älä

sut unohtaisin;)

älä luulekkaan

32

938

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tähänmennessä

      kaikki ovat unohtaneet, niin mikset sinäkin ;)

    • Minutko vai

      kenet?

    • pusuja kovasti

      En mä enää luule, ei onnistu, puolin eikä toisin, unohtaminen.

    • niin se vain menee

      onpa ihana tietää ,kun en minäkään sua voi unohtaa.

    • Oletko nyt

      tyytyväinen tekosiisi. Ei en ole katkera enkä toivo pahaa. En kaipaa sääliäsi enkä anteeksipyyntöäsi.

      Sattuu niin sairaasti mutten valita.

      • -sivusta-

        Eikö kannattaisi puhua?

        Onko tuo ylpeyttä (sattuu niin sairaasti mutten valita)...muista...ylpeys käy lankeemuksen edeltä.


    • Samoin,

      kulta, samoin...en unohda Sinua.

    • riipuvaisuutta tämäk

      Mä haluisin kyllä unohtaa tän palstan. Ei helvatu, miten mä tänne olen ajautunut.

    • olisin tosi

      iloinen, jos saisin tuollaisen viestin eräältä :)) henkilökohtaisesti.... Taitaa olla pelkkä haave.

    • en luule, tiedän

      se on osoitettu että on unohdettu.

    • Kannattaisikohan

      kertoa asia jotenkin muuten.

    • Tietääkö hän

      tuon ?

      • tiedän mä

        Kyllä tietää :)


      • no miksi sen
        tiedän mä kirjoitti:

        Kyllä tietää :)

        nettipalstalla kerrot sitten ?


      • ootsä alottaja?
        tiedän mä kirjoitti:

        Kyllä tietää :)

        ootko n vai m ? vai menitkö vaan sivusta vastaan ?


      • tiedän mä
        no miksi sen kirjoitti:

        nettipalstalla kerrot sitten ?

        No kun kysyttiin, tietääkö hän eli mä :)


      • tiedän mä
        ootsä alottaja? kirjoitti:

        ootko n vai m ? vai menitkö vaan sivusta vastaan ?

        En ole aloittaja, olen HÄN :)


      • - voi tyhmyyttä -
        tiedän mä kirjoitti:

        En ole aloittaja, olen HÄN :)

        et sitten ymmärtänyt sen vertaa että kysymys esitettiin aloittajalle eikä sivusta kenellekkään.!! ole vaikka mikä hän.


      • ei pahalaal-
        tiedän mä kirjoitti:

        En ole aloittaja, olen HÄN :)

        mut kantsii leikkii nokkelaa vaan jos älli antaa myöten,sulla se ei riittäny.


      • älä käytä vastaa-toi
        - voi tyhmyyttä - kirjoitti:

        et sitten ymmärtänyt sen vertaa että kysymys esitettiin aloittajalle eikä sivusta kenellekkään.!! ole vaikka mikä hän.

        Jos kysymys on väärässä välissä, ei voi ymmärtää, että kysytään aloittajalta.


      • Tietääkö hän
        älä käytä vastaa-toi kirjoitti:

        Jos kysymys on väärässä välissä, ei voi ymmärtää, että kysytään aloittajalta.

        tuon ? Lue ja katso tarkemmin, se ei ole väärässä välissä vaan osoitettuna aloittajalle mutta nti näsäviisas ei itse ymmärtänyt että kysyttiin aloittajalta eikä suinkaan häneltä.


      • en ole ap mutta
        Tietääkö hän kirjoitti:

        tuon ? Lue ja katso tarkemmin, se ei ole väärässä välissä vaan osoitettuna aloittajalle mutta nti näsäviisas ei itse ymmärtänyt että kysyttiin aloittajalta eikä suinkaan häneltä.

        lusikka on sopassa ;)

        Miksi SÄ haluat tietää, tietääkö hän? Kun sä et ainakaan näytä tietävän...

        Mitä syytä asiaa olisi kirjoittaa palstalle, jos sen voisi hoitaa toista kautta? Voisiko toisella olla kuitenkin aavistus asiasta?


      • komppaan_
        Tietääkö hän kirjoitti:

        tuon ? Lue ja katso tarkemmin, se ei ole väärässä välissä vaan osoitettuna aloittajalle mutta nti näsäviisas ei itse ymmärtänyt että kysyttiin aloittajalta eikä suinkaan häneltä.

        tosta ei voi kyllä erehtyä eikä väittää et ois väärässä välissä.


      • Että jaksattekin
        komppaan_ kirjoitti:

        tosta ei voi kyllä erehtyä eikä väittää et ois väärässä välissä.

        Mitä te siitä kouhkaatte. Provoilijoitahan täällä on muutenkin suurin osa. Kirjoittakaa jotain rakentavia aloituksia sen sijaan että keskitytte puimaan jonkun anonyymin ei-aloittajan (?) kommenttia. Kuka tahansahan täällä voi tekeytyä keneksi tahansa.


      • )).
        Että jaksattekin kirjoitti:

        Mitä te siitä kouhkaatte. Provoilijoitahan täällä on muutenkin suurin osa. Kirjoittakaa jotain rakentavia aloituksia sen sijaan että keskitytte puimaan jonkun anonyymin ei-aloittajan (?) kommenttia. Kuka tahansahan täällä voi tekeytyä keneksi tahansa.

        siinä se pata kattilaa soimaa )). ei kannata patistaa muita kun itekään ei osaa kirjottaa mitään rakentavaa vaan sitä samaa moskaa ku muutkin.


      • malka nähdään aina
        )). kirjoitti:

        siinä se pata kattilaa soimaa )). ei kannata patistaa muita kun itekään ei osaa kirjottaa mitään rakentavaa vaan sitä samaa moskaa ku muutkin.

        toisen silmässä, ei koskaan omassa.


    • ilmeisesti ootte

      Ootteko te kyselijät ihan urpoja... Jos aloittaja kirjoittaa täällä noin, hänellä on varmaankin syynsä kirjoittaa noin.

      • EpäUrpo

        Ei me olla urpoja, me ollaan vain toiveikkaita sen suhteen, että juuri meitä joku täällä kaipaisi ja siksi varalta kysymme aina lisätietoja. Emme suostu ymmärtämään sitä, että jos aloittaja haluaisi tarkentaa, kenelle viesti on, hän tekisi sen jo aloituksessaan.


    • nainen K

      mistäs mä sen voin tietää jos se kerrotaan nimettömällä viestillä. //.

    • en määkään

      Mul on hyvä muistaa koska en unhoittaa voi.

    • Auttaa unohtamaan
    • pelkkää

      shittiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5228
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3397
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1532
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      185
      1399
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      759
    Aihe