Kombucha tee

Jukkis

Olisko kenelläkään tietoa, mistä suomesta saisi sieniviljelmää josta tehdään tuota Kombucha teetä. Haluaisin nimenomaan itse tehdä sitä, en ostaa valmiina teenä.

19

6833

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • volga

      Minulla olisi "volgansienivauvoja".(Helsingissä). Onko asia sinulle tuttu, vai tarvitsetko lisää tietoa ? Jos laitat e-mailos., niin mailaan.

      • jukkis

        Hei!

        Ja kiitos vastauksesta. Tuo Kombucha-tee tai "volgansieni-tee" on mulle kyllä jokseenkin tuttu juttu, mulla on nimittäin venäläinen avovaimo joka teki sitä itsekin joitakin vuosia sitten. Mä en kyllä muista, maistoinko minä edes sitä, sen verran omituiselta se näytti ;) Nyt kuitenkin näin erään dokumentin tv:ssä ja asia rupes kiinnostamaan uudestaan. Olis kiva kokeilla tehdä tuota taas, mutta en tosiaan löytänyt netistä yhtään suomalaista firmaa, joka myis noita sienen "vauvoja." Olisitko sinä halukas myymään ja miten ne selviäs postituksesta? Mä laitan tähän osoitteeni johon voit vastata niin sovitaan asiasta tarkemmin.
        [email protected]


      • volga
        jukkis kirjoitti:

        Hei!

        Ja kiitos vastauksesta. Tuo Kombucha-tee tai "volgansieni-tee" on mulle kyllä jokseenkin tuttu juttu, mulla on nimittäin venäläinen avovaimo joka teki sitä itsekin joitakin vuosia sitten. Mä en kyllä muista, maistoinko minä edes sitä, sen verran omituiselta se näytti ;) Nyt kuitenkin näin erään dokumentin tv:ssä ja asia rupes kiinnostamaan uudestaan. Olis kiva kokeilla tehdä tuota taas, mutta en tosiaan löytänyt netistä yhtään suomalaista firmaa, joka myis noita sienen "vauvoja." Olisitko sinä halukas myymään ja miten ne selviäs postituksesta? Mä laitan tähän osoitteeni johon voit vastata niin sovitaan asiasta tarkemmin.
        [email protected]

        Laitan mailia tulemaan, kunhan kerkiän. Yksi tärkeä pointti tuossa Volgan sienen levittämisessä on - Periaate on, että sientä ei koskaan myydä, vaan annetaan ilmaiseksi ystävyyden ja terveyden ja hyvinvoinnin edistämisen eleenä.


      • volgaaa

        Olisiko vieläkin sulla tai jollain niitä "volgansienivauvoja"? voisin laittaa mailini jos näihin enään vastaillaan..


      • a.mie
        volga kirjoitti:

        Laitan mailia tulemaan, kunhan kerkiän. Yksi tärkeä pointti tuossa Volgan sienen levittämisessä on - Periaate on, että sientä ei koskaan myydä, vaan annetaan ilmaiseksi ystävyyden ja terveyden ja hyvinvoinnin edistämisen eleenä.

        Hei ystävä, siellä jossain.
        Tahtoisin ja tarvitsen ko. sientä terveydellisistä syistä. voisitko ystävällisesti kertoa, mistä voisin sitä saada? olethan niin ystävällinen? Asun Kuopiossa.


      • a.mie

        Olisiko sinulla todellakin vielä sitä sientä?
        Tulen nyt vk.loppuna käymään Helsingissä ja tahtoisin todellakin sitä. Perusteeni ovat terveydelliset, eivät sen vähemmät. Kuinka saisin sinuun yhteyden? Voisitko soittaa minulle? Numeroni on: 040 8228240. :)


      • onlyme
        volga kirjoitti:

        Laitan mailia tulemaan, kunhan kerkiän. Yksi tärkeä pointti tuossa Volgan sienen levittämisessä on - Periaate on, että sientä ei koskaan myydä, vaan annetaan ilmaiseksi ystävyyden ja terveyden ja hyvinvoinnin edistämisen eleenä.

        Todella vilpittömästi toivon Sinun ottavan yhteyttä.
        Tiedän aineen terveydelliset vaikutukset ja tällä hetkellä todella tarvitsen sitä. Kerron vielä, että vain tällä aineella voin välttää kirurgin veitsen, tai ainakin siirtää sitä yuonnemmaksi. Tiedän, mitä puhun... siis, ota ihmeessä yhteyttä. Jään odottamaan... [email protected]


      • kombucha tee
        a.mie kirjoitti:

        Olisiko sinulla todellakin vielä sitä sientä?
        Tulen nyt vk.loppuna käymään Helsingissä ja tahtoisin todellakin sitä. Perusteeni ovat terveydelliset, eivät sen vähemmät. Kuinka saisin sinuun yhteyden? Voisitko soittaa minulle? Numeroni on: 040 8228240. :)

        http://www.kombu.de/finland.htm


      • Igoria myös

      • vauvoja

        Miheni törmäsi monien yhteensattumien kautta tähän mielenkiintoiseen juomaan...ajatteli että koska sieni suorastaan tuli hänen luokseen on sitä pakko kokeilla. Olisin siis myös kiinnostunut saamaan sinulta tällaisen vauvan :-)
        Kirjoittele [email protected]


      • onlyforu

        Olisiko Sinulla sienen tynkää?
        Terv. Martin


      • Nimetön

        Haluaisin Volgansienivauvan, miten saisin sen?
        terv anita


      • krpalo
        Nimetön kirjoitti:

        Haluaisin Volgansienivauvan, miten saisin sen?
        terv anita

        Hei, itse kaipaisin myös omaa vauvaa Espooseen. Olisi mahdollista hakea Helsingistä ja lähialueilta ainakin. Jos joltakulta ystävälliseltä löytyy niin olisin ikuisesti kiitollinen. Sähköpostini on [email protected]


      • m.kakela

        hei,olisin todella kiinnostunut saamaan volgansienen.laittaisitko vastausta jos on mahdollista saada kyseinen sieni.


      • Niin!
        volga kirjoitti:

        Laitan mailia tulemaan, kunhan kerkiän. Yksi tärkeä pointti tuossa Volgan sienen levittämisessä on - Periaate on, että sientä ei koskaan myydä, vaan annetaan ilmaiseksi ystävyyden ja terveyden ja hyvinvoinnin edistämisen eleenä.

        Volgansientä ei koskaan saa myydä, koska eräs sientä jakanut venäläinen shamaani 100 vuotta sitten luki väkevän kirouksen jokaisen sientä myyvän ylle. Hän vannoi, että sienen myyjät tulisivat kärsimään kammottavan kuoleman hirvittävän taudin kynsissä ja että sen jälkeen hirviöhenget hornasta raastaisivat heidän sielunsa hellvetin tulijärveen kitumaan iankaikkisesta iankaikkiseen. TÄSTÄ SYYSTÄ KUKAAN EI VIELÄKÄÄN USKALLA MYYDÄ VOLGANSIENTÄ!!!


    • Henna

      Etsiskelen myös volgansienen poikasta. Mikäli keneltäkään sitä löytyy niin olisin kiitollinen jos semmoisen saisin! Sähköpostini on [email protected]

    • samikivi

      Volgansieni hakusessa(poikanen).Kiitollisuudella jään odottelemaan.Yllättävän vaikeaa löytää[email protected]

    • Kombu

      Kombutsan tekemisen aloittaminen olisi täälläkin tarkoitus ja sieniä kaipailen: [email protected] - Kiitos!

    • Voim4

      Hei Volga, jos edelleen ilolla annat volgansieniä, niin minä mielelläni vastaanottaisin sellaisen. [email protected] Kiitos :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      3578
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2201
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1985
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1662
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe