Mini Cooper ei ole mikään pikkuauto

Harkinnan alla

Entisajan Minit olivat matalia ja ahtaita koirankoppeja. Nykyinen Mini Cooper on yllättävän iso ja korkea auto. Minkälaisia kokemuksia käyttäjillä on, onko autoon helppo päästä sisään ja sieltä pois, vai viistääkö pelkillä istuessa perce maata? Onko kuskin penkiltä hyvä näkyvyys, vetääkö vertoja citymaastreille?

10

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koe itse

      Mitähän vuosimallia ja korimallia tarkoitat. Kyllä terve ja normaalivartaloinen pääsee autoon ja autosta ihan hyvin.
      Käy vaikka Mini kauppiaan luona koeistumassa.

      • Harkinnan alla

        Uuden hankinta on tietysti kyseessä. Nettisivut ovat aika sekavat maahantuojalla, lieneekö teini-ikäisille tarkoitettu. Itse olen jo aikuiseksi kasvanut, enkä ihan selästäni terve. joten en ehkä välttämättä ole sitä oikeaa kohderyhmää, mutta ei kai silti ole kiellettyä miettiä ko. auton ostamista.


    • Valitusta kuultu

      Ainakin rengasmelusta valittavat omistajat kovasti.

      • tuostahan on kyse?

        Miksihän Mini omistajat ovat kovin merkkiuskollisia ja pysyvät merkissä?
        Voi kun olet huomion kipeä, onko äiti hylännyt ja elämänkumppania ei löydy?


      • avarra mielesi

        Toivottavasti katsoit viimeisen Kaara ohjelman, siinä kerrottiin että miksi Mini hankitaan vaikka on kokoisekseen kallis auto.


      • Harkinnan alla
        avarra mielesi kirjoitti:

        Toivottavasti katsoit viimeisen Kaara ohjelman, siinä kerrottiin että miksi Mini hankitaan vaikka on kokoisekseen kallis auto.

        En katsonut, enkä jaksa alkaa netistä kaivelemaan. Kerro sinä!


      • laatua ja hauskaa
        Harkinnan alla kirjoitti:

        En katsonut, enkä jaksa alkaa netistä kaivelemaan. Kerro sinä!

        Kehuttiin kovin ajamisen mukavuutta ja hauskuutta jota ei mistään muusta löydy. Melusta ei valiteltu ollenkaan.
        Kyllä kannattaa katsoa, ei kai se etsiminen mikään ongelma ole jos löytää Suolenkin.


      • äsäsäsäsäs

        Miksi valehtelet, ethän Sinä omista Miniä ja ainoastaan Sinä valitat tuosta rengasmelusta.
        Usko jo poika, että ne äänet lähtevät niistä "hevosista" sieltä pellin alta.


    • Minejä

      Hei olen 56 vuotias Ministi : ) kahdeksas Mini alla. Diesel One 95 hp 220 nyytonia, todella toimiva paketti. Tällä sivustolla on kaikenlaisia provoja joista nyt ei kannata ottaa mitään, mut kokeile. Rengas äänet ei ole olleet kovemmat kuin Golffissa, Skodassa, Toyotassa tai Audissa. Suosittelen hankintaa : )

    • Mie vaan

      "Minkälaisia kokemuksia käyttäjillä on, onko autoon helppo päästä sisään ja sieltä pois, vai viistääkö pelkillä istuessa perce maata? Onko kuskin penkiltä hyvä näkyvyys, vetääkö vertoja citymaastreille?"

      Penkki on säädettävä. Mulla on "nostalgiasyistä" ala-asennossa ja kyllä siinä vähän tulee se perce viistää maata -fiilis. Ja on hieman hankala nousta ulos. Yläasennossa on sitten kuin normaali auto. Clubmanista siis kyse. Näkyvyys ei klubista ole mikään erityinen, hieman tulee a-tolpat vielä rajoittamaan. Countryman voisi olla citymaasturiin verrattavissa, en ole koeajanut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      3744
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2274
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe