Ilmastomarsseilla yli puoli miljoonaa ihmistä

Luulen kaiken

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ilmastosta asiaa

      GREENPEACE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

      • Luulen kaiken

        kumoa väittämä, äläkä huuda alarmihuutoasi.


      • ilmastosta asiaa
        Luulen kaiken kirjoitti:

        kumoa väittämä, äläkä huuda alarmihuutoasi.

        Mikä väittämä? Greenpeace jyrää!


    • Sähköteurastaja
    • jnnjnjjnnj

      Tiurihan totesi, ettei ihminen aiheuta muutosta, joten Ilmastomarsseilla vastustetaan auringon aktiivisuuden muutoksia.

    • Luulen kaiken

      Tehdään yhteenveto:

      EI jengi:
      Muutaman Blogin, muutaman keskustelupalstan kirjoittajan, joidenkin yksittäisten ajattelijoiden joiden mielestä heidän päässään on implantti ja oletettavasti 95 vuotiaan sähköalan professorin mielestä ilmastonmuutoksen torjunta on väärin.

      Tiede:
      Noin 200 valtion tiedeyhteisöt, sadat tuhannet eri tutkimukset, IPCC, todistetut mittaustulokset, kenttähavainnot, ilmakehän analyysit, fysiikan lait aineiden käyttäytymisen, 97% aktiivisen ilmastotiedettä tutkivien tutkimustulokset ja miljoonien kansalaisten mielestä ilmastonmuutos on todellinen ja sille on tehtävä jotain.

      Kumpaa uskot?

    • Sähköteurastaja

      No mutta kun tuo 97% on repäisty hanurista, ja nuo tiedeyhteisötkin keksivät selityksiä sille miksei lämpene vaikka lämpenemisestä oli joskus 97% konsensus.

      • Luulen kaiken

        Taidat kuulua tuohon hauskan hassuun tieteenvastaiseen ei jengiin? Ihan sama ja ei jengin koulutustausta suomessa tiedetään jo (vähän koulutettua, kristillisdemokraatteja, maaseudun asujia ja iäkästä väkeä).


    • 9492384293

      Denialistimarssilla kuulemma ollut joku persuplokkaaja, mikkomäkinen -niminen nobody ja perstuntumassa sähköpuliukko tieteenpelosta jäykkänä. Muita ei näkynyt, marssireitin varrelta kuului yleisön ankaraa naurua ja hohotusta.

    • Sähköteurastaja

      Minkä tieteenvastaiseen?

      Jos johtavin ilmastotiede on tuottanut ainakin 53 eri selitystä
      sille ettei lämpene, en suinkaan vasrtusta, tosin samalla nauraen denialisteille jotka kieltävät johtavimman ilmastotieteen selitysten olemassaolon.

      • Luulen kaiken

        53?

        Jos kysymys on jostain blogilistasta, niin unohda se. Tai ainakin ensin katsot mihin blogi viittaa. Huvittavimpia denialistien blogilähteissä on joskus se, että:
        - ensimmäinen blogi viittaa toiseen ,
        - toinen blogi viitaa taas uuteen blogiin ja
        - viimeisenä vihdoinkin löytyy alkuperäinen teksti Twitteristä.
        -Twitterissä on joku mr.nobody kirjoittanut parin rivin epäilyksen jostain


    • Sähköteurastaja

      Eikö johtavin ilmastotiede ole siis esittänyt selityksiä lämpenemättämyydelle
      kun FMI johtaja Alestalokin selitti lämpöjen kadonneen merten uumeniin vai kiistättekö Alestalon selityksen?

    • Työpaikanpuolesta

      Olisi voinut olettaa, että ilmastonmuutoksesta elävät palkolliset olisivat olleet marssilla mukana, mutta ei. Heitä olisi pitänyt olla marsseilla kymmeniä miljoonia.

    • Sähköteurastaja

      Olisi se ollut somaa että FMI,n johto olisi johtanut marssia pukeutuneina jääkarhuiksi.

    • Sähköteurastaja
    • Sähköteurastaja

      Mikkomäkisen kanssa meillä on kyllä ..kröhöm... yhteistyötä. Sillä on kyllä hyvät pakarat vaikka onkin persu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe