Miksi kiltti mies ei kiinnosta.

Tiskaava mies

Moni nainen ei jaksa elää, liian kiltin nyhverön kanssa. Miksi ?

51

249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin minä ajattelen

      Mieheni on aikas kiltti ja pehmo mutta minusta naisena tuntuu että pitäisiköhän tuo pehmo minun puoliani tiukan paikan tullen. Nainen kait yleensäbottaen kaipaa suhteessa myös turvallisuuden tunnetta.

    • k/k

      Ne naiset mitkä haluu jännitystä ja ei haluu olla rauhallisen miehen kanssa kulkevat aurinkolasit silmillä,antaen lausuntoja miehensä rakkauden rajattomuudesta.
      Pitäs varmaan joskus kysyä vaimolta miten tämmösen nyhverön kans jaksaa olla,ei oo jatkuvaa ilotulitusta,ei taukoamatonta ruusu suussa tanssimista.
      Turpaankaan en oo muistanu mätkiä,pitäisköhän varmuuren vuoks kerran pari huitaista?
      Täs meni tääkin päivä pilalle ku miettii omaa saamattomuuttaan.

      • meedio :)

        Älä koskaan ikinä muutu, pysy aina sellaisena kuin nyt oot. He jotka ruusu suussa tanssivat ja lämpimikseen puhuvat, eivät ole kaikkien naisten mieleen.
        Kiltti ja nössö on lämmin ja hellä, häneen voi aina luottaa, hän ei halua pettymyksiä tuottaa.


      • k/k
        meedio :) kirjoitti:

        Älä koskaan ikinä muutu, pysy aina sellaisena kuin nyt oot. He jotka ruusu suussa tanssivat ja lämpimikseen puhuvat, eivät ole kaikkien naisten mieleen.
        Kiltti ja nössö on lämmin ja hellä, häneen voi aina luottaa, hän ei halua pettymyksiä tuottaa.

        Katotaan nyt,ajattelin mä kumminkin jonakin päivänä saunan lämmittää ilman lupaa.


      • Hei kun keikuskelen

        "koti-kiusattu"

        Kiitos sulle taas kirjoituksestasi saamastani naurusta.

        Äläs nyh, ei tämä päivä ihan välttämättä pilalle oo mennyt.
        Voisit kirmaista kukkakauppaan hakemaan komian ruusun, salakuljettaa se kotia ja illalla sitten haet ruusun piilosta, isket sen hampahien väliin, pistät gramofoonin täysille ja alat vaimoas viihdyttämään rytmikkäällä tanssahtelulla.
        Oon ihan varma, että vaimos ei saisi silmiään irti sinusta.


      • Paloma.se.co

        Minä kuljen aurinkolasit silmillä ja toitotan ympäri maailmaa mieheni ihanuutta ja lutuisuutta. Hän on juuri sellainen mitä minä halusin ja tarvitsin rinnalleni. Kiltti ja voimakas, sitkeä ja pehmeä, seurallinen ja osaava, siis mies joka ei tarvitse mitään macho-uhoamista eikä lihasten pullistelua todistaakseen oman miehisyytensä.
        Eläkoon kiltit miehet!!!


      • silmäkö mustana?
        Paloma.se.co kirjoitti:

        Minä kuljen aurinkolasit silmillä ja toitotan ympäri maailmaa mieheni ihanuutta ja lutuisuutta. Hän on juuri sellainen mitä minä halusin ja tarvitsin rinnalleni. Kiltti ja voimakas, sitkeä ja pehmeä, seurallinen ja osaava, siis mies joka ei tarvitse mitään macho-uhoamista eikä lihasten pullistelua todistaakseen oman miehisyytensä.
        Eläkoon kiltit miehet!!!

        Miksi ne aurinkolasit?


      • silmäkö mustana? kirjoitti:

        Miksi ne aurinkolasit?

        Siksi että jos katsoo aurinkoon ilman laseja voi tulla sokeaksi.
        Minua on aina pidetty kuin kukkaa kämmenellä. Nyt ja aikaisemmin.


      • Hei kun keikuskelen kirjoitti:

        "koti-kiusattu"

        Kiitos sulle taas kirjoituksestasi saamastani naurusta.

        Äläs nyh, ei tämä päivä ihan välttämättä pilalle oo mennyt.
        Voisit kirmaista kukkakauppaan hakemaan komian ruusun, salakuljettaa se kotia ja illalla sitten haet ruusun piilosta, isket sen hampahien väliin, pistät gramofoonin täysille ja alat vaimoas viihdyttämään rytmikkäällä tanssahtelulla.
        Oon ihan varma, että vaimos ei saisi silmiään irti sinusta.

        Heikulle

        Ei tommoset sirkustemput multa onnistu, mun on aina ollut oltava pehmeän notkea.
        Isot kovat ja taipumattomat miehet ei olis pystyneet elämään mun elämää.
        Jotta mä olisin pystynyt arpani mukasesti osani täyttämään niin mun ollut pakko mennä niin ahtaista paikoista läpi et kovat olis kiinni tarttuneet.


      • Hei kun keikuskelen
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Heikulle

        Ei tommoset sirkustemput multa onnistu, mun on aina ollut oltava pehmeän notkea.
        Isot kovat ja taipumattomat miehet ei olis pystyneet elämään mun elämää.
        Jotta mä olisin pystynyt arpani mukasesti osani täyttämään niin mun ollut pakko mennä niin ahtaista paikoista läpi et kovat olis kiinni tarttuneet.

        k/k

        No joo, kyllä mulla olikin semmonen hytinä, että et vallan innoissas tartu ehdotukseeni kipaista kukkakaupas. En vaan malttanut olla tekemättä ehdotusta, kun sieluni silmät kuvitteli sut ruusu hapaitten välissä. :)


    • zzzzzz*

      Sellainen lammasmainen nyhverömies ei ole mistään kotoisin, joka etsii turvaa naisen hameen suojista. Vaimo saa vahvempana hoitaa kaikki asia hänen puolestaan.

      Paljon kivempi on sellainen mies joka on vaimoaan vahvempi, hoitaa asiansa ja puolustaa vaimoaan ja perhettään tarpeen tullen.

      Turpiin ei tarvitse moksia, eikä selkäsaunaa tarjota, eikä ryyppyporukoissa majailla.

      Kunnon mies on perheen pää.

      • "mies joka on vaimoaan vahvempi, hoitaa asiansa ja puolustaa vaimoaan ja perhettään tarpeen tullen.
        Kunnon mies on perheen pää. "

        Semmottet miehet on olleet ja menneet, nykypäivän miehet ovat naisistunteet, ei nitä ole pääksi ja vahvaksi. Naiset itse ovat vaatineet tasa-arvoa ja omassa viisaudessaan ajaneet ohi. Nykyajan mies on "tasa-arvoinen".


    • kiitos ja kiitos

      Kiltti nyhverö, olipa typerästi sanottu.
      Mieheni on kiltti, mutta kaikkea muuta kuin nyhverö.

      Luojalle kiitos, että sain miehen parhaimman.
      Oikean miehen, en vain miehen kuvaa.

      Haetko nyrkkisankaria, haluatko särjetyt silmälasit,
      revityt puvut?

    • 7+6

      Kiltti saa olla mutta ei mikään nyhverö. Jos mies on sellainen nyhverö että sälyttää kaikki asiat vaimon harteille, niin ei sellaista jaksa katella.

    • ON KOKEMUSTA

      Mä haulisin juuri tommosen nyhverön miehekseni avian heti ois paikka auki,
      oma oli komee sohvaperuna kotona, passasin viimesen päälle puhtaaksi vaateitten suhteen ja hyvää ruokaa aina nokan alle,
      hän oli komee kaikkien naisten yhteinen taikasuvau,
      töissä ollessani näitä lyhyt jakasi pe er s e jalkoja kävi kotona häntä viidyttämässä,
      kaikki kelpasi oli ruma kuin rupisammakko tai tai kaunis, pitkä tai lyhy, kaikki oli niiin ihania että vaimo tunsi aina jäävänsä sivuseikaksi,
      väkivaltaa löytyi myös roppakupalla, vaimon hakkasi heti jos uskalti kysyä mitä hän on puuhannu päivän aikana,
      vieraat miehet se hakkasi nokan verille jos joku hänen nähden uskalsi olla vaimolle ystävällinen osottaa hiukan suurempaa mielenkiintoa,
      k y sy n vaan ???? kuka haluaa hurmuri miehen nyrkkeineen mieluummin kuin nyhverön joka jopa tiskkaa asioita,
      MINÄ ottaisin tuhat ketaa ennenmmin nyhverömiehen kuin kukon p a ska t u n k i l l e,
      hullut nyrkinheiluttajat ja jännitystä tuovat miehet EI kiinosta vähääkää,
      ihanan nyhverön, kiltin miehen haluaisin,

    • kawe

      Vakka kantensa valitsee, mutta lopsaus jää usein puuttumaan. Täydellistä ei olekkaan, yhdelle sopii olla sovitteleva-tulkitaan nyhveröksi- voi johtua lapsuuden olosuhteista. Mehän olemme olosuhteiden tuotteita, joita, koulutus ja elämänkokemus muokkaa lapsuuden aihion pohjalta.
      Oma exäni ei ollut nyhverö, en ole itsekään jne..............

    • Kone tiskaa

      Älä yleistä jos sinun kanssasi joku ei kestä elää.

      Aina on kysymys yksilöllisistä valinnoista ja ominaisuuksista.

    • Hei kun keikuskelen

      En tiedä monen naisen mielipiteitä, mutta oman mielipiteen tiedän.
      Kiltti mies on miun maun mukkainen. Harmoninen kultahippulaisklöntti, joka ei nyrkit pystys ala huitelemaan.
      Kyllä sitä sopivaa äksöniä rauhallisen ja kiltinkin miehen kans saa.
      Tota "nyhverö"-sanaa en osaa sisäistää. Vieras sana minulle.

    • Onko kiltit naiset nyhveröitä?
      Ovatko hiljaiset miehen selän taakaa kuikistelevat naiset nyhveröitä?
      Pitääkö miehen lyödä nyrkki pöytään ja sanoa nyhverö vaimolleen rumasti.
      Pitääkö miehen kaataa nyhverö vaimo sänkyyn ja raiskata?
      Jaksaako kiltti mies nyhverön naisen rinnalla?

      Minulla on kiltti mies, mutta nyhveröä hänestä ei saa tekemälläkään.

    • kawe

      kone tiskaa - minuako tarkoitit ettei kestä elää kanssani
      Oikeassa olet ei kestänyt, heitti pihalle uuden vihdoin löydyttyä niin monien ehdokkaiden joukosta, oikeus tehdä omia ratkaisuja ei ole nyhverön tie, narsistin kyllä. Ihan toinen juttu todellakin

    • joku toinen ihminen

      kawe

      mä tykkäisin JUST sun tyylisestä sovittelevasta miehestä, oma oli nyrkit pystyssä erittäin salaista elämää elävä tyyppi,
      ikuinen mykkäkoulu ja salainen elämä on maanpuolinen helvetti ,
      sitä ei kestä lopulta kukaan, hirveintä oli ne nyrkit, jos uskaltsi kysyä sen menoista tai mitä oli puuhaillu, turpiin tuli,
      avioliiton pitää olla avointa toisiaan kunnioittava ja luottavainen suhde kaikessa, onhan avio yhteien elämä,
      avioliittoon ei kolmaspyörä mahdu,

    • *e¤%kele¤¤

      Kiltti,pieni mies ja Iso,vihaisen näköinen nainen.Tuttu näky marketissamme.

      Ja heitä(tuollaisia pariskuntia)on monia.
      Akan suu käy koko ajan ja ukko nyökyttää.

    • ,,,,

      Mikähän naisrotu se lienee, jota ei kiinnosta kiltti mies, ei nyhverö, ja joka rakastuu renttuihin.

      Itsessäni en ole koskaan tuntenut moisia oireita.

      Joidenkinko ihanteena on urosgorillamainen irvistelijä ja rintaansa rummuttava ilkiö.

    • Viaton sivullinen

      Minun mielestäni miehen on oltava kiltti ja tuhma, kova ja pehmeä, vakava ja iloinen,
      vahva ja heikko, mitähän mä nyt unohdinkaan....

    • Mielestäni kiltti mies on paljon mukavampi kuin tuhma. Tiskaamisella ei ole asian kanssa mitään tekemistä, sillä tuhmakin voi tiskata... ja kiltti olla tiskaamatta.

      Nyhverö muuten ei ole kiltti-sanan synonyymi - vaikka onhan nyhverö usein kilttikin, useimmiten jopa liian kiltti. Nyhverö tarkoittaa käsittääkseni lähinnä mielikuvituksetonta ja aikaansaamatonta ihmistä.

    • t.l.

      En tiiä, mun kohdalle ei ole tullut nyhveröä saattaisin tykätä.

    • Kilti lienee eri asia kuin nahjus.

    • älä anna loukata ...

      Alottajalle,

      Jospa sun akka onki kaikkien yhteinen jakorasia,
      naisesi ei ole normaali jos ei pidä kiltistä miehestä, sillä yleisempää on rakastua kilttiin mieheen kuin nyrkkiä heiluttaavaan hulluun,
      hyi kun puistattaa puolestasi,
      tee hyvä mies loppu akan elättämisestä, elättäköön ite ittensä,
      tee testamentti jonkun luotettavan sukulaisesi nimiin, jotta ilkeä akkasi ei ainakaa peri sua ja sun omaisuutta,
      jos on jo olemassa joku testamentti, niin sen voit aivan hyvin muuttaa, ja tehdä uuden jos koet itsesi petetyksi ja hyväksikäytetyksi, se on suomessa laillista muuttaa testimenttia,
      testamentin voi jokainen tehdä vielä elämämsä aikana, siis kun on vielä elossa ,
      voi jopa tehdä elatusvelvollisuudenki mitättömäsksi, huono käytöksen vuoksi,
      testamentin teko ei ole kallista, vaikka joku toisin väittää,mutta tee se ehdottomasti lakimiehen avustuksella, että se on sitten pätevä kun sen aika tulee ottaa esille,
      sillä kaikki me kuolemme jossaki vaihetta elämää, ja jos puolison röyhkästi hyväksikäyttäny toista osapuolta loukaavalla tavalla
      esm. vieraissa käyny h u o r a a m a s s a, tai muuten loukaavaa käytöstä harrastanu,
      niin sinulla on kaikki oikeus tehdä akka perinnöttömäksi, ja muut lähi omaiset jos neki on sua pahasti loukanneet ja laiminlyöneet,

      • -,,,

        Ei ketään perijää voi tehdä perinnöttömäksi, jos hän ei ole jo pahemman lajin rikollinen.

        Että sen poikia, ja eihän tässä mistään perinnöstä ole kyse!!!!!!!!!


      • vai niin/

        No et ainakaan sinä kovin kiltiltä vaikuta.

        Eikä lakimiehen kauttakaan tehty testamentti aina ole pätevä.


      • sitroen.
        -,,, kirjoitti:

        Ei ketään perijää voi tehdä perinnöttömäksi, jos hän ei ole jo pahemman lajin rikollinen.

        Että sen poikia, ja eihän tässä mistään perinnöstä ole kyse!!!!!!!!!

        Kuulemani mukaan jopa lakiosuus on poistettu. Ja tästä on kauan. Eli perinnöttömäksi teko onnistuu.

        Eikä testamentin tekoon lakimiestä tarvita. Jokaisesta kirjastosta löytyy sen verran oppaita, että testamentin voi kirjoitta niitten perusteella. Kuten monen muunkin asiakirjan.
        Kokemusta on.


      • -,,,
        sitroen. kirjoitti:

        Kuulemani mukaan jopa lakiosuus on poistettu. Ja tästä on kauan. Eli perinnöttömäksi teko onnistuu.

        Eikä testamentin tekoon lakimiestä tarvita. Jokaisesta kirjastosta löytyy sen verran oppaita, että testamentin voi kirjoitta niitten perusteella. Kuten monen muunkin asiakirjan.
        Kokemusta on.

        Lakiosuus poistettu, enpä usko, tuo linkki. Ei olla tarvittu testamentteja, ainokaiset.

        "Milloin perittävä voi määrätä perillisen perinnöttömäksi? Miten se tapahtuu?

        Perittävällä on mahdollisuus omin toimin tehdä perillinen perinnöttömäksi, jos tämä on tahallisella rikoksella syvästi loukannut perittävää, hänen perimispolvessa olevaa sukulaistaan, ottolastaan tai tämän jälkeläistä. Samoin voi perittävä evätä perillisen perintöoikeuden, jos perillinen jatkuvasti viettää kunniatonta tai epäsiveellistä elämää. "

        http://www.laki24.fi/pepe-perimysleski-perinnottomaksimaaraaminen.html

        http://testamentti.fi/lakiosa.html


    • ON teitoo asiasta

      vai niin /

      on se pätevä, kun on 2 ulkopuolista todistajaa läsnä kun allekirjottaa uuden testamentin ja kumoaa entiset,

      ja a i n a asianajotoimistosta löyttyy vaikka kuinka monta ulkopuolista todistajaa todistamaan allekirjoituksen oikeaksi,

      että sillee , kantsii kunioittaa omaa puolisoaan enenmmän kuin muita,
      tai sitten ottaa rehellisesti ero jos ei rakasta omaa puolisoaan eikä voi käyttäytyä kunnioittvasta omaa puolisoaan kohtaan,

      oman puolison halventaminen on rikos jo sinäänsä ja oikeuttaa avioeroon heti,

      • ,,,,,,,,,,,,

        Kuka muu, kuin sinä, on tuosta höpöttänyt?

        Laki määrää testamentista, et sinä.


      • Pirre*

        Tuota mitähän oikein tarkoitat, nim.merkki, ON tietoo jne... - ettäkö syrjäyttäisi jollakin testamentilla avio oikeuden, eipä oikein taida onnistua, ellei sitten ole ollut omaa omaisuutta jonka voi avioehdolla rajata pois toiselta.


      • varma tieto*
        ,,,,,,,,,,,, kirjoitti:

        Kuka muu, kuin sinä, on tuosta höpöttänyt?

        Laki määrää testamentista, et sinä.

        Näin on.

        Nykyisin näyttää siltä että lakitoimistossakin tehdystä testamentista löytyy joku kohta josta lakimiehet ovat eri mieltä ja tuomari päättää lopulta mikä on oikein.

        Lakitoimistossa tehdään testamentteja lakimiesten hyväksi että he itse saavat mahdollisimman paljon hyötyä itselleen.


      • vai niin /

        "ON teitoo asiasta"

        Entäpä jos puoliso jääkin vähemmälle sillä testamentillaan? Mistä sinä tiedät niin varmasti toisten elämän että pystyt sieltä käsin määräilemään mikä on oikein ja mikä väärin?

        Saattaahan puoliso/avopuolisokin pitää kiinni toisesta kuin takiainen juuri omaisuuden takia.


      • hyvä neuvo teille
        Pirre* kirjoitti:

        Tuota mitähän oikein tarkoitat, nim.merkki, ON tietoo jne... - ettäkö syrjäyttäisi jollakin testamentilla avio oikeuden, eipä oikein taida onnistua, ellei sitten ole ollut omaa omaisuutta jonka voi avioehdolla rajata pois toiselta.

        kiltit miehet / naiset, ottakaa pois avio-oikeus
        rauivohullulta puolisolta tai ottaakaa avio ero ajoissa, ennenkuin kuolette,
        tämä koskee kumpaaki, niin naista kuin miestäki ,
        enimmäkseen nainen on se joka joutuu nyrkkejä pelkäämään,
        mutta on raivohulluja naisiaki , ( on nähty livenä ) jotka uhkailee kilttiä miestään,
        käy jopa puukon kanssa miehensä kimpuun, tai halventaa SIVISTYNEEMPÄÄ miestään törjeästi,





        pirre


        Kyllä voidaan menettää avio-oikeus, jos aviopuoliso on käyttäytyny törkeästi, siveettömästi, loukannu verisesti, halventanu puolisoaan todistettavasti muille ihmisille, käyttäytyny rikollisesti,
        niin silloin voidaan kumota avio-oikeus rikolliselta puolisolta,
        että kannattaa miettiä, mitä sanoo puolisostaan,
        jos esm. nainen halventaa miestään, hän osottaa täydellisesti sivistymäätömyytensä, hän halventaa itseään, KOSKA HÄN ITSE on aikoinaan valinnu kyseisen henkilön puolisokseen,
        kuka hullu ottaa miehekseen semmosen jota jo itsehalventaa, täytyy olla todella sairas ihminen itse,
        kaikenlisäksi, n o r m a a l i nainen taatusti rakastaa kilttiä nyhveröä enemmän,
        kuin raivohullua puolisoa, jolla aina nyrkit pystyssä tai puukko vyöllä,
        ja juoksee vieraissa,
        oikealla naisella on luontaisesti hoivavietti olemassa koska nainen on se joka synnyttää lapset, ja hoivavietti on automaattisesti NORMAALILLA naisella,
        naihen haluaa alitajuisesti hoivat jopa kilttiä puolisoaan, tietenki, saman tasosta kuin itse on,


    • hävettääkö sun -

      käytös nyt puolisoasi kohtaan ?




      Kävikö kalikka pahastikki sun nilkkaan kun noin reakoit ???

      • Pirre*

        .ja taas henkeä täys :(, ota rauhallisesti välillä. :)


    • Pirre*

      Kiltit miehetkö vapaina, kun eivät kelpaa, no niin käykääpä yksinäiset naiset korjaamassa heidät pois kuleksimasta :)

    • Muutos 2015

      Eipä ole näkynyt poiskorjaajia. Siisti,pitkä,kiltti,hyvin käyttäytyvä, raitis,eronnut(10v sitten)ei kelpaa.Muuttaisin mielelläni esim Porin alueelle.

      • Viaton sivullinen

        "Muutos 2015"
        Onko se nyt oltava se Porin alue, entäs millaisen asunnon haluaisit, kulkuyhteydet,
        onko auto käytössä, oma huone suihku wc....... no voi että!


      • Muutos 2015
        Viaton sivullinen kirjoitti:

        "Muutos 2015"
        Onko se nyt oltava se Porin alue, entäs millaisen asunnon haluaisit, kulkuyhteydet,
        onko auto käytössä, oma huone suihku wc....... no voi että!

        Oma auto on,oma asunto on. Nainen puuttuu.

        Miksi Porin alue ? Pelkistäen: Tykkään.


    • €--

      Ihmisten erittelyä hyh jos parin kemiat kohtaa kyllä uskoakseni sopeudutaan yhdessä oloon olkoon kiltti tai vähemmän kiltti.

      En löydä yksiselitteistä vastausta, jaarittelua olkoon sitten.

      • Nii vastakohdat voivat jopa täydentää toisiaan.


    • kahden vanki

      Kaksi pitkää "rakkautta" on ollut,nuoruuden huumassa itseäni nuorempi äidin pikkupoika,joka kävi töissä kun viitsi,muut ajat nukkui,mitähän meillä oli yhteistä?

      Ai niin,ja osas ryypätäkkin ja v*******lemalla ajoi yön pimeyteen kapakasta tullessaan.

      Loppui aikanaan kun panin itseni metrin päähän ja kysyin,tätäkö haluan?

      Vuosien jälkeen tuli herra Auervaara joka puhui minut pyörryksiin luvaten punaista mattoa ja aloin jopa uskoa että olen todella niin ihana!Alkuhuuman laskettua herrasta paljastui kateellinen,hallitseva,sääntöihin ja aikoihin jämähtänyt ukko,narsisti-jonka pillin mukaan olisi pitänyt tanssia.
      Löysi uuden vielä vanhoilla päivillään ja itse pysyn erossa ja kaukana minkäänlaisista miehen kuvatuksista.

      Mutta vastaus ja kommentti kysyjälle,mieluummin kiltti kuin edelläkerrotut tapaukset.Siis sellainen tavallinen aikaansaava mies,niitäkin on,tiedän ja onni heille ketkä on sellaisen löytäneet.

    • kiltti?

      Harvemminhan noita hame päällä kulkevia miehiä näkee.

      • Kiinnostaako jos miehellä on kiltti.


      • kiltti?
        mrshedgehog kirjoitti:

        Kiinnostaako jos miehellä on kiltti.

        Eipä oikeastaan. Talvikin tulossa, palelluttaa säärensä jos ei käytä leggignsejä.


      • kiltti? kirjoitti:

        Eipä oikeastaan. Talvikin tulossa, palelluttaa säärensä jos ei käytä leggignsejä.

        Niin tai puuvillaisia vaaleansinisiä Jussi-kalsareita.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      85
      3617
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      572
      3397
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      42
      3229
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2132
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2031
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      316
      1908
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1885
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      149
      1574
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1331
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1322
    Aihe