Huumeet tulleet voimakaasti Alanyan katukuvaan.

alaniatar

Nyt kun turismilla ei saada enää tuloja, niin on otettu epätoivoisimmat keinot käyttöön. Suomalaiset naiset ovat osasyyllisiä Alanyan maineen romahtamiseen lomakohteena, syynä kaikkien inhoama seksi- ja pedomatkailu. Huumeita myydän kaduilla ja kujilla. Varokaa ettei lapsellenne anneta kadunkulmissa niin sanottuja ilmaisia näytteitä. Menevät saman tien psykoosiin ja tahdottomaksi zombieksi. Seuraavassa vaiheessa tykittävät jo marihuanaa suoraan suoneen. Tällaisen kohtalonko haluatte lapsellenne? Tämä on mahdollista nyt Alanyan matkailun tuliaisina.

http://www.yenialanya.com/asayis/uyusturucu-operasyonunda-darbe-h101059.html

35

3764

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kulllli

      Taitaa sinulla olla epätoivoiset keinot käytössä. ?

      • sairaat keinot

        Tämä nikkikameleontti nyt jaksaa omaa mielipahaansa purkaa tuolla tavoin!
        Et tule saamaan kannatusta kuin oman käden kautta;)
        Avaukset tulevat entistä älyttömämmiksi! Parempi olisi tietysti olla kommentoimatta, mutta sanon kuitenkin:
        Käy kato paikanpäällä tilanne. Ei yhtään huumeissa olevaa näkyvissä, ei pienintäkään väkivallan uhkaa koskaan näkyvillä, ei yhtään pedo/seksiturismiin liittyvää tilannetta koskaan näkyvissä. Nämä on minun ja vaimoni havainnot, viimeisin 2 viikkoa sitten tehty.
        Tutustu asema-aukioon tai johonkin muuhun paikkaan, kaikki lähiötkin menee ongelmien osalta ohi Alanyan!
        Ja turha sanoa, että tämä on Alanya palsta...


      • EI PoLHÖKUSTAA

        VAI SUOMALAISET ? ET TAIDA ENÄÄ EROTAA VENAKKOJA SUOMALAISISTA ?


      • monta matkaajaa
        sairaat keinot kirjoitti:

        Tämä nikkikameleontti nyt jaksaa omaa mielipahaansa purkaa tuolla tavoin!
        Et tule saamaan kannatusta kuin oman käden kautta;)
        Avaukset tulevat entistä älyttömämmiksi! Parempi olisi tietysti olla kommentoimatta, mutta sanon kuitenkin:
        Käy kato paikanpäällä tilanne. Ei yhtään huumeissa olevaa näkyvissä, ei pienintäkään väkivallan uhkaa koskaan näkyvillä, ei yhtään pedo/seksiturismiin liittyvää tilannetta koskaan näkyvissä. Nämä on minun ja vaimoni havainnot, viimeisin 2 viikkoa sitten tehty.
        Tutustu asema-aukioon tai johonkin muuhun paikkaan, kaikki lähiötkin menee ongelmien osalta ohi Alanyan!
        Ja turha sanoa, että tämä on Alanya palsta...

        Turkissa on yli 80milj. asukasta, Alanyassa 130-150000 asukasta, me turistit. Tietenkin tuollaiseen väkimäärään mahtuu monenlaista - meillä Suomessakin !
        EN ole Alanyassa törmännyt moiseen "ongelmaan". Ainut omalle kohdalle osunut huumekaupustelu oli Marokossa, "mansikanmyyjä" alkoi kaupata huumevalikkoaan. Turkissa EI ole kerjäläisiä yms. ollut ainakaan aiemmin. Nyt voi taas todeta "päivän" tilanteen kun olemme lähdössä Alanyaan !


    • höpönpöppöö

      Kumma juttu, että vaikka siellä joka vuosi käyn, ei ole kohdalleni kertaakaan tullut huumeen tarjoajaa !?!?!?

      Keksikää jotain parempia höpö höpö juttuja!

    • Ei niin ruusuinen

      Kyllä täällä alanyassa huumeita liikkuu... Ei tämä mikään lintukoto paikka todellakaan ole... Todella paljon tapahtuu pahoja asioita. Ei tavallinen turisti niitä oikein halua nähdä ja ketkä käy kerran pari vuodessa. Voin kertoa kun täällä paikan päällä asuu ja liikkuu niin näkee/kokee kaikenlaista...niin pahaa ihan joskus tekee :(

      • sairaat keinot

        Tottakait niitä on sielläkin, mutta valitettavasti paljon enemmän meidän omassa kotisuomessamme!
        Ja ne todellakin ovat (Alanyassa ainakin vielä) pilossa, eikä niihin törmää tai joudu tekemisiin ihminen, kuka ei niitä kaipaa.
        Huumeet on kasvava ongelma, se tiedetään.
        Taas tuo seksiturismi... heh heh. Siitä puhe mistä mistä puute, vai miten se ei mennytkään;) No semmoista on vilkkaalla mielikuvituksella havaittavissa jopa eduskunnan kyselytunnilla!!


      • heheheh
        sairaat keinot kirjoitti:

        Tottakait niitä on sielläkin, mutta valitettavasti paljon enemmän meidän omassa kotisuomessamme!
        Ja ne todellakin ovat (Alanyassa ainakin vielä) pilossa, eikä niihin törmää tai joudu tekemisiin ihminen, kuka ei niitä kaipaa.
        Huumeet on kasvava ongelma, se tiedetään.
        Taas tuo seksiturismi... heh heh. Siitä puhe mistä mistä puute, vai miten se ei mennytkään;) No semmoista on vilkkaalla mielikuvituksella havaittavissa jopa eduskunnan kyselytunnilla!!

        ".Siitä puhe mistä puute" Jokainen tietää turkin olevan seksituristi maa.


    • jymyä perään

      Tykitettiin nuuskaa suoraan suoneen eilen.
      Huomenna laitetaan ränniin aromaa ja kiltaa.

      • Pysytään totuudessa

        Nämä 2-viikon matkoja tekevät ummistavat silmänsä tosiasioilta
        tai eivät halua myöntää , että meidän lomanviettopaikassamme
        saattaisi olla pienintäkään vikaa.
        Nimim: Ei niin ruusuinen , joka asuu ilmeisesti Alanyassa pysysvästi
        kirjoittaa huomattavasti realistisempaa tekstiä ja sitä on helpompi uskoa.
        Jokaisesta lomapaikasta löytyy ne huonotkin puolet , vaikkei niitä
        sinne varsinaisesti mennäkkään katsomaan.


      • Alanyassa asuva
        Pysytään totuudessa kirjoitti:

        Nämä 2-viikon matkoja tekevät ummistavat silmänsä tosiasioilta
        tai eivät halua myöntää , että meidän lomanviettopaikassamme
        saattaisi olla pienintäkään vikaa.
        Nimim: Ei niin ruusuinen , joka asuu ilmeisesti Alanyassa pysysvästi
        kirjoittaa huomattavasti realistisempaa tekstiä ja sitä on helpompi uskoa.
        Jokaisesta lomapaikasta löytyy ne huonotkin puolet , vaikkei niitä
        sinne varsinaisesti mennäkkään katsomaan.

        Pysytäänpä tosiaankin totuudessa. Minä en ole kahden viikon turisti, minä asun täällä. En ole ikinä henkilökohtaisesti huumeisiin törmännyt, niitä ei ole minulle koskaan eikä missään tarjottu eikä tyrkytetty. Toki niitä on saatavilla kaikkialla: Suomessa, Kreikassa, Espanjassa ja täällä Alanyassakin, mutta mikään sen kummempi ongelma se ei täällä ole kuin muuallakaan.


    • polliisi

      Alanya huomattavasti turvallisempi paikka kuin esim. Helsinki, Tampere, Turku jne..

      • Are you the

      • tuskinpa

        Kyllä jos pysyy iltasin hotelin aluella ,eipä satama ympäristö ole yhtään sen turvallisenpi paikka ,kuin Helsinkikään yöllä.


    • Vaaralllinen maa

      Suuri ihme taivainen kirppukylästä kaupunkiin matkustavalle!
      Nyt on alkanut tulla kansainvälisen turismin myötä huumeita! Oho!

      Toivottavasti Turkin poliisi ei sentään välitä huumeita itse, kuten Suomessa.

    • juupaseipäs

      Sen näkee, mitä haluaa nähdä. Kyllähän niitä huumeita on ihan joka paikassa missä on kysyntää. Mä en henk. koht. ole koskaan käynyt missään maassa, missä ei huumeita olis tarjolla. Se onkin sitten eri asia koskeeko niihin. Okei aina voi tulla huumatuksi plaaplaaplaaah, mutta muuten itsestään se on kiinni. Sille joka väittää, ettei siellä Alanyssa huumeita pyöri niin suosittelen kulkemaan selvinpäin yhtenä iltana satamassa (toki myöskin muualla tapahtuu kauppaa, mutta satamassa se on suurten ihmismassojen takia helpoiten havaittavissa) ja tarkkailevan hieman ympäristöään.Ja jos siinä kohtaa sanoo vielä samaa niin on aika hankkia lasit. Toki täytyy myös muistaa, että tämä ei ole uusi ilmiö, niinkuin aloittaja väittää.

    • alanYatar

      Ei ole nähty vaikka on moniteholasit ja kiikarit koko aika valmiina? Missä siis vika?

    • Salli mun :D

      Sit sul on yhä ne ruusunpunaset lasit päässäs... Ei tarvii edes satamaan asti mennä ku näkee prostitoituja,huumeita yms.. Mut veikkaan että olet viikon/kahen pakettimatkalainen joka ei juuri liikuskele eri paikoissa muuta kuin suomi baariin ja taxilla tietenkin ja siinähän jo tuntee ja tietää turkin :D

      • Onko noissa

        prostuissa yhtään suomaalaista pikkuhoroa joka olis jäänyt ansaitsemaan kotiinpaluurahoja?

        Yleensä niihinkin törmää vähän joka puolella maailmaa...


    • Voi kamalaa

      AI että ihan marihuanaa tykitetään suoraan suoneen :DD
      Entä hasis? Tykitetäänkö sitä Alanyassa?

    • Tsägäbäbägä

      Että huumeita...voi ollakkin.... Olin viikon reissulla Turkissa, Alanyassa.Selvin päin olin viimeiseen iltaan asti, mutta sitten ajattelin ottaa pari lasillista viiniä hotellin uima-allasbaarissa. Ja kylläpä meni överiksi..Heräsin seuraavana aamuna kamalissa tunnelmissa. Muisti meni ihan totaalisesti...näin koko yön unta tai houreita siitä että Turkissa oli syttynyt sota ja olin keskellä ohjustulitusta ja sotilaita oli joka puolella. Siis hourailin oikeasti,,näin ohjuksia lentelevän ja kuulin sotilaiden marssin..Olin yöllä maastoutunut sänkyni alle ...ja mesonut huoneessani...Ja kaikki oli niin todellista. Uskon, että lasiini oli laitettu jotakin ...muuten en tilannetta voi selittää. En tiedä miten olin huoneeseeni päässyt,,,onneksi kaikki rahat, passi ja omaisuus oli tallella.Mutta tätyy sanoa, että olo oli kamala ja kotimatka etenkin...Onneksi ei käynyt kuitenkaan pahemmin...selvitymisessä meni kuitenkin monta päivää..

      • Sätkä

        Minun nuoruudessani me polttelimme hashista sätkinä.
        Nykyäänkö sitä pistetään suoraan suoneen ?
        Kyllä maailma muuttuu ja kehitys menee eteenpäin tai sitten
        tuo tykittäjä ei tiedä mistään mitään.


      • zombie1

        Mitä kamaa käytät..Haluan samaa


    • Zombie1

      Taisit kirjoittaa ilman mitään tietoa asioista. Alanya on aika "huumevapaa" verrattuna esim Suomen suurimpiin kaupunkeihin tai suhteessa samakokoisiin kun Alanya. Istanbuloissa kyllä on ja löytyy kaikkea mutta ei sielläkään ilman rahaa saa mitään. Sitten, en ole koskaan kuullut kenenkään tykittävän mariihuanaa hihaan..Oli naurussa pitämistä tuota tekstiäsi lukiessa. Luulen, että kotipaikkakuntasi on joku Hikiä tai vastaava

    • Tkuhustla

      Dädä iskee niiku lämäri Selänteel skrrrrt?

    • Narkkari666

      Sain kirjoittamastasi asiasta sellaisen käsityksen että kyseinen tapahtuma on tapahtunut sinulle viimeisimmälläsi reissulla Alanyaan. Mutta siitä että lapset menevät kujille ja piikittävät Marjuaanaa suoneen voi syyttää vain itseään että on päästänyt lapset menemään sinne? Vai onko asiassa kyse siitä että itse halusit saada huumeita mutta et vain halunnut kyseisille kujille mennä ja laitoit lapsesi tekemään sen puolestasi? ERITTÄIN huonoa vanhemmuutta lapsien vanhemmalta (alaniatar).

    • 420everyday

      Maria poltetaan, sitä ei taida kukaan kaheli vielä uskaltanut vetää hihaan.... :D

    • PizzaKingi

      Minä olen nuoruudessani käyttänyt kaikkia mahdollisia huumeita mitä silloin oli saatavilla.
      Huvittavin tapaus oli kun kapakassa vedin tykin (ruiskun) taskusta, imaisin sen Koskis- paukustani täyteen ja pumppasin hihaan (käsivarteen). Ennestään tuntematon pariskunta pöydässä lähti siitä ja nopeasti. Kossu kihahti muuten nuppiin ja heti. Suosittelen lämpimästi köyhille alkoholisteille ja mikä parasta; se on täysin laillista! Apteekeista saa suomessa puhtaita neuloja ilmaiseksi. On siis täysin naurettavaa juoda litratolkulla viinaa ja kaljaa päihtyäkseen.

      Kannabiksesta sen verran että eihän sitä polttaa tarvitse jos keuhkojaan varjelee. Kambotzeassa joka kuppila ripottelee sitä pizzan päälle kunnes asiakas sanoo stopin. Vaikutus on suorastaan erinomainen.

      • elättihomo

        Narkki hinaajia täälä ei kaivata, yhteiskunnan loiset saatana


    • NaurattaaKovastiTaasen

      Suomessa huumeiden käyttäjät ovat yhteiskunnan ylimystöä. Lailliset huumeet saa Mehiläisen lääkäreiltä. Näistä mömmöistä köyhät voivat vain uneksia. Rivatril ja vastaavat ovat yleisimmät.
      Kokaiinia,hyvää hyvää amfetamiinia sekä ekstaasia saa vain erinomaisilla suhteilla joita köyhillä ei ole.
      Nykyajan narkkareita katukuvasta ei voi tunnistaa. Jos tarkoittanet Helsingin katukuvissa näkyviä kolmea- neljää rappio- alkoholistia niin he eivät ole koskaan huumeita nähneetkään.

      Ei ehkä pitäisi kommentoida asiasta mistä ei selvästikään tiedä yhtään mitään.

    • nppppppp

      mun äitillä,siskolla ja tädillä on yhteensä lapset 8:n miehen kanssa.

    • hirpatin

      Viina on kaikkein voimakkain ja tuhoavin huume.
      Se on sallittua vain koska sitä on niin helppo verottaa.

    • Huumeton

      Eihän nuo huumeet ole mikään uusi juttu Alanyan katukuvassa. Ensimmäisen kerran minulle on yritetty myydä huumeita nimenomaan Alanyassa jo 12 vuotta sitten ja olen sen jälkeen törmännyt niiden myyntiin kerran jos toisenkin: kaikkialla missä olen ikinä ollut. Mä en ostanut enkä osta. En myöskään jätä maahan matkustamatta sen takia, että siellä myydään huumeita: enhän voisi matkustaa mihinkään enkö muuten voisi asua myöskään missään, sillä siellä missä on ihmisiä on aina myös huumeita. End of story.

    • Anonyymi

      Kyllä huumeita löytyy joka maailman kolkasta, mutta tuomiot on niin isot turkissa että ei välttis näy katukuvassa niin pahasti. Kreikassa kun olin

    • Anonyymi

      Suosittelen, käykää Alanyassa, niin hämmästytte.Siisti paikka., sanoo monessa maissa matkustaja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1746
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1367
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      5
      1272
    4. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1240
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      144
      1233
    6. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      22
      1136
    7. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      11
      1127
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      590
      1094
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      6
      1014
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      934
    Aihe