Kantturoiden asenne

EiLaiskojaLehmiä

Ensinnäkin, huoh ja ei, ei, ei, ei... Olen siis niin helvetin kyllästynyt tuohon laiskaan, lihavaan, narttuun, joka näyttää norsunvittunaamaansa joka päivä. Jotain se ulisi, että haluaisi synttärilahjaksi rahaa, mutta vitut. Kelasin että jos antaisin sille synttärilahjaksi tosi tyylikkään Victorias Secret lahjakortin tms. Paitsi että se on feikki ja takapuolella lukee, että sillä on 2 kk aikaa kerätä kamansa ja muuttaa vittuun mun kämpiltä plus maksaa velkansa.

Mitenkäs muut? Oletteko lopenkyllästyneitä, tyhmiin, laiskoihin ja erittäin huonolla asenteella varustettuihin laiskoihin lehmähoroihin?

21

331

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EiLaiskojaLehmiä

      Pitäs varmaan antaa tuohon vielä viikkotehtävä BB tyyliin päälle. Se kuulu, että hyvällä asenteella pillua joka päivä tai lähtö tulee.

    • 4tyertfges

      Aika pöljältä vaikutat, kun olet tuollaisen kantturan muijaksesi yli päätään ottanut...
      Vai olisiko nyt niin, että olette molemmat muuttuneet matkan varrella..?

      Miksi tuhlata aikaa kituuttamiseen, kun voi elää onnellisenakin?

      • EiLaiskojaLehmiä

        Onhan tuossa asiat muuttunut, toisaalta, en mä ole siitä koskana oikein kiinnostunut ollut. Mitä nyt nostanut sika korkoa ja ryöväys vuokraa siitä että asuu luonani.


      • 4tyertfges
        EiLaiskojaLehmiä kirjoitti:

        Onhan tuossa asiat muuttunut, toisaalta, en mä ole siitä koskana oikein kiinnostunut ollut. Mitä nyt nostanut sika korkoa ja ryöväys vuokraa siitä että asuu luonani.

        No just, siinä näyttää sitten vakka ja kansi kohdanneen....
        Turhaa valitusta, itsepä olet kantturasi valinnut.


      • SäätämöX

        Totta, ne ihmiset on fiksumpia jotka tajuavat että parisuhteet on rasite ja ilman niitä menee oikeasti parhaiten. Voi tehdä mitä milloin missä huvittaa, eikä tarvii turhaan kärsiä rasitteista ja säädöstä.


      • tej20+20
        EiLaiskojaLehmiä kirjoitti:

        Onhan tuossa asiat muuttunut, toisaalta, en mä ole siitä koskana oikein kiinnostunut ollut. Mitä nyt nostanut sika korkoa ja ryöväys vuokraa siitä että asuu luonani.

        Taidat olla aika tyhmä kaveri. Mene hoitoon.


    • lehmät syö sut

      musta sut vois vaikka syöttää lehmille, emtiä mut tuli vaa mielee..

    • ErkkaG

      Kyllä persläpi kaltaisensa löytää.

    • pöllö

      Tyhmä sonni ei saa kuin lehmiä hakahan.. Niin se vaan on..

      • Huuhkaja

        Samaa mieltä


    • EiLaiskojaLehmiä

      Ei sillä ole nyt varaa muuttaa pois, kun siihen tarttis rahaa.

      • 4tyertfges

        Kärsi, kärsi, niin kirkkaamman kruunun saat........


    • piparninttuli

      Ihmettelen suuresti että hän on sinua katellu noinkin kauan. Tuollasen kaverin ei pitäs alkaa seurustella puhumattakaan asumaan kenenkään kanssa.

      Toivottavasti kyseinen nainen älyää jättää sut ja varmasti löytää paremman hyvin nopeasti.

      • Fantsupantsu

        Tästä mä olen kyllä samaa mieltä, vähänkin fiksummat tajuaa olla ilman parisuhdetta. Tyhemmillä sitten ei lanttu leikkaa ja ajautuvat kaikenlaisiin paskoihin kompromissi ja ongelmajuttuihin. Kyllä sitä parisuhde palstaa lukiess on aina naurussa pitelemistä ja miettii, että kukahan on niin tyhmä, että menee lusikkansa moiseen soppaan tunkemaan.


    • Aikaraja ? :O

      Kirjoitit
      "Paitsi että se on feikki ja takapuolella lukee, että sillä on 2 kk aikaa kerätä kamansa"

      Mistä ravistelit tuon 2kk? miksei 2pv tai max 5 pv. Mitä haluat osoittaa tuolla 2kk "lahjalla" Sitäkö, et nainen alkaa kiemurtelemaan edessäsi ja sinä armollisena otat hänen noyryytensä vastaan. Pelkäätkö että hän ihan oikeesti lähteekin jos aikaa on vaan 2 pv...siinähän ei ole aikaa nöyrtymiselle.
      Oletko kenties kyllästynyt itseesi tai/ja syytät itseäsi väärästä valinnasta minkö olet tehnyt...Mitä olet henk koht toiminut niin, että toisen osapuolen ei tarvitsisi olla naama "norsunv...lla" Tunnehan tiedetysti tarttuu..oletko itse sellaisessaa olotilassa joka tarttuu puolisoosi???????

      • adamiina

        Taidat olla aika vajaa päästäsi.


      • EiLaiskojaLehmiä

        No siis jos sä olet varaton, niin ei ole kovin helppoa PK seudulla löytää kämppää. Kaikilla ei ole kymmeniätuhansia tililläe, että vaan katsoo lehdestä vuokrataan osiota ja iskee ekaan kämppään kiinni joka on kivalla paikalla.

        Olen kuullut ennenkin täällä palstoilla ihmiset ulisevan asuntojen puutteesta, vaikka onhan niitä ihan sikana tarjolla. Tai sitten jos ei ole, niin katot jonkun kivan kämpän, soitat ovikelloa ja sanot. Paljonko maksaa, että sä astut nyt heti ulos sieltä asunnosta ja tää on mun.

        Asunnon saaminen on helvetin helppoa, toisille, toisille ei.

        Itseasiassa en ole tarkistanut mitä laki sanoo, pääasiallisesta asuinpaikasta ulosheittämisen suhteen. Eiköhän sielläkin ole jotain rajoituksia. Ainakin kavereilla on ollut vaikeaa saada vuokralaisia ulos. On se törkeää näin täällä Suomessa kun ei voi vaan mennä sanomaan köyhille paska vuokralaisille, että nyt lähdetti ttuuun kun tää on mun.


      • Valtapeliä...
        adamiina kirjoitti:

        Taidat olla aika vajaa päästäsi.

        siitähän tässä on perimmiltään kysymys. Jos mies haluaisi aivan aidosti naisesta eroon, se vain tapahtuisi.
        Mitä todellisuudessa tapahtuu näiden 2 kk aikana joka on annettu....henkistä väkivaltaa....

        Henkinen väkivalta satuttaa sisältäpäin

        Henkisellä väkivallalla tarkoitetaan väkivaltaa, joka ei toteudu fyysisessä muodossa. Henkiseen väkivaltaan ei aina haeta apua, koska sitä voi olla vaikea tunnistaa tai koska sitä ei tulla ajatella varsinaiseksi väkivallaksi. Se onkin eräänlaista piiloväkivaltaa, sillä se kaihertaa ihmistä sisältä eikä jätä ulkoisia tuntomerkkejä, kuten mustelmia tai haavoja.

        Henkistä väkivaltaa voi kohdata monessa eri paikassa ja sitä on eri asteista. Henkinen väkivalta voi toteutua esimerkiksi välinpitämättömänä kohteluna ja haukkumisena tai väkivallalla uhkailuna ja pelotteluna. Henkisen väkivallan seuraukset ovat psyykkisiä. Pelko väkivallan tekijöitä kohtaan, ahdistuksen, arvottomuuden ja syyllisyyden tunteet ovat tyypillisiä. Henkinen väkivalta voi vahingoittaa syvästi esimerkiksi itsetuntoa ja omanarvontuntoa sekä aiheuttaa masennusta.

        http://www.e-mielenterveys.fi/vaikeat-elamantilanteet/vakivalta/henkinen-vakivalta-satuttaa-sisaltapain/


    • EiLaiskojaLehmiä

      Tossa just kattelin taas asioita ja totesin, että on kyllä niin perseestä toi femakko kun olla ja voi. Köyhä, rasittava, tyhmä, ärtynyt paska. Pitäs heivata pihalle nopeammin. Onko teistäkin ihan kohtuutonta, että annoin sille 2kk aikaa kerätä luunsa ja painua sinne minne pippuri kasvaa. En oikeastaan tajua, miten mä olen jaksanut edes katsella tuollaista horoa.

      Pitää ruveta nyhtämään siltä enemmän rahaa, ihan liian halvalla olen sen antanut täällä asua. Ja kotityöt pitää alkaa hoitumaan nyt heti, eikä sitten joskus kun kiinnostaa. Joku roti sitä sentään pitää olla.

    • Järki hoi!!!!

      Tässä taas yksi trolli hekumoi fiksuudellaan, ja tyhmät menee halpaan.

      • EiLaiskojaLehmiä

        En ole koskaan tajununt miksi ihmiset väittää mua trolliksi, vaikka olen ihan tosissani. Ihme idioottia jengiä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe