Kundikaveri jätti Nimon!

Ibris

Nimon kundikaverin päivitykset Facebookissa ja Twitterissä kertovat että kaveri sai tarpeekseen Nimon sekoilusta ja etsii uusia suuntia elämälleen.

58

3452

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BBsampula

      No eihän se tarkoita yhtään mitään.

    • nimon

      Minkä niminen tää Nimon kundikaveri?

      • sanonko sen

        no enpä kehtaakaan sanoa


      • Joni Ollikainen

      • kaikkea paskaa

      • on se se
        kaikkea paskaa kirjoitti:

        Et ole Joni, joten turpa kiinni

        Joni ollikainen on, joten turpa kiinni vaan


      • eiseoleseseonex
        on se se kirjoitti:

        Joni ollikainen on, joten turpa kiinni vaan

        No, ei ole, joten älä levittele väärää infoa. Nimo on vapaa tekemään itsestään pellen.
        Oli poikaystävä kuka tahansa, niin nyt on ex-poikaystävä.
        Eiköhän sillä Nimolla ole enemmänkin poikaystäviä ollut kierroksessa samaan aikaan...tutki sitä,jos olet noin kiinnostunut asiasta...sanonpahan vaan..


      • nimon ex

        Se on... ex


      • älä valehtele
        eiseoleseseonex kirjoitti:

        No, ei ole, joten älä levittele väärää infoa. Nimo on vapaa tekemään itsestään pellen.
        Oli poikaystävä kuka tahansa, niin nyt on ex-poikaystävä.
        Eiköhän sillä Nimolla ole enemmänkin poikaystäviä ollut kierroksessa samaan aikaan...tutki sitä,jos olet noin kiinnostunut asiasta...sanonpahan vaan..

        on se se, eikä ole tietoa onko eksä?


      • Himo Ollikainen
        nimon ex kirjoitti:

        Se on... ex

        Joni Ollikainen ei ole missään vielä ilmoittanut että on eksä. Ilmeisesti vaan paneskeli tätä läskiä ja nyt kyn läski jahtaa talossa poromiestä niin on ihan hiljaa tämä Joni Ollikainen. Joni Ollikainen oli myös poistanut kaikki Nimo aiheiset twiitit .


      • thats it
        Himo Ollikainen kirjoitti:

        Joni Ollikainen ei ole missään vielä ilmoittanut että on eksä. Ilmeisesti vaan paneskeli tätä läskiä ja nyt kyn läski jahtaa talossa poromiestä niin on ihan hiljaa tämä Joni Ollikainen. Joni Ollikainen oli myös poistanut kaikki Nimo aiheiset twiitit .

        Tarvitseeko Joni Ollikaisen ilmoittaa olevansa ex tai ei? Hän ei ole julkisuuden henkilö eikä sinne itse hakeutunut Nimon seurassa......nämähän ovat vain ilkieden paskan jauhajien juttuja. Antakaa jo bb taloon kuulumattomien olla rauhassa...tulix selväx...vai ei!!!!!!!!!!!!!!


      • TwiitTwiit
        Himo Ollikainen kirjoitti:

        Joni Ollikainen ei ole missään vielä ilmoittanut että on eksä. Ilmeisesti vaan paneskeli tätä läskiä ja nyt kyn läski jahtaa talossa poromiestä niin on ihan hiljaa tämä Joni Ollikainen. Joni Ollikainen oli myös poistanut kaikki Nimo aiheiset twiitit .

        Nimon ex-poikaystävä ei ole velvollinen millään lailla ilmoittamaan sinulle tai kenellekään muullekaan yhtään mitään. Tajuatko taukki, että jotkut eivät halua turhaa julkisuutta. Mistä sinä mitään tiedät, koska tuskin tunnet yhtään ainutta Nimon exää. Nimohan on vapaata riistaa ja taidat olla itse todella kiinnostunut Nimosta. Pidä turpasi kiinni, kun et tiedä faktoja ja kirjoittelet sitten fiktioita. Minä tiedän, sinä et.


      • Kyllä Kylli Tietää

        Paavo Pesusieni, Aku Ankka, Mikki Hiiri, Pluto, Hessu Hopo, Hannu Hanhi, Batman, Robin Hood jne. Valitse haluamasi..ahahahahaa


      • täälvappaa
        eiseoleseseonex kirjoitti:

        No, ei ole, joten älä levittele väärää infoa. Nimo on vapaa tekemään itsestään pellen.
        Oli poikaystävä kuka tahansa, niin nyt on ex-poikaystävä.
        Eiköhän sillä Nimolla ole enemmänkin poikaystäviä ollut kierroksessa samaan aikaan...tutki sitä,jos olet noin kiinnostunut asiasta...sanonpahan vaan..

        Onko hyvät rinat, entäs peppu?


    • porsas56

      No eihä tuolla twitterissä mtn lue..

    • Vierivä läskikuula!!

      Parasta se on tuo vierivä läskikuula jättääkin ihan omaa mustanpuhuvaa uraa painollaan luomaan :)

      • wlwwlwlölöw

        Mahdollisimman äkkiä pois talosta.


    • huiiiiiii

      Aika tuhti tyttö on, p*rse on kun seitsemän leivän uuni..

      Luonne ,, kiukutteleva pissis,,ahne, ei antaisi mitään toisille.

      Aina tyytymätön,, minä minä ihminen,, ei ihme että lapinpoika vältteli.

    • eihän..

      Eihän se Nimo ole tehnyt talossa mitään sellaista, josta poikaystävän pitäisi suuttua.

      • seuraavaks ulos

        Eipä ei. Mulla napsahtaa just päässä ku kattoo tota ton touhua talossa.


    • Kaikki ne kelpaa!!

      Noin itseään täynnä oleva, laiska, suttanen, rivo puheissaan, äksy,lellitetty ja vielä hirrrrrrveen ylipainoinen : miten sillä voi olla poikaystävä??????

      • Ei kelpaa

        No,kun sillä ei ole...enäää...koskaan..ikinä..milloinkaan...


    • maasta ulos

      Ihan HIRVEE akka! Yäk!

    • himo neekuri

      Tän norsun nimi on nykyään : HIMO eikä Nimo.

      Niin se janoaa andten munaa, siis himoaa.

      • Eläköön erilaisuus!

        Nimo voi olla käytökseltään ärsyttävä, mutta eikö BB- talo juuri tarvitse hänen kaltainen "sopankeittäjää", joka saa vauhtia asukkaisiin temperamentillaan? Kyllä olisi maailman tylsintä katsottavaa koko ohjelma jos kaikki olisivat Andten kaltaisia hiljaisia, tylsiä ja sisäänpäinkääntyneitä tyyppejä. Andten puhekin on niin verkkaista ja sanoja venyttelevää että ei ole kovin eloisa persoona. Äskeiset Nimon ulkomuotoa koskevat ala-arvoiset kommentit kertovat oman ajatusmaailmanne rasistisuudesta, pelkurit huutelevat puskista ja haukkuvat toisten ulkonäköä.


      • mene pois
        Eläköön erilaisuus! kirjoitti:

        Nimo voi olla käytökseltään ärsyttävä, mutta eikö BB- talo juuri tarvitse hänen kaltainen "sopankeittäjää", joka saa vauhtia asukkaisiin temperamentillaan? Kyllä olisi maailman tylsintä katsottavaa koko ohjelma jos kaikki olisivat Andten kaltaisia hiljaisia, tylsiä ja sisäänpäinkääntyneitä tyyppejä. Andten puhekin on niin verkkaista ja sanoja venyttelevää että ei ole kovin eloisa persoona. Äskeiset Nimon ulkomuotoa koskevat ala-arvoiset kommentit kertovat oman ajatusmaailmanne rasistisuudesta, pelkurit huutelevat puskista ja haukkuvat toisten ulkonäköä.

        Ei tarvitse TV himoa, kukaan en voi katsoa nyt BBtä kun himo pilaa sen.


      • Mene itse pois!
        mene pois kirjoitti:

        Ei tarvitse TV himoa, kukaan en voi katsoa nyt BBtä kun himo pilaa sen.

        Hyvä ettet voikaan katsoa BB:tä, sillä pikku kakkonen on sinun ohjelmasi!


      • mene pois jo
        Mene itse pois! kirjoitti:

        Hyvä ettet voikaan katsoa BB:tä, sillä pikku kakkonen on sinun ohjelmasi!

        Pikku kakkonen = himonimo


      • eksä menny jo taukki
        mene pois jo kirjoitti:

        Pikku kakkonen = himonimo

        Hyvä Nimo! Jatka samaan malliin, saat nämä palstan pikkukakarat voimaan pahoin ärsytyksestä!!:-O


      • paska Nimo
        eksä menny jo taukki kirjoitti:

        Hyvä Nimo! Jatka samaan malliin, saat nämä palstan pikkukakarat voimaan pahoin ärsytyksestä!!:-O

        Vain lapsi pitää pissis idiootti Nimosta.


      • Voi sinua pikkunen♡
        paska Nimo kirjoitti:

        Vain lapsi pitää pissis idiootti Nimosta.

        Voi lapsi pieni, miten toi Nimo sua nyt noin on järkyttänyt? Nimohan on just hyvä järjestämään actionia muuten niin tylsässä ohjelmassa.


    • Täälä Tätis Heippa !

      Juu kyllä.Kaalilootaan 6 desii siirappia.Kun piti laittaa 6 ruokalusikallista.Voi kiesus että osaa olla sit idiootti ämmä.

    • no halloo

      Oletko rasisti?

      • rassaarasisti

        Jos sanoo mielipiteensä julki, niin onko rasisti? Onko? Mikäli kysymyksessä olisi vaaleaihoinen nainen, niin kaikki nämä viestit ja mielipiteet olisivat mielestäsi oikeutettuja. Eikö sekin ole rasismia?


      • Pyh!
        rassaarasisti kirjoitti:

        Jos sanoo mielipiteensä julki, niin onko rasisti? Onko? Mikäli kysymyksessä olisi vaaleaihoinen nainen, niin kaikki nämä viestit ja mielipiteet olisivat mielestäsi oikeutettuja. Eikö sekin ole rasismia?

        Lueppa vähä aiempia viestiä niin et kyselisi tyhmiä


      • Pyh!Hyh!
        Pyh! kirjoitti:

        Lueppa vähä aiempia viestiä niin et kyselisi tyhmiä

        Olen samaa mieltä rassaarasistin kanssa. Mitäpä,jos itse lukisit aiemmat viestit ja miettisit hetken Pyh!


      • arvostelenjuurikuten
        Pyh!Hyh! kirjoitti:

        Olen samaa mieltä rassaarasistin kanssa. Mitäpä,jos itse lukisit aiemmat viestit ja miettisit hetken Pyh!

        Just heti kun näitä kenkäplankkipurkin värisiä hieman arvostelee niin johan hyysärit vetävät rasismikortin esiin! Säälittävää!


      • STOP!
        arvostelenjuurikuten kirjoitti:

        Just heti kun näitä kenkäplankkipurkin värisiä hieman arvostelee niin johan hyysärit vetävät rasismikortin esiin! Säälittävää!

        Viestisi on rasistinen ja sinä kyllä tiedät sen. Fiksu arvostelee ihmisen toimintaa eikä ulkonäköä, jolle kukaan ei voi mitään. Lakkaa katsomasta ohjelmaa jos et kestä katsella ettei kaikkia kilpailijoita ole valettu samasta muotista!


      • RASISISISISISISISISI
        STOP! kirjoitti:

        Viestisi on rasistinen ja sinä kyllä tiedät sen. Fiksu arvostelee ihmisen toimintaa eikä ulkonäköä, jolle kukaan ei voi mitään. Lakkaa katsomasta ohjelmaa jos et kestä katsella ettei kaikkia kilpailijoita ole valettu samasta muotista!

        Tuli minulle uutena asiana ettei omaan painoonsa voi vaikuttaa. Hyvä tietää että myös meikkibisnes taitaa sitten olla huijausta kun eihän ulkonäköönsä voi mitenkään vaikuttaa. Parturikampaamot myös nurin, ei hiustyyli riipu mitenkään mistään.

        Onko rasismia huomauttaa henkilön ylipainosta jos kyseessä on ei-valkoihoinen? Onko sama asia rasismia jos henkilö onkin valkoihoinen? Onko rasismia jos sanon etten kestä v--tuuntumatta koirahössöttäjien juttuja? Entä jos inhoan valokuvausta harrastavia?

        Minulla on äärimmäinen rasismiasenne idiootteja kohtaan. Sinä sytytät minun sisäisen rasistini kyllä niin täydellisesti kuin kukaan pystyy.


      • STOP!
        RASISISISISISISISISI kirjoitti:

        Tuli minulle uutena asiana ettei omaan painoonsa voi vaikuttaa. Hyvä tietää että myös meikkibisnes taitaa sitten olla huijausta kun eihän ulkonäköönsä voi mitenkään vaikuttaa. Parturikampaamot myös nurin, ei hiustyyli riipu mitenkään mistään.

        Onko rasismia huomauttaa henkilön ylipainosta jos kyseessä on ei-valkoihoinen? Onko sama asia rasismia jos henkilö onkin valkoihoinen? Onko rasismia jos sanon etten kestä v--tuuntumatta koirahössöttäjien juttuja? Entä jos inhoan valokuvausta harrastavia?

        Minulla on äärimmäinen rasismiasenne idiootteja kohtaan. Sinä sytytät minun sisäisen rasistini kyllä niin täydellisesti kuin kukaan pystyy.

        Tuliko hyvä olo raukka? Luulitko että laitat minulle luun kurkkuun? Siinä erehdyit pahemman kerran! Voit uskoa että tulen kirjoittamaan tänne jatkossakin mielipiteitäni. Sinä saat olla puolestani mitä mieltä haluat. Sinun mielipiteesi eivät minua kiinnosta, et ole kiinnostava! Olet harvinaisen pettyneen ja katkeroituneen oloinen ihminen. Toivottavasti saat helpotusta olemiseesi!


      • epäoikeydenmukaisuus
        STOP! kirjoitti:

        Tuliko hyvä olo raukka? Luulitko että laitat minulle luun kurkkuun? Siinä erehdyit pahemman kerran! Voit uskoa että tulen kirjoittamaan tänne jatkossakin mielipiteitäni. Sinä saat olla puolestani mitä mieltä haluat. Sinun mielipiteesi eivät minua kiinnosta, et ole kiinnostava! Olet harvinaisen pettyneen ja katkeroituneen oloinen ihminen. Toivottavasti saat helpotusta olemiseesi!

        On sulla köyhät aatokset mollaat oman maan kansalaisia jonkun tänne loisimaan tuleen savannikiitäjän vuoksi! On rasismia kohdella oman maan alkuperäisväestöä nimittelemällä samalla nostamaen arvoon arvaamattomaan nämä plankkipurkin väriset loiset.Hyvä niiden elvistellä veroeurojen kilahdellessa rajattomasti mitään tekemättä niiden kukkaroihin!


      • RASISISISISISISISISI
        STOP! kirjoitti:

        Tuliko hyvä olo raukka? Luulitko että laitat minulle luun kurkkuun? Siinä erehdyit pahemman kerran! Voit uskoa että tulen kirjoittamaan tänne jatkossakin mielipiteitäni. Sinä saat olla puolestani mitä mieltä haluat. Sinun mielipiteesi eivät minua kiinnosta, et ole kiinnostava! Olet harvinaisen pettyneen ja katkeroituneen oloinen ihminen. Toivottavasti saat helpotusta olemiseesi!

        Niin, eli koska aluksi argumentoit väärin, ja nyt sait vastauksen jota et voi järkiperäisesti kumota, yht'äkkiä asia ei olekaan enää älykkyydestä tai perusteluista vaan mielipiteistä kiinni. Luokittelet minut kärsiväksi ihmiseksi ja luulet olevasi kovinkin nokkela alentumalla.

        Minä puhun faktaa, mutta sinä et siihen kykene. Tästä syystä sinä olet se reppana meidän välisessä keskustelussamme. Voit toki olla mitä mieltä tahansa, mutta sinun ajatuksesi ovat arvotontakin huonompia. Tästä syystä sinä olet tyhmä, sinä ajattelet tyhmästi ja teet tyhmiä valintoja, TYHMÄ!


      • Kurja elämä?
        epäoikeydenmukaisuus kirjoitti:

        On sulla köyhät aatokset mollaat oman maan kansalaisia jonkun tänne loisimaan tuleen savannikiitäjän vuoksi! On rasismia kohdella oman maan alkuperäisväestöä nimittelemällä samalla nostamaen arvoon arvaamattomaan nämä plankkipurkin väriset loiset.Hyvä niiden elvistellä veroeurojen kilahdellessa rajattomasti mitään tekemättä niiden kukkaroihin!

        Luetun ymmärtäminen ei ole sinun vahvin lajisi! Miten noin katkeraksi tullaan?


      • STOP!
        RASISISISISISISISISI kirjoitti:

        Niin, eli koska aluksi argumentoit väärin, ja nyt sait vastauksen jota et voi järkiperäisesti kumota, yht'äkkiä asia ei olekaan enää älykkyydestä tai perusteluista vaan mielipiteistä kiinni. Luokittelet minut kärsiväksi ihmiseksi ja luulet olevasi kovinkin nokkela alentumalla.

        Minä puhun faktaa, mutta sinä et siihen kykene. Tästä syystä sinä olet se reppana meidän välisessä keskustelussamme. Voit toki olla mitä mieltä tahansa, mutta sinun ajatuksesi ovat arvotontakin huonompia. Tästä syystä sinä olet tyhmä, sinä ajattelet tyhmästi ja teet tyhmiä valintoja, TYHMÄ!

        Sulle dille: olet totaalinen pelle! Käännät asiat aivan päälaelleen. Syytät rasismista, nimittelystä, ties mistä. Sitten itse haukut TYHMÄKSI!! Sinä inspiroit minua kirjoittamaan vain entistä enemmän!!!:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O Olet olevinasi niin kaikkitietävää etkä pysty muutakuin jankkaamaan sitä kuinka olet nyt joutunut raukkaparka alennetuksi kun täällä Nimoa puolustan. Tiedoksi sulle: ei ole rasismia jos puolustaa Nimoa ja sanoo vastamielipiteen sun yksinkertaistavaan ajatteluun joka väittää et silloin väheksyisin muita suomalaisia. EIHÄN SE NIIN MENE!! Tuo hyvin erikoinen ajatusmalli on päässäsi, jonkinlainen kieroutunut ajatustapa. Etkö ole koskaan kohdannut ihmisiä jotka ovat eri mieltä kuin sinä? Hah ja Pyh!


    • kdkkdlkldkld

      vittu mä vihaaan tänä norsua, ei saatana mikä vinkuja ja helvetin ruma kaikenlisäksi.

    • OMG mä en kestääää

      Ihan oikein! Toivottavasti löytää hyvän ja ihana tytön itselleen. Onhan tuo Nimo todella törkeä ja räävitön.

    • kenoveeva

      Nimon kielelenkäyttö ala-arvoista,sa..t..naa,vi....,on todella köyhä sanavarasto.

      • öklööö

        Äkvöööd...dikaastin....oikeesti...mä oon oikeesto kaunis...mä oon viisas...


    • OMG

      Nimolla ei ole enään poikaystävää...ja eihän Nimon ex ole tehnyt mitään pahaa tai ei liity bb-taloon millään tavalla. Jättäkää bb-talon asukkaiden läheiset ja ex-läheiset rauhaan. Ihmisellä voi olla useampi persoona ja olla toiselle toisenlainen ja toiselle toisenlainen..thats it...ja lisäx Nimo on saanut huomiota vain tuolla meuhkaamisellaan ja kiroilemisellaan. BB-kauden alussa oli kellarin puolella hiljainen ja hillitty, pääsi kaltasieensa seuraan ja muuttui....:/

      • Tuksu 2

        Jep..tulee todellinen luonne esiin, kun tuolla mökissä on tarpeeksi kauan. Nehän on kohta kaikki ihan kuutamolla ja mökkihöperöitä. Nimon exälle onnittelut loistavasta päätöksestä jättää tuommoinen homsantuuta ajoissa. Pahoin pelkään, että Nimosta tulee Tuksu 2. Ei taida tyttö tietää mikä BB-talon oven ulkopuolella odottaa...on varmaan aikamoinen yllätys..sitä odotellessa...


    • turha julkkis

      Nimo haluaa julkisuuteen hinnalla millä hyvänsä, valitettavasti ei tyttö tiedä mikä ryöpytys odottaa talon ulkopuolella. Epäilen, että kestääkö naisen psyyke talossa tai talon ulkopuolella. Tunteet kun näyttävät ailahtelevan todella paljon. Prioriteetit hukassa, materialisti. Varmasti läheisille tullut yllätyksenä käyttäytyminen talossa. Siellä kun käytös kärjistyy. Mutta joka vuosi talossa ollut joku sopan hämmentäjä. Joutuminen pois luxuksesta on oiva opetus että sääntöjä noudatettava. Nimo kun kiroilun lisäksi viljelee englantia ja talossahan pitää puhua sitä suomen kieltä. Mielestäni rangaistus olisi voinut olla kovempikin. Jos joutuu kivikon puolelle menee suoraan häätöön.

      • paha paha

        Valitettavaa muita Somaleita kohtaan, he eivät muutenkaan ole korkeassa kurssissa täällä. Nyt vielä vähemmän. Voip olla, että suku ja muut somalit yhteisössä vieroksuvat jo muutenkin kultuurista vierottautuvaa jäsentä.


    • Inhokki58

      Törkee tyttö tämä Nimo!Tyrkyttää itseään kun jokin täysin idiootti?Ulkonäkö on mitä on?Tuskin kukaan BB-talon kundeista viitsii tosissaan katsoa Nimoa sillä silmällä??Ulos talosta ja kotiin"lässyttämään"HOPI HOPI!Muuten eikö tämä ole Suomen BB-talo??Nimo lässyttää englantia koko ajan....että kotiin vaan...!!

    • niimpä

      Kiroileva, suuri suinen Nimo llaitetaan voittamaan satatonnia muuten rasismikortti heilahtaa.Tämän kertoo kristallipalloni!

      • butsblank

        Jos naamansa ei olisi kenkäplankin värinen olisi jo saanut kenkää persuuksiin kiroilemisiensa vuoksi.


    • Bullshittiä

      Tuulikki-täti se vasta mallikansalainen onkin. Linnassakin istunut ja vaikka mitä! On todella erikoinen tapaus! Luulisi jo ton ikäisen olevan vähän enemmän järjissään, ettei jokaiseen turhake-ohjelmaan ole itseään tunkemassa. Nooh, olihan siellä Tuulikin poikakin, eli eipä ole omena kauas puusta pudonnut.

      • aikansa kutakin

        Mitä tota asiaa enää vatvoa. Hän on tuomionsa kärsinyt ja varmaa saannut oppinsa.
        Ikärajaa ei osallistujille ole määrätty, niin miksei menisi. Minäkin ajattelin tehdä viimeisillä terveillä vuosilla vaikka mitä kivaa, tyhmää ja hölmöä. Kivempaa kisata voittosummasta.


    • Vttu OMG mitä Vttua

      Norsu-Nimo ulos talosta kotiin kiroilemaan.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1819
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      82
      1606
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe