JOHANNA TUKIAINEN HAUKKUU ROMANIJURISTI HEIKKI LAMPELAN

Nyt pisti pahan

Johanna tukiainen naamakirjassa kertoo , Janne Johannes Särmäkari ja Romani juristi Heikki Lampela. "OLITTE KAIKKI KAMOISSA" Löytyy myös sevenin livestä jossa joku laittanut purkauksen esille. Olisiko nyt se paikka laittaa toi akka istumaan,vauhti kiihtyy koko ajan.

50

6296

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • princesskusluikku

      Niin samassa jutussahan se syyttää Lampelaa pahoinpitelystä ja hiuksien repimistä juurineen. Mahtaa Heikki olla iloinen.

    • Sirkus jatkuu

      Sotanorsulla on norsun muisti. Aina se kaivelee vanhoja asioita ja värittää niitä mielensä mukaan, vaikka on videoitakin todisteena siitä, kuka Juliaa pahoinpiteli. Jäi kai kaivelemaan, kun haettiin kesken bailujen poliisin kyydillä pois.

    • juristipuristi

      Paljonkohan Lampelalle tulee taloudellista tappiota jos menettää asiakkaita tällaisten väitteiden vuoksi?

      • Huomioikaa tämä

        Ei se menetä.....
        Jos sillä on pokkaa olla sen AKTn entisen narsissipomonkin kaveri ja kehua sitä julkisesti, niin se jos mikä rokottaa...
        Ei yks tunkiainen....


      • ...
        Huomioikaa tämä kirjoitti:

        Ei se menetä.....
        Jos sillä on pokkaa olla sen AKTn entisen narsissipomonkin kaveri ja kehua sitä julkisesti, niin se jos mikä rokottaa...
        Ei yks tunkiainen....

        Toi on niin totta! Lampelahan puolustaa murhamiehiä ja raiskaajiakin...


      • Puolustusta
        ... kirjoitti:

        Toi on niin totta! Lampelahan puolustaa murhamiehiä ja raiskaajiakin...

        Eiks se kuulu vähän niinkuin sen hommiinkin?


      • !!!
        Puolustusta kirjoitti:

        Eiks se kuulu vähän niinkuin sen hommiinkin?

        Ei läheskään kaikki puolustusasianajajat suostu puolustamaan esim. raiskaajia, pedofiilejä, murhaajia... Lampelalle ei näytä tuottavan minkäänlaista ongelmaa. Kertoo paljon ihmisestä. Hänellä kuitenkin riittää ihan muitakin asiakkaita.


      • Qummis
        !!! kirjoitti:

        Ei läheskään kaikki puolustusasianajajat suostu puolustamaan esim. raiskaajia, pedofiilejä, murhaajia... Lampelalle ei näytä tuottavan minkäänlaista ongelmaa. Kertoo paljon ihmisestä. Hänellä kuitenkin riittää ihan muitakin asiakkaita.

        Heps nyt vaan! Lampelahan kieltäytyi puolustamasta Porvoossa Mac Donalsilla toisen asiakaan surmannutta romania, koska tällä ei ollut minkäänlaista syyllisyyden tai katumuksen häivääkään. Ja siitäkin häntä kovasti arvosteltiin. Lampelaa siis.. Eli kyllä sillä miehellä ihan kuitenkin on palikat päässä paikallaan. Ainakin ammattiasioissa.


      • Tätä mieltä
        !!! kirjoitti:

        Ei läheskään kaikki puolustusasianajajat suostu puolustamaan esim. raiskaajia, pedofiilejä, murhaajia... Lampelalle ei näytä tuottavan minkäänlaista ongelmaa. Kertoo paljon ihmisestä. Hänellä kuitenkin riittää ihan muitakin asiakkaita.

        Lampelan pitäisi olla kuten Matlock, puolustaa vain syyttömiä. Törkeätä kuinka jotkut juristit puolustavat syyllisiä, se pitäisi kieltää. Ei syylliset mitään puolustusta tarvitse saati ansaitse!


    • 1+9

      Kuvakaappauksia niin sitten uskotaan.

      • gone...

        Poistettu.....


    • Kuvakaappauksia

      Niitä oli ja löytyy tunkin naamakirjasta. Seiskalla kylmä rinki pårseessä ja poisti vauhdilla jutun. Ei jäänyt mitään muuta kuin otsikko mikä näkyy pari juttua ylempänä ääliö. Siinä sulle tampio miettimistä ja vedä se pääsi huoranhanurista.

      • piilotettu on

        Ei näy kun se on piiloittanut.....

        Eli ota sää vaan se pääs sieltä hanurista ja aijaan kautta tänne niitä kaappauksia.

        Tunkiainen kuvittelee, että voi toisten kunniaa loukata kuin haluaa, kun on piilloittanut statukset suurelta yleisöltä........

        On se typerä lehmä.........en muuta sano......viinaspäissään on taas ihan oma itsensä.


      • oletko Jon 11V
        piilotettu on kirjoitti:

        Ei näy kun se on piiloittanut.....

        Eli ota sää vaan se pääs sieltä hanurista ja aijaan kautta tänne niitä kaappauksia.

        Tunkiainen kuvittelee, että voi toisten kunniaa loukata kuin haluaa, kun on piilloittanut statukset suurelta yleisöltä........

        On se typerä lehmä.........en muuta sano......viinaspäissään on taas ihan oma itsensä.

        Mitä Hel****** murretta sä oikein viännät " on piiloittanut "

        Opettele edes haukkumaan kieliopillisesti oikein....


      • TniinkuinTinalo

        Tuksun minhuhuulet jäi väpäjämään kun L. ei antanutkaan beeloa..katkera paikka narskulle


    • onko muka

      Onko Lampela romani? Ei kuulosta romaninimeltä (kuten esim Hagert tai Mertsi).

      • Kyl, kyl...

        On. Varttimanne.


      • On se romani

        On se Romani, ihan itse yhdessä bileessä minulle asian kertonut.


      • kunnarii

        On niitä suomenkielisiäkin mustalais-sukunimiä,jos sitä ihmettelit


    • Voisi olla että

      Juristi Lampela heittää voltin kun näkee tuksun uusimman aivopierun.

    • guukkeli gukkuu

      On osittain Romani. Kertonut itse Ylelle.

      "Radiokanava YleQ:n Passikuva-ohjelmassa Lampela kertoo, millainen ihminen löytyy asianajajan tittelin takaa.

      Heikki Lampela on sukujuuriltaan osittain romani. Romanitaustasta ei ole ollut hänen oman arvionsa mukaan hänelle juurikaan hyötyä.

      ”Nuorempana olen kokenut olevani täysin suomalainen, Stadin kundi, enkä neljäsosaromani. Jokaista pitäisi kohdella täysin suomalaisena, ihonväristä välittämättä. Se vähentäisi syrjäytymistä, kun ei ajeta marginaaliin ja koeta erilaiseksi." "

      Linkki: http://yle.fi/elavaarkisto/artikkelit/heikki_lampela_tietaa_syytettyjen_syvimmat_salaisuudet_102977.html#media=102956

      (löytyi ihan kuin laittoi guukkeliin sanat heikki lampela romani)

      • Minä vaan

        Eikä Lampelan sukunimi ole aina ollut Lampela. Nuorena oli ihan tyypillinen romanisukunimi.


      • Hortto Kaalo
        Minä vaan kirjoitti:

        Eikä Lampelan sukunimi ole aina ollut Lampela. Nuorena oli ihan tyypillinen romanisukunimi.

        Jaa,että mikä se sitten oli..?Meinaatko tyypillisellä mustalais-nimellä ruotsinkielistä sukunimeä?Aikoinaan Ruotsi karkoitti kaikki romaanit itäiseen osaan valtiota eli nykyisen Suomen alueelle.Oli suomen-ja ruotsinkielisiä sukunimiä ja Putkonen on romaninimi siinä missä Hagert.


    • Lain yläpuolella

      Öö, kannattaako lakimiestä lähteä julkisesti herjaamaan. No Tuksu kaikki on sallittua.

      • Pöytä notkuu

        Edellisen kerran siis herjasi lakimiestä Julian nimissä, mutta kun välikappale "ei jaksanut sellaista elämää", ja Jasmine ei suostu Tunkin talutusnuoraan, niin omissa nimissään oli nyt pakko riehua.


    • Tunkki tekee mitä

      lystää. Nauraa påskasen naurun aina kun työntää keikkapalkkion meikkipussukkaan ja pöllii parit kännykät ja juo muiden paukut. Ohessa vetää jotain tauluun ja sitten ajellaan taxilla ja tottakai jätetään maksamatta ja sitten joku lapin jorma panee siihen malliin että väljästä peräreiästä påskaa suikuaa mutta tunkkia se ei haittaa vaan laittaa lapin jorman antaman rahapalkkion taas meikkipussiin ja matka jatkuu,,,,,,

    • Selvisi tämäkin.....

      No nin nyt selvisi sitten sekin, miksi tunkio niissä oikeudenkäynneissään ja esikuulusteluissaan aina valehtelee.....
      Hesarista poimittu autojen kolhinnan yhteydessä nämä kappalee, käyvät ihan takuulla muissakin oikiksissa.....

      "Itsekriminointisuoja oikeuttaa rikoksesta epäillyn vaikenemaan ja olemaan vastaamatta kysymyksiin, eikä hänellä ole suojan perusteella velvollisuutta pysyä totuudessa esitutkinnassa tai oikeudenkäynnissä.

      Tämä oikeus voi ilmetä myös muussa asiassa kuin sellaisessa, jossa ihminen on epäiltynä. Kaikilla on oikeus todistajana kuultaessa olla todistamatta itseään ja eräitä läheisiään vastaan."

    • Kuulolla ollut

      Tuksu kehui että koskaan ei tule maksamaan centtiäkään velkojaan ja sitä ei kiinnosta pätkääkään mitä siitä kirjoitetaan. Mutta vankilaa pelkää vallan helevetisti koska muut vangit eivät kumarra sitä ja eivät ole tuksun vallan alla. Huumeita menee kaikki mitä käteen saadaan ja jätetään luotolla ostetut maksamatta. Akka ei paskååkaan välitä mistään mitään. sekopää joka kuuluisi suljetulle.

      • Et sellasta,,,

        Mutta eikös vouti vie palkasta automaattisesti osan jos on uo-velkoja? Vai viitattiinko tässä muihin velkoihin?
        Johannan elämä vaikuttaa kyllä olevan aika hurjaa nykyään, vielä olis mahdollista hyvään elämään jos ottais itseään niskasta kiinni.


      • PuikkiMessi
        Et sellasta,,, kirjoitti:

        Mutta eikös vouti vie palkasta automaattisesti osan jos on uo-velkoja? Vai viitattiinko tässä muihin velkoihin?
        Johannan elämä vaikuttaa kyllä olevan aika hurjaa nykyään, vielä olis mahdollista hyvään elämään jos ottais itseään niskasta kiinni.

        He-he. Et kait ole tosissasi? Mistä palkasta?
        Katsos kun meikkipussiin sujautetsta "palkkiosta" ei ulosottomies ole selvillä ...


    • Kuulolla ollut

      Illan keikka tänään menee ilman veroja. Miettikääpä sitä.

    • nyt vitu-ttaa

      Koirat kuulemma pärjäävät yksin kun on vettä niillä.

    • fgty77000

      Ihan normi kassialmaa.

    • ettäännn

      Onko Johanna vielä raittiina?. Oli se ainakin jonkin aikaan.

    • Puts puhdas

      Tuksiainenhan on itse uskossa elävä puhdas enkeli, joka ei koskaan ole tehnyt kärpäsellekään pahaa. Pahoinpitely- ja muut syytteet ovat ilkeiden ihmisten aikaansaannosta vailla totuuden häivää. Leivättömän pöydän ääressä istunut ihan turhaan ja erinäisiä tuomioita saanut. Tuksiainen ei myöskään ole juonut koskaan mitään kahvia vahvempaa nestettä joten ei ole voinut olla myöskään rattijuoppo.

    • pöpit

      Tuksu sekaisin, mutta eipä uskosi, että "huippujuristi" Lampelakin on niin sekaisin, ettö viitsii olla missään tekemisissä Tukiaisen porukana kanssa. Katsotaan muutama vuosi mitå tåmä sekoileva juristi saa aikaiseksi. Kukaan itseäänkunnioittava juristi ei alkaisi samoihin touhuihin esim. tuo julkkistyrrky Danitan kanssa, LAmpela tehnyt itsestään aika naurettavan.

      • ...

        Jep, näkee enkeleitä ja henkiolentoja ym... "Rakastuu" vähintään 3 kertaa vuodessa johonkin tyrkkyyn ja suhde loppuu aina 1-2kk kuluttua. Vähintään yhtä sekopää ku Tuksu.


    • No lampela nyt onkin

      vaan semmoinen vanha homo...

      • KilttiRahamies

        Lampela on välkky äijä,jokainen tyrkkybimpo tietää et L. on sinkku..ja rikas.L. on vähän aikaa otsikoissa sitten jatkaa siitä mihin Matti nykä. jäi,menee naimisiin ja eroaa mutta sillä erolla että L.n naiset on pantavan näköisiäkin.Eikä se anna naisten kusettaa..


    • -A-

      Ketä kiinnostaa toi väljäp***u h***a pätkän vertaa!

    • kulkunen 4545

      samaa mieltä......

    • tunks tunks

      Nyt Appleni räjähti kirjaimellisesti käsiin kokonaan! :)
      Käyttäjältä Johanna Tukiainen
      30.09.2014 20:08
      Olen ollut koko päivän tänään puhelimessa, puhunut tuntikausia useiden eri ihmisten kanssa myös ulkomaille ja lopuksi puhelimeni kirjaimellisesti hajosi! Siis en tiedä mitä nyt tapahtui, mutta Apple 4 ei sitten toimi, jos annan puhelimeni levätä nyt hetkisen, jos jaksaisi sitten jatkaa......

      Syön keskellä viikkoa ruokaa ilman hiilihydraatteja (tai ainakin pyrin siihen parhaani mukaan....) ja tänään söin herkullisen annoksen siikaa vihannesten kanssa Hilton hotellissa.
      Kiitos eräälle rakkaalle, uskovaiselle naisystävälleni, joka piti huolta juristini jälkeen rakkaista pikkukoiristani sinä aikana kun olin maakuntamatkailulla ympäri Suomea taas.......Täytyy sanoa, että rankkaa oli! Helsingistä Pohjanmaalle ei ole mikään lyhyt matka matkustaa, henkisesti työ on kuluttavaa, ja tarvitsen muutenkin aina paljon unta. Koko sunnuntai menikin sitten nukkuessa Tampereen Holiday Inn hotellissa, onneksi minulla on keikoillani aina Late Check-out hotelleista ja yleensä en jaksa raahautua aamiaisille (itseasiassa en ole koskaan varsinaisesti pitänyt aamiaisten syömisestä.) Asioilla on aina kääntöpuolensa.......toisaalta taas pidän työstäni kovasti ja ilman sitä kyllästyisin totaalisesti, mielestäni on kaikkein tärkeintä, että ihminen tekee sitä työtä mistä nauttii ja mistä pitää. Tosin minuun kohdistuvat haukkumiset ja solvaukset ovat jo ajat sitten menneet liian pitkälle, mutta ne kaikki ihmiset tulevat jossain vaiheessa jokatapauksessa tulemaan vastuuseen sanomisistaan.....

      Kirjoitin pitkän statuksen Facebookiin koskien erilaisia legendoja, maailman kauneimpia naisia ja tähtiä joita selailin netistä ja joidenkin omaelämäkertakirjat olen myös lukenut (mm. Jordanin useat eri kirjat, Brigitte Bardotin elämäkertakirjan, Linda Lampeniuksen, Anne Pohtamon jne. jne.) joita voi kutsua kunnolla KIRJOIKSI, eikä miksikään ihme rahanhimossa väännetyksi valeeksi ja sepustukseksi. Olen kuitenkin itse käynyt niin hirveät julkisuusmyllytyksen läpi, että luen kaiken tekstin eri näkökulmasta ja eritavalla kuin luulisin, että monet ihmiset tekevät.
      Yli 10 maailman kuuluisimman naisen elämäkerrat olivat traagista luettavaa, olin ihan oikeasti todella järkyttynyt! Jos ajatellaan suomalaisia julkisuuden henkilöitä, niin hyvin monet viihdealalla työskenneet edesmenneet henkilöt ovat myös olleet hyvin herkkiä ja haavoittuvaisia taideihmisiä, jotka valitettavasti menehtyvät usein nuorempana.

      Luettelin muutamia hakemiani suosikkeja, heidän elämänsä lyhyesti Wikipediasta (joka tosin ei ole täysin luotettava hakulähde......) ja suorastaan säikähdin ihmisten kohtaloita:

      1. Michelle Mercier (Angelika elokuvien ranskalainen tähti, oli mielestäni yksi maailman kauneimmista naisista, jonkin verran Anne Pohtamon ulkonäköä): hänen nuoruutensa ja kauneutensa jälkeen ei saanut enää yhtäkään elokuvaroolia vaikka olisi halunnut kovasti, hänen renttu aviomiehensä varasti koko hänen omaisuutensa kalliine koruineen päivineen ja katosi sen sileäntien monen avioliittovuoden jälkeen, hän ei saanut yhtäkään lasta ja jäi netin mukaan varattomaksi.
      2. Brigitte Bardot: ei myöskään onnea rakkauselämässä, pettyi kaikkiin miehiin ja päätyi vanhuudessaan kokonaan eläintensuojeluun (mielestäni hän on myös yksi maailman kauneimpia naisia)
      3. Marilyn Monroe: kuoli 36-vuotiaana omaan sänkyynsä todennäköisesti lääkkeiden yliannostuksen takia, mutta kyseessä saattoi myös olla poliittinen murha. Jäi myös lapsettomaksi.
      4. Jayne Mansfield: jenkkiläinen seksisymboli, tunnetuin Monroen jälkeen, ehti esiintyä Playboy mallina useassa eri julkaisussa kuten Monroekin, esiintyi Las Vegasissa showtähtenä jne. kuoli traagisesti auto-onnettomuudessa 34-vuotiaana.
      5. Romy Schneider: Saksalais-ranskalainen "Sissi" romanttisten elokuvien tähti, tästä tarinasta olin ihan järkyttynyt!!! Luulin että hänellä oli mennyt koko elämä hyvin. Oikeassa elämässä hänen oma poikansa kuoli traagisessa onnettomuudessa 14-vuotiaana, hänelle tuli avioero jonka jälkeen hän alkoholisoitui ja teki itsemurhan 42-vuotiaana.

      Siis jatkoin vaan eri listojen lukemista, ja olin ihan kauhuissani! Puhumattakaan usean eri Hollywood tähden kohtalosta mukaanlukien Michael Jacksonin ja Whitney Houstonin. Suurimmalla osalla taustallaan oli suurta yksinäisyyttä, epäonnistuneita ihmissuhteita ja onnettomuutta rakkaudessa. Sehän on tutkittu asia, että ihmiset, jotka elävät onnellisessa avioliitossa, elävät myös keskimääräisesti pidempään.


      Johanna Tukiainen

      http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/Nyt-Appleni-rajahti-kirjaimellisesti-kasiin-kokonaan-/1054664

      http://aijaa.com/aj6nxz

      • tunks tunks

        Olen huolestunut omasta itsestäni, tunnen etten voi hyvin Suomessa. Sanoin tämän kommentin jo vuonna 2008 jossain lehtien haastatteluissa ollessani Tukholmassa, muistan kun kommentoin, että Suomessa alan vain lihoamaan, rumentumaan ja ahdistumaan. En osaa oikein kuvailla tätä olotilaani, ahdistaa ihmisten vainoaminen ja pilkkaus. En uskalla nykyisin käyttää lähestulkoon julkisia kulkuneuvoja enää ollenkaan (puhun nyt esim. metrosta, busseista ja ratikoista) ja etsin ravintolasta mahdollisimman tunnelmallisen ja privaatin nurkkauksen. Ei tällä tavalla voi elää, eikä minun tarvitse alkaa todistelemaan eri ihmisille kuinka erilainen oikeasti olen kuin mitä media on antanut ymmärtää.

        Ympärilleni alkoi kerääntyä julkisuuden jälkeen järjettömästi siipeilijöitä, valehtelijoita, oman edunsa tavoittelijoita ja hännystelijöitä. Julkisuus kääntyi minua vastaan. Tai no, sanotaan näin, että kun se kerran alkoi negatiivisesti, niin sitä on hyvin vaikea alkaa kääntää positiiviseksi ja media myös näemmä itse päättää aika pitkälle, millaisen leiman kenenkin otsaan laittaa.

        Olen ollut järkyttynyt joidenkin ihmisten julmuudesta ja pilkasta vielä senkin jälkeen kun menetin rakkaimman ihmisen koko tässä elämässä. Onneksi vain tietty osa (sitäkin äänekkäämpi) on vihamielisiä ja solvaavia, mutta pidän osaa heistä oikeasti vaarallisena, myös psyykkisessä mielessä.

        No nyt rauhalliseen illanviettoon hyvän leffan pariin ja ihanien ystävieni kanssa ajanviettoa.
        Mielummin minulla on muutamia todella läheisiä ja luotettavia ystäviä, kuin suuri piiri ympärilläni kaikenmaailman "kavereita" jotka eivät kuitenkaan loppupeleissä ole mitään todellista ystävää nähneetkään.

        Johanna Tukiainen

        http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/Nyt-Appleni-rajahti-kirjaimellisesti-kasiin-kokonaan-/1054664

        http://aijaa.com/aj6nxz


    • fgsfbv

      Tarvitsen paljon unta...Kun on aina, silloin kun ei ole humalassa, krapulassa niin ei jaksa mitään, selvähän se.

      Media ei kirjoita Tunkista enää mitään, kaikki on sen omaa tekstiä, joten turha syytellä muita kuin itseään huonosta julkisuudesta.

      Ja ne ystävät, joopa joo, minkälainen ystävä Tunkki itse on? Tuollaista otusta en haluaisi ystäväkseni.

    • sivuraiteella elämä

      Ai Hiltonissa on käyty syömässä!? Millä rahalla?

      Paremminkin Kurvin Sivuraiteella. Tuoppi halpa.

    • defence x

      Lampela on höpöhöpö jätkä,siis joutomies,jolle pissi noussut vähän ylös.Ottin sen blondin mukjankin,jotta tulis vähän uskottavuutta heh,muija sit lähti litoon

    • angelika fäni

      Käsittämätöntä, että haukkuu ihmisiä nimiltä, blogeissaan!!!! Ja hups keikkaa, ilmestyykin seiskaan blogikirjoitus, jossa hän on uhri, häntä haukutaan....voi rähmä! Ja vielä väärää tietoa mm. Michele Mercier EI ole varaton, koruton, lapseton! Hänellä on aikuinen poika ja kaksi avioliittoa takana, toinen mies oli alkkari apteekkari, muttei mikään varas. Voi jestas taas noita tihrusilmän wiki-luentoja :D Hoitoon, mars,mars! Ja ASAP!

    • mikäsitäriivaa
      • mainostajalle

        laita parempi linkki, toi vie vaan jollekin tienaa rahaa -mainossivulle.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1955
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1650
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe