Miten Nokian renkaita ostetaan Nordnetissä?

kaisudee

En ole saanut ostettua Nokian renkaita vaikka olen kaksi kertaa yrittänyt Nordnetissä. Kun ensin etsii Nokian renkaat, tulee vain Nokia ja sitten Nokia Tyres.. Sitä olen yrittänyt ostaa päivän hintaan mutta ei tapahdu mitään. Toimeksianto häviää itsestään tai sitten sen poistaa joku?

8

173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Pörssi on auki 10 -18.30. Muulloin ei voi ostaa.

    • viutytt

      Silloin olen yrittänyt mutta eipä onnistu. Onko se nokia tyres juuri nokian renkaat?

    • munasidksd

      Missä teen vikaan kun ei onnistu? Ostan siis päivän hintaan.

    • 19+4

      Emmen voi foorumilla tietää sinun, jo tässäkin ketjussa jatkuvasti sähläys-vaihtuvanikkisen, tekemisiä ja mahdollisia koheltamisia koneellasi. Muilla homma toimii normaalisti.

      Soita NN:n asiakspalveluun ja kerro heille myös millä kaupankäyntialustalla ja millaisella koneella & selaimella koetat kauppoja saada aikaan.

    • aaapuvaaaaaaa

      Miten käy Q3 julkistuksen jälkeen? Itse uskon siihen että kurssi laskee 20€ tuntumaan ja sitten on oikea aika ostaa. Ruplan heikkeneminen tulee vaikuttamaan moniin firmoihin. Eräskin yritys on alkanut ilmoittaa Venäjän osalta rupla kohtaisten tavotteiden saavuttamisesta, euroissa ei uskalleta ilmoittaa koska jäädään niin kauas tuloksista.

    • 6+3

      Eikös ruplan heikkeneminen ole plussaa Nokian tyreseille?

    • aaaaaaaapuvaaaaaaaaa

      No! Oliko ruplan heikkeneminen plussaa. En viitsinyt aiemmin vastata kun ajattelin että kyllä se uutisten kautta tulee julki. Itse en sijoittamisesta tiedä juuri mitään mutta tulipahan ostettua nokia tyresin osakkeita kun rojahti yli 7% ja sen jälkeen putosi vielä vähän lisää.
      Eikö tuo ruplan kurssin heikkenemisen vaikutus ole selvä. Jos Venäjän tehdas hankkii raaka-aineita ja myy tuotteita Venäjällä niin sen tehtaan tulos tulee paikallisessa valuutassa mutta kun pääkonttori on Suomessa ja yhtiön pitäisi ilmoittaa tuloksensa euroissa niin eihän täällä päästä mitenkään oikeisiin euromääräisiin tuloksiin. Jos ja kun euron kurssi putoaa niin tilanne on taas täysin eri.
      Vastaavasti Amerikkalaisiin firmoihin laitetus sijoitukset ovat nousseet jo pelkästään dollarin vahvistumisen takia. Itselläkin eräs firma on osakekurssin perusteella tappiolla mutta dollarin vahvistuminen on jo nostanut sen kuitenkin voitolle.

    • 4+11

      Tänään sanottiin uutisissa, että Nokian renkaita ostetaan paljon juuri Nordnetistä. Mikä pistää ostamaan sellaisia osakkeita, joita suursijoittajat karsastavat? Tuleeko Nokian renkaista uusi Talvivaara?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2506
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      39
      1408
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1382
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1111
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe