:

        Mikä on Toistoa? JUALANKO silmissä TURHAA?? Ketä Pelastetaan????!!!!

        siis JUMALANKO?


    • Share

      Tuollaista mind controllia kun tarpeeksi rummutetaan joka tuutissa, niin epätoivoisimmat hyvin tod.näköisesti alkavat niihin jo uskomaankin. Juuri tähän videoiden tekijät pyrkivätkin. Me ihmiset olemme se voima joka voi siirtää vaikka vuoria tarvittaessa. Kaikenlainen vastakkainajattelu haluaa meidän näkevän mörköjä vähän joka paikassa. Olemme ikuisesti yksi. Minkä teet toiselle, teet sen myös itsellesi.

      • Höps. Ota ymmärrys Raamatusta.


      • kestävää tutkintaa

        niin kun viitsisi kaivaa minuuttia kauempaa! kyseisen profetian "vidon tekijän" sivuja ja katsoa raamatusta, et onko siellä mitä kerrottu! ja yleensäkki ollaan "sekunnissa" vastaamassa sen kummempia miettimättä. Tälläinen vaatii perehtymistä. siellä esitettiin profetia, ihmisten tähen tehtiin video! nykyihmisille. No tottakai Jumalakin käyttää " videoita,radioo tv:tä ihmisiä, kirjeitä, ja paljon MUUTA.


      • yurki1000js kirjoitti:

        Höps. Ota ymmärrys Raamatusta.

        "Minkä teet toiselle, teet sen myös itsellesi." Tuossa on ajatusta. Roni Dalumi: "Ihmiskudos"
        http://www.youtube.com/watch?v=3FsYVuQrnGo
        HUMAN TISSUE

        When I shall die,
        something of mine, something of mine
        will die in you, will die in you.

        When you'll die,
        something of yours, something of yours in me
        will die with you, will die with you.

        Because all of us, yes all of us
        area all one living human tissue
        and if one of us
        goes from us
        something dies in us -
        and something, stays with him

        If we'll know, how to comfort, how to comfort
        the hostility, if only we'd know.

        If we'll know, how to quiet our rage
        (if we'd know how to quiet)
        upon the fury of our humiliation, to say sorry.
        If we'd know how to start from the beginning.
        http://www.hebrewsongs.com/?song=rikmahenoshitachat


    • Tuho on ennustettu. Tuho tulee. Armotalous on voimassa. Vain kutsu tarvitaan.

      > Pelastavan uskon lahja on armosta annettu ja suurin kaikista armolahjoista. Kukaan ei voi puristaa itsestään pelastavaa uskoa. Ei vaikka tutkisi Raamattua ja muita uskosta kertovia kirjoja 40 vuotta ja kuuntelisi 1000 saarnaa. Isä kutsuu syntisiä eri tavoin kääntymään Jeesusta kohti. Kukaan ei omasta voimastaan ja järjestään käänny kohti Jeesusta. Raamattu sanoo, että Herra kutsuu ihmisiä 2 ja jopa 3 kertaa Job 33:28. hän pelasti minun sieluni joutumasta hautaan, ja minun henkeni saa iloiten katsella valkeutta'. 29. Katso, kaiken tämän tekee Jumala kahdesti ja kolmastikin ihmiselle.

      Jeesus sanoo, että Isä on antanut (kutsunut) ihmisiä Hänelle Joh. 17: 24. Isä, minä tahdon, että missä minä olen, siellä nekin, jotka sinä olet minulle antanut, olisivat minun kanssani, että he näkisivät minun kirkkauteni, jonka sinä olet minulle antanut, koska olet rakastanut minua jo ennen maailman perustamista.

      Rakas lukija. Jos Isä vetää sinua tai jotain tuttuasi Jeesuksen puoleen niin käänny tai anna tutullesi ohje kääntyä Jeesuksen puoleen heti ja ota vastaan pelastava usko. Raamattu sanoo miksi Jeesus, Kristus, Messias, Herra, Jumala, Jumalan Poika, syntiemme Sovittaja on tullut maailmaan Joh. 3: 16. Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

      Kuinka sitten voit ottaa vastaan Jeesuksen henkilökohtaisena pelastajana. Se on elämäsi tärkein asia. Alla on yksinkertaiset ohjeet. <
      http://www.andreas.fi/uskoonTulo.htm

    • Jesuiitta*

      Jyrki, kykenetkö tekemään elämässäsi mitään muuta, kuin odottamaan tuhoa ja tempausta?
      Miten pystyt elämään maallikoiden kanssa? Onko sinulla ollenkaan maallisia huolia?

      • Jesuiitta. Pyydän sinua rekisteröitymään S24:ään, jotta voisimme jutella rauhassa.


      • yurki1000js kirjoitti:

        Jesuiitta. Pyydän sinua rekisteröitymään S24:ään, jotta voisimme jutella rauhassa.

        Tärkeää tietää ja muistaa. Kukaan ei voisi tehdä mitään, ellei Luojamme valtuuttaisi.

        Joh:
        19:10 Niin Pilatus sanoi hänelle: "Etkö puhu minulle? Etkö tiedä, että minulla on valta sinut päästää ja minulla on valta sinut ristiinnaulita?"
        19:11 Jeesus vastasi: "Sinulla ei olisi mitään valtaa minuun, ellei sitä olisi annettu sinulle ylhäältä. Sentähden on sen synti suurempi, joka jätti minut sinun käsiisi."

        Apt:
        2:16 Vaan tämä on se, mikä on sanottu profeetta Jooelin kautta:
        2:17 'Ja on tapahtuva viimeisinä päivinä, sanoo Jumala, että minä vuodatan Henkeni kaiken lihan päälle, ja teidän poikanne ja tyttärenne ennustavat, ja nuorukaisenne näkyjä näkevät, ja vanhuksenne unia uneksuvat.
        2:18 Ja myös palvelijaini ja palvelijattarieni päälle minä niinä päivinä vuodatan Henkeni, ja he ennustavat.
        2:19 Ja minä annan näkyä ihmeitä ylhäällä taivaalla ja merkkejä alhaalla maan päällä, verta ja tulta ja savupatsaita.
        2:20 Aurinko muuttuu pimeydeksi ja kuu vereksi, ennenkuin Herran päivä tulee, se suuri ja julkinen.
        2:21 Ja on tapahtuva, että jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu.'
        2:22 Te Israelin miehet, kuulkaa nämä sanat: Jeesuksen, Nasaretilaisen, sen miehen, josta Jumala todisti teille voimallisilla teoilla ja ihmeillä ja merkeillä, joita Jumala hänen kauttansa teki teidän keskellänne, niinkuin te itse tiedätte,
        2:23 hänet, joka teille luovutettiin, Jumalan ennaltamäärätyn päätöksen ja edeltätietämyksen mukaan, te laista tietämättömien miesten kätten kautta naulitsitte ristille ja tapoitte.
        2:24 Hänet Jumala herätti ja päästi kuoleman kivuista, niinkuin ei ollutkaan mahdollista, että kuolema olisi voinut hänet pitää.
        2:25 Sillä Daavid sanoo hänestä: 'Minä näen alati edessäni Herran, sillä hän on minun oikealla puolellani, etten horjahtaisi.
        2:26 Sentähden minun sydämeni iloitsee ja kieleni riemuitsee, ja myös minun ruumiini on lepäävä toivossa;
        2:27 sillä sinä et hylkää minun sieluani tuonelaan etkä salli Pyhäsi nähdä katoavaisuutta.
        2:28 Sinä teet minulle tiettäviksi elämän tiet, sinä täytät minut ilolla kasvojesi edessä.'


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5700
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3607
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      212
      1765
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1722
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      93
      1188
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1145
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      876
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      849
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      838
    Aihe