Jotain tehtävä...

Pekka Porvari

On häpeällistä , että Suomessa saa myydä niin laadutonta automerkkiä kuin Citikka on. Pohjoseen ilmastoon soveltumaton esim. öljyt ei pysy ilman erikois kyhäelmiä moottorissa ja jatkuvat sähkölaitteiden reistailut ainainen kiusa. Kuluttaja asiamiehen puututtava tämmöiseen maahantuontiin kuten USA:ssa aikoinaan tehtiin.
Citikan ostamista suunnitteleville on autoliiton järjestettävä valistus koulutusta ja kuinka tehdään onnistunut auto ostos. Tosin Citikkaa havittelevien oppimiskyky arveluttaa.

41

150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oikaisija.

      Sieltähän se syylänenäinen vasemmistosiiven edustaja on taas kaivautunut peräkammaristaan syytämään tuubaa palstalle. Ei ole syylänenän oppimiskyky ollut kummoinen apukoulussa.

      Oikaistaanpas, Citikan maahantuontiin ei ole puututtu koskaan millään lailla USA:ssa. Sen sijaan Toyota Hiacen myynti kiellettiin Euroopassa. Tämä harmittaa syylänenää kovin.

    • nippon denso

      Toyota Hiacen myyntiä ei ole koskaan kielletty Euroopassa. Toyota lopetti vapaaehtoisesti tuonnin säännösten muuttuessa. Citikan USA.n vientikielto oli taas toisenlainen tarina. Auto todettiin siellä niin huonosti tehdyksi että se oli vaarallinen autossa matkustaville että jalankulkijoille. Citikan lapselliset bling bling varusteet ei myöskään vakuuttaneet viranomaisia. Suomesta kyllä löytyi ostajia autolle jonka ergonomia oli suunniteltu Marakateille. Paljon stressilelujen tapaisia vipuja ja nappeja joiden takana ei ollut mitään toimivaa sähkölaitetta. Koska citikkaan osataan rakentaa toimivat sähköt?

      • Euro rules

        Hiacen myynti kiellettiin koska Toyota ei täyttänyt määräyksiä. PSA rakentaa Toyotalle pakut, Toyota ei itse osaa.

        Citikalla ei ole KOSKAAN ollut vientikieltoa USA:han. Autoa ei myöskään ole todettu vaaralliseksi matkustajille tai jalankulkijoille. Miksiköhän yrität valehdella?

        Citikassa on toimivat sähköt. Koskahan Toyota osaa tehdä autoja jotka ovat suunniteltu aikuisille ihmisille eikä 140 cm pituisille apinoille? Koska Toyota saa ajo-ominaisuudet "autoihinsa" ja ruostumisen kuriin?


      • Pravda
        Euro rules kirjoitti:

        Hiacen myynti kiellettiin koska Toyota ei täyttänyt määräyksiä. PSA rakentaa Toyotalle pakut, Toyota ei itse osaa.

        Citikalla ei ole KOSKAAN ollut vientikieltoa USA:han. Autoa ei myöskään ole todettu vaaralliseksi matkustajille tai jalankulkijoille. Miksiköhän yrität valehdella?

        Citikassa on toimivat sähköt. Koskahan Toyota osaa tehdä autoja jotka ovat suunniteltu aikuisille ihmisille eikä 140 cm pituisille apinoille? Koska Toyota saa ajo-ominaisuudet "autoihinsa" ja ruostumisen kuriin?

        Totta välillä. Hiace oli sen ajan tekniikalla tehty erittäin luotettava ja haluttu paketti auto sellaista tarvitseville. Myynti oli Suomessa vuosikausia lähes yhtä suuri kuin muut merkit yhteensä. Autoja osti paljon ajelevat joille selviä aika äkkiä mikä merkki on laadukas ja luotettava. Puskaradio sen myös kertoi.
        Aikoinaan nuorena tuli jonkun verran ajeltua Renault pakulla ja siinä hajosivat vetoekselit jo 15000km ajettuna. Niitä sai olla yhtenään vaihtamassa. Jo silloin selvisi minkälaista laatua Ranskasta tulee ja sama meno jatkuu on jatkunut jo 100vuotta ja parannusta ei näy eikä tule. Se on varmaa. Ranska kun on länsi Ryssä.


      • Totuus jyllää
        Pravda kirjoitti:

        Totta välillä. Hiace oli sen ajan tekniikalla tehty erittäin luotettava ja haluttu paketti auto sellaista tarvitseville. Myynti oli Suomessa vuosikausia lähes yhtä suuri kuin muut merkit yhteensä. Autoja osti paljon ajelevat joille selviä aika äkkiä mikä merkki on laadukas ja luotettava. Puskaradio sen myös kertoi.
        Aikoinaan nuorena tuli jonkun verran ajeltua Renault pakulla ja siinä hajosivat vetoekselit jo 15000km ajettuna. Niitä sai olla yhtenään vaihtamassa. Jo silloin selvisi minkälaista laatua Ranskasta tulee ja sama meno jatkuu on jatkunut jo 100vuotta ja parannusta ei näy eikä tule. Se on varmaa. Ranska kun on länsi Ryssä.

        Hiace oli täysi susi. Meluavaa, turvaton ja hirveän huono ajettava. Matkanteko sillä oli yhtä tuskaa. Ranskalaiset valmistavat nyt Toyotalle kunnollisen pakettiauton kun Hiacen myynti kiellettiin.


    • oli miten oli

      mutta Sitikkaa myydään Euroopassa enemmän kuin noita "petolinnun takapää"-look Tojoja.

      • Jussi.

        Eihän Tojo mene kaupaksi vaativilla eurooppalaisilla markkinoilla. On lähinnä naurunaihe. Ruosteen kemiallinen merkki. Kehitysmaissa sitä ostetaan ja jonkun verran USA:ssa siirtolaiset ja muut köyhät ostavat.


    • kasvakaa aikuisiksi

      Pekka porvari, kirjoittaa lapsellista juttua.

    • diogenes xx

      Toyota tuo maailman myydyin automerkki. Luotettavuuden perikuva. USA.n myydyin merkki maailman kovimmilla markkinoilla johon citikalla ei ollut edes asiaa..Heh heh

      • Nyt nauretaan!

        Toyota on japanilainen autonvalmistaja. Yhtiön valmistamat autot ovat tunnettuja kierrosherkistä moottoreistaan ja ylivoimaisensta kiihtyvyydestään, jonka vuoksi nuoret amikset käyttävät niitä. Suomessa elää sitkeästi käsitys japanilaisten autojen keskimääräistä paremmasta kestävyydestä. Tämä myytteihin perustuva uskomus on peräisin 1970-luvulta, jolloin mm. saksalaiset autot olivat kalliita eivätkä vastaavasti ranskalaiset olleet vielä täysin sisäistäneet laatuajattelua autonvalmistuksessa. Kun vielä huomattavan osan Suomen autokannasta muodostivat neuvostoliittolaisvalmisteiset autot, oli helppo suunnata lapsenuskoinen autojumalointi halpoihin japanilaisautoihin, joiden ajettavuus oli jo silloin huomattavan alkeellisella tasolla.

        Tätä helpottivat vielä suomalaisluonteen sinisilmäinen herkkäuskoisuus sekä saituus. Heikkoon ajettavuuteen yhdistyi Suomen oloissa hilpeä ruostumisherkkyys, mikä kuutioitui korin osien korjauskelvottomuutena, kun silkkipaperin ohuita peltejä ei voinut korjata hitsaamalla niiden ruostuttua puhki jo alle kahden vuoden käytön jälkeen Suomelle tyypillisessä tiesuolakylvyssä. Tosiasiassa japanilaiset autot eivät ole muiltakaan osin kestäneet käyttöä ns. länsimaalaisia autoja paremmin milloinkaan.


    • riku rikas

      Citikka ei pysty eikä osaa valmistaa laatuluokan autoja meille uusrikkaille. Lexuksessa on viimeisin tekniikka ja lyömätön laatu. Myy hyvin USA.ssa missä citikkaa ei saa myydä. C6 oli lapsellinen yritelmä,sormiharjoitus, kädettömiltä, tehdä paremmalle luokalle laatuautoa. No eihän se tietenkään myyny.

      • Oikeasti rikas

        Rikkaat osaavat kirjoittaa, sinä et. Leluxin tekniikka on kivikaudelta eikä sitä arvosteta missään päin maailmaa. C6 oli hieno auto jota arvostetaan vieläkin paljon. Toimi mm. presidenttien edustusautona. Citikkaa saa myydä USA:ssa ja myydään tänäkin päivänä. Tuntuu olevan kielitaidottomalle jälkeenjääneelle vaikea tarkistaa asia.


    • riku ökyrikas

      Jos C6 oli hieno auto niin miksei sitä kukaan ostanut??? Jotain suhteellisuuden tajua citikan omistajan madonsyömässä päässä pitäisi olla. Moni citikan omistaja taitaa käydä vielä olosuhteiden pakosta ulkohuussissa ja vain kesäsin tulee suihkusta lämmintä vettä. Kun on tottunut karuun ja alkeelliseen, pitää varmasti citikasta.

      • Oikeasti rikas

        Ai ei kukaan ostanut? No jo vain ostivat. Autohan lähenteli taideteosta, tämä oli tietysti monelle karumpaan tekniikkaan tottuneelle este. Ostaa liian hieno auto.

        Tunnetusti Citikan omistajat pitävät mukavuudesta. Kesämökilläkin on vesivessa. Tojon omistajilla taas ei ole kesämökkiä. Asuvat lahonneissa parakeissa. Vähävaraisia kun ovat.


      • sutta ja sekundaa
        Oikeasti rikas kirjoitti:

        Ai ei kukaan ostanut? No jo vain ostivat. Autohan lähenteli taideteosta, tämä oli tietysti monelle karumpaan tekniikkaan tottuneelle este. Ostaa liian hieno auto.

        Tunnetusti Citikan omistajat pitävät mukavuudesta. Kesämökilläkin on vesivessa. Tojon omistajilla taas ei ole kesämökkiä. Asuvat lahonneissa parakeissa. Vähävaraisia kun ovat.

        Voi vit.. Onko kaikki Citikan omistajat tuomoisia taulapäitä. Jos jokin tuote ei käy kaupaksi sen valmistus on pakko lopettaa, ainakin jos taloudellisesti ja järkevästi toimitaan. Tosin PSA pysyy pystyssä Ranskan veronmaksajien rahoilla ja EU tukiaisilla. Konkassa se muuten olisi ollut jo vuosia sitten. Näillä Citikka uskovaisille kaikki järkevät asiat pitää rautalangasta vääntää. Ostivat mitä ostivat, muutamia tuhansia vuodessa c6. Persnettoa tuli ja rajusti.


      • Ruostetta ja räminää
        sutta ja sekundaa kirjoitti:

        Voi vit.. Onko kaikki Citikan omistajat tuomoisia taulapäitä. Jos jokin tuote ei käy kaupaksi sen valmistus on pakko lopettaa, ainakin jos taloudellisesti ja järkevästi toimitaan. Tosin PSA pysyy pystyssä Ranskan veronmaksajien rahoilla ja EU tukiaisilla. Konkassa se muuten olisi ollut jo vuosia sitten. Näillä Citikka uskovaisille kaikki järkevät asiat pitää rautalangasta vääntää. Ostivat mitä ostivat, muutamia tuhansia vuodessa c6. Persnettoa tuli ja rajusti.

        Niin se Avensiksen valmistus lopetetaan. Ei mene kaupaksi. Ei vaikka Japani maksaa Tojon romulle tukiaisia.


      • niin on kirjoittaja
        sutta ja sekundaa kirjoitti:

        Voi vit.. Onko kaikki Citikan omistajat tuomoisia taulapäitä. Jos jokin tuote ei käy kaupaksi sen valmistus on pakko lopettaa, ainakin jos taloudellisesti ja järkevästi toimitaan. Tosin PSA pysyy pystyssä Ranskan veronmaksajien rahoilla ja EU tukiaisilla. Konkassa se muuten olisi ollut jo vuosia sitten. Näillä Citikka uskovaisille kaikki järkevät asiat pitää rautalangasta vääntää. Ostivat mitä ostivat, muutamia tuhansia vuodessa c6. Persnettoa tuli ja rajusti.

        Pelkään pahoin, että kielitaitosi tai korviesi väli on sutta ja sekundaa. Todennäköisesti molemmat. Voisit ennen väitteitäsi tutustua vaikkapa 2013 PSA:n tilinpäätökseen. Oikastaanpa muutama asia.. Ranskan veronmaksajat eivät ole joutuneet laittamaan senttiäkään PSA:han, Ranskan valtio on takaajana joukkovelkakirjassa, jolla Banque PSA haki lisää rahaa markkinoilta, koska sakannut myynti vei rahaa valmistupuolelle.. Mihin sitä muualle tarvittiin?. Rahoittamaan automyyjien lähes nollakorolla myöntämiä maksuehtoja auton ostajalle kun talouskasvu on tyssänyt. Ei kai kukaan kuvittele esim. Autobonin tai Vehon kustantavan auton myynnin vippikorkoja. Ei, auton valmistajat, siis kaikki, hoitavat tuota puolta. Samoiten, jos osaat, voit rauhassa etsiä nuo PSA-erikois tukiaisesi talousluvuista, voi tehdä tiukkaa. Lyö todisteet pöytään, jos olet eri mieltä. Se mikä pitää paikkansa, oli raju pudotus autojen myynnissä kun tärkein markkina-alue, Välimeren seutu, tipahti taantumakuoppaan ja myös Venäjä yski.
        Tilanne on korjaantunut, 11 autoa sadasta Euroopan alueella myydystä autosta tulee PSA:lta.

        C6 ei ollut massoille tarkoitettu auto, siitä piti jo hinta huolen. Eikä malli ollut suksee, siitä olen samaa mieltä. Persneton määrästä voi olla monta mieltä, lähes kaikki valmistajat, pl. Toyota joka ei tee kuin bulkkitavaraa, tekee "konseptiautoja" kuten vaikkapa VW Phaeton. C6 kuuluu tähän sarjaan, ei konseptiautona vaan mallina mikä ei löytänyt ostajia tarpeeksi. Rolls Royce voi valmistaa autonsa tilauksia vastaan, muut tekevät niitä varastoon myytäväksi.

        Provoilu on taitolaji, sinulta se ei suju. Keksi jotain muuta tekemistä


    • riku sikarikas

      Vai lähenteli citikka taideteosta. Niin kyllähän niitä kaikenlaisia pissa ja kakka instalaatiota kyllä löytyy. Mutta harvemmin lähden niitä autokaupasta hakemaan. Kun lähden autokaupoille haluan nykyaikaisen, luotettavan auton joka korostaa varallisuuttani muttei kuitenkaan rehentelevästi, vaani hienovaraisesti korostaen. Siihen sopii Lexus. C6 sopii banaanivaltioden presidenteille joiden keskimääräinen eliniän ennuste on 2kk. Sen verran ehkä citikallakin pääsee korjaamatta.

    • Sir vuosimal 1978

      Lopettakaa nyt Terot ja shitikka puupäät tuo riitely. Tiedätte hyvin, että molemmat on todella noloja ja täysin surkeita autoja.

      Kokeilkaa jos rahaa löytyy, jota kyllä teidän tapauksessa epäilen, BMW: Tä. Siinä on autojen auto. Ja huomioikaa Se ennen kuin alatte itkemään, että kukaan todellinen BMW kuljettaja ei aja vuosimallia 2012 vanhemmalla autolla.

      • GM=Gay Mobiles

        Mikään ei ole nolompaa kuin omistaa toihotin ja kuulua suomen narsistisimpaan lahkoon eli tojolahkoon tuulipukuineen. Luulisi typerän buimurin kannattajankin sen tajuavan.


    • nippon denso

      Kyllähän sitikka taideteoksesta menee. Ainakin tehdas saa valtiolta apurahoja aivan kuin oikeat taiteilijat. Ja tuotoksetkin on saman tasoisia. Esimerkkinä citroen cactus joka kuvaa menstraatiosta kärsivien naisten joka kuukautista tuskaa.Merrrsii.

      • matikan ope

        Denso, lue ylempää teksti liittyen apurahahorinoisisi. Kärsit samasta vaivasta kuin sutta ja sekundaa -nimimerkki.
        Kommenttisi C4 Cactuksesta kertoo, mitä yhteistä on yhtälöllä y=2 ja aivosähkökäyrälläsi.


    • AnttiPantti22

      Aikamoinen provo tuo avaus.... että jollakin on ihan omaa aikaa tällaiseen...

    • opetanmake

      Niinkuin Saksassa ei saa puhua natseista, pitäisi Suomessa kieltää keskustelu citikoista. Kyllä ne ne enemmän mielipahaa on aiheuttanut kuin fasismi.

      • Matikan osaava

        Sinulle ne Citikat tuottavat mielipahaa koska sellaista et ole koskaan päässyt omistamaan. Ja hyvä niin. Ei noin yksinkertainen ihminen osaa erottaa matematiikkaa ja laskentoa.


    • opetanmake

      Kiellettyjä sanoja voisi olla: Cactus, ds, C1,2,3,4,5,6, iso kissa, pallas, 2cv, rätticitikka,ym muu negatiivisen fiiliksen luova sana. Esim ranskalainen ydinvoima.

    • SitruunaToyota

      Huoh!

      Täällä taas Toyo-Terot ja muut puupäät jauhavat autoista. Kuinka monella kirjoittajalla on ihan oikeasti kokemusta molemmista automerkeistä?

      Nostan käteni ylös, sillä minulla on kokemusta molemmista automerkeistä.

      Jos haluaisin vaivattoman automerkin suomalaisiin olosuhteisiin ja kaupan päälle hyvän jälleenmyyntiarvon, niin valintani olisi Toyota.

      Mutta, mutta...

      Mikäli Toyotaan tulee vikaa, niin niiden perkeleiden huolto käy heti syyttämään asiakasta, että sinun vika tämä vika. Niin, eihän Toyotat mene koskaan rikki, on ihan merkkihuollonkin mantra.

      Citroënin kohdalla kaikki on hieman toisin. Auto ei loista luotettavuudellaan, mutta ajo-ominaisuudet vievät Toyoa noin 600 - 0. Huollossakin vikoja luetellessa työnjohtaja jaksaa hymyillä ja viat korjaillaan kyllä. Ei ehkä ensimmäisellä kerralla, mutta korjataan ilman asiakkaan syyllistämistä - kuuluvathan ne merkkiin.

      Sitä ruostetta Citroën vastustaa Toyotaa paremmin, eli ei häviä niin herkästi taivaan tuuliin.

      Ja se jälleenmyyntiarvo on Citroënissa vitsi verrattuna Toyotaan.

      Vaan summa summarum: Omassa "mittarissa" on kohta 50, joten seuraavaa autoa valitessa otan ennemmin mukavan auton, kuin sen maailman luotettavimman kumipallon. En enää jaksa pomppia paikasta toiseen, kun sinne voi siirtyä myös mukavammin. Että näin, ja kaikki nämä ihan vain omakohtaisia kokemuksia.

    • quality by sulo!!!

      Villeenin Sulo on PSA tehtaalla "laadunvalvojana" kuhan osat halvalla saa...eihän sitikka ja oösö toimi mutta muuten ne on hyviä autoja !!!!

    • todella häpeällistä

      että Suomessa saa myydä nopeasti ruostuvia auto, kuten Mazda, Honda, Mitsu ja Tojo sekä autoja, kuten VAG-tuotteet, joissa nokkahihnatkaan tai muoviosat ei kestä suolattuja teitä ja pakkasta.

    • tuplabumerangi

      Mitä tulee perheenisästä kun se istuu citikan rattiin? Autoileva homoikoni. Tietysti valinnanvaraa rooleihin on. Voi olla teddykarhu kuski, vääpelikuski tai perinteinen kuminahkalateksi koppalakki kuski. Välttäkää kauppojen parkkiksilla parkkeeraamasta citikan viereen. Vaikka tautin ei tiettävästi ole tarttuvaa.

    • ählä ählä

      Voisiko vanhat citikat lähettää Syyriaan ISIK.sin taistelijoille. Näin nämä vaaralliset terroristit eivät pystyisi tekemään tuhojaan, kun eivät pääsisi romuillaan kovin pitkälle.

      • kyllä jämpti on niin

        Katsoppas tarkasti, minkä valmistajan romukasojen päälle nuo kulttuuritaistelijat asentelevat sergeitään. Niissä yhdistyy tämän maailman kolme pahinta saastetta samassa kuvassa: Venäjä, kiihkoislamistit ja tojot.


      • P S A

        Citroen näyttää olevan todella kiinnostava auto?


      • ähläm sähläm
        kyllä jämpti on niin kirjoitti:

        Katsoppas tarkasti, minkä valmistajan romukasojen päälle nuo kulttuuritaistelijat asentelevat sergeitään. Niissä yhdistyy tämän maailman kolme pahinta saastetta samassa kuvassa: Venäjä, kiihkoislamistit ja tojot.

        Aiiivan. Jopa muslimitaistelija tietää mikä auto kestää vähän kovenpaakin tulitusta. Jos Sergein asentaisi citikan päälle....voi hyvä luoja... siinä keulamaski pärisis.


      • Terolle
        ähläm sähläm kirjoitti:

        Aiiivan. Jopa muslimitaistelija tietää mikä auto kestää vähän kovenpaakin tulitusta. Jos Sergein asentaisi citikan päälle....voi hyvä luoja... siinä keulamaski pärisis.

        Teroo ootsä terroristi. Jos oikein mietitään, niin kyllä se tohjo tosiaan terroristeille ja teroille sopii. Ovat sentään melkein samaa kastia tohjoineen, oikeat terroristit aiheuttavat yleistä pahennusta maailmalla(esim. nyt tuo Syyria) ja täällä takapajulassa pikku terroristi terot tojoineen terrorisoivat suoli24:n palstoja(esim. Citroen palstat)

        Mielestäni naurettavan epätoivoinen ja hikinen terojen provovääntö: "Jopa muslimitaistelija tietää mikä auto kestää vähän kovempaakin tulitusta" ei jumalavita :DDDDD


    • jv73z

      Syyrialainen sanonta. Toyota, kestää terroristilta toiselle.

      • vaativaan käyttöön

        Terroristikin valitsee kestävimmän ja luotettavimman kun
        oma henki on panttina.


      • Terolle
        vaativaan käyttöön kirjoitti:

        Terroristikin valitsee kestävimmän ja luotettavimman kun
        oma henki on panttina.

        Konekiväärin luoti menee autosta kuin autosta helposti kokonaan läpi varsinkin japsiriisipusseista. Citroen olisi liian kallis ja hyvä sotaan hajotettavaksi, kyllä noissa olosuhteissa käytetään ruostuvia romuja japanista. Sopivat siihen paremmin ovathan nuo japsit sentään pussikaljajuoppojen, narkkareiden, tojohomotransujen, itsemurhapommittajien suosimia merkkejä, joten miksei sopisi myös sotaan kun eihän niitä sieläkään arvosteta, kun ei muuallakaan.


      • tojo jyrää
        Terolle kirjoitti:

        Konekiväärin luoti menee autosta kuin autosta helposti kokonaan läpi varsinkin japsiriisipusseista. Citroen olisi liian kallis ja hyvä sotaan hajotettavaksi, kyllä noissa olosuhteissa käytetään ruostuvia romuja japanista. Sopivat siihen paremmin ovathan nuo japsit sentään pussikaljajuoppojen, narkkareiden, tojohomotransujen, itsemurhapommittajien suosimia merkkejä, joten miksei sopisi myös sotaan kun eihän niitä sieläkään arvosteta, kun ei muuallakaan.

        Toyota on tunnetusti maailman laajuisesti tunnettu kestävänä ja luotettavana autona. Malleja löytyy kaikille. Karvalakki mallista loistoautoon ja kaikkea sltä väliltä. Tehdas omaa vankan tietämyksen ja kokemuksen kaikenlaisista autoista maastureista ,henkilöautoista , pakuista ja kuorma-autoistakin.
        Toyota on aivan eritason yritys esim Citikan liliputti valmistajaan verrattuna, joka kyhäilee vain enimäkseen kutistuville sisäpiiri markkinoille EU alueella, sielläkin enimäkseen vain ranskaan.
        Citikka on marginaalinen merkki kaikintavoin ja lisäksi todettu vuosittaisissa alan miesten tekemissä laatuvertailuissa lähes aina heikokslaatuiseksi muihin verrattuna kuten koko PSA:n tuotanto .


      • Terolle
        tojo jyrää kirjoitti:

        Toyota on tunnetusti maailman laajuisesti tunnettu kestävänä ja luotettavana autona. Malleja löytyy kaikille. Karvalakki mallista loistoautoon ja kaikkea sltä väliltä. Tehdas omaa vankan tietämyksen ja kokemuksen kaikenlaisista autoista maastureista ,henkilöautoista , pakuista ja kuorma-autoistakin.
        Toyota on aivan eritason yritys esim Citikan liliputti valmistajaan verrattuna, joka kyhäilee vain enimäkseen kutistuville sisäpiiri markkinoille EU alueella, sielläkin enimäkseen vain ranskaan.
        Citikka on marginaalinen merkki kaikintavoin ja lisäksi todettu vuosittaisissa alan miesten tekemissä laatuvertailuissa lähes aina heikokslaatuiseksi muihin verrattuna kuten koko PSA:n tuotanto .

        Turpa kiinni Tero, kun et mistään mitään tiedä näköjään ja tee mulle voileipä.

        PSA:lla ei Teron mielestä tietenkään ole karvalakkimalleista loistoautoihin valikoimia?
        Euroautot on arvostetuimpia joka osa alueilla ja japsit sopii kaikkeen missä arvostus on mataleimmillaan eli myös sotaan, koska on niin halpoja ruostekotteroita ettei ole mitään järkeä laittaa jopa vanhoja euroautoja räjäytettäväksi ja ammuttavaksi.

        Eipä se paljoa kirpaise, kun ruosteisen sotaan sopivan matolaatikkojapsiromun räjäyttää ilmaan.


      • Teron kyykyttäjä
        tojo jyrää kirjoitti:

        Toyota on tunnetusti maailman laajuisesti tunnettu kestävänä ja luotettavana autona. Malleja löytyy kaikille. Karvalakki mallista loistoautoon ja kaikkea sltä väliltä. Tehdas omaa vankan tietämyksen ja kokemuksen kaikenlaisista autoista maastureista ,henkilöautoista , pakuista ja kuorma-autoistakin.
        Toyota on aivan eritason yritys esim Citikan liliputti valmistajaan verrattuna, joka kyhäilee vain enimäkseen kutistuville sisäpiiri markkinoille EU alueella, sielläkin enimäkseen vain ranskaan.
        Citikka on marginaalinen merkki kaikintavoin ja lisäksi todettu vuosittaisissa alan miesten tekemissä laatuvertailuissa lähes aina heikokslaatuiseksi muihin verrattuna kuten koko PSA:n tuotanto .

        Näkyy vaan se Tojo olevan marginaalimerkki Euroopassa PSA:han verrattuna. Samoin Tojo on arvostetuissa laatuvertailuissa Citikan alapuolella.

        Pakunkin PSA tekee Tojolle kun tuo alati täyttä paskaa syytävä tehdas ei osaa itse tehdä sitäkään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      104
      1666
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1305
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1210
    4. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      3
      1166
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      142
      1158
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1055
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      21
      1051
    8. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      967
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      962
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      844
    Aihe