Valittajat

etoooooo

Huom!
Te, jotka valitatte aina kaikkialla joka asiasta sille myyjälle/ asiakaspalvelijalle, niin painukaa vi''uun valittamasta!
Kukaan ei pakota teitä tulemaan ko.liikkeeseen tai ostamaan yhtään mitään!
Hankkikaa elämä ja toivottavasti pikkusieluinen egonne kokisi vaikka nälänhädän,sodan, julmuuden, tai ihan mitä vaan!

25

241

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tollo Peloton

      Täytyy olla samaa mieltä. Purkakaa paha mielenne ja elämässä epäonnistumisenne johonkin muuhun kohteeseen.

    • Asiasta aina sanon

      Muistelepa ensin kumminkin, kuka sinunkin palkkasi maksaa.

      Jos homma ei nappaa, niin voit itse poistua kassan kautta. Ei siellä ketään väkisin pidetä.

      • nopsukka2222

        Jos sinä(asiasta aina sanon)maksat minun palkkani , niin pyytäisin palkankorotusta ja enemmän lomia. Sopiiko?
        Ja iltalisiin korotuksia, sopiiko tämä?


      • PALAVELIJA

        Eihän se asiakas sitä palkkaa maksa, vaan työnantaja, jonka palveluksessa kukin työntekijä on.

        Jokaisen nyt on käytävä ruokakaupassa ja jokainen käy omasta tahdosta ravintoloissa, kahviloissa,ym. muissa virkistyspaikoissa.

        Pointtihan oli aloituksessa, ettei se ole PAKKO ostaa sitä kallista tuotetta! Ei SINUA kukaan pakota siihen.


      • Asiasta aina sanon
        PALAVELIJA kirjoitti:

        Eihän se asiakas sitä palkkaa maksa, vaan työnantaja, jonka palveluksessa kukin työntekijä on.

        Jokaisen nyt on käytävä ruokakaupassa ja jokainen käy omasta tahdosta ravintoloissa, kahviloissa,ym. muissa virkistyspaikoissa.

        Pointtihan oli aloituksessa, ettei se ole PAKKO ostaa sitä kallista tuotetta! Ei SINUA kukaan pakota siihen.

        Ja työnantajalla on liikkeensä takahuoneessa setelipaino?

        Jos yrityksessä työskentelevillä on noin huono yritystalouden tuntemus, niin ei yhtään kumma, että asiakaspalvelukin on mitä on.


      • dewfrgthj
        nopsukka2222 kirjoitti:

        Jos sinä(asiasta aina sanon)maksat minun palkkani , niin pyytäisin palkankorotusta ja enemmän lomia. Sopiiko?
        Ja iltalisiin korotuksia, sopiiko tämä?

        Huonolle asiakaspalvelijalle, kuten sinulle, riittää minimiliksa.


      • PALAVELIJA
        Asiasta aina sanon kirjoitti:

        Ja työnantajalla on liikkeensä takahuoneessa setelipaino?

        Jos yrityksessä työskentelevillä on noin huono yritystalouden tuntemus, niin ei yhtään kumma, että asiakaspalvelukin on mitä on.

        Ja sinullako on setelitukko kourassa tilipäivänä tullessasi kassalle?? Ja maksat palkan asiakaspalvelijalle.


      • Asiasta aina sanon
        PALAVELIJA kirjoitti:

        Ja sinullako on setelitukko kourassa tilipäivänä tullessasi kassalle?? Ja maksat palkan asiakaspalvelijalle.

        Jos oikein pinnistät, saatat ymmärtää, että sinunkin palkkasi tulee osana niitä setelejä ja kortin höyläyksiä, joilla minä asiakkaana suoritan maksuni työnantajallesi. Mikäli minä ja muut kaltaiseni lopetamme työnantajasi palvelujen käyttämisen, hän panee lapun liikkeensä luukulle ja potkaisee samalla sinut pihalle etsimään uutta duunia.

        Eli hieman respektiä asiakkaille.


      • PALAVELIJA
        Asiasta aina sanon kirjoitti:

        Jos oikein pinnistät, saatat ymmärtää, että sinunkin palkkasi tulee osana niitä setelejä ja kortin höyläyksiä, joilla minä asiakkaana suoritan maksuni työnantajallesi. Mikäli minä ja muut kaltaiseni lopetamme työnantajasi palvelujen käyttämisen, hän panee lapun liikkeensä luukulle ja potkaisee samalla sinut pihalle etsimään uutta duunia.

        Eli hieman respektiä asiakkaille.

        Ja sinä kun pinnistät oikein kovasti, niin asialliset asiakkaat ovat mukavia ihmisiä ilman turhaa valitusta, mutta jonninjoutava pilkun nu''iminen ja valitus joka asiasta ei tee SINUSTA mukavaa asiaksta, vaan HANKALAN, josta puhutaan kaikkien keskuudessa työyhteisössä ja toivotaan ettei Sinua näy, mutta kun näkyy,: VOI Wi''U, tuo paskiainenhan se taas siihen änkee valittamaan!


      • Asiasta aina sanon
        PALAVELIJA kirjoitti:

        Ja sinä kun pinnistät oikein kovasti, niin asialliset asiakkaat ovat mukavia ihmisiä ilman turhaa valitusta, mutta jonninjoutava pilkun nu''iminen ja valitus joka asiasta ei tee SINUSTA mukavaa asiaksta, vaan HANKALAN, josta puhutaan kaikkien keskuudessa työyhteisössä ja toivotaan ettei Sinua näy, mutta kun näkyy,: VOI Wi''U, tuo paskiainenhan se taas siihen änkee valittamaan!

        Enkö minä jo sanonu että olen Pennasen kaveri ja tiedän kaiken.


    • köypöy
    • Asiasta aina sanon

      Kaiken lisäksi olen J-Pennasen opissa se tietää kaiken?.

    • paskavaluualaspäin

      PA..ska palvelu lähtee monesti sieltä johdon käytöksestä työntekijöitään kohtaa. Ellei arvostusta ole ja henkilöstöä potkitaan ja kustaan silmään niin eipä siinä juuri asiakaspalvelusta ole tietoakaan.

    • dasfsfafa

      Näinhän se on kajaanin kaupoissa, taso laskee kun lehmän häntä, muutoksia on aina vaan huonompaan suuntaan !!!

    • shgadgassadfgs

      Huonoille asiakaspalvelijoille on olemassa omakin vuodatuspaikka --> aasiakas.net

      Ruikuta sinne samalla kun otat loparit ja luovutat paikkasi jollekin osaavammalle henkilölle.

    • manitboiissss

      Henkilö, joka siinä kassan takana naputtelee/vetää viivakoodinlukijan läpi SINUN itsesi valitsemia tuotteita, EI ole vastuussa vääristä hinnoista(ne tekee joku muu), EI ole sinun sylkykuppisi, EI ole sinun psykiatrisi, EI tiedä mitä tavaraa on joka osastojen hyllyissä, EI tarvitse tietää koko superhypermarketin tuotevalikoimaa, EI tiedä sinun vaatekokoasi, EIKÄ sitä kassaa kiinnosta yhtään oletko sinä laktoosittomien tuotteiden käyttäjä tai sulla on JAUHO-allerrgie, tai sitten yliherrkkää kosmeettisille aineidelle(että olikohan tässä tuosussa sitä ja tätä.....??) Wi''u että kiinnostaa!

      Kassa rahastaa, EI muuta.

    • Peiliin katsomisen

      paikka, ihan jokaisella.

      • manitboiissss

        No ei ole. Asiakas se on se hankala, kassa tekee työtään.


      • Auttaisiko peili?
        manitboiissss kirjoitti:

        No ei ole. Asiakas se on se hankala, kassa tekee työtään.

        Sitä vain olen ihmetellyt, miksi hankalat asiakkaat kertyvät juuri joillekin nimenomaisille kassoille. Muut kassat samassa liikkeessä voivat tehdä työtään jokseenkin rauhassa.


      • ,,.,.,.,,,,
        Auttaisiko peili? kirjoitti:

        Sitä vain olen ihmetellyt, miksi hankalat asiakkaat kertyvät juuri joillekin nimenomaisille kassoille. Muut kassat samassa liikkeessä voivat tehdä työtään jokseenkin rauhassa.

        Nimenomaan. Nimimerkki "manitboiissss" nillittäköön aasiakas.netissä muiden asiakaspalvelutaidottomien tampuloiden seassa.


    • 20v töissä

      Pikkupissispikkuhuorakassat eivät tiedä sanontaa asiakas on aina oikeassa !!!! Sinulle maksetaan palkkaa että ymmärrät sen !! Miksi opiskelit alalle?? Kritiikin ottaminen vastaan kun ei pikkupilluilla ei onnistu kun kuvitellaan olevan täydellisiä prinsessoja ja aina oikeassa. Joku päivä kolahtaa ja kovaa elämä ! Sitä odotellessa opettele nöyryyttä ja ole kiitollinen että on töitä. Ps: kirjoittelin putkeen sanoja jotta sinua vituttas vielä enemmän lukea tätä siinä kassalla kun päivittelet samalla sitä vitun naamakirjaasi ja kuvittelet että Lady gagakin oli kaupankassalla töissä niin minäkin vielä joskus nousen täältä suureksi tähdeksi.. Joopa Joo ! Kassalla olet ja kassalle jäät. Ps: vielä muutama vuosi ja robotti ruttunen hoitaa sunkin hommat

      • 35v töissä

        Voi miten ikävästi kirjoitat nimim: 20v töissä, hyi sinua.

        Se on sinun oppiaikanasi tuo sanonta, että asiakas on aina oikeassa. Se oppi on jo niiiin vanhentunutta kauraa, että se on kuollut ja kuopattu aikoja sitten.

        Asiakas ei ole aina oikeassa. Ei kukaan työntekijä millään alalla halua kuunnella vitt'maisia solvauksia ja nimittelyjä, eikä omaan ulkomuotoon liittyviä asioita. Sehän nykyään katsotaan rikokseksi, jos solvaa toista.

        Asialliset ihmiset/asiakkaat ovat mukavia ja heidän kanssa pärjää ja hankalatkin tilanteet sujuu mukavasti.

        Mutta, niinkuin sinäkin kirjoittaja: Olet varmaan se ällö perse'eikä-asiakas, jota kukaan ei haluaisi palvella!!


    • kgffgfhg

      35v töissä
      30.9.2014 21:59

      20v töissä
      30.9.2014 10:22


      kummatki sais laittaa turkin hihaan ja nussia uusiksi.

    • piup@u

      Kumpi aina oikeassa? Asiakas vai pissis prinsessat kysyn vaan?

    • kovakoppis

      Kun oma elämä mättää, niin suolletaan se kaikki pas*a asiakaspalvelijoihin. Tullaan jo sillä asenteella että valitan valitan ja valitan.
      Nuoria vasta oppineita työntekijöitä kiusataan monesti kassoilla. MINUA ei kiusata, koska antelen takaisin, jos turhasta marmatetaan! Wuwh

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1535
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1107
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1006
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      674
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe