O.berlo

_jakke_

Hei

Onko kenelläkään kokemusta http://www.oberlo.com/ liikkeestä?

Olen katsellut tuolta Assassin's Creed III hupparia.

17

651

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ole mutta facebookissa nämä minulle mainostaa huppaeita, joita vähän aikaa sitten haaveilin amazon.comista mutta sieltä eivät alkaneet lähettää suomen perukoille saakka.
      Kysymys kuuluu, voiko näihin luottaa.

    • raymondlee

      Onko kukaan vielä tilannut täältä onnistuneesti?

      • Ano Nymous

        just tilasin katotaan tuleeko parin päivä päästä. Hieman kyllä oon ollu aina tämmösiin epäileväinen, mutta tilasin silti. Parin päivän päästä tietää...


      • Boss
        Ano Nymous kirjoitti:

        just tilasin katotaan tuleeko parin päivä päästä. Hieman kyllä oon ollu aina tämmösiin epäileväinen, mutta tilasin silti. Parin päivän päästä tietää...

        Onko kuulunut mitään?


      • Ano Nymous
        Boss kirjoitti:

        Onko kuulunut mitään?

        Ei ole vielä kuulunut mitään, tosin tässä on heidän shipping ja lähetys "säännöt" http://www.oberlo.com/pages/shipping. Tilauksesta tuli viestit ja paypal hommat ihan normaalisti. En ole huolissani.


    • Hiemanveetuttaa

      Itse tein tilauksen 9.9 ja tosiaan mitään ei kuulu, ekat viikot tilaus oli pending tilassa ja n. kaksi viikoa siitä tilaus meni expired tilaan. Olen laittanut 3 sähköpostia koskien tilaustani mutta ei vastausta. Kaiken huippu on se että saatte seuranta koodin chinapostin sivulle, mutta kun näppäilette koodin ilman linkkiä sivulle koko tilausta ei ole olemassakaan. Sokean luottona paypalin kautta maksoin, ja sivuillaan lupaavat 45 päivän sisällä rahat takasini tilille. Suomeen tilauksen pitäisi tulla noin 25-30 päivän sisällä ja viimeistään 45 päivän sisällä. Tämän hetkisen kokemukseni perusteella en suosittele kellekkään.

    • Epäonnekas

      Itse tilasn 11.9.2014. kaksi takkia tuolta. Itselläni oli sama, että tilaus oli tosi kauan (pari viikkoa) pending -tilassa. Tavara kuitenkin saapui minulle 10.10.2014.

      Epäonnekseni huomasin, että kumpikaan takki ei ollut tilaamaani kokoa, vaan isompia. Onneksi toista takkia pystyn silti käyttämään.

      Toinen takki menee palautukseen, ellen saa alennusta takista.

      • Tilasin yolo.

        Ne ilmottaa "Sizing" kohdassa et vaatteissa koko näyttää kahta isompaa esim. Tilaat S mutta vaatteessa lukee L.


      • kinksujen kauppa
        Tilasin yolo. kirjoitti:

        Ne ilmottaa "Sizing" kohdassa et vaatteissa koko näyttää kahta isompaa esim. Tilaat S mutta vaatteessa lukee L.

        Kiinalaisten koot. XL on yleensä korkeintaan meikäläinen M. Itse olen aika harteikas ja käytän XL:ää, joten turha itäaasialaisen mitoituksen vaatteita tilatakaan, vaikka siellä (Etelä-Koreassa, nykyään Kiinassakin) tehdään houkuttelevan hyvännäköisiä vaatteita.


    • Skeptikko

      Tilasin muutama viikko sitten ja "shipping confirmation" tuli 20.9.2014, mutta vaatteita ei ole kuulunut. Tracking-sivulla lukee "expired". Alkaa usko kadota, en voi suositella. Onneksi tilaus ei ollut kovin iso.

      • EpäOnninenKo

        Tein tilauksen tuonne 6.10 ja tilaus on edelleen tilassa "unfulfilled". Olen lähettänyt sinne 4-5 sähköpostia ja kysellyt tilauksen perään, mutta vastausta ei kuulu... Viimeisin viesti sinne oli, että perun tilauksen kun tilausta ei käsitellä/lähetetä eikä sähköposteihin vastata, Nyt selvittelen mahdollisuutta saada rahat takaisin!

        En suosittele!


    • Skeptikko

      Tilaus saapuikin viimein. Aikaa tähän meni 40 päivää. Tavarat tosin eivät vastaa kuvissa esitettyjä, joten varautukaa pettymykseen.

      EpäOnninenKo - minä uskon, että se tilauksesi kyllä saapuu. Siihen vaan menee aikaa. Yhteenkään sähköpostiini ei myöskään vastattu.

      Eli summa summarum:
      - kelvoton asiakaspalvelu
      - ERITTÄIN pitkät toimitusajat
      - tuotteet eivät ole sitä mitä kuvista voisi odottaa

      En siis suosittele tätä lafkaa edelleenkään, vaikka tuotteet viimein saapuikin.

    • pettynyt9

      Toimitusvahvistus (China post). 23.9, tilausta ei näy edelleenkään missään eikä sähköposteihin vastata. En tilaa toiste.

    • MM-OK

      Oma kokemus (tilattu paita ja takki). Kuittaus Oberlo & PayPal tuli heti. Sit ei mitään 3vkoon, vasta kolmanteen tiedustelumailiin tuli vastaus (ja linkki seurantaan) ja siihenkin 5pv viiveellä. Kamat tuli 1kk tilauksesta. Seuranta näytti parhaimmillaan vaan että laitettu postiin Kiinassa.
      Tuotteet: materiaali H&M-tasoista tai vähän heikompaa. Tuotteissa kokona XXL (tilattu L), mutta vastaa meikäläistä L-kokoa.

      En tilaa uudestaan enkä suosittele. Sain mitä tilasin.
      Jos olisi 45pv lähestyny niin olisin pistäny claimin PayPalin kautta! Eli ei kannata ainakaan millään muulla maksaa.

      • MM-OK

        Lisäys vielä yllä olevaan: tuotteet eivät tosiaankaan ole leikkaukseltaan sen näköisiä kuin kuvissa vaan aika pökkelönmallisia. Oli onneksi halpaa koska muuten olisi ryöstetty fiilis.


    • K4NNI44LIO

      Täyttä paskaa!!!! en suosittele kellään!!! samat tuotteet saa puoleen hintaan "dww.dx.com tai www.banggood.com" tilasin itse kyseisiä huppareita pari kappaletta, ensinnäkin tuote ei ole ollenkaan saman näköinen kuin kuvassa!! toiseksi paitojen kesti tulla niin vitun kauan, että palautus oikeus meni "ohi".. ja paypal:in kautta kun asiaa selvitti, niin täyty noi saatanan paskat postittaa Kiinaan, ni voi saada rahat takaisin.. että semmosta, mutta tosiaan vitun rumia ja saatanan huono laatuisia, tehkää palvelus ja älkää tilatko, tai jos haluaa vaikka työhuppariksi, nii tilatkaa tota toista kautta, niin saa ainakin halvemmalla...

    • SSMartti

      Älkää tilatko,

      -toimitusaika ~50 päivää tilauksesta, mihinkään kyselyihin eivät vastaa

      -Laatu on aivan täyttä roskaa, tilasin "BOSS" takin, ilmoitetut mitat eivät pidä lähimainkaan paikkaansa, leikkaukset ovat luokkaa jätesäkki, materiaali niin ohutta että näkyy läpi.

      Tämä lähtee UFF:n laatikkoon, jos joku tästä iloitsisi.

      Sellainen kokeilu, halvalla ei saa hyvää tuli todettua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      139
      2033
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1918
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1868
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1670
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1468
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe