Terveet ihmiset ovat ilkeitä

fghh6

Monet mt-potilaat joita olen tavannut ovat olleet huomattavan mukavia ihmisiä, ovat olleet välittäviä, empaattisia ja ymmärtäviä. Eivät tuomitse ja arvostele niinkuin terveet ihmiset eli siis ei-mt -ihmiset. Monet terveet työkykyiset ihmiset jotka ovat tulleet vastaan ovat olleet juuri niitä pahimpia narsisteja, etenkin psykiatrit ja sairaanhoitajat (etenkin naispuoliset) tarhantädit ja kauppojen kassoilla olevat. Monet heistä nokkivat ja sorsivat mt-ihmisiä koska he ovat heidän silmissään heikompia. Olen kateellinen ystävilleni koska he ovat niin työkykyisiä eikä heillä koskaan ole ollut masennusta, käyvät salilla joka päivä, tienaavat paljon rahaa, reissaavat ja ovat terveitä ja hyvännäköisiä. Lähipiirissäni on ollut vain sitä pientä surua tietyissä elämän vastatuulissa mutta ei sitä aitoa masennusta jonka kautta he ymmärtäisivät minua ja muita mt-ihmisiä tai minua. Aivan kauheaa on kuulla heidän suustaan kun ihmettelevät miksi äkkipikaisia mielisairaalahoidokkeja edes pidetään elossa. Eräältä äitiyspalstalta luin erään mt-äidin tarinan jossa kertoi että joku oli sanonut hänestä että tämä ja tämän lapset pitäisi sterilisoida jottei paha pääsisi kasvamaan yhteiskunnassa. Ihan pöyristyttää tuollaiset. Skitsofreenikkoja, skitsoaffektiivisia ja psykoosiin sairastuneita kohdellaan huomattavasti eri tasolla kuin muita mt-ihmisiä, kuin olisivat pelkkiä elukoita. Poikaystäväni täti aina sanoi minulle että voin kertoa hänelle mitä tahansa sairaudestani ja että hänelle voi soittaa aina ja kysyä tukea jos tarvitsee ja että mt-ongelmat ovat kuulema tosi yleisiä. Sitten yhdissä illanistujaisissa päätin olla rohkea ja sanoa että olen kuullut ääniä ja että olen saanut neuroleptihoitoa, tämä täti (terveydenhoitaja) sitten napautti vain kylmästi että "No sitten kyseessä on psykoosi". Ja katsoi kuin olisin joku ihme friikki, kauas katosi se lempeys jota hänellä oli ennestään. Miksi täydellinen mielenterveys vaatii aina sen että ihmisestä tulee kamala kaiken tieltään jyräävä narsisti, etenkin jos on naispuolinen hoitoalaa opiskeleva. Akateemisella puolella sentään enemmän ymmärretään mt-ihmisiä. Pelätäänkö sitä että myötätunto ja ymmärtäminen olisivat jokin heikkouden merkki tai että sairaus tarttuu jos potilaita alkaa empatisoimaan? Eräs ystäväni joka opiskeli hoitoalaa varoitti minua puhumasta tai antamasta neuvoja mt-potilaille osastollani koska he elävät ns. omassa maailmassaan. (Olen saanut sairaalahoitoa vapaaehtoisesti viikon ajan).

31

551

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pas kaa.

      p askaa kaikki hoidot.

      mitään hoitoa ei edes ole.

      porukka joutuu yhteiskunnan lakien takia suljetulle osastolle haahuilemaan ja neuroleptiä kankkuun.

      ei noi auta mitään.

      • mind control

        Edes yhteiskunnan lait eivät velvoita lähtemään suljetulle, vaan lähiomaisten MIELIPITEET. Psykiatria perustuu mielipiteisiin, ei tutkittuun faktaan. Riittää, että on väärä pituus, väärä puolue, väärä harrastus, väärä hiusten väri, väärä ammatti (eri kuin psykiatri) jne. Esim. väärä puolue on juridisesti epäpätevä, koska perustus- ja rikoslakien mukaan poliittinen rasismi on kielletty.

        Neurolepteillä vaimennetaan tunteet, motiivit, oppiminen, muisti, keskustelu (puhekeskus) jne. Pakkohoidon jälkeen neurolepteillä jatkuu gang stalking. Neurolepteillä tehdään ihmisistä robotteja.
        http://www.mindcontrol.se


    • Olkaa ystävällisiä t

      Mun ystävä sairastaa jotakin skitsoaffektiivista. Se tuli hälle silloin kun hän oli tässä maailmassa ihan yksin.
      Ystävystyin hänen kanssaan ja vahvistin hänelle ettei hän kuule esim ääniä ym. Jaksoin hänen outouksiaan joita oli vaikea minulle kertoa yksinjäämisen pelossa.

      Nyt hän on pitkälti tervehtynyt. Lääkkeitä ei tarvitse enää niin paljon.

      Olla ihminen ihmiselle. Ei jättää ketään yksin tässä kylmässä maailmassa.
      Niillä pysyy mielenterveys kunnossa ja eheytyy, jos on lipsahtanut sairauden kierteeseen....

      • pot.oik.

        http://ala-sairastu-vakavasti.blogspot.fi/
        Tuossa blogissa on hyvin mm. potilasoikeuksista, jotka unohtuvat psykiatrian henkilökunnalta kokonaan. Sekä potilas- että ihmisoikeudet ovat tuntemattomia sekä suljetulla että avohoidossa.


      • mjku78

        Olet arkipäivän sankari olet mahdollisesti pelastanut yhden ihmishengen:)


    • kylmä maailma

      Monilla ihmisillä ei ole kunnollista kykyä empatiaan. Se on ihan hirveää sellainen kylmyys ja kovuus. Ei sitä herkkä ihminen kestä ja juuri tuotahan sitä netistä saa koko ajan lukea että miten ihmiset vain huvikseen jäävät eläkkeelle ja heikommat saa jättää vaikka kuolemaan koska se on joku "luonnon valinta". En haluaisi olla terve jos se tarkoittaisi sitä että olisin jotenkin kylmäsydäminen. Kuitenkin on myös mieleltään terveitä hyväsydämisiä ja ymmärtäväisiä ihmisiä mutta kai nämä ovat sitten aika vähissä loppujen lopuksi. En ihmettele että osa ihmisistä kovettaa sydämensä, on tämä aika raaka maailma ja sitä kovuutta ja kylmyyttä opetetaan ihmisille koko ajan. Ainoa josta pitäisi välittää on työ ja raha, millään muulla ei ole merkitystä. Ihmisen arvo määritellään rahassa.

      • evolution now

        Pitää muistaa, että ihminen on kehittynyt apinoiden esi-isistä ja vieläkään ei suurinta osaa ihmisiksi itseään kutsuvista voi juuri mitenkään erottaa apinoiden esi-isistä, ainakaan käytöksensä perusteella. Voi siis olla, että lajiutumista ei vielä olekaan tapahtunut, vaan tyypilliset nettimäystääjät ovatkin juuri se puuttuvat rengas.


    • pelkkä pieni ihminen

      Voihan jostain apinaominaisuuksista
      olla ihmisille jotain hyötyäkin
      - jäljittelemällä oppii niin hyvää kuin kyseenalaistakin.

      Ja Maassamme kun aina on ollut se periaate että akat ensin etupäässä
      heikoille jäille, sitä vaan joskus parempi hurahtaa välillä kuin ikuisesti syödä
      pähkinöitä. Jos traumaattisten kokemusten jälkeen esiintyy vaikka äänten kuulemista, hyviä tai pahoja, kai ihmisillä on oikeus kysyä tai pyytää apua uupumukseensa tai ihan todellisiin hätätilanteisiin.

      Kun maailma on mitä on - tarjoaahan noi suljetut osastot joskus myös turvapaikkoja silloin kun vaikka aseiden kanssa jahtaajia on enemmänkin perässä tai kannoilla koko ajan syystä tai toisesta.
      Toka juttu on myös ne jahtaajat jotka maksattavat kaikki menonsa ja elinkustannuksensa kanssaihmisillä. Silleen rasittavia.
      Järkiperäistäminen vois olla myös sitä rajojen vetämistä, tunnistaa jaksamiskykynsä rajat. Vaikka koko elämän ajan on aina kädet täynnä työtä,
      liian uupuneena ei ole hyvä työntekijä vaikka yhteiskunnan kaikissa kestävyysvajeissa aina tarvittais hyviä veronmaksajia. Siis levhtäkää joskus
      aina välillä. Yhtään vähättelemättä kenenkään persoonia tai suoriutumiskykyä
      elämän tarjoamissa haasteissa.

    • Kehitys kesken tms.

      Aloituspötkä en jaksa tavata, mutta vastaan otsikkoon: ilkeä ihminen ei ole terve. Ilkeys on merkki ongelmista omien korvien välissä, toisilla ne ovat suuria, joillakin vähän pienempiä mutta yhtäkaikki aiheuttavat tarpeen tölviä muita ikään kuin heillä olisi jokin osuus tuntemattoman ihmisen korvienväliongelmista.

      • TiFi

        Niin, ilkeä ihminen on sadisti, narsisti tai psykopaatti. Psykopatia on yhteiskunnan hyvinvoinnin kannalta ylivoimaisesti tuhoisin mielen sairaus. Se on synnynnäinen ominaisuus, joka näkyy myös aivokuvauksissa poikkeamina ei-psykopaatin aivoihin verrattaessa. Siihen ei ole mitään parannusta, eikä psykopaatteja edes kiinnosta paraneminen, koska he eivät itse kärsi siitä, vaan vain heidän uhrinsa.

        http://youtu.be/_I87hC8dcVU


    • Jos niitä ihmisiä vaan vituttaa.

    • akduhefurhgygh

      No kukaan tuskin kertoo kaupan kassalle mielenterveysongelmistaan, tai ottaa sellaista Facebook- kaverikseen. En tosin tunne sosiaalista mediaa, mutta itse suojaisin itseni sellaiselta urkinnalta ja tietojen levittelyltä, jos olisin sosiaalisen median jäsen missään. Ja lastentarhojen tyypit ovat usein varsinaisia melkoisia juorusankareita, eivätkä eduksi ainakaan itselleen. Puhuisit omasta lähipiiristäsi, mulle olet anonyymi. En jaksanut lukea tuota tekstiä kokonaan, mutta mitä kaupan kassoihin tulee, niin vaikka jos minä ostaisin sieltä kaljaa joka päivä ( en tosin osta), kaupan kassalla on silti velvollisuus tervehtiä minua. En nimittäin kaljanjuontia maksa sosiaalituilla. En halua, että ylihinnoiteltuun yhteen pieneen ja samaan pikkukauppaan lähes päivittäin melkein tai jotain kakskyt euroa pienistä rahoistaan ilman bonuskorttia tuovaa minua tervehditään laimeasti että "h-heiiii..." ja ylimielisellä katseella, vaan koska en koskaan käy Alkossa ja ostan ainoastaan keskikaljaa, sen tervehdyksen tulee tulla reippaasti silmiin katsoen. Vaikka kuinka kaupan kassalla olis ajatus, että taas toi, ja vaikka kuinka olis ja tekis mieli urkkia, että "kuka toi on"...


      Ijelttää tollaset keksittyjen tarinoiden anonyymipalstoilla kirjoittelijat herjaavat. Pitäis olla niin, että oikeasti niitä joita nettihäiriköt halveksuu, että niiden nettiherjaajien sanomiset olis julkisia.


      En tiedä millaista olisi kuulla ääniä tai hallusinoida, kun en ole koskaan ollut sellainen ihminen. Mitä sairaanhoitoalaan tulee, niin siltä osin ärsyttää, että sen ammattijärjestö on kokoomuksen hallussa. Mielestäni parempi palkka kuuluu vaikka korkeakoulututkinnon lukion käyneelle, kuin pellelle, joka asuu yhdellä paikkakunnalla, vääntää ensin peruskoulun huonoja arvosanoja rääpien läpi seiskan arvosanalla, vääntäsee heti 19-vuotiaana mukulaa kolme perätysten ja sitten havahtuu nelikymppisenä yhteiskunnan maksamien sapattivapaiden jälkeen, että ai ei tulekaan tukiii, ja joka sitten koulutetaan sairaanhoitajaksi.

      Jep, terveet ihmiset ovat ilkeitä. Mä kun olen psyykkisesti terve, en suhtaudu ystävällisesti anonyymeihin identiteettivarkauksiin.

      • ja mitä muuta..

        sanoin viestissäni että kun maailma on mitä on -
        on ollut aina.
        Uutisten mukaan maassamme voi olla 50 000 korkeakoulutettua nuorta ihmistä,
        jotka elävät työttömyyskorvausten ja yhteiskunnan niukkojen tukien varassa
        kun töitä ei ole löytynyt - ei sekään ole heidän oma vikansa.

        Toisaalta maailmanlaajuiset ongelmat syystä tai toisesta välillä siunaantuvat perheitten ongelmiksi - vanhemmat väsyvät, ihmiset ovat surun ja uupumuksen
        turruttamia. Toiset tekevät bisnestä konstilla ja hinnalla millä tahansa -
        aikuisten ajattelevien ihmisten maailma on silleen välillä hurja ja mieletön.
        Ihmisten sortamistakaan ei puutu - ei liioin terveysongelmiakaan varsinkaan
        sorron alla ikänsä eläneistä. Mun mielestä min. Tuomioja on oikeassa
        puhuessaan sodasta ja rauhasta, toiset on militaristeja ja toiset pasifisteja.
        Yhteiskuntarauhastakin voitais joskus puhua ihan rauhallisesti.
        Monien mielestä plagiointia ja identiteettivarkautta on käyttää samoja ilmauksia
        kuin kirjailijat ja politiikot käyttävät, mutta miks se kiellettyä olisi,
        emme voi sekamelskaista uudiskieltäkään kehittää, sellaista joka järjettömyydessään kenenkään ymmärrettävissä olisi.
        Luettavissa toki maailmanlaajuisesti ilmestyviä romaaneita, tarinoita ihmiskunnan vaiheista - kai niilläkin tosin myös yhtymäkohtia on siihen
        todellisuuteen missä ihmiset omana aikakautenaan eläneet.
        Ja onko oikeastaan puhtaita ihmisen prototyyppejä lainkaan olemassa,
        kilttejä ja ilkeitä, yhtä hyvin kai voisit puhua vain ihmisen hyvistä ja huonoista
        päivistä - liittäen siihen monien ihmisten tuhannet muutkin päivät,
        joihin mahtuu elämää, ihan kaikenlaista taivaan ja maan väliltä. Ja maan alla ja
        yläilmoissa. Eikä aina helppoa kenelläkään.

        Toi mitä nimität ihmisten korvienväliongelmaksi, välillä kun pakkaa ihmisillä olemaan kokovartalo/kokokeho-ongelmiakin. On sit sairauksien ja vammojenkin kanssa elämistä ja pärjäämistä väkivallan täyteisessä maailmassa.


    • ihminen on mätä

      Kyl mää ainakin kerkesin nähdä siellä mt-toimistolla laukkoessani
      monenlaista kulkijaa, en välittäisi kaikkien niiden kanssa olla enää
      koskaan missään tekemisissä, koskee osaa niistä asiakaspuolella
      olijoita kuin myös työntekijäpuolta.
      Mulle ainaski osa niistä akoista siellä vaan vit.tuili ohikulkiessaan.
      Tai oikeastaan, se oli ainoa anti mulle siitä puljusta, vit.tuilut.

      Kaupan kassoina myös on tullut nähtyä melkoisia sittisontijoita,
      tämäkään ei koske kaikkia, ei kaikki ole ihan samanlaisia sadisteja.

      " En ihmettele että osa ihmisistä kovettaa sydämensä, on tämä aika raaka maailma ja sitä kovuutta ja kylmyyttä opetetaan ihmisille koko ajan. Ainoa josta pitäisi välittää on työ ja raha, millään muulla ei ole merkitystä"

      Joo, en mä oikeastaan ole koskaan elänyt minkään muunlaisessa
      maailmassa, mä en tiedä mistään muun tyyppisestä elämästä
      mitään. Ainoastaan tuosta kovasta ja kylmästä maailmasta.

      Jos joskus on joutunut avuttomana julkisen puolen lääkäreiden
      käsittelyyn pentuna, on ainoastaan ollut tuurin kauppaa ettei niiden
      käsittelyssä ole kuollut sille reissulle.

      Myöhemmän vaiheen kouluajat oli yhtä sontaa, no ei kai niitä kaikkia
      voida pelastaa, toteavat nämä siellä vaikuttavat jeesustelijat sitten
      myöhemmin farisealaisesti käsiään pestessä siitä hommasta.
      Kotikin kun oli mitä oli, ei sellaista pitäis olla.

      Armeija nyt oli kans yhtä sontaa, niitä tyyppejä en halua koskaan enää
      nähdäkään. Yhdessäkään pätkätyöpaikassa en ole ollut ilman siellä
      vaikuttaneiden vainoajien vainoamisia.

      Työttömyystoimistojen pakkokurssit sun muut, jestas mitä sontaa.
      Vuosikymmenien lähes täydellinen eristäytyminen ulkopuoliseksi,
      vähä kerrallaan, isku iskulta lyttyyn lyöden, nekään muuten ei lopu
      koskaan, ne ilkeät iskut.

      Kun entiset sontasäkit vanhanee ja puhti loppuu siinäkin mielessä,
      ei enää jakseta kylvää sitä pas.kaa entiseen malliin, niin eiköhän
      uusia sikiä samankaltaisia sonnan kylväjiä joka paikka täyteen.
      Vanha lähtee, pas.ka jää, pas.kasta nousee mokun pää.

      On se täällä sellainenkin elämä ja maailma läsnä joka päivä, ei
      ihmiseliö muuksi muutu.

    • Asenne ratkaisee

      Yeap, "ihminen on mätä", itsestäsi ilmeisesti kilometrin kommentistasi päätellen kerrot.

    • terve mt-sairas

      Mistä ihmeestä tiedätte, kuka on sairas ja kuka on terve.

      Meitä on työelämässä paljon sairaita, ei ne diagnoosit päällepäin näy.

      • Just näin

        Ja jotkut meistä on jopa töissä siellä kaupan kassalla.


    • hgsftanara

      kaikki me ollaan varttivajaita. toisilla vaan korostuu oma kusipäisyys arkielämässä. homman juju on et ei asioi ääliöiden kanssa. ja mikälli joutuu niin pitää oman puolensa.

      • shtnsysn

        meitä on moneen junaan, karjavaunuun ja loput jätetään asemalle.


    • valtio v ittuun!

      verottajalle ei kannata maksaa mitään.

      anarkismi taistelee verollisuutta vastaan!

    • solangel

      Olen hyvin ylpeä sellaisista ihmisistä, jotka eivät jatka "pahan olon kierrettä", vaan jaksavat olla kärsimänsä vääryydenkin jälkeen empaattisia, välittäviä ja toisia ihmisiä kunnioittavia. Minusta se osoittaa suurta rohkeutta ja hyvää itsetuntoa.
      Toiset eivät siihen pysty, vaan he jatkavat muiden mollaamista ja alasajoa.
      Etsiydy sellaisten ihmisten pariin, jotka ovat positiivisia. Pidä huolta omasta hyvinvoinnista, ja käännä selkäsi muiden negatiivisuudelle. Näillä ohjeilla olen itse jaksanut pysyä "ihmisenä".

      • terve mt-sairas

        Pitää lakata säälimästä itseään ja vellomasta vanhoja. Ei sillä välttämättä parannu elinikäisistä mielenterveysongelmista, mutta on itsellä huomattavasti parempi olo.
        Elämästä voi parhaimmillaan jopa nauttia, kun tekee asioita, joista tykkää.


    • pyöränvahtija

      Empaattisuus on hieno asia, mutta jos tässä sairaassa maailmassa on elettevä, niin on hyvä rajoittaa toisiin ihmisiin kohdistuvaa empaattisuutta, ettei itse joudu tallotuksi. Kun näin tekee tulee tosi surullinen olo siitä millaiseksi maailma on muuttunut. On nimittäin niin, että AINA on joku/jotkut, jotka ovat valmiita käyttämään sinua hyväkseen. Olemalla jonkun paskatunkiona ei tuo omaan elämääsi mitään hyvää.

      Sitten on näitä täysin tuntemattomia jotka esim. nostavat yhteisestä pyöräkellarista lukitun pyörän ulos telineeseen. Ei tulisi mieleenkään tehdä samanlaista temppua. Olen muuttanut uuteen asuntoon ja tällaista jengiä täällä asuu. Nyt pyörä on sisällä telineeseen lukittuna ja takana on lappu. "Älä nosta pyörää ulos kysymättä ensin minulta".

      Miten yhteisestä elämästä voi tulla mitään, kun kaikki rajat ovat hukassa, ei mitään moraalia, pelkkää riidan haastamista ym. Elämästä tulee kurjaa jos ei tiedä paikkaansa. Älkää olko uhreja laittakaa itsellenne rajat ja jos ne ylittyy sanokaa siitä.

    • sbyasnaas

      hei. sitä kutsutaan suomimenttaliteetiksi. pienempää tulee kiusata, kaveria tulee kusettaa, sukulaista tulee morkata. savikukkosarvikuonojen ihmemaa missä kaikki ovat oikeassa. elämä on mustavalkoinen, jotkut mulkut vaan värittää ulosteellaan ruskean värejä väliin.

      • oikeassa olet

        Näinhän se menee, valitettavasti.


    • 12+12

      Mielestäni punapaitaiset ovat aina ilkeimpiä.

    • Ustink2

      Siis minähän nyt en mitään enää välitä jonkun suoli24 psykopaattien sittisontimisista, tämäkin on yksi verkkorikollisuuden muoto.
      Paskhateknologia ja paskhalaitteet millä tätä käytetään, antaa näille kusipäille mahdollisuuden tähän ja sitähän käytetään.

      Mua ei kiinnosta olla missään tekemisissä jonkun tällaisen nettisittisontiaisen, oli se sitten aatteellisesti tai homoideologisesti värittynyt aktivisti tapaus, käympähän välillä kumaisemassa sitä sontaa heidänkin niskaansa. Joillekin paschkanilviäisille, vaikka nämä kuinka oliskin muiden kaltaistensa verkkorikollisten kans verkostoituneet, ei niille kannata alkaa miksikään sontatunkioksi.

      Tämä pätee myös näihin homolepakoituneisiin kostoretkiläisiin.

    • narcissos

      Narsisti se on, se feikkiämmä.

    • terve mt-sairas

      En ymmärrä, miksi huomiota pitää niin kauheasti kiinnittää toisiin ihmisiin. Antakaa muiden olla! Mitä toisilla ihmisillä on väliä? En tarkoita, että pitäisi olla välinpitämätön toisten suhteen, vaan että antaa jokaisen elää omalla tavallaan ja toisaalta viitata kintaalla sille, mitä joku sanoo tai jättää sanomatta.

      Mielestäni kannattaa keskittyä huolehtimaan omasta hyvinvoinnistaan.

    • Ustink2

      Sen kummemmin ottamatta kantaa juutalaisuuteen, he eivät ymmärtääkseni antaneet asioiden vain olla, antaa muiden elää niin kuin he haluavat. Jahtasivat toisen maailmanryminän jälkeen vielä vuosikymmeniä heitä, jotka katsoivat sotarikollisiksi.

      Ja ovat nykyisin hankkiutuneena asemaan, mistä voivat väännellä koko maailman pelinappuloita mielensä mukaan, ainakin silloin tällöin.

      Ei ihmiseliölaji muutu, samat käyttäytymiskaavat pätee täällä edelleenkin,
      esim. kostoretkiläis homolepakot voimaantuu käymään sitä omaa sotaansa kohteiksi valitsemiaan kohtaan seurauksista välittämättä.

      Nykyisin tämä mätäpas,kominen suoritetaan suurimmaksi osaksi piilosta, puskista. Tämä netti antaa siihen oikein hyvän väylän, yhtenä keinoista.
      Kostoretkilepakko/lepakkohenkiset ämmät käy sotaansa kohteitaan vastaan eri mätämedioita hyödyntäen.
      Jos ne pääsee pesiymään johonkin mätäohjelmaan, ne sittisontii sen tuotoksensa välityksellä sitä kohdettaan mielin määrin.
      Pyrkii muokkaamaan siihen omaan pascapeliinsä muidenkin mielipiteitä heidän mätäpelilleen myönteiseksi.

      Näin toimii kostoretkilepakko. Joskus siinä mätäpelissä on mukana jotain mätämu.niakin. Tämä maailma on likaviemäri, missä pasca nousee pintaan killumaan.

      Tuota se tarkoittaa se ekoterrorismi, kaikki kannattava toiminta mikä on tähän asti pitänyt maata pyörimässä, ekoterroristi pyrkii tuhoamaan sen ja samaan aikaan kauppaa omaa sontaansa tilalle.

      Rikkidirektiivi, Suomalaiset yritykset maksavat muita enemmän laivakuljetuksistaan ekoterrorismin saatua tahtonsa läpi.
      Seurauksena entistä enemmän irtisanomisia, kun siitäkin tulee kustannuksia enemmän kuin kilpailijoille.

      Sähköntuotanto, halvimmaksi tulevia sähköntuotantomuotoja terrorisoidaan parhaan mukaan ja samaan aikaan masinoidaan omia huomattavasti kalliimpia tilalle. Seurauksena entistä enemmän irtisanomisia yrityksiltä, entistä enemmän veroja kansalle ja yrityksillekin.

      Hiilidioksidipäästökiintiökauppa. Sen seurauksena kivihiilellä tuotetun energian määrä on noussut rutkasti ja sitä myötä kivihiilen kulutus.
      Mitä poltettaessa tulee niitä päästöjäkin entistä enemmän.
      Tämäkin kuningasajatus oli lähtöisin niistä ekoterroristipiireistä.

      Nämä nykyisen ajan pascat, mitkä on nousseet pintaan killumaan, ne tuhoavat tämän yhteiskunnan, sellaisena kuin se oli.

    • Eipä hei

      Tuota ekaa kappaletta en ymmärrä ollenkaan. Kannattaa miettiä vielä kertaalleen. Jos äitisi käydään nuijimassa maan rakoon, niin annatko kaiken vain olla, jos poliisi viivyttelee asian tutkimista? Ilmeisesti se on jonkun mielestä hienon ja korkeasti kehittyneen persoonan merkki. Tekijää pitää sääliä niin paljon, että hänestä tehdäänkin uhri.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      368
      4543
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1865
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1600
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      213
      1397
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1361
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1347
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe